KIEROWNIK ROB脫T INSTALACYJNYCH - INSTALACJE SANITARNE Le偶ajsk oferta pracy A&R Sp. z o.o.
Stanowisko: KIEROWNIK ROB脫T INSTALACYJNYCH - INSTALACJE SANITARNE
Wynagrodzenie: od 5聽650 PLN
Zakres obowi膮zk贸w: Kierowanie pracami w zakresie rob贸t sanitarnych. Sprawowanie nadzoru nad realizowanymi inwestycjami.
Data publikacji: 2019-11-14
Lokalizacja: Le偶ajsk (podkarpackie)
Pracodawca: A&R Sp. z o.o.
Ta oferta pracy mo偶e ju偶 nie by膰 aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urz臋du Pracy.
Miejsce pracy:Sanowa 40, 37-300 Le偶ajsk, powiat: le偶ajski, woj: podkarpackie
Rodzaj obowi膮zk贸w na tym stanowisku pracy: Zakres obowi膮zk贸w
Zakres obowi膮zk贸w:
Kierowanie pracami w zakresie rob贸t sanitarnych. Sprawowanie nadzoru nad realizowanymi inwestycjami.
Forma zatrudnienia: Umowa o prac臋 na czas okre艣lony
Wymiar etatu: 1
Zmianowo艣膰 pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysoko艣膰 wynagrodzenia brutto: od 5聽650 PLN
System wynagradzania pracownik贸w na tym stanowisku: Czasowy ze stawk膮 miesi臋czn膮
Czy pracodawca szuka pracownik贸w gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska:
KIEROWNIK ROB脫T INSTALACYJNYCH - INSTALACJE SANITARNE
Miejscow艣膰, w kt贸rej pracownik b臋dzie pracowa艂: Le偶ajsk
Wojew贸dztwo, w kt贸rym pracownik b臋dzie pracowa艂: podkarpackie
Powiat, w kt贸rym pracownik b臋dzie pracowa艂: le偶ajski
Gmina, w kt贸rym pracownik b臋dzie pracowa艂: Le偶ajsk
Pa艅stwo, w kt贸rym pracownik b臋dzie pracowa艂: Polska
Zaw贸d:
in偶ynier in偶ynierii 艣rodowiska - instalacje sanitarne
Forma zatrudnienia: Umowa o prac臋
Wysoko艣膰 wynagrodzenia i typ stawki: od 5聽650 PLN
Data rozpocz臋cia pracy: 22.11.2019
Wymagane wykszta艂cenie dla kandydat贸w na to stanowisko: wy偶sze (w tym licencjat), budowlane
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydat贸w: Prawo jazdy kat. B
Nazwa pracodawcy: A&R Sp. z o.o.
Spos贸b aplikowania: bezpo艣rednio do pracodawcy
Nazwa urz臋du publikuj膮cego og艂oszenie o prac臋: Powiatowy Urz膮d Pracy w Le偶ajsku
Adres pracodawcy:
Sanowa 40, 37-300 Le偶ajsk, powiat: le偶ajski, woj: podkarpackie
J臋zyk aplikacji o prac臋: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Osoby zainteresowane proszone s膮 o przes艂anie CV + dokumenty aplikacyjne na adres e-mail: arnic (at) rzeszow.home.pl lub kontakt telefoniczny.
Spos贸b przekazania dokument贸w aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobi艣cie, telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Wojew贸dztwo pracodawcy: podkarpackie
Powiat pracodawcy: le偶ajski
Gmina pracodawcy: Le偶ajsk
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowo艣膰 pracodawcy: Le偶ajsk
Ulica pracodawcy: Sanowa
Numer budynku pracodawcy: 40
Oferta zg艂oszona przez: Powiatowy Urz膮d Pracy w Le偶ajsku
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla os贸b niepe艂nosprawnych: 0
Zaw贸d wykonywany przez pracownika:
in偶ynier in偶ynierii 艣rodowiska - instalacje sanitarne
Data dodania oferty pracy: 14.11.2019
Oferta pracy wa偶na do: 13.12.2019
Data udost臋pnienia oferty pracy: 14.11.2019
Data przyj臋cia oferty pracy: 14.11.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?057809c32621b6384c8849b2ccee6cf3
Podobne oferty pracy
zapewnienie wysokiego poziomu obs艂ugi klienta, zapewnienie zgodnej ze standardami ekspozycji, organizowanie i nadzorowanie pracy personelu, prowadzenie dokumentacji sklepu, rozliczanie utarg贸w, przygotowanie i uczestniczenie w inwentaryzacji, organizowanie sprzeda偶y w spos贸b umo偶liwiaj膮cy realizacj臋 plan贸w sprzeda偶y
kontakt przez PUP - 2016-09-13 - Strzegom (dolno艣l膮skie)
Og贸lne prace wyko艅czeniowe.
