KIEROWNIK BIURA ZARZĄDU Ostrzeszów oferta pracy TULCON Spółka Akcyjna ul.Kościuszki 20,63-500 Ostrzeszów
Stanowisko: KIEROWNIK BIURA ZARZĄDU
Wynagrodzenie: od 3 000 PLN
Zakres obowiązków: Realizacja bieżących zadań zleconych przez Zarząd.Tłumaczenie korespondencji, dokumentów.Redagowanie i sporządzanie pism.Zarządzanie korespondencją i informacją.Nadzór nad obiegiem dokumentów w Spółce.
Data publikacji: 2016-04-21
Lokalizacja: Ostrzeszów (wielkopolskie)
Pracodawca: TULCON Spółka Akcyjna ul.Kościuszki 20,63-500 Ostrzeszów
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Kościuszki 20, 63-500 Ostrzeszów, powiat: ostrzeszowski, woj: wielkopolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Realizacja bieżących zadań zleconych przez Zarząd.Tłumaczenie korespondencji, dokumentów.Redagowanie i sporządzanie pism.Zarządzanie korespondencją i informacją.Nadzór nad obiegiem dokumentów w Spółce.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: KIEROWNIK BIURA ZARZĄDU
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Ostrzeszów
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: wielkopolskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: ostrzeszowski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Ostrzeszów
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: kierownik biura
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.05.2016
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy: Kierownik biura (wymagany staż - lata: 3)
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Umiejętność prowadzenia korespondencji biznesowej, w tym w j.rosyjskim i angielskim.Wysoko rozwinięte kompetencje organizacyjne i umiejętności interpersonalne.Umiejętność pracy pod presją czasu.Warunek konieczny znajomość języka angielskiego i rosyjskiego.
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 3
Nazwa pracodawcy:
TULCON Spółka Akcyjna ul.Kościuszki 20,63-500 Ostrzeszów
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Ostrzeszowie
Adres pracodawcy:
Kościuszki 20, 63-500 Ostrzeszów, powiat: ostrzeszowski, woj: wielkopolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: wielkopolskie
Powiat pracodawcy: ostrzeszowski
Gmina pracodawcy: Ostrzeszów
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Ostrzeszów
Ulica pracodawcy: Kościuszki
Numer budynku pracodawcy: 20
Profil działalności pracodawcy:
usługi budowlame, wynajem maszyn i urządzeń budowlanych
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Ostrzeszowie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: kierownik biura
Data dodania oferty pracy: 21.04.2016
Oferta pracy ważna do: 10.06.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 21.04.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 21.04.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Prowadzenie kadr
kontakt przez PUP - 2015-12-14 - Radomsko (łódzkie)
Krojenie tapicerki meblowej z tkanin i skór. Wymagania: wykształcenie zawodowe - szwaczka/ krojcza, doświadczenie zawodowe.
Pracownia Mebli Wypoczynkowych "SOCHA" - 2016-10-12 - Luzino (pomorskie)
jw.
VIPOL SP. Z O. O. - 2017-05-10 - Warszawa (mazowieckie)
zabezpiecza właściwy stan techniczny maszyn, opiniuje projekty inwestycyjne i modernizacyjne w zakładzie, planuje zapotrzebowanie na paliwo, oleje, smary i części, sporządza sprawozdania, współpracuje z państwową Inspekcja ochrony Środowiska; Godziny pracy: 7.15- 15.15; wynagrodzenie: płaca zasadnicza + premia
INLETTA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-06-13 - Krzywań (pomorskie)
zarządzanie oddziałem zakładu kominiarskiego w Limanowej, ul. M.B.Bolesnej 10
TERMO KOMIN SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA Bielsko-Biała - 2018-07-27 - Limanowa (małopolskie)
Zapewnia realizację zadań przez utrzymanie i użytkowanie obiektów w Oddziale i podległych terenowych jednostkach organizacyjnych. Okres próbny 3 miesiące. Godz. pracy 7-15.
Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Słupsku - 2018-07-20 - Słupsk (pomorskie)
praca na stanowisku kierownika apteki w Radziejowie
REPOFARM SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-12-29 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
Zarządzenie dostawami i przygotowywanie zamówień klientów, analizowanie rynku, także w Chinach, sporządzanie zamówień, wykonywanie prac zleconych przez zarząd i i nne, nadzorowanie sieci handlowej Spółki, kompetencje sprzedawcy i kasjera, język chiński do porozumiewania się z zarządem i zamawiania towaru, zasepowanie innych pracowników w razie choroby lub nieobecności
kontakt przez PUP - 2016-09-27 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2015-11-26 - Warszawa (mazowieckie)
Kierowanie zespołem recepcji. Praca w systemie dwuzmianowym ( 08:00-16:00, 12:00-20:00). Wynagrodzenie od 3000 zł brutto (do uzgodnienia).
Zamek Kliczków Sp. z o.o. - 2018-04-20 - Kliczków (dolnośląskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2017-01-20 - Warszawa (mazowieckie)
- tworzenie planów projektów, ich harmonogramów i budżetów zgodnie z przyjętymi w firmie standaradmi, - nadzorowanie przebiegu realizowanych projektów oraz raportowanie bieżącego statusu prac z uwzględnieniem stanu zaawansowania prac oraz identyfikacji ryzyk, - wspieranie działań marketingowych i handlowych w zakresie przygotowania wycen, materiałów ofertowych, opisów, dokumentacji itp., - rozwijanie standardów firmowych w zakresie planowania, wyceny i realizacji kontraktów poprzez planowanie i dokumentowanie realizowanych projektów, - nadzorowanie przebiegu realizowanych projektów pod względem spójności ze standardami, - utrzymywanie bieżącej dokumentacji projetkowej w zakresie realizowanych projektów. Praca w godzinach 8-16. Umowa o pracę na okres próbny, następnie na czas nieokreślony. Oferta dostępna w sali E, H. Kontakt z pracodawcą: tel.: 504 207 613, e-mail: rekrutacja (at) gpm-sys.com
GPM SYSTEMY Sp. z o.o. - 2018-02-19 - Wrocław (dolnośląskie)
współpraca z kontrahentami, pozyskiwanie nowych klientów, doradzanie klientom, prezentacja, negocjacje oraz sprzedaż usług, przygotowanie umów i koordynacjia ich realizacji,przygotowywanie akcji promocyjnych, przygotowywanie raportów marketingowych
kontakt przez PUP - 2016-04-28 - Legnica (dolnośląskie)
dbanie o dobro firmy, kontrola przyjęcia i rozchodów towarów, rozliczanie kasjerów, dążenie do osiągniecia plany sprzedaży, pozyskiwanie nowych klientów, monitorowanie oraz zamawianie zapasów, wykonywanie poleceń przełożonego, kierowanie podległym zespołem, dbanie o porządek na miejscu pracy, znajomość obsługi Punktu Obsługi klienta oraz systemu kasowego, kontrola dyscypliny pracy, monitoring działania konkurencji, prowadzenie zeszytu zadań.
