KIEROWNIK SKLEPU GIEŁDA PRACY W DNIU 09.06.2016 GODZ.9.00 HOTEL JANTAR UL.WCZASOWA 14 76-270 USTKA Ustka oferta pracy Pepco Poland Sp.Zo.o
Stanowisko: KIEROWNIK SKLEPU GIEŁDA PRACY W DNIU 09.06.2016 GODZ.9.00 HOTEL JANTAR UL.WCZASOWA 14 76-270 USTKA
Wynagrodzenie: od 2 780 PLN
Zakres obowiązków: Zapewnienie wysokiego poziomu obsługi klienta,zapewnienie zgodnej ze standartami ekspozycji,organizowanie i nadzorowanie pracy personelu,prowadzenie dokumentacji sklepu,rozliczanie utargów,przygotowanie i uczestniczenie w inwentaryzacji,organizowanie sprzedaży w sposób umożliwiający realizacji planów sprzedaży;Praca w godz.pn-sb:9.00-21.00,nd.9.00-20.00
Data publikacji: 2016-05-19
Lokalizacja: Ustka (pomorskie)
Pracodawca: Pepco Poland Sp.Zo.o
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Wczasowa 14 JANTAR, 76-270 Ustka, powiat: słupski, woj: pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Zapewnienie wysokiego poziomu obsługi klienta,zapewnienie zgodnej ze standartami ekspozycji,organizowanie i nadzorowanie pracy personelu,prowadzenie dokumentacji sklepu,rozliczanie utargów,przygotowanie i uczestniczenie w inwentaryzacji,organizowanie sprzedaży w sposób umożliwiający realizacji planów sprzedaży;Praca w godz.pn-sb:9.00-21.00,nd.9.00-20.00
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 780 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
KIEROWNIK SKLEPU GIEŁDA PRACY W DNIU 09.06.2016 GODZ.9.00 HOTEL JANTAR UL.WCZASOWA 14 76-270 USTKA
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Ustka
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: słupski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Ustka
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: kierownik sklepu / supermarketu
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 780 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 20.06.2016
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: zasadnicze zawodowe
Nazwa pracodawcy: Pepco Poland Sp.Zo.o
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Słupsku
Adres pracodawcy:
Wczasowa 14 JANTAR, 76-270 Ustka, powiat: słupski, woj: pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Godziny : 9.00
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: pomorskie
Powiat pracodawcy: słupski
Gmina pracodawcy: Ustka
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Ustka
Ulica pracodawcy: Wczasowa
Numer budynku pracodawcy: 14 JANTAR
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Słupsku
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: kierownik sklepu / supermarketu
Data dodania oferty pracy: 19.05.2016
Oferta pracy ważna do: 20.06.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 19.05.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 19.05.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Lakierowanie wyrobów drzewnych.
"Z.P.S.B. STOLMAX" ANDRZEJ JANISZEK - 2018-08-09 - Łopatki (lubelskie)
prowadzenie budowy w zakresie prac nad siecią wodno-kanalizacyjną
Przeds. Instalacyjno-Budowlane "TALPA " - 2016-09-27 - Radziszów (małopolskie)
Organizowanie oraz koordynowanie budowy zgodnie z zatwierdzonym harmonogramem robót.
FIRMA BUDOWLANA NAD-BUD - 2016-08-25 - Gdańsk (pomorskie)
do zadań Kierownika Kancelarii należy: kierowanie pracą podległego zespołu, bezpośredni nadzór nad obiegiem dokumentów w tym: nadzorowanie ewidencji (rejestrowanie w odpowiednich urządzeniach ewidencyjnych kancelarii) dokumentów otrzymanych, wysłanych oraz wytwarzanych na potrzeby wewnętrzne jednostki organizacyjnej, według obowiązujących zasad, wydawanie lub udostępnianie dokumentów niejawnych, koordynowanie i udzielanie pomocy merytorycznej dla kadry i pracowników RON w Bazie w zakresie wykonywania dokumentów jawnych i niejawnych, kompletowanie dokumentów oraz przygotowanie akt do archiwizacji, szkolenie podległego personelu z dokumentów normatywnych, zmian w przepisach i wprowadzanie do działaności bieżącej kancelarii nowych dokumentów normatywnych, brakowanie (niszczenie) dokumentów niejawnych zgodnie z obowiązującymi przepisami i odnotowywanie tego faktu w urządzeniach ewidencyjnych, ścisłe przestrzeganie ustawowych przepisów dotyczących ochrony informacji niejawnychpraca na umowę na okres próbny, praca jednozmianowaoferta dostępna w sali E
4 REGIONALNA BAZA LOGISTYCZNA - 2017-08-22 - Wrocław (dolnośląskie)
dopilnowanie jakości wykonywanej pracy, dbanie o porządek i dyscyplinę pracy
Józef Kropkowski Firma ROLAND -1 - 2016-02-15 - Brzuze (kujawsko-pomorskie)
nadzór budowlany
PBU BUDMAX DARIUSZ MAŁEK - 2016-04-20 - Bartoszyce (warmińsko-mazurskie)
kontrola warunków oraz przestrzeganie przepisów BHP wprzedsiębiorstwie; doradztwo w zakresie przepisów oraz zasad BHP; organizacja i prowadzenie szkoleń BHP dla pracowników firmy; prowadzenie dokumentacji BHP oraz raportowanie danych wymaganych przepisami prawazgodnie z wewnętrznymi procedurami
AUCHAN POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-05-23 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
j.w.