kontakt przez PUP - 2016-03-10 - Nasielsk (mazowieckie)
Planowanie, nadzorowanie oraz koordynowanie prac budowlanych. Wsp贸艂praca z podwykonawcami, inwestorami i projektantami wykonywanie rob贸t budowalanych z ustalonym bud偶etem. kontrola prawid艂owo艣ci terminowo艣ci budowy.
TAKANA SP脫艁KA Z OGRANICZON膭 ODPOWIEDZIALNO艢CI膭 - 2017-07-12 - Konin (wielkopolskie)
- kierowanie prac膮 podleg艂ych pracownik贸w,- dba艂o艣膰 o obiekty hotelu.Pocz膮tkowo umowa na okres pr贸bny, p贸藕niej na czas okre艣lony, przewidywane zatrudnienie na czas nieokre艣lony. Praca w systemie jednozmianowym, w godzinach: 7:30 - 15:30.Kontakt kandydat贸w z pracodawc膮: Wroc艂aw, Rynek 5.
Admi Sp贸艂ka z o.o. Gastronomia - 2019-07-30 - Wroc艂aw (dolno艣l膮skie)
Prowadzenie marketu wg standardu firmy, zarz膮dzanie zespo艂em, tworzenie zam贸wie艅, obs艂uga klient贸w
Dino Polska S.A. - 2016-03-23 - Niechanowo (wielkopolskie)
Odpowiedzialno艣膰 za utrzymanie wynik贸w sklepu na odpowiednim poziomie, zarz膮dzanie, motywowanie zespo艂u, przyjmowanie dostaw, praca zgodna z procedurami i standardami firmowymi, dbanie o czysto艣膰 w miejscu pracy, uk艂adanie grafiku pracy.
DEALZ POLAND SP脫艁KA Z OGRANICZON膭 ODPOWIEDZIALNO艢CI膭 - 2019-07-30 - Ostro艂臋ka (mazowieckie)
Pozyskanie drewna pilark膮 spalinow膮
kontakt przez PUP - 2015-11-23 - Niechcice (艂贸dzkie)
zgodnie ze stanowiskiem, wykszta艂cenie min. 艣rednie techniczne, preferowane wy偶sze, umiejetno艣ci: zarz膮dzanie grup膮 pracownik贸w, 艂atwo艣膰 nawi膮zywania kontakt贸w, znajomo艣膰 specyfiki rynku transportowego w UE, Europie Wschodniej (transport drogowy), prawo jazdy kat.B, do艣wiadczenie zawodowe: min. 3 lata na stanowiskach kierowniczych, znajomo艣膰 j. ukrai艅skiego, rosyjskiego biegle. Og贸lny zakres obowi膮zk贸w: wsp贸艂pracowanie z przewo藕nikami i klientami, realizowanie zlece艅 operacyjnych, kierowanie dzia艂aniami transportowymi w firmie, wsp贸艂praca z przewo藕nikami zagranicznymi w tym UE, Europa Wschodnia.
kontakt przez PUP - 2016-09-30 - Lublin (lubelskie)
ewidencja czasu pracy, dygitalizacja akt osobowych.
kontakt przez PUP - 2019-02-28 - 艢widnica (dolno艣l膮skie)
Zamawianie towaru. Wprowadzanie towaru do systemu. Nadz贸r nad prac膮 za艂ogi.
