KIEROWNIK SERWISU OGUMEINIA Głogów oferta pracy Firma Handlowo-Usługowa, Wulkanizacja Tomasz Leśniak
Stanowisko: KIEROWNIK SERWISU OGUMEINIA
Wynagrodzenie: od 3 000 PLN
Zakres obowiązków: sprzedaż opon nowych i używanych, obsługa klienta,zarządzanie zespołem
Data publikacji: 2016-08-22
Lokalizacja: Głogów (dolnośląskie)
Pracodawca: Firma Handlowo-Usługowa, Wulkanizacja Tomasz Leśniak
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Transportowa 7, 67-200 Głogów, powiat: głogowski, woj: dolnośląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
sprzedaż opon nowych i używanych, obsługa klienta,zarządzanie zespołem
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 000 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: wyangrodz. 3000 + premia
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: KIEROWNIK SERWISU OGUMEINIA
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Głogów
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: dolnośląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: głogowski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Głogów
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: wulkanizator
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 22.08.2016
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: brak lub niepełne podstawowe
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko: wymagania tylko osoby z dośw. zawodowym
Nazwa pracodawcy:
Firma Handlowo-Usługowa, Wulkanizacja Tomasz Leśniak
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Głogowie
Adres pracodawcy:
Transportowa 7, 67-200 Głogów, powiat: głogowski, woj: dolnośląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: kont. osob. u pracodawcy z CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: dolnośląskie
Powiat pracodawcy: głogowski
Gmina pracodawcy: Głogów
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Głogów
Ulica pracodawcy: Transportowa
Numer budynku pracodawcy: 7
Profil działalności pracodawcy: zakład wulkanizacyjny
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Głogowie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: wulkanizator
Data dodania oferty pracy: 22.08.2016
Oferta pracy ważna do: 22.09.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 22.08.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 22.08.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
obsługa gości w apartamencie, przekazywanie kluczy, rozliczanie pobytu
Firma Handlowo-Usługowa Michał Iwasiów - 2016-04-06 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)
znajomość maszyn zbrojarskich i do prefabrykacji stali; znajomość specyfiki wiązania stali zbrojeniowej; znajomość prefabrykacji stali
G+P IZOMONT SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-07-06 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
zarządzanie zespołem ludzi w sprawach związanych z zagospodarowaniem terenów zieleni znajomość roślin oraz ich pielęgnacji, dyspozycyjność, asertwność, doświadczenie na kierowniczym stanowisku jest konieczne
kontakt przez PUP - 2018-03-18 - Marki (mazowieckie)
Branża medyczna - pozyskiwanie klientów, sprzedaż produktów, kompleksowa obsługa.
TTT INVEST Spółka z.o.o. - 2015-12-03 - Łódź (łódzkie)
Zarzadząnie zespołem. Koordynowanie całościowo prac magazynu.
PLIMET PIOTR MAZIK - 2018-06-27 - Częstochowa (śląskie)
Zarządzanie stacją paliw zgodnie ze standardami, zapewnienie wysokiej jakości obsługi klienta, aktywna sprzedaż towarów oraz usług, dbałość o estetykę, porządek i higienę na stacji paliw, zarządzanie zespołem pracowników (8 osób).
