KIEROWNIK ROBÓT/BRYGADZISTA Ostrów Wielkopolski oferta pracy USŁUGI BUDOWLANO-KANALIZACYJNE "BUDOKAN" CZESŁAW GWIZDEK
Stanowisko: KIEROWNIK ROBÓT/BRYGADZISTA
Wynagrodzenie: od 4 000 PLN
Zakres obowiązków: wyksz. min. średnie,mile widziane doświadczenie,znajomość dokumentacji technicznej;organizowanie przebiegu prac budowlanych,kierowanie pracą brygady, nadzorowanie bieżących robót
Data publikacji: 2018-07-12
Lokalizacja: Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)
Pracodawca: USŁUGI BUDOWLANO-KANALIZACYJNE "BUDOKAN" CZESŁAW GWIZDEK
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Sempołowskiej 17, 63-400 Ostrów Wielkopolski, powiat: ostrowski, woj: wielkopolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
wyksz. min. średnie,mile widziane doświadczenie,znajomość dokumentacji technicznej;organizowanie przebiegu prac budowlanych,kierowanie pracą brygady, nadzorowanie bieżących robót
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 4 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: KIEROWNIK ROBÓT/BRYGADZISTA
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Ostrów Wielkopolski
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: wielkopolskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: ostrowski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Ostrów Wielkopolski
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: technik urządzeń sanitarnych*
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 4 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.08.2018
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: umiejętność czytania dokumentacji technicznej
wymagania_wymaganiaDodatkowe_uprawnienia_0: doświadczenie zawodowe
Nazwa pracodawcy:
USŁUGI BUDOWLANO-KANALIZACYJNE "BUDOKAN" CZESŁAW GWIZDEK
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Ostrowie Wielkopolskim
Adres pracodawcy:
Sempołowskiej 17, 63-400 Ostrów Wielkopolski, powiat: ostrowski, woj: wielkopolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
kontakt telefoniczny: 62/735-57-76 ( do godz 15:00)
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: wielkopolskie
Powiat pracodawcy: ostrowski
Gmina pracodawcy: Ostrów Wielkopolski
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Ostrów Wielkopolski
Ulica pracodawcy: Sempołowskiej
Numer budynku pracodawcy: 17
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Ostrowie Wielkopolskim
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: technik urządzeń sanitarnych*
Data dodania oferty pracy: 12.07.2018
Oferta pracy ważna do: 11.08.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 12.07.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 12.07.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
- organizacja pracy świetlicy wiejskiej,- prowadzenie zajęć edukacyjnych i kół zainteresowań w świetlicy,- planowanie i organizacja spotkań okolicznościowych, konkursów, uroczystości oraz imprez na rzecz społeczności lokalnej gminy Kobylnica; godz. pracy 11-19; okres próbny 3 miesiące
Gminne Centrum Kultury i Promocji w Kobylnicy - 2018-03-21 - Płaszewo (pomorskie)
zgodnie ze stanowiskiem pracy
BARCELONA Sp. z o.o. - 2015-12-29 - Ustka (pomorskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2016-04-06 - Warszawa (mazowieckie)
Kierowanie autem, pomoc przy załadunku i rozladunku, obsługa samochodu.
FIRMA USŁUGOWO-HANDLOWA Danuta Motkowicz-Ropa BRZYŚCIE - 2016-07-18 - Brzyście (podkarpackie)
Nadzór i koordynowanie robót budowlanych, kontrola oraz prowadzenie rozliczeń inwestycji. Miejsce pracy: Litwa (Mariampol).
DEKPOL SPÓŁKA AKCYJNA - 2017-09-11 - Litwa (Litwa)
obsługa gości indywidualnych i grup,podawanie dań głównych, przygotowywanie obrusów, sztućców, polerowanie szkła.
kontakt przez PUP - 2016-01-18 - Augustów (podlaskie)
Koordynowanie realizacji planu produkcyjnego; zarządzanie podległym zespołem; bieżące utrzymanie produkcji - dbanie o jej jakość i wydajność; organizacja transportu.
