KIEROWNIK DZIENNEGO DOMU POMOCY Wrocław oferta pracy Miejskie Centrum Usług Socjalnych we Wrocławiu
Stanowisko: KIEROWNIK DZIENNEGO DOMU POMOCY
Wynagrodzenie: od 1 680 PLN
Zakres obowiązków: Planowany ramowy zakres czynności kierownika dziennego domu pomocy obejmuje organizowanie i nadzorowanie funkcjonowania Dziennego Domu Pomocy nr 1 przy ul. Semaforowej 5 we Wrocławiu (zwanego dalej DDP), zapewnienie zgodności realizacji projektu z Wnioskiem o dofinansowanie i właściwymi dokumentami, dotyczącymi realizacji projektów współfinansowanych przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach RPO WD 2014-2020 dla naboru nr RPDS.09.02.01-IP.02.02-263/17.Ponadto do zadań kierownika należeć będzie w szczególności:1. Organizowanie i nadzorowanie realizacji zadań DDP,2. Realizacja zadań DDP przy pomocy personelu merytorycznego i nadzór nad personelem DDP,3. Dbałość o zapewnienie i utrzymanie odpowiedniego poziomu usług świadczonych w DDP,4. Terminowe sporządzanie sprawozdawczości z zakresu działalności DDP,5. Integrowanie zadań zorientowanych na rozwój DDP,6. Monitoring i pomiar wskaźników w zakresie danego DDP,7. Przygotowanie harmonogramu czasu pracy pracowników zatrudnionych w DDP,8. Przygotowanie i nadzór nad harmonogramami oraz planami pracy obowiązującymi w DDP,9. Prowadzenie dokumentacji merytorycznej projektu DDP,10. planowanie i zamawianie artykułów, sprzętów niezbędnych do prawidłowej realizacji zadań merytorycznych w DDP,11. Przestrzeganie dyscypliny finansowej i budżetowej,12. Przygotowanie i terminowe przesyłanie dokumentacji rozliczeniowej do Działu Księgowości13. Zapewnienie realizacji zada DDP zgodnie z obowiązującymi przepisami.Wymagane dokumenty i oświadczenia:1. Kserokopie dokumentów poświadczających wymagany staż pracy (świadectwa pracy/zaświadczenie o zatrudnieniu/ dokumenty potwierdzające wykonywanie działalności gospodarczej o charakterze zgodnym z wymaganiami na danym stanowisku),2. Kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i posiadanie specjalizacji z zakresu organizacji pomocy społecznej,3. Oryginał kwestionariusza osobowego osoby ubiegającej się o zatrudnienie - według wzoru dostępnego na stronie : https://mcus.pl/praca/ogloszenia-projekt-ue.html4. Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego - opatrzone własnoręcznym podpisem,5. Oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych - opatrzone własnoręcznym podpisem,6. Oświadczenie o niekaralności za przestępstwo popełnione umyślnie ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe - opatrzone własnoręcznym podpisem.Dodatkowe dokumenty:1. Kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach,2. Szczegółowe CV - opatrzone własnoręcznym podpisem,3. List motywacyjny - opatrzony własnoręcznym podpisem.Dodatkowe dokumenty aplikacyjne : list motywacyjny, szczegółowe CV, powinny być opatrzone klauzulą:"Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Miejskie Centrum Usług Socjalnych we Wrocławiu ul. Mączna 3, 54-131 Wrocław, dla celów obecnej rekrutacji, prowadzonej na potrzeby Miejskiego Centrum Usług Socjalnych we Wrocławiu, realizowanej w ramach projektu pn.: Mój drugi dom - zapewnienie wsparcia dla osób niesamodzielnych w dziennych domach pomocy we Wrocławiu dofinansowanego z Funduszy Europejskich. Dane osobowe będą przetwarzane zgodnie z rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r.)"Termin i miejsce składania ofert: Dokumenty aplikacyjne należy składać w formie papierowej do dnia 23.05.2019 r. w siedzibie Miejskiego Centrum Usług Socjalnych we Wrocławiu, ul. Mączna 3, p. 160 (sekretariat), w zaklejonej kopercie z dopiskiem : " Oferta zatrudnienia - MCUS.DK.110-25/19", od poniedziałku do piątku w godzinach 7:30 - 15:30 (decyduje data wpływu oferty do Miejskiego Centrum Usług Socjalnych we Wrocławiu).Inne informacje: Prosimy o podanie w ofercie adresu e-mail lub numeru telefonu, gdyż informacja o zakwalifikowaniu się do kolejnego etapu naboru