JAROMIN SP脫艁KA Z OGRANICZON膭 ODPOWIEDZIALNO艢CI膭 SP脫艁KA KOMANDYTOWA - 2017-08-08 - 艁臋ki (ma艂opolskie)
1.Przygotowywanie um贸w i aneks贸w do podpisu, sprawdzanie tre艣ci umowy pod k膮tem zgodno艣ci uzgodnionego projektu z umow膮 ostateczn膮.2.Przekazanie do dzia艂u planowania termin贸w zako艅czenia zada艅, warto艣ci podpisanych um贸w w odniesieniu do przydzielonych limit贸w finansowych.3.Bie偶膮ce regulowanie aneksami warunk贸w um贸w, prowadzenie ewidencji zwi膮zanej z umowami i aneksami.4. Prowadzenie bie偶膮cej analizy tre艣ci zawartych um贸w, zg艂aszanie nieprawid艂owo艣ci oraz przygotowywanie aneks贸w.5. Prowadzenie przegl膮du realizowanych um贸w i przekazywanie do Pionu G艂贸wnego Ksi臋gowego niezb臋dnych danych w celu przygotowania sprawozdawczo艣ci w tej dziedzinie.6. Przygotowywanie projekt贸w um贸w wchodz膮cychw sk艂ad SIWZ oraz skorygowanie ich tre艣ci po zebraniu stosownych uzgodnie艅.7. Posiadanie zbior贸w przepis贸w i wytycznych resortowych zwi膮zanych z prowadzon膮 dzia艂alno艣ci膮, jego uaktualnianie.8. Realizacja zam贸wie艅 publicznych do 30 000 Euro.Sporz膮dzanie um贸w w szczeg贸lno艣ci zwi膮zanych z robotami budowlanymi, um贸w o dzie艂o oraz innych dokument贸w wynikajacych z prawa zam贸wie艅 publicznych.
17 Terenowy Oddzia艂 Lotniskowy - 2017-09-04 - Gda艅sk (pomorskie)
prace biurowe
kontakt przez PUP - 2017-07-18 - Krotoszyn (wielkopolskie)
NAdz贸r nad zasobami mieszkaniowymi
SP脫艁DZIELNIA MIESZKANIOWA W Z膭BKOWICACH 艢L膭SKICH - 2019-06-19 - Z膮bkowice 艢l膮skie (dolno艣l膮skie)
do uzgodnienia
P.P.H.U. PRO-ONE PIOTR KRZTO艃 - 2016-02-19 - Rzesz贸w (podkarpackie)
Organizowanie spotka艅, odbieranie telefon贸w, dbanie o p艂ynno艣膰 komunikacji miedzy dzia艂ami
SILCARE sp. z o.o. sp贸艂ka komandytowa - 2018-07-04 - Gorz贸w Wielkopolski (lubuskie)
Zgodnie z zakresem czynno艣co
Drostal Robert Krupa - 2017-02-24 - Wielopole (ma艂opolskie)
Nadz贸r i organizacja pracy na terenie budowy, efektywne wykorzystywanie powierzonych 艣rodk贸w materia艂owych, maszyn i urz膮dze艅, podejmowanie dzia艂a艅 skutkuj膮cych osi膮gni臋ciem oczekiwanych efekt贸w ekonomicznych.
SENITECH SP. Z O.O. - 2017-06-02 - Tychy (艣l膮skie)
rozw贸j i optymalizacja strategii, przyczynianie si臋 do wzrostu wydajno艣ci na platformach IOS i Android, dba艂o艣膰 o ci膮g艂e ulepszanie relacji z kluczowymi partnerami , Facebook, Twitter, Google
kontakt przez PUP - 2016-01-21 - Krak贸w (ma艂opolskie)
Zakres wykonywanych zada艅 na stanowisku:1) Kierowanie dzia艂alno艣ci膮 Gminnego O艣rodka Pomocy Spo艂ecznej oraz reprezentowanie go na zewn膮trz.2) Realizacja zada艅 w zakresie pomocy spo艂ecznej, 艣wiadcze艅 rodzinnych, funduszu alimentacyjnego, dodatk贸w mieszkaniowych oraz dodatk贸w energetycznych, pomocy materialnej o charakterze socjalnym dla uczni贸w, wspieraniu rodziny i systemie pieczy zast臋pczej, pomocy pa艅stwa w wychowaniu dzieci, i innych wynikaj膮cych z przepis贸w prawa przekazanych do kompetencji i statutu jednostki.3) Organizacja pracy o艣rodka pomocy spo艂ecznej oraz ustalanie organizacji wewn臋trznej GOPS.4) Organizacja pracy w GOPS na poszczeg贸lnych stanowiskach pracy, zapewniaj膮ca sprawne wykonywanie zada艅.5) Wykonywanie czynno艣ci ze stosunku pracy wobec pracownik贸w GOPS6) Prowadzenie prawid艂owej gospodarki finansowej GOPS7) Przestrzeganie dyscypliny