KIEROWNIK SKLEPU BRANŻY MIĘSNEJ Piła oferta pracy Niewieścin sp. z o.o. sp. komandytowa
Stanowisko: KIEROWNIK SKLEPU BRANŻY MIĘSNEJ
Wynagrodzenie: od 4 700 PLN
Zakres obowiązków: - zarządzanie zespołem - składanie zamówień itp. - praca wg standardów i procedur obowiązujących w firmie - dbanie oestetykę i wygląd sklepu - obsługa klienta
Data publikacji: 2020-07-21
Lokalizacja: Piła (wielkopolskie)
Pracodawca: Niewieścin sp. z o.o. sp. komandytowa
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Aleja Piastów 6, 64-920 Piła, powiat: pilski, woj: wielkopolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
- zarządzanie zespołem - składanie zamówień itp. - praca wg standardów i procedur obowiązujących w firmie - dbanie oestetykę i wygląd sklepu - obsługa klienta
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|12
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: dwie zmiany
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|2
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 4 700 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Nazwa stanowiska: KIEROWNIK SKLEPU BRANŻY MIĘSNEJ
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Piła
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: wielkopolskie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 30
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: pilski
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 3019
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Piła
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód: kierownik sklepu / supermarketu
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 4 700 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 21.07.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe, brak
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów:
Orzeczenie lekarskie dla celów sanitarno – epidemiologicznych
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: Asertywność i organizacja pracy
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: obsługa kas fiskalnych
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: Efektywne zarządzanie zespołem
wymagania_wymaganiaKonieczne_uprawnieniaSzczegoly_0: Array
wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_0: Array
wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_1: Array
wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_2: Array
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
[Umiejętność 2] : umiejętność zarządzania przez cele[Umiejętność 1] : umiejętność pracy w zespole, komunikatywność, wysoka kultura osobista, kreatywność[Inne] : doświadczenie na stanowisku kierowniczym, mile widziane doświadczenie w branży mięsnej
Nazwa pracodawcy: Niewieścin sp. z o.o. sp. komandytowa
danePracodawcy_nip: 5592040621
danePracodawcy_regon: 341367357
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Pile
Adres pracodawcy:
86-120 Niewieścin 8, powiat: świecki, woj: kujawsko-pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: Brak danych.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: kujawsko-pomorskie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 04
Powiat pracodawcy: świecki
danePracodawcy_kodPowiatu: 0414
Gmina pracodawcy: Pruszcz
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Niewieścin
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0094001
Numer budynku pracodawcy: 8
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Pile
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 1
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|142004
Zawód wykonywany przez pracownika: kierownik sklepu / supermarketu
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|251
Data dodania oferty pracy: 21.07.2020
Oferta pracy ważna do: 21.08.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 21.07.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 21.07.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?b051021373f8df41b7eb69385eda897f
Podobne oferty pracy
- opracowywanie strategii reklamowej/promocyjnej/public relations,- wdrażanie strategii reklamowej/promocyjnej/public relations,- zarzadzanie współpracą z zewnetrznymi dostawcami, m.in. drukarniami, agencjami reklamowymi,- projektowanie i nadzorowanie tworzenia materiałów reklamowych i promocyjnych, nowych narzedzi promocyjnych i kanałów komunikacyjnych,- uczestniczenie w targach i konferencjach, organizowanie wystąpień promujących organizację,- szkolenie o dbanie o rozwój zawodowy pracowników spółki zgodny ze strategią rozwoju firmy,- zapewnienie podległemu zespołowi bezpiecznego środowiska pracy.
