KIEROWNIK PROJEKTU Sędziszów oferta pracy Przedsiębiorstwo Usług Komunalnych "TAMAX" Szczepan Cieślak
Stanowisko: KIEROWNIK PROJEKTU
Wynagrodzenie: od 3 500 PLN
Zakres obowiązków: -Koordynacja i rozliczanie projektów dofinansowanych ze środków UE-Weryfikacja dokumentacji zgromadzonej w ramach realizacji projektu wzakresie zgodności z wnioskiem, biznesplanem oraz umową o dofinansowanie.-Organizacja zadań projektu, sporządzanie umów, formularzy i dokumentacjiprojektowej-Nadzór nad prawidłową realizacją projektu-Monitoring wskaźników i budżetu-Koordynacja działań partnerów i podwykonawców-Prowadzenie procedur ofertowych, w tym kontakt z oferentami, wykonawcami,nadzór nad procesem podpisywania umów z dostawcami, nadzorowanieprocesu zakupów oraz realizacji dostaw-Uczestnictwo w kontrolach projektu-Koordynowanie prac pozostałych członków zespołu realizującego projekt-Kontakt z Instytucją Pośredniczącą.Kandydaci proszeni są o przesyłanie dokumnetów aplikacyjnych na adres e-mail: puk (at) tamax.net.pl
Data publikacji: 2020-02-13
Lokalizacja: Sędziszów (świętokrzyskie)
Pracodawca: Przedsiębiorstwo Usług Komunalnych "TAMAX" Szczepan Cieślak
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:28-340 Sędziszów, powiat: jędrzejowski, woj: świętokrzyskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
-Koordynacja i rozliczanie projektów dofinansowanych ze środków UE-Weryfikacja dokumentacji zgromadzonej w ramach realizacji projektu wzakresie zgodności z wnioskiem, biznesplanem oraz umową o dofinansowanie.-Organizacja zadań projektu, sporządzanie umów, formularzy i dokumentacjiprojektowej-Nadzór nad prawidłową realizacją projektu-Monitoring wskaźników i budżetu-Koordynacja działań partnerów i podwykonawców-Prowadzenie procedur ofertowych, w tym kontakt z oferentami, wykonawcami,nadzór nad procesem podpisywania umów z dostawcami, nadzorowanieprocesu zakupów oraz realizacji dostaw-Uczestnictwo w kontrolach projektu-Koordynowanie prac pozostałych członków zespołu realizującego projekt-Kontakt z Instytucją Pośredniczącą.Kandydaci proszeni są o przesyłanie dokumnetów aplikacyjnych na adres e-mail: puk (at) tamax.net.pl
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas nieokreślony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: dwie zmiany
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 500 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: KIEROWNIK PROJEKTU
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Sędziszów
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: świętokrzyskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: jędrzejowski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Sędziszów
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód: kierownik projektu
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.03.2020
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy: Kierownik projektu
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: zarządzanie projektami dofinansowanymi z UE
Wymagane uprawnienia / certyfikaty:
znajomość wytycznych horyzontalnych i programowych
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: znajomość pakietu MS Office
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: znajomość księgowości
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: obsługa komputera
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: Prawo jazdy kat. B
Nazwa pracodawcy:
Przedsiębiorstwo Usług Komunalnych "TAMAX" Szczepan Cieślak
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Jędrzejowie
Adres pracodawcy:
Sady 20/2, 28-340 Sędziszów, powiat: jędrzejowski, woj: świętokrzyskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: skierowanie, e-mail
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: świętokrzyskie
Powiat pracodawcy: jędrzejowski
Gmina pracodawcy: Sędziszów
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Sędziszów
Ulica pracodawcy: Sady
Numer budynku pracodawcy: 20
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Jędrzejowie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: kierownik projektu
Data dodania oferty pracy: 13.02.2020
Oferta pracy ważna do: 30.04.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 13.02.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 13.02.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?6ea8da16429812ba903d5c0d622b69e2
Podobne oferty pracy
Opieka i wychowywanie dzieci w grupie 0-5 lat; organizacja zabawy, stymulacja rozwoju; współpraca z zespołem opiekuńczo-terapeutycznym; współpraca z rodziną, asystentem rodziny, opiekunami, instytucjami zajmującymi się wsparciem i pomocą rodzinie; prowadzenie dokumentacji wychowanków; zajęcia rewalidacyjne; organizacja czasu wolnego. Praca z dziećmi z zaburzeniami i niepełnosprawnościami.