MAJSTER SPÓŁKA AKCYJNA - 2017-09-29 - Kamienna (opolskie)
Ochrona mienia (urządzeń) na terenie obiektu, ochrona obiektu, obsługa monitoringu,
Grupa S.O.S Sp. z o.o - 2017-12-14 - Opole (opolskie)
utrzymanie w porządku pokoi hotelowych i części ogólnodostępnych
PPHU Mipama Export - Import Emilia i Zbigniew Szafarz Spółka Jawna - 2017-10-16 - Szklarska Poręba (dolnośląskie)
Kierownik drużyny hokeja
kontakt przez PUP - 2017-09-14 - Krynica-Zdrój (małopolskie)
Wymagane wykształcenie wyższe, staż w dziale księgowości min. 5 lat, znajomość obsługi komputera (MS Office i systemów księgowych)
Przedsiębiorstwo Gospodarki Lokalami "DOM" Sp. z o. o. - 2018-04-24 - Racibórz (śląskie)
Zarządzanie zasobami ludzkimi. Kierowanie pracą w ekologicznym gospodarstwie rolnym. Organizacja pracy. Praca w Wysocku.Wymagane wykształcenie minimum średnie (preferowane kierunkowe rolnicze), umiejętność zarządzania zasobami ludzkimi, znajomość sprzętu rolniczego, znajomość upraw rolnych, znajomość sektora maszyn rolniczych.KONTAKT Z PRACODAWCĄ: e-mail: jb (at) bio-concept.pl ||| telefon: 16 622 85 45
Bio-Concept Plus Andrzej Brzyski - 2016-03-15 - Wysocko (podkarpackie)
Wykonywanie instalacji elektrycznych
kontakt przez PUP - 2017-04-06 - Stryków (łódzkie)
- Ogłoszenie o naborze na wolne stanowisko urzędnicze z dnia 30.08.2016 r. Dyrektor Domu Pomocy Społecznej Przystań ul. Ks. Bpa Adamskiego 22 40-069 Katowice poszukuje 1 kandydata na wolne stanowisko urzędnicze - kierownicze: Kierownik Działu Terapeutyczno-Socjalnego. / Pełne ogłoszenie o naborze na wolne stanowisko urzędnicze znajduje się na stronie BIP Domu Pomocy Społecznej Przystań www.biuletyn.abip.pl/dpsprzystan / - Zakres zadań wykonywanych na stanowisku: organizowanie i kontrola pracy podległych pracowników, nadzór nad kompleksowym realizowaniem zadań w powierzonym zakresie, nadzorowanie terminowego i rzetelnego załatwiania spraw, inspirowanie i wdrażanie projektów społecznych i profilaktycznych, koordynacja i aktywny udział w tworzeniu i realizacji planów wsparcia dla mieszkańców, nadzór nad zapewnieniem różnorodnych form rehabilitacji i podnoszenia sprawności oraz aktywności mieszkańców, udzielanie informacji, wskazówek i pomoc w zakresie rozwiązywania spraw życiowych mieszkańców, którzy dzięki tej pomocy będą zdolni samodzielnie rozwiązywać problemy będące przyczyną trudniej sytuacji życiowej; skuteczne posługiwanie się przepisami prawa w realizacji tych zadań, pomoc w uzyskaniu dla mieszkańców będących w trudnej sytuacji życiowej poradnictwa dotyczącego możliwości rozwiązywania problemów i udzielania pomocy przez właściwe instytucje państwowe, samorządowe i organizacje pozarządowe oraz wspieranie w uzyskiwaniu pomocy, pobudzanie społecznej aktywności i inspirowanie działań samopomocowych w zaspokojeniu niezbędnych potrzeb życiowych mieszkańców, udzielanie mieszkańcom pomocy zgodnie z zasadami etyki zawodowej, ocena efektywności pracy podległych pracowników, sporządzanie rozkładów czasu pracy, współdziałanie z Dyrektorem w realizacji zadań Domu.- Warunki pracy: pełny wymiar czasu pracy, miejsce pracy - DPS Przystań 40-069 Katowice ul. Ks. Bpa Adamskiego 22, praca na stanowisku samodzielnym, kierowniczym wymagającym dyspozycyjności, znajomości przepisów dotyczących funkcjonowania DPS-ów, związana z odpowiedzialnością za mieszkańców.- Wynagrodzenie: 2800 do 3200 zł/brutto (w tym wysługa lat oraz premia regulaminowa). Praca na początek na umowę o pracę na czas określony 3 miesiące. Kolejna umowa na czas określony lub na czas nieokreślony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Wymagania niezbędne: wykształcenie wyższe uprawniające do wykonywania zawodu pracownika socjalnego, zgodne ustawą o pomocy społecznej, minimum 5-letni staż pracy, obywatelstwo polskie, posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych, niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, zgoda na przetwarzanie danych osobowych, znajomość ustawy o pomocy społecznej i przepisów wykonawczych do ustawy, w szczególności rozporządzenia w sprawie domów pomocy społecznej, znajomość ustawy o pracownikach samorządowych, znajomość Kodeks postępowania administracyjnego.- Wymagania dodatkowe: doświadczenie na podobnym stanowisku, znajomość systemu pomocy społecznej, znajomość ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, znajomość ustawy o finansach publicznych, znajomość Kodeksu Pracy, umiejętność organizacji pracy własnej i podległego personelu, samodzielność w podejmowaniu decyzji, komunikatywność, odporność na stres, odpowiedzialność i dokładność w realizacji powierzonych zadań, umiejętność analizy problemu i poprawnego wyciągania wniosków, umiejętność pracy w zespole, umiejętność sprawnej i kompetentnej obsługi mieszkańców Domu Pomocy Społecznej, umiejętność interpretacji i stosowania przepisów prawa, wysoka kultura osobista.
