KIEROWNIK DS ADMINISTRACYJNYCH Rogów oferta pracy GOLDEN HANDS MYKHAILO YUNCHYK
Stanowisko: KIEROWNIK DS ADMINISTRACYJNYCH
Wynagrodzenie: od 4 200 PLN
Zakres obowiązków: Planowanie, organizowanie i koordynacja procesów administracyjnych firmy, dokumentowanie, komunikacja, organizowanie działań pracowników, tworzenie i prowadzenie procedur oraz działań podnoszących jakość firmy, przygotowanie materiałów promocyjnych w językach obcych
Data publikacji: 2018-08-06
Lokalizacja: Rogów (wielkopolskie)
Pracodawca: GOLDEN HANDS MYKHAILO YUNCHYK
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:62-731 Rogów 49, powiat: turecki, woj: wielkopolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Planowanie, organizowanie i koordynacja procesów administracyjnych firmy, dokumentowanie, komunikacja, organizowanie działań pracowników, tworzenie i prowadzenie procedur oraz działań podnoszących jakość firmy, przygotowanie materiałów promocyjnych w językach obcych
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 4 200 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: KIEROWNIK DS ADMINISTRACYJNYCH
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Rogów
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: wielkopolskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: turecki
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Przykona
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: kierownik działu administracyjno-gospodarczego
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 4 200 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 10.08.2018
Data zakończenia pracy: 09.08.2021
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko:
wyższe (w tym licencjat), kierunek: zarządzanie kadrami i prawo pracy mile widziany
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
min. 5 lat doświadczenia w administracji firmy, mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku, bardzo dobra znajomośc języka ukraińskiego, języka angielskiego
Nazwa pracodawcy: GOLDEN HANDS MYKHAILO YUNCHYK
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Turku
Adres pracodawcy:
62-731 Rogów 49, powiat: turecki, woj: wielkopolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: -
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: wielkopolskie
Powiat pracodawcy: turecki
Gmina pracodawcy: Przykona
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Rogów
Numer budynku pracodawcy: 49
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Turku
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: kierownik działu administracyjno-gospodarczego
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 06.08.2018
Data dodania oferty pracy: 06.08.2018
Oferta pracy ważna do: 16.08.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 06.08.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 03.08.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Nadzór nad pracownikami i wykonywanymi pracami w spółdzielni mieszkaniowej
Spółdzielnia Mieszkaniowa "JUTRZENKA" - 2016-07-05 - Kraków (małopolskie)
organizacja produkcji - przygotowanie dokumentacji technicznej i produkcyjnej, kontrola dostaw, nadzór nad pracownikami produkcji, kontrole dostaw, kontrola jakości wyrobu
ARMAPOL PPHU R. M.KUBSIK Sp. jawna - 2018-06-27 - Plewiska (wielkopolskie)
kierowanie budową
Przedsiębiorstwo Budowlane,,RYSTAL-BUD"Sp. z o.o. - 2018-03-29 - Kazimierz Dolny (lubelskie)
Kierownik działu logistyki
Szpital Wojewódzki im. Św. Łukasza SP ZOZ w Tarnowie - 2017-10-11 - Tarnów (małopolskie)
Kelner
kontakt przez OHP - 2017-08-03 - Sanok (podkarpackie)
- Tworzenie schematów elektrycznych,- Projektowanie oraz przygotowywanie rysunku technicznego i dokumentacji technicznej w języku koreańskim,- Nadzór nad montażem oraz przeprowadzanie testów,- Realizacja zadań w ramach prowadzonych projektów i wdrożeń,- Nadzór nad zespołem projektowym oraz prac na terenie budowy,- Inne zadania wynikające ze specyfikacji stanowiska pracy.Miejsce pracy: plac budowy LG Chem Wrocław Energy Sp. z o.o.ul. LG 1A, Biskupice Podgórne, 55-040 Kobierzyce
kontakt przez PUP - 2018-04-09 - Biskupice Podgórne (dolnośląskie)
Kierownik do spraw sprzedaży zarządza zespołem handlowym oraz odpowiada za realizację planu sprzedaży. Do jego obowiązków należy: sporządzanie oraz analiza raportów i prognoz dotyczących rynku, weryfikacja planów sprzedaży, tworzenie strategii sprzedaży przedsiębiorstwa. Kierownik do spraw sprzedaży monitoruje działania konkurencji na podległym rynku. Do zadań kierownika do spraw sprzedaży należy również pozyskiwanie nowych rynków zbytu, dbanie o rozwój działu sprzedaży, planowanie i realizacja sprzedaży oraz kontrolowanie przepływu środków finansowych.