Regionalna Placówka Opiekuńczo-Terapeutyczna DOM ŻYCIA im. Leonii Nastał - 2019-08-08 - Częstochowa (śląskie)
Planowanie, organizowanie i koordynowanie działań na terenie oddziału (produkcja gastronomiczna, zarządzanie personelem, administracja), przeprowadzanie rekrutacji i selekcji nowych pracowników, nadzorowanie, kontrolowanie jakości świadczonych usług w celu zagwarantowania odpowiednich standardów produkcji gastronomicznej, współpraca z klienatmi i dostawcami oraz nadzoworanie dostaw produktów żywnościowych.
kontakt przez PUP - 2016-02-09 - Korfantów (opolskie)
pomoc w wykonywaniu stolarki
kontakt przez PUP - 2016-06-08 - Spycimierz (łódzkie)
wystawianie faktur,obsługa programu rozliczeniowego,weryfikacjadokumentów bazowych do wystawiania faktur. praca w miejscowości Węgryk/Opola (placówka firmy) Praca jednzmianowa w godz 7-15
Zakład Rolniczo-Przemysłowy FARMUTIL HS S.A - 2019-01-09 - Węgry (opolskie)
organizacja pracy podległych pracowników i bezposredni nadzór nad nimi, planowanie, rozliczanie urlopw pracowników, zakup i rozliczanie kart czytelniczych, obsługa filii bibliotecznych i dzałów- przyjmowanie zgłoszeń o awariach, potrzebach i problemach, dbałość o właściwy stan techniczny urządzeń i sprzętu, terminowe usuwanie usterek, dokonywanie zakupu wyposażenia, materiałów biurowych, gospodarczych, środków trwałych, poszukiwanie wykonawców remontów bieżących i kapitalnych, przygotowywanie umów, nadzorowanie ich prac, przygotowywanie dokumentów do przetargów, prowadzenie procedur związanych z realizacją udzielania zamówień publicznych, prowadzenie ksiąg inwentarzowych, prowadzenie statystyk i sprawozdań, opisywanie faktur i innych dokumentów księgowych, nadzór nad archiwum zakładowym
MIEJSKA BIBLIOTEKA PUBLICZNA IM. STANISŁAWA STASZICA - 2019-03-05 - Lubin (dolnośląskie)
jw.
TESCO Polska Sp. z o.o. - 2018-07-06 - Warszawa (mazowieckie)
odpowiedzialność za prowadzoną zmianęmotywowanie zespołuprzyjmowanie dostawpraca zgpodna z procedurami i standardami firmowymidbanie o czystość w miejscu pracymonitorowanie wykonania grafiku pracywynagrodzenie + premia sprzedażowa przez pierwsze 3-y miesiące + 5 % od podstawy wynagrodzenia - wszystkie stanowiska
DEALZ POLAND SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-09-30 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Kierowanie pracami na budowiePraca na terenie woj. podkarpackiego, pracodawca zapewnia dojazd, zakwaterowanie i ciepły posiłekpraca w godz. 7-15
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE "PROM" STYKA LESZEK - 2017-08-22 - Nowa Dęba (podkarpackie)
szkolenie BHP, zapoznanie się ze stanowiskiem, nauka: utrzymania porządku, przycinania drzew, sadzenia sadzonek, pielęgnowania zieleni, koszenia trawy, utrzymanie porządku na plantacji, sadzenie truskawek, utrzymanie porządku w sadzie, doskonalenie nabytych umiejętności
kontakt przez PUP - 2020-08-18 - Rychnów (zachodniopomorskie)
sprzedaż asortymentu, zamówienia, obsługa klienta, dbanie o asortyment
kontakt przez PUP - 2018-04-05 - Siemianowice Śląskie (śląskie)
Optymalizacja kosztów związanych z działalnością operacyjną serwisu, planowanie zapasów części zamiennych (budżetowanie, optymalizacja stanów magazynowych,zarządzanie wskaźnikami dostępności części przy optymalizacji wartości magazynu), odpowiedzialność za dostawę części zamiennych do klientów, zapewnienie standardów jakości pracy, prowadzenie negocjacji i koordynacja kontaktów z klientami, partnerami i dostawcami, utrzymanie i rozwój relacji biznesowych z dostawcami, zarządzanie zespołem magazynierów
DAMIRO Damian Midura - 2019-08-08 - Żory (śląskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2016-02-10 - Warszawa (mazowieckie)
odbieranie połączeń i udzielania informacji związanej z problemami w działaniu internetu
Polski HR - A-trybut Spółka Akcyjna - 2016-05-12 - Kraków (małopolskie)
Według stanowiska.
