KIEROWNIK PROJEKTU Marzęcice oferta pracy P.P.H.U. "2A" ARTUR ANKOWSKI


Największy wybór odzieży

Stanowisko: KIEROWNIK PROJEKTU

Wynagrodzenie: od 6 000 PLN

Zakres obowiązków: •koordynacja działań w zakresie opracowania harmonogramu projektu oraz jego realizacji,•prowadzenie korespondencji handlowej i technicznej z Klientem w zakresie prowadzonych kontraktów,•dotrzymanie terminu wykonania kontraktu i jego korekty,•kontrolowanie realizacji budżetów zleceń na wszystkich poziomach wraz z kontrolą cen dostawców,•wprowadzanie zmian konstrukcji wraz ze zmianą dokumentacji lub nadzór nad tymi zmianami,•koordynacja odbiorów technicznych i jakościowych wewnętrznych oraz zewnętrznych.

Data publikacji: 2021-04-30

Lokalizacja: Marzęcice (warmińsko-mazurskie)

Pracodawca: P.P.H.U. "2A" ARTUR ANKOWSKI

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
Okrężna 38, 13-306 Marzęcice, powiat: nowomiejski, woj: warmińsko-mazurskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
•koordynacja działań w zakresie opracowania harmonogramu projektu oraz jego realizacji,•prowadzenie korespondencji handlowej i technicznej z Klientem w zakresie prowadzonych kontraktów,•dotrzymanie terminu wykonania kontraktu i jego korekty,•kontrolowanie realizacji budżetów zleceń na wszystkich poziomach wraz z kontrolą cen dostawców,•wprowadzanie zmian konstrukcji wraz ze zmianą dokumentacji lub nadzór nad tymi zmianami,•koordynacja odbiorów technicznych i jakościowych wewnętrznych oraz zewnętrznych.

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas nieokreślony

warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|11

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 6 000 PLN

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1

Nazwa stanowiska: KIEROWNIK PROJEKTU

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Marzęcice

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: warmińsko-mazurskie

warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 28

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: nowomiejski

warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 2812

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Kurzętnik

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Czy jest to praca stała?: 1

Zawód: kierownik projektu

Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 6 000 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 30.04.2021

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)

wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array

wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
angielski, w mowie - B1 - średnio zaawansowany, w piśmie - B1 - średnio zaawansowany

wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_1:
niemiecki, w mowie - B1 - średnio zaawansowany, w piśmie - B1 - średnio zaawansowany

wymagania_wymaganiaKonieczne_jezykiSzczegoly_0: Array

wymagania_wymaganiaKonieczne_jezykiSzczegoly_1: Array

Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: obsługa komputera - pakiet programów office

Wymagane uprawnienia / certyfikaty: czytanie rysunków technicznych

wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_0: Array

wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_1: Array

Wymagania odnośnie stażu pracy: [cbop.i18n.stazSerializer.lata]: 1

Nazwa pracodawcy: P.P.H.U. "2A" ARTUR ANKOWSKI

danePracodawcy_nip: 8771306037

danePracodawcy_regon: 519543368

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Nowym Mieście Lubawskim

Adres pracodawcy:
Okreżna 38, 13-306 Marzęcice, powiat: nowomiejski, woj: warmińsko-mazurskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne: Brak danych.

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: warmińsko-mazurskie

danePracodawcy_kodWojewodztwa: 28

Powiat pracodawcy: nowomiejski

danePracodawcy_kodPowiatu: 2812

Gmina pracodawcy: Kurzętnik

Kraj pracodawcy: Polska

danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134

Miejscowość pracodawcy: Marzęcice

danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0845766

Ulica pracodawcy: Okreżna

Numer budynku pracodawcy: 38

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Nowym Mieście Lubawskim

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|121904

Zawód wykonywany przez pracownika: kierownik projektu

pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|211

Data dodania oferty pracy: 30.04.2021

Oferta pracy ważna do: 31.05.2021

Data udostępnienia oferty pracy: 30.04.2021

Data przyjęcia oferty pracy: 30.04.2021

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

kodJezyka: pl

link:
https://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?4320e10e003f900989f80ba2c55ed63a

