KIEROWNIK DZIENNEGO DOMU POMOCY Wrocław oferta pracy Miejskie Centrum Usług Socjalnych we Wrocławiu

Stanowisko: KIEROWNIK DZIENNEGO DOMU POMOCY

Wynagrodzenie: od 1 680 PLN

Zakres obowiązków: Planowany ramowy zakres czynności kierownika dziennego domu pomocy obejmuje organizowanie i nadzorowanie funkcjonowania Dziennego Domu Pomocy nr 1 przy ul. Semaforowej 5 we Wrocławiu (zwanego dalej DDP), zapewnienie zgodności realizacji projektu z Wnioskiem o dofinansowanie i właściwymi dokumentami, dotyczącymi realizacji projektów współfinansowanych przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach RPO WD 2014-2020 dla naboru nr RPDS.09.02.01-IP.02.02-263/17.Ponadto do zadań kierownika należeć będzie w szczególności:1. Organizowanie i nadzorowanie realizacji zadań DDP,2. Realizacja zadań DDP przy pomocy personelu merytorycznego i nadzór nad personelem DDP,3. Dbałość o zapewnienie i utrzymanie odpowiedniego poziomu usług świadczonych w DDP,4. Terminowe sporządzanie sprawozdawczości z zakresu działalności DDP,5. Integrowanie zadań zorientowanych na rozwój DDP,6. Monitoring i pomiar wskaźników w zakresie danego DDP,7. Przygotowanie harmonogramu czasu pracy pracowników zatrudnionych w DDP,8. Przygotowanie i nadzór nad harmonogramami oraz planami pracy obowiązującymi w DDP,9. Prowadzenie dokumentacji merytorycznej projektu DDP,10. planowanie i zamawianie artykułów, sprzętów niezbędnych do prawidłowej realizacji zadań merytorycznych w DDP,11. Przestrzeganie dyscypliny finansowej i budżetowej,12. Przygotowanie i terminowe przesyłanie dokumentacji rozliczeniowej do Działu Księgowości13. Zapewnienie realizacji zada DDP zgodnie z obowiązującymi przepisami.Wymagane dokumenty i oświadczenia:1. Kserokopie dokumentów poświadczających wymagany staż pracy (świadectwa pracy/zaświadczenie o zatrudnieniu/ dokumenty potwierdzające wykonywanie działalności gospodarczej o charakterze zgodnym z wymaganiami na danym stanowisku),2. Kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i posiadanie specjalizacji z zakresu organizacji pomocy społecznej,3. Oryginał kwestionariusza osobowego osoby ubiegającej się o zatrudnienie - według wzoru dostępnego na stronie : https://mcus.pl/praca/ogloszenia-projekt-ue.html4. Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego - opatrzone własnoręcznym podpisem,5. Oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych - opatrzone własnoręcznym podpisem,6. Oświadczenie o niekaralności za przestępstwo popełnione umyślnie ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe - opatrzone własnoręcznym podpisem.Dodatkowe dokumenty:1. Kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach,2. Szczegółowe CV - opatrzone własnoręcznym podpisem,3. List motywacyjny - opatrzony własnoręcznym podpisem.Dodatkowe dokumenty aplikacyjne : list motywacyjny, szczegółowe CV, powinny być opatrzone klauzulą:"Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Miejskie Centrum Usług Socjalnych we Wrocławiu ul. Mączna 3, 54-131 Wrocław, dla celów obecnej rekrutacji, prowadzonej na potrzeby Miejskiego Centrum Usług Socjalnych we Wrocławiu, realizowanej w ramach projektu pn.: Mój drugi dom - zapewnienie wsparcia dla osób niesamodzielnych w dziennych domach pomocy we Wrocławiu dofinansowanego z Funduszy Europejskich. Dane osobowe będą przetwarzane zgodnie z rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r.)"Termin i miejsce składania ofert: Dokumenty aplikacyjne należy składać w formie papierowej do dnia 23.05.2019 r. w siedzibie Miejskiego Centrum Usług Socjalnych we Wrocławiu, ul. Mączna 3, p. 160 (sekretariat), w zaklejonej kopercie z dopiskiem : " Oferta zatrudnienia - MCUS.DK.110-25/19", od poniedziałku do piątku w godzinach 7:30 - 15:30 (decyduje data wpływu oferty do Miejskiego Centrum Usług Socjalnych we Wrocławiu).Inne informacje: Prosimy o podanie w ofercie adresu e-mail lub numeru telefonu, gdyż informacja o zakwalifikowaniu się do kolejnego etapu naboru zostanie przekazana kandydatom, którzy spełnili wymagania formalne ( w tym złożyli wymagane dokumenty i oświadczenia), drogą elektroniczną lub telefoniczne.Oferty niekompletne i dostarczone po terminie nie będą rozpatrywane. Po zakończonym naborze oferty odrzucone zostaną komisyjnie zniszczone.Miejskie Centrum Usług Socjalnych we Wrocławiu zastrzega sobie prawo do niedokonania wyboru kandydata do zatrudnienia.Informacje o wynikach naboru będzie umieszczona na stronach internetowych:- Biuletynu Informacji Publicznej Miejskiego Centrum Usług Socjalnych we Wrocławiu: https://mcus.pl/bip/ogloszenia/praca.html- Miejskiego Centrum Usług Socjalnych we Wrocławiu: https://mcus.pl/praca.htmlhttp://www.wroclaw.pl/oferty-jednostek-gminy-01 oraz na tablicy informacyjnej w siedzibie Miejskiego Centrum Usług Socjalnych we Wrocławiu przy ul. Mącznej 3.Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych osób aplikujących na w/w stanowisko dostępne na stronie: https://mcus.pl/praca/ogloszenia-projekt-ue.htmlUmowa o pracę na czas określony (na czas trwania projektu,tj. do dnia 31 października 2021 r.) z możliwością zatrudnienia na czas nieokreślony.Praca w systemie jednozmianowym, na pół etatu.Miejsce wykonywnia pracy: Dzienny Dom Pomocy nr 1 ul. Semaforowa 5, 52-115 WrocławKontakt kandydatów z pracodawcą: tel.: 71)376-99-36, e-mail: kadry (at) mcus.pl

