KIEROWNIK ROBÓT DROGOWYCH Szóstka oferta pracy Fedro Spółka z Ograniczoną Odpowiedzialnością
Stanowisko: KIEROWNIK ROBÓT DROGOWYCH
Wynagrodzenie: od 4 000 PLN
Zakres obowiązków: kierowanie pracami terenowymi, zarządzanie pracownikami fizycznymi na robotach drogowych
Data publikacji: 2016-04-20
Lokalizacja: Szóstka (lubelskie)
Pracodawca: Fedro Spółka z Ograniczoną Odpowiedzialnością
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy: 21-570 Szóstka, powiat: bialski, woj: lubelskieRodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
kierowanie pracami terenowymi, zarządzanie pracownikami fizycznymi na robotach drogowych
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 4 000 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: +premia, samochód służbowy
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: KIEROWNIK ROBÓT DROGOWYCH
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Szóstka
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: lubelskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: bialski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Drelów
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: pozostali kierownicy do spraw budownictwa
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 4 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.05.2016
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
umiejętność kierowania zespołem, uprawnienia do kierowania robotami drogowymi, 5 lat doświadczenia zawodowego
Nazwa pracodawcy:
Fedro Spółka z Ograniczoną Odpowiedzialnością
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Białej Podlaskiej
Adres pracodawcy:
Kolejowa 1, 08-445 Osieck, powiat: otwocki, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
Powiat pracodawcy: otwocki
Gmina pracodawcy: Osieck
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Osieck
Ulica pracodawcy: Kolejowa
Numer budynku pracodawcy: 1
Profil działalności pracodawcy: roboty związane z budową dróg
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Białej Podlaskiej
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: pozostali kierownicy do spraw budownictwa
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 20.04.2016
Data dodania oferty pracy: 19.04.2016
Oferta pracy ważna do: 31.05.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 19.04.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 19.04.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
opieka nad dziećmi, organizacja pracy w świetlicy wsparcia dziennego "Barka" godz.pracy 14:00-18:00
Parafia Rzym.-Kat. pw. NMP Królowej Polski - 2017-12-04 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)
zarządzanie projektami produkcyjnymi w kooperacji z indyjskimi firmami, nadzór nad wdrożeniem nowych systemów produkcyjnych
MINDA KTSN PLASTIC AND TOOLING SOLUTIONS Sp. z o.o. - 2017-07-07 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
kierowanie grupą pracowników konserwatorów
AGROTECHNIKA-POL Sp. z o.o. - 2016-01-29 - Zielona Góra (lubuskie)
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:1) Kierowanie działalnością Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej oraz reprezentowanie go na zewnątrz.2) Realizacja zadań w zakresie pomocy społecznej, świadczeń rodzinnych, funduszu alimentacyjnego, dodatków mieszkaniowych oraz dodatków energetycznych, pomocy materialnej o charakterze socjalnym dla uczniów, wspieraniu rodziny i systemie pieczy zastępczej, pomocy państwa w wychowaniu dzieci, i innych wynikających z przepisów prawa przekazanych do kompetencji i statutu jednostki.3) Organizacja pracy ośrodka pomocy społecznej oraz ustalanie organizacji wewnętrznej GOPS.4) Organizacja pracy w GOPS na poszczególnych stanowiskach pracy, zapewniająca sprawne wykonywanie zadań.5) Wykonywanie czynności ze stosunku pracy wobec pracowników GOPS6) Prowadzenie prawidłowej gospodarki finansowej GOPS7) Przestrzeganie dyscypliny finansów publicznych przy ścisłej współpracy ze skarbnikiem gminy igłównym księgowym GOPS.8) Nadzór merytoryczny nad pracą pracowników i kontrola dokumentacji prowadzonej przez pracowników.9) Analizowanie i ocenianie zjawisk powodujących zapotrzebowanie na świadczenia z pomocy społecznej oraz kwalifikowanie do uzyskania tych świadczeń.10) Udzielanie informacji, wskazówek i pomocy w trudnych sytuacjach życiowych osobom potrzebującym.11) Współdziałanie z instytucjami, organizacjami społecznymi, stowarzyszeniami, fundacjami oraz zakładami pracy w celu realizacji zadań społecznych.12) Sprawowanie