KIEROWNIK SEKCJI DS. FINANSOWYCH I PŁAC Bytom oferta pracy Spółdzielnia Pracy Surowców Wtórnych
Stanowisko: KIEROWNIK SEKCJI DS. FINANSOWYCH I PŁAC
Wynagrodzenie: do 3 000 PLN
Zakres obowiązków: - prowadzenie pełnej dokumentacji kadrowo-płacowej pracowników- prowadzenie czasu pracy pracowników- rozliczanie PIT- rozliczanie ZUS - pełna obsługa programu Płatnik- sprawozawczość i analiza kadrowo-płacowa dla potrzeb GUS- współpraca z instytucjami ZUS, Pefron, US,GUS,PIP
Data publikacji: 2019-09-26
Lokalizacja: Bytom (śląskie)
Pracodawca: Spółdzielnia Pracy Surowców Wtórnych
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy: 41-808 Bytom, powiat: m. Bytom, woj: śląskieRodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
- prowadzenie pełnej dokumentacji kadrowo-płacowej pracowników- prowadzenie czasu pracy pracowników- rozliczanie PIT- rozliczanie ZUS - pełna obsługa programu Płatnik- sprawozawczość i analiza kadrowo-płacowa dla potrzeb GUS- współpraca z instytucjami ZUS, Pefron, US,GUS,PIP
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: do 3 000 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: netto!
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: KIEROWNIK SEKCJI DS. FINANSOWYCH I PŁAC
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Bytom
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Bytom
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Bytom
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód: technik prac biurowych*
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: do 3 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 26.09.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko:
wyższe (w tym licencjat), kierunek: Ochrona środowiska
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów:
bardzo dobra znajomość programu OPTIMA , PŁATNIK, pakiet Office, Excel
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: znajomość zagadnień kadrowo-płacowych
Wymagane uprawnienia / certyfikaty:
wymagane doświadczenie zawodowe (wymagany staż - lata: 3)
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 1
Nazwa pracodawcy: Spółdzielnia Pracy Surowców Wtórnych
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Chorzowie
Adres pracodawcy:
Katowicka 182a, 41-500 Chorzów, powiat: m. Chorzów, woj: śląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv, skierowanie
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: śląskie
Powiat pracodawcy: m. Chorzów
Gmina pracodawcy: Chorzów
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Chorzów
Ulica pracodawcy: Katowicka
Numer budynku pracodawcy: 182a
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Chorzowie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: technik prac biurowych*
Data dodania oferty pracy: 26.09.2019
Oferta pracy ważna do: 25.10.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 26.09.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 26.09.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?22053bc704d2df097e0e8ebb19ef1217
Podobne oferty pracy
Zapewnienie funkcjonowania sklepu zgodnie ze standardami firmy, zarządzanie sprzedażą w sklepie, organizacja i nadzór nad pracą zespołu, przygotowanie zamówień towarów i analiza wskaźników, reprezentowanie firmy przed klientami i dostawcami.
Arhelan spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k - 2019-11-22 - Stawiski (podlaskie)
1) organizacja pracy Referatu, nadzór i kontrola wykonania zadań przydzielonych pracownikom;2) planowanie zadań remontowych i inwestycyjnych w zakresie rzeczowo-finansowym;3) nadzór nad przygotowaniem dokumentów do przeprowadzenia postępowaniao udzielenie zamówienia publicznego;4) nadzór nad weryfikacją i przygotowaniem materiałów do wykonania robót remontowych i inwestycyjnych;5) współpraca z zarządcami i administratorami nieruchomości;6) kontrola pod względem merytorycznym dokumentów finansowo-księgowych związanych z bieżącym działaniem Referatu;7) ocena celowości i zakresu planowanych remontów;8) sprawozdawczość z realizacji planu rzeczowego i finansowego budżetu gminyw zakresie realizowanym przez Referat;9) udzielanie informacji w zakresie prowadzonych w Referacie spraw dla potrzeb organów samorządowych oraz przełożonych;10) udział w komisjach prowadzących postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego oraz innych wyznaczonych przez Urząd.
Urząd Miasta Płocka - 2018-01-19 - Płock (mazowieckie)
- planowanie organizacyjne działaności sklepu, - zarządzanie zespołem pracowników, - sprzedaż określonych artykułów
SPS HANDEL S.A. - 2016-10-04 - Dąbrówka (mazowieckie)
-Prowadzenie czynności ubojowych,-Optymalizacja procesu uboju,-Kierowanie ludźmi,-Nadzór nad gospodarką magazynową,-Kontakt telefoniczny 58-536-67-65.