zostanie przekazana kandydatom, którzy spełnili wymagania formalne ( w tym złożyli wymagane dokumenty i oświadczenia), drogą elektroniczną lub telefoniczne.Oferty niekompletne i dostarczone po terminie nie będą rozpatrywane. Po zakończonym naborze oferty odrzucone zostaną komisyjnie zniszczone.Miejskie Centrum Usług Socjalnych we Wrocławiu zastrzega sobie prawo do niedokonania wyboru kandydata do zatrudnienia.Informacje o wynikach naboru będzie umieszczona na stronach internetowych:- Biuletynu Informacji Publicznej Miejskiego Centrum Usług Socjalnych we Wrocławiu: https://mcus.pl/bip/ogloszenia/praca.html- Miejskiego Centrum Usług Socjalnych we Wrocławiu: https://mcus.pl/praca.htmlhttp://www.wroclaw.pl/oferty-jednostek-gminy-01 oraz na tablicy informacyjnej w siedzibie Miejskiego Centrum Usług Socjalnych we Wrocławiu przy ul. Mącznej 3.Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych osób aplikujących na w/w stanowisko dostępne na stronie: https://mcus.pl/praca/ogloszenia-projekt-ue.htmlUmowa o pracę na czas określony (na czas trwania projektu,tj. do dnia 31 października 2021 r.) z możliwością zatrudnienia na czas nieokreślony.Praca w systemie jednozmianowym, na pół etatu.Miejsce wykonywnia pracy: Dzienny Dom Pomocy nr 1 ul. Semaforowa 5, 52-115 WrocławKontakt kandydatów z pracodawcą: tel.: 71)376-99-36, e-mail: kadry (at) mcus.pl
Data publikacji: 2019-05-13
Lokalizacja: Wrocław (dolnośląskie)
Pracodawca: Miejskie Centrum Usług Socjalnych we Wrocławiu
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Semaforowa 5, 52-115 Wrocław, powiat: m. Wrocław, woj: dolnośląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Planowany ramowy zakres czynności kierownika dziennego domu pomocy obejmuje organizowanie i nadzorowanie funkcjonowania Dziennego Domu Pomocy nr 1 przy ul. Semaforowej 5 we Wrocławiu (zwanego dalej DDP), zapewnienie zgodności realizacji projektu z Wnioskiem o dofinansowanie i właściwymi dokumentami, dotyczącymi realizacji projektów współfinansowanych przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach RPO WD 2014-2020 dla naboru nr RPDS.09.02.01-IP.02.02-263/17.Ponadto do zadań kierownika należeć będzie w szczególności:1. Organizowanie i nadzorowanie realizacji zadań DDP,2. Realizacja zadań DDP przy pomocy personelu merytorycznego i nadzór nad personelem DDP,3. Dbałość o zapewnienie i utrzymanie odpowiedniego poziomu usług świadczonych w DDP,4. Terminowe sporządzanie sprawozdawczości z zakresu działalności DDP,5. Integrowanie zadań zorientowanych na rozwój DDP,6. Monitoring i pomiar wskaźników w zakresie danego DDP,7. Przygotowanie harmonogramu czasu pracy pracowników zatrudnionych w DDP,8. Przygotowanie i nadzór nad harmonogramami oraz planami pracy obowiązującymi w DDP,9. Prowadzenie dokumentacji merytorycznej projektu DDP,10. planowanie i zamawianie artykułów, sprzętów niezbędnych do prawidłowej realizacji zadań merytorycznych w DDP,11. Przestrzeganie dyscypliny finansowej i budżetowej,12. Przygotowanie i terminowe przesyłanie dokumentacji rozliczeniowej do Działu Księgowości13. Zapewnienie realizacji zada DDP zgodnie z obowiązującymi przepisami.Wymagane dokumenty i oświadczenia:1. Kserokopie dokumentów poświadczających wymagany staż pracy (świadectwa pracy/zaświadczenie o zatrudnieniu/ dokumenty potwierdzające wykonywanie działalności gospodarczej o charakterze zgodnym z wymaganiami na danym stanowisku),2. Kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i posiadanie specjalizacji z zakresu organizacji pomocy społecznej,3. Oryginał kwestionariusza osobowego osoby ubiegającej się o zatrudnienie - według wzoru dostępnego na stronie : https://mcus.pl/praca/ogloszenia-projekt-ue.html4. Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego - opatrzone własnoręcznym podpisem,5. Oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych - opatrzone własnoręcznym podpisem,6. Oświadczenie o niekaralności za przestępstwo popełnione umyślnie ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe - opatrzone własnoręcznym podpisem.Dodatkowe dokumenty:1. Kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach,2. Szczegółowe CV - opatrzone własnoręcznym podpisem,3. List motywacyjny - opatrzony własnoręcznym podpisem.Dodatkowe dokumenty aplikacyjne : list motywacyjny, szczegółowe CV, powinny być opatrzone klauzulą:"Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Miejskie Centrum Usług Socjalnych we Wrocławiu ul. Mączna 3, 54-131 Wrocław, dla celów obecnej rekrutacji, prowadzonej na potrzeby Miejskiego Centrum Usług Socjalnych we Wrocławiu, realizowanej w ramach projektu pn.: Mój drugi dom - zapewnienie wsparcia dla osób niesamodzielnych w dziennych domach pomocy we Wrocławiu dofinansowanego z Funduszy Europejskich. Dane osobowe będą przetwarzane zgodnie z rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r.)"Termin i miejsce składania ofert: Dokumenty aplikacyjne należy składać w formie papierowej do dnia 23.05.2019 r. w siedzibie Miejskiego Centrum Usług Socjalnych we Wrocławiu, ul. Mączna 3, p. 160 (sekretariat), w zaklejonej kopercie z dopiskiem : " Oferta zatrudnienia - MCUS.DK.110-25/19", od poniedziałku do piątku w godzinach 7:30 - 15:30 (decyduje data wpływu oferty do Miejskiego Centrum Usług Socjalnych we Wrocławiu).Inne informacje: Prosimy o podanie w ofercie adresu e-mail lub numeru telefonu, gdyż informacja o zakwalifikowaniu się do kolejnego etapu naboru zostanie przekazana kandydatom, którzy spełnili wymagania formalne ( w tym złożyli wymagane dokumenty i oświadczenia), drogą elektroniczną lub telefoniczne.Oferty niekompletne i dostarczone po terminie nie będą rozpatrywane. Po zakończonym naborze oferty odrzucone zostaną komisyjnie zniszczone.Miejskie Centrum Usług Socjalnych we Wrocławiu zastrzega sobie prawo do niedokonania wyboru kandydata do zatrudnienia.Informacje o wynikach naboru będzie umieszczona na stronach internetowych:- Biuletynu Informacji Publicznej Miejskiego Centrum Usług Socjalnych we Wrocławiu: https://mcus.pl/bip/ogloszenia/praca.html- Miejskiego Centrum Usług Socjalnych we Wrocławiu: https://mcus.pl/praca.htmlhttp://www.wroclaw.pl/oferty-jednostek-gminy-01 oraz na tablicy informacyjnej w siedzibie Miejskiego Centrum Usług Socjalnych we Wrocławiu przy ul. Mącznej 3.Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych osób aplikujących na w/w stanowisko dostępne na stronie: https://mcus.pl/praca/ogloszenia-projekt-ue.htmlUmowa o pracę na czas określony (na czas trwania projektu,tj. do dnia 31 października 2021 r.) z możliwością zatrudnienia na czas nieokreślony.Praca w systemie jednozmianowym, na pół etatu.Miejsce wykonywnia pracy: Dzienny Dom Pomocy nr 1 ul. Semaforowa 5, 52-115 WrocławKontakt kandydatów z pracodawcą: tel.: 71)376-99-36, e-mail: kadry (at) mcus.pl
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 0.5
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 20
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 80
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 1 680 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku:
- wynagrodzenie zasadnicze 1680 złPonadto: - dodatek za wysługę lat (minimum 5 lat stażu pracy)- premia regulaminowa ( 20% wynagrodzenia zasadniczego)- dodatek funkcyjny (wg. regulaminu wynagradzania MCUS)- nagrody jubileuszowe i dodatkowe wynagrodzenie roczne (trzynasta pensja)Możliwość dodatkowych świadczeń z Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: KIEROWNIK DZIENNEGO DOMU POMOCY
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Wrocław
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: dolnośląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Wrocław
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Wrocław
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
pozostali kierownicy w instytucjach pomocy społecznej
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 1 680 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.08.2019
