KIEROWNIK SKLEPU Polkowice oferta pracy "POLOMARKET" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ
Stanowisko: KIEROWNIK SKLEPU
Wynagrodzenie: od 1 850 PLN
Zakres obowiązków: ORGANIZACJA PRACY PODLEGŁYCH PRACOWNIKÓW W CELU ZAPEWNIENIA POPRAWNEGO FUNKCJONOWANIA SKLEPU; ZAPEWNIENIE PRZESTRZEGANIA STANDARDÓW SIECI POLOMARKET W PODLEGŁYM SKLEPIE; MONITOROWANIE I MAKSYMALIZACJA PLANÓW SPRZEDAŻOWYCH; ZAMAWIANIE TOWARU W CELU ZAPEWNIENIA CIĄGŁOŚCI SPRZEDAŻY ASORTYMENTU, SPORZĄDZANIE ANALIZ I RAPORTÓW; BUDOWANIE WŁAŚCIWEGO WIZERUNKU FIRMY ORAZ ZAPEWNIENIE OBSŁUGI KLIENTÓW NA NAJWYŻSZYM POZIOMIE
Data publikacji: 2016-04-12
Lokalizacja: Polkowice (dolnośląskie)
Pracodawca: "POLOMARKET" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Kolejowa, 59-100 Polkowice, powiat: polkowicki, woj: dolnośląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
ORGANIZACJA PRACY PODLEGŁYCH PRACOWNIKÓW W CELU ZAPEWNIENIA POPRAWNEGO FUNKCJONOWANIA SKLEPU; ZAPEWNIENIE PRZESTRZEGANIA STANDARDÓW SIECI POLOMARKET W PODLEGŁYM SKLEPIE; MONITOROWANIE I MAKSYMALIZACJA PLANÓW SPRZEDAŻOWYCH; ZAMAWIANIE TOWARU W CELU ZAPEWNIENIA CIĄGŁOŚCI SPRZEDAŻY ASORTYMENTU, SPORZĄDZANIE ANALIZ I RAPORTÓW; BUDOWANIE WŁAŚCIWEGO WIZERUNKU FIRMY ORAZ ZAPEWNIENIE OBSŁUGI KLIENTÓW NA NAJWYŻSZYM POZIOMIE
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: dwie zmiany
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 1 850 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: KIEROWNIK SKLEPU
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Polkowice
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: dolnośląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: polkowicki
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Polkowice
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: kierownik sklepu / supermarketu
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 1 850 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 08.04.2016
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy:
Kierownik sklepu / supermarketu (wymagany staż - lata: 2)
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: znajomość MS Office
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
2 LATA DOŚWIADCZENIA W SIECIACH SPOŻYWCZYCH, NA STANOWISKU KIEROWNICZYM W SIECIACH HANDLOWYCH W BRANŻY SPOŻYWCZEJUMIEJĘTNOŚĆ ZARZĄDZANIA ZESPOŁEM, NASTAWIENIE NA REALIZACJĘ WYZNACZONYCH ZADAŃ I ZORIENTOWANIE NA WYNIKI, DYSPOZYCYJNOŚĆ I ODPOWIEDZIALNOŚĆ, KOMUNIKATYWNOŚĆ, OPERATYWNOŚĆ I ZAANGAŻOWANIE, DOBRA ZNAJOMOŚĆ PAKIETU MS OFFICE, KSIĄŻECZKA SANITARNO-EPIDEMIOLOGICZNA
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 2
Nazwa pracodawcy: "POLOMARKET" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Polkowicach
Adres pracodawcy:
Kolejowa, 59-100 Polkowice, powiat: polkowicki, woj: dolnośląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV, ŚWIADECTWA PRACY
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: dolnośląskie
Powiat pracodawcy: polkowicki
Gmina pracodawcy: Polkowice
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Polkowice
Ulica pracodawcy: Kolejowa
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Polkowicach
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: kierownik sklepu / supermarketu
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 12.04.2016
Data dodania oferty pracy: 11.04.2016
Oferta pracy ważna do: 13.05.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 11.04.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 08.04.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Szczegółowa oferta na stronie internetowej www.cnbop.pl w zakładce oferty pracy
Centrum Naukowo Badawcze Ochrony Przeciwpożarowej. - 2016-08-17 - Józefów (mazowieckie)
Zarządzanie zespołem ludzi, zarządzanie hurtownią spożywczą
EUROCASH S.A. - 2016-10-25 - Szczecinek (zachodniopomorskie)
-weryfikacja dokumentów pod względem formalnych, merytorycznych i rachunkowych-prowadzenie uproszczonych form ewidencji księgowych-prowadzenie akt pracowniczych-obsługa bieżąca klientów
kontakt przez PUP - 2018-04-17 - Oleśnica (dolnośląskie)
Podszywanie, pomoc na krojowni, obsługa dziurkarki i guzikarki.