Podobne oferty pracy

PAKOWACZ PIECZYWA - od 2 500 PLN

do uzgodnienia praca w nocy
PIEKARNIA ZAMOJSKA - 2018-01-11 - Rzeszów (podkarpackie)

PRACOWNIK OCHRONY (OS. NIEPEŁNOSPRAWNE) - od 2 000 PLN

Zgodnie ze stanowiskiem.Praca w systemie 12 - godzinnym.
PPHU MEGA Export-Import s.c. ZPCHR - 2017-09-29 - Łódź (łódzkie)

STANOWISKO DS. KSIĘGOWOŚCI BUDŻETOWEJ W BIURZE KSIĘGOWOŚCI BUDŻETOWEJ W DEPARTAMENCIE FINANSÓW - od 2 500 PLN

1) prowadzenie ksiąg rozrachunkowych na podstawie prawidłowych i rzetelnych dowodów księgowych bezbłędnie, sprawdzalnie i na bieżąco,2) sprawdzanie dokumentów księgowych pod względem formalno- rachunkowym,3) dekretacja, dokonywanie zapisów w urządzeniach księgowych faktur i innych dokumentów księgowych od dostawców z tytułu inwestycji oraz dokonywanie zapłaty (w tym inwestycji realizowanych ze środków zewnętrznych),4) dekretacja i księgowanie wyciągów bankowych rachunków bankowych utworzonych w celu realizacji zadań inwestycyjnych,5) prowadzenie ewidencji wartości niematerialnych i prawnych oraz długoterminowych aktyw finansowych,6) prowadzenie księgi inwentarzowej pozostałych środków trwałych podlegających ewidencji ilościowej oraz rozliczanie inwentaryzacji w tym zakresie,7) dokonywanie weryfikacji sald kont inwestycji (środki trwałe w budowie) z Departamentem Inwestycji i Rozwoju,8) dokonywanie księgowania na kontach 011, 071 na podstawie informacji otrzymywanych z Departamentu Geodezji, Kartografii, Nieruchomości, Architektury i Budownictwa oraz uzgadnianie sald kont z ewidencją szczegółową,9) prawidłowe prowadzenie ewidencji zaciągniętych przez miasto kredytów, pożyczek oraz wyemitowanych obligacji, terminowe regulowanie zobowiązań z tym związanych,10) przygotowywanie postępowań w zakresie zaciągania zobowiązań długoterminowych i umów na prowadzenie rachunku bankowego,11) przygotowywanie danych do sprawozdania: zestawienie zmian w funduszu jednostki,12) sporządzanie jednostkowych sprawozdań Urzędu Miasta Chełm Rb-Z, Rb-UZ,13) dokonywanie terminowych rozliczeń z kontrahentami oraz weryfikacja sald na kontach jednostki: 020, 030, 080, 072, 139,201,240-7, 400, 800, 810 (środki inwestycyjne),14) dokonywanie weryfikacji sald na kontach organu: 133, 134, 260, 240-3,15) dokonywanie weryfikacji sald na kontach pozabilansowych: 090, 091,16) sporządzanie sprawozdania do Urzędu Statystycznego SG-01 w zakresie zadań realizowanych przez Departament Finansów,17) sprawdzanie wyciągów bankowych w ramach rachunku podstawowego oraz rachunku gospodarowanie odpadami komunalnymi pod względem formalno-rachunkowym,18) rozdysponowywanie wpłat na poszczególne podatki i opłaty oraz przekazywanie właściwym pracownikom (realizowanie zadania podczas nieobecności pracownika właściwego lub dużej ilości pozycji w wyciągach bankowych),19) dokonywanie dekretacji i księgowania powyższych wyciągów bankowych z podziałem na konta jednostki i budżetu (realizowanie zadania podczas nieobecności pracownika właściwego lub dużej ilości pozycji w wyciągach bankowych),20) dokonywanie zwrotów niewłaściwie wpłaconych kwot,21) przekazywanie informacji właściwym departamentom Urzędu Miasta o wpływach dotacji oraz innych środków pieniężnych,22) dekretacja i księgowanie wyciągów bankowych w ramach rachunków utworzonych w celu realizacji projektów,23) księgowanie wyciągów bankowych w ramach środków z PFRON oraz dokonywanie zapłat na podstawie dyspozycji,24) dekretacja i księgowanie wyciągów bankowych dotyczących prowizji bankowych,25) potwierdzanie sald z kontrahentami w ramach zakresu czynności,26) prawidłowe i terminowe archiwizowanie dokumentów,27) samodzielne podejmowanie wszystkich czynności przygotowawczych i organizacyjno-technicznych w ramach powierzonych obowiązków,28) dokonywanie samokontroli na stanowisku pracy,29) sporządzanie danych do celów sprawozdawczych,30) przestrzeganie przepisów ustawy o rachunkowości,31) przestrzeganie przepisów w sprawie zasad rachunkowości i planu kont,32) przestrzeganie innych przepisów mających zastosowanie w pracy biura,33) wykonywanie innych zadań zleconych przez zwierzchników,34) przestrzeganie zasad tajemnicy skarbowej,35) przestrzeganie przepisów oraz zasad bezpieczeństwa i higieny pracy, a także przepisów przeciwpożarowych,36) przestrzeganie przepisów regulujących wewnętrzne sprawy Urzędu, a w szczególności: a) regulaminu organizacyjnego Urzędu Miasta Chełm, b) regulaminu pracy, c) instrukcji kancelaryjnej.
Urząd Miasta Chełm - 2019-08-20 - Chełm (lubelskie)