finans贸w publicznych przy 艣cis艂ej wsp贸艂pracy ze skarbnikiem gminy ig艂贸wnym ksi臋gowym GOPS.8) Nadz贸r merytoryczny nad prac膮 pracownik贸w i kontrola dokumentacji prowadzonej przez pracownik贸w.9) Analizowanie i ocenianie zjawisk powoduj膮cych zapotrzebowanie na 艣wiadczenia z pomocy spo艂ecznej oraz kwalifikowanie do uzyskania tych 艣wiadcze艅.10) Udzielanie informacji, wskaz贸wek i pomocy w trudnych sytuacjach 偶yciowych osobom potrzebuj膮cym.11) Wsp贸艂dzia艂anie z instytucjami, organizacjami spo艂ecznymi, stowarzyszeniami, fundacjami oraz zak艂adami pracy w celu realizacji zada艅 spo艂ecznych.12) Sprawowanie nadzoru i odpowiedzialno艣膰 za maj膮tek GOPS.13) Zapewnienie zabezpieczenia przetwarzanych danych osobowych opracowanie i wdro偶enie procedur polityki bezpiecze艅stwa w jednostce.14) Przygotowanie i sk艂adanie informacji i sprawozda艅 dotycz膮cych funkcjonowania GOPS.15) Pozyskiwanie 艣rodk贸w pozabud偶etowych, w tym unijnych na dzia艂alno艣膰 O艣rodka.16) Zapewnienie realizacji zada艅 wynikaj膮cych z rz膮dowych program贸w pomocy spo艂ecznej, wdra偶anie lokalnych program贸w pomocy spo艂ecznej17) Informowanie prze艂o偶onego o stanie prowadzonych spraw i zaistnia艂ych problemach.18) Aktualizowanie, opracowywanie i realizacja Gminnej Strategii Rozwi膮zywania Problem贸w Spo艂ecznych.19) Przygotowywanie projekt贸w uchwa艂 i zarz膮dze艅 dot. dzia艂alno艣ci O艣rodka.20) Wykonywanie innych zada艅 zleconych przez W贸jta Gminy Stegna.Warunki pracy na danym stanowisku:1) Stanowisko: administracyjne, kierownicze.2) Wymiar czasu pracy: pe艂ny etat, czas pracy nienormowany.3) Miejsce pracy: Gminny O艣rodek Pomocy Spo艂ecznej w Stegnie, Stegna ul. Wojska Polskiego 12, 82-103 Stegna,4) Praca przy komputerze.5) Praca z klientem.Wska藕nik zatrudnienia os贸b niepe艂nosprawnych: W miesi膮cu listopadzie 2017 roku wska藕nik zatrudnienia os贸b niepe艂nosprawnych w Gminnym O艣rodku Pomocy Spo艂ecznej w Stegnie, w rozumieniu przepis贸w o rehabilitacji zawodowej i spo艂ecznej oraz zatrudnieniu os贸b niepe艂nosprawnych wynosi poni偶ej 6%.6. Wymagane dokumenty:1) CV z dok艂adnym opisem przebiegu pracy zawodowej.2) List motywacyjny.3) Kopie dyplom贸w oraz innych dokument贸w potwierdzaj膮cych posiadane wykszta艂cenie ikwalifikacje.4) Pisemna koncepcja funkcjonowania Gminnego O艣rodka Pomocy Spo艂ecznej w Stegnie w perspektywie 2018-2022, W opracowaniu powy偶szej koncepcji pomocne b臋d膮 uchwa艂y Rady Gminy w Stegnie dotycz膮ce program贸w i zada艅 realizowanych przez GOPS. Wszelkie niezb臋dne dokumenty dost臋pne s膮 w BIP. Prezentacj臋 nale偶y z艂o偶y膰 w formie drukowanej. Kandydaci zaproszeni do kolejnego etapu kwalifikacji b臋d膮 proszeni o przedstawienie koncepcji komisji konkursowej.5) Kopie 艣wiadectw pracy, w tym kopie dokument贸w po艣wiadczaj膮cych wymagany sta偶 pracy.6) Podpisane o艣wiadczenie o posiadaniu pe艂nej zdolno艣ci do czynno艣ci prawnych, korzystaniu zpe艂ni praw publicznych oraz braku prawomocnego skazania za przest臋pstwa umy艣lne 艣cigane z oskar偶enia publicznego lub umy艣lne przest臋pstwo skarbowe.7) Podpisane o艣wiadczenie kandydata o wyra偶eniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezb臋dnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie zustaw膮 z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2016 r., poz. 