KIEROWNIK SALI / HEAD WAITER Aschaffenburg oferta pracy kontakt przez OHP
Stanowisko: KIEROWNIK SALI / HEAD WAITER
Wynagrodzenie: 2 200 - 2 900 EUR
Zakres obowiązków: Obsługa gości w restauracji w systemie "a la carte". Kierowanie i nadzorowanie zespołu pracowników restauracji. Przygotowywanie planów pracy obsługi sektorowej restauracji, bezpośrednia opieka nad klientami z zagranicy, dbanie o zapewnienie najwyżej jakości usług. Inwentaryzowanie wydawanych napojów z dbałością o prawidłowy stan magazynowy.
Data publikacji: 2017-11-14
Lokalizacja: Aschaffenburg ()
Pracodawca: kontakt przez OHP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy: Aschaffenburg, NiemcyRodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Obsługa gości w restauracji w systemie "a la carte". Kierowanie i nadzorowanie zespołu pracowników restauracji. Przygotowywanie planów pracy obsługi sektorowej restauracji, bezpośrednia opieka nad klientami z zagranicy, dbanie o zapewnienie najwyżej jakości usług. Inwentaryzowanie wydawanych napojów z dbałością o prawidłowy stan magazynowy.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas nieokreślony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 2 200 - 2 900 EUR
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku:
Średnie wynagrodzenie netto od 1800 € do 2400 € - w zależności od doświadczenia zawodowego i kwalifikacji.
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Czy pracodawca zapewnia zakwaterowanie?: 1
Nazwa stanowiska: KIEROWNIK SALI / HEAD WAITER
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Aschaffenburg
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Niemcy
Zawód: kelner*
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 2 200 - 2 900 EUR
Data rozpoczęcia pracy: 06.01.2018
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy: Kelner*
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0: niemiecki, w mowie - dobry, w piśmie - dobry
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_1:
angielski, w mowie - dobry, w piśmie - przeciętny
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: zasadnicze zawodowe, gastronomiczne
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Mile widziana jest znajomość "karty win" oraz umiejętność serwowania.
Nazwa pracodawcy: kontakt przez OHP
Sposób aplikowania: kontakt przez OHP
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Podkarpacka Wojewódzka Komenda
Adres pracodawcy:
Piłsudskiego 31, 35-074 Rzeszów, powiat: m. Rzeszów, woj: podkarpackie
Język aplikacji o pracę: angielski, niemiecki
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV oraz list motywacyjny
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Pocztą email na adres: h.podgorny (at) ohp.pl
Typ podmiotu pracodawcy: OHP
Województwo pracodawcy: podkarpackie
Powiat pracodawcy: m. Rzeszów
Gmina pracodawcy: Rzeszów
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Rzeszów
Ulica pracodawcy: Piłsudskiego
Numer budynku pracodawcy: 31
Profil działalności pracodawcy: Gastronomia / hotelarstwo
Oferta zgłoszona przez: Podkarpacka Wojewódzka Komenda
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: kelner*
Data dodania oferty pracy: 15.11.2017
Oferta pracy ważna do: 06.01.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 14.11.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
zagranicznaEures: 1
rodzajOferty_1: EURES
Podobne oferty pracy
pomoc w produkcji drzewnej, - pomoc przy obsłudze maszyn do obróbki drewna, - sortowanie łuszczki, - naprawa półfabrykatów, - obsługa suszarni
Sklejka Orzechowo Spółka Akcyjna - 2017-01-09 - Orzechowo (wielkopolskie)
Sprzątanie pomieszczeń użytkowych. Dbanie o utrzymanie porządku w ciągu dnia.
TE Lokomotywa - 2017-11-07 - Sopot (pomorskie)
Planowanie, organizowanie i koordynacja procesów administracyjnych firmy, dokumentowanie, komunikacja, organizowanie działań pracowników, tworzenie i prowadzenie procedur oraz działań podnoszących jakość firmy, przygotowanie materiałów promocyjnych w językach obcych
GOLDEN HANDS MYKHAILO YUNCHYK - 2018-08-06 - Rogów (wielkopolskie)
zarządzanie procesami produkcyjnymi, nadzór nad pracą swoich podwładnych, nadzór nad bieżącą produkcją, monitorowanie rynku ( przygląda się nowościom, konkurencji).
