KIEROWNIK ROBÓT MOSTOWYCH Chęciny oferta pracy TSM ŻELBETY
Stanowisko: KIEROWNIK ROBÓT MOSTOWYCH
Wynagrodzenie: od 6 000 PLN
Zakres obowiązków: Pełnienie funkcji Kierownika Robót zgodnie z zapisami Rozporządzenia Prawo Budowlane na budowiedrogi ekspresowej S7 Chęciny – Jędrzejów. Prowadzenie budowy obiektów inżynierskich w ramachbudowy drogi ekspresowej S7 Chęciny – Jędrzejów.kontakt.tel.533655085
Data publikacji: 2017-02-01
Lokalizacja: Chęciny (świętokrzyskie)
Pracodawca: TSM ŻELBETY
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Szkolna 18, 26-060 Chęciny, powiat: kielecki, woj: świętokrzyskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Pełnienie funkcji Kierownika Robót zgodnie z zapisami Rozporządzenia Prawo Budowlane na budowiedrogi ekspresowej S7 Chęciny – Jędrzejów. Prowadzenie budowy obiektów inżynierskich w ramachbudowy drogi ekspresowej S7 Chęciny – Jędrzejów.kontakt.tel.533655085
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 6 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: KIEROWNIK ROBÓT MOSTOWYCH
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Chęciny
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: świętokrzyskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: kielecki
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Chęciny
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: inżynier budowy mostów
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 6 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.03.2017
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: doświadczenie w tym zawodzie
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Ukończone studia magisterskie na kierunku budownictwo. Uprawnienia budowlane do kierowaniarobotami budowlanymi w specjalności inżynieryjnej mostowej. Minimum 2 letnie doświadczenie nastanowisku Kierownika Robót Mostowych lub Inspektora Nadzoru Robót Mostowych na zadaniachobejmujących budowę drogi ekspresowej lub autostrady. Doświadczenie w prowadzeniu, nadzorzeoraz rozliczaniu robót mostowych.
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 2
Nazwa pracodawcy: TSM ŻELBETY
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Kielcach
Adres pracodawcy:
Kolberga 4, 25-620 Kielce, powiat: m. Kielce, woj: świętokrzyskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: świętokrzyskie
Powiat pracodawcy: m. Kielce
Gmina pracodawcy: Kielce
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Kielce
Ulica pracodawcy: Kolberga
Numer budynku pracodawcy: 4
Nazwisko osoby zgłaszającej: Paweł Gryzek
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Kielcach
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: inżynier budowy mostów
Data dodania oferty pracy: 20.02.2017
Oferta pracy ważna do: 31.03.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 20.02.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 01.02.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Obowiązki:- zapewnienie bezpieczeństwa na chronionym obiekcie;- zarządzanie zespołem;- obsługa systemów bezpieczeństwa;- prowadzenie dokumentacji obiektowej;- kontrola dostaw oraz inwentaryzacjiWymagania:- orzeczenie o niepełnosprawności- mile widziane doświadczenie na stanowisku dowódcy zmiany- odpowiedzialność i rzetelność w wykonywanych obowiązkach
"Partner Security" Mariusz Kłosek - 2018-01-05 - Racibórz (śląskie)