kontakt przez PUP - 2016-07-18 - Łódź (łódzkie)
kierowanie budowami w zakresie zawe.sieci wod.-kan. i C.O
ZAKŁAD ROBÓT INSTALACYJNO-INŻYNIERYJNYCH HYDROPEX - GŁADYSZ SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-04-14 - Złotów (wielkopolskie)
-Obsluga koparko-ładowarki,-Prace w obrębie 40-50 km od Tczewa - pracodawca organizuje dojazd,-Stawka godzinowa: 18 zł netto / 1 h-Kontakt telefoniczny 793-945-175; -Kontakt e-mail: biuro (at) energoeko.eu ; artur.jagielski (at) gmail.com
ENERGOEKO SP. Z O.O. - 2018-07-16 - Tczew (pomorskie)
Uprawnienia budowlane lub majstra budowlanego, praca jako kierownik budowy, kierownik robót lub brygadzista, umiejętność organizacji placu budowy, zarządzania pracownikami na budowie, samodzielność, praca na terenie Elbląga, możliwość pracy w delegacji na terenie kraju.
Andrzej Ciuchta Bullait - 2018-06-12 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2015-11-27 - Warszawa (mazowieckie)
wykształcenie średnie techniczne, absolwent lub student inżynierii środowiska, mile widziane doświadczenie, mile widziane uprawnienia, prawo jazdy kat B, samodzielność, kreatywność, dobra organizacja pracy.Zakres obowiązków: przygotowywanie obmiarów do wyceny ofert, obsługa dokumentacji technicznej i projektowej, przygotowywanie dokumentacji odbiorowej, przygotowawczej; nanoszenie zmian w projektach
ROSMOSIS- Wawrzyniak sp. z o.o. - 2016-03-18 - Perzyce (wielkopolskie)
przygotowanie ciast wg receptur, obróbka surowców, zarabianie ciast, wykrawanie i dekorowanie ciasteczek
kontakt przez PUP - 2016-01-12 - Tarnów (małopolskie)
Monitorowanie, realizacja zleceń transportowych, dbanie o jakość i terminowość, rozwiązywanie ewentualnych problemów.
Przedsiębiorstwo Transportu Zagranicznego Stefan Dynerowicz - 2016-06-02 - Witków (dolnośląskie)
sprawowanie nadzoru w zakresie mechaniczno-energetycznym, kierowanie całokształtem zagadnień, związanych z nadzorem nad parkiem maszynowym spółki ciepłownictwa, robotami budowlanymi i inwestycjami
Granit Strzegom Spółka Akcyjna - 2017-12-08 - Strzegom (dolnośląskie)
Przygotowywanie projektów sanitarnych.
