KIEROWNIK ADMINISTRACYJNY Iława oferta pracy Iławskie Centrum Kultury w Iławie
Stanowisko: KIEROWNIK ADMINISTRACYJNY
Wynagrodzenie: 2 500 - 3 200 PLN
Zakres obowiązków: Zarządzanie, administrowanie, nadzór na mieniem i pracownikami działu techniczno-administracyjnego, prowadzenie dokumentacji i sprawozdawczości wynikającej z obowiązujących przepisów prawa, nadzór nad infrastrukturą i utrzymaniem obiektów ICK, nadzór i kontrola nad wykorzystaniem sprzętu i wyposażenia będącego własnością ICK, nadzór nad prowadzeniem ewidencji mienia ruchomego, organizowanie i prowadzenie dokumentacji przetargowej, prowadzenie rejestru zamówień z zleceń, sporządzanie umów z dzierżawcami i innymi podmiotami, przygotowywanie dokumentacji związanej z organizacją imprez masowych, przygotowywanie pism i zarządzeń Dyrektora ICKUmiejętności: posiadanie kwalifikacji zawodowych uprawniających do wykonywania pracy na określonym stanowisku, znajomość przepisów z zakresu administracji publicznej, prawa budowlanego, kodeksu postępowania administracyjnego, prawa zamówień publicznych, imprez masowych, obsługa komputera w tym pakietu Microsoft Office, umiejętność dobrej organizacji pracy
Data publikacji: 2016-05-19
Lokalizacja: Iława (warmińsko-mazurskie)
Pracodawca: Iławskie Centrum Kultury w Iławie
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Niepodległości 13A, 14-200 Iława, powiat: iławski, woj: warmińsko-mazurskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Zarządzanie, administrowanie, nadzór na mieniem i pracownikami działu techniczno-administracyjnego, prowadzenie dokumentacji i sprawozdawczości wynikającej z obowiązujących przepisów prawa, nadzór nad infrastrukturą i utrzymaniem obiektów ICK, nadzór i kontrola nad wykorzystaniem sprzętu i wyposażenia będącego własnością ICK, nadzór nad prowadzeniem ewidencji mienia ruchomego, organizowanie i prowadzenie dokumentacji przetargowej, prowadzenie rejestru zamówień z zleceń, sporządzanie umów z dzierżawcami i innymi podmiotami, przygotowywanie dokumentacji związanej z organizacją imprez masowych, przygotowywanie pism i zarządzeń Dyrektora ICKUmiejętności: posiadanie kwalifikacji zawodowych uprawniających do wykonywania pracy na określonym stanowisku, znajomość przepisów z zakresu administracji publicznej, prawa budowlanego, kodeksu postępowania administracyjnego, prawa zamówień publicznych, imprez masowych, obsługa komputera w tym pakietu Microsoft Office, umiejętność dobrej organizacji pracy
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: inna
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 2 500 - 3 200 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: 2.500 zł brutto-3.200 zł brutto
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: KIEROWNIK ADMINISTRACYJNY
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Iława
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: warmińsko-mazurskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: iławski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Iława
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista administracji publicznej
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 2 500 - 3 200 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.07.2016
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0: angielski, w mowie - dobry, w piśmie - dobry
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Prawo jazdy b
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat), administracyjne
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Doświadczenie na stanowisku kierowniczym min. 2 lata, wykształcenie wyższe - preferowane: administracja, zarządzanieTermin składania dokumentów - do 03.06.2016 r. Wymagane dokumenty: CV, dokumenty potwierdzające uprawnienia, kwalifikacje, doświadczenie - zgoda na przetwarzanie danych osobowych
Nazwa pracodawcy: Iławskie Centrum Kultury w Iławie
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Iławie
Adres pracodawcy:
Niepodległości 13A, 14-200 Iława, powiat: iławski, woj: warmińsko-mazurskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
CV, dokumenty potwierdzające uprawnienia, kwalifikacje, doświadczenie, zgoda na przetwarzanie danych osobowych
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: warmińsko-mazurskie
Powiat pracodawcy: iławski
Gmina pracodawcy: Iława
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Iława
Ulica pracodawcy: Niepodległości
Numer budynku pracodawcy: 13A
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Iławie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista administracji publicznej
Data dodania oferty pracy: 20.05.2016
Oferta pracy ważna do: 30.06.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 20.05.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 19.05.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
opracowywanie i przechowywanie dokumentacji techniczno-ruchowej maszyn i narzędzi, opracowanie zamówień na części zamienne, nadzór i kierowanie zespołem, dokonywanie przeglądów okresowych.