Data publikacji: 2019-05-13

Lokalizacja: Wrocław (dolnośląskie)

Pracodawca: Miejskie Centrum Usług Socjalnych we Wrocławiu

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
Semaforowa 5, 52-115 Wrocław, powiat: m. Wrocław, woj: dolnośląskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
Planowany ramowy zakres czynności kierownika dziennego domu pomocy obejmuje organizowanie i nadzorowanie funkcjonowania Dziennego Domu Pomocy nr 1 przy ul. Semaforowej 5 we Wrocławiu (zwanego dalej DDP), zapewnienie zgodności realizacji projektu z Wnioskiem o dofinansowanie i właściwymi dokumentami, dotyczącymi realizacji projektów współfinansowanych przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach RPO WD 2014-2020 dla naboru nr RPDS.09.02.01-IP.02.02-263/17.Ponadto do zadań kierownika należeć będzie w szczególności:1. Organizowanie i nadzorowanie realizacji zadań DDP,2. Realizacja zadań DDP przy pomocy personelu merytorycznego i nadzór nad personelem DDP,3. Dbałość o zapewnienie i utrzymanie odpowiedniego poziomu usług świadczonych w DDP,4. Terminowe sporządzanie sprawozdawczości z zakresu działalności DDP,5. Integrowanie zadań zorientowanych na rozwój DDP,6. Monitoring i pomiar wskaźników w zakresie danego DDP,7. Przygotowanie harmonogramu czasu pracy pracowników zatrudnionych w DDP,8. Przygotowanie i nadzór nad harmonogramami oraz planami pracy obowiązującymi w DDP,9. Prowadzenie dokumentacji merytorycznej projektu DDP,10. planowanie i zamawianie artykułów, sprzętów niezbędnych do prawidłowej realizacji zadań merytorycznych w DDP,11. Przestrzeganie dyscypliny finansowej i budżetowej,12. Przygotowanie i terminowe przesyłanie dokumentacji rozliczeniowej do Działu Księgowości13. Zapewnienie realizacji zada DDP zgodnie z obowiązującymi przepisami.Wymagane dokumenty i oświadczenia:1. Kserokopie dokumentów poświadczających wymagany staż pracy (świadectwa pracy/zaświadczenie o zatrudnieniu/ dokumenty potwierdzające wykonywanie działalności gospodarczej o charakterze zgodnym z wymaganiami na danym stanowisku),2. Kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i posiadanie specjalizacji z zakresu organizacji pomocy społecznej,3. Oryginał kwestionariusza osobowego osoby ubiegającej się o zatrudnienie - według wzoru dostępnego na stronie : https://mcus.pl/praca/ogloszenia-projekt-ue.html4. Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego - opatrzone własnoręcznym podpisem,5. Oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych - opatrzone własnoręcznym podpisem,6. Oświadczenie o niekaralności za przestępstwo popełnione umyślnie ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe - opatrzone własnoręcznym podpisem.Dodatkowe dokumenty:1. Kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach,2. Szczegółowe CV - opatrzone własnoręcznym podpisem,3. List motywacyjny - opatrzony własnoręcznym podpisem.Dodatkowe dokumenty aplikacyjne : list motywacyjny, szczegółowe CV, powinny być opatrzone klauzulą:"Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Miejskie Centrum Usług Socjalnych we Wrocławiu ul. Mączna 3, 54-131 Wrocław, dla celów obecnej rekrutacji, prowadzonej na potrzeby Miejskiego Centrum Usług