Przedsiębiorstwo Wielobranżowe "HERMES" Jan Sochan - 2016-03-01 - Zamość (lubelskie)
nadzór nad pracami budowlanymi
P.H.U.P. "FRIB- EX" - Franciszek Nalepa - 2017-06-26 - Ruda Śląska (śląskie)
organizacja produkcji, nadzór nad realizacją planów produkcyjnych, nadzór nad pracownikami produkcji, koordynowanie współpraca z magazynem i logistyką
Mazowiecka Fabryka Okien i Drzwi Sp. z o.o. - 2016-01-21 - Antoninów (mazowieckie)
Kucharz jest odpowiedzialny za przygotowywanie dań a'la carte i innych dań w ramach usług konferencyjnych i imprez okolicznościowych
Qubus Hotel Management Sp. z o.o. - 2017-12-04 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)
- OGŁOSZENIE O WOLNYM STANOWISKU URZĘDNICZYM -> Ogłoszenie Nr 1/2017 z dnia 02.10.2017 r. http://zsbkatowice.biposwiata.pl/cms/7503/oferty_pracy_2017 - Współtworzenie planu finansowego jednostki, harmonogramu wydatkówi dochodów. Wykonywania dyspozycji środkami pieniężnymi; Dokonywanie wstępnej kontroli: zgodności operacji gospodarczych i finansowych z planem finansowym, kompletności i rzetelności dokumentów dotyczących operacji gospodarczych i finansowych. Podpisywanie dokumentów dotyczących poszczególnych operacji. Podejmowanie decyzji wstępnych co do prawidłowości merytorycznej operacji i ich zgodności z prawem. zapewnienie, aby zobowiązania wynikające z operacji mieściły się w planie finansowym oraz harmonogramie dochodów i wydatków, oraz kontrola bieżąca środków finansowych. Wnioskowanie o dodatkowe fundusze i dokonywanie przesunięć w ramach nadanych kompetencji. Wykonywane prac niezbędnych do zapewnienia prawidłowości gospodarkifinansowej oraz ewidencji księgowej. Sporządzanie prawidłowo, terminowo i zgodnie z obowiązującymi przepisami sprawozdań na potrzeby dyrektora szkoły.Nadzorowanie gospodarki magazynowej, przeprowadzanie kontroli magazynui intendenta. Nadzór i kontrola nad pracownikami działu obsługi a w tym:prowadzenie spraw kadrowych oraz przygotowanie i prowadzenie dokumentacji niezbędnej do sporządzenia listy płac, sprawdzanie i zatwierdzanie: listy płac, podatków od wynagrodzeń, ZUSu, kontrola nad wywiązywaniem się najemców z warunków umów najmu w zakresie zobowiązań finansowych, zabezpieczenie środków finansowych na fundusz socjalny, mieszkaniowy, nadzór nad prawidłowością wypłat z funduszu po zatwierdzeniu przez Dyrektora Szkoły.Należyte przechowywanie i zabezpieczenie dokumentów. Prowadzenie zamówień publicznych placówki, sporządzanie dokumentacji przeprowadzanie procedur.Organizowanie i nadzorowanie prace remontowych w szkole ścisły kontakt zinspektorem nadzoru. Zapewnienie sprawności technicznej i eksploatacyjnej oraz estetycznej budynku, dróg wewnętrznych oraz urządzeń nadzór nad praca konserwatora. Organizowanie zakupów materiałów niezbędnych dla pracowników szkoły oraz utrzymania właściwego stanu funkcjonowania szkoły w oparciu o zamówienia publiczne. Prowadzenie ewidencji wartościowo i ilościowej wyposażenia. Sporządzanie umów najmu, rozliczenia mediów i godziny wynajmu sal. Wystawianie faktur VAT i prowadzenie rejestru faktur. Wykonywanie innych czynności zleconych przez Dyrektora Szkoły.- Warunki pracy na danym stanowisku: praca jednozmianowa w Katowickim Centrum Edukacji Zawodowej im. Powstańców Śl. w Katowicach w budynku przy ul. Techników 11, budynek nie jest przystosowany do pracy osób niepełnosprawnych z trudnościami w poruszaniu i przemieszczaniu się, podstawowym narzędziem pracy jest komputer, obsługa komputera powyżej6 godzin dziennie, kandydat, który uzyska najwyższą ilość punktów w postępowaniu rekrutacyjnym zostanie zatrudniony z dniem 01 listopada 2017 r. na podstawie umowy o pracę na czas określony.