Przedsiębiorstwo Produkcyjno Handlowo Usługowe ŁUKPOL Sp. z o.o. - 2016-07-22 - Łuków (lubelskie)
Organizacja i zarządzanie składem opału.
kontakt przez PUP - 2017-11-10 - Myślibórz (zachodniopomorskie)
poszukiwanie nowych klientów dla firmy na rynku skandynawskim, organizowanie transportów międzynarodowych, utrzymywanie kontaktów z klientami i przewoźnikami, monitorowanie i kontrola realizacji zleceń, rozbudowa bazy klientów i podwykonawców w krajach skandynawskich
KRAFTTRANS VENUS GMBH SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ ODDZIAŁ W POLSCE - 2018-03-13 - Marki (mazowieckie)
Koordynacja i zarządzanie parkiem maszynowym, zarządzanie podległym zespołem, kontrola wykonania napraw, udoskonalenie parku maszynowego, opracowanie i prowadzenie niezbędnej dokumentacji technicznej.
PPHU ELEKTROPAKS (TRZY KORONY) - 2017-01-13 - Puławy (lubelskie)
nadzór nad organizacją pracy na obiekcie, nadzór nad właściwą gospodarką materiałową i sprzętową, utrzymywanie pozytywnych relacji z klientem
ST SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-11-03 - Tajęcina (podkarpackie)
Obsługa urządzeń czyszczących , bieżący serwis eksploatacyjny urządzeń czyszczących, sprzątanie pomieszczeń biurowych , socjalnych, sanitarnych i ciągów komunikacyjnych, odkurzanie,ścieranie kurzy z mebli biurowych, parapetów, sprzętów i urządzeń biurowych, opróznianie kosza na śmieci. Miejsce pracy: Województwo dolnośląskie i powiat Wrocław z uwagi na specyfikę wykonywanej pracy i zawartą umowę zlecenia , której miejsce realizacji uzależnione jest od bieżących zleceń. Dyspozycyjność min 160 godzin i wiecej Oferta w sali: B
JB CONCEPT JOANNA BANASIK - 2016-10-27 - Bielany Wrocławskie (dolnośląskie)
Montaż wiązek oraz osłon wiązek, sprawdzanie poprawności montażu, pakowanie.
kontakt przez PUP - 2018-08-03 - Suwałki (podlaskie)
praca w magazynie
kontakt przez PUP - 2015-12-15 - Orneta (warmińsko-mazurskie)
do zadań Kierownika Kancelarii należy: kierowanie pracą podległego zespołu, bezpośredni nadzór nad obiegiem dokumentów w tym: nadzorowanie ewidencji (rejestrowanie w odpowiednich urządzeniach ewidencyjnych kancelarii) dokumentów otrzymanych, wysłanych oraz wytwarzanych na potrzeby wewnętrzne jednostki organizacyjnej, według obowiązujących zasad, wydawanie lub udostępnianie dokumentów niejawnych, koordynowanie i udzielanie pomocy merytorycznej dla kadry i pracowników RON w Bazie w zakresie wykonywania dokumentów jawnych i niejawnych, kompletowanie dokumentów oraz przygotowanie akt do archiwizacji, szkolenie podległego personelu z dokumentów normatywnych, zmian w przepisach i wprowadzanie do działaności bieżącej kancelarii nowych dokumentów normatywnych, brakowanie (niszczenie) dokumentów niejawnych zgodnie z obowiązującymi przepisami i odnotowywanie tego faktu w urządzeniach ewidencyjnych, ścisłe przestrzeganie ustawowych przepisów dotyczących ochrony informacji niejawnychpraca na umowę na okres próbny, praca jednozmianowaoferta dostępna w sali E
4 REGIONALNA BAZA LOGISTYCZNA - 2017-08-22 - Wrocław (dolnośląskie)
