KIEROWNIK SKLEPU R1/3486-810/19 Włocławek oferta pracy DEALZ POLAND SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Stanowisko: KIEROWNIK SKLEPU R1/3486-810/19
Wynagrodzenie: od 3 780 PLN
Zakres obowiązków: - Odpowiedzialność za utrzymanie wyników sklepu na odpowiednim poziomie.- Zarządzanie zespołem/ motywowanie zespołu.- Przyjmowanie dostaw.- Praca zgodna z procedurami i standardami firmowymi.- Dbanie o czystość w miejscu pracy.- Układanie grafiku pracy.
Data publikacji: 2019-11-04
Lokalizacja: Włocławek (kujawsko-pomorskie)
Pracodawca: DEALZ POLAND SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:KAPITULNA 43, 87-800 Włocławek, powiat: m. Włocławek, woj: kujawsko-pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
- Odpowiedzialność za utrzymanie wyników sklepu na odpowiednim poziomie.- Zarządzanie zespołem/ motywowanie zespołu.- Przyjmowanie dostaw.- Praca zgodna z procedurami i standardami firmowymi.- Dbanie o czystość w miejscu pracy.- Układanie grafiku pracy.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: dwie zmiany
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 780 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy wymagana jest praca w dni wolne od pracy?: 1
Nazwa stanowiska: KIEROWNIK SKLEPU R1/3486-810/19
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Włocławek
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: kujawsko-pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Włocławek
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Włocławek
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: kierownik sali sprzedaży
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca w wolne dni
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 780 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 02.01.2020
Data zakończenia pracy: 01.04.2020
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy:
Kierownik sali sprzedaży (wymagany staż - lata: 1)
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
wykszt. średnie; doświadczenie 1 rok na podobnym stanowisku; praca (również w dni wolne) w godz. 09.00-21.00; umiejętność: pracy w grupie, zarządzania zespołem, wyznaczania priorytetów, delegowania, obsługi komputera
Nazwa pracodawcy:
DEALZ POLAND SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy we Włocławku
Adres pracodawcy:
KAPITULNA 24 bud. B, 87-800 Włocławek, powiat: m. Włocławek, woj: kujawsko-pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, Termin: Giełda pracy 21.11.2019 r.
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: kujawsko-pomorskie
Powiat pracodawcy: m. Włocławek
Gmina pracodawcy: Włocławek
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Włocławek
Ulica pracodawcy: KAPITULNA
Numer budynku pracodawcy: 24 bud. B
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy we Włocławku
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: kierownik sali sprzedaży
Data dodania oferty pracy: 04.11.2019
Oferta pracy ważna do: 21.11.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 04.11.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 04.11.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?eca93c22403cc6fbe90ae2d1e3bf31a5
Podobne oferty pracy
Przygotowanie materiałów do pracy, cięcie elementów aluminiowych, składanie stolarki aluminiowej i rolet.
kontakt przez PUP - 2016-05-11 - Brzesko (małopolskie)
Planowanie, kierowanie, koordynowanie działalności gospodarstwa rolnego, zarządzanie pracownikami, nadzór nad produkcja roślinną
POLAND PLANTS SP. Z O. O. - 2017-10-04 - Janiszowice (lubuskie)
pakowanie leków
VIS Zakłady Chemiczno-Farmaceutyczne Sp. z o.o. - 2016-03-29 - Bytom (śląskie)
zgodnie ze stanowiskiem; pracodawca zachęca emerytowanych nauczycieli i nauczycieli rencistów do aplikowania na w/w stanowisko; kontakt osobisty z pracodawcą w godz. 8-15
WYŻSZA SZKOŁA INŻYNIERII GOSPODARKI W SŁUPSKU - 2016-02-18 - Słupsk (pomorskie)
Zamawianie, przyjmowanie, metkowanie towaru, wykładanie na salę sprzedażową. Obsługa kasy fiskalnej oraz programu PC - Market. Praca w Brzesku w godzinach 7.00 - 18.00
Spółdzielnia Handlowa w Brzesku - 2019-08-14 - Zawada Uszewska (małopolskie)
Sprawdzanie faktur pod względem formalnym i rachunkowym, wprowadzanie faktur do systemu księgowego, kontrola płatności, windykacja należności, dekretacja dokumentów,uzgadnianie sald na kontach księgowych, wykonywanie zestawień oraz raportów zleconych przez bezpośredniego przełożonego.