nadzoru i odpowiedzialność za majątek GOPS.13) Zapewnienie zabezpieczenia przetwarzanych danych osobowych opracowanie i wdrożenie procedur polityki bezpieczeństwa w jednostce.14) Przygotowanie i składanie informacji i sprawozdań dotyczących funkcjonowania GOPS.15) Pozyskiwanie środków pozabudżetowych, w tym unijnych na działalność Ośrodka.16) Zapewnienie realizacji zadań wynikających z rządowych programów pomocy społecznej, wdrażanie lokalnych programów pomocy społecznej17) Informowanie przełożonego o stanie prowadzonych spraw i zaistniałych problemach.18) Aktualizowanie, opracowywanie i realizacja Gminnej Strategii Rozwiązywania Problemów Społecznych.19) Przygotowywanie projektów uchwał i zarządzeń dot. działalności Ośrodka.20) Wykonywanie innych zadań zleconych przez Wójta Gminy Stegna.Warunki pracy na danym stanowisku:1) Stanowisko: administracyjne, kierownicze.2) Wymiar czasu pracy: pełny etat, czas pracy nienormowany.3) Miejsce pracy: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Stegnie, Stegna ul. Wojska Polskiego 12, 82-103 Stegna,4) Praca przy komputerze.5) Praca z klientem.Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych: W miesiącu listopadzie 2017 roku wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznej w Stegnie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych wynosi poniżej 6%.6. Wymagane dokumenty:1) CV z dokładnym opisem przebiegu pracy zawodowej.2) List motywacyjny.3) Kopie dyplomów oraz innych dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie ikwalifikacje.4) Pisemna koncepcja funkcjonowania Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Stegnie w perspektywie 2018-2022, W opracowaniu powyższej koncepcji pomocne będą uchwały Rady Gminy w Stegnie dotyczące programów i zadań realizowanych przez GOPS. Wszelkie niezbędne dokumenty dostępne są w BIP. Prezentację należy złożyć w formie drukowanej. Kandydaci zaproszeni do kolejnego etapu kwalifikacji będą proszeni o przedstawienie koncepcji komisji konkursowej.5) Kopie świadectw pracy, w tym kopie dokumentów poświadczających wymagany staż pracy.6) Podpisane oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych, korzystaniu zpełni praw publicznych oraz braku prawomocnego skazania za przestępstwa umyślne ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.7) Podpisane oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie zustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2016 r., poz. 922).8) Oświadczenie o stanie zdrowia kandydata pozwalającym na pracę na wskazanym stanowisku.9) Wypełniony kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie wg wzoru stanowiącego załącznik do niniejszego ogłoszenia.Przed nawiązaniem stosunku pracy osoba wskazana do zatrudnienia zobowiązana jest do dostarczenia do Urzędu Gminy zaświadczenia o niekaralności z Krajowego Rejestru Sądowego oraz zaświadczenia lekarskiego potwierdzającego zdolność do pracy.Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać na Dzienniku Podawczym Urzędu Gminy w Stegnie lub pocztą na adres: Urząd Gminy w Stegnie, ul. Gdańska 34, 82-103 Stegna, w zamkniętych kopertach z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko Kierownika Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Stegnie w terminie do dnia 4 grudnia 2017 r. do godziny 12.00.Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona niezwłocznie po jego zakończeniu na stronie Biuletynu Informacji Publicznej, na stronie internetowej Urzędu Gminy oraz na tablicy informacyjnej w Urzędzie Gminy.Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, szczegółowe CV (z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej), powinny być opatrzone klauzulą: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2016 r , poz. 922) oraz ustawą z dn. 21.11.2008 r. o pracownikach samorządowych ( Dz. U. z 2016 r, poz. 902 ze zm.).Kserokopie złożonych dokumentów w ofercie muszą być poświadczone przez kandydata za zgodność zoryginałem. Informujemy, że:- dokumenty aplikacyjne kandydata, który zostanie wyłoniony w procesie rekrutacji zostaną dołączone do jego akt osobowych;- dokumenty aplikacyjne osób, które w procesie rekrutacji zakwalifikowały się do dalszego etapui zostały umieszczone w protokole, będą przechowywane, zgodnie z instrukcją kancelaryjną, przez okres 2 lat, a następnie przekazane do archiwum zakładowego;- dokumenty aplikacyjne pozostałych osób będą odsyłane lub odbierane osobiście przez zainteresowanych przez okres 3 miesięcy od zakończenia procedury naboru.
