KIEROWNIK PUNKTU EWIDENCYJNEGO Bia艂ystok oferta pracy 1 PODLASKA BRYGADA OBRONY TERYTORIALNEJ W BIA艁YMSTOKU
Stanowisko: KIEROWNIK PUNKTU EWIDENCYJNEGO
Wynagrodzenie: od 2聽900 PLN
Zakres obowi膮zk贸w: Zakres wykonywanych zada艅 na stanowisku:rejestrowanie , przechowywanie oraz przekazywanie dokument贸w otrzymywanych, wysy艂anych oraz wytwarzanych na potrzeby wewn臋trzne JW;kompletowanie dokument贸w zgodnie z JRWA oraz przygotowanie akt do archiwizacji;obs艂uga systemu elektronicznego obiegu dokument贸w;zapewnienie obs艂ugi kancelaryjnej JW.
Data publikacji: 2020-10-09
Lokalizacja: Bia艂ystok (podlaskie)
Pracodawca: 1 PODLASKA BRYGADA OBRONY TERYTORIALNEJ W BIA艁YMSTOKU
Ta oferta pracy mo偶e ju偶 nie by膰 aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urz臋du Pracy.
Miejsce pracy:Kawaleryjska 70, 15-601 Bia艂ystok, powiat: m. Bia艂ystok, woj: podlaskie
Rodzaj obowi膮zk贸w na tym stanowisku pracy: Zakres obowi膮zk贸w
Zakres obowi膮zk贸w:
Zakres wykonywanych zada艅 na stanowisku:rejestrowanie , przechowywanie oraz przekazywanie dokument贸w otrzymywanych, wysy艂anych oraz wytwarzanych na potrzeby wewn臋trzne JW;kompletowanie dokument贸w zgodnie z JRWA oraz przygotowanie akt do archiwizacji;obs艂uga systemu elektronicznego obiegu dokument贸w;zapewnienie obs艂ugi kancelaryjnej JW.
Forma zatrudnienia: Umowa o prac臋 na okres pr贸bny
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|13
Wymiar etatu: 1
Zmianowo艣膰 pracy: inna
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|5
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysoko艣膰 wynagrodzenia brutto: od 2聽900 PLN
System wynagradzania pracownik贸w na tym stanowisku: Czasowy ze stawk膮 miesi臋czn膮
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Nazwa stanowiska: KIEROWNIK PUNKTU EWIDENCYJNEGO
Miejscow艣膰, w kt贸rej pracownik b臋dzie pracowa艂: Bia艂ystok
Wojew贸dztwo, w kt贸rym pracownik b臋dzie pracowa艂: podlaskie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 20
Powiat, w kt贸rym pracownik b臋dzie pracowa艂: m. Bia艂ystok
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 2061
Gmina, w kt贸rym pracownik b臋dzie pracowa艂: Bia艂ystok
Pa艅stwo, w kt贸rym pracownik b臋dzie pracowa艂: Polska
Zaw贸d: pracownik kancelaryjny
Forma zatrudnienia: Umowa o prac臋
Wysoko艣膰 wynagrodzenia i typ stawki: od 2聽900 PLN
Data rozpocz臋cia pracy: 01.11.2020
Wymagane wykszta艂cenie dla kandydat贸w na to stanowisko: 艣rednie og贸lnokszta艂c膮ce
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
Dodatkowe informacje odno艣nie wymaga艅 dla kandydat贸w na to stanowisko:
Pracownik powinien spe艂nia膰 nast臋puj膮ce wymagania kwalifikacyjne:wykszta艂cenie minimalne: 艣rednie i 5 lat sta偶u pracy lub wykszta艂cenie wy偶sze i 3 lata sta偶u pracyumiej臋tno艣膰 obs艂ugi komputera (pakietu biurowego MS Office: Word, Excel, poczty elektronicznej);dok艂adno艣膰, skrupulatno艣膰, zaanga偶owanie; posiadanie obywatelstwa polskiego;niekaralno艣膰 za umy艣lne przest臋pstwo 艣cigane z oskar偶enia publicznego lub umy艣lne przest臋pstwo skarbowe;pe艂na zdolno艣膰 do czynno艣ci prawnych oraz korzystania w pe艂ni z praw publicznych.uko艅czenie kursu ze szkolenia specjalistycznego dla kierownik贸w kancelarii tajnejPreferowane:posiadanie po艣wiadczenia bezpiecze艅stwa upowa偶niaj膮cego do dost臋pu do informacji niejawnych o klauzuli poufne;
Nazwa pracodawcy:
1 PODLASKA BRYGADA OBRONY TERYTORIALNEJ W BIA艁YMSTOKU
danePracodawcy_nip: 5423224755
Spos贸b aplikowania: bezpo艣rednio do pracodawcy
Nazwa urz臋du publikuj膮cego og艂oszenie o prac臋: Powiatowy Urz膮d Pracy w Bia艂ymstoku
Adres pracodawcy:
Kawaleryjska 70, 15-601 Bia艂ystok, powiat: m. Bia艂ystok, woj: podlaskie