ZAKŁAD DROBIARSKI WOJCIECH BUCHHOLC - 2016-05-04 - Gniszewo (pomorskie)
prowadzenie budowy, czytanie rysunków, zlecanie robót pracownikom. Umowa na 4 lata; godziny pracy: 7.00- 15.00
Przedsiębiorstwo Usługowo Handlowe ALPY-UNION Hanna Szuran-Kogut - 2018-08-15 - Słupsk (pomorskie)
realizacja przedsięwzięć związanych z planowaniem i udzielaniem zamówień publicznych oraz zawieraniem umów których przedmiotem są usługi, dostawy i roboty budowlane na zasadach określonych w przepisach o zamówieniach publicznych
kontakt przez PUP - 2017-11-15 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
-Zarządzanie procesami logistycznymi -Nadzór nad pracą podległychzespołów magazynowych i transportowych, rozliczanie czasu pracy-Optymalizacja obowiązujących w firmie procedur logistycznych i nadzór nadich przestrzeganiem -Nadzór nad poprawnością obiegu dokumentacjimagazynowej -Wdrażanie usprawnień w zakresie wydajności i efektywności,-Kontrola poprawności przyjmowania i wydawania towarów, oznakowanialokalizacji oraz stanów magazynowych -Efektywne planowaniezagospodarowania przestrzeni magazynowej oraz nadzór nadrozmieszczeniem i układaniem towarów na wyznaczonej powierzchnimagazynowej -Sporządzanie raportów i analiz mierzących efektywnośćprocesów logistycznych -Optymalizowanie kosztów, nadzorowanie pracyplanisty materiałowego -Przeprowadzanie inwentaryzacji. Praca w godzinach 8-16
HONGBO CLEAN ENERGY EUROPE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-02-07 - Opole (opolskie)
- Ogłoszenie o naborze na wolne stanowisko urzędnicze. Ogłoszenie Nr 1/2019. Dyrektor Domu Dziecka Zakątek w Katowicach, ul. Brynowska 70a, 40-857 Katowice, Dom Dziecka Zakątek poszukuje kandydatów na stanowisko kierownicze urzędnicze kierownik administracyjno gospodarczy w wymiarze pełnego etatu. - Osoba zatrudniona na w/w stanowisku będzie :1. prowadziła wszystkie sprawy związane z całokształtem problematyki kadrowej,2.kierowała całokształtem spraw związanych z działalnością administracyjną placówki (opracowywanie projektów regulaminów oraz instrukcji, opracowywanie stałych planów pracy dla wychowawców oraz pracowników kuchni),3. obsługiwała program Płatnik w zakresie zgłaszania/wyrejestrowywania,4. sporządzała sprawozdania dla GUS z zakresu kadr oraz stanie i ruchu środków trwałych,5. prowadziła książki inwentarzowe środków trwałych i trwałych w użytkowaniu,6.prowadziła zagadnienia związane z działalnością gospodarczą placówki (umowy dotyczące działalności gospodarczej zamówienia publiczne, sprawozdania dla Urzędu Miasta o stanie mienia komunalnego, kompletowała dokumentację dotyczącą remontów i napraw),7.prowadziła sprawy BHP w zakresie kontroli badań lekarskich oraz szkoleń,8. kierowała zespołem pracowników Działu administracyjno-gospodarczego.- Miejsce pracy: Katowice, ul. Brynowska 70a.,- Praca: 7:30-15:30.
DOM DZIECKA "ZAKĄTEK" - 2019-09-24 - Katowice (śląskie)
pozyskiwanie i zarządzanie współpracownikami, realizacja celów sprzedazowych
OVB ALLFINANZ POLSKA SPÓŁKA FINANSOWA SP. Z O.O. - 2016-04-20 - Międzyrzecz (lubuskie)
Zamawianie towarów, wycena towarów, obsługa kasy fiskalnej oraz kontakt z dostawcami chińskimi w języku chińskim
XI SONG Sp. z o.o. - 2019-03-11 - Jaworzno (śląskie)
Opieka administracyjna nad pracownikami m.in. z Ukrainy, Rosji, Gruzji (rozwiązywanie problemów lokalowych, prowadzenie samochodu dostawczego).
