KIEROWNIK SKLEPU Dzikowiec oferta pracy GMINNA SPÓŁDZIELNIA SAMOPOMOC CHŁOPSKA DZIKOWIEC
Stanowisko: KIEROWNIK SKLEPU
Wynagrodzenie: 3 000 - 3 500 PLN
Zakres obowiązków: -kierowanie pracą zespołu,-wykonywanie założeń sieci,-składanie zamówień.Praca w systemie dwuzmianowym od 06.00-14.00,14.00-22.00
Data publikacji: 2020-01-30
Lokalizacja: Dzikowiec (podkarpackie)
Pracodawca: GMINNA SPÓŁDZIELNIA SAMOPOMOC CHŁOPSKA DZIKOWIEC
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Katyńska 3, 36-122 Dzikowiec, powiat: kolbuszowski, woj: podkarpackie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
-kierowanie pracą zespołu,-wykonywanie założeń sieci,-składanie zamówień.Praca w systemie dwuzmianowym od 06.00-14.00,14.00-22.00
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: dwie zmiany
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 3 000 - 3 500 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: KIEROWNIK SKLEPU
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Dzikowiec
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: podkarpackie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: kolbuszowski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Dzikowiec
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: kierownik sklepu / supermarketu
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 3 000 - 3 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 10.02.2020
Data zakończenia pracy: 31.05.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: OBSŁUGA KASY FISKALNEJ
wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_0: PRAWO JAZDY KAT B
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Mile widziane doświadczenie zawodowe na stanowisku kierownika,mile widziana książeczka do celów sanitarno epidemiologicznych.
Nazwa pracodawcy:
GMINNA SPÓŁDZIELNIA SAMOPOMOC CHŁOPSKA DZIKOWIEC
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Kolbuszowej
Adres pracodawcy:
Katyńska 3, 36-122 Dzikowiec, powiat: kolbuszowski, woj: podkarpackie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Osoby bezrobotne zarejestrowane w urzędzie, które spełniają wymagania pracodawcy zgłoszone w ofercie, proszone są o zgłoszenie się do swojego doradcy klienta,który wyda skierowanie do pracy. Pozostałe osoby proszone są o bezpośredni kontakt z pracodawcą - numer telefo 17 2274 474
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: podkarpackie
Powiat pracodawcy: kolbuszowski
Gmina pracodawcy: Dzikowiec
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Dzikowiec
Ulica pracodawcy: Katyńska
Numer budynku pracodawcy: 3
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Kolbuszowej
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: kierownik sklepu / supermarketu
Data dodania oferty pracy: 30.01.2020
Oferta pracy ważna do: 29.02.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 30.01.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 30.01.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?12c3590756f27a96d9abdbb1293e5dfc
Podobne oferty pracy
utrzymywanie dobrych relacji z klientami, realizowanie celów sprzedażowych,praca na czas określony: 3 latagodziny pracy 9:00 - 17:00
kontakt przez PUP - 2019-11-05 - Wrocław (dolnośląskie)
kierownictwo zmianowe w systemie 3-zmianowym, zarządzanie personelem, wdrażanie nowych pracowników, koordynacja przebiegu pracy, optymalizacja elektrycznych procesów pracy, monitorowanie i nadzorowanie przestregania przepisów BHP, sporzązanie grafików pracowniczych, rekrutacja pracownikówzatrudnienie na umowe zlecenie minimum 160 godzin w miesiącu, proponowany okres wykonywania pracy od 1 roku do 3 lat, praca w godzinach 6:00-14:00, 14:00-22:00, 22:00-6:00oferta dostępna w sali E
MUNDUS SP. Z O.O. - 2019-04-16 - Wrocław (dolnośląskie)
Praca przy produkcji palet
PALDREX RYSZARD GÓRECKI - 2016-12-02 - Czajków (wielkopolskie)
Projektowanie mebli, tworzenie nowych wzorów, obliczanie parametrów wyrobu z zastosowaniem nowoczesnego programu komputerowego, odpowiedni dobór materiałów i dodatków, dopracowywanie i doskonalenie projektowanego wzoru. Po okresie próbnym praca na czas określony na min. rok. Praca w godz. od 07:00-15:00
kontakt przez PUP - 2019-05-14 - Świerczów (podkarpackie)
Konserwacja terenów zielonych, prace ogrodnicze.