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy:
Pozostali kierownicy w instytucjach pomocy społecznej (wymagany staż - lata: 5)
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: MS OFFICE
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania niezbędne (wymagania konieczne do podjęcia pracy na danym stanowisku):1. wykształcenie: wyższe,2. ukończona specjalizacja z zakresu organizacji pomocy społecznej,3. staż pracy min. 5 lat, w tym minimum 3 lata w pomocy społecznej ,4. obywatelstwo polskie,5. pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,6. nieskazanie prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,7. nieposzlakowana opinia,8. znajomość przepisów związanych z wykonywanymi zadaniami, zwłaszcza w zakresie pomocy społecznej, finansów publicznych, prawa pracy, pracowników samorządowych.Wymagania dodatkowe ( wymagania pozwalające na optymalne wykonywanie zadań na danym stanowisku):1. umiejętność samodzielnej pracy na stanowisku i w zespole,2. dokładność i staranność wykonywania zadań,3. zdolność nadawania priorytetu sprawom ważnym i rozwiązywania problemów złożonych,4. umiejętność przekonywującego argumentowania służącego osiąganiu wyznaczonych celów,5. zdolności komunikacyjne, elastyczność, zaangażowanie, opanowanie, komunikatywność,6. rzetelność,wysoka kultura osobista,7. umiejętność efektywnego porozumiewania się z ludźmi,8. umiejętność zachowywania się w sytuacjach konfliktowych,9. umiejętność radzenia sobie w sytuacjach kryzysowych,10. umiejętność obsługi urządzeń biurowych i sprzętu oraz programów komputerowych (MS Office Word, MS Office Excel, MS Office Power Point, MS Office Outlook, Microsoft Project).
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 5
Nazwa pracodawcy: Miejskie Centrum Usług Socjalnych we Wrocławiu
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu
Adres pracodawcy:
Mączna 3, 54-131 Wrocław, powiat: m. Wrocław, woj: dolnośląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Wymagane dokumenty i oświadczenia:1. Kserokopie dokumentów poświadczających wymagany staż pracy (świadectwa pracy/zaświadczenie o zatrudnieniu/ dokumenty potwierdzające wykonywanie działalności gospodarczej o charakterze zgodnym z wymaganiami na danym stanowisku),2. Kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i posiadanie specjalizacji z zakresu organizacji pomocy społecznej,3. Oryginał kwestionariusza osobowego osoby ubiegającej się o zatrudnienie - według wzoru dostępnego na stronie : https://mcus.pl/praca/ogloszenia-projekt-ue.html4. Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego - opatrzone własnoręcznym podpisem,5. Oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych - opatrzone własnoręcznym podpisem,6. Oświadczenie o niekaralności za przestępstwo popełnione umyślnie ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe - opatrzone własnoręcznym podpisem.Dodatkowe dokumenty:1. Kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach,2. Szczegółowe CV - opatrzone własnoręcznym podpisem,3. List motywacyjny - opatrzony własnoręcznym podpisem.
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: dolnośląskie
Powiat pracodawcy: m. Wrocław
Gmina pracodawcy: Wrocław
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Wrocław
Ulica pracodawcy: Mączna
Numer budynku pracodawcy: 3
Profil działalności pracodawcy: RP.411-552/08
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali kierownicy w instytucjach pomocy społecznej
Data dodania oferty pracy: 13.05.2019
Oferta pracy ważna do: 23.05.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 13.05.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 13.05.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?646f817288c113ae4464c1a19c3c7ee4
Podobne oferty pracy
-
kontakt przez PUP - 2017-03-28 - Oborniki (wielkopolskie)
Sprzedaż galanterii, odzieży, obuwia, tworzenie grafików, odbiór reklamacji.