kontakt przez PUP - 2019-09-19 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
zarządzanie sklepem, obsługa klienta
kontakt przez PUP - 2017-07-04 - Korbielów (śląskie)
Sporządzanie ofertowych kosztorysów budowalnaych, nadzorowanie budowy, kontrola jakości prac. Praca w godzinach 7:00-15:00 na terenie kraju - pracodawca zapawnia zakwaterowanie. WYMAGANIA: wykształcenie średnie, 3 letnie doświadczenie zawodowe, dyspozycyjność, uprawnienia budowalane bez ograniczeń, prawo jazdy ka."B", znajomość branżowych programów komputerowychKONTAKT Z PRACODAWCĄ TELEF. 16 621 40 75 lub osobisty
SINEVIA Sp. z o.o. - 2016-12-23 - Jarosław (podkarpackie)
Odpowiedzialność za bezpieczeństwo, utrzymanie czystości, stan techniczny, ciągłość obsługi i właściwą eksploatację zasobów mieszkaniowych; planowanie, nadzór i koordynowanie realizacji zadań przez firmy zewnętrzne oraz podległe służby techniczne i eksploatacyjne; planowanie, rozliczanie i ewidencja kosztów eksploatacji zasobów mieszkaniowych, w szczególności usług i mediów; planowanie , nadzór i koordynowanie wykonywania zadań przez firmy zewnętrzne, podległe służby technicze i eksploatacyjne.
SPÓŁDZIELNIA MIESZKANIOWA "POŁUDNIE" - 2018-02-09 - Gdańsk (pomorskie)
Nadzorowanie i koordynowanie prac podległego personelu w czasie zmiany. Pomoc w organizacji przyjęć, bankietów, konferencji, spotkań, imprez okolicznościowych. Obsługa gości doradzanie, przyjmowanie zamówień. Kształtowanie i podtrzymywanie wzorowych relacji z gośćmi.
GRAND HOTEL RZESZÓW SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-10-25 - Rzeszów (podkarpackie)
Manicure, pedicure, wosk, henna, regulacja brwi, makijaż.
Studio Fryzur "Ula". Urszula Brzóska - 2016-07-18 - Łomża (podlaskie)
według programu stażu
kontakt przez PUP - 2016-01-28 - Chorzele (mazowieckie)
Murowanie ścian i szalowanie stropów
kontakt przez PUP - 2019-04-17 - Bolszewo (pomorskie)
Kierownik robót odpowiada za prawidłowe, zgodne z przyjętymi zasadami prowadzenie robót budowlanych oraz przestrzeganie prawa budowlanego. Do jego zadań należy również rozdzielanie zadań pracownikom oraz nadzór nad podwykonawcami. Osoba zatrudniona na tym stanowisku nadzoruje terminowość wykonywanych prac oraz realizację budowy zgodnie z założonym harmonogramem i budżetem. Często kierownik robót budowlanych zajmuje się również prowadzeniem rozliczeń robocizny, materiałów czy sprzętu.
PAGA - UNIBUD S.C. - 2016-12-01 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)
wykonywanie przeglądów budynków, sporządzanie protokołów
kontakt przez PUP - 2016-03-29 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)
zarządzanie placówką oraz siecią sprzedaży
Towarzystwo Ubezpieczeń Wzajemnych - 2019-08-27 - Ostrołęka (mazowieckie)
naprawa komputerów, doradztwo w sprawach IT, usuwanie usterek u klienta
kontakt przez PUP - 2016-11-28 - Prochowice (dolnośląskie)
•Odpowiedzialność za funkcjonowanie sklepu mięsnego i jego wyniki;•Zapewnienie funkcjonowania sklepu zgodnie z obowiązującymi standardami firmowymi;•Prowadzenie dokumentacji sprzedażowej, magazynowej i sanitarnej sklepu;•Bieżącą obsługę klienta zgodnie ze standardami firmy;•Dbanie o prawidłową ekspozycję towaru;
Madej Wróbel Plus - 2018-12-05 - Bystrzyca Kłodzka (dolnośląskie)
wykonywanie projektów technicznych
kontakt przez PUP - 2019-03-04 - Radom (mazowieckie)
Organizowanie i zarządzanie 5 osobowym działem, obsługa linii malarskiej i pulpitu sterowniczego.