WIRELAND Spółka z o.o. - 2017-04-25 - Bytów (pomorskie)
opracowanie kompleks ofert, nadzorowanie, koordynowanie kompleksowych adresów zw. z obsługą zagranicznych klientów
kontakt przez PUP - 2016-07-11 - Drezdenko (lubuskie)
.
kontakt przez PUP - 2016-09-14 - Lipno (kujawsko-pomorskie)
praca na stanowisku kierownika budowy o specjalności - budownictwo drewniane modułowe w Oddziale firmy w Bielsku Podlaskim, jak i na budowie w Norwegii. Współpraca z Działem Projektowym i Fabryką Domów Modułowych, planowanie i kierowanie realizacją montażu modułów w Norwegi, nadzór nad jakością prac i przestrzegania przepisów BHP oraz nad pracownikami i podwykonawcami, prowadzenie bieżących negocjacji z podwykonawcami, kontrola budżetu i realizacji harmonogramu projektu.
kontakt przez OHP - 2016-01-14 - Bielsk Podlaski (podlaskie)
WIĘCEJ INFORMACJI NA STRONIE:https://asp.katowice.pl/wspolpraca/oferty-pracy-asp/pracownicy-administracji/nabor-na-stanowisko-kierownika-sekcji-technicznej.htmlZakres obowiązków: - Organizacja procesów remontowych i inwestycyjnych nieruchomości Akademii, nadzór i koordynacja realizacji usług konserwacyjnych nieruchomości, nadzór i kierowanie pracownikami realizującymi usługi konserwacyjne i remontowe nieruchomości, pozyskiwanie i rozliczanie środków na realizacje remontów i inwestycji, przygotowywanie dokumentacji do udzielania Zamówień Publicznych związanych z remontami inwestycjami i usługami konserwacyjnymi nieruchomości. - Wynagrodzenie: 2000 zł brutto , do uzgodnienia na rozmowowie kwalifikacyjnej. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do 3 miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Docelowo praca na stałe.- praca: 7:00-15:00. Wymagania wykształcenie wyższe techniczne. Mile widziane wyższe kierunek budownictwo lub architektura. Wymagane uprawnienia do pracy na wysokości pow. 3 metrów. Wymagana wiedza poparta doświadczeniem z zakresu prowadzenia robót budowlanych i obsługi procesów inwestycyjnych. Mile widziane uprawnienia budowlane. Wymagane umiejętności: samodzielnego podejmowania decyzji, organizacji pracy i zarządzania zasobami ludzkimi zapewniająca prawidłową i terminową realizację powierzonych zadań. Wymagana znajomość przepisów prawa i praktycznego ich stosowania do bieżącej i prawidłowej pracy w realizowanych zadaniach. Wymagane 5 lat doświadczenia zawodowego - ogólnie. Wymagane doświadczenie w służbach technicznych związanych z zarządzaniem nieruchomościami lub placami budowy, co najmniej 5 letni staż pracy na samodzielnym stanowisku realizującym zadania określone w opisie stanowiska. Wymagane co najmniej 2 letnie doświadczenie w zarządzaniu zespołem.
AKADEMIA SZTUK PIĘKNYCH W KATOWICACH - 2017-02-23 - Katowice (śląskie)
Wykształcenie: średnie/ wyższe; doświadczenie zawodowe min. 2-3 lata; uprawnienia budowlane o spec. konst.-budowlanej; zakres obowiązków: nadzór, rozliczanie materiałów na budowie, rozliczanie czasu pracy pracowników, zaopatrzenie mater.; jedna zmiana; miejsce pracy: teren Śląska;
FIRMA BUDOWLANA ADAM CZUPRYN - 2017-01-04 - Gliwice (śląskie)
Praca w sklepie spożywczo - przemysłowym. Przyjmowanie, wykładanie towaru, obsługa kasy fiskalnej.Możliwość przyuczenia do zawodu.Miejsce wykonywania pracy: Huta Mińska lub Grzebowilk lub Marianka.