J臋zyk aplikacji o prac臋: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Dokumenty aplikacyjne prosz臋 przes艂a膰 na adres 1 PODLASKA BRYGADA OBRONY TERYTORIALNEJ w Bia艂ymstoku ul. Kawaleryjska 70, 15-601 Bia艂ystok do dnia 23.10.2020 r. (liczy si臋 data stempla pocztowego), z dopiskiem KIEROWNIK PUNKTU EWIDENCYJNEGO Bia艂ystokLiczy si臋 data stempla pocztowego.Nie ma mo偶liwo艣ci przyjmowania dokument贸w drog膮 elektroniczn膮Dokumenty aplikacyjne sk艂adaj膮 si臋 z:1)listu motywacyjnego;2)CV;3)kserokopii 艣wiadectw pracy;4)kserokopii dyplom贸w potwierdzaj膮cych wykszta艂cenie;5)kserokopii za艣wiadcze艅 o uko艅czonych szkoleniach, kursach, itp.;6)o艣wiadczenia o niekaralno艣ci za umy艣lne przest臋pstwo 艣cigane z oskar偶enia publicznego lub umy艣lne przest臋pstwo skarbowe; o pe艂nej zdolno艣膰 do czynno艣ci prawnych oraz korzystania w pe艂ni z praw publicznych;7)Dokumenty aplikacyjne winny by膰 opatrzone klauzul膮 o wyra偶eniu zgody na przetwarzanie danych osobowych, je偶eli zawieraj膮 dane inne ni偶 wymienione w art. 221 Kodeksu Pracy8)innych dodatkowych dokument贸w po艣wiadczaj膮cych posiadane kwalifikacje i umiej臋tno艣ci.9)Za艣wiadczenie ze szkolenia specjalistycznego dla kierownik贸w kancelarii tajnej.Dodatkowe informacje mo偶na uzyska膰 w godzinach 07.00 12.00 pod numerem telefonu 261 398 271Oferty kt贸re wp艂yn膮 po terminie nie b臋d膮 rozpatrzone. Uprzejmie informujemy, 偶e odpowiadamy wy艂膮cznie na wybrane oferty.
Spos贸b przekazania dokument贸w aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: poczta
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Wojew贸dztwo pracodawcy: podlaskie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 20
Powiat pracodawcy: m. Bia艂ystok
danePracodawcy_kodPowiatu: 2061
Gmina pracodawcy: Bia艂ystok
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowo艣膰 pracodawcy: Bia艂ystok
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0922410
Ulica pracodawcy: Kawaleryjska
Numer budynku pracodawcy: 70
Profil dzia艂alno艣ci pracodawcy: obronno艣膰 kraju
Oferta zg艂oszona przez: Powiatowy Urz膮d Pracy w Bia艂ymstoku
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla os贸b niepe艂nosprawnych: 0
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|411003
Zaw贸d wykonywany przez pracownika: pracownik kancelaryjny
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|211
Data dodania oferty pracy: 09.10.2020
Oferta pracy wa偶na do: 23.10.2020
Data udost臋pnienia oferty pracy: 09.10.2020
Data przyj臋cia oferty pracy: 09.10.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?a2aef948aa8061b284fc109dbaa6c8f4
Podobne oferty pracy
Pomoc w utrzymaniu czysto艣ci, gotowanie, pranie, prasowanie, robienie zakup贸w Umowa 3 lata
TOMASZ KOWALSKI - 2019-08-28 - Nowy Dw贸r (dolno艣l膮skie)
Nauczyciel praktycznej nauki zawodu prowadz膮cy zaj臋cia w pracowni monta偶u i naprawy maszyn, urz膮dze艅 i instalacji elektrycznych w niepe艂nym wymiarze godzinMinimalne wymagane kwalifikacje:艢wiadectwo dojrza艂o艣ci.Dyplom potwierdzaj膮cy kwalifikacje zawodowe w zawodzie technik elektryk ospecjalno艣ci elektromechanika maszyn i urz膮dze艅, wzgl臋dnie dyplom mistrzowski w zawodzie elektromechanik. Minimum 2 - letni sta偶 pracy w wyuczonym zawodzie na stanowiskach produkcyjnych zwi膮zanych z wykonywaniem prac elektrycznych i elektromechanicznych.Bieg艂a znajomo艣膰 praktycznych technologii wykonywania instalacji elektrycznych oraz uk艂ad贸w zasilania i sterowania r贸偶nego typu maszyn i urz膮dze艅.Bieg艂a praktyczna umiej臋tno艣膰 wykonywania instalacji elektrycznych oraz uk艂ad贸w zasilania i sterowania r贸偶nego typu maszyn i urz膮dze艅..Bieg艂a praktyczna umiej臋tno艣膰 wykonywania prac 艣lusarskich i monterskich wykonywanych podczas naprawy maszyn i urz膮dze艅 elektromechanicznych.Bieg艂a praktyczna umiej臋tno艣膰 kontroli stanu technicznego maszyn i urz膮dze艅, wtym r贸wnie偶 wykonywania pomiar贸w parametr贸w elektrycznych.艢wiadectwo kwalifikacyjne SEP na stanowisku dozoru.Przygotowanie pedagogiczne.