Zakład Produkcyjno-Handlowy "SIATEX" Artur Fert - 2019-06-14 - Zamość (lubelskie)
Nadzor nad pracownikami serwisu sprzątającego; koordynowanie pracy; rekrutacja pracowników serwisu sprzątającego; weryfikacja stanu czystości obiektu; sporządzanie grafików; kontrolowanie czasu pracy pracowników; weryfikacja list obecności; sporządzanie ofert handlowych i raportowanie; dbanie o stany magazynowe art. chemicznych; realizacja zamówień; czuwanie nad prawidłowym funkcjonowaniem kontraktu; stały kontakt z zarządcą nieruchomości; ścisła współpraca z biurem
DAKO SERVICES SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-07-31 - Aleksandrów Łódzki (łódzkie)
prace związane z wykończeniem budowanych, remontowanych budynków
kontakt przez PUP - 2016-02-24 - Olkusz (małopolskie)
prowadzenie spraw w zakresie dot. Gmin wynikających z ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U, 2015.2164 ze zm.) a w szczególności: przegotowywanie dokumentacji przetargowej (specyfikacji istotnych warunków zamówienia publicznego), prowadzenie dokumentacji przetargowej, publikowanie ogłoszeń dotyczących przetargów, przygotowanie projektów umów i prowadzenie rejestru umów zawartych w wyniku postepowania w trybie zamówień publicznych, prowadzenie rejestr zamówień publicznych, prowadzenie rejestru zamówień publicznych poniżej progu 30 tys. EURO, prowadzenie spraw w zakresie dot. Gminy wynikających z ustawy z dnia 27 marca 2003r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (tj: Dz. U. 2016.778 ze zm.) a w szczególności: przygotowanie materiałów do dokumentów planistycznych Gminy, koordynacja i obsługa działań związanych z opiniowaniem i uzgadnianiem dokumentów planistycznych, koordynacja i obsługa działań związanych z wprowadzaniem zadań rządowych do miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego, przechowywanie planu zagospodarowania przestrzennego, ocena zmian w zagospodarowaniu przestrzennym Gminy i przygotowanie wyników tej oceny oraz analiza wniosków w sprawach sporządzenia lub zmiany planu zagospodarowania, prowadzenie spraw związanych z opłatą planistyczną oraz odszkodowaniami będącymi następstwem ustaleń planów zagospodarowania przestrzennego, prowadzenie spraw związanych z ustaleniem warunków zabudowy i zagospodarowania terenu, prowadzenie rejestru decyzji o warunkach zabudowy i zagospodarowania terenu, rejestrowanie decyzji dot. zagospodarowania terenu, wydawanych przez inne organy administracji publicznej oraz analizowanie ich zgodności z ustalonymi warunkami zabudowy i zagospodarowania, ewidencja, przygotowanie materiałów do opracowania wieloletnich planów inwestycyjnych oraz studiów wykonalności, przygotowanie wniosków aplikacyjnych do funduszy unijnych, inne sprawy zlecone przez Wójta Gminy i Sekretarza Gminy, archiwizowanie dokumentów wytworzonych na stanowisku pracy, zastępowanie pracownika ds. dróg, oświetlenia ulicznego, numeracji nieruchomości pod jego nieobecność, ochrona danych osobowych wykorzystywanych przy przetwarzaniu ich na swoim stanowisku pracy zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 roku o ochronie danych osobowych (tj: Dz. U. 2016.922 ze zm.)
URZĄD GMINY WE WŁADYSŁAWOWIE - 2017-04-04 - Władysławów (wielkopolskie)
ORGANIZACJA I NADZÓR ROBÓT REMONTOWO BUDOWLANYCH, KOSZTORYSOWANIE, PRZYGOTOWYWANIE DOKUMENTACJI TECHNICZNEJ, WSPÓŁPRACA Z INWESTORAMI, WSPÓŁPRACA Z PODWYKONAWCAMI, NADZÓR JAKOŚCI, KONTAKTY Z PODWYKONWACAMI ZAGRANICZNYMI; WYMAGANIA: WYKSZTAŁCENIE WYŻSZE BUDOWLANE, UMIEJĘTNOŚĆ KIEROWANIE ZESPOŁEM PRACOWNIKÓW, DOBRA ORGANIZACJA PRACY, MINIMUM 5 LAT DOŚWIADCZENIA NA PODOBNYM STANOWISKU, BIEGŁA ZNAJOMOŚĆ JĘZYKA UKRAIŃSKIEGO LUB ROSYJSKIEGO; PRACODAWCA PROSI O KONTAKT TELEFONICZNY; GODZINY PRACY: 08.00-16.00;
kontakt przez PUP - 2016-03-22 - Szczecin (zachodniopomorskie)
Nadzór nad pracownikami
Zakład Instalacji Sieci Gazowych, Wod.-Kan., Energetycznych, Handlu i Usług, M.M. Młyńscy Sp.j. - 2018-07-24 - Ciechanów (mazowieckie)