"STALBUD" SP. Z O.O. W BRZÓZIE STADNICKIEJ - 2019-01-24 - Brzóza Stadnicka (podkarpackie)
Obsługa Klienta, kierowanie pracą zespołu,odpowiedzialność za zatowarowanie centrum, zamawianie towarów
TIVOLO MIECZYSŁAW GNIOT & ROMUALD ZDRENKA SPÓŁKA JAWNA - 2015-12-03 - Zakrzewo (wielkopolskie)
- Bardzo dobra znajomość przepisów podatkowych.- Doświadczenie w samodzielnym prowadzeniu KPiR, ewidencji przychodó, ewidencji środków trwałych - minimum 5 lat doświadczenia,- Umiejętność naliczania podatku VAT i dochodowego,- Umiejętność sporządzania deklaracji do US,- Komunikatywność, umiejętność pracy w zespole, odpowiedzialność, sumiennośćKontakt e-mail: katarzyna.paszek (at) biurojanina.pl
Biuro Rachunkowe Janina sp. z o.o. - 2015-11-03 - Tczew (pomorskie)
Bezpośredni nadzór nad prowadzonymi pracami budowlanymi, pilnowanie ich zgodności z projektem oraz kontrola jakości pracy i terminowości,współpraca z dostawcami i podwykonawcami
Przedsiębiorstwo Budowy Dróg i Mostów Sp. z o.o. - 2017-08-25 - Podlechy (warmińsko-mazurskie)
Bieżące utrzymywanie czystości na klatkach schodowych. Umowa zlecenie.
"ABC SERVICE" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-06-24 - Nysa (opolskie)
Rzetelne, bezbłędne, bieżące prowadzenie ksiąg rachunkowych, w tym uzgadnianie sald analitycznych z syntetycznymi; dekretowanie dokumentów księgowych; księgowanie dokumentów na kontach analityki i syntetyki księgi głównej w programie Finansowo Księgowym „Symfonia”; sprawdzanie faktur pod względem rachunkowym; nadzór nad inwentaryzacją oraz jej rozliczenie w księgach; prowadzenie rejestrów VAT, wypełnianie deklaracji, wysyłka VAT-7 wraz z plikami JPK zgodnie z obowiązującymi przepisami i terminami; wystawianie faktur sprzedaży w programie komputerowym Symfonia Handel; windykacja należności; naliczanie odsetek od nieterminowych zapłat należności; sporządzanie sprawozdań do GUS; sporządzanie deklaracji podatku od nieruchomości; kierowanie zespołem
Polska Filharmonia Bałtycka im. Fryderyka Chopina w Gdańsku - 2019-03-20 - Gdańsk (pomorskie)
Sprawowanie nadzoru nad jakością i terminowością robót, ustalanie zakresu zawartych umów z podwykonawcami i dostawcami, raportowanie postępu prowadzonych robót, nadzór nad realizacją inwestycji, kontrola jakości i technologii robót wykonywanych przez podwykonawców, zarządzanie grupą pracowników.