kontakt przez PUP - 2018-08-31 - Błonie (mazowieckie)
prowadzenie biura, dokonywanie sprawozdań i rozliczeń, dokonywanie zamówień, obsługa kontrahentów firmy, prowadzenie korespondencji
kontakt przez PUP - 2019-08-01 - Podbukowina (podkarpackie)
Organizacja pracy kierowcy, pozyskiwanie nowych klientów, praca na giełdach transportowych
USŁUGI TRANSPORTOWE BUDZIAK ANETTA - 2016-07-11 - Sieradz (łódzkie)
Odpowiedzialność za wykonywanie bieżących zleceń produkcyjnych, zapewnienie ciągłości produkcji i rozwiązywanie bieżących problemów, organizowanie i zarządzanie pracą osoby obsługującej maszynę do cięcia drutu, odpowiedzialność za prawidłowe wykorzywanie materiałów i narzędzi podczas pracy i kontrolowanie ich zużycia, nadzór nad bieżącym przestrzeganiem norm jakościowych, nadzór nad przestrzeganiem dyscypliny pracy i zasad BHP, raportowanie przełożonym bieżących problemów i rozwiązań, zgłaszanie do działu utrzymania ruchu informacji o powstałych awariach i koniecznosci napraw.
Zakład Produkcyjno-Handlowy "SIATEX" Artur Fert - 2019-05-06 - Zamość (lubelskie)
pomoc nauczycielowi w organizowaniu i przygotowaniu zajęć, wykonywanie czynności opiekuńczych i obsługowych w stosunku do dzieci, pomoc uczniom przy czynnościach higienicznych, zapewnienie bezpieczeństwa uczniom i dbanie o ich zdrowie, pomoc uczniom przy posiłkach, utrzymanie w ładzie i porządku przydzielonego oddziału lub klasy, pomoc nauczycielowi w przygotowaniu pomocy dydaktycznych do prowadzonych zajęć
kontakt przez PUP - 2019-04-04 - Cieszyn (śląskie)
reprezentowanie firmy na zewnątrz,udział w spotkniach i negocjacjach z kluczowymi partnerami biznesowymi firmy, udział w podejmowaniu decyzji, przygotowanie struktury podziału pracy, planowanie budżetu, wybór członków zespołu projektowego, utrzymanie kontaktu z klientem, zarządzanie zespołem projektowym
kontakt przez PUP - 2018-05-02 - Poznań (wielkopolskie)
Kierowanie zakładem. Wdrażanie nowych produktów
kontakt przez PUP - 2016-05-02 - Częstochowa (śląskie)
doświadczenie w zarządzaniu grupą pracowników,-mile widziane doświadczenia w branży usług czystościowo-porządkowych, w tym w obsłudze maszyn myjących, technologii sprzątania i środków czystościowych, itp.-dobrej organizacji pracy własnej i podległego personelu, odporności na stres- min. Średnie wykształcenie,- komunikatywność i umiejętność współpracy,- dyspozycyjność,- prawo jazdy kat. B- mile widziane orzeczenie o niepełnosprawności
Mega Service Plus - 2017-05-24 - Mikołów (śląskie)
nadzór przebiegu produkcji
Z.P.U.H IMPORT MEBLE KRAJAN Zbigniew Ciesielski Krajanka - 2017-06-13 - Czastary (łódzkie)
Kierownik budowy
"UNI-BUD" Jacek Smoleń - 2017-10-23 - Jordanów (małopolskie)
kucharz
Transport Towarowy Mirosław Plebanek - 2017-10-30 - Radłów (małopolskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2018-12-31 - Warszawa (mazowieckie)
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku objętym naborem dostępny na stronie internetowej Urzędu Miejskiego w Przemyślu w BIP: www.bip.przemysl.pl
Urząd Miejski w Przemyślu - 2016-09-12 - Przemyśl (podkarpackie)
sprzedaż i promocja
kontakt przez PUP - 2017-02-24 - Opole Lubelskie (lubelskie)
Kierowanie samochodem dostawczym na terenie kraju oraz UE.
kontakt przez PUP - 2018-03-01 - Subkowy (pomorskie)
Rekrutacja, budowanie i zarządzanie zespołem w branży finansowej. Branża finanse, kredyty, windykacja. I zmiana - ruchome godziny pracy.Wynagrodzenie od 3600zł podstawa+ prowizjaPracodawca oferuje również samochód służbowy, laptop oraz telefon komórkowy.