- Wynagrodzenie: 2800 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w niepełnym wymiarze czasu pracy (75%) na okresie próbnym, z możliwością zwiększenia do 1 etatu w okresie półrocznym.Praca: 8:00-16:00. Wymagania niezbędne (konieczne) do podjęcia pracy na stanowisku:o stanowisko kierownika gospodarczego może ubiegać się osoba, która:- ma obywatelstwo państwa członkowskiego Unii Europejskiej, Konfederacji Szwajcarskiej lub państwa członkowskiego Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA) strony umowy o Europejskim Obszarze Gospodarczym, chyba że odrębne ustawy uzależniają zatrudnienie w jednostce sektora finansów publicznych od posiadania obywatelstwapolskiego;- ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych;- nie była prawomocnie skazana za przestępstwo przeciwko mieniu, przeciwko obrotowi gospodarczemu, przeciwko działalności instytucji państwowych oraz samorządu terytorialnego, przeciwko wiarygodności dokumentów lubza przestępstwo skarbowe;- posiada znajomość języka polskiego w mowie i piśmie w zakresie koniecznym do wykonywania obowiązków kierownika gospodarczego;- spełnia jeden z poniższych warunków:a) ukończyła jednolite studia na kierunku ekonomia lub administracja lub zamówienia publiczne,b) uzupełniające ekonomiczne studia magisterskie lub ekonomiczne studia podyplomowe i posiada co najmniej 3-letnią praktykę w księgowości lub na stanowisku kierownika działu administracji lub na stanowisku kierownikagospodarczego,c) ukończyła średnią, policealną lub pomaturalną szkołę ekonomiczną i posiada co najmniej 6-letnią praktykę w księgowości lub na stanowisku kierownika działu administracji lub na stanowisku kierownika gospodarczego,d) jest wpisana do rejestru biegłych rewidentów na podstawie odrębnych przepisów,e) posiada certyfikat księgowy uprawniający do usługowego prowadzenia ksiąg rachunkowych albo świadectwo kwalifikacyjne uprawniające do usługowego prowadzenia ksiąg rachunkowych, wydane na podstawie odrębnych przepisówWymagania dodatkowe pozwalające na optymalne wykonywanie zadań na danymstanowisku:- minimum 3 letnie doświadczenie zawodowe w pracy w jednostkach budżetowych (szkołach) na stanowisku głównego księgowego lub na stanowisku kierownika działu administracji lub na stanowisku kierownika gospodarczego (lub minimum 4 letnie doświadczenie na stanowisku zastępcy głównego księgowego lub 5 letnie doświadczenie na stanowisku specjalisty w dziale księgowości),- znajomość aktów prawnych związanych z funkcjonowaniem szkoły, budżetu i rachunkowości jednostek budżetowych, zamówień publicznych oraz kadr i płac w tym: Karty Nauczyciela, Kodeksu pracy, Ustawy o pracownikach samorządowych i wydawanych na jej podstawie przepisów wykonawczych, ustawy o podatku dochodowym od osób fizycznych, Ustawy o podatku od towarów i usług, Ustawy o systemie ubezpieczeń społecznych i wydanych na jej podstawie przepisów wykonawczych, Ustawy budżetowej, Ustawy o finansach publicznych, Ustawy o rachunkowości, Ustawy za naruszeniedyscypliny finansów publicznych, Rozporządzenie w sprawie zasad rachunkowości oraz planów kont dla budżetów jednostek samorządu terytorialnego,- doświadczenie w rozliczaniu projektów współfinansowanych ze środków unijnych w tym (Erasmus+, POWER, ZIT),- biegła znajomość obsługi oprogramowania komputerowego i aplikacji: pakiet biurowy Office, ze szczególnym uwzględnieniem arkusza kalkulacyjnego, program księgowy Vulcan, Vulcan Inwentarz, program płacowy Vulcan ,- umiejętność sprawnego i samodzielnego podejmowaniu decyzji, umiejętność pracy na samodzielnym stanowisku i kierowania zespołem, kreatywność, komunikatywność, wysoka kultura osobista, gotowość do dalszego kształcenia i samokształcenia, dyspozycyjność,- Prawo jazdy kategorii B będzie dodatkowym atutem,- mile widziane referencje.