Zarządzanie, nadzorowanie i kierowanie bieżącą działalnością Sekcji Świadczeń Rodzinnych, zapewnienie właściwej organizacji pracy Sekcji, dokonywanie podziału zadań, nadzór nad planowaną i terminową realizacją przypisanych Sekcji zadań, przyjmowanie, kompletowanie i weryfikacja wniosków wraz z niezbędnymi załącznikami do ustalenia prawa do świadczeń rodzinnych, świadczeń z funduszu alimentacyjnego oraz świadczeń wychowawczych, wprowadzanie danych do programu komputerowego, prowadzenie rejestrów (decyzji, zasiłków, świadczeniobiorców), analizowanie pod względem merytorycznym treści wniosków oraz załączonej do nich dokumentacji o przyznanie świadczeń rodzinnych, świadczeń z funduszu alimentacyjnego oraz świadczeń wychowawczych, przygotowywanie pism do wnioskodawców o uzupełnienie stwierdzonych w toku analizy ewentualnych braków dokumentacyjnych współpraca z wnioskodawcami, instytucjami i organizacjami w zakresie pozyskiwania i sprawdzania dokumentacji niezbędnej dla przyznania prawa do świadczeń rodzinnych, świadczeń z funduszu alimentacyjnego oraz świadczeń wychowawczych, przygotowywanie projektów decyzji przyznających prawo do świadczeń rodzinnych, świadczeń z funduszu alimentacyjnego oraz świadczeń wychowawczych, sporządzanie sprawozdań, wyjaśnianie okoliczności budzących wątpliwości, mogących mieć wpływ na prawo do świadczeń rodzinnych, świadczeń z funduszu alimentacyjnego oraz świadczeń wychowawczych, prowadzenie postępowań w sprawie ustalenia nienależnie pobranych świadczeń rodzinnych, świadczeń z funduszu alimentacyjnego oraz świadczeń wychowawczych, prowadzenie pełnej dokumentacji związanej z wypłatą świadczeń; sporządzanie list wypłat, tworzenie, bieżące prowadzenie i aktualizacja wykazów, informacji i rejestrów przyznanych świadczeń, zapewnienie funkcjonowania w Sekcji Świadczeń Rodzinnych adekwatnej, skutecznej i efektywnej kontroli zarządczej.
Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Pruszczu Gdańskim - 2016-03-31 - Pruszcz Gdański (pomorskie)
MONTAZ INSTALACJI SYSTEMÓW GRZEWCZYCH;WYMAGANIA: WYKSZTAŁCENIE ZAWODOWE, UMIEJĘTNOŚĆ MONTAŻU SYSTEMÓW GRZEWCZYCH, 5 LAT DOŚWIADCZENIA
VELEZ SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-06-14 - Szczecin (zachodniopomorskie)
-
SERWIŃSKI SERWIS SAMOCHODOWY - 2016-05-04 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
NADZÓR NAD ROBOTAMI BUDOWLANYMI ZGODNIE Z OBOWIĄZUJĄCYMI PRZEPISAMI, ODPOWIEDZIALNOŚĆ ZA JAKOŚĆ I TERMINOWOŚĆ REALIZOWANYCH INWESTYCJI, STAŁY NADZÓR NAD PRACOWNIKAMI, PROWADZENIE DZIENNIKA BUDOWYWYMAGANIA: UPRAWNIENIA BUDOWLANE, MIN.1 ROK DOŚWIADCZENIA ZAWODOWEGO NA STANOWISKU 5 LAT KIEROWNIKA BUDOWY; PRAWO JAZDY KAT. B, SAMODZIELNOŚĆ W DZIAŁANIU, SYSTEMATYCZNOŚĆ, DOBRA ORGANIZACJA PRACY, ZANGAŻOWANIE I DYSPOZYCYJNOŚĆNA SPOTKANIE PROSZĘ UMAWIAĆ SIE TELEFONICZNIE
GIARDINO BEATA CABAJ - 2017-11-21 - Szczecin (zachodniopomorskie)
wg. programu stazu
kontakt przez PUP - 2017-06-06 - Sokołów Podlaski (mazowieckie)
Koordynacja pracy działu techniczno-eksplatacyjnego wraz z bierzącą obsługą , zagadnieniem techniczno- eksplatacyjnych, nadzór nad remontamiu
kontakt przez PUP - 2016-07-26 - Sopot (pomorskie)
sporządzanie kosztorysów pod inwestycje dekarskie, kontakt z dostawcami materiałów i usług, nadzór nad prowadzonymi pracami, monitorowanie rynku poszukiwanie nowych inwestycji
ZAKŁAD GOSPODARKI KOMUNALNEJ GRONEKO SC - 2016-08-08 - Mikorzyn (kujawsko-pomorskie)
ZARZĄDZANIE ZESPOŁEM ZAJMUJĄCYM SIĘ RZETELNYM I TERMINOWYM WYKONYWANIEM DZIAŁAN KSIĘGOWYCH, DBANIE O ZGODNOŚĆ Z WEWNĘTRZNYMI WYTYCZNYMI I PROCEDURAMI, JAK I ZEWNĘTRZNYMI WYMOGAMI REGULACYJNYMI.