MAKAK Karol Popławski - 2016-02-03 - Warszawa (mazowieckie)
Koordynator produkcji, kierownik warsztatu
kontakt przez PUP - 2017-02-01 - Kraków (małopolskie)
Prowadzenie projektów w obszarze chemii medycznej, prowadzenie syntez organicznych, oczyszczanie produktów syntezy, interpretacja widm spektroskopowych, zgodnie z założonymi ramami czasowymiKierowanie pracą członków zespołów projektowych• Pomoc w planowaniu i modyfikacji ścieżek syntezy • Definiowanie ryzyk projektowych• Kontrola zarządzania surowcami/odczynnikami w projekcie • Monitorowanie postępów prac członków zespołów projektowych w odniesieniu do założonych ram czasowych• Definiowanie potrzeb aparaturowo-szkoleniowych • Raportowanie wynikówKontrola przestrzegania zasad BHP w laboratoriumPrzygotowywanie opisu merytorycznego do ofert oraz konsultacje z klientami SelvityUdzielanie wsparcia merytorycznego pracownikom laboratoriumRacjonalne gospodarowanie przydzielonym majątki
kontakt przez PUP - 2018-03-14 - Kraków (małopolskie)
Praca w branży metalurgicznej
HALE CARLO Sp. z o.o. - 2015-12-02 - Krapkowice (opolskie)
1. Kierowanie pracami Referatu Inwestycji i Gospodarki Przestrzennej w zakresie prac i zadań wyznaczonych Regulaminem Organizacyjnym Urzędu Gminy w Malanowie, uchwałami Rady Gminy Malanów, zarządzeniami Wójta Gminy Malanów.2. Planowanie, organizowanie oraz nadzór nad realizowanymi przez pracowników Referatu zadaniami należącymi do ich obowiązków, prawidłowym i terminowym wykonywaniem zadań, przestrzeganiem dyscypliny pracy, tajemnicy ustawowo chronionej i służbowej oraz przepisów BHP i p.poż.3. Nadzór nad prowadzonymi w Referacie sprawami m.in. z zakresu:a) prowadzenia spraw związanych z planowaniem i zagospodarowaniem przestrzennym Gminy;b) prowadzenia spraw związanych z opłatami planistycznymi i roszczeniami finansowymi wynikającymi z ustaleń planów zagospodarowania przestrzennego;c) prowadzenia spraw związanych z ustalaniem nazw miejscowości, ulici obiektów fizjograficznych oraz numeracji porządkowej nieruchomości;d) planowania, prowadzenia i nadzoru nad inwestycjami realizowanymi przez Gminę;e) poszukiwania zewnętrznych źródeł finansowania, przygotowywania wniosków pozyskiwania tych środków, realizacji i rozliczania inwestycji realizowanych przez Gminę ze źródeł zewnętrznych;f) ustalania i naliczania opłat za zajęcie pasa drogowego, opiniowania lokalizacji obiektów budowlanych w pasie drogowym, zjazdów i ich przebudowy oraz ułożenia w pasie drogowym urządzeń infrastruktury nie związanejz utrzymaniem drogi;g) prowadzenia spraw związanych z użytkowaniem wieczystym, dzierżawą nieruchomości gminnych, w tym przygotowywanie umów na dzierżawę nieruchomości oraz ustalania i naliczania należnych opłat, ich ewidencjonowanie i egzekwowanie;h) ustalania i naliczania opłat rocznych za użytkowanie wieczyste, zarządi użytkowanie nieruchomości, ich ewidencjonowania i egzekwowania;i) prowadzenia spraw z tytułu bezumownego korzystania z majątku Gminy;j) tworzenia zasobu gruntów i gospodarowanie nim, w tym: komunalizacja gruntów, zamiana i zbywanie gruntów, oddawanie w użytkowanie wieczyste, użytkowanie, dzierżawę, najem, użyczenie, trwały zarząd;k) zbywania i nabywania nieruchomości związanych z realizacją zadań