SPRZEDAWCA - od 2 600 PLN

obsługa klienta, przyjmowanie towarów, wykładanie na półki
HINZ-HANDEL Jarosław Hinz - 2019-12-10 - Ogorzeliny (pomorskie)

SPRZEDAWCA - od 2 000 PLN

Sprzedawca- oferta pracy realizowana w ramach refundacji wynagrodzenia, nagród i składek ZUS dla bezrobotnych do 30 roku życia. Wymagania: wykształcenie średnie, podstawowa znajomość j. angielskiego, obsługa kasy fiskalnej, mile widziane doświadczenie w sprzedaży detalicznej art. zoologicznych.
kontakt przez PUP - 2017-04-21 - Nowy Sącz (małopolskie)

STOLARZ - od 1 850 PLN

prace stolarskie- obsługa maszyn i urządzeń w stolarni TARTAK-u. Wykonywanie robót stolarskich przy produkcji i montażu palet, schodów , domków ogrodowych i altan.
kontakt przez PUP - 2016-04-13 - Maków Mazowiecki (mazowieckie)

RECEPCJONISTA/PRACOWNIK HOTELOWY - od 2 600 PLN

Obsługa gości w recepcji, przyjmowanie rezerwacji. Praca w systemie 12 godzinnym
KOMBUD INVEST SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2020-01-27 - Krynica-Zdrój (małopolskie)

GLAZURNIK - od 2 500 PLN

j.w.
kontakt przez PUP - 2016-02-25 - Warszawa (mazowieckie)

PRACOWNIK DO MONTAŻU OGRODZEŃ - od 1 896 PLN

prace fizyczne-przygotowawcze pod wykonnanie ogrodzeń, montaż ogrodzeń
MEGA - STAL Kowalstwo Artystyczne i Konstrukcyjne Wiesław Szulc - 2016-11-07 - Toruń (kujawsko-pomorskie)

ZMYWACZ SAMOCHODOWY - od 1 750 PLN

mycie i kosmetyka samochodów osobowych
kontakt przez PUP - 2015-12-01 - Słubice (lubuskie)