PTM SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-10-16 - Oświęcim (małopolskie)
obsługa klienta wg standartów firmy w sklepie branży AGD RTV, kierowanie zespołem pracowników
AVANS POŁUDNIE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-10-20 - Krajenka (wielkopolskie)
kierowanie, organizacja i nadzór nad pracą działu;proponowanie zadań do realizacji przez dział;opracowywanie planów działań, monitorowanie i sprawozdawanie z ich realizacji;zapewnienie sprawnej realizacji zadań działu określoną Regulaminem Organizacyjnym GZDiZ;opracowanie i aktualizacja katalogu standardów zagospodarowania przestrzeni publicznej, ze szczególnym uwzględnieniem rozwiązań służących jakości ruchu pieszego oraz estetyki;uzgadnianie i opiniowanie projektów realizowanych w obrębie przestrzeni publicznej;opracowywanie projektów zagospodarowania przestrzeni publicznej;organizowanie konkursów i zlecanie opracowań projektowych na zagospodarowanie przestrzeni publicznej;przygotowywanie i przeprowadzanie postępowań o udzielenie zamówienia publicznego na opracowanie dokumentacji projektowych oraz realizacje projektów zagospodarowania przestrzeni publicznych;koordynowanie działań wydziałów i jednostek organizacyjnych Miasta, mających na celu zapewnienie spójności i wysokiego poziomu estetyki przestrzeni publicznej, w szczególności poprzez stosowania właściwych standardów;inicjowanie działań mających na celu poprawę jakości przestrzeni publicznej;współpraca z jednostkami pomocniczymi Miasta, organizacjami społecznymi i grupami inicjatywnymi;kształtowanie świadomości obywatelskiej w zakresie ładu przestrzennego i architektonicznego miasta;wnioskowanie o wprowadzanie w sporządzanych miejscowych planach zagospodarowania przestrzennego zapisów dotyczących zasad zagospodarowania przestrzeni publicznej;współdziałanie z innymi organami oraz podmiotami zewnętrznymi w celu przeciwdziałania degradacji przestrzeni publicznej;przestrzeganie zasad BHP i p.poż. na stanowisku oraz nadzór nad ich przestrzeganiem przez podległych pracowników.
Gdański Zarząd Dróg i Zieleni w Gdańsku - 2018-07-24 - Gdańsk (pomorskie)
skuteczna realizacja procesów rekrutacji na stanowiska specjalistyczne, koordynatorskie i wykonawcze- zapewnienie prawidłowego przebiegu procesu integracji pracowników- wsparcie i koordynowanie polityki szkoleń i rozwoju pracowników- prowadzenie procesów kadrowo-płacowych w sklepie ( prowadzenie dokumentacji pracowniczej, rozliczenie czasu pracy, przygotowanie listy płac)- dbałość o dobrą atmosferę i komunikację w sklepie-współpracę z menedżerami sklepu i centrali we wdrażaniu nowych rozwiązań HR
Leroy Merlin Sp. z o.o. - 2016-05-24 - Bełchatów (łódzkie)
OBSŁUGA KLIENTÓW, OBSŁUGA WAGI IKASY FISKALNEJ, PRZYJMOWANIE TOWARU, PRZYJMOWANIE I REALIZACJA ZAMÓWIEŃ, DBANIE O PORZĄDEK W MIEJSCU PRACY.
kontakt przez PUP - 2016-04-08 - Opoczno (łódzkie)
przewóz towarów różnych na terenie UE
ALPAS GRZEGORZ MIZIOŁEK - 2016-08-03 - Kwidzyn (pomorskie)
Rekrutacja cudzoziemców, doradztwo bizesowe, sprzedaż usług
"Progres" Sp. z o. o. - 2016-03-17 - Gdańsk (pomorskie)
według wniosku
kontakt przez PUP - 2017-10-04 - Krajenka (wielkopolskie)
Praca w gospodarstwie rolnym
Gospodarstwo Rolne Mieczysław Seraszek - 2017-09-28 - Małgów (wielkopolskie)
nadzorowanie zespołem ludzi, prowadzenie sklepu zgodnie z zasadami sieci Żabka
Żabka PolskaSp zo.o. - 2016-09-06 - Witkowo (kujawsko-pomorskie)
do uzgodnienia .Praca w godzinach od 12:00 do 20: 00 od poniedziałku do Piątku.