Przedsiebiorstwo Urządzeń Ochrony Środowiska BIOTOP Spółka z o.o. - 2018-02-22 - Zamość (lubelskie)
naprawa samochodów osobowych, busów
Blacharstwo Lakiernictwo Samochodowe Kwiatkowski Cieszyn - 2017-08-04 - Cieszyn (śląskie)
- Planowanie indywidualnej opieki nad chorym,- Realizacja zadań pielęgnacyjno-terapeutycznych, psycho-pedagogicznych i profilaktycznych wobec chorego i jego rodziny,- Zapewnienie bezpieczeństwa choremu,- Prowadzenie obowiązującej dokumentacji medycznej,- Udzielanie pierwszej pomocy chorym w stanie zagrożenia życia zgodnie z umiejętnościami zawodowymi,- Inne zadania określone w zakresie czynności pielęgniarki,- Wykonywanie dodatkowych zadań wynikających z potrzeb bieżących oraz podziału i organizacji pracy w zespole,
SZPITAL UNIWERSYTECKI NR 2 IM. DR JANA BIZIELA W BYDGOSZCZY - 2018-02-24 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
praca przy wymianie, naprawa ogumienia samochodów, wywarzanie kół,konserwacja
P.P.H.U. " BATIS" Spółka z o. o. - 2018-04-06 - Bełchatów (łódzkie)
nadzór nad pracownikami w zakładzie produkcyjnym
PROHERING sp. z o.o. - 2016-09-29 - Michałki (podlaskie)
Planowanie i koordynowanie zadań osób realizujących projekt z uwzględnieniem celu oraz wszystkich czynności jakie należy wykonać. Prowadzenie dokumentacji projektowej oraz raportowania postępów w realizacji projektu na potrzeby przełożonych.
kontakt przez PUP - 2017-08-07 - Łódź (łódzkie)
Utrzymywanie wszelkich kontaktów z kontrahentami z Ukrainy.
Hotel "PARADISO" Ziółkowski Piotr - 2018-02-21 - Suchedniów (świętokrzyskie)
Wykształcenie wyższe; 2-3 lata doświadczenia zawodowego na ww. stanowisku; znajomość języka angielskiego; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice, strefa ekonomiczna;
HWASUNG CORPORATION SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-07-27 - Gliwice (śląskie)
Zajmowanie się całokształtem działań związanych z funkcjonowaniem restauracji. Obsługa imprez, planowanie i realizacja działań promocyjnych, kontakt z dostawcami, współpraca z szefem kuchni w ramach ustalania menu i organizacji imprez.
Gminna Spółdzielnia "SCh" Strzyżów - 2016-05-10 - Strzyżów (podkarpackie)
prowadzenie budowy w sposób zgodny ze sztuką oraz prawem budowlanym, weryfikacja postępu prac i ich zgodności z harmonogramem, kontrola jakości wykonywanych robót, zarządzanie zespołem pracowników, zamawianie i kontrola zużycia materiałów, rozliczanie budów, prowadzenie dokumentacji budowy, ofertowanie robót, współpraca z podwykonawcami
AM-FOR ARKADIUSZ FORTUNA - 2016-06-01 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
Planowanie działań, nadzór nad realizacją robót, kierowanie ludźmi. Praca na terenie woj. śląskiego. Umowa o pracę na czas określony - 2 lat. System jednozmianowy, w godz.: 07.00-15.00
ENERGÓR MARIAN GÓRNY SPÓŁKA JAWNA - 2018-04-11 - Lipowa (śląskie)
Zarządzanie działem sprzedaży,kontrola pracy handlowców.