kontakt przez PUP - 2017-01-13 - Biała Rawska (łódzkie)
Nadzorowanie procesów kadrowo - płacowych (zatrudnienia, trwania stosunku pracy, ustania stosunku pracy, naliczania i wypłacania wynagrodzeń, ewidencji czasu pracy, ZFŚS), obsługa umów cywilno-prawnych, prowadzenie rozliczeń z ZUS i US, bieżące śledzenie zmian w obowiązujących przepisach.Pracodawca oferuje:-Aktrakcyjne wynagrodzenie - możliwość negocjacji-stabilne zatrudnienie-niezbędne narzędzia pracy-możliwość podnoszenia kompetencji zawodowych-możliwość uzgodnienia godzin pracy.
Promo Logistic Sp. z o.o. - 2017-08-03 - Bolesławiec (dolnośląskie)
kierowanie pracami budowlanymi - instalacje sanitarne
Przedsiębiorstwo Transportowo-Sprzętowe Budownictwa "PYZAK" Anna Pyzak - 2017-10-27 - Lidzbark Warmiński (warmińsko-mazurskie)
Wymagane wykształcenie minimum średnie, doświadczenie zawodowe min. 1 rok. Praca polega na zarządzaniu grupą doradców finansowych, rekrutacji i wdrożeniach nowych członków swojego zespołu, analizą i raportowaniem wyników sprzedażowych, inicjowaniem nowych aktywnści sprzedażowych i prowadzeniu regionalnych inicjatyw marketingowych. Kontak z pracodawcą podaczas Giełdy Pracy w Powiatowym Urzędzie Pracy w Rybniku dnia 17.05.2016 r. o godz. 12.00 w sali 207.
PROFI CREDIT S.A - 2016-05-05 - Rybnik (śląskie)
• całościowy nadzór i koordynacja realizacji robót termomodernizacyjnych;• prowadzenie budowy zgodnie z umową, wiedzą, sztuką budowlaną oraz obowiązującymi w tym zakresie przepisami;• bieżące rozliczanie oraz prowadzenie dokumentacji budowy; • raportowanie przebiegu prac;• stała współpraca z inwestorem, inspektorem nadzoru oraz nadzór nad podległymi pracownikami;• odpowiedzialność za ciągłość dostaw/realizację zamówień związanych z prawidłową i terminową realizacją budowy
Marmator Mateusz Iwański - 2018-08-08 - Oświęcim (małopolskie)
-
FHU KASIA Katarzyna Korda, Gowidlino - 2016-05-16 - Liniewo (pomorskie)
wg stanowiska pracy
CENTRUM MEDYCZNE KAZIMIERZ MICHAŁEK - 2016-10-03 - Alwernia (małopolskie)
obsługa maszyn, piły elektronarzedzi, transport ręczny, obsługa dłuta, młotka, wybijaków, szlifowanie; montaż placów zabaw na hali, praca na drabinach i podestach.
IDEA HR GROUP SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2017-09-25 - Kostrzyn nad Odrą (lubuskie)
prace magazynowe
kontakt przez PUP - 2017-12-11 - Wieruszów (łódzkie)
nadzorowanie produkcji, nadzorowanie grupy pracowników
Limatherm Components sp.zo.o. Chorzów - 2016-06-14 - Chorzów (śląskie)
Zewnętrzne prace budowlane, elewacyjne. Układanie klinkieru, płytek, montaż systemów ogrodzeniowych, instalacja wodno-kanalizacyjna. Możliwość układania glazury i terakoty.
Marcin Humięcki MyHa - 2017-07-18 - Sopot (pomorskie)
jw.
Poczta Polska S.A. - 2018-01-10 - Warszawa (mazowieckie)
nadzorowanie brygady pracowników na budowie
kontakt przez PUP - 2016-10-27 - Pisz (warmińsko-mazurskie)
Prowadzenie audytów modeli finansoych, w tym modeli wyceny, w różnych obszarach biznesowych; w ramach powyżej wspomnianych audytów, identyfikowanie problemów i niespójności-dostarczanie praktycznych, innowacyjnych i wartościowych rozwiązań zidentyfikowanych problemów; analizowanie i ocena zagrożeń oraz pojawiających sie barier, właściwych zarówno dla funkcji biznesowych, jak i funkcji wsparcia; analizowanie i ocena ryzyka, oraz identyfikowanie i ocena skuteczności zaprojektowanych kontroli w celu przeciwdziałania pojawiającym się zagrożeniom; przygotowywanie raportów z ustaleń audytu dla kierownictwa wyższego szczebla UBS; monitorowanie wyników, profilu ryzyka i zmian w jednostkach Grupy Kapitałowej, wsparcie procesu planowania.
