KIEROWNIK ROBÓT MELIORACYJNYCH Woźniaków oferta pracy Gminna Spółka Wodna Kutnowianka Woźniaków Kutno
Najatrakcyjniejsze wyposażenie łazienki.
Stanowisko: KIEROWNIK ROBÓT MELIORACYJNYCH
Wynagrodzenie: od 2 500 PLN
Zakres obowiązków: konserwacja urządzeń melioracyjnych wodnych szczegółowych
Data publikacji: 2017-12-21
Lokalizacja: Woźniaków (łódzkie)
Pracodawca: Gminna Spółka Wodna Kutnowianka Woźniaków Kutno
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:99-300 Woźniaków 61, powiat: kutnowski, woj: łódzkie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
konserwacja urządzeń melioracyjnych wodnych szczegółowych
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 500 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: 0d 2.500 plus premia
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: KIEROWNIK ROBÓT MELIORACYJNYCH
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Woźniaków
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: łódzkie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: kutnowski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Kutno
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: technik inżynierii środowiska i melioracji*
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.01.2018
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: średnie zawodowe 4-letnie, techniczne
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_1: wyższe (w tym licencjat), techniczne
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
doświadczenie mile widziane, znajomość prawa wodnego i budowy urządzeń melioracyjnych, wysoka kultura osobista
Nazwa pracodawcy:
Gminna Spółka Wodna Kutnowianka Woźniaków Kutno
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Kutnie
Adres pracodawcy:
99-300 Woźniaków 61, powiat: kutnowski, woj: łódzkie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: łódzkie
Powiat pracodawcy: kutnowski
Gmina pracodawcy: Kutno
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Woźniaków
Numer budynku pracodawcy: 61
Profil działalności pracodawcy: usługi wodne
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Kutnie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: technik inżynierii środowiska i melioracji*
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 21.12.2017
Data dodania oferty pracy: 20.12.2017
Oferta pracy ważna do: 19.01.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 20.12.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 20.12.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Kierowanie robotami specjalności instalacyjnej w zakresie sieci instalacji i urządzeń cieplnyvh, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ogeraniczeń, kosztorysowanie itp.
"IGLOOBUD" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-02-26 - Dębica (podkarpackie)
aktywne poszukiwanie nabywców detalicznych, hurtowych i inwestycyjnych, obsługa klientów indywidualnych i firm budowlanych, prowadzenie negocjacji z klientami, koordynacja dostaw towarów, realizacja planów sprzedaży
MERCUS Logistyka Sp. z o.o. - 2016-09-21 - Głogów (dolnośląskie)
Zarządanie salonem RTV, AGD, IT/MM, zarządzanie zespołem pracowników, realizacje planów sprzedażowych, utrzymanie wysokiego standardu obsługi klienta, motywowanie i ocena pracowników, organizacja i planowanie czasu pracy podległego zespołu, coaching pracowników.
"TERG"SPÓŁKA AKCYJNA - 2016-10-17 - Trzebnica (dolnośląskie)
-
Lokalna Grupa Działania "Trzy Doliny" - 2016-11-10 - Gądecz (kujawsko-pomorskie)
- Dostarczanie przesyłek listowych i paczkowych na terenie Katowic.- Wynagrodzenie: 2050 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na zastępstwo. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca od poniedziałku do piątku: 7:00-15:00 lub 8:00 do 16:00. Wymagane wykształcenie min. podstawowe. Mile widziane doświadczenie zawodowe w pracy na podobnym stanowisku, ale niekoniecznie. Kontakt telefoniczny (7:30-15:30) (Tel. 32-253-25-19) lub e-mail: magdalena.ostrowska (at) poczta-polska.pl
"POCZTA POLSKA SPÓŁKA AKCYJNA" - 2017-01-13 - Katowice (śląskie)
Dozór nad maszynami i zapewnienie ciągłości procesów produkcyjnych.
