KIEROWNIK ROBÓT/MISTRZ ROBÓT W ZAKRESIE INSTALACJI TECHNOLOGICZNYCH, RUROCIĄGÓW, WYROBÓW STALOWYCH (O) Tarnów oferta pracy ZWRI SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA
Stanowisko: KIEROWNIK ROBÓT/MISTRZ ROBÓT W ZAKRESIE INSTALACJI TECHNOLOGICZNYCH, RUROCIĄGÓW, WYROBÓW STALOWYCH (O)
Wynagrodzenie: od 4 500 PLN
Zakres obowiązków: Kierownik robót/Mistrz robót w zakresie instalacji technologicznych, rurociągów, wyrobów stalowych
Data publikacji: 2020-06-09
Lokalizacja: Tarnów (małopolskie)
Pracodawca: ZWRI SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:-, 33-100 Tarnów, powiat: m. Tarnów, woj: małopolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Kierownik robót/Mistrz robót w zakresie instalacji technologicznych, rurociągów, wyrobów stalowych
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|13
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 4 500 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: do uzgodnienia
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska:
KIEROWNIK ROBÓT/MISTRZ ROBÓT W ZAKRESIE INSTALACJI TECHNOLOGICZNYCH, RUROCIĄGÓW, WYROBÓW STALOWYCH (O)
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Tarnów
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: małopolskie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 12
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Tarnów
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 1263
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Tarnów
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: pozostali kierownicy do spraw budownictwa
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 4 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 09.06.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: brak lub niepełne podstawowe, brak
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania: doświadczenie w pracy na stanowisku Kierownika/ Mistrza Robót; umiejętność czytania i analizowania dokumentacji technicznej; znajomość norm branżowych w zakresie rurociągów, wyrobów stalowych; umiejętność planowania i zarządzania projektami produkcyjnymi; umiejętność zarządzenia zespołem pracowników; wykształcenie bez znaczenia; uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej będą dodatkowym atutem. Praca w Tarnowie na jedną zmianę od pon. do pt. w godz.: 7.00-15.00 do uzgodnienia; wynagrodzenie: od 4 500 zł brutto do uzgodnienia. Kontakt: ZWRI SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA, wcześniejszy kontakt tel.: 14 693 34 05; CV i List Motywacyjny proszę przesyłać na adres e-mail: sekretariat (at) zwri.pl wraz z klauzulą: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dn. 29.08.97 o ochronie danych osobowych Dz. U. nr 133 poz. 883 z późn. zm.)".
Nazwa pracodawcy:
ZWRI SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA
danePracodawcy_nip: 8730018459
danePracodawcy_regon: 850286350
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Tarnowie
Adres pracodawcy:
-, 33-100 Tarnów, powiat: m. Tarnów, woj: małopolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Skierowanie, CV, List Motywacyjny wraz z klauzulą: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dn. 29.08.97 o ochronie danych osobowych Dz. U. nr 133 poz. 883 z późn. zm.)" lub bezpośrednio do pracodawcy
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail, Termin: Wcześniejszy kontakt tel.