HANDEL WIELOBRANŻOWY Andrzej Obłoza - 2017-05-04 - Huta Mińska (mazowieckie)
ustawianie parametrów obrabiarek sterowanych numerycznie
kontakt przez PUP - 2018-12-13 - Bytów (pomorskie)
Wykształcenie: wyższe techniczne; staż pracy min. 15 lat w japońskim przedsiębiorstwie produkcyjnym związanym z motoryzacją; znajomość języka japońskiego - poziom native speaker; znajomość budowy i procesu tworzenia czujników tlenków azotu i ceramicznych komponentów do motoryzacji; zakres zadań: ocena jakości składania komponentów, czujników tlenków azotu, ulepszanie procesu instalacji czujników NOX, przeprowadzanie procesu SQM, poszukiwanie nowych dostawców komponentów, raportowanie stanu prac do przełożonych w Japonii; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice;
kontakt przez PUP - 2017-10-13 - Gliwice (śląskie)
w/g umowy
kontakt przez PUP - 2018-09-27 - Iłowo-Osada (warmińsko-mazurskie)
Skubanie, patroszenie, dzielenie i pakowanie drobiu
kontakt przez PUP - 2019-05-21 - Mikstat (wielkopolskie)
1. Kierowanie pracami Referatu Inwestycji i Gospodarki Przestrzennej w zakresie praci zadań wyznaczonych Regulaminem Organizacyjnym Urzędu Gminy w Malanowie, uchwałami Rady Gminy Malanów, zarządzeniami Wójta Gminy Malanów.2. Planowanie, organizowanie oraz nadzór nad realizowanymi przez pracowników Referatu zadaniami należącymi do ich obowiązków, prawidłowym i terminowym wykonywaniem zadań, przestrzeganiem dyscypliny pracy, tajemnicy ustawowo chronionej i służbowej oraz przepisów BHP i p.poż.3. Nadzór nad prowadzonymi w Referacie sprawami m.in. z zakresu:a) prowadzenia spraw związanych z planowaniem i zagospodarowaniem przestrzennym Gminy;b) prowadzenia spraw związanych z opłatami planistycznymi i roszczeniami finansowymi wynikającymi z ustaleń planów zagospodarowania przestrzennego;c) prowadzenia spraw związanych z ustalaniem nazw miejscowości, ulici obiektów fizjograficznych oraz numeracji porządkowej nieruchomości;d) planowania, prowadzenia i nadzoru nad inwestycjami realizowanymi przez Gminę;e) poszukiwania zewnętrznych źródeł finansowania, przygotowywania wniosków pozyskiwania tych środków, realizacji i rozliczania inwestycji realizowanych przez Gminę ze źródeł zewnętrznych;f) ustalania i naliczania opłat za zajęcie pasa drogowego, opiniowania lokalizacji obiektów budowlanych w pasie drogowym, zjazdów i ich przebudowy oraz ułożenia w pasie drogowym urządzeń infrastruktury nie związanejz utrzymaniem drogi;g) prowadzenia spraw związanych z użytkowaniem wieczystym, dzierżawą nieruchomości gminnych, w tym przygotowywanie umów na dzierżawę nieruchomości oraz ustalania i naliczania należnych opłat, ich ewidencjonowanie i egzekwowanie;h) ustalania i naliczania opłat rocznych za użytkowanie wieczyste, zarządi użytkowanie nieruchomości, ich ewidencjonowania i egzekwowania;i) tworzenia zasobu gruntów i gospodarowanie nim, w tym: komunalizacja gruntów, zamiana i zbywanie gruntów, oddawanie w użytkowanie wieczyste, użytkowanie, dzierżawę, najem, użyczenie, trwały zarząd;j) zbywania i nabywania nieruchomości związanych z realizacją zadań Gminy;k) prowadzenia spraw związanych z ewidencją gruntów i budynków oraz prowadzenia ewidencji dróg gminnych;l) prowadzenia spraw związanych z gospodarką gruntami i administrowaniem drogami publicznymi, będącymi własnością Gminy;m) prowadzenia spraw związanych z bieżącym utrzymaniem oświetlenia ulicznego i drogowego;n) prowadzenia postępowania i przetargów na roboty, usługi i dostawy zgodniez przepisami ustawy o zamówieniach publicznych;r) pomocy i współpracy z komórkami organizacyjnymi Urzędu w prowadzeniu zamówień publicznych w zakresie wyboru trybu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.4. Nadzór nad przygotowaniem projektów decyzji administracyjnych i postanowieńw sprawach należących do kompetencji Referatu.5. Współdziałanie z inspektorami nadzoru w zakresie nadzoru nad inwestycjamii remontami oraz projektantami będącymi kontrahentami Gminy Malanów.6. Nadzór nad przygotowaniem materiałów przedprzetargowych zgodnie z zapisami ustawy Prawo Zamówień Publicznych.7. Udział w pracach komisji przetargowej i komunalizacyjnej.8. Dokonywanie okresowej oceny pracy pracowników Referatu oraz występowanie do Wójta Gminy z wnioskami dotyczącymi wyróżnień, nagród, awansów oraz regulaminowych kar dla pracowników Referatu.9. Nadzorowaniem przygotowywania projektów uchwał Rady Gminy oraz Zarządzeń Wójta Gminy z zakresu spraw prowadzonych przez Referat.10. Współdziałanie ze Skarbnikiem Gminy w zakresie opracowania projektu budżetu.11. Przygotowywanie projektów materiałów, sprawozdań, analiz, ocen oraz informacji dla Rady Gminy oraz dla potrzeb Wójta Gminy.12. Nadzór nad prowadzonym przez podległych pracowników zaangażowaniem środków budżetowych.