WYTWÓRNIA PAPIERU TOALETOWEGO "EKO-KLAN" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-02-23 - Margońska Wieś (wielkopolskie)
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:1) Kierowanie działalnością Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej oraz reprezentowanie go na zewnątrz.2) Realizacja zadań w zakresie pomocy społecznej, świadczeń rodzinnych, funduszu alimentacyjnego, dodatków mieszkaniowych oraz dodatków energetycznych, pomocy materialnej o charakterze socjalnym dla uczniów, wspieraniu rodziny i systemie pieczy zastępczej, pomocy państwa w wychowaniu dzieci, i innych wynikających z przepisów prawa przekazanych do kompetencji i statutu jednostki.3) Organizacja pracy ośrodka pomocy społecznej oraz ustalanie organizacji wewnętrznej GOPS.4) Organizacja pracy w GOPS na poszczególnych stanowiskach pracy, zapewniająca sprawne wykonywanie zadań.5) Wykonywanie czynności ze stosunku pracy wobec pracowników GOPS6) Prowadzenie prawidłowej gospodarki finansowej GOPS7) Przestrzeganie dyscypliny finansów publicznych przy ścisłej współpracy ze skarbnikiem gminy igłównym księgowym GOPS.8) Nadzór merytoryczny nad pracą pracowników i kontrola dokumentacji prowadzonej przez pracowników.9) Analizowanie i ocenianie zjawisk powodujących zapotrzebowanie na świadczenia z pomocy społecznej oraz kwalifikowanie do uzyskania tych świadczeń.10) Udzielanie informacji, wskazówek i pomocy w trudnych sytuacjach życiowych osobom potrzebującym.11) Współdziałanie z instytucjami, organizacjami społecznymi, stowarzyszeniami, fundacjami oraz zakładami pracy w celu realizacji zadań społecznych.12) Sprawowanie nadzoru i odpowiedzialność za majątek GOPS.13) Zapewnienie zabezpieczenia przetwarzanych danych osobowych opracowanie i wdrożenie procedur polityki bezpieczeństwa w jednostce.14) Przygotowanie i składanie informacji i sprawozdań dotyczących funkcjonowania GOPS.15) Pozyskiwanie środków pozabudżetowych, w tym unijnych na działalność Ośrodka.16) Zapewnienie realizacji zadań wynikających z rządowych programów pomocy społecznej, wdrażanie lokalnych programów pomocy społecznej17) Informowanie przełożonego o stanie prowadzonych spraw i zaistniałych problemach.18) Aktualizowanie, opracowywanie i realizacja Gminnej Strategii Rozwiązywania Problemów Społecznych.19) Przygotowywanie projektów uchwał i zarządzeń dot. działalności Ośrodka.20) Wykonywanie innych zadań zleconych przez Wójta Gminy Stegna.Warunki pracy na danym stanowisku:1) Stanowisko: administracyjne, kierownicze.2) Wymiar czasu pracy: pełny etat, czas pracy nienormowany.3) Miejsce pracy: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Stegnie, Stegna ul. Wojska Polskiego 12, 82-103 Stegna,4) Praca przy komputerze.5) Praca z klientem.5. Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych: W miesiącu listopadzie 2017 roku wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznej w Stegnie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych wynosi poniżej 6%.Wymagane dokumenty:1) CV z dokładnym opisem przebiegu pracy zawodowej.2) List motywacyjny.3) Kopie dyplomów oraz innych dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie ikwalifikacje.4) Pisemna koncepcja funkcjonowania Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Stegnie w perspektywie 2018-2022, W opracowaniu powyższej koncepcji pomocne będą uchwały Rady Gminy w Stegnie dotyczące programów i zadań realizowanych przez GOPS. Wszelkie niezbędne dokumenty dostępne są w BIP. Prezentację należy złożyć w formie drukowanej. Kandydaci zaproszeni do kolejnego etapu kwalifikacji będą proszeni o przedstawienie koncepcji komisji konkursowej.5) Kopie świadectw pracy, w tym kopie dokumentów poświadczających wymagany staż pracy.6) Podpisane oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych, korzystaniu zpełni praw publicznych oraz braku prawomocnego skazania za przestępstwa umyślne ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.7) Podpisane oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie zustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2016 r., poz. 922).8) Oświadczenie o stanie zdrowia kandydata pozwalającym na pracę na wskazanym stanowisku.9) Wypełniony kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie wg wzoru stanowiącego załącznik do niniejszego ogłoszenia.Przed nawiązaniem stosunku pracy osoba wskazana do zatrudnienia zobowiązana jest do dostarczenia do Urzędu Gminy zaświadczenia o niekaralności z Krajowego Rejestru Sądowego oraz zaświadczenia lekarskiego potwierdzającego zdolność do pracy.Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać na Dzienniku Podawczym Urzędu Gminy w Stegnie lub pocztą na adres: Urząd Gminy w Stegnie, ul. Gdańska 34, 82-103 Stegna, w zamkniętych kopertach z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko Kierownika Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Stegnie w terminie do dnia 29 grudnia 2017 r. do godziny 12.00.Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona niezwłocznie po jego zakończeniu na stronie Biuletynu Informacji Publicznej, na stronie internetowej Urzędu Gminy oraz na tablicy informacyjnej w Urzędzie Gminy.Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, szczegółowe CV (z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej), powinny być opatrzone klauzulą: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2016 r , poz. 922) oraz ustawą z dn. 21.11.2008 r. o pracownikach samorządowych ( Dz. U. z 2016 r, poz. 902 ze zm.).Kserokopie złożonych dokumentów w ofercie muszą być poświadczone przez kandydata za zgodność zoryginałem. Informujemy, że:- dokumenty aplikacyjne kandydata, który zostanie wyłoniony w procesie rekrutacji zostaną dołączone do jego akt osobowych;- dokumenty aplikacyjne osób, które w procesie rekrutacji zakwalifikowały się do dalszego etapui zostały umieszczone w protokole, będą przechowywane, zgodnie z instrukcją kancelaryjną, przez okres 2 lat, a następnie przekazane do archiwum zakładowego;- dokumenty aplikacyjne pozostałych osób będą odsyłane lub odbierane osobiście przez zainteresowanych przez okres 3 miesięcy od zakończenia procedury naboru.