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: małopolskie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 12
Powiat pracodawcy: m. Tarnów
danePracodawcy_kodPowiatu: 1263
Gmina pracodawcy: Tarnów
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Tarnów
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0981570
Ulica pracodawcy: -
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Tarnowie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|132390
Zawód wykonywany przez pracownika: pozostali kierownicy do spraw budownictwa
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|211
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 09.06.2020
Data dodania oferty pracy: 09.06.2020
Oferta pracy ważna do: 29.06.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 09.06.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 08.06.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?4932c21a8a4c9e5180a0320a1ab18d56
Podobne oferty pracy
REALIZACJA CELÓW I WSKAŹNIKÓW BIZNESOWYCH ORAZ BUDŻETU SPRZEDAŻY, POZYSKIWANIE KLIENTÓW I NAWIAZYWANIE Z NIMI DŁUGOTRWAŁYCH RELACJI, KOORDYNACJA DZIAŁAŃ ZESPOŁU DOSTAW W RAMACH HALI, ZARZADZANIE PODLEGŁYM ZESPOŁEM PRACOWNIKÓW , ODPOWIEDZIALNOŚĆ ZA REALIZACJĘ BUDŻETU SPRZEDAŻY POPRZEZ BEZPOŚREDNIE DOSTAWY TOWARÓW DO KLIENTÓW,ŚCISŁA WSPÓŁPRACA Z PRZEDSTAWICIELAMI HANDLOWYMI W CELU ROZWOJU SPRZEDAŻY, WSPÓŁPRACA Z FIRMAMI TRANSPORTOWYMI, PRACA NAD OPTYMALIZACJĄ KOSZTÓW TRANSPORTU
MAKRO CASH & CARRY POLSKA - 2017-01-03 - Rzeszów (podkarpackie)
nadzór nad tokiem produkcji, wprowadzanie nowych i ulepszanie istniejących produktów, nadzór i kontrola nad bieżącymi projektami, prace ślusarkie
BM GRUPA SPÓŁKA Z OGRANICZONA ODPOWIEDZIALNOSCIA SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2015-12-24 - Solec Kujawski (kujawsko-pomorskie)
Odpowiedzialność za składanie zamówień w języku chińskim, rejestracja i archiwizacja dokumentacji, kontakt osobisty, telefoniczny i e-mailowy z klientami zagranicznymi, prowadzenie procesów zakupowych
XIAO2013 Sp. zo.o. - 2016-09-15 - Jaworzno (śląskie)
do uzgodnienia
Publiczna Szkoła Podstawowa w Bartodziejach - 2016-09-01 - Jastrzębia (mazowieckie)
kontrola wymiarów wyrobu zgodnie z dokumentacją techniczną, badanie jakości oraz ocena zgodności surowców, półproduktów i wyrobów gotowych z obowiązującymi standardami i procedurami, nadzór nad procesem reklamacji, nadzór nad wyrobem niezgodnym
MAZURSKIE MEBLE SZYNAKA INTERLINE SPÓŁKA Z OO - 2017-07-19 - Nowe Miasto Lubawskie (warmińsko-mazurskie)
Realizacja bieżących zadań zleconych przez Zarząd.Tłumaczenie korespondencji, dokumentów.Redagowanie i sporządzanie pism.Zarządzanie korespondencją i informacją.Nadzór nad obiegiem dokumentów w Spółce.
TULCON Spółka Akcyjna ul.Kościuszki 20,63-500 Ostrzeszów - 2016-04-21 - Ostrzeszów (wielkopolskie)
Zgodnie ze stanowiskiem. Zgłoszenia mailowe lub telefoniczne do pracodawcy.
PP PLUS Sp. z o. o. - 2016-06-23 - Łódź (łódzkie)
W/g zawodu.
Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Usługowo-Handlowe Maxtel sp zo.o. - 2017-04-24 - Kielce (świętokrzyskie)
wyszukiwanie kontrahentów z Chin, negocjowanie warunków zakupu i sprzedaży wycieczek, zarządzanie polityką sprzedaży przedsiębiorstwa
kontakt przez PUP - 2016-03-16 - Łazy (mazowieckie)
Wykonywanie zadań w zakresie realizacji zabezpieczenia materiałowego i technicznego jednostek i instytucji wojskowych
4 WOJSKOWY ODDZIAŁ GOSPODARCZY - 2017-03-17 - Tarnowskie Góry (śląskie)
- Obsługa Klienta w sklepie branży budowlanej i wyposażenia wnętrz,- Kontakt telefoniczny 509-583-790
DAK-BUD SP. Z O.O. - 2016-12-06 - Pelplin (pomorskie)
Obsługa maszyn do produkcji kartonów odbiór kartonu z podajnika gotowych kartonów z maszyn,podawanie tektury i bieżca konserwacja maszyn, wstawianie układów roboczych .