Centrum Kszta艂cenia Praktycznego - 2018-08-06 - Jaworzno (艣l膮skie)
monitorowanie i kontrolowanie prac zespo艂u projektowego; zarz膮dzanie ca艂o艣ciowo realizacj膮 projekt贸w dot. infrastruktury informatycznej dla wyznaczonego departamentu / oddzIA艁U na poziomie lokalnym i/lub mi臋dzynarodowym, z wykorzystaniem zasob贸w FIRMY i zewn臋trznych dostawc贸w us艂ug IT; Prowadzenie komunikacji projektowej; PROWADZENIE ANALIZ I TWORZENIE RAPORT脫W. REALIZACJA STRATEGICZNYCH PROJEKT脫W DLA FIRMY.
kontakt przez PUP - 2020-10-07 - Krak贸w (ma艂opolskie)
kompletowanie i ewidencjonowanie spis贸w akt przekazywanych do archiwum, prowadzenie teczek zespo艂贸w archiwalnych, opracowanie materia艂贸w aktowych nale偶膮cych do zasobu archiwum, porz膮dkowanie zespo艂贸w archiwalnych, prowadzenie dzialalno艣ci informacyjnje o zasobie archiwum, wypo偶yczanie dokumentacji instytucjom do cel贸w s艂u偶bowych, realizacja spraw po艣wiadczeniowychpraca na umowe na okres pr贸bny (3 miesi膮ce), praca jednozmianowaoferta dost臋pna w sali C
2 Wojskowy Oddzia艂 Gospodarczy - 2018-08-09 - Ole艣nica (dolno艣l膮skie)
Sprzeda偶 produkt贸w w bran偶y spawalanictwa. Obs艂uga klient贸w.
SZWED IDEA SP ZOO - 2016-03-10 - Rzesz贸w (podkarpackie)
Praca na stanowisku kierownika sekcji zabezpieczenia teleinformatycznego w KPW. Dba艂o艣膰 o stan techniczny i wyposa偶enie stanowisk pracy w sprz臋t komputerowy. Dba艂o艣膰 o w艂a艣ciwe funkcjonowanie system贸w informatycznych w KPW. Wspomaganie i koordynowanie procesu wdra偶ania i ostatecznego przej艣cia z aktualnie wykorzystywanych system贸w nowych system贸w, zgodnie z opracowan膮 metodyk膮 wdro偶eniow膮
Jednostka Wojskowa 2454 - 2018-04-09 - 艢winouj艣cie (zachodniopomorskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2016-04-04 - Warszawa (mazowieckie)
wed艂ug za艂膮cznika
kontakt przez PUP - 2019-11-25 - Z艂ot贸w (wielkopolskie)
do艣wiadczenie na ww stanowiskuumiej臋tno艣膰 przygotowywania wypiek贸w i obs艂uga pieca RRK1 zmiana: 20:00 - 04:00
URSZULA KU艢WIK "AMIGA" PRZEDSI臉BIORSTWO HANDLOWO-PRODUKCYJNO-US艁UGOWE - 2020-09-03 - Przybys艂awice (wielkopolskie)
Obs艂uga klienta , zarz膮dzanie za艂og膮 , ekspozycja toworu , obs艂uga systemu komputerowego
Kujawsko-Dobrzy艅ska Sp贸艂dzielnia Handlowa w Rypinie - 2020-06-22 - Rypin (kujawsko-pomorskie)
sprz膮tanie pomieszcze艅 biurowych na obiekcje u偶yteczno艣ci publicznej
Clar System S.A. - 2019-02-12 - Luba艅 (dolno艣l膮skie)
Zarz膮dzanie przydzielonym projektem produkcyjnym we wszystkich fazach jego realizacji. Komunikacja z klientem w zakresie bie偶膮cej wsp贸艂pracy i mo偶liwo艣ci rozwoju biznesu. Efektywne zarz膮dzanie zespo艂em projektowym w sk艂ad kt贸rego wchodz膮: logistyk, kupiec, in偶ynierowie i wydzia艂 produkcyjny ( Projekt ma charakter autonomicznego przedsi臋wzi臋cia) Odpowiedzialno艣膰 za realizacj臋 plan贸w sprzeda偶y i produkcji oraz bud偶etu.