KATOWICKIE CENTRUM EDUKACJI ZAWODOWEJ IM. POWSTANCÓW ŚLĄSKICH - 2017-10-24 - Katowice (śląskie)
wniosek
kontakt przez PUP - 2018-07-06 - Radomsko (łódzkie)
prowadzenie dokumentacji Fv, odpowiedzialność za funkcjonowanie sklepu, koordynacja akcji marketingowych w sklepie, analiza celów powierzanych
SOBSMAK DELI Spółka z o.o. - 2015-12-04 - Otwock (mazowieckie)
Wykształcenie: wyższe inżynierskie; doświadczenie zawodowe: przynajmniej 3 lata; uprawnienia do pracy przeznaczonej na torach, uprawnienia: drogi, mosty, węzły i stacje kolejowe; zakres obowiązków: sprawowanie nadzoru nad zespołem, kierowanie robotami torowymi (budowa podtorza, odwodnienia, wymiana szyn i rozjazdów) w pełnym zakresie w oparciu o wymagania kontraktu; jedna zmiana; miejsce pracy: teren Polski
Przedsiębiorstwo Robót Kolejowych i Drogowych Dorota Kuczera - 2018-02-14 - Stanica (śląskie)
Zarządzanie podległym zespołem sprzedawców, dbanie o standary sklepu
"DUET" J.OLEŚ, T.KUNYSZ "SPÓŁKA JAWNA" Delikatesy w Sędziszowie - 2018-04-13 - Sędziszów (świętokrzyskie)
zarządzanie i obsługa składu wegla
kontakt przez PUP - 2016-01-27 - Wieluń (łódzkie)
Osoba na stanowisku Kierownika Robót Drogowych będzie odpowiedzialna za kontrolę oraz bieżący nadzór nad procesem realizacji robót drogowych. Ponadto, do zakresu obowiązków osoby na stanowisku Kierownika Robót Drogowych będzie należała współpraca z podwykonawcami oraz dostawcami w zakresie realizowanych prac, rozliczanie kosztów, prowadzanie dokumentacji inwestycji. Kierownik będzie odpowiadał za jakość oraz terminowość realizowanych prac.
ITERBUD Bartosz Kosecki - 2018-03-06 - Kalisz (wielkopolskie)
Do uzgodnienia, praca w godz. 6:00-14:00 i 13:00-20:00
FHU ALMAR Sp. z o. o. - 2016-09-19 - Lędziny (opolskie)
wg stanowiska
Wojewódzki Szpital dla Nerwowo i Psychicznie Chorych w Lubiążu - 2018-01-10 - Lubiąż (dolnośląskie)
nadzór na zmianą
PRYNCY TEKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-02-13 - Łazy (lubelskie)
Kierowanie pracownikami dbanie o prawidłowość funkcjonowania pracy w recepcji, dbanie o prawidłowość organizacji szkoleń, konferencji. doświadczenie mile widziane.
FIRMA WIELOBRANŻOWA PROMUS - 2017-07-05 - Ulanów (podkarpackie)
Wykształcenie wyższe, spec.: chemia, technologia chemiczna bądź inżynieria materiałowa (specjalizacja: tworzywa sztuczne i stopień doktora mile widziane); komunikatywna znajomość jęz. angielskiego; znajomość technik analitycznych stosowanych do charakterystyki materiałów polimerowych i węglowych, znajomość zagadnień dotyczących transferu wiedzy oraz komercjalizacji wyników prac badawczych, zdolności analitycznego myślenia i kompleksowego rozwiązywania problemów, dobre zdolności komunikacyjne i organizacyjne, prawo jazdy kat. B; zakres obowiązków: zarządzanie Zespołem Innowacji, Technologii i Analiz oraz zespołami realizującymi poszczególne zlecenia, kontakt z klientami naukowymi i biznesowymi w zakresie realizacji prac zleconych, koordynowanie pracami zleconymi klientów biznesowych i naukowych, reprezentowanie Instytutu na imprezach branżowych (kongresach, konferencjach, seminariach czy targach), inicjowanie współpracy Instytutu z partnerami biznesowymi celem realizacji wspólnych projektów badawczo-rozwojowych, poszukiwanie potencjalnych partnerów dla komercjalizacji wyników prac badawczych uzyskanych w ramach działalności Instytutu, kształtowanie i realizowanie strategii marketingowej i komunikacyjnej Instytutu, organizowanie wydarzeń promujących działalność Instytutu; jedna zmiana; miejsce pracy Zabrze;
Centrum Materiałów Polimerowych i Węglowych PAN w Zabrzu - 2018-07-20 - Zabrze (śląskie)
Kierowania budową i robotami budowlanymi związanymi z realizacją sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych.Praca na terenie województwa podkarpackiego.