Hal-Spaw Sp. z o.o. - 2018-01-31 - Blękwit (wielkopolskie)
Kierowanie procesem produkcji, współpraca z ludźmi.
PRODUCENT MEBLI "JAREX" JAROSŁAW WIŚNIEWSKI - 2017-01-26 - Świba (wielkopolskie)
1. Kierowanie i planowanie pracy zespołu pracowników. Organizowanie i koordynowanie pracy podległych pracowników w tym sporządzanie zakresów obowiązków służbowych oraz grafików pracy.2. Planowanie, organizowanie oraz nadzorowanie prac remontowych budynku i urządzeń szkolnych zgodnie z obowiązującymi przepisami.3. Prowadzenie i dokumentowanie spraw związanych z inwestycjami i remontami (usługi, dostawy) i zakupami na terenie szkoły, zgodnie z przepisami ustawy o zamówieniach publicznych.4. Prowadzenie ewidencji majątku szkoły, ksiąg inwentarzowych pozostałych środków trwałych oraz wartości niematerialnych i prawnych.5. Tworzenie odpowiedniej dokumentacji (instrukcje, regulaminy), regulujących działalność gospodarczo-administracyjną.6. Przeprowadzanie, nadzór i rozliczani prac inwentaryzacyjnych majątku szkoły, w tym powoływanie zespołów i przygotowywanie protokołów poinwentaryzacyjnych.7. Wykonywanie zadań i związanych z tym czynności administratora bezpieczeństwa informacji.8. Sporządzanie sprawozdań i opracowań statystycznych dotyczących pracy administracji szkoły.Informacja o warunkach pracy na stanowisku:1. praca na pełny etat, w wymiarze 8 godzin,2. praca przy komputerze powyżej 4 godzin na dobę, przy oświetleniu częściowo sztucznym,3. praca administracyjno-biurowa często z narażeniem na sytuacje stresujące. Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście lub pocztą, w terminie do dnia 10 listopada 2017 r. (do godz. 15:30), na adres: Powiatowy Zespół Szkół nr 1 w Krzyżowicach, ul. Główna 2, 55-040 Kobierzyce, w kopercie z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko Kierownik gospodarczy. Decyduje data faktycznego wpływu oferty do Powiatowego Zespołu Szkół nr 1 w Krzyżowicach, a nie data nadania!Zgłoszenia, które wpłyną do Powiatowego Zespołu Szkół nr 1 w Krzyżowicach po wyżej wymienionym terminie, nie będą rozpatrywane.Nabór będzie prowadzony przez Komisję powołaną przez Dyrektora PZS Nr 1 w Krzyżowicach.Otwarcie kopert nastąpi w dniu 13.11.2017 r. Kandydaci zakwalifikowani na podstawie analizy złożonych dokumentów zostaną poinformowani telefonicznie lub na wskazany adres e-mail o terminie rozmowy kwalifikacyjnej. Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu 71 311 84 79.Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na tablicy ogłoszeń w Powiatowym Zespole Szkół Nr 1 w Krzyżowicach oraz na stronie internetowej http://www.pzs-krzyzowice.wroc.pl/. Po zakończeniu procesu naboru dokumenty kandydatów zebrane w procesie naboru na stanowisko przechowuje się w Powiatowym Zespole Szkół nr 1 w Krzyżowicach przez okres 3 miesięcy od dnia zakończenia naboru tj. od daty zamieszczenia wyników naboru. Na wniosek kandydata dokumenty mogą zostać odebrane osobiście przed upływem w/w terminu. Po upływie 3 miesięcy dokumenty podlegają brakowaniu z czynności, której Komisja sporządza protokół.Oferta dostępna w sali E, D. Kontakt z pracodawcą - tel.: 71 311 84 79, e-mail: sekretariat (at) pzs-krzyzowice.wroc.pl
Powiatowy Zespół Szkół Nr 1 w Krzyżowicach - 2017-11-06 - Krzyżowice (dolnośląskie)
całodobowa gotowość do opieki, konieczność zamieszkania w ośrodku,
Dom Spokojnej Starości Agnieszka Kiljańska - 2017-10-02 - Kobyłka (mazowieckie)
szycie tapicerki meblowej ze skóry, skaju, materiału
Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Handlowo-Usługowe "AEK" - 2016-03-14 - Wawrów (lubuskie)
Praca zmianowa od poniedziałku do piątku w godzinach od 5:00 do 23:00 - wg grafiku. Praca z wykorzystaniem wózków jezdnych.Dodatkowwo kierownik zmiany organizuje pracę pozostałym magazynierom oraz pracuje z wykorzystaniem systemów informatycznych przy komputerze.Kontakt z pracodawcą - Mariusz Papiór, kierownik magazynu - tel.: 698 611 813. UWAGA!OBECNIE PRACA W NOWEJ WSI WROCŁAWSKIEJ, OD 01.03.2018 ROKU PRACA W DŁUGOŁĘCE
GEIS PL. Sp. z o.o. - 2017-10-31 - Nowa Wieś Wrocławska (dolnośląskie)
Zamawianie towaru, odbiór dostaw, rozliczenia kasowe, remanenty, nadzór nad pracownikami.