kontakt przez OHP - 2016-08-30 - Czaplinek (zachodniopomorskie)
Planowany ramowy zakres czynno艣ci kierownika dziennego domu pomocy obejmuje organizowanie i nadzorowanie funkcjonowania Dziennego Domu Pomocy nr 1 przy ul. Semaforowej 5 we Wroc艂awiu (zwanego dalej DDP), zapewnienie zgodno艣ci realizacji projektu z Wnioskiem o dofinansowanie i w艂a艣ciwymi dokumentami, dotycz膮cymi realizacji projekt贸w wsp贸艂finansowanych przez Uni臋 Europejsk膮 ze 艣rodk贸w Europejskiego Funduszu Spo艂ecznego w ramach RPO WD 2014-2020 dla naboru nr RPDS.09.02.01-IP.02.02-263/17.Ponadto do zada艅 kierownika nale偶e膰 b臋dzie w szczeg贸lno艣ci:1. Organizowanie i nadzorowanie realizacji zada艅 DDP,2. Realizacja zada艅 DDP przy pomocy personelu merytorycznego i nadz贸r nad personelem DDP,3. Dba艂o艣膰 o zapewnienie i utrzymanie odpowiedniego poziomu us艂ug 艣wiadczonych w DDP,4. Terminowe sporz膮dzanie sprawozdawczo艣ci z zakresu dzia艂alno艣ci DDP,5. Integrowanie zada艅 zorientowanych na rozw贸j DDP,6. Monitoring i pomiar wska藕nik贸w w zakresie danego DDP,7. Przygotowanie harmonogramu czasu pracy pracownik贸w zatrudnionych w DDP,8. Przygotowanie i nadz贸r nad harmonogramami oraz planami pracy obowi膮zuj膮cymi w DDP,9. Prowadzenie dokumentacji merytorycznej projektu DDP,10. planowanie i zamawianie artyku艂贸w, sprz臋t贸w niezb臋dnych do prawid艂owej realizacji zada艅 merytorycznych w DDP,11. Przestrzeganie dyscypliny finansowej i bud偶etowej,12. Przygotowanie i terminowe przesy艂anie dokumentacji rozliczeniowej do Dzia艂u Ksi臋gowo艣ci13. Zapewnienie realizacji zada DDP zgodnie z obowi膮zuj膮cymi przepisami.Wymagane dokumenty i o艣wiadczenia:1. Kserokopie dokument贸w po艣wiadczaj膮cych wymagany sta偶 pracy (艣wiadectwa pracy/za艣wiadczenie o zatrudnieniu/ dokumenty potwierdzaj膮ce wykonywanie dzia艂alno艣ci gospodarczej o charakterze zgodnym z wymaganiami na danym stanowisku),2. Kserokopie dokument贸w potwierdzaj膮cych wykszta艂cenie i posiadanie specjalizacji z zakresu organizacji pomocy spo艂ecznej,3. Orygina艂 kwestionariusza osobowego osoby ubiegaj膮cej si臋 o zatrudnienie - wed艂ug wzoru dost臋pnego na stronie : https://mcus.pl/praca/ogloszenia-projekt-ue.html4. O艣wiadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego - opatrzone w艂asnor臋cznym podpisem,5. O艣wiadczenie o posiadaniu pe艂nej zdolno艣ci do czynno艣ci prawnych oraz korzystaniu z pe艂ni praw publicznych - opatrzone w艂asnor臋cznym podpisem,6. O艣wiadczenie o niekaralno艣ci za przest臋pstwo pope艂nione umy艣lnie 艣cigane z oskar偶enia publicznego lub umy艣lne przest臋pstwo skarbowe - opatrzone w艂asnor臋cznym podpisem.Dodatkowe dokumenty:1. Kserokopie za艣wiadcze艅 o uko艅czonych kursach, szkoleniach,2. Szczeg贸艂owe CV - opatrzone w艂asnor臋cznym podpisem,3. List motywacyjny - opatrzony w艂asnor臋cznym podpisem.Dodatkowe dokumenty aplikacyjne : list motywacyjny, szczeg贸艂owe CV, powinny by膰 opatrzone klauzul膮:"Wyra偶am zgod臋 na przetwarzanie moich danych osobowych przez Miejskie Centrum Us艂ug Socjalnych we Wroc艂awiu ul. M膮czna 3, 54-131 Wroc艂aw, dla cel贸w obecnej rekrutacji, prowadzonej na potrzeby