KIEROWNIK ROBÓT SANITARNYCH Ciechanów oferta pracy Zakład Instalacji Sieci Gazowych, Wod.-Kan., Energetycznych, Handlu i Usług, M.M. Młyńscy Sp.j.
Stanowisko: KIEROWNIK ROBÓT SANITARNYCH
Wynagrodzenie: od 3 500 PLN
Zakres obowiązków: Nadzór nad pracownikami
Data publikacji: 2018-07-24
Lokalizacja: Ciechanów (mazowieckie)
Pracodawca: Zakład Instalacji Sieci Gazowych, Wod.-Kan., Energetycznych, Handlu i Usług, M.M. Młyńscy Sp.j.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Śmiecińska 8, 06-400 Ciechanów, powiat: ciechanowski, woj: mazowieckie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków: Nadzór nad pracownikami
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 500 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: KIEROWNIK ROBÓT SANITARNYCH
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Ciechanów
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: ciechanowski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Ciechanów
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: kierownik budowy
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 24.07.2018
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko: wykształcenie wyższe ochrona środowiska
Nazwa pracodawcy:
Zakład Instalacji Sieci Gazowych, Wod.-Kan., Energetycznych, Handlu i Usług, M.M. Młyńscy Sp.j.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Ciechanowie
Adres pracodawcy:
Śmiecińska 8, 06-400 Ciechanów, powiat: ciechanowski, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV + skierowanie do pracodawcy
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
Powiat pracodawcy: ciechanowski
Gmina pracodawcy: Ciechanów
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Ciechanów
Ulica pracodawcy: Śmiecińska
Numer budynku pracodawcy: 8
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Ciechanowie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: kierownik budowy
Data dodania oferty pracy: 24.07.2018
Oferta pracy ważna do: 31.08.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 24.07.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 24.07.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
samodzielne stanowisko pracy, nadzór nad pracownikami, planowanie remontów i ich nadzór, nadzór nad eksploatacją instalacji CO, wod - kan i kontrola parametrów ich pracy
Spółdzielnia Mieszkaniowa"ZATOKA"Braniewo - 2016-08-01 - Braniewo (warmińsko-mazurskie)
prowadzenie dokumentacji zakupowej, zamawianie towarów, sprzedaż towarów i obsługa klienta
LUCJAN WÓJCIK FIRMA HANDLOWA "WÓJCIK" - 2016-07-06 - Kraków (małopolskie)
- Rozwiązywanie potencjalnych konfliktów i problemów związanych z implementacją projektu. Kierowanie zespołem projektowym. Analiza danych, przygotowywanie cyklicznych raportów. Biegła znajomość j. angielskiego jest wymagana do codziennego kontaktu z klientem wewnętrznym, zewnętrznym (zagranicznym).- Wynagrodzenie: nie mniej niż 10440 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo praca na umowę o pracę na czas określony do trzech lat. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00, 16:00-24:00, 24:00-8:00 + soboty, niedziele, święta zgodnie z grafikiem. Wymagane wykształcenie wyższe informatyczne. Wymagane doświadczenie zawodowe min. 9 lat doświadczenia w branży IT, min. 4 lata doświadczenia w zarządzaniu pracą zespołu. Wymagane uprawnienia: certyfikat Six Sigma Green Belt, SCRUM. Wymagana umiejętność zarządzania infrastrukturą IT, biegła znajomość pakietu Office. Wymagana biegła znajomość języka angielskiego mowie i piśmie.
kontakt przez PUP - 2016-04-11 - Katowice (śląskie)
kieorwnik sklepu odzieżowego
Tifotex - 2018-08-21 - Mielec (podkarpackie)
Zapewnienie wysokiego poziomu obsługi klienta, zapewnienie zgodnej ze standardami ekspozycji, organizowanie i nadzorowanie pracy personelu, prowadzenie dokumentacji sklepu, rozliczanie utargów, przygotowanie i uczestniczenie w inwentaryzacji, organizowanie sprzedaży w sposób umożliwiający realizację planów sprzedaży
kontakt przez PUP - 2016-05-20 - Bytów (pomorskie)
zapewnienie wysokiego poziomu obsługi klienta, zapewnienie zgodnej ze standardami ekspozycji, organizowanie i nadzorowanie pracy personelu, prowadzenie dokumentacji sklepu, rozliczanie utargów, przygotowanie i uczestniczenie w inwentaryzacji, organizowanie sprzedaży w sposób umożliwiający realizację planów sprzedaży
kontakt przez PUP - 2016-09-13 - Strzegom (dolnośląskie)
- nadzór nad działami zakładu- podejmowanie decyzji w sprawie zatrudnienia i wynagrodzenia pracowników- kontrolowanie kosztów i sytuacji finansowej- reprezentowanie firmy oraz kontakt z kontrahentami krajowymi i zagranicznymi- kontrola procesu produkcyjnego
Sylwester Mikrut Wyroby z Metalu Exp.-Imp. - 2017-06-09 - Gorlice (małopolskie)
prowadzenie księgowości(program Comarch Optima), rozliczanie pracowników(Płatnik)
kontakt przez PUP - 2016-11-21 - Darłowo (zachodniopomorskie)
nadzór nad produkcją na fermie drobiu, organizacja pracy i kierowanie zespołem (m.in. ustalanie i dbanie o grafik, podległych pracowników), nadzór zootechniczny nad stadem, praca fizyczna polegająca mi.in na wykonywaniu sztucznej inseminacji, systematyczne zbiory jaj, prowadzenie pełnej dokumentacji fermowej, współpraca ze wszystkimi działaniami firmy oraz instytucjami prowadzącymi nadzór w zakresie hodowli.