Gmina Stegna - 2017-12-20 - Stegna (pomorskie)
Kontrola procesu produkcji, rozwiązywanie problemów natury technicznej, organizacyjnej i personalnej, koordynacja stanowisk pracy na poszczególnych etapach produkcji. Optymalizacja czasu pracy, kontrolowanie bieżących kosztów produkcji i podejmowanie właściwych działań w kierunku ich minimalizacji, sporządzanie raportów i analiz wydajności produkcji. Praca jednozmianowa w godz. 8.00-16.00 od poniedziałku do piątku w Rybarzowicach (możliwe wyjazdy służbowe do Korei).
WOOBOTECH POLAND Sp. z o.o. - 2016-10-05 - Rybarzowice (śląskie)
- Pozyskiwanie nowych klientów oraz utrzymywanie kontaktu z istniejącymi klientami. Praca na terenie woj. śląskiego.- Wynagrodzenie: 1750 zł/brutto + prowizja od obrotu. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do jednego miesięca. Docelowo praca na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wykształcenie BEZ znaczenia. Mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku. Wymagane wykształcenie min. średnie. Mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku. Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail: biuro (at) orzapak.pl
ORZAPAK SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2015-11-25 - Katowice (śląskie)
nadzór nad pracą sklepu spożywczego, prowadzenie dokumentacji sklepowej
FHC-2 Sp. z o.o. - 2015-12-08 - Tarnobrzeg (podkarpackie)
obowiązki kierownika budowy, kontakty z inwestorami- praca na terenie kraju i UE
EUROSTONE Sp. z o.o. Sp. k. - 2017-11-07 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
sumienne i rzetelne wykonywanie powierzonych zadań,biegła obsluga komputera,obsługa maszyn na dziale rozbioru kurczaka oraz maszyn pakujących etykietujących
IKO Kompania Drobiarska - 2017-12-12 - Augustowo (wielkopolskie)
Nadzorowanie podległych pracowników przy szyciu cholewek, montażu.
Ochman Bogusław - Firma " BOCHM BUT" - 2016-09-09 - Kalwaria Zebrzydowska (małopolskie)
Zarządzanie placówką handlową, zarządzanie kadrami, magazynem i halą sprzedaży.
kontakt przez PUP - 2016-10-14 - Dąbrowa Górnicza (śląskie)
Grabienie liście, koszenie traw, zamiatanie. Zgłoszenia osobiste lub mailowe do pracodawcy.
EVRES FINANCE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-06-13 - Łódź (łódzkie)
naprawa elektronarzędzi (wiertarek, szlifierek kątowych), serwis, praca od poniedziałku do piątku w godz. 8-16
Marek Rosłon ELMARK - 2016-04-12 - Raszyn (mazowieckie)
Zarządzanie pracą działu finansowego; raportowanie o postępach do kwatery głównej w Korei
kontakt przez PUP - 2017-09-04 - Wronki (wielkopolskie)
Przygotowywanie odpowiednich materiałów i informacji Prezesowi Zarządu, przygotowywanie i prowadzenie prezentacji na potrzeby Prezesa Zarządu i jego gości, koordynowanie współpracy Prezesa Zarządu z poszczególnymi działami firmy i ich pracownikami
AIRWENT SYSTEM Sp. z o.o. - 2016-12-06 - Stare Babice (mazowieckie)
Organizowanie, nadzorowanie, koordynowanie, kontrola pracy podległego działu produkcji, zarządzanie zespołem, planowanie produkcji
Barton Bartłomiej Bierbasz - 2017-05-22 - Karaś (warmińsko-mazurskie)
Kierownik sklepu
"KOSMYK"Firma Handlowa s.c. Janusz Klimczak,Piotr Klimczak - 2016-07-20 - Jordanów (małopolskie)
Mile widziane doświadczenie.