Wynagrodzenie w oparciu o umowe o pracę lub kontrakt (do uzgodnienia) oraz premię uzaleznioną od wyników, szkolenie wdrożeniowe, ciekawą i odpowiedzialną pracę, możliwość rozwoju zawodowego, wyjazdy motywacyjne w atrakcyjne miejsca, pakiet socjalny dopasowany do potrzeb pracownika. Osoba będzie odpowiedzialna za planowanie, organizowanie realizowanie wykonania celów sprzedażowych, rekrutacje oraz za sprawne funkcjonowanie pracy doradców, koordynowanie sprzedaży produktów dla klientów indywidualnych i biznesowych, dbanie o jakość obsługi klienta. Firma oczekuje minimum rocznego doświadczenia w zarządzaniu zespołęm sprzedażowym, bądź dwuletni staż pracy w sprzedaży kredytów, znajomość technik sprzedażowych i motywacyjnych, czynne prawo jazy kat. B. kontakt e-maiowy: rekrutacja (at) meritumkredyt.com CV wysłać poprzez link: https://meritumkredyt.es-candidate.com/application/form/248451/0/1
MERITUMKREDYT SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-01-18 - Rybnik (śląskie)
- Realizowanie planu sprzedaży, wycena towaru, składanie zamówień na towar. Przeprowadzanie inwentaryzacji w sklepie. Obsługa kasy fiskalnej i wystawianie faktur. Obsługa klienta, zarządzanie podległym personelem. Praca w Katowicach (Śródmieście).- Wynagrodzenie: 3100 zł/brutto + premia za wykonanie planu sprzedaży. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo umowa na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. - Praca: 09:00-19:00 w systemie równoważnym + soboty, niedziele wg grafika. Wymagania: wykształcenie minimum średnie dowolne. Doświadczenie w handlu odzieżą. Dobra organizacja czasu pracy. Podstawowa znajomość marek odzieży. Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail: biuro (at) textilehouse.com.pl
TEXTILE HOUSE POLAND SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-08-30 - Katowice (śląskie)
Zlecanie i kontrola wykonania prac związanych z zakładaniem, pielęgnacją, utrzymaniem czystości terenów zielonych oraz prac porządkowych
Przedsiębiorstwo Usługowe CLEAN-BUD S.J. - 2017-01-20 - Gdańsk (pomorskie)
zarządzanie salonem RTV, AGD, IT/MM
zarządzanie zespołem pracowników
realizacja planów sprzedażowych
utrzymanie wysokiego standardu obsługi klienta
motywowanie i ocena pracowników
organizacja i planowanie czasu pracy podległego zespołu
coaching pracowników
Media Expert - 2017-03-15 - Kamień Pomorski (zachodniopomorskie)
Sprzedaż części zamiennych
kontakt przez PUP - 2017-02-23 - Koszalin (zachodniopomorskie)
Organizacja pracy i zarządzanie zespołem.
EMKO Sp. z o.o. - 2017-05-23 - Zbiersk-Cukrownia (wielkopolskie)
sporządzanie kosztorysów pod inwestycje dekarskie, kontakt z dostawcami materiałów i usług, nadzór nad prowadzonymi pracami, monitorowanie rynku poszukiwanie nowych inwestycji
Z.G.K GRONEKO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-04-28 - Mikorzyn (kujawsko-pomorskie)
nawiazywanie i utrzymywanie kontaktów z kontrahentami z Indii, negocjowanie cen, monitorowanie rynku i działań konkurencji
kontakt przez PUP - 2017-12-18 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
KIEROWANIE ZESPOŁEM, ZARZADZANIE MAGAZYNEM ZYWNOŚCIOWYM, PROWADZENIE DOKUMENTACJI MAGAZYNOWEJ
34 WOJSKOWY ODDZIAŁ GOSPODARCZY - 2016-06-14 - Przemyśl (podkarpackie)
sprzedaż mięsa i wędlin, przyjęcie i wykładanie towaru
RZEŹNICTWO I WĘDLINIARSTWO J. NIEDŹWIEDŹ - KALISZ POMORSKI - 2016-12-28 - Ińsko (zachodniopomorskie)
jw.