Gmina Stegna - 2017-11-23 - Stegna (pomorskie)
Zarządzanie pracą zespołu, kontrolowanie planów sprzedażowych, obsługa klientów, obsługa urządzeń fiskalnych
kontakt przez PUP - 2016-07-04 - Sieradz (łódzkie)
zarządzanie salonem RTV, AGD, IT/MM
zarządzanie zespołem pracowników
realizacje planów sprzedażowych
utrzymanie wysokiego standardu obsługi klienta
motywowanie i ocena pracowników
organizacja i planowanie czasu pracy podległego zespołu
coaching pracowników
Media Expert - 2016-09-08 - Grodzisk Mazowiecki (mazowieckie)
nadzorowanie prac drogowych, kierowanie zespołem pracownikow
DROGBUD SP. Z O.O. STARGARD SZCZECIŃSKI - 2016-03-04 - Stargard (zachodniopomorskie)
nadzorowanie pracy podległych pracowników, kontakt z instytucjami zewnętrznymi, sprzedaż produktów oferowanych przez firme sporzadzanie dokumentów, raportów, ofert handlowych
kontakt przez PUP - 2016-06-02 - Mława (mazowieckie)
obsługa komputera, przyjęcie towaru, dbanie o ekspozycję towaru, mile widziane doświadczenie
Firma Handlowo-Usługowa ALEX Marcin Szrajber - 2017-09-26 - Redło (zachodniopomorskie)
Kierownik robót/Monter maszyn i urządzeń bkanalizacyjnych i melioracyjnych
Przedsiębiorstwo Usługowo-Handlowe WODMEL Sp. z o.o. - 2017-11-23 - Wysokie Mazowieckie (podlaskie)
praca na hali sprzedaży, tworzenie zamówień, zarządzania personelem, prowadzenie marketu wg standardów firmy
DINO POLSKA S. A. - 2016-07-05 - Mieszkowice (zachodniopomorskie)
- projektowanie części, zespołów i pojazdów szynowych- tworzenie dokumentacji konstrukcyjnej - weryfikacja dokumentacji technicznej- nadzór nad produkcją projektowanych zespołów oraz pojazdów- współpraca z innymi działami firmy w zakresie optymalizacji technologii konstrukcji
Tabor Dębica Sp. z o.o - 2016-11-09 - Dębica (podkarpackie)
Prowadzenie zakładu górniczego
PRZEDSIĘBIORSTWO WYDOBYWCZO-PRODUKCYJNE KRUSZBET S.C. JOANNA KOZYRA, KRZYSZTOF KOZYRA - 2016-08-16 - Dołęga (małopolskie)
Zakres obowiązków:1. Zapewnienie przestrzegania zasad ochrony informacji niejawnych przetwarzanych, przechowywanych i przesyłanych w systemach teleinformatycznych.2. Zapewnienie kontroli zgodności systemów teleinformatycznych z ich dokumentacją bezpieczeństwa i reagowanie na stwierdzone nieprawidłowości.3. Koordynowanie prac administratorów systemów lub sieci teleinformatycznych związanych z opracowaniem szczególnych wymagań bezpieczeństwa.4. Nadzór nad konfiguracją systemów teleinformatycznych przetwarzających informacje niejawne.5. Planowanie i prowadzenie kontroli bieżących w Inspektoracie Wsparcia Sił Zbrojnych oraz kontroli stanu zabezpieczenia informacji niejawnych w jednostkach i instytucjach wojskowych w jednostkach podległych.6. Prowadzenie szkoleń w zakresie bezpieczeństwa teleinformatycznego w Inspektoracie Wsparcia Sił Zbrojnych.Rodzaj umowy: umowa o pracę na okres próbny (docelowo umowa o pracę na czas nieokreślony, w pełnym wymiarze czasu pracy).