kontakt przez PUP - 2016-07-14 - Zabierzów (małopolskie)
Prawidłowa i efektywna organizacja czasu pracy podległych pracowników, układanie grafików według obowiązujących norm, aktywne uczestnictwo w pracy hali sprzedaży, zamawianie towaru, implantacja towarów na półki, obsługa klientów na wydzielonych działach.
kontakt przez PUP - 2016-11-18 - Dębno (zachodniopomorskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2017-02-21 - Warszawa (mazowieckie)
Prowadzenie i nadzór nad budowami sieci i stacji gazowych.
PPHiU H-GAZ Sp.j. - 2016-03-14 - Tyczyn (podkarpackie)
Współpraca z firmami transportowymi, kierowanie działem, zarządzanie projektami marketingowymi i logistycznymi
kontakt przez PUP - 2018-02-08 - Łozienica (zachodniopomorskie)
Nadzorowanie i kontrola nad sprawną pracą magazynu, organizowanie i koordynowanie pracy personelu magazynowego, nadzór nad pracą podległych pracowników, planowanie i koordynowanie płynnego przepływu towarów i dokumentacji magazynowej, monitoring i raportowanie stanów magazynowych, przeprowadzanie inwentaryzacji. Praca na jedną zmianę w godz. 7-15 lun 8-16.
MIKULSKI EB Sp. z o.o. sp.k. - 2017-12-20 - Kraków (małopolskie)
KIEROWANIE SKLEPEM, KONTROLA WDRAŻANIA OKREŚLONYCH DZIAŁAŃ PRZY WSPÓŁPRACY Z KIEROWNIKIEM REGIONU, KIEROWANIE ZESPOŁEM
MARTES SPORT SP. Z O.O. - 2018-01-10 - Gryfice (zachodniopomorskie)
Wykształcenie zawodowe kierunkowe; min. 2 lata doświadczenia w zawodzie; aktualna książeczka sanepidu; znajomość procedur HACCP; znajomość zasad obsługi urządzeń i sprzętu kuchennego; znajomość zasad pobierania i przechowywania próbek posiłków, znajomość zasad wstępnej obróbki żywności; umiejętność utrzymania stanu sanitarno-higienicznego pomieszczeń kuchennych, sprzętów i urządzeń technicznych; dwie zmiany; miejsce pracy: Gliwice
4 WOJSKOWY ODDZIAŁ GOSPODARCZY - 2018-07-04 - Gliwice (śląskie)
Kierowanie pracami sanitarnymi
Przedsiębiorstwo Wielobranżowe BOSS - 2016-09-20 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Kierowanie pracami na budowie, kontrola nadzór nad budową dróg w Wierzchowisku koło Częstochowy (Pracodawca zapewnia i pokrywa koszty zakwaterowania).
TRANSPORT CIĘŻKI Jan Dziubek - 2018-05-16 - Wierzchowisko (śląskie)
Kierowanie grupą pracowniczą. Zapewnienie terminowości i zgodności realizowanych przez wydział zleceń z zapisami kontraktów. Planowanie, organizowanie i kontrolowanie wszelkich aspektów funkcjonowania wydziału.. Optymalizacja procesów spawalniczych. Raportowanie do Dyrektora Produkcji.