GRELAVI S. A. - 2016-09-02 - Komorowo (warmińsko-mazurskie)
Praca na warsztacie samochodowym
POLMOTOR AUTO-SERWIS Jan Przepłata Dariusz Olkiewicz Sp. J. - 2016-05-30 - Stare Bielice (zachodniopomorskie)
planowanie, organizacja procesów produkcji
SDE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-02-13 - Kostrzyn nad Odrą (lubuskie)
- pomoc przy obsłudze Komisji Rady,- wykonywanie innych zadań
kontakt przez PUP - 2016-10-21 - Piła (wielkopolskie)
montaż stolarki budowlanej- okna, drzwi
FIRMA USŁUGOWO HANDLOWA TECHLUK WIESŁAW ZAWALSKI - 2016-05-20 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
Główne obowiązki: kierowanie zespołem pracowników zatrudnionych na stanowiskach warsztatowych, gospodarczych i sprzątaczek; nadzór nad działalnością konserwacyjną prowadzaną w obiektach będących z zarządzie oddziału, bieżące sprawdzane i odbiór prac prowadzonych przez podległych pracowników; potwierdzanie faktycznie wykonanych prac oraz usunięcia awarii, a także kontrolowanie rozliczeń prac konserwacyjnych w książce pracy konserwatora; udział w pracach związanych z kosztorysowaniem prowadzonych prac konserwacyjnych, ustalanie potrzeb w zakresie niezbędnej dokumentacji technicznej; przygotowanie materiałów do wykonania raportów wytwórczości dla prac wykonanych przez pracowników warsztatów; zapewnienie właściwego i terminowego zaopatrzenia warsztatów w sprzęt i materiały w uzgodnieniu z inspektorem do spraw planowania i zaopatrzenia.Warunki pracy: warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań: konieczność wykonywania niektórych czynności poza stałym miejscem pracy. Miejsce i otoczenie organizacyjno techniczne stanowiska pracy: narzędzia i materiały pracy: komputer, urządzenia biurowe; możliwość poruszania się po budynku: brak wind, odpowiednio dostosowana toaleta oraz zachowana odpowiednia szerokość drzwi.Wykształcenie: średnie.Wymagania niezbędne: posiadanie wiedzy z zakresu prawa budowlanego; posiadanie wiedzy z zakresu prac budowlanych i gospodarki materiałowej; posiadanie minimum 4 lat doświadczenia zawodowego; posiadanie umiejętności kierowania personelem; umiejętność działania w sytuacjach stresowych, analitycznego myślenia, rozwiązywania problemów, komunikatywność; posiadanie poświadczenia bezpieczeństwa osobowego lub pozytywne zakończenie procedur sprawdzających zakończonych wydaniem poświadczenia bezpieczeństwa osobowego, uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą POUFNE.Wymagania dodatkowe: wykształcenie średnie techniczne (budowlane lub pokrewne); umiejętność posługiwania się programem do kosztorysowania; posiadanie uprawnień budowlanych, energetycznych w zakresie dozoru.