Miejskiego Centrum Us艂ug Socjalnych we Wroc艂awiu, realizowanej w ramach projektu pn.: M贸j drugi dom - zapewnienie wsparcia dla os贸b niesamodzielnych w dziennych domach pomocy we Wroc艂awiu dofinansowanego z Funduszy Europejskich. Dane osobowe b臋d膮 przetwarzane zgodnie z rozporz膮dzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r.)"Termin i miejsce sk艂adania ofert: Dokumenty aplikacyjne nale偶y sk艂ada膰 w formie papierowej do dnia 23.05.2019 r. w siedzibie Miejskiego Centrum Us艂ug Socjalnych we Wroc艂awiu, ul. M膮czna 3, p. 160 (sekretariat), w zaklejonej kopercie z dopiskiem : " Oferta zatrudnienia - MCUS.DK.110-25/19", od poniedzia艂ku do pi膮tku w godzinach 7:30 - 15:30 (decyduje data wp艂ywu oferty do Miejskiego Centrum Us艂ug Socjalnych we Wroc艂awiu).Inne informacje: Prosimy o podanie w ofercie adresu e-mail lub numeru telefonu, gdy偶 informacja o zakwalifikowaniu si臋 do kolejnego etapu naboru zostanie przekazana kandydatom, kt贸rzy spe艂nili wymagania formalne ( w tym z艂o偶yli wymagane dokumenty i o艣wiadczenia), drog膮 elektroniczn膮 lub telefoniczne.Oferty niekompletne i dostarczone po terminie nie b臋d膮 rozpatrywane. Po zako艅czonym naborze oferty odrzucone zostan膮 komisyjnie zniszczone.Miejskie Centrum Us艂ug Socjalnych we Wroc艂awiu zastrzega sobie prawo do niedokonania wyboru kandydata do zatrudnienia.Informacje o wynikach naboru b臋dzie umieszczona na stronach internetowych:- Biuletynu Informacji Publicznej Miejskiego Centrum Us艂ug Socjalnych we Wroc艂awiu: https://mcus.pl/bip/ogloszenia/praca.html- Miejskiego Centrum Us艂ug Socjalnych we Wroc艂awiu: https://mcus.pl/praca.htmlhttp://www.wroclaw.pl/oferty-jednostek-gminy-01 oraz na tablicy informacyjnej w siedzibie Miejskiego Centrum Us艂ug Socjalnych we Wroc艂awiu przy ul. M膮cznej 3.Szczeg贸艂owe informacje dotycz膮ce przetwarzania danych osobowych os贸b aplikuj膮cych na w/w stanowisko dost臋pne na stronie: https://mcus.pl/praca/ogloszenia-projekt-ue.htmlUmowa o prac臋 na czas okre艣lony (na czas trwania projektu,tj. do dnia 31 pa藕dziernika 2021 r.) z mo偶liwo艣ci膮 zatrudnienia na czas nieokre艣lony.Praca w systemie jednozmianowym, na p贸艂 etatu.Miejsce wykonywnia pracy: Dzienny Dom Pomocy nr 1 ul. Semaforowa 5, 52-115 Wroc艂awKontakt kandydat贸w z pracodawc膮: tel.: 71)376-99-36, e-mail: kadry (at) mcus.pl
Miejskie Centrum Us艂ug Socjalnych we Wroc艂awiu - 2019-05-13 - Wroc艂aw (dolno艣l膮skie)
refundacja koszt贸w wyposa偶enia/doposa偶enia stanowiska pracy
kontakt przez PUP - 2016-10-04 - Tychowo (zachodniopomorskie)
DIAGNOSTYKA I ORGANIZACJA PROCESU NAPRAWY
AUTOTRANSMAX Sp. z o.o. - 2016-08-22 - Malbork (pomorskie)
Kierowanie zespo艂em ludzi, ekspozycja towaru do sprzeda偶y, obs艂uga klienta.
Ewelina Kru艣wicka FIRMA HANDLOWO-US艁UGOWA - 2017-01-13 - Chodzie偶 (wielkopolskie)
Zarz膮dzanie gospodarstwem rolnym.
JAROBO Sp. z o.o. - 2019-10-03 - Jaros艂aw (dolno艣l膮skie)
Odbi贸r i ekspozycja towaru, obs艂uga kasy fiskalnej, obs艂uga klienta. Praca w Delikatesach w Brzesku lubl Jadownikach lw systemie dwuzmianowym w godzinach 6:00 - 14:00 oraz 14:00 - 21:00.