Socjalnych we Wrocławiu, realizowanej w ramach projektu pn.: Mój drugi dom - zapewnienie wsparcia dla osób niesamodzielnych w dziennych domach pomocy we Wrocławiu dofinansowanego z Funduszy Europejskich. Dane osobowe będą przetwarzane zgodnie z rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r.)"Termin i miejsce składania ofert: Dokumenty aplikacyjne należy składać w formie papierowej do dnia 23.05.2019 r. w siedzibie Miejskiego Centrum Usług Socjalnych we Wrocławiu, ul. Mączna 3, p. 160 (sekretariat), w zaklejonej kopercie z dopiskiem : " Oferta zatrudnienia - MCUS.DK.110-25/19", od poniedziałku do piątku w godzinach 7:30 - 15:30 (decyduje data wpływu oferty do Miejskiego Centrum Usług Socjalnych we Wrocławiu).Inne informacje: Prosimy o podanie w ofercie adresu e-mail lub numeru telefonu, gdyż informacja o zakwalifikowaniu się do kolejnego etapu naboru zostanie przekazana kandydatom, którzy spełnili wymagania formalne ( w tym złożyli wymagane dokumenty i oświadczenia), drogą elektroniczną lub telefoniczne.Oferty niekompletne i dostarczone po terminie nie będą rozpatrywane. Po zakończonym naborze oferty odrzucone zostaną komisyjnie zniszczone.Miejskie Centrum Usług Socjalnych we Wrocławiu zastrzega sobie prawo do niedokonania wyboru kandydata do zatrudnienia.Informacje o wynikach naboru będzie umieszczona na stronach internetowych:- Biuletynu Informacji Publicznej Miejskiego Centrum Usług Socjalnych we Wrocławiu: https://mcus.pl/bip/ogloszenia/praca.html- Miejskiego Centrum Usług Socjalnych we Wrocławiu: https://mcus.pl/praca.htmlhttp://www.wroclaw.pl/oferty-jednostek-gminy-01 oraz na tablicy informacyjnej w siedzibie Miejskiego Centrum Usług Socjalnych we Wrocławiu przy ul. Mącznej 3.Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych osób aplikujących na w/w stanowisko dostępne na stronie: https://mcus.pl/praca/ogloszenia-projekt-ue.htmlUmowa o pracę na czas określony (na czas trwania projektu,tj. do dnia 31 października 2021 r.) z możliwością zatrudnienia na czas nieokreślony.Praca w systemie jednozmianowym, na pół etatu.Miejsce wykonywnia pracy: Dzienny Dom Pomocy nr 1 ul. Semaforowa 5, 52-115 WrocławKontakt kandydatów z pracodawcą: tel.: 71)376-99-36, e-mail: kadry (at) mcus.pl

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony

Wymiar etatu: 0.5

Zmianowość pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 20

warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 80

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 1 680 PLN

Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku:
- wynagrodzenie zasadnicze 1680 złPonadto: - dodatek za wysługę lat (minimum 5 lat stażu pracy)- premia regulaminowa ( 20% wynagrodzenia zasadniczego)- dodatek funkcyjny (wg. regulaminu wynagradzania MCUS)- nagrody jubileuszowe i dodatkowe wynagrodzenie roczne (trzynasta pensja)Możliwość dodatkowych świadczeń z Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1

Nazwa stanowiska: KIEROWNIK DZIENNEGO DOMU POMOCY

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Wrocław

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: dolnośląskie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Wrocław