STOWARZYSZENIE RODZIN KATOLICKICH DIECEZJI RZESZOWSKIEJ - 2017-09-01 - Rzeszów (podkarpackie)
zapewnienie płynności pracy magazynu, zarządzanie zespołem ludzi, organizacja magazynu
SYTO CO-PACKAGING POLSKA Sp. z o.o. Wolsztyn - 2017-05-19 - Berzyna (wielkopolskie)
nadzór na pracownikami, sporządzanie dokumentacji
ELEKTRO-BUD - Paulina Glapa - 2016-07-04 - Baczyna (lubuskie)
organizacja działalności handlowej w biurze, wsparcie oraz motywowanie zespołu podległych przedstawicieli handlowych (w Polsce oraz w innych krajach UE) - komunikacja w j.angielskim; organizacja pracy zespołu; rozwiązywanie bieżących problemów; prowadzenie rekrutacji do zespołu sprzedażowego na terenie UE: umieszczenie ogłoszeń o pracę w krajach UE, organizowanie oraz przeprowadzanie rozmów kwalifikacyjnych z kandydatami do pracy (tel. lub Skype); raportowanie działań
kontakt przez OHP - 2016-07-25 - Radom (mazowieckie)
zarządzanie pracą podległych pracowników, składanie zamówień, organizacja pracy marketu, planowanie czasu pracy pracowników, realizacja planu sprzedażowego
kontakt przez PUP - 2016-05-30 - Hrubieszów (lubelskie)
Kierowanie biurem oddziału , sprzedaż ubezpieczeń. Parca w ramach jednej zmiany w Sierpcu , 08-00-16:00, 5 lat doświadczenia w ubezpieczeniach, znajomośc zagadnień ubezpieczeń. e-mail :dyr.biuro50 (at) tuw.pl
Towarzystwo Ubezpieczeń Wzajemnych TUW - 2016-05-06 - Sierpc (mazowieckie)
praca na budoiwach na terenie sosnowca, Mysłowic i Katowic
"VAR-MONT" Mularczyk Sławomir - 2017-06-06 - Sosnowiec (śląskie)
Organizowanie i nadzorowanie robót budowlanych zgodnie z projektem, dokumentacją i przepisami prawa.
MOSTOSTAL WECHTA Sp. z o.o. sp.j. - 2017-04-27 - Słupca (wielkopolskie)
kierownik sklepu
BLUMENA Sp. z o.o. - 2017-01-10 - Poznań (wielkopolskie)
Zakres obowiązków:1. Zapewnienie ochrony fizycznej informacji niejawnych, w tym stosowanie środków ochrony fizycznej w Inspektoracie Wsparcia SZ.2. Opracowywanie projektów dokumentów wewnętrznych regulujących ochronę informacji niejawnych. 3. Określanie propozycji dotyczących zasadniczych zadań w zakresie ochrony fizycznej informacji niejawnych i bezpieczeństwa przemysłowego. 4. Przedstawianie propozycji w zakresie zarządzania ryzykiem bezpieczeństwa informacji niejawnych na terenie Inspektoratu Wsparcia SZ.5. Realizowanie zadań związanych z ochroną informacji niejawnych podczas wykonywania umów przez przedsiębiorców na terenie Inspektoratu.6. Prowadzenie baz danych, ewidencji dotyczących obszaru działania sekcji. 7. Prowadzenie szkoleń dla żołnierzy i pracowników wojska z zakresu przepisów o ochronie informacji niejawnych.Rodzaj umowy: umowa o pracę na okres próbny (docelowo umowa na czas nieokreślony, w pełnym wymiarze czasu pracy).
Inspektorat Wsparcia Sił Zbrojnych - 2017-09-15 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
mycie i czyszczenie samochodów, praca w godzinach: od 08:30-16:30, od 09:30-17:30, od 09:00-14:00-wg grafiku do ustalenia
kontakt przez PUP - 2018-02-07 - Piła (wielkopolskie)
obsługa klienta w sklepie My Center (ze sprzętem AGD, RTV)
MY CENTER S.A. - 2017-01-27 - Murowana Goślina (wielkopolskie)
Poszukiwanie kontrahentów na terenie Chin, zarządzanie zespołem, działalność eksportowa przedsiębiorstw, obsługa klientów strategicznych
kontakt przez PUP - 2017-07-11 - Raszyn (mazowieckie)
zarządzanie salonem RTV, AGD, IT/MM
zarządzanie zespołem pracowników
realizacje planów sprzedażowych
utrzymanie wysokiego standardu obsługi klienta
motywowanie i ocena pracowników
organizacja i planowanie czasu pracy podległego zespołu
coaching pracowników
Media Expert - 2016-03-29 - Pruszków (mazowieckie)
Kierownik działu
MIELDIS Sp. z o.o. - 2017-04-07 - Mielec (podkarpackie)
Sprzątanie hali produkcyjnej
Pini Beef Sp. z o.o. - 2016-07-27 - Końskowola (lubelskie)
Praca na dziale: nabiał, napoje lub mięsny.
JastrzębieDis Sp. z o.o. - 2018-04-06 - Jastrzębie-Zdrój (śląskie)