kontakt przez PUP - 2019-07-23 - Mieleszyn (łódzkie)
kierowanie załogą, obsługa klienta, dbanie o zatowarowanie stacji
OLKOP SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-02-26 - Gardeja (pomorskie)
realizacja zadań określonych dla stanowisk kierowniczych w Regulaminie Organizacyjnym Urzędu Gminy Hażlach i inne, zgodnie z ogłoszeniem o naborze na stanowisko Kierownika Referatu Gospodarki Komunalnej dostępnego na stronie internetowej Urzędu Gminy Hażlach hazlach.samorzady.pl
Urząd Gminy Hażlach - 2017-12-21 - Hażlach (śląskie)
Zapewnienie prawidłowej realizacji procesu wydawniczego w Wydawnictwie Naukowym UPH, w tym kierowanie pracami redakcyjnymi, organizacyjnymi i administracyjnymi jednostki,kierowanie zespołem pracowników Wydawnictwa, koordynacja pracy zespołu, zapewnienie prawidłowej współpracy Wydawnictwa z jednostkami organizacyjnymi UPH, wsparcie pracowników naukowych Uniwersytetu w zakresie publikacji wyników badań naukowych, współpraca z wydawnictwami naukowymi w kraju i za granicą, przystosowanie działalności Wydawnictwa Naukowego UPH do rozwiązań wprowadzonych ustawą o szkolnictwie wyższym i nauce, wdrożenie zasad dobrych praktyk w działalności wydawniczej w UPH.
Uniwersytet Przyrodniczo-Humanistyczny w Siedlcach - 2018-10-26 - Siedlce (mazowieckie)
prace pporządkowe
Partners Sp. z o.o. Sp. komandytowa - 2016-07-13 - Łabiszyn (kujawsko-pomorskie)
zarządzanie salonem RTV, AGD, IT/MM
zarządzanie zespołem pracowników
realizacje planów sprzedażowych
utrzymanie wysokiego standardu obsługi klienta
motywowanie i ocena pracowników
organizacja i planowanie czasu pracy podległego zespołu
coaching pracowników
Media Expert - 2016-02-18 - Dzierżoniów (dolnośląskie)
Nadzór nad jakością produkcji, dbałość o stan techniczny i właściwą eksploatację maszyn.Raportowanie sytuacji dotyczących kontroli jakości.Bieżące dokumentowanie procesów kontrolnych.
"MASSPOL" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-09-29 - Zubrzyk (małopolskie)
nazór nad obiegiem dokumentów , wprowadzanie danych do systemu, sprawdzanie poprawności otrzymywanych i wystawianych dokumentów księgowych , nadzór nad terminowością zamówień , nadzór prac działu handlowego, współpraca z producentami i księgowością , obsługa klientów firmy, pozyskiwanie klientów .
TEXOM S.C. - 2016-12-14 - Rzeszów (podkarpackie)
Sprawowanie bieżącego nadzoru nad zespołem pracowników i podwykonawców realizujących roboty mostowe na budowach na terenie Polski środkowej i południowej, praca w delegacji w godz. 8-16
INTOP Tarnobrzeg Sp. z o.o. - 2018-08-20 - Tarnobrzeg (podkarpackie)
odpowiedzialność za współpracę między prezesem a klientami i kontrahentami firmy, redagowanie tekstów reklamowych i informacyjnych w języku chińskim, odpowiedzialność za rozwój sieci sprzedaży, aktywne wspieranie przedstawicieli handlowych
kontakt przez PUP - 2016-03-30 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
zgodny ze stanowiskiem
kontakt przez PUP - 2019-05-07 - Bolesław (małopolskie)
Podstawowe obowiązki związane z przygotowaniem potraw.Podstawowa obsługa klienta.