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Wrocław

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód:
pozostali kierownicy w instytucjach pomocy społecznej

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 1 680 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 01.08.2019

Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy:
Pozostali kierownicy w instytucjach pomocy społecznej (wymagany staż - lata: 5)

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)

Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: MS OFFICE

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania niezbędne (wymagania konieczne do podjęcia pracy na danym stanowisku):1. wykształcenie: wyższe,2. ukończona specjalizacja z zakresu organizacji pomocy społecznej,3. staż pracy min. 5 lat, w tym minimum 3 lata w pomocy społecznej ,4. obywatelstwo polskie,5. pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,6. nieskazanie prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,7. nieposzlakowana opinia,8. znajomość przepisów związanych z wykonywanymi zadaniami, zwłaszcza w zakresie pomocy społecznej, finansów publicznych, prawa pracy, pracowników samorządowych.Wymagania dodatkowe ( wymagania pozwalające na optymalne wykonywanie zadań na danym stanowisku):1. umiejętność samodzielnej pracy na stanowisku i w zespole,2. dokładność i staranność wykonywania zadań,3. zdolność nadawania priorytetu sprawom ważnym i rozwiązywania problemów złożonych,4. umiejętność przekonywującego argumentowania służącego osiąganiu wyznaczonych celów,5. zdolności komunikacyjne, elastyczność, zaangażowanie, opanowanie, komunikatywność,6. rzetelność,wysoka kultura osobista,7. umiejętność efektywnego porozumiewania się z ludźmi,8. umiejętność zachowywania się w sytuacjach konfliktowych,9. umiejętność radzenia sobie w sytuacjach kryzysowych,10. umiejętność obsługi urządzeń biurowych i sprzętu oraz programów komputerowych (MS Office Word, MS Office Excel, MS Office Power Point, MS Office Outlook, Microsoft Project).

Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 5

Nazwa pracodawcy: Miejskie Centrum Usług Socjalnych we Wrocławiu

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu

Adres pracodawcy:
Mączna 3, 54-131 Wrocław, powiat: m. Wrocław, woj: dolnośląskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Wymagane dokumenty i oświadczenia:1. Kserokopie dokumentów poświadczających wymagany staż pracy (świadectwa pracy/zaświadczenie o zatrudnieniu/ dokumenty potwierdzające wykonywanie działalności gospodarczej o charakterze zgodnym z wymaganiami na danym stanowisku),2. Kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i posiadanie specjalizacji z zakresu organizacji pomocy społecznej,3. Oryginał kwestionariusza osobowego osoby ubiegającej się o zatrudnienie - według wzoru dostępnego na stronie : https://mcus.pl/praca/ogloszenia-projekt-ue.html4. Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego - opatrzone własnoręcznym podpisem,5. Oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych - opatrzone własnoręcznym podpisem,6. Oświadczenie o niekaralności za przestępstwo popełnione umyślnie ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe - opatrzone własnoręcznym podpisem.Dodatkowe dokumenty:1. Kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach,2. Szczegółowe CV - opatrzone własnoręcznym podpisem,3. List motywacyjny - opatrzony własnoręcznym podpisem.

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: dolnośląskie

Powiat pracodawcy: m. Wrocław

Gmina pracodawcy: Wrocław

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Wrocław

Ulica pracodawcy: Mączna

Numer budynku pracodawcy: 3

Profil działalności pracodawcy: RP.411-552/08

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali kierownicy w instytucjach pomocy społecznej

Data dodania oferty pracy: 13.05.2019

Oferta pracy ważna do: 23.05.2019

Data udostępnienia oferty pracy: 13.05.2019

Data przyjęcia oferty pracy: 13.05.2019

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?646f817288c113ae4464c1a19c3c7ee4

Podobne oferty pracy

KIEROWNIK SKLEPU - od 2 500 PLN

Sprzedaż galanterii, odzieży, obuwia, tworzenie grafików, odbiór reklamacji.
kontakt przez PUP - 2016-07-01 - Wodzisław Śląski (śląskie)

KIEROWNIK - od 2 500 PLN

zarządzanie dostawami, przygotowywanie zamówień klientów, analiza rynku, także w Chinach, sporządzanie zamówień, wykonywanie prac zleconych przez zarząd, zamawianie towaru u chińskich dostawców, zastępowanie innych pracowników w razie ich choroby lub nieobecności
kontakt przez PUP - 2017-04-20 - Wólka Kosowska (mazowieckie)