Gminy;l) prowadzenia spraw związanych z ewidencją gruntów i budynków oraz prowadzenia ewidencji dróg gminnych;m) prowadzenia spraw związanych z gospodarką gruntami i administrowaniem drogami publicznymi, będącymi własnością Gminy;n) prowadzenia spraw związanych z bieżącym utrzymaniem oświetlenia ulicznego i drogowego;o) prowadzenia postępowania i przetargów na roboty, usługi i dostawy zgodniez przepisami ustawy o zamówieniach publicznych;p) zapewnienia zgodności prowadzonych procedur zamówień publicznychz regulacjami ustawowymi i przepisami obowiązującymi w Gminie; q) pomocy i współpracy z komórkami organizacyjnymi Urzędu w prowadzeniu zamówień publicznych w zakresie wyboru trybu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego;r) realizacja zadań Gminy w zakresie zaopatrzenia w energię elektryczną, ciepłoi paliwa gazowe,s) prowadzenia spraw związanych z ewidencjonowaniem i egzekwowaniem opłat za zajęcie pasa drogowego.4. Nadzór nad przygotowaniem projektów decyzji administracyjnych i postanowień w sprawach należących do kompetencji Referatu.5. Współdziałanie z inspektorami nadzoru w zakresie nadzoru nad inwestycjamii remontami oraz projektantami będącymi kontrahentami Gminy Malanów.6. Nadzór nad przygotowaniem materiałów przedprzetargowych zgodnie z zapisami ustawy Prawo Zamówień Publicznych.7. Udział w pracach komisji przetargowej i komunalizacyjnej.8. Dokonywanie okresowej oceny pracy pracowników Referatu oraz występowanie do Wójta Gminy z wnioskami dotyczącymi wyróżnień, nagród, awansów oraz regulaminowych kar dla pracowników Referatu.9.Nadzorowaniem przygotowywania projektów uchwał Rady Gminy oraz Zarządzeń Wójta Gminy z zakresu spraw prowadzonych przez Referat.10. Współdziałanie ze Skarbnikiem Gminy w zakresie opracowania projektu budżetu.11. Przygotowywanie projektów materiałów, sprawozdań, analiz, ocen oraz informacji dla Rady Gminy oraz dla potrzeb Wójta Gminy.12.Nadzór nad prowadzonym przez podległych pracowników zaangażowaniem środków budżetowych.
URZĄD GMINY W MALANOWIE - 2018-09-14 - Malanów (wielkopolskie)
Obsługa stanów magazynowych - przyjęcie i wydawanie towaru z magazynu (branża meblowa). Mile widziane doświadczenie zawodowe.
CHOJMEX Roman Moś - 2017-11-06 - Chojęcin-Szum (wielkopolskie)
- sporządzanie i koordynacja planów produkcyjnych- wykonywanie grafików pracy- rozdzielanie prac pracownikom- rozliczanie pracowników z powierzonych prac- tworzenie specyfikacji zamówień,- praca z dokumentacją techniczną
S.M.Europe Ltd sp. z o.o. - 2016-08-17 - Gdańsk (pomorskie)
Wymagania: wykształcenie min. średnie (hotelarstwo, gastronomia), staż pracy min. 1 rok w hotelu ***, znajomość j. angielskiego w stopniu b. dobrym, mile widziany drugi język obcy, odporność na stres, dyspozycyjność, zaangażowanie w pracę. Sposób aplikowania: tel. 728-443-286 lub mailowo: paulina.gosz (at) hotelmistralsport.pl
Centrum Sportowo-Konferencyjne Gniewino Sp. z o.o. - 2016-01-07 - Gniewino (pomorskie)
NAUKA PROGRAMU KSIĘGOWEGO SAP. ZAPOZNANIE Z: PLANEM KĄT KSIĘGOWYCH, OBIEGIEM DOKUMENTÓW, PRZYJMOWANIEM FAKTUR, PROWADZENIEM KSIĄŻKI PRZYCHODÓW I ROZCHODÓW NA POSZCZEGÓLNE DZIAŁY
kontakt przez PUP - 2017-04-13 - Konin (wielkopolskie)
Produkcja, pakowanie towarów, obsługa maszyny GOSS.