ZAMET INDUSTRY S.A. - 2017-11-27 - Chojnice (pomorskie)
Wykonywanie określonych w Regulaminie Organizacyjnym zadań Wydziału Inwestycji, Remontów i Eksploatacji, a w szczególności: 1) organizacja i nadzorowanie pracy referatu inwestorskiego w wydziale inwestycji, remontów i eksploatacji: 2) pełnienie funkcji zastępcy kierownika wydziału: 3) planowanie i organizacja pracy oraz nadzór nad terminowym i prawidłowym pod względem merytorycznym oraz formalno-prawnym prowadzonych spraw; 4) koordynowanie zadań inwestycyjnych prowadzonych przez referat. 5) prowadzenie realizowanych zadań inwestycyjnych i remontowych; 6) przeprowadzanie postępowań o zamówienie publiczne na roboty budowlane, prace geodezyjne, geologiczne; 7) negocjowanie warunków umów na prace j.w.; 8) kontrola prawidłowości rozliczania wykonanych robót z umową; 9) rozliczanie pod względem formalnym i finansowym umów o prace j.w.; 10) bieżąca analiza kosztów ponoszonych na realizowane inwestycje; 11) kontrola prawidłowości zafakturowania wykonanych robót pod względem formalnoprawnym; 12) rozwiązywanie problemów związanych z interwencjami w zakresie prowadzonych zadańinwestycyjnych i remontowych; 13) uczestniczenie w komisjach technicznych powoływanych do oceny lub rozstrzygania technicznych spraw budowy w toku jej realizacji; 14) wykazywanie inicjatywy w osiąganiu oszczędności i obniżki kosztów budowy oraz do ujawniania występujących na budowie nieprawidłowości; 15) nadzór i kontrola nad rzeczowym i finansowym wykonaniem danej inwestycji; 16) uczestniczenie w czynnościach technicznego odbioru częściowego i końcowego obiektu lub robót i przekazania ich do użytku; 17) prowadzenie dokumentacji zamówień publicznych o wartości nie przekraczającej 30 000,00 euro; 18) prowadzenie rejestru umów zawartych w wyniku postępowania w trybie ustawy prawo zamówień publicznych; 19) sporządzanie planów rocznych w zakresie inwestycji gminnych; 20) współudział w opracowywaniu projektów planów rocznych inwestycji komunalnych; 21) sporządzanie sprawozdań z realizacji inwestycji; 22) ciągłe dokształcanie, zapoznawanie się z aktualnie obowiązującymi przepisami prawnymi w zakresie budowlanego procesu inwestycyjnego; 23) sporządzanie odpowiedzi na interpelacje radnych; 24) rozpatrywanie skarg i wniosków; 25) sporządzanie spisów zdawczo- odbiorczych akt do archiwum zakładowego; 26) przekazywanie wydziałowi finansowemu wszystkich zawartych umów w sprawach zamówień publicznych o wartości przekraczającej 5 000,00zł; 27) ochrona danych osobowych objętych zakresem czynności na danym stanowisku; 28) inne zlecone prace przez kierownika Wydziału Inwestycji, Remontów i Eksploatacji wynikające z zadań i regulaminu organizacyjnego urzędu miasta.Więcej informacji pod adresem: http://bip.kedzierzynkozle.pl/oferta-pracy/2624/kierownik-referatu-inwestorskiego-zastepca-kierownika-wydzialu-inwestycji-remontow-i-eksploatacji-urzedu-miasta-kedzierzyn-kozle
Urząd Miasta - 2017-05-31 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)
zarządzanie zespołemnadzór nad realizacją indywidualnych planów sprzedażowychdbanie o standardy obsługi klienta
"ABRA" S.A. Kraków - 2016-09-30 - Cieszyn (śląskie)
organizowanie, nadzorowanie wykonywania prac porządkowo - pielęgnacyjnych na obszarach zewnętrznych, w tym częściowo wewnątrz obiektów (budynki dworcowe - PKP)umowa o pracę lub umowa zlecenie
"DOMPOL P.W." SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-11-24 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
organizacja i nadzór procesu produkcji prefabrykatów żelbetowych;Pracodawca oferuje:praktyczne przeszkolenie i przygotowanie do wykonywania obowiązków w zakładzie prefabrykacji,świadczenia socjalne,niezbędne narzędzia pracy, możliwość podnoszenia kwalifikacji i rozwoju zawodowego.Od kandydatów pracodawca oczekuje:wykształcenia wyższego - kierunek budownictwo (wymóg konieczny), min. 5-letniego doświadczenia zawodowego w zarządzaniu zespołem,uprawnień budowlanych w specjalności konstrukcyjno-budowlanej do kierowania robotami bez ograniczeń,bardzo dobrej umiejętności kierowania zespołem ludzi,doskonałej organizacji pracy, zdolności przywódczych,zdolności analitycznych,wysokich zdolności interpersonalnych,umiejętności pracy pod presją czasu,mile widziana znajomość j.angielskiego lub szwedzkiego,odpowiedzialności, rzetelności i efektywności w działaniu.