PRO DOMO Sp. z o. o. - 2016-10-24 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)
- Zapewnienie właściwej organizacji stanowisk pracy. Zapewnienie właściwej koordynacji i nadzoru nad pracownikami administracji i obsługi oraz kierowcy. Prowadzenie całokształtu spraw związanych z realizacją zamówień publicznych (przetargi, zapytania ofertowe itp.). Nadzór nad czynnościami związanymi z przeprowadzaniem remontów. Zapewnienie sprawności eksploatacyjno-technicznej budynku i urządzeń terenowych. Sporządzanie sprawozdań wynikających z obowiązków kierownika administracyjnego. - Wynagrodzenie: 2950 zł/brutto + premia regulaminowa + wysługa lat + dodatek specjalny. Praca na umowę o pracę na zastępstwo. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca w godzinach: 7:00-15:00 w równoważnym systemie czasu pracy. Wymagane wykształcenie wyższe o odpowiedniej specjalności (ekonomia lub zamówienia publiczne lub administracja lub pokrewne) umożliwiające wykonywanie zadań na stanowisku i trzyletnia praktyka na stanowisku o zbliżonym zakresie obowiązków lub pięcioletnia praktyka bez doświadczenia na stanowisku kierowniczym. Wymagane Polskie obywatelstwo. Wymagana pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie w pełni praw publicznych. Wymagana niekaralność. Wymagana znajomość zagadnień ustawy o finansach publicznych, ustawy prawo zamówień publicznych. Wymagana biegła umiejętność obsługi komputera i oprogramowania: pakiet Office Word, Excel. Obsługa poczty elektronicznej. Wymagana umiejętność korzystania z zasobów internetowych. Wymagana znajomość zagadnień administracyjnych i umiejętność ich właściwej interpretacji. Wymagana umiejętność organizacji pracy w zespole. Wymagana sumienność, rzetelność, kreatywność, dyspozycyjność, życzliwość, samodzielność, dyskrecja. Wymagana umiejętność zarządzanie zespołem parowników. Wymagana znajomość funkcjonowania jednostek samorządu terytorialnego. Wymagana umiejętność administrowania i zarządzania obiektem. Kontakt KONIECZNIE wstępnie telefoniczny (8:00-14:00) (Tel. 32-251-52-16) celem ustalenia spotkania z pracodawcą (ul. Ks. bpa Stanisława Adamskiego 22, 40-069 Katowice) lub e-mail: kadry (at) domprzystan.org.pl
DOM POMOCY SPOŁECZNEJ "PRZYSTAŃ" W KATOWICACH - 2019-07-12 - Katowice (śląskie)
Zarządzanie zespołem ludzi, doradztwo technologiczne, organizowanie logistyki surowcowej.
Piekarnia Mistrza Jana Jan Nowak - 2018-01-24 - Biedaszki Małe (warmińsko-mazurskie)
obsługa i kontakt z klientami, dbanie o wizerunek salonu, zamawianie kuriera, czuwanie nad dokumentacją kadrową i księgową, praca 7 dni w tygodniu w godz. 8-20
ZAKŁAD FRYZJERSKI YILMAZ ÜÇÜNCÜ - 2016-06-20 - Raszyn (mazowieckie)
*zarządzanie pracą sklepu,*zapewnienie wysokiego standarduobsługi klienta zgodnie w wytycznymi firmy,*realizacja zamówień towarów oraz współpraca z przedstawicielami, *efektywne wdrażanie procedur i polityki firmy,*organizacja pracy zespołu sprzedażowego oraz dokonywanie oceny pracy zespołu,*przestrzeganie standardów Grupy Muszkieterów
kontakt przez PUP - 2016-07-18 - Sokółka (podlaskie)
Zarządzanie produkcją mebli, tapicerka.
kontakt przez PUP - 2016-07-22 - Kamionka Mała (małopolskie)
Obsługa żurawia wieżowego, praca na terenie Niemiec (mile widziana znajomość języka niemieckiego, pracodawca zapewnia zakwaterowanie i dojazd)
ALTRIX Zakład Usługowo Budowlany Gerard Wolf & Marek Uszko S.J. - 2017-05-17 - Brzezna (małopolskie)
-
"BOCIANIE GNIAZDO" SP. Z O.O. - 2017-12-11 - Pogorzelica (zachodniopomorskie)
Kierownik sklepupraca na jedną zmianę od 8.00 do 16.00
Gminna Spółdzielnia "Samopomoc Chłopska" w Radomyślu Wielkim - 2019-01-03 - Radomyśl Wielki (podkarpackie)
Kierowanie robotami w zakresie robót sanitarnych. Sprawowanie nadzoru nad realizowanymi inwestycjami.
A&R Sp. z o.o. - 2018-11-02 - Leżajsk (podkarpackie)
Organizacja imprez i spotkań w lokalu, terminaż spotkań, zapewnienie zaopatrzenia produktów potrzebnych na imprezy, kontakt z klientem
kontakt przez PUP - 2016-08-03 - Praszka (opolskie)