PRZEDSIĘBIORSTWO BUDOWNICTWA I OBROTU TOWAROWEGO FRONTON SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-09-22 - Kraków (małopolskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2016-01-25 - Warszawa (mazowieckie)
Gospodarka inwestycyjno-remontowa szkoły, gospodarka inwentarzowa szkoły, zabezpieczenie właściwego stanu sanitarno - higienicznego, nadzór i kontrola właściwego użytkowania mediów, sprawy kadrowo - personalne.
kontakt przez PUP - 2016-01-22 - Gdynia (pomorskie)
zarządzanie koordynacją i konsolidacją działań finansowych na koniec miesiąca i na koniec kwartału w tym: zapewnienie dokładnych rozliczeń opłat licencyjnych: przegląd i zatwierdzanie uzgodnień bilansowych dla globalnych sojuszy i kont związanych z licencjonowaniem; pomoc i przegląd obliczeń zespołu licencyjnego dotyczących zewnętrznych opłat licencyjnych: współpraca ze Skarbem Państwa w celu zapewnienia odpowiedniego zabezpieczenia płatności w celu zminimalizowania EGOL; reprezentowanie finansów na spotkaniach zewnętrznych z parterami, współpracowanie z zespołem ds. komunikacji wewnętrznej firmy, działem prawnym i sojuszem aby przeglądać i przekazywać informacje do raportów stron trzecich na temat produktów firmy. Wspieranie zespołu w rozwijaniu jego zdolności finansowych i biznesowych oraz umiejętności lekkiego uczenia się zapewniając im na czas skorzystanie z wewnętrznych materiałów szkolnych i zewnętrznych, jeśli jest to konieczne i istotne itp.
kontakt przez PUP - 2019-09-27 - Poznań (wielkopolskie)
Obsługa gości hotelowych, kierowanie pracą recepcji. Praca w OSW GRONIE w Szczyrku dwuzmianowa w godz. 7.00-19.00 i 19.00-7.00 od poniedziałku do niedzieli.
PRZEDSIĘBIORSTWO WIELOBRANŻOWE ADAMEX KP SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-03-04 - Szczyrk (śląskie)
kierownictwo zmianowe w systemie 3-zmianowym, zarządzanie personelem, wdrażanie nowych pracowników, koordynacja przebiegu pracy, optymalizacja elektrycznych procesów pracy, monitorowanie i nadzorowanie, sporządzanie grafików pracowniczych, rekrutacja pracownikówzatrudnienie na umowę o pracę na czas określony (3 lata) z możliwoścoą przełużenia na czas nieokreślony, praca na trzy zmiany w godzinach 6:00-14:00, 14:00-22:00, 22:00-6:00oferta dostępna w sali C
MUNDUS SP. Z O.O. - 2019-05-31 - Wrocław (dolnośląskie)
Pracownik biurowy- oferta stażu realizowana ze środkow EFS w ramach PO WER. Wymagania: wykształcenie min. średnie, obsługa komputera ( office), komunikatywna, przedsiębiorcza.
kontakt przez PUP - 2018-03-07 - Nowy Sącz (małopolskie)
Przygotowywanie analiz, opracowań i ekspertyz. Opracowywanie planu kosztów działalności w ujęciu syntetycznym i analitycznym.Doswiadczenie zawodowe mile widziane.
kontakt przez PUP - 2017-03-17 - Mińsk Mazowiecki (mazowieckie)
Kierowanie i nadzorowanie realziacji strategi marketingowej firmy. Opracowanie materiałów promocyjnych i reklamowych w jezyku azejberdzańskim, rosyjski, angielskim. Dbanie o pozytywny rozwój firmy.
DELTA Sp.zo.o. - 2016-03-03 - Grodzisk Mazowiecki (mazowieckie)
Pierowanie pionem hotelu.Zarządzanie zespołem ludzi.Opracowywwanie harmonogramu pracy podległych pracowników.Nadzór nad pracami technicznymi w obiekcie.Koordynacja zaopatrzenia hotelu.
Agencja Rozwoju i Promocji ZAMEK Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością - 2016-05-13 - Gostynin (mazowieckie)
zarządzanie sklepem, prowadzeniem dokumentacji biurowej, współpraca z kontrahentami, obsługa klienta
Zakład Usług Leśnych Tomasz Bagłaj - 2020-09-08 - Iława (warmińsko-mazurskie)