"FAN" M.M.S. ANTONIUK - 2016-08-05 - Jadowniki (ma艂opolskie)
przyjmowanie oraz wydawanie towaru, prowadzenierozm贸w z dostawcami, bie偶膮ca kontrola stan贸w magazynowych oraz uzupe艂nianie brak贸w, prowadzenie dokumentacji magazynowej, obs艂uga program贸w magazynowych.
Clavey Personal Power Sp. z o.o. - 2017-02-01 - Swarz臋dz (wielkopolskie)
roznoszenie ulotek reklamowych do domk贸w jednorodzinnych oraz mieszka艅 w blokach
kontakt przez OHP - 2018-08-08 - Warszawa (mazowieckie)
- sprz膮tanie apartament贸w, biur praca z obcokrajowcami
Wojciech Sami艂o I. ARTFOL PLUS II. DESKA DESIGN - 2018-10-05 - Gdynia (pomorskie)
Obs艂uga klienta, ekspozycja towar贸w, zarz膮dzanie za艂og膮, przyjmowanie towar贸w, obs艂uga systemu komputerowego, rozliczanie za艂ogi z poleconych zada艅.Dnia 22.11.2018 r. w godz. 10.00 - 13.00 w Powiatowym Urzedzie Pracy w Rypinie odb臋dzie si臋 gie艂da pracy dla kandydat贸w do pracy w KDSH w Rypinie. Zainteresowane osoby proszone s膮 o zg艂oszenie si臋 do PUP w Rypinie pok. nr 17 i zabranie ze sob膮 na spotkanie c.v.
Kujawsko-Dobrzy艅ska Sp贸艂dzielnia Handlowa w Rypinie - 2018-11-02 - Rypin (kujawsko-pomorskie)
Nadzorowanie, prowadzenie i dokumentowanie procedury zwi膮zanej z zam贸wieniami publicznymi, koordynowaniem i nadzorowaniem spraw zwi膮zanych z ochron膮 przeciwpo偶arow膮 i fizyczn膮 obiektu Muzeum. Wi臋cej informacji o og艂oszonym naborze na stronie internetowej www.muzeum.pila.pl w zak艂adce Praca w muzeum - Aktualne oferty pracy.Umowa o prac臋 na czas okre艣lony do ko艅ca 2020r. z mo偶liwo艣ci膮 przed艂u偶enia, godziny pracy: 7.30-15.30.
MUZEUM OKR臉GOWE IM.STANIS艁AWA STASZICA - 2020-04-02 - Pi艂a (wielkopolskie)
wykszta艂cenie min. 艣rednie, do艣wiadczenie mile widziane, prawo jazdy kat B. Praca Krotoszyn i okoliceRealizacja spotka艅 um贸wionych przez dzia艂 CALL CENTER
PROGRESS ACTIVE Sp. z o.o. - 2016-06-06 - Krotoszyn (wielkopolskie)
G艂贸wne obowi膮zki:-organizowanie pracy Sekcji Administracyjnej,-sprawowanie nadzoru nad pracownikami Sekcji, w szczeg贸lno艣ci dba膰 o dobr膮 organizacj臋 pracy oraz mo偶liwie najbardziej efektywne wykorzystanie czasu pracy,-organizowanie i prowadzenie dzia艂alno艣ci administracyjno-gospodarczej stosownie do potrzeb kom贸rek WSSE,-sprawowanie nadzoru nad 艣rodkami maj膮tku trwa艂ego przeznaczonymi do zbycia i nadzorowanie procedury sprzeda偶y,-nadzorowanie i zapewnienie w艂a艣ciwego obiegu faktur wp艂ywaj膮cych do WSSE,-zapewnienie w艂a艣ciwego nadzoru i organizowanie ochrony mienia Stacji,-organizowanie i koordynowanie utrzymanie obiekt贸w w czysto艣ci i porz膮dku,-przestrzeganie zasady gospodarno艣ci i oszcz臋dno艣ci,-nadzorowanie i kontrolowanie pracy archiwum zak艂adowego i pracownik贸w odpowiedzialnych za jego prowadzenie,-nadzorowanie i kontrolowanie pracy Kancelarii Og贸lnej i pracownik贸w odpowiedzialnych za jej prowadzenie,-nadzorowanie i kontrolowanie pracy Punktu Informacyjnego i pracownik贸w odpowiedzialnych za jego prowadzenie,-terminowe i rzetelne sporz膮dzanie plan贸w, sprawozda艅, zestawie艅 i innych wymaganych przepisami prawa, zarz膮dzeniami wewn臋trznymi lub poleceniami Dyrektora / Kierownika Oddzia艂u dokumentacje.