KIEROWNIK BIURA - 997,4 PLN

Kierownik biura
kontakt przez PUP - 2017-01-10 - Grodków (opolskie)

KIEROWNIK ROBÓT DROGOWYCH - od 2 500 PLN

Kierowanie robotami drogowymi
ZAKŁAD GOSPODARKI KOMUNALNEJ sp.z o.o. - 2016-06-07 - Kraków (małopolskie)

KIEROWNIK PRODUKCJI - od 3 500 PLN

optymalizowanie produkcji pod kątem wydajności, jakości i kontroli kosztów,przetwórstwa szkła oraz produkcja pojazdów mechanicznych,-prowadzenie pelnej dokumentacji produkcyjnej.
AGRO - TECHMA Dorota Piszczór - 2016-09-29 - Koźmin Wielkopolski (wielkopolskie)

KIEROWNIK SPRZEDAŻY - od 1 850 PLN

zarządzanie zespołem sprzedawców, zarządzanie asortymentem, dbanie o estetykę i wystrój sklepu, odpowiedzialność za wyniki sprzedażowe
EURO-NET sp.z o.o. Warszawa - 2016-03-11 - Skoczów (śląskie)

KIEROWNIK MAGAZYNU - od 4 210 PLN

Planowanie, organizowanie, kierowanie oraz kontrola funkcjonowania magazynu, tj. odbiór, transport, przechowywanie, wypełnianie zamówień i utrzymanie odpowiedniego poziomu obiektu magazynowego, nadzór nad działalnością magazynu, organizowanie pracy personelu magazynu, kontrola dokumentacji przepływu towarów, przeprowadzanie inspekcji magazynu oraz jego wyposażenia, przyjmowanie i odpowiadanie za reklamacje.
IGLOMAK II - 2018-01-10 - Otmuchów (opolskie)

KIEROWNIK/KOORDYNATOR PRODUKCJI - od 4 000 PLN

Kierownik produkcji podłóg kasetonowych
Firma Stolarska "Drwalnik" s.c. Krystyna Łatka, Tadeusz Łatka - 2019-04-17 - Lipnica Wielka (małopolskie)

KIEROWNIK DZIAŁU - od 3 400 PLN

kierowanie i nadzór nad całokształtem realizacji gospodarki żywnościowej w Szkole Aspirantów PSP w Poznaniu, w szczególności: przygotowywanie zamówień dotyczacych zakupów produktów żywnościowych, sporządzanie grafików pracy, sporządzanie jadłospisów, nadzorowanie stanu sanitarno- higienicznego sprzętu, maszyn i urządzeń technicznych oraz pomieszczeń działu, obsługa komputerowego programu "Stołówka" oraz "Magazyn", nadzór nad przestrzeganiem zasad HACCP oraz zasadami GMP i GHP, nadzór nad wyceną dowodów przychodu zgodnie z fakturami, sporządzanie miesięcznego zestawienia rozchodów, prowadzenie rejestru przychodów (faktur, rachunków), dokumentowanie zadań oraz nadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentów, w tym w szczególności dokumentów finansowych związanych z pracą działu, prowadzenie ewidencji środków zaopatrzenia żywnościowego, nadzór nad gospodarką magazynową, nadzór nad konserwacją, legalizacją oraz naprawami maszyn i urządzeń z działu, właściwe klasyfikowanie, ewidencja oraz wystepowanie z wnioskami dotyczącymi wybrakowania przedmiotów i urządzeń
SZKOŁA ASPIRANTÓW PAŃSTWOWEJ STRAŻY POŻARNEJ - 2017-04-24 - Poznań (wielkopolskie)

PRACZ - od 2 000 PLN

Obsługa maszyn pralniczych, przyjmowanie, segregowanie i wydawanie bielizny szpitalnej i roboczej
Szpital Wojewódzki im. dr. Ludwika Rydygiera w Suwałkach - 2017-10-20 - Suwałki (podlaskie)

PRACOWNIK BIUROWY - 997,4 PLN

zapoznanie się ze specyfiką zakładu pracy, wykonywanie zadań pomocniczych na stanowisku pracy, archiwizowanie dokumentów wg rzeczowego wykazu akt, obsługa urządzeń biurowych (faks, kserokopiarka, skaner itp.), redagowanie pism, przygotowanie korespondencji do wysłania pocztą tradycyjną.
kontakt przez PUP - 2017-02-24 - Turek (wielkopolskie)

