KIEROWNIK SKLEPU Ełk oferta pracy ARHELAN SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA
Stanowisko: KIEROWNIK SKLEPU
Wynagrodzenie: od 4 000 PLN
Zakres obowiązków: Zapewnienie funkcjonowania sklepu zgodnie ze standardami firmy, zarządzanie sprzedażą w sklepie, organizacja i nadzór nad pracą zespołu, przygotowanie zamówień towaru i analiza wskaźników, reprezentowanie firmy przed klientami i dostawcami.
Data publikacji: 2019-01-21
Lokalizacja: Ełk (warmińsko-mazurskie)
Pracodawca: ARHELAN SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Bahrkego 5A, 19-300 Ełk, powiat: ełcki, woj: warmińsko-mazurskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Zapewnienie funkcjonowania sklepu zgodnie ze standardami firmy, zarządzanie sprzedażą w sklepie, organizacja i nadzór nad pracą zespołu, przygotowanie zamówień towaru i analiza wskaźników, reprezentowanie firmy przed klientami i dostawcami.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: dwie zmiany
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 4 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: KIEROWNIK SKLEPU
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Ełk
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: warmińsko-mazurskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: ełcki
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Ełk
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: kierownik sklepu / supermarketu
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 4 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 21.01.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe, handlowe
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów:
obsługa komputera w stopniu dobrym (wymagany staż - lata: 0, miesiące: 6)
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 0, miesiące: 6
Nazwa pracodawcy:
ARHELAN SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Ełku
Adres pracodawcy:
ALEJA JÓZEFA PIŁSUDSKIEGO 45, 17-100 Bielsk Podlaski, powiat: bielski, woj: podlaskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: podlaskie
Powiat pracodawcy: bielski
Gmina pracodawcy: Bielsk Podlaski
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Bielsk Podlaski
Ulica pracodawcy: ALEJA JÓZEFA PIŁSUDSKIEGO
Numer budynku pracodawcy: 45
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Ełku
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 2
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: kierownik sklepu / supermarketu
Data dodania oferty pracy: 21.01.2019
Oferta pracy ważna do: 19.02.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 21.01.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 21.01.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Prace magazynowe.Rozwożenie towarów z magazynu firmy do sklepów.Prowadzenie pojazdów firmy.Wymagane prawo jazdy kat. B.Wynagrodzenie od 3000 netto.
HANDEL ARTYKUŁAMI SPOŻYWCZYMI WARZYWA, OWOCE PAULINA GÓRKA - 2018-09-07 - Trzemeśnia (małopolskie)
Przygotowanie ofert, kalkulacji. Nadzorowanie, zarządzanie obiegiem dokumentów.
POLSKA MULTIAGENCJA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-06-02 - Gdynia (pomorskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2018-02-22 - Warszawa (mazowieckie)
Obsługa klentow, sprzedaż.
"DELICJE" Świątkowska Spółka Jawna - 2018-11-22 - Legnica (dolnośląskie)
Zgodnie ze stanowiskiem.
Hańcza s.c. Stanisława Nowak, Jan Felicjan Nowak - 2018-05-08 - Suwałki (podlaskie)
Praca przy belowaniu tworzyw sztucznych
"DORMAG" P. P.H.U. FORNALSKI HENRYK - 2016-07-08 - Barczkowice (łódzkie)
Sprzątanie sal lekcyjnych, korytarzy i pomieszczeń szkolnych.
Szkoła Podstawowa Nr 27 im. Dzieci Zjednoczonej Europy - 2017-01-27 - Gdańsk (pomorskie)
Kierowanie grupą ślusarzy, sprawdzanie kaości wyrobów, negocjowanie ofert.
ZAKŁAD PREFABRYKACJI BARKOCZYN SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2015-12-03 - Nowy Barkoczyn (pomorskie)
Nadzór nad wykonywaniem prac budowlanych:tynki, malowanie, zabudowy G-K, sufity modułowe.