kontakt przez PUP - 2016-07-01 - Wodzisław Śląski (śląskie)
Kierownik robót budowlanych
Przedsiębiorstwo Instalacji Sanitarnych INSBUD Sp. z o.o. - 2016-05-09 - Tarnów (małopolskie)
zarządzanie dostawami, przygotowywanie zamówień klientów, analiza rynku, także w Chinach, sporządzanie zamówień, wykonywanie prac zleconych przez zarząd, zamawianie towaru u chińskich dostawców, zastępowanie innych pracowników w razie ich choroby lub nieobecności
kontakt przez PUP - 2017-04-20 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
Kierownik biura
kontakt przez PUP - 2017-01-10 - Grodków (opolskie)
Praca w bibliotece szkolnej.
Publiczna Szkoła Podstawowa nr 5 im. A. CZ. Centkiewiczów w Wałbrzychu - 2018-02-06 - Wałbrzych (dolnośląskie)
Kierowanie robotami drogowymi
ZAKŁAD GOSPODARKI KOMUNALNEJ sp.z o.o. - 2016-06-07 - Kraków (małopolskie)
optymalizowanie produkcji pod kątem wydajności, jakości i kontroli kosztów,przetwórstwa szkła oraz produkcja pojazdów mechanicznych,-prowadzenie pelnej dokumentacji produkcyjnej.
AGRO - TECHMA Dorota Piszczór - 2016-09-29 - Koźmin Wielkopolski (wielkopolskie)
zarządzanie zespołem sprzedawców, zarządzanie asortymentem, dbanie o estetykę i wystrój sklepu, odpowiedzialność za wyniki sprzedażowe
EURO-NET sp.z o.o. Warszawa - 2016-03-11 - Skoczów (śląskie)
Planowanie, organizowanie, kierowanie oraz kontrola funkcjonowania magazynu, tj. odbiór, transport, przechowywanie, wypełnianie zamówień i utrzymanie odpowiedniego poziomu obiektu magazynowego, nadzór nad działalnością magazynu, organizowanie pracy personelu magazynu, kontrola dokumentacji przepływu towarów, przeprowadzanie inspekcji magazynu oraz jego wyposażenia, przyjmowanie i odpowiadanie za reklamacje.
IGLOMAK II - 2018-01-10 - Otmuchów (opolskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2016-01-12 - Warszawa (mazowieckie)
Kierownik produkcji podłóg kasetonowych
Firma Stolarska "Drwalnik" s.c. Krystyna Łatka, Tadeusz Łatka - 2019-04-17 - Lipnica Wielka (małopolskie)
kierowanie i nadzór nad całokształtem realizacji gospodarki żywnościowej w Szkole Aspirantów PSP w Poznaniu, w szczególności: przygotowywanie zamówień dotyczacych zakupów produktów żywnościowych, sporządzanie grafików pracy, sporządzanie jadłospisów, nadzorowanie stanu sanitarno- higienicznego sprzętu, maszyn i urządzeń technicznych oraz pomieszczeń działu, obsługa komputerowego programu "Stołówka" oraz "Magazyn", nadzór nad przestrzeganiem zasad HACCP oraz zasadami GMP i GHP, nadzór nad wyceną dowodów przychodu zgodnie z fakturami, sporządzanie miesięcznego zestawienia rozchodów, prowadzenie rejestru przychodów (faktur, rachunków), dokumentowanie zadań oraz nadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentów, w tym w szczególności dokumentów finansowych związanych z pracą działu, prowadzenie ewidencji środków zaopatrzenia żywnościowego, nadzór nad gospodarką magazynową, nadzór nad konserwacją, legalizacją oraz naprawami maszyn i urządzeń z działu, właściwe klasyfikowanie, ewidencja oraz wystepowanie z wnioskami dotyczącymi wybrakowania przedmiotów i urządzeń
SZKOŁA ASPIRANTÓW PAŃSTWOWEJ STRAŻY POŻARNEJ - 2017-04-24 - Poznań (wielkopolskie)
Prowadzenie apteki szpitalnej.