Rol-Mech Grażyna i Jan Grześko Spółka z o.o. - 2018-07-26 - Radymno (podkarpackie)
obsługa działu sprzedaży
METAL PRODUKT SP.Z.O.O - 2018-07-31 - Rumunki Skępskie (kujawsko-pomorskie)
zarządzanie gospodarką magazynową zakładu
POMIMEX STAL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-06-18 - Mogilno (kujawsko-pomorskie)
czytanie kart technologicznych, obsługa urządzeń pomiarowych i monterskich, łączenie elementów metodą nitowania i lutowaniakoordynacha brygadą ukraińsko języczną
CENTRUM WSPÓŁPRACY ZE WSCHODEM LENEXPO Sp. z o.o. - 2017-02-02 - Miastko (pomorskie)
1) realizacja zadań wynikających z ustawy o powszechnym obowiązku obrony Rzeczypospolitej Polskiej,2) organizacja Stanowiska Kierowania Prezydenta i Stałego Dyżuru przy Prezydencie Miasta Chełm,3) przygotowanie podmiotów leczniczych Miasta Chełm na potrzeby obronne,4) organizacja Punktu Kontaktowego "Host Nation Support" HNS, tworzenie baz danych niezbędnych do zabezpieczenia potrzeb sił zbrojnych i wojsk sojuszniczych oraz realizacja zadań państwa gospodarza na terenie miasta Chełma,5) planowanie i organizacja szkolenia obronnego,6) realizacja zadań wynikających z ustawy o ochronie informacji niejawnych-kierownik kancelarii niejawnej,a) zapewnienie sprawnego i bezpiecznego rejestrowania, przechowywania, obiegu i wydawania materialów niejawnych,b) bezpośredni nadzór nad obiegiem materialów niejawnych,c) udostępnianie materiałów niejawnych osobom do tego uprawnionym,d) wydawanie materiałów niejawnych osobom do tego uprawnionym, które zapewniają odpowiednie warunki do ich przechowywania,e) egzekwowanie zwrotu materiałów niejawnych,f) kontrola przestrzegania właściwego oznaczania i rejestrowania materiałów niejawnych w Urzędzie Miasta,7) współudział w przygotowaniu projektu budżetu, a następnie w realizacji budżetu Miasta Chełm w zakresie wynikającym z wykonywanych obowiązków na zajmowanym stanowisku,8) współudział w przygotowaniu i przeprowadzeniu postępowań o zamówienia publiczne udzielane w zakresie wykonywanych obowiązków, a także odbiór i rozliczanie tych zamówień,9) współpraca z Pełnomocnikiem ds. ochrony informacji niejawnych w zakresie ochrony informacji niejawnych, występujących w Wydziale Zarządzania Kryzysowego,10) znajomość przepisów obowiązujących na stanowisku pracy oraz regulujących wewnętrzne sprawy Urzędu
Urząd Miasta Chełm - 2017-07-06 - Chełm (lubelskie)
program stażu
kontakt przez PUP - 2017-07-20 - Zduńska Wola (łódzkie)
- Budowanie z klientami długotrwałych relacji biznesowych. Monitorowanie potrzeb oraz sprawowanie opieki nad klientami firmy. Działania mające na celu rozwój współpracy z klientami. Dbanie o dobry wizerunek firmy. Prowadzenie rozmów handlowych, negocjacji oraz spotkań z klientami. Realizacja założonych celów firmy oraz Działu Eksportu. Przygotowywanie raportów, zestawień i analiz. - Wynagrodzenie: od 3800 do 5000 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo umowa na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca w godzinach: 8:00-16:00. Wymagania: wykształcenie wyższe, doświadczenie na podobnym stanowisku. Doświadczenie we współpracy z zagranicznymi kontrahentami. Umiejętność prowadzenia negocjacji handlowych z klientami rosyjskojęzycznymi. Gotowość do odbywania podróży służbowych. Biegła znajomość j. rosyjskiego, mile widziana znajomość j. angielskiego lub innego. Prawo jazdy kat. B. Dyspozycyjność, zaangazowanie w pracy. Kontakt telefoniczny (32-735-00-00 w. 432) lub e-mail: kadry (at) fasing.com.pl
FABRYKI SPRZĘTU I NARZĘDZI GÓRNICZYCH GRUPA KAPITAŁOWA FASING SPÓŁKA AKCYJNA - 2018-02-26 - Katowice (śląskie)