Inspektorat Wsparcia Sił Zbrojnych - 2017-11-27 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
planowanie, koordynacja i kontrola realizacji zadań zarządzanie podległym zespołem pracownikówpodejmowanie działań mających na celu optymalizację i doskonalenie procesówwspółpraca przy wdrażaniu nowych produktów i technologii
DG Meble Ewa Dziurzyńska - 2018-02-27 - Jasień (lubuskie)
jw.
"SPOŁEM" WSS Warszawa Wola - 2017-10-17 - Warszawa (mazowieckie)
nadzorowanie działu utrzymania ruchu, planowanie rocznego, bieżącego zaopatrzenia w części, materiały, uslugi, zarządzanie podległym personelem
SCO-PAK S.A - 2016-07-19 - Chełm (lubelskie)
komunikatywność,samodzielność na stanowisku pracy, krewatywność, zarządzanie pracownikami, zaangażowanie w powierzone zadania.
DOMI Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością - 2016-08-25 - Maków Mazowiecki (mazowieckie)
prace budowlane
kontakt przez PUP - 2017-04-07 - Żory (śląskie)
Wydawanie materiałów sterylnych w elektronicznym systemie T-Doc, transport sterylnych wyrobów medycznych z centralnej sterylizatorni do poszczególnych komórek organizacyjnych szpitala i przychodni, obsługa myjni kontenerowej w strefie brudnej, odbiór skażonych narzędzi z oddziałów szpitalnych i przychodni oraz dostarczanie ich do centralnej sterylizatorni,obsługa centralnego systemu dozowania środków dezynfekcyjnych,prawidłowa, kompleksowa obsługa systemu T-Doc,przestrzeganie obowiązujących procedur i instrukcji zintegrowanego SZJ,przestrzeganie przepisów BHP i higieny pracy
kontakt przez PUP - 2017-06-10 - Gdańsk (pomorskie)
w/g stanowiska
kontakt przez PUP - 2016-04-05 - Suwałki (podlaskie)
Organizowanie i nadzorowanie pracy podległego zespołu. Naprawa samochodów osobowych, ciężarowych oraz sprzętu budowlanego.
Przedsiębiorstwo Usługowo Budowlane " BRUKPOL" S.C. - 2018-02-16 - Strzelce Wielkie (wielkopolskie)
wg stanowiska. prowadzenie budów, wykonywanie obmiarów, kosztorysów, rozliczanie wykonanych inwestycji
Grzegorz Zając, Przedsiębiorstwo Budowlano - Usługowe "ZIBUD" - 2016-05-13 - Kamienica (małopolskie)
prac ana stacji paliw
P.P.H.U.''LECHMAR''L.LAGNER - 2018-04-04 - Szydłowiec (mazowieckie)
do uzgodnienia
KARPAT-BUD SP. Z O.O. - 2017-02-17 - Rogoźnica (podkarpackie)
-
"PETRO-SAN " Spółka z o.o. - 2018-07-11 - Sanok (podkarpackie)
Realizacja zleceń przekazywanych przez Klientów firmy CRS Polska Sp. z o.o., utrzymywanie pozytywnych relacji z Klientami, uczestnictwo w spotkaniach z działem jakości, nadzór nad czynnościami kontrolnymi (selekcje i naprawy komponentów, półwyrobów, wyrobów gotowych), rozpatrywanie ewentualnych reklamacji od Klientów, zarządzanie zespołem (w tym szkolenia wdrażające, motywowanie i nadzór nad zespołem)
CONTROL + REWORK SERVICE - POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-04-04 - Polkowice (dolnośląskie)
Prowadzenie gospodarki magazynowej
kontakt przez PUP - 2015-12-17 - Choszczów (lubelskie)
Zgodnie ze stanowiskiem; Praca na budowach (obecnie Józefosław k/Piaseczna). Wykształcenie wyższe mgr inż. budownictwa, specjalność konstrukcje budowlane. Wymagany staż min. 10 lat na podobnym stanowisku. Wymagane uprawnienia budowlane.
LUBELSKIE PRZEDSIĘBIORSTWO BUDOWLANE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-03-04 - Lublin (lubelskie)
Nadzór nad funkcjonowaniem apteki, zarządzanie zespołem, realizowanie planów sprzedażowych
Apteka Miodowa Tomasz Zarzycki - 2018-01-12 - Malbork (pomorskie)