"Molar"Krzysztof Hejn - 2016-12-23 - Łaziska (mazowieckie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2016-03-31 - Warszawa (mazowieckie)
Brak danych
Aspen Sp. zo.o. - 2017-07-10 - Gdańsk (pomorskie)
realizacja celów handlowych Intermarche, odpowiedzialność za funkcjonowanie sklepu, organizowanie i nadzoerowanie pracy podległego zespołuPraca sklep Intermarche Gniezno
"RONDA" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-01-18 - Gniezno (wielkopolskie)
-
DOMMARCREO Mariusz Błaszczyk - 2016-05-23 - Łódź (łódzkie)
Zarządzanie, administrowanie, nadzór na mieniem i pracownikami działu techniczno-administracyjnego, prowadzenie dokumentacji i sprawozdawczości wynikającej z obowiązujących przepisów prawa, nadzór nad infrastrukturą i utrzymaniem obiektów ICK, nadzór i kontrola nad wykorzystaniem sprzętu i wyposażenia będącego własnością ICK, nadzór nad prowadzeniem ewidencji mienia ruchomego, organizowanie i prowadzenie dokumentacji przetargowej, prowadzenie rejestru zamówień z zleceń, sporządzanie umów z dzierżawcami i innymi podmiotami, przygotowywanie dokumentacji związanej z organizacją imprez masowych, przygotowywanie pism i zarządzeń Dyrektora ICKUmiejętności: posiadanie kwalifikacji zawodowych uprawniających do wykonywania pracy na określonym stanowisku, znajomość przepisów z zakresu administracji publicznej, prawa budowlanego, kodeksu postępowania administracyjnego, prawa zamówień publicznych, imprez masowych, obsługa komputera w tym pakietu Microsoft Office, umiejętność dobrej organizacji pracy
Iławskie Centrum Kultury w Iławie - 2016-05-19 - Iława (warmińsko-mazurskie)
Zarządzanie działem technicznym (ok 12 osób technolodzy i konstruktorzy), zarządzanie dokumentacją techniczną, ustalenie norm technologicznych. Min. 3 letnie doświadczenie jako kierownik, manager. znajomość języka angielskiego w stopniu pozwalającym na swobodną komunikację, znajomość narzędzi lean.
Armatoora S.A. - 2016-01-12 - Nisko (podkarpackie)
1) Pełnienie funkcji kierownika basenu kąpielowego. 2) Realizacja i nadzór zadań w zakresie prawidłowego zagospodarowania, utrzymania technicznego i użytkowania obiektu. 3) Sprawowanie bieżącego nadzoru nad: stanem sanitarno – epidemiologicznym wody i zachowaniem prawidłowych jej parametrów; prawidłowym funkcjonowaniem urządzeń basenowych; prawidłowym i terminowym wykonywaniem napraw gwarancyjnych, pogwarancyjnych przez wykonawców robót oraz dostawców maszyn i urządzeń; przeprowadzaniem okresowych serwisów, przeglądów technicznych maszyn i urządzeń; racjonalną gospodarką materiałową i energetyczną; utrzymaniem czystości w pomieszczeniach obiektu; utrzymaniem pływalni we właściwym stanie sanitarnym 4) Prowadzenie wymaganej dokumentacji technicznej basenu.5) Nadzór nad pracownikami.
OŚRODEK KULTURY W BRZESZCZACH - 2017-08-31 - Brzeszcze (małopolskie)
praca biurowa, 5 lat stażu pracy, oferta dla osoby 50+ tylko, godz. 8:30-16:30, cały etat, praca w Konstancinie (bardzo dobry dojazd), prace interwencyjne
kontakt przez PUP - 2017-04-26 - Konstancin-Jeziorna (mazowieckie)
wyksz. min. średnie, doświadczenie na produkcji przy pakowaniu i kontroli jakości, szybkość, dokładność, dobra organizacja , umiejętność pracy z dokumentami;kontrola jakości wyrobu gotowego, organizacja i pakowanie w kartony zgodnie ze zleceniami
PPH WAZA s.c. Ewa Kijowska, Zenon Kijowski - 2017-05-26 - Wysocko Małe (wielkopolskie)
Całokształt prac związanych z funkcjonowaniem w Składzie Porażyn Punktu Informatycznego.