kontakt przez PUP - 2020-11-10 - Warszawa (mazowieckie)
Roboty ziemne specjalistyczne oraz pomocnicze związane z budownictwem za pomocą koparko - ładowarki. Uprawnienia do obsługi koparko - ładowarki. Prawo jazdy kat. B lub T
Marek Błądek BRUK-MAR - 2018-09-18 - Jeżowe (podkarpackie)
Do zakresu czynności kierownika Środowiskowego Domu Samopomocy należy w szczególności:a/ organizowanie i nadzorowanie pracy ŚDS z uwzględnieniem misji i celów statutowych PSONI oraz potrzeb osób z niepełnosprawnością intelektualną,b/ nadzór nad przestrzeganiem dyscypliny pracy pracowników zatrudnionych w ŚDS,c/ przestrzeganie dyscypliny finansowej i budżetowej środków do realizacji zadań statutowych ŚDS,d/ sporządzanie planów pracy merytorycznej i finansowej oraz ich realizacja,e/ nadzorowanie spraw bhp i ochrony przeciwpożarowej,f/ dbałość o zapewnienie i utrzymanie odpowiedniego poziomu usług świadczonych przez ŚDS, promocja ŚDS i pozyskiwanie uczestników, pozyskiwanie dodatkowych środków finansowych na zajęcia fakultatywne i funkcjonowanie placówki.
POLSKIE STOWARZYSZENIE NA RZECZ OSÓB Z NIEPEŁNOSPRAWNOŚCIĄ INTELEKTUALNĄ KOŁO W ŚWIDNICY - 2019-02-07 - Świdnica (dolnośląskie)
kierowanie budową w sposób zgodny z projektem i pozwoleniem na budowę oraz przepisami, prowadzenie dokumentacji budowlanej, miejsce wykonywania pracy- teren działalności- kraj
Budomex Sierpc Spólka z Ograniczoną Odpowiedzialnością - 2018-03-05 - Sierpc (mazowieckie)
lider zespołu, koordynowanie, kierowanie ludzmi, delegacje, obsługa komputera, sprawozdania, reprezentowanie firmy, delegacje zagraniczne
LACHMANN SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-11-19 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2016-02-10 - Warszawa (mazowieckie)
Wiedza i umiejętność w zakresie obsługi instalacji elektrycznych i automatyki.Drobne naprawy urządzeń chłodniczych i klimatyzacyjnych na terenie woj.podkarpackiego.
W.U.H."SERWIS-AC" Chłodnictwo-Klimatyzacja-Wentylacja - 2016-06-10 - Brzeźnica (podkarpackie)
Monitorowanie i raportowanie o stanie robót. Prowadzenia dokumentacji oraz rozliczeń wykonywanych zleceń.Nadzorowanie i rozliczanie zadań zlecanych podwykonawcom.Udział w odbiorach robót.Praca na okres próbny 3 miesiące, po okresie próbnym umowa o pracę do 30.04.2022 r.Praca od 07.00 do 15.00Premia kwartalna.Samochód służbowy.Prywatna opieka lekarska
ZAKŁAD BEZPIECZEŃSTWA RUCHU DROGOWEGO ZABERD SPÓŁKA AKCYJNA - 2018-08-02 - Nowy Sącz (małopolskie)
Rozliczanie pracy pracowników; pomoc w prowadzeniu dokumentacji pracowniczej; wyznaczanie zadań i kontrola ich wykonywania; motywowanie pracowników
kontakt przez PUP - 2018-06-07 - Bratoszewice (łódzkie)
Kierownik Salonu odpowiedzialny jest za:
- zarządzanie salonem RTV, AGD, IT/MM
- zarządzanie zespołem pracowników
- realizacje planów sprzedażowych
- utrzymanie wysokiego standardu obsługi klienta
- motywowanie i ocena pracowników
- organizacja i planowanie czasu pracy podległego zespołu
- coaching pracowników
Media Expert - 2016-10-18 - Olecko (warmińsko-mazurskie)
Kontrola oraz bieżący nadzór nad procesem realizacji robót drogowych. Praca Kalisz i okolice.