kontakt przez PUP - 2017-02-01 - Łódź (łódzkie)
zarządzanie sklepem (dostawy, ceny itp.), nadzór nad pracownikami
KRAMI SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-01-19 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
wyksz. średnie, doświadczenie na podobnym stanowisku,dyspozycyjność, zaangażowanie, łatwość na wiązywania kontaktów z klientami, umiejętność kierowania zespołem, uczciwość,wynagrodzenie: 2000 brutto + 300 zł brutto dodatek funkcyjny+ premia uznaniowa
"SOMERO" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ (Bricomarche) - 2017-10-25 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)
obsługa klientów w restauracji hotelowej
Dom Inwest T. i E. Japtok Spółka Jawna - 2016-01-08 - Świnoujście (zachodniopomorskie)
jw.
JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097) - 2018-07-13 - Warszawa (mazowieckie)
prowadzenie ośrodka zarybieniowego (coregonidy+stawy karpiowe)
POLSKI ZWIĄZEK WĘDKARSKI - 2016-08-23 - Doliwy (warmińsko-mazurskie)
wedlug zakresu obowiązków
kontakt przez PUP - 2018-08-06 - Pieńki (mazowieckie)
zgodnie z ogłoszeniem PSD.KA.1200.03.2017 z dnia 18.10.2017 r. umieszczonym na stronie bip.warmia.mazury/powiat_olsztynski.pl oraz na stronie Powiatowej Służby Drogowej w Olsztynie psd.olsztyn.pl
Powiatowa Służba Drogowa w Olsztynie - 2017-10-19 - Barczewo (warmińsko-mazurskie)
SKŁADANIE I OKUWANIE STOLARKI ALUMINIOWEJ, ZAŁADUNEK I ROZŁADUNEK MATERIAŁÓW
P.P.H.U. "LUMAX" Spaczyński Łukasz - 2017-01-04 - Krzepice (śląskie)
jw.
ZESPÓŁ SZKÓŁ NR 28 - 2017-11-02 - Warszawa (mazowieckie)
- Obsługa kasy fiskalnej w sklepie. - Wynagrodzenie: 13,00 zł/brutto/godzinę. Praca na umowę zlecenie na 1 miesiąc z możliwością podpisania kolejnej umowy. Możliwość podjęcia stałej współpracy- Zlecenie: 8:00-22:00. Wymagania: wykształcenie bez znaczenia. Wymagana jest książeczka sanepidowska. Kontakt osobisty, telefoniczny (605-510-208) lub e-mail: sandra.kijowska (at) hrworkforce.pl
"HR WORK FORCE" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-11-07 - Katowice (śląskie)
- Kierowanie budową. Praca w delegacji na terenie całej Polski.- Wynagrodzenie: 4000 do 5000 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Docelowo praca na stale.- Praca: 7:00-15:00. Wymagane wykształcenie wyższe elektryczne. Wymagane doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku. Wymagane uprawnienia budowlane. Mile widziane posiadanie certyfikatu zarządzania projektami. Kontakt WSTĘPNIE e-mailowy w celu przesłania CV: pracowniczy (at) elbud.katowice.pl -lub- osobisty w celu pozostawienia CV (ul. Ks. bpa Herberta Bednorza 19, 40-384 Katowice). Pracodawca po rozpatrzeniu CV skontaktuje się z wybranymi kandydatami. Można również kontaktować się telefonicznie w celu uzyskania dodatkowych informacji (8:00-15:00) (Tel. 32-606-56-00 w. 5660, 5662).
PRZEDSIĘBIORSTWO BUDOWNICTWA ELEKTROENERGETYCZNEGO ELBUD W KATOWICACH SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-05-17 - Katowice (śląskie)
operator maszyn rolniczych
kontakt przez PUP - 2017-11-16 - Cieszęta (warmińsko-mazurskie)
- ZARZĄDZANIE PRACĄ EKIPY SPRZĄTAJĄCEJ,- ROZDZIAŁ OBOWIĄZKÓW WŚRÓD PODLEGŁEGO ZESPOLU (TAKŻE W JĘZYKU UKRAIŃSKIM LUB ROSYJSKIM),- PRZYGOTOWANIE I MODYFIKACJA GRAFIKÓW,- PRZESTRZEGANIE ZASAD BHP,- WSPÓŁPRACA Z BEŚPOŚREDNIM PRZEŁOŻONYM.
kontakt przez PUP - 2017-04-11 - Wyszków (mazowieckie)