Wojewódzki Ośrodek Lecznictwa Odwykowego i Zakład Opiekuńczo-Leczniczy w Gorzycach - 2017-08-25 - Gorzyce (śląskie)
Obsługa maszyn pralniczych, przyjmowanie, segregowanie i wydawanie bielizny szpitalnej i roboczej
Szpital Wojewódzki im. dr. Ludwika Rydygiera w Suwałkach - 2017-10-20 - Suwałki (podlaskie)
zapoznanie się ze specyfiką zakładu pracy, wykonywanie zadań pomocniczych na stanowisku pracy, archiwizowanie dokumentów wg rzeczowego wykazu akt, obsługa urządzeń biurowych (faks, kserokopiarka, skaner itp.), redagowanie pism, przygotowanie korespondencji do wysłania pocztą tradycyjną.
kontakt przez PUP - 2017-02-24 - Turek (wielkopolskie)
wg.zawodu.Wynagrodzenie do uzgodnienia
Sklepy Jubilerskie Andrzej Rabiczko - 2016-11-30 - Mrągowo (warmińsko-mazurskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2017-08-22 - Warszawa (mazowieckie)
prowadzenie obsługi sprzedaży na niemieckojęzycznej platformie handlowej eBay, Amazon-prowadzenie korespondencji e-mailowej z klientami, telefoniczna obsługa klientów niemieckojęzycznych,
kontakt przez PUP - 2017-09-29 - Kraków (małopolskie)
zbijanie palet, obsługa maszyn tartacznych
PPHU EURO & BIO Justyna Cieślak - 2018-01-19 - Strzmiele (zachodniopomorskie)
Zarządzanie sklepem, sprzedaż pośredniczenie pomiędzy zarządem/prezesem, a pracownikami. Wymagania: staż pracy 5 lat, znajomość języka chińskiego w stopniu biegłym Forma kontaktu z Pracodawcą: osobiście w godz. 9-20.
FOR YOU LI LI SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-02-05 - Wejherowo (pomorskie)
Planowanie, organizowanie, nadzorowanie działalności, kontakt z klientem zagranicznym w języku chińskim, planowanie czasu pracy, kontrola stanów magazynowych
YE 2013 Spółka z o.o. - 2016-11-04 - Jaworzno (śląskie)
obsługa kasy fiskalnej, produkcja i przygotowywanie kanapek, obsługa maszyn gastronomicznych, sprzątanie restauracji
Firma Usługowo-Handlowa Borowy Marek - 2017-03-14 - Świdnica (dolnośląskie)
organizowanie pracy zespołu oraz zarządzanie produkcją, praca na stanowisku w masarni
BORELAS Sp. z o.o. - 2016-11-03 - Choszczno (zachodniopomorskie)
zarzadzanie sklepem, kierowanie zespołem pracowników
Firma Produkcyjno - Handlowa " WDT " Wiesław Salwa - 2017-04-10 - Żółkiewka-Osada (lubelskie)
obsługa belownicy - maszyny do gniecenia kartonów
ASPEN Sp.z o.o. - 2015-12-18 - Rzeszów (podkarpackie)
Przygotowywanie potraw w restauracji hotelowej.
kontakt przez PUP - 2017-09-07 - Gołdap (warmińsko-mazurskie)
Nadzór na zapewnieniem prawidłowej pracy urządzeń zapewniających dostawę energii elektrycznej.Nadzór nad usługodawcą w zakresie realizacji zadań związanych z konserwacją, naprawą i usuwaniem awarii. Ustalanie zakresu i harmonogramu profilaktycznych badań, napraw i przeglądów oraz remontów urządzeń i instalacji elektrycznych. Prowadzenie dokumentacji technicznej dla podległych instalacji, maszyn i urządzeń. Nadzorowanie prac i eksploatacji podległych urządzeń elektroenergetycznych, kierowanie osobami zajmującymi się ich obsługą, konserwacją i naprawami.
UNIWERSYTECKI SZPITAL DZIECIĘCY W LUBLINIE - 2016-05-06 - Lublin (lubelskie)
opieka nad starszymi osobami
DOM POMOCY SPOŁECZNEJ W LISÓWKACH - 2018-01-31 - Lisówki (wielkopolskie)
Brak danych
ILC MIĘDZYNARODOWE CENTRUM PRACY SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-03-15 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)