922).8) O艣wiadczenie o stanie zdrowia kandydata pozwalaj膮cym na prac臋 na wskazanym stanowisku.9) Wype艂niony kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegaj膮cej si臋 o zatrudnienie wg wzoru stanowi膮cego za艂膮cznik do niniejszego og艂oszenia.Przed nawi膮zaniem stosunku pracy osoba wskazana do zatrudnienia zobowi膮zana jest do dostarczenia do Urz臋du Gminy za艣wiadczenia o niekaralno艣ci z Krajowego Rejestru S膮dowego oraz za艣wiadczenia lekarskiego potwierdzaj膮cego zdolno艣膰 do pracy.Wymagane dokumenty aplikacyjne nale偶y sk艂ada膰 na Dzienniku Podawczym Urz臋du Gminy w Stegnie lub poczt膮 na adres: Urz膮d Gminy w Stegnie, ul. Gda艅ska 34, 82-103 Stegna, w zamkni臋tych kopertach z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko Kierownika Gminnego O艣rodka Pomocy Spo艂ecznej w Stegnie w terminie do dnia 4 grudnia 2017 r. do godziny 12.00.Aplikacje, kt贸re wp艂yn膮 do Urz臋du po wy偶ej okre艣lonym terminie nie b臋d膮 rozpatrywane.Informacja o wyniku naboru b臋dzie umieszczona niezw艂ocznie po jego zako艅czeniu na stronie Biuletynu Informacji Publicznej, na stronie internetowej Urz臋du Gminy oraz na tablicy informacyjnej w Urz臋dzie Gminy.Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, szczeg贸艂owe CV (z uwzgl臋dnieniem dok艂adnego przebiegu kariery zawodowej), powinny by膰 opatrzone klauzul膮: Wyra偶am zgod臋 na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezb臋dnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Ustaw膮 z dnia 29.08.1997 o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2016 r , poz. 922) oraz ustaw膮 z dn. 21.11.2008 r. o pracownikach samorz膮dowych ( Dz. U. z 2016 r, poz. 902 ze zm.).Kserokopie z艂o偶onych dokument贸w w ofercie musz膮 by膰 po艣wiadczone przez kandydata za zgodno艣膰 zorygina艂em. Informujemy, 偶e:- dokumenty aplikacyjne kandydata, kt贸ry zostanie wy艂oniony w procesie rekrutacji zostan膮 do艂膮czone do jego akt osobowych;- dokumenty aplikacyjne os贸b, kt贸re w procesie rekrutacji zakwalifikowa艂y si臋 do dalszego etapui zosta艂y umieszczone w protokole, b臋d膮 przechowywane, zgodnie z instrukcj膮 kancelaryjn膮, przez okres 2 lat, a nast臋pnie przekazane do archiwum zak艂adowego;- dokumenty aplikacyjne pozosta艂ych os贸b b臋d膮 odsy艂ane lub odbierane osobi艣cie przez zainteresowanych przez okres 3 miesi臋cy od zako艅czenia procedury naboru.
Gmina Stegna - 2017-11-23 - Stegna (pomorskie)
wykszta艂cenie wy偶sze, magisterskie kier. budownictwouprawnienia budowlanedo艣wiadczenie min. 2 latadobra znajomo艣膰 MS Office, Auto Cad, program贸w kosztorysowych
JOMASZ Sp贸艂ka z Ograniczon膮 odpowiedzialno艣ci膮, Sp. Komandytowa - 2017-09-21 - Franklin贸w (wielkopolskie)
Doradca klienta
kontakt przez PUP - 2017-04-14 - Mielec (podkarpackie)
Szybkie i precyzyjne reakcje w kontaktach z klientem oraz realizacja jego wymaga艅, oczekiwa艅 i potrzeb. Dostosowanie grafik/projekt贸w do wysokich standard贸w produkcji przy zleceniach prowadzonych dla naszych klient贸w.Cz臋艣ci膮 zada艅 bedzie tworzenie prototypowych ekspozycji przeznaczonych do prezentacji klientom, przygotowywanie gotowych projekt贸w do wydruku, nanoszenie zmian i aktualizowanie wcze艣niejszych projekt贸w do aktualnie obowi膮zuj膮cych norm przy prezentacji produkt贸w kosmetycznych naszych klient贸w.