DOM POMOCY SPOŁECZNEJ "PRZYSTAŃ" W KATOWICACH - 2016-08-30 - Katowice (śląskie)
Nadzór nad pracami związanymi z wycinką pod linie elektroenergetyczne.
Wojciech Baranowski "ELEKTRO - SILVER" - 2016-12-14 - Konarzyce (podlaskie)
Nadzorowanie i kontrolowanie prowadzonej budowy, organizowanie dostaw materiałów, kontrolowanie zgodności realizacji Budowy z projektem.
MDM POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-07-13 - Bobrówka (podkarpackie)
prowadzenie budowy na podstawie dokumentacji technicznej, kontakt z inspektorem nadzoru, sporządzanie zamówień materiałów i sprzętowych, rozliczanie budów
Przedsiębiorstwo Budowlane "IMBUD" Jerzy i Jarosław Gajdosz Sp. Jawna - 2016-03-31 - Tarnów (małopolskie)
wg stanowiska
Firma Montażowo-Handlowo-Usługowa "CAMA" - 2017-08-10 - Wola Rębkowska (mazowieckie)
- koordynowanie i organizowanie prac podległego zespołu pracowników, - sporządzanie planu dyżurów dla zespołu wspierająco-terapeutycznego, w tym pracowników domu pomocy społecznej, - kontrola czasu i jakości wykonywanej pracy, - przygotowanie i prowadzenie zebrań zespołu, - udzielanie urlopów i innych zwolnień od pracy podległym pracownikom, - współpraca ze specjalistami ds. autyzmu i superwizorami oraz koordynatorami realizowanych projektów, - nadzór nad prawidłowym funkcjonowaniem domu pomocy społecznej, - kierowanie całością spraw administracyjnych, nadzór nad całością spraw gospodarczych i finansowych domu, - kształtowanie i prowadzenie polityki kadrowej i finansowej domu w uzgodnieniu z Zarządem, - wydawanie niezbędnych regulaminów i instrukcji oraz zarządzeń wewnętrznych w uzgodnieniu z Zarządem, - organizacja i dbanie o prawidłowe funkcjonowanie kontroli wewnętrznej, - zapewnienie funkcjonowania skutecznej kontroli zarządczej, - prowadzenie spraw związanych z dokształcaniem i doskonaleniem zawodowym pracowników.
FUNDACJA WSPÓLNOTA NADZIEI - 2016-06-09 - Więckowice (małopolskie)
Brak danych
PUH Trak Wojciech Łabiński - 2016-12-16 - Witkówki (wielkopolskie)
Kierownik sklepu
kontakt przez PUP - 2016-10-25 - Łęg Tarnowski (małopolskie)
Zarządzanie restauracji, układaie grafików, utrzymywanie standardów obsługi na wysokim poziomie, prowadzneie gospodarki magazynowej, przygotowanie karty menu.
kontakt przez PUP - 2017-11-21 - Łódź (łódzkie)
PZRETARGI,PROJEKTY, NADZÓR NAD ROBOTAMI BUDOWLANYMI
JKM MIREX SP. Z O.O. - 2017-07-28 - Skierniewice (łódzkie)