Zakład Piekarniczo-Cukierniczy Bożena Sokołowska - 2017-10-06 - Busko-Zdrój (świętokrzyskie)
rozwój i optymalizacja strategii, przyczynianie się do wzrostu wydajności na platformach IOS i Android, dbałość o ciągłe ulepszanie relacji z kluczowymi partnerami , Facebook, Twitter, Google
kontakt przez PUP - 2016-01-21 - Kraków (małopolskie)
prowadzenie budowy w zakresie prac nad siecią wodno-kanalizacyjną
Przeds. Instalacyjno-Budowlane "TALPA " - 2016-09-27 - Radziszów (małopolskie)
Prowadzenie negocjacji zakupowych z dostawcami zagranicznymi, kontakt z dostawcami zagranicznymi i polskimi, odpowiedzialność za poprawność rozliczeń
LUYU Sp. a o.o. - 2016-03-30 - Jaworzno (śląskie)
wz
kontakt przez PUP - 2017-02-16 - Warszawa (mazowieckie)
*SPRAWOWANIE OBOWIĄZKÓW KIEROWNIKA BUDOWY W ROZUMIENIU PRAWA BUDOWLANEGO PRZEZ CAŁY OKRES TRWANIA PROJEKTU*PROWADZENIE DOKUMENTACJI BUDOWY*DBAŁOŚĆ O TERMINOWOŚĆ REALIZACJI BUDOWY*KOORDYNOWANIE PRACY PODLEGŁYCH ZESPOŁÓW*OPRACOWYWANIE PISM, OŚWIADCZEŃ, HARMONOGRAMÓW, ZESTAWIEŃ*DBAŁOŚĆ O PRZEPISY BHP
"ADMA" ZAKŁAD REMONTOWO - BUDOWLANY MARIAN ADAMCZYK - 2017-12-01 - Rzeszów (podkarpackie)
Wielozadaniowość wymagająca podzielności uwagi i miłej pozytywnej postawy: odbieranie telefonów, przyjmowanie przychodzących klientów, obsługa zleceń przy użyciu poczty elektronicznej, spisywanie tekstów z dyktafonu, obsługa sprzętu biurowego, wykonywanie prostych tłumaczeń, wystawianie faktur i inne czynności sekretarskie.