KIEROWNIK SKLEPU JUBILERSKIEGO - od 1 850 PLN

wg.zawodu.Wynagrodzenie do uzgodnienia
Sklepy Jubilerskie Andrzej Rabiczko - 2016-11-30 - Mrągowo (warmińsko-mazurskie)

KIEROWNIK DO SPRAW SPRZEDAŻY - od 4 500 PLN

prowadzenie obsługi sprzedaży na niemieckojęzycznej platformie handlowej eBay, Amazon-prowadzenie korespondencji e-mailowej z klientami, telefoniczna obsługa klientów niemieckojęzycznych,
kontakt przez PUP - 2017-09-29 - Kraków (małopolskie)

PRACOWNIK PRZY PRODUKCJI PALET - od 2 100 PLN

zbijanie palet, obsługa maszyn tartacznych
PPHU EURO & BIO Justyna Cieślak - 2018-01-19 - Strzmiele (zachodniopomorskie)

KIEROWNIK SKLEPU - od 2 200 PLN

Zarządzanie sklepem, sprzedaż pośredniczenie pomiędzy zarządem/prezesem, a pracownikami. Wymagania: staż pracy 5 lat, znajomość języka chińskiego w stopniu biegłym Forma kontaktu z Pracodawcą: osobiście w godz. 9-20.
FOR YOU LI LI SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-02-05 - Wejherowo (pomorskie)

KIEROWNIK SKLEPU - od 2 200 PLN

Planowanie, organizowanie, nadzorowanie działalności, kontakt z klientem zagranicznym w języku chińskim, planowanie czasu pracy, kontrola stanów magazynowych
YE 2013 Spółka z o.o. - 2016-11-04 - Jaworzno (śląskie)

PRACOWNIK RESTAURACJI - 419 - od 2 150 PLN

obsługa kasy fiskalnej, produkcja i przygotowywanie kanapek, obsługa maszyn gastronomicznych, sprzątanie restauracji
Firma Usługowo-Handlowa Borowy Marek - 2017-03-14 - Świdnica (dolnośląskie)

KIEROWNIK DZIAŁU MASARNIA - od 2 800 PLN

organizowanie pracy zespołu oraz zarządzanie produkcją, praca na stanowisku w masarni
BORELAS Sp. z o.o. - 2016-11-03 - Choszczno (zachodniopomorskie)

KIEROWNIK SKLEPU - od 2 500 PLN

zarzadzanie sklepem, kierowanie zespołem pracowników
Firma Produkcyjno - Handlowa " WDT " Wiesław Salwa - 2017-04-10 - Żółkiewka-Osada (lubelskie)

OPERATOR BELOWNICY - od 8 PLN

obsługa belownicy - maszyny do gniecenia kartonów
ASPEN Sp.z o.o. - 2015-12-18 - Rzeszów (podkarpackie)

KUCHARZ - od 2 500 PLN

Przygotowywanie potraw w restauracji hotelowej.
kontakt przez PUP - 2017-09-07 - Gołdap (warmińsko-mazurskie)

KIEROWNIK SEKCJI SNSTALACJI ELEKTRYCZNEJ - od 3 720 PLN

Nadzór na zapewnieniem prawidłowej pracy urządzeń zapewniających dostawę energii elektrycznej.Nadzór nad usługodawcą w zakresie realizacji zadań związanych z konserwacją, naprawą i usuwaniem awarii. Ustalanie zakresu i harmonogramu profilaktycznych badań, napraw i przeglądów oraz remontów urządzeń i instalacji elektrycznych. Prowadzenie dokumentacji technicznej dla podległych instalacji, maszyn i urządzeń. Nadzorowanie prac i eksploatacji podległych urządzeń elektroenergetycznych, kierowanie osobami zajmującymi się ich obsługą, konserwacją i naprawami.
UNIWERSYTECKI SZPITAL DZIECIĘCY W LUBLINIE - 2016-05-06 - Lublin (lubelskie)

OPIEKUN - od 2 580 PLN

opieka nad starszymi osobami
DOM POMOCY SPOŁECZNEJ W LISÓWKACH - 2018-01-31 - Lisówki (wielkopolskie)


Wybierz powiat