HANDLOWO-USŁUGOWY ZAKŁAD INSTALACJI SANITARNYCH I GAZOWYCH "SANTEX" Kazimierz Czapka - 2018-02-07 - Sędziszów Małopolski (podkarpackie)
składanie konstrukcji stalowych
PGBiPH POCH Sp. z o.o. - 2017-07-14 - Zabrze (śląskie)
obsługa samochodu mobilnego wpłatomat
kontakt przez PUP - 2016-09-30 - Kraków (małopolskie)
Nadzór nad produkcją.Wymagane doświadczenia na stanowisku.
LUSTRA OKUNIEW Marcin Czerwiński - 2015-12-11 - Okuniew (mazowieckie)
Układanie wykładzin PCV
Z.H.U."DOMEK" JERZY BIESZCZAD - 2018-03-22 - Skarżysko-Kamienna (świętokrzyskie)
określone we wniosku
kontakt przez PUP - 2017-04-05 - Łobez (zachodniopomorskie)
Prace manualne przy linii produkcyjnej, sortowanie i segregacja towaru, kontrola jakości, pakowanie towaru.
ADECCO Poland Sp. z o.o. (Agencja Zatrudnienia) - 2017-12-21 - Nowy Dwór Mazowiecki (mazowieckie)
zarządzanie sklepem (dostawy, ceny itp.), nadzór nad pracownikami
KRAMI SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-09-26 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
Zarządzanie, nadzorowanie i kierowanie bieżącą działalnością Sekcji Świadczeń Rodzinnych, zapewnienie właściwej organizacji pracy Sekcji, dokonywanie podziału zadań, nadzór nad planowaną i terminową realizacją przypisanych Sekcji zadań, przyjmowanie, kompletowanie i weryfikacja wniosków wraz z niezbędnymi załącznikami do ustalenia prawa do świadczeń rodzinnych, świadczeń z funduszu alimentacyjnego oraz świadczeń wychowawczych, wprowadzanie danych do programu komputerowego, prowadzenie rejestrów (decyzji, zasiłków, świadczeniobiorców), analizowanie pod względem merytorycznym treści wniosków oraz załączonej do nich dokumentacji o przyznanie świadczeń rodzinnych, świadczeń z funduszu alimentacyjnego oraz świadczeń wychowawczych, przygotowywanie pism do wnioskodawców o uzupełnienie stwierdzonych w toku analizy ewentualnych braków dokumentacyjnych współpraca z wnioskodawcami, instytucjami i organizacjami w zakresie pozyskiwania i sprawdzania dokumentacji niezbędnej dla przyznania prawa do świadczeń rodzinnych, świadczeń z funduszu alimentacyjnego oraz świadczeń wychowawczych, przygotowywanie projektów decyzji przyznających prawo do świadczeń rodzinnych, świadczeń z funduszu alimentacyjnego oraz świadczeń wychowawczych, sporządzanie sprawozdań, wyjaśnianie okoliczności budzących wątpliwości, mogących mieć wpływ na prawo do świadczeń rodzinnych, świadczeń z funduszu alimentacyjnego oraz świadczeń wychowawczych, prowadzenie postępowań w sprawie ustalenia nienależnie pobranych świadczeń rodzinnych, świadczeń z funduszu alimentacyjnego oraz świadczeń wychowawczych, prowadzenie pełnej dokumentacji związanej z wypłatą świadczeń; sporządzanie list wypłat, tworzenie, bieżące prowadzenie i aktualizacja wykazów, informacji i rejestrów przyznanych świadczeń, zapewnienie funkcjonowania w Sekcji Świadczeń Rodzinnych adekwatnej, skutecznej i efektywnej kontroli zarządczej.
Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Pruszczu Gdańskim - 2017-01-16 - Pruszcz Gdański (pomorskie)