WOJEW脫DZKA STACJA SANITARNO-EPIDEMIOLOGICZNA W BYDGOSZCZY - 2020-06-15 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
- REALIZACJA POLITYKI PERSONALNEJ, - NADZ脫R NAD PRAWID艁OWYM STOSOWANIEMPRZEPIS脫W PRAWA PRACY I UBEZPIECZE艃 SPO艁ECZNYCH, - PRZYGOTOWANIE DANYCH I DOKUMENT脫W NIEZB臉DNYCH WNALICZANIU P艁AC ORAZ NADZ脫R NAD OBIEGIEM I PRZYGOTOWANIEM DOKUMENT脫W FINANSOWYCH, - ZARZ膭DZANIE ZESPO艁EM PRACOWNIK脫W (TAK呕E W J臉ZYKU ROSYJSKIM LUB UKRAI艃SKIM), - IMPLEMENTOWANIE NOWOCZESNYCH NARZ臉DZI HR (OCEN PRACOWNICZYCH, SZKOLE艃, SYSTEM脫W WYNAGRODZE艃), - PLANOWANIE I NADZOROWANIE PROCESAMIREKRUTACJI I SZKOLE艃 TAK呕E W J臉ZYKU ROSYJSKIM LUB UKRAI艃SKIM, - BUDOWANIE POZYTYWNEGO WIZERUNKU PRACODAWCY.Praca w siedzibie pracodawcy oraz wg zlece艅 sp贸艂ki.
kontakt przez PUP - 2017-03-21 - Wyszk贸w (mazowieckie)
Dom Kr贸tkiego Pobytu (DKP) b臋dzie zapewnia艂 wsparcie dzienne osobom z niepe艂nosprawno艣ci膮 z terenu powiatu 艣widnickiego. Wsparcie b臋dzie udzielane przez 6 dni w tygodniu w godzinach od 8.00 do 18.00 od poniedzia艂ku do pi膮tku oraz od 8.00-16.00 w soboty. Przewiduje si臋, 偶e jedna sobota w miesi膮cu b臋dzie dniem wolnym od zaj臋膰. W wyj膮tkowych sytuacjach przewiduje si臋 udzielanie wsparcia w niedziel臋 oraz dni 艣wi膮teczne.Przewiduje si臋 ,偶e maksymalna liczba os贸b ucz臋szczaj膮cych na zaj臋cia w Domu Kr贸tkiego Pobytu w jednym czasie to 5 a 艣redni czas korzystania ze wsparcia w ramach DKP dla jednego uczestnika wynosi minimum 3 tygodnie. Ze wsparcia realizowanego w DKP skorzysta膰 b臋d膮 mog膮 r贸wnie偶 niesamodzielni uczestnicy projektu korzystaj膮cy ju偶 w tej chwili ze wsparcia asystenta funkcjonalnego w miar臋 dost臋pnych miejsc(minimum 10 os贸b).Dom Kr贸tkiego Pobytu funkcjonowa艂 b臋dzie w okresie grudzie艅 2017 lipiec 2019 - (20 miesi臋cy)Spos贸b 艣wiadczenia us艂ug b臋dzie uwzgl臋dnia艂 stan zdrowia, sprawno艣膰 fizyczn膮 i intelektualn膮 oraz indywidualne potrzeby i mo偶liwo艣ci osoby przebywaj膮cej w plac贸wce, a tak偶e prawa cz艂owieka, w tym w szczeg贸lno艣ci prawo do godno艣ci, wolno艣ci, intymno艣ci i poczucia bezpiecze艅stwa.Us艂ugi opieku艅cze b臋d膮 zapewnia膰:1) pomoc w czynno艣ciach 偶ycia codziennego, w miar臋 potrzeby pomoc w ubieraniu si臋, jedzeniu, myciu i k膮paniu;2) organizacj臋 czasu wolnego;3) piel臋gnacj臋 w chorobie oraz pomoc w korzystaniu ze 艣wiadcze艅 zdrowotnych.Zakres obowi膮zk贸w w DOMU KR脫TKIEGO POBYTU :Prowadzenie dzia艂a艅 wspieraj膮co - terapeutycznych z osobami z r贸偶nym typem niepe艂nosprawno艣ciw stopniu umiarkowanym, znacznym i g艂臋bokim ze sprz臋偶eniami, Opracowanie wst臋pnej diagnozy uczestnik贸w Domu Kr贸tkiego Pobytu pod k膮tem funkcjonowania poznawczego, emocjonalnego, spo艂ecznego oraz w obszarze samodzielno艣ci i niezale偶no艣ci. Wsp贸艂odpowiedzialno艣膰 za organizowanie czasu wolnego uczestnik贸w Domu.Przygotowanie i realizacja Indywidualnego Planu Dzia艂ania (IPD)dla ka偶dego uczestnika indywidualnie. Prowadzenie systematycznie i na bie偶膮co dokumentacji z przeprowadzonych zaj臋膰 dotycz膮cych realizacji (IPD) dla ka偶dego uczestnika. Dbanie o zaspokojenie bie偶膮cych potrzeb, bezpiecze艅stwo i komfort os贸b przebywaj膮cych w plac贸wce, a zw艂aszcza o poszanowanie ich godno艣ci i intymno艣ci. Uczestniczenie w zebraniach i pracach Zespo艂u Opieku艅czo - Terapeutycznego plac贸wki. Odpowiadanie za bezpiecze艅stwo uczestnik贸w podczas prowadzonych zaj臋膰. Pomoc w czynno艣ciach opieku艅czych (np. karmienie, ubieranie si臋 korzystanie z toalety.