4 REGIONALNA BAZA LOGISTYCZNA - 2019-09-30 - Porażyn (wielkopolskie)
Punkt kontaktu dla klientów firmy Cisco i nawiązywanie efektywnych relacji roboczych, rozwiązując problemy techniczne, zarządzając oczekiwaniami i gwarantującsatysfakcję klientów; Nieustanne doskonalenie wiedzy na tematproduktów i protokołów sieciowych wymaganych do świadczenia pomocy technicznej pierwszego, drugiego i trzeciego poziomu we wszystkich krajach, w wyznaczonej dziedzinie technologicznej;
kontakt przez PUP - 2016-08-12 - Kraków (małopolskie)
Wykonywanie określonych w Regulaminie Organizacyjnym zadań Wydziału Inwestycji, Remontów i Eksploatacji, a w szczególności: 1) organizacja i nadzorowanie pracy referatu inwestorskiego w wydziale inwestycji, remontów i eksploatacji: 2) pełnienie funkcji zastępcy kierownika wydziału: 3) planowanie i organizacja pracy oraz nadzór nad terminowym i prawidłowym pod względem merytorycznym oraz formalno-prawnym prowadzonych spraw; 4) koordynowanie zadań inwestycyjnych prowadzonych przez referat. 5) prowadzenie realizowanych zadań inwestycyjnych i remontowych; 6) przeprowadzanie postępowań o zamówienie publiczne na roboty budowlane, prace geodezyjne, geologiczne; 7) negocjowanie warunków umów na prace j.w.; 8) kontrola prawidłowości rozliczania wykonanych robót z umową; 9) rozliczanie pod względem formalnym i finansowym umów o prace j.w.; 10) bieżąca analiza kosztów ponoszonych na realizowane inwestycje; 11) kontrola prawidłowości zafakturowania wykonanych robót pod względem formalnoprawnym; 12) rozwiązywanie problemów związanych z interwencjami w zakresie prowadzonych zadańinwestycyjnych i remontowych; 13) uczestniczenie w komisjach technicznych powoływanych do oceny lub rozstrzygania technicznych spraw budowy w toku jej realizacji; 14) wykazywanie inicjatywy w osiąganiu oszczędności i obniżki kosztów budowy oraz do ujawniania występujących na budowie nieprawidłowości; 15) nadzór i kontrola nad rzeczowym i finansowym wykonaniem danej inwestycji; 16) uczestniczenie w czynnościach technicznego odbioru częściowego i końcowego obiektu lub robót i przekazania ich do użytku; 17) prowadzenie dokumentacji zamówień publicznych o wartości nie przekraczającej 30 000,00 euro; 18) prowadzenie rejestru umów zawartych w wyniku postępowania w trybie ustawy prawo zamówień publicznych; 19) sporządzanie planów rocznych w zakresie inwestycji gminnych; 20) współudział w opracowywaniu projektów planów rocznych inwestycji komunalnych; 21) sporządzanie sprawozdań z realizacji inwestycji; 22) ciągłe dokształcanie, zapoznawanie się z aktualnie obowiązującymi przepisami prawnymi w zakresie budowlanego procesu inwestycyjnego; 23) sporządzanie odpowiedzi na interpelacje radnych; 24) rozpatrywanie skarg i wniosków; 25) sporządzanie spisów zdawczo- odbiorczych akt do archiwum zakładowego; 26) przekazywanie wydziałowi finansowemu wszystkich zawartych umów w sprawach zamówień publicznych o wartości przekraczającej 5 000,00zł; 27) ochrona danych osobowych objętych zakresem czynności na danym stanowisku; 28) inne zlecone prace przez kierownika Wydziału Inwestycji, Remontów i Eksploatacji wynikające z zadań i regulaminu organizacyjnego urzędu miasta.Więcej informacji pod adresem: http://bip.kedzierzynkozle.pl/oferta-pracy/2624/kierownik-referatu-inwestorskiego-zastepca-kierownika-wydzialu-inwestycji-remontow-i-eksploatacji-urzedu-miasta-kedzierzyn-kozle
Urząd Miasta - 2017-05-31 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)
zgodnie ze stanowiskiem, wykształcenie wyższe, umiejętność logistyka, spedycja, transport, doświadczenie zawodowe 3 lata, znajomość języka rosyjskiego w stopniu biegłym, angielskiego w stopniu podstawowym. Ogólny zakres obowiązków: projektowanie, wdrażanie i zarządzanie operacjami transportu w kraju i zagranicą; organizacja i kontrola pracy działu transportu; negocjowanie umów z poddostawcami; tworzenie sieci firm współpracujących; współpraca z urzędami; współpraca z kontrahentami z rynków Europy Wschodniej, UE.