PIT-RADWAR SPÓŁKA AKCYJNA - 2018-06-22 - Warszawa (mazowieckie)
planowanie, zarzadzanie stanami magazynowymi, zapasami i wysyłką
NORTPOL MARCIN ROGALA - 2018-01-25 - Międzyrzecz (lubuskie)
Szycie konfekcji damskiej
P.P.H.U. "ROSTEX" Krzysztof Rosik - 2017-04-03 - Koluszki (łódzkie)
Nadzór budowlany na dużych iwestycjach.
Sołek sp. z o.o. - 2016-02-02 - Gwoźnica Dolna (podkarpackie)
Kierownik budowy
kontakt przez PUP - 2018-05-16 - Kijewo (wielkopolskie)
zarządzanie salonem RTV, AGD, IT/MM
zarządzanie zespołem pracowników
realizacja planów sprzedażowych
utrzymanie wysokiego standardu obsługi klienta
motywowanie i ocena pracowników
organizacja i planowanie czasu pracy podległego zespołu
coaching pracowników
Media Expert - 2017-03-27 - Wałbrzych (dolnośląskie)
Odpowiedzialność za przyjmowanie i wydawanie oraz stan ilościowy i jakościowy powierzonych materiałów, towarów, półproduktów i produktówDbałość o stan techniczny budynków magazynów oraz prawidłowe zabezpieczenie przechowywanych materiałów, towarów, półproduktów i produktówDbałość o stan techniczny urządzeń magazynowych - terminowe zgłaszanie przeglądów, ewentualnych awarii,Nadzór nad pracownikami magazynuNadzór nad utrzymaniem porządku i czystości magazynu i otoczeniaObsługa wszelkich systemów informatycznych koniecznych do prawidłowego wykonywania powierzonych w ramach stanowiska zadańStosowanie instrumentów i technik zmierzających do ciągłej poprawy produktywności
Rolimpex S.A. - 2015-11-20 - Iława (warmińsko-mazurskie)
Zarządzanie polityką sprzedażową spółki: opracowywanie strategii, planów sprzedaży oraznadzór nad ich realizacją, zagwarantowanie konkurencyjnej oferty na rynku, zarządzaniepolityką cenową i asortymentową spółki, kontrola raportów i analiz; współpraca decyzyjnaze spółką - matką z siedzibą w Korei Płd.Praca na czas określony : 3 lataSala C
kontakt przez PUP - 2017-12-01 - Biskupice Podgórne (dolnośląskie)
Nadzór nad pracą recepcji
KĘPCZYŃSKI PAWEŁ - 2016-04-20 - Konary (mazowieckie)
PROWADZENIE BIURA,SPEAWY ADMINISTRACYJNO PRAWNE,APLIKACJE KONKURSOWE, NEGOCJACJE;WYMAGANIA: WYKSZTAŁCENIE ŚREDNIE,LICENCJA ZARZĄDCY, DOŚWIADCZENIE W ZAWODZIE, SŁABA ZNAJOMOŚĆ JĘZYKA ANGIELSKIEGO
kontakt przez PUP - 2016-01-27 - Szczecin (zachodniopomorskie)
-Nadzorowanie i koordynowanie robót elektrycznych,-Praca na terenie woj. pomorskiego,-Wynagrodzenie do uzgodnienia-Kontakt telefoniczny 602-491-065, -Kontakt e-mail: elektrus1 (at) op.pl
ZAKŁAD USŁUGOWY ELEKTRUS MARIUSZ MUSIAŁ - 2016-07-13 - Gdańsk (pomorskie)