kontakt przez PUP - 2018-06-20 - Zabierzów (małopolskie)
Sprzątanie maszynowo hal produkcyjnych
P.W. Karabela Małopolska Sp. z o.o. - 2017-08-16 - Kłaj (małopolskie)
wg stanowiska
kontakt przez PUP - 2016-08-02 - Gniezno (wielkopolskie)
Wykonywanie prac instalacyjnych polegających na montażu instalacji sanitarnych oraz urządzeń sanitarnych. Praca na terenie woj. wielkopolskiego. Pierwsza umowa - o pracę na czas określony 2 lata.
Kamil Kraska "ENERGO-INSTAL" - 2015-11-30 - Kaczory (wielkopolskie)
Prawidłowe przyjęcia dostaw, zapewnienie prawidłowej komunikacji sklepu,kontrola ekspozycji na sklepie, przegladanie oraz kontrola zgłoszonych przez pracowników zamówien,dbałośc o pozytywny wynik handlowy - poziom obrotu,marży,strat.
"GUARDA" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-03-16 - Sulechów (lubuskie)
wg stanowiska
kontakt przez PUP - 2016-02-09 - Dylewo (mazowieckie)
kompletowanie i realizowanie zamówień, przyjmowanie na stan towarów, obsługa programu do kompletowania dokumentów magazynowych
S & Garden Sp. z o.o. Michał Sobota s.c. - 2018-04-24 - Trzebicz (lubuskie)
dystrybucja druków i ulotek
kontakt przez OHP - 2017-12-18 - Wrocław (dolnośląskie)
Kierownik budowy
kontakt przez PUP - 2018-05-16 - Kijewo (wielkopolskie)
sprzątanie obiektów biurowych, handlowych, hotelowych, produkcyjnych na terenie Warszawy. Z uwagi na możliwość pracy w pełnym lub niepełnym wymiarze czasu pracodawca daje możliwość ustalenia wybranej lokalizacji na spotkaniu)
kontakt przez PUP - 2017-04-14 - Warszawa (mazowieckie)
Zarządzanie, nadzorowanie i kierowanie bieżącą działalnością Sekcji Świadczeń Rodzinnych, zapewnienie właściwej organizacji pracy Sekcji, dokonywanie podziału zadań, nadzór nad planowaną i terminową realizacją przypisanych Sekcji zadań, przyjmowanie, kompletowanie i weryfikacja wniosków wraz z niezbędnymi załącznikami do ustalenia prawa do świadczeń rodzinnych, świadczeń z funduszu alimentacyjnego oraz świadczeń wychowawczych, wprowadzanie danych do programu komputerowego, prowadzenie rejestrów (decyzji, zasiłków, świadczeniobiorców), analizowanie pod względem merytorycznym treści wniosków oraz załączonej do nich dokumentacji o przyznanie świadczeń rodzinnych, świadczeń z funduszu alimentacyjnego oraz świadczeń wychowawczych, przygotowywanie pism do wnioskodawców o uzupełnienie stwierdzonych w toku analizy ewentualnych braków dokumentacyjnych współpraca z wnioskodawcami, instytucjami i organizacjami w zakresie pozyskiwania i sprawdzania dokumentacji niezbędnej dla przyznania prawa do świadczeń rodzinnych, świadczeń z funduszu alimentacyjnego oraz świadczeń wychowawczych, przygotowywanie projektów decyzji przyznających prawo do świadczeń rodzinnych, świadczeń z funduszu alimentacyjnego oraz świadczeń wychowawczych, sporządzanie sprawozdań, wyjaśnianie okoliczności budzących wątpliwości, mogących mieć wpływ na prawo do świadczeń rodzinnych, świadczeń z funduszu alimentacyjnego oraz świadczeń wychowawczych, prowadzenie postępowań w sprawie ustalenia nienależnie pobranych świadczeń rodzinnych, świadczeń z funduszu alimentacyjnego oraz świadczeń wychowawczych, prowadzenie pełnej dokumentacji związanej z wypłatą świadczeń; sporządzanie list wypłat, tworzenie, bieżące prowadzenie i aktualizacja wykazów, informacji i rejestrów przyznanych świadczeń, zapewnienie funkcjonowania w Sekcji Świadczeń Rodzinnych adekwatnej, skutecznej i efektywnej kontroli zarządczej.
Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Pruszczu Gdańskim - 2017-01-16 - Pruszcz Gdański (pomorskie)