kontakt przez PUP - 2017-01-27 - Lublin (lubelskie)
Branża spożywcza. Całościowa organizacja i koordynacja pracy kucharzy, monitorowanie procesu produkcji, ustalanie norm i wydajności produkcji, planowanie, opracowywanie nowych i weryfikacja dotychczasowych receptur, kontrola i nadzór nad kosztami produkcji.
WĘDLINKA SP. JAWNA TERESA I JAN KORDUS - 2017-02-21 - Łódź (łódzkie)
prowadzenie budowy, dokumentacji, nadzór nad podywkonawcami, budowy na terenie woj. podkarpackiego
PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO-HANDLOWE "INTEGRAL" - SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-07-24 - Rzeszów (podkarpackie)
Kierowca samochodu ciężarowego C+E duża beczka
Usługi Transportowe Tadeusz Łętowski Szepietowo - 2017-08-16 - Szepietowo (podlaskie)
Rekrutacja i szkolenie grupy doradców kredytowych. Odpowiedzialność za sprzedaż i cały proces obsługi produktów kredytowych, wraz z odbiorem należności (jako supervisor).
ICREDIT SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-04-18 - Skarżysko-Kamienna (świętokrzyskie)
- obsługa wtryskarki stożkowej seria SJSZ-
kontakt przez PUP - 2016-10-03 - Koziegłowy (śląskie)
Koordynacja projektów dotyczących wprowadzenia, usprawnienia i utrzymania jakości, tworzenie wymogów jakościowych dla nowych procesów, produktów czy usług, rozwój systemów zarządzania jakością (np. zgodnie ze standardami ISO 9001 lub 9002, czy np. Six Sigma), doradzanie klientom we wszystkich stadiach powstawania produktów lub usług - od badań, planowania, wprowadzania; wdrażanie i nadzór nad outsourcingiem usług; audyt wewnętrzny, przygotowywanie i wprowadzanie procedur i instrukcji, przygotowywanie raportów i prezentacji, jakościowych dla zarządu. Kontakt z przedstawicielstwem firmy w Korei.
kontakt przez PUP - 2016-10-28 - Tychy (śląskie)
Prowadzenie bieżącej obsługi klientów spółki - przyjmowanie potencajlnych klientów lub instytucji i przedsztawienie im ofert, negocjowanie warynków ofert (organizacja biznesu, tłumaczenia), poszukiwanie nowych klientów, zleceń, wykonywnaie zleceń w obszarze organizacji biznesu, kontrola za wykonane zlecenia, tłumaczenia. Praca w godzinach 8-17Miejsce pracy: Wrocław, ul. RacławickaSala C
kontakt przez PUP - 2017-11-17 - Wrocław (dolnośląskie)
kierownik sklepu
kontakt przez PUP - 2017-08-07 - Suchy Las (wielkopolskie)