BIURO TŁUMACZEŃ B & S SP.C. PUDLIK B.ŚWIĘTOCHOWSKI S. - 2017-07-18 - Gdynia (pomorskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2015-12-16 - Warszawa (mazowieckie)
nadzór nad produkcja,ustalanie grafików pracy pracowników, kierowanie zespołem, odpowiedzialność materialna. Praca w godzinach 04.00- 12.00
GMINNA SPÓŁDZIELNIA "Samopomoc Chłopska " Cyców - 2018-02-01 - Cyców (lubelskie)
wsparcie rolników w zakresie internetowej obsługi wniosków pomocowych za pomocą aplikacji e-wniosek, przyjmowanie oraz rozdysponowanie korespondencji wpływającej i wypływajacej z komórki organizacyjnej, przygotowywanie korespondencji do wysyłki, kopiowanie i skanownaie dokumentacji, przygotowywanie dokumentacji do archiwizacji, pozostałe czynności związane z funkcjonownaiem biura
kontakt przez PUP - 2018-05-18 - Brodnica (kujawsko-pomorskie)
Przygotowywanie i sprawdzanie dokumentacji wykonawczej i kontrola pracy warsztatu.
kontakt przez PUP - 2017-05-12 - Kraków (małopolskie)
Prace w gospodarstwie rolnym, naprawa maszyn rolniczych.
kontakt przez PUP - 2016-01-26 - Goszczyno (mazowieckie)
.
kontakt przez PUP - 2018-01-11 - Zwoleń (mazowieckie)
zarządzanie zakładem produkcyjnym, doświadczenie na stanowisku kierowniczym, umiejętności zarządzania, dokumenty CV,list motywacyjny, zdjęcie przesłać e-mail: kuldrob (at) gmail.com
UBOJNIA PRZETWÓRNIA DROBIU KUL-DRÓB RYSZARD KULUS, EWA KULUS SPÓŁKA JAWNA - 2016-06-08 - Chwalim (lubuskie)
1. Profesjonalna i życzliwa obsługa gości, uprzejme powitanie i żegnanie, kierowanie gości do właściwych miejsc lub osób,2. Obsługa centrali telefonicznej,3. Prowadzenie korespondencji,4. Realizacja innych bieżących zadań administracyjno - biurowych,5. Dbanie o wizerunek miejsca pracy.
kontakt przez PUP - 2018-02-13 - Łęczyca (łódzkie)
Zarządzanie, administrowanie, nadzór na mieniem i pracownikami działu techniczno-administracyjnego, prowadzenie dokumentacji i sprawozdawczości wynikającej z obowiązujących przepisów prawa, nadzór nad infrastrukturą i utrzymaniem obiektów ICK, nadzór i kontrola nad wykorzystaniem sprzętu i wyposażenia będącego własnością ICK, nadzór nad prowadzeniem ewidencji mienia ruchomego, organizowanie i prowadzenie dokumentacji przetargowej, prowadzenie rejestru zamówień z zleceń, sporządzanie umów z dzierżawcami i innymi podmiotami, przygotowywanie dokumentacji związanej z organizacją imprez masowych, przygotowywanie pism i zarządzeń Dyrektora ICKUmiejętności: posiadanie kwalifikacji zawodowych uprawniających do wykonywania pracy na określonym stanowisku, znajomość przepisów z zakresu administracji publicznej, prawa budowlanego, kodeksu postępowania administracyjnego, prawa zamówień publicznych, imprez masowych, obsługa komputera w tym pakietu Microsoft Office, umiejętność dobrej organizacji pracy
Iławskie Centrum Kultury w Iławie - 2016-05-19 - Iława (warmińsko-mazurskie)
NADZOROWANIE I PROWADZENIE BUDÓW;WYMAGANIA: WYKSZTAŁCENIE WYŻSZE BUDOWLANE, OBSŁUGA PROGRAMU DO KOSZTORYSOWANIA NORMA PRO, UMIEJĘTNOŚĆ PRACY Z PROJEKTAMI (CZYTANIE), PRAWO JAZDY KAT.B, UPRAWNIENIA BUDOWLANE BEZ OGRANICZEŃ, KILKULETNIE DOŚWIADCZENIE
P.B. GLOBAL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2016-08-04 - Szczecin (zachodniopomorskie)
orzeczenie o niepełnosprawności, wyksz. min. średnie, umiejętność obsługi komputera- Word, Excel, dobra organizacja czasu pracy, dyspozycyjność
Przedsiębiorstwo Budownictwa Inżynieryjnego "BUDINŻ" Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością - 2017-05-19 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)