URZĄD GMINY W MALANOWIE - 2018-10-26 - Malanów (wielkopolskie)
- Obsługa linii produkcyjnej – praca jest stojąca,- Praca przy montażu baterii akumulatorowych do samochodów,- Nadzór nad pracą maszyn,- Obsługa urządzeń pomiarowych,- Praca przy pakowaniu i etykietowaniu produktów,- Kontrola jakości produktu, konfekcjonowanie produktu gotowego,- Wykonywanie prostych czynności konserwacyjnych,- Prace porządkowe na terenie hali, ręczny transport wewnętrzny. Miejsce wykonywania zlecenia przez cudzoziemca uzależnione będzie od miejsca realizacji usługi przez Zleceniodawcę w ramach zawartych umów handlowych.Około 20 godzin tygodniowo (około 80 godzin miesięcznie), dyspozycyjność wg potrzeb.
WORK SERVICE INTERNATIONAL SP. Z O.O. - 2019-04-04 - Wrocław (dolnośląskie)
składanie standów
kontakt przez OHP - 2018-06-12 - Modlniczka (małopolskie)
- kierowanie procesem budowlanym,- nadzór nad jakością i terminowością realizacji robót ,- realizacja robót zgodnie z dokumentami technicznymi,- prowadzenie dokumentacji budowy.
Usługi Transportowe, Ziemne, Melioracyjne i Ogólnobudowlane Henryk Czarnowski - 2019-07-30 - Kalisz (pomorskie)
OBSŁUGA KLIENTA.OBSŁUGA KASY FISKALNEJ.WYKŁADANIE TOWRU.
STEK-ROL ANDRZEJ BARSZCZ SPÓŁKA JAWNA - 2018-11-20 - Pustków (podkarpackie)
Realizacja polityki sprzedażowej firmy. Składanie zamówień w systemie. Dbanie o prawidłowe funkcjonowanie placówki.
kontakt przez PUP - 2016-06-07 - Paczków (opolskie)
Wywóz materiałów budowlanych na budowy, przewożenie towaru między oddziałami firmy, obsługa wózka widłowego, załadunek, rozładunek.
AMBIT Jan Zielonkowski i Wspólnicy Sp. J. - 2016-06-21 - Gdańsk (pomorskie)
Dobieranie sprzętu i narzędzi do prac spawalniczych na podstawie zlecenia wewnętrznego oraz całej dokumentacji konstrukcyjnej. Spawanie maszyn.
Ekomex - Pilśniak Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Spółka komandytowa - 2019-07-31 - Panki (śląskie)
Wymagania:- 2 letnie doświadczenie na podobnym stanowisku pracy (pełna księgowość),- wykształcenie wyższe kierunkowe,- bardzo dobra znajomość ustawy o rachunkowości,- znajomość toretyczna i praktyczna podatków VAT, CIT, PIT,- umiejetność sporządzania sprawozdań finansowych i statystycznych,- niekaralność.Zakres obowiązków:- weryfikacja i ewidencja dokumentów księgowych,- bieżący nadzór nad prawidłowością prowadzenia dokumentacji księgowej oraz podatkowej,- sporzadzanie sprawozdań finansowych i statystycznych,- zapewnienie prawidłowego przepływu informacji i efektywnej wspólpracy z innymi działami,- koordynacja pracy działu księgowości.
PAŃSTWOWE PRZEDSIĘBIORSTWO ODZIEŻOWE "RAKON" W RACIBORZU - 2019-07-03 - Racibórz (śląskie)
serwisowanie produktów
SPE Sp. z o.o. - 2016-05-04 - Bielsk Podlaski (podlaskie)
wyksz. min. średnie,min. 5 lat doświadczenia na ww stanowisku;nadzór, organizacja pracy;wynagrodzenie do uzgodnienia
ZAKŁAD PRODUKCJI DOŚWIADCZALNEJ AUTOMATYKI SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-01-14 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)
-
Szkoła Podstawowa Nr 7 im. J. Korczaka w Giżycku - 2016-03-02 - Giżycko (warmińsko-mazurskie)
Sprzedaż produktów. Nadzór nad pracownikami. Pozyskiwanie nowych klientów.
kontakt przez PUP - 2016-07-06 - Gdańsk (pomorskie)
Kontrola towaru na półkach ich ułożenie, dbanie o pożądek, Kontrola przyjęć i wydań magazynowych.
DMTRADE Mikołaj Tomaszewski - 2018-01-30 - Kościan (wielkopolskie)