FUNDACJA "EUDAJMONIA" - 2017-12-05 - Mrowiny (dolno艣l膮skie)
Zarz膮dzanie asortymentem sklepu w ramach dzia艂u; zapewnianie optymalnej ekspozycji towar贸w;wsp贸艂tworzenie polityki handlowej powierzonego dzia艂u; sk艂adanie zam贸wie艅; realizowanie wyznaczonych cel贸w i plan贸w handlowych; zapewnianie profesjonalnej obs艂ugi klient贸w w zakresie sprzeda偶y danego towaru; obs艂uga klienta; zarz膮dzanie prac膮 podleg艂ego zespo艂u: planowanie pracy zespo艂u, ustalanie grafik贸w pracy zespo艂u (pracownik贸w na zmianach), rozdzielanie zada艅 rozliczanie godzin pracy, udzia艂 w podejmowaniu decyzji dotycz膮cych premii i dodatk贸w motywuj膮cych, branie czynnego udzia艂u w procesie rekrutacyjnym nowych pracownik贸w; przygotowywanie raport贸w z rozlicze艅 kas i realizacji zada艅; przestrzeganie ustalonych procedur i standard贸w w zakresie obs艂ugi klient贸w na sali sprzeda偶y.Dodatkowe zadania zawodowe: reprezentowanie firmy w kontaktach z klientami i dostawcami towar贸w; aktywna wsp贸艂praca z prze艂o偶onymi oraz z zespo艂em.
C2 Galerie Alkoholi 艢wiata Jacek Wasilewski - 2016-03-31 - Suwa艂ki (podlaskie)
kierowanie Referatem Budownictwa, Gospodarki Przestrzennej i Komunalnej, Rolnictwa i Ochrony 艢rodowiska:-organizowanie i nadzorowanie pracy wykonywanej przez pracownik贸w referatu,- nadz贸r nad robotami instalacyjnymi wodno-kanalizacyjnymi,- nadz贸r nad eksploatacj膮 urz膮dze艅 wodno-kanalizacyjnych,- prowadzenie bie偶膮cego nadzoru nad stacjami i sieci膮 wodoci膮gow膮,- nadzorowanie prac i napraw konserwacyjnych,- prowadzenie i aktualizacja dokumentacji technicznej wodoci膮g贸w i kanalizacji,- utrzymanie i eksploatacja dr贸g,-prowadzenie spraw zwi膮zanych z transportem publicznym,-organizacja i nadz贸r nad remontami budynk贸w komunalnych,-prowadzenie spraw zwi膮zanych z zaopatrzeniem gminy w energi臋 elektryczn膮 w tym o艣wietlenie uliczne, - nadz贸r nad inwestycjami prowadzonymi przez gmin臋,- nadz贸r nad inwestycjami wsp贸艂finansowanymi ze 艣rodk贸w Unii Europejskiej, - organizowanie pracy i nadz贸r nad brygad膮 remontowo konserwatorsk膮, - organizowanie i nadz贸r nad robotami publicznymi,-prowadzenie spraw zwi膮zanych z Bezpiecze艅stwem i Higien膮 Pracy- wsp贸艂praca z inspektorem BHP,-prowadzenie ewidencji czasu pracy oraz wykorzystania urlop贸w konserwator贸w, elektryk贸w, dozorc贸w i robotnik贸w gospodarczych
GMINA D膭BROWA BISKUPIA - 2018-03-09 - D膮browa Biskupia (kujawsko-pomorskie)
Zgodnie ze stanowiskiem
PRZEDSI臉BIORSTWO ROB脫T IN呕YNIERYJNO-MELIORACYJNYCH "EKOBUD-STAROGARD" SP. Z O. O. - 2019-03-18 - Starogard Gda艅ski (pomorskie)