COMFORT S.A. - 2016-01-26 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
realizacja wyznaczonego planu sprzedaży, efektywnie zarządzanie zespołem, zapewnienie profesjonalnej obsługi klienta, dbałość o dobry wizerunek firmy
kontakt przez OHP - 2017-05-09 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)
Wymagane doświadczenie i umiejętność w kierowaniu zespołem sprzedażowym min. rok. Mile widziane wykształcenie wyższe. Wynagrodzenie+prowizja do uzgodnienia. Aplikacje przesyłać e-mailem na adres monika.kudzielko (at) o2.pl. W tytule e-maila podać nazwę stanowiska.
EUROPEJSKIE CENTRUM WSPIERANIA MARKETINGU PIOTR LYP - 2017-01-05 - Rybnik (śląskie)
jw.
OXYGEN INFORMATION TECHNOLOGY SP.Z O.O. - 2018-05-10 - Warszawa (mazowieckie)
jw.
kontakt przez PUP - 2017-05-08 - Warszawa (mazowieckie)
Zarządzanie salonem handlowym. Zarządzanie podległym zespołem i motywowanie pracowników do osiągania celów sprzedażowych. Organizowanie pracy własnej i podległego zespołu. Profesjonalna i kompleksowa obsługa sprzedażowa Klientów zgodnie ze standardami. Profesjonalna obsługa Klienta w zakresie płatności i zapewnianie przepływu dokumentacji finansowo-księgowej. Odpowiedzialność za wyniki sprzedażowe salonu i realizację celów sprzedażowych. Planowanie krótko i długoterminowe. Analiza sprzedaży podległych zespołów i poszukiwanie możliwości rozwoju. Przygotowywanie raportów okresowych. Przestrzeganie standardów i procedur.
MEBLE-BLACK RED WHITE Sp. z o.o. - 2017-08-21 - Lubartów (lubelskie)
Organizacja, kierowanie i kontrola pracy podległego personelu w zakresie zapewnienia mieszkańcom domu warunki do godnego życia, poczucia bezpieczeństwa i opieki w szczególności: ścisła współpraca z lekarzami, organizacja wizyt specjalistycznych, opracowywanie potrzeb w tym zakresie; zapewnianie właściwych zajęć usprawniających, w tym organizacja i nadzór nad zajęciami rehabilitacyjnymi; organizacja w zakresie aktywizacji mieszkańców, poprzez dostęp do terapii zajęciowej oraz imprez kulturalnych itp; bieżąca obserwacja mieszkańców, w szczególności ich stan zdrowia, utrzymywanie kontaktu z rodziną, opracowywanie potrzeb i zaleceń w tym zakresie, organizacja całodobowej opieki; udział w tworzeniu Planów Indywidualnego Wsparcia Mieszkańca DPS poprzez koordynacje działań zespołu opiekuńczego- terapeutycznego. Przygotowanie sprawozdań, analiz, informacji oraz innych materiałów dotyczących funkcjonowania DS w zakresie wskazanym powyżej. Opracowywanie projektów zarządzeń, instrukcji i procedur dotyczących realizacji zadań opiekuńczo- terapeutycznych. Planowanie czasu pracy podległych pracowników, sporządzanie grafików czasu pracy w systemie równoważnym. Nadzór nad majątkiem przekazanym do użytkowania podległej komórce oraz realizacja wydatków dotyczących zadań z zakresu działania podległej komórki organizacyjnej. Nadzór nas właściwą realizacją umów zawartych na świadczenie usług gastronomicznych i pralniczych
Dom Pomocy Społecznej "ZIELONY TARAS" w Koszalinie - 2017-08-25 - Koszalin (zachodniopomorskie)
OGÓLNE PROWADZENIE PRAC BUDOWLANYCH, PRZYJMOWANIE I ZGŁASZANIE ROBÓT BUDOWALNYCH DO ODBIORU PZRYGOTOWYWANIE DOKUMENTACJI POWYKONAWCZEJ I INNE
kontakt przez PUP - 2016-06-17 - Skierniewice (łódzkie)