Śląski Oddział Straży Granicznej z siedzibą w Raciborzu - 2016-11-25 - Racibórz (śląskie)
Organizacja, nadzór i kontrola pracy działu administracyjno-technicznego, zapewnienie prawidłowego funkcjonowania infrastruktury Spółki i komórek organizacyjnych, planowanie przedsięwzięć inwestycyjnych w Spółce oraz zadzór nad właściwą realizacją zgodnie z obowiązującymi w Spółce procedurami
"ARHELAN" Burzyńscy Spółka Jawna - 2015-12-17 - Bielsk Podlaski (podlaskie)
wz
kontakt przez PUP - 2017-04-07 - Warszawa (mazowieckie)
zarządzanie personelem i pracą sklepu, zamawianie towaru, znajomość asortymentu, obsługa systemu komputerowego
"Społem" PSS w Olsztynie - 2016-04-22 - Mrągowo (warmińsko-mazurskie)
Nadzor nad pracownikami serwisu sprzątającego; koordynowanie pracy; rekrutacja pracowników serwisu sprzątającego; weryfikacja stanu czystości obiektu; sporządzanie grafików; kontrolowanie czasu pracy pracowników; weryfikacja list obecności; sporządzanie ofert handlowych i raportowanie; dbanie o stany magazynowe art. chemicznych; realizacja zamówień; czuwanie nad prawidłowym funkcjonowaniem kontraktu; stały kontakt z zarządcą nieruchomości; ścisła współpraca z biurem
DAKO SERVICES SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-07-03 - Aleksandrów Łódzki (łódzkie)
praca biurowa, zadania związane z realizacją przedsięwzięć zapewniających utrzymanie i obsługę techniczną obiektów 14 WOG
Centrum Szkolenia Wojsk Lądowych/ 14 Wojskowy Oddział Gospodarczy - 2015-12-29 - Poznań (wielkopolskie)
organizacja pracy zespołu, ustalanie grafików, negocjacje z dostawcami, zamówienia, znajomość branży mięsnej, rozbiórka i przerób mięsa
BEŁCHATÓWDIS Sp. z o.o. - 2016-02-08 - Bełchatów (łódzkie)
dokonywanie analiz i opiniowanie spisów akt przekazywanych do archiwum, udział w ekspertyzach archiwalnych, planowanie i udział w prowadzeniu szkoleń z zakresu postępowania z materiałami archiwalnymi i inną dokumentacją w resorcie obrony narodowej, udzialenia i wydawanie wyjaśnień opinii, interpretacji, porad i konsultacji w sprawach postępowania z dokumentacjąpraca na umowe na okres próbny (3 miesiące), praca jednozmianowaoferta dostępna w sali C
2 Wojskowy Oddział Gospodarczy - 2018-08-09 - Oleśnica (dolnośląskie)
nadzorowanie i zarządzanie procesem budowy zgodnie z wyznaczonymi standardami firmy w oparciu o wymagania kontraktu oraz zgodnie z prawem budowlanym i warunkami technicznymi,
TECHBUD sp. z o.o. - 2017-01-04 - Opole (opolskie)
planowanie zakupów spożywczychukładanie menu i jadłospisów
kontakt przez PUP - 2017-03-14 - Ustroń (śląskie)
Obsługa klienta, stoisk, terminala płatniczego i kasy fiskalnej, wykładanie towaru na półki, utrzymanie czystości na stanowisku pracy i w sklepie, godz. pracy 6.30-14.30, 14-22, książeczka do celów sanitarno-epidemiologicznych lub gotowość do jej wyrobienia.
kontakt przez PUP - 2016-04-12 - Zgierz (łódzkie)
praca na magazynie, przemieszczanie towarów, przygotowywanie wysyłek
GI Group SP. Z O.O. - 2016-10-13 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)
- kontrola jakości częsci samochodowych zgodnie z instrukcją, - raportowanie do przełożonego, - obsługa narzędzi kontrolno - naprawczych, - utrzymanie czystości i porządku na swoim stanowisku pracy,
Formel D Polska Sp. z o. o. - 2017-06-28 - Białężyce (wielkopolskie)
utrzymanie czystości na placówce
CLAR SYSTEM S.A. - 2017-06-02 - Rudna Mała (podkarpackie)
- wprowadzenie systemu skanowania produktów,- efektywne zarządzanie gospodarką magazynową,- nadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentacji magazynowej- współpraca z działami: zaopatrzenia i sprzedaży- zarządzanie podległym zespołem,- kontrola i czuwanie nad realizacją zamówień od klientów,- optymalne i efektywne wykorzystanie przestrzeni magazynowej,- rozpatrywanie reklamacji związanych z brakami i uszkodzeniami towarów powstałych podczas transportu.
FZK INTER NOVUM - Jan Trocki - 2018-07-10 - Tuczno (zachodniopomorskie)
Rekrutacja, budowanie i zarządzanie zespołem w branży finansowej. Branża finanse, kredyty, windykacja. I zmiana - ruchome godziny pracy.Wynagrodzenie od 3600zł do 15000zł (podstawa+ prowizja)Pracodawca oferuje również samochód służbowy, laptop oraz telefon komórkowy.
PRO DOMO Sp. z o. o. - 2017-08-03 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)
prace pomocnicze przy produkcji kostki brukowej
BRUK-BET Sp. z o.o. - 2017-05-26 - Tarnów (małopolskie)