ROMAN CHMARA KAREX PRZEDSIĘBIORSTWO DROGOWO INŻYNIERYJNE - 2018-04-09 - Ociąż (wielkopolskie)
Wykonywanie określonych w Regulaminie Organizacyjnym zadań Wydziału Inwestycji,Remontów i Eksploatacji, a w szczególności:1) organizacja i nadzorowanie pracy referatu inwestorskiego w wydziale inwestycji,remontów i eksploatacji;2) pełnienie funkcji zastępcy kierownika wydziału;3) planowanie i organizacja pracy oraz nadzór nad terminowym i prawidłowym pod względemmerytorycznym oraz formalno-prawnym prowadzonych spraw;4) koordynowanie zadań inwestycyjnych prowadzonych przez referat;5) prowadzenie realizowanych zadań inwestycyjnych i remontowych;6) przeprowadzanie postępowań o zamówienie publiczne na roboty budowlane, pracegeodezyjne, geologiczne;7) negocjowanie warunków umów na prace j.w.;8) kontrola prawidłowości rozliczania wykonanych robót z umową;9) rozliczanie pod względem formalnym i finansowym umów o prace j.w.;10) bieżąca analiza kosztów ponoszonych na realizowane inwestycje;11) kontrola prawidłowości zafakturowania wykonanych robót pod względem formalnoprawnym;12) rozwiązywanie problemów związanych z interwencjami w zakresie prowadzonych zadańinwestycyjnych i remontowych;13) uczestniczenie w komisjach technicznych powoływanych do oceny lub rozstrzyganiatechnicznych spraw budowy w toku jej realizacji;14) wykazywanie inicjatywy w osiąganiu oszczędności i obniżki kosztów budowy oraz doujawniania występujących na budowie nieprawidłowości;15) nadzór i kontrola nad rzeczowym i finansowym wykonaniem danej inwestycji;16) uczestniczenie w czynnościach technicznego odbioru częściowego i końcowego obiektu lubrobót i przekazania ich do użytku;17) prowadzenie dokumentacji zamówień publicznych o wartości nie przekraczającej 30 000,00euro;18) prowadzenie rejestru umów zawartych w wyniku postępowania w trybie ustawy prawozamówień publicznych;19) sporządzanie planów rocznych w zakresie inwestycji gminnych;20) współudział w opracowywaniu projektów planów rocznych inwestycji komunalnych;21) sporządzanie sprawozdań z realizacji inwestycji;22) ciągłe dokształcanie, zapoznawanie się z aktualnie obowiązującymi przepisami prawnymiw zakresie budowlanego procesu inwestycyjnego;23) sporządzanie odpowiedzi na interpelacje radnych;24) rozpatrywanie skarg i wniosków;25) sporządzanie spisów zdawczo- odbiorczych akt do archiwum zakładowego;26) przekazywanie wydziałowi finansowemu wszystkich zawartych umów w sprawachzamówień publicznych o wartości przekraczającej 5 000,00zł;27) ochrona danych osobowych objętych zakresem czynności na danym stanowisku;28) inne zlecone prace przez kierownika Wydziału Inwestycji, Remontów i Eksploatacjiwynikające z zadań i regulaminu organizacyjnego Urzędu Miasta.
Urząd Miasta Kędzierzyn-Koźle - 2017-07-07 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)
nadzór nad ludźmi i wykonanymi pracami budowlanymi
PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO USŁUGOWO HANDLOWE EBENISTA JAN STOPA - 2018-04-26 - Mątowskie Pastwiska (pomorskie)
Zakres wykonywanych głównych i pomocniczych zadań na danym stanowisku:Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za kompleksowe prowadzenie spraw związanych z polityką personalną w CUW oraz koordynowanie zespołów ds. kadr i płac, świadczących usługi outsourcingu na rzecz innych podmiotów (jednostek oświatowych w gminie Dąbrowa Górnicza) - realizowanie polityki kadrowej Centrum zgodnie ze strategią i przyjętymi celami;- zarządzanie zespołami ds. kadr i płac;- koordynowanie kompleksowych procesów kadrowo-płacowych (naliczanie wynagrodzeń, rozliczanie czasu