ORYGINALNY TURECKI SMAK SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-04-18 - Myślenice (małopolskie)
podpisywanie z kontrahentami umów, sprawy finansowe firmy
"MERKURIJ - TRANS" Sp. z o.o. - 2019-04-08 - Sosnowiec (śląskie)
prowadzenie dokumentacji biurowej klubu
kontakt przez PUP - 2018-12-20 - Wikielec (warmińsko-mazurskie)
- planowanie, koordynowanie oraz nadzór nad procesami produkcji,- zarządzanie zespołem pracowników Działu Zbiorniki/Miszealniki,- podnoszenie efektywności oraz motywacji do pracy;- odpowiedzialność za terminowość produkcji, realizację założonego planu pracy;- analiza dokumentacji dotyczącej produkcji;- przygotowanie oferty,- przygotowanie wymaganej dokujmentacji techniczbej,- kalkulacje materiałowe,- kontakt z klientem- nadzór nad prowadzeniem projektu przygotowywanie oferty;przygotowywanie wymaganej dokumentacji technicznej;kalkulacje materiałowe, kontakt z klientem, nadzór nad prowadzeniem projektu
B&W Sp. z o.o. - 2017-02-16 - Jaworzyna Śląska (dolnośląskie)
nadzór robót monterskich i budowlanych, wycena prac, przygotowanie ofert do przetargów
kontakt przez OHP - 2019-01-04 - Rzeszów (podkarpackie)
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:Ogólna charakterystyka: Koordynowanie pracy Referatu Informatycznego.Ważniejsze zadania: nadzorowanie i kierowanie pracą podległych pracowników referatu; tworzenie i rejestracja korespondencji zewnętrznej i wewnętrznej oraz prowadzenie Systemu Elektronicznej Obsługi Korespondencji; nadzór nad gospodarką sprzętową i oprogramowania eksploatowanego w Urzędzie Miejskim; określanie strategii rozwoju środowiska IT zgodnej z założeniami strategii rozwojowej Miasta; nadzorowanie prowadzonych projektów IT; kontrolowanie rozwiązywania aktualnych problemów informatycznych; nadzór nad procesami mającymi wpływ na bezpieczeństwo zbiorów danych; nadzorowanie procesów archiwizacji danych gromadzonych i przetwarzanych w Urzędzie; współpraca z dostawcami i opiekunami serwisowymi sprzętu informatycznego; nadzór nad bezpieczeństwem przechowywania, przetwarzania i przepływu informacji; przygotowywanie oraz stała kontrola nad wdrożonymi procedurami oraz schematami niezbędnymi dla zapewnienia ciągłości działania systemów oraz podnoszenia jakości i niezawodności ich pracy; dokumentowanie procedur zarządzania usługami realizowanymi przez system IT; nadzór nad prowadzeniem dokumentacji technicznej środowiska IT Urzędu; nadzór nad prowadzeniem dokumentacji inwentaryzacyjnej oprogramowania; prowadzenie analiz ryzyka bezpieczeństwa informacji; zarządzanie incydentami naruszeń bezpieczeństwa informacji; przygotowywanie specyfikacji technicznych, prowadzenie dokumentacji i udział w czynnościach wynikających z realizacji procedur zamówień publicznych dotyczących sprzętu, oprogramowania i usług; nadzorowanie realizacji umów w zakresie podległych zadań; opracowywanie, rozliczanie i realizowanie planów finansowych objętych częścią budżetu miasta przewidzianą dla Referatu Informatycznego; koordynowanie informatyzacji jednostek organizacyjnych miasta; współpraca z jednostkami i spółkami Miasta w zakresie rozwoju środowisk IT oraz elementów Smart City; realizacja wniosków wynikających z ustawy o dostępie do informacji publicznej.IV. Warunki pracy na stanowisku: uciążliwość w pracy przy monitorze ekranowym; długotrwałe unieruchomienie przy pracy siedzącej; wymuszona pozycja ciała; zagrożenia wynikające z pracy na stanowiskach decyzyjnych i związanych z odpowiedzialnością; budynek urzędu wyposażony jest w windę oraz pomieszczenie higieniczno - sanitarne przystosowane dla osób niepełnosprawnych.Wynagrodzenie od 3400 zł brutto - w zależności od posiadanych kwalifikacji i kompetencji. Szczegóły oferty na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Słupsku.
Urząd Miejski w Słupsku - 2017-08-14 - Słupsk (pomorskie)
Koordynowanie prac działu techniczno-eksploatacyjnego wraz z bierzącą obsługą zagadnień techniczno-eksploatacyjnych, nadzór nad remontami
Nauczycielska Spółdzielnia Mieszkaniowa - 2016-01-19 - Sopot (pomorskie)
Nadzór nad pracownikami przy sprzątaniu klatek schodowych
JD Zakład Usługowo-Handlowy Domka Janina Domka Jacek - 2017-01-27 - Bytom (śląskie)