DIAM POLAND SP脫艁KA Z OGRANICZON膭 ODPOWIEDZIALNO艢CI膭 - 2018-01-15 - Dobroszyce (dolno艣l膮skie)
planowanie, organizacja, kierowanie i nadz贸r pracy magazynu i podleg艂ych pracownik贸w nadz贸r nad prawid艂owym obiegiem towar贸w (odbi贸r, przechowywanie,pakowanie, wysy艂ka) nadz贸r nad prawid艂owym obiegiem dokumentacji magazynowej zapewnienie funkcjonowania magazynu zgodnie z wewn臋trznymi standardami firmyprowadzenie inwentaryzacji obs艂uga program贸w magazynowychwystawianie faktur
FZK INTER NOVUM - Jan Trocki - 2019-04-03 - Tuczno (zachodniopomorskie)
Realizacja cel贸w, umiejetno艣膰 czytania dokumentacji wykonawczej, 艂atwo艣膰 w nawi膮zywaniu kontakt贸w, umiej臋tno艣ci negocjacyjne, samodzielno艣膰 i konsekwencja w dzia艂aniu, silna motywacja i zaanga偶owanie, zdolno艣膰 budowania i utrzymywania d艂ugofalowych relacji z Klientami.
PHU TOMEX BART艁OMIEJ DOBROCH - 2018-05-18 - Kalisz (wielkopolskie)
-
INEDITA SP. Z O.O. - 2018-04-24 - Gryfice (zachodniopomorskie)
- Fakturowanie, obs艂uga klienta, rozliczanie got贸wki.- Wynagrodzenie: od 2400 z艂/brutto. Praca na umow臋 o prac臋 na pocz膮tek na okres pr贸bny do trzech miesi臋cy. Praca w pe艂nym wymiarze czasu pracy.- Praca: 5:00-13:00, 13:00-21:00, 21:00-5:00 + soboty, niedziele - wed艂ug grafiku. Wymagane wykszta艂cenie min. 艣rednie. Wymagane do艣wiadczenie zawodowe min. 1 rok w obs艂udze klienta. Wymagana Ksi膮偶eczka sanepidu (mo偶e by膰 nieaktualna). Kontakt telefoniczny (8:00-16:00) (Tel. 505-400-049) lub e-mail: trasiak (at) wp.pl
MASIMO SP脫艁KA Z OGRANICZON膭 ODPOWIEDZIALNO艢CI膭 - 2016-02-10 - Katowice (艣l膮skie)
zgodny, praca w Grucie w systemie r贸wnowa偶nym
"TARA" Sp. z o.o. - 2019-10-17 - Gruta (kujawsko-pomorskie)
Przygotowanie pod艂o偶a do do tynkowania i malowania, malowanie pomieszcze艅. Umowa na okres pr贸bny. Praca od 7 do 15.
Firma Us艂ugowa ZELEK-BUD Marcin Zetlerowicz - 2019-09-18 - Czelad藕 (艣l膮skie)
Kierowanie robotami specjalno艣ci instalacyjnej w zakresie sieci instalacji i urz膮dze艅 cieplnyvh, wentylacyjnych, gazowych, wodoci膮gowych i kanalizacyjnych bez ogeranicze艅, kosztorysowanie itp.
"IGLOOBUD" SP脫艁KA Z OGRANICZON膭 ODPOWIEDZIALNO艢CI膭 - 2018-07-04 - D臋bica (podkarpackie)
kontakt z klientem, prowadzenie pe艂nej ksi臋gowo艣ci, rozliczanie klient贸w pod wzgl臋dem pe艂nej ksi臋gowo艣ci, reprezentowanie firmy przed urz臋dami
Doradztwo Podatkowe Barbara Zniszczo艂 - 2015-12-11 - Wis艂a (艣l膮skie)