pracy, umów cywilnoprawnych, nieobecności pracowniczych, pomoc w przeprowadzaniu rekrutacji i inne zadania zgodnie z zakresem działania CUW);- weryfikacja i tworzenie stosownych umów i regulaminów na rzecz CUW i obsługiwanych jednostek;- nadzór nad prawidłowych stosowaniem prawa pracy i ustaw okołokodeksowych;- opracowanie i wdrożenie raportów oraz analiz wspierających proces outsourcingu;- opracowanie i doskonalenie standardów usług i procesów w zakresie merytoryki podległych działów;- budowanie zaangażowanie i motywowanie zespołów;- dbanie o rozwój kompetencji wśród podległych pracowników;- dostosowywanie i rozwiązywanie złożonych problemów w szybkim tempie;- ścisła współpraca z Dyrektorem CUW;- realny wpływ na kształtowanie nowego projektu w Dąbrowie Górniczej.Informacja o warunkach pracy i płacy na danym stanowisku:- pierwsza umowa o pracę zawierana jest na czas określony 6 miesięcy. Kolejna może zostać zawarta czas określony lub nieokreślony;- w przypadku możliwości zastosowania art. 22 ustawy o pracownikach samorządowych rodzaj umowy zostanie tożsamy z aktualnie obowiązującym;- wynagrodzenie pracownika samorządowego składa się z obligatoryjnych elementów:- miesięcznego wynagrodzenia zasadniczego,- dodatku za wieloletnią pracę w zależności od posiadanego stażu pracy (5% - 20% - zgodnie z ustawą),- dodatkowego wynagrodzenia rocznego (tzw. 13stki zgodnie z ustawą),- nagrody jubileuszowej po osiągnięciu wymaganego ogólnego stażu pracy (od 75% - 400% zgodnie z ustawą),- regulaminowej premii,- ZFŚS;- miejscem pracy jest Centrum Usług Wspólnych w Dąbrowie Górniczej;- stanowisko pracy związane jest z pracą przy monitorze komputerowym pow. 4 h dziennie, obsługą urządzeń biurowych oraz przemieszczaniem się wewnątrz budynku i poza nim;- osoba zatrudniona na tym stanowisku ma szansę zostać pełnoprawnym pracownikiem samorządowym w rozumieniu ustawy o pracownikach samorządowych.Dodatkowo pracownikom oferujemy:- stabilność zatrudnienia;- regularne godziny pracy, dzięki czemu zachowasz równowagę między życiem zawodowym a prywatnym (Work Life Balance);- przyjazne warunki umożliwiające pogodzenie sfery zawodowej z życiem prywatnym;- możliwość rozwoju zawodowego w pionie i poziomie struktury Centrum Usług Wspólnych;- podnoszenie kompetencji: udział w kursach, szkoleniach branżowych i miękkich;- podnoszenie kwalifikacji zawodowych - dofinansowanie do studiów wyższych, podyplomowych;- praca w zróżnicowanym zespole, pod okiem osób z dużym doświadczeniem zawodowym;- wdrożenie w merytoryczny zakres prac oraz w specyfikę funkcjonowania w strukturach Centrum.
Centrum Usług Wspólnych w Dąbrowie Górniczej - 2020-11-19 - Dąbrowa Górnicza (śląskie)
kierownik działu realizacji produkcji
FADBET Spółka Akcyjna - 2019-02-12 - Białystok (podlaskie)
-zarządzanie zespołem i jego rozwój-realizacja planów- rozwój firmy na wyznaczonym regionie
PRO DOMO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-02-09 - Kętrzyn (warmińsko-mazurskie)
obowiązki kierownika budowy, praca na terenie województwa śląskiego
Przedsiębiorstwo Robót Inżynieryjnych "PRINŻ-1" Sp. z o.o. - 2015-11-20 - Sosnowiec (śląskie)
zarządzanie dostawami i przygotowywanie zamówień klientów, analizowanie rynku także w Chinach, sporządzanie zamówień, nadzorowanie sieci handlowej
KAI SI LI SP. Z O.O. - 2018-11-22 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
zarządzanie salonem RTV, AGD, IT/MM
zarządzanie zespołem pracowników
realizacje planów sprzedażowych
utrzymanie wysokiego standardu obsługi klienta
motywowanie i ocena pracowników
organizacja i planowanie czasu pracy podległego zespołu