M&M Magdalena i Mariusz Siniakiewicz S.C. - 2017-10-24 - Racibórz (śląskie)
Przygotowanie ofert handlowych oraz prowadzenie negocjacji, Monitorowanie rynku, Pozyskiwanie klientów, Opieka nad obecnymi klientami firmy.
Voice Net S.A. - 2018-08-14 - Kraków (małopolskie)
Zarządzanie kadra, prowadzenie sklepu
Przedsiębiorstwo Wielobranżowe - Zarzycki "CENTRUM AGROBUD" - 2017-03-15 - Szydłów (świętokrzyskie)
PLANOWANIE I ORGANIZACJA PRACY ORAZ KOORDYNOWANIE PRACY CZŁONKÓW ZESPOŁU PROJKETOWEGO, PROJEKTOWANIE MASZYN ORAZ LINII PRODUKCYJNYCH, ZAPEWNIENIE WSPARCIA DZIAŁOWI HANDLOWEMU, WYKONYWANIE DOKUMENTACJI TECHNICZNEJ, WSPÓŁPRACA Z PRODUCENTAMI/DOSTAWCAMI, UDZIAŁ W TESTACH PRODUKCYJNYCHWYKSZTAŁCENIE WYŻSZE TECHNICZNE, ZNAJOMOŚĆ ZAGADNIEŃ ZWIĄZANYCH Z PROJEKTOWANIEM MASZYN DO AUTOMATYZACJI PROCESÓW PRODUKCYJNYCH, UMIEJĘTNOŚĆ OBSŁUGI OPROGRAMOWANIA CAD/CAM, UMIEJĘTNOŚĆ ZARZĄDZANIA ZESPOŁEM PRACOWNIKÓW, MINIMUM 10-LETNIE DOŚWIADCZENIE NA STANOWISKU KONSTRUKTOR/GŁÓWNY KONSTRUKTOR, UMIEJĘTNOŚĆ PRACY W ZESPOLE, ZNAJOMOŚĆ JĘZYKA ANGIELSKIEGO NA POZIOMIE KOMUNIKATYWNYM, PRAWO JAZDY KATEGORII B, DYSPOZYCYJNOŚĆ, ZAANGAŻOWANIE
TRASKO AUTOMATYKA Sp. z o. o. - 2018-01-25 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)
Planowanie i realizacja sprzedaży, rozwijanie sprzedaży na rynku krajowym oraz zagranicznych, przygotowanie i analiza raportów, prognoz rynku (w j. rosyjskim i polskim), zaopatrzenia produkcji materiałami, półproduktami.
kontakt przez PUP - 2016-09-09 - Rudawa (małopolskie)
analiza danych produkcyjnych, opracowywanie i wdrażanie usprawnień optymalizujących procesy produkcyjne, prowadzenie szkoleń w obszarze produkcji
Constantia Teich Poland Sp. z o.o. - 2018-02-08 - Rogowiec (łódzkie)
Sprzedaż towarów, obsługa klienta.Przyjmowanie towaru, rozkładanie towaru na półki, metkowanie, utrzymywanie porządku w sklepie.
ZIELONA BRAMA s.c. AGNIESZKA i PAWEŁ BABIK - 2016-05-24 - Warszawa (mazowieckie)
Prowadzenie zespołu sprzedażowego, przekazywanie wiedzy nt. usług prawnych i finansowych produktów.
kontakt przez PUP - 2017-05-26 - Kraków (małopolskie)
1) kierowanie oraz nadzór nad wykonawstwem powierzonej budowy zgodnie z obowiązującymi przepisami, założonymi technologiami i harmonogramem prac; 2) organizacja pracy, przepływu informacji oraz dokumentów dotyczących projektu pomiędzy budową a Inwestorem;3) dopilnowanie dyscypliny pracy, porządku i przepisów BHP i ppoż.;4) przeprowadzanie odbiorów prac oraz przygotowywanie diokumentacji technicznej;5) kontrola kosztów oraz nakładów inwestycyjnych prowadzonej budowy; 6) prace biurowe konieczne dio wykonania realizowanych zadań. Miejsce pracy - aktualne zlecenia: Kiełczów, ul. Tęczowa, ul. Gazowa, następnie wg zleceń - Wrocław. Umowa o pracę na okres próbny, na czas określony, a następnie na czas nieokreślony. Oferta dostępna w sali D. Kontakt z pracodawcą - e-mial: insterm (at) insterm.com.pl
Zakład Instalacyjno - Budowlany "Insterm" Jacek Piotrowski - 2018-06-21 - Wrocław (dolnośląskie)
kierowanie powierzonym samochodem ciężarowym
Przedsiębiorstwo Produkcyjno Handlowo Usługowe PAZIO-BETON BOŻENA PAZIO - 2018-04-13 - Glinianka (mazowieckie)