coaching pracowników
Media Expert - 2016-03-29 - Bolesławiec (dolnośląskie)
1)prowadzenie spraw związanych z przygotowaniem inwestycji do realizacji;2)przeprowadzanie postępowań o zamówienia publiczne na prace geodezyjne, geologiczne, projektowe oraz negocjowanie warunków umów na ww. prace;3)przygotowanie materiałów umożliwiających uzyskanie decyzji o warunkach zabudowy i zagospodarowania terenu oraz pozwolenia na budowę;4)bieżąca analiza kosztów ponoszonych na przygotowanie inwestycji do realizacji;5)sporządzanie planów rocznych w zakresie opracowywania dokumentacji przyszłościowej; 6)współudział w opracowywaniu projektów planów rocznych inwestycji komunalnych;7)sporządzanie sprawozdań z realizacji w zakresie dokumentacji przyszłościowej,8)dokonywanie wpisów do rejestru zamówień publicznych,9)dokonywanie wpisów do rejestru umów
Urząd Miasta - 2016-06-14 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)
Zarządzanie rachunkiem wyników działu w sposób autonomiczny i odpowiedzialny, przyjmowanie i weryfikowanie zgodności towaru dostarczanego zgodnie z obowiązującymi procedurami, przeprowadzanie badania rynku, rozwijanie asortymentu swojego działu pod względem potrzeb klienta, organizowanie implantacji produktów, realizowanie zamówień,prowadzenie działań promocyjnych, utrzymywanie dobrej prezentacji działu: rotacje towaru, etykietowanie, czystość (obowiązujące normy higieny), weryfikowanie i kontrolowanie pracy swojej ekipy, utrzymywanie relacji z dostawcami (negocjacje, zamówienia, sprawy sporne).
KALISZDIS Sp. z o.o. - 2015-10-20 - Kalisz (wielkopolskie)
Praca na stanowisku kierownik zmiany, zarządzanie zespołem, wystawianie dokumentów. Praca trzyzmianowa wykonywana w godzinach 06.00 - 14.00, 14.00 - 22.00 i 22.00 - 06.00 (4 dni pracy, 1 dzień wolny). Pierwsza umowa na okres próbny, kolejna na czas określony, następnie na czas nieokreślony.
Młynpol A.Gołębiowski, R.Wołoszczak i wspólnicy Spółka jawna - 2019-09-20 - Osła (dolnośląskie)
Planowanie, organizacja i nadzór nad realizacją robót drogowych.
Przedsiębiorstwo Usługowo Budowlane " BRUKPOL" S.C. - 2018-02-13 - Strzelce Wielkie (wielkopolskie)
Zarządzanie podległym zespołem, udzielanie informacji technicznych o produktach, eksponowanie nowości technicznych.
"SLET" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-04-16 - Będzin (śląskie)
Kontrola i nadzór nad obsługą gośćmi zarządzanie personelem, efektywność sprzedaży. Praca w systemie jednozmianowym 911-190, możliwość zakwaterowania
ZAMEK KLICZKÓW SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-08-09 - Kliczków (dolnośląskie)
Nadzór nad pracami budowlanymi, prowadzenie dokumentacji budowlanej.
Spółdzielnia Mieszkaniowa "Ujeścisko" - 2019-12-10 - Gdańsk (pomorskie)
organizacja produkcji,kierowanie zakładem produkcyjnym, prowadzenie ewidencji produkcji i pracy, nadzór nad procesem technologicznym wypieku pieczywa
AGRO Małdyty sp. z o.o. - 2017-10-05 - Małdyty (warmińsko-mazurskie)
Kierowanie działem technicznym, nadzorowanie robót, sprawdzanie kosztorysów - obsługa Normy.Oferta dostępna w sali D. Kontakt z pracodawcą - tel.: 605 582 677, 605 582 687.
ZARZĄDCA Sp. z o.o. - 2020-08-05 - Wrocław (dolnośląskie)
obsługa tokarki do metalu, mocowanie i odmocowywanie obrabianego detalu, włączanie odpowiednich ruchów roboczych, odpowiednie zaprogramowanie obrabiarki CNC
kontakt przez PUP - 2017-01-24 - Radzyń Podlaski (lubelskie)
Obsługa klienta, obsługa kasy fiskalnej, przyjęcie towaru, ekspozycja towaru, zamawienie towarów, wycena.
kontakt przez PUP - 2016-10-10 - Gawłówek (małopolskie)