WOŹNA W PRZEDSZKOLU K/M - od 2 230 PLN

- codzienne utrzymanie wzorowej czystości sal i pomieszczeń przydzielonych do sprzątania - przestrzeganie procedur związanych z bezpieczeństwem dzieci - wspieranie nauczycieli w zakresie opieki i bezpieczeństwa dzieci - dbałość o powierzony sprzęt przestrzeganie zasad współżycia społecznego - przestrzeganie przepisów bhp, p.poż, dyscypliny pracy oraz kodeksu etycznego - wykonywanie poleconych przez dyrektora innych czynności wynikających z organizacji pracy przedszkola, szkoły
Szkoła Podstawowa nr 204 - 2020-11-17 - Warszawa (mazowieckie)

TAPICER MEBLOWY - od 3 330 PLN

Obijanie mebli tapicerowanych, przygotowywanie do tapicerowania.
Krystyna Kosmala - ŻAKARD - 2020-06-23 - Nowe Opole (mazowieckie)

PRACOWNIK GOSPODARCZY - do 2 250 PLN

Prace porządkowe na terenie gminy
kontakt przez PUP - 2019-08-26 - Bytoń (kujawsko-pomorskie)

PRACOWNIK OCHRONY - od 1 850 PLN

Ochrona i dozór powierzonego obiektu o charakterze przemysłowo-biurowym.
HOMBRE SERVICE Sp. z o. o. - 2016-06-02 - Chwaszczyno (pomorskie)

PRZEDSTAWICIEL HANDLOWY - od 2 800 PLN

sprzedaż produktów firmy
kontakt przez PUP - 2021-04-19 - Złotoryja (dolnośląskie)

STOLARZ MEBLOWY - od 2 000 PLN

- precyzyjne wycinanie i łączenie elementów mebli,- oklejanie fornirem lub płytami laminowanymi elementów,- właściwe montowanie mebli w miejscu ich przeznaczenia,współppraca z dostawcami surowców i materiałów do produkcji mebli oraz z odbiorcami mebli,- kontrolowanie jakości dostarczonych materiałów i kontrolowanie wykonywanej pracy.
kontakt przez PUP - 2017-06-21 - Brody (małopolskie)

MAGAZYNIER - od 2 000 PLN

• przyjmowanie , magazynowanie i wydawanie surowców i materiałów do produkcji • odbiór wyrobów gotowych i odpadów produkcyjnych • układanie materiałów i produktów w wyznaczonych miejscach • kontrola zapasów magazynowych • obsługa załadunków samochodów z wyrobami gotowymi • obsługa indywidualnych klientów • utrzymanie ładu i porządku na magazynach i placach składowych • powierzone mienie i sprzęt
kontakt przez PUP - 2017-07-21 - Gorlice (małopolskie)

PRACOWNIK OGÓLNOBUDOWLANY (O) - od 3 493,21 PLN

Pracownik ogólnobudowlany
Zakład Remontowo-Budowlany "GOTEL" Paweł Bigos - 2019-11-27 - Tarnów (małopolskie)

PRACOWNIK GOSPODARCZY (OS. NIEPEŁNOSPRAWNE) - od 2 100 PLN

Sprzątanie basenu, szatni, sanitariatów. Obsługa maszyny sprzątającej.Miejsce pracy: Łódź, Al. Politechniki.Praca w godz. 22-06.
kontakt przez PUP - 2017-12-18 - Łódź (łódzkie)

SPRZĄTACZKA BIUROWA - 997,4 PLN

SPRZĄTACZKA
kontakt przez PUP - 2017-01-20 - Manieczki (wielkopolskie)

SPRZEDAWCA - od 2 000 PLN

wykładanie towaru, obsługa kasy fiskalnej
Przedsiębiorstwo Handlowo Usługowe "LEGAMIX" Lech Gazda sklep spoż.-przem. - 2016-12-12 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)

OPIEKUN W DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ - do 20 PLN

przygotowanie i prowadzenie zajęć kierunkowych; praca zazwyczaj co drugi weekend od 5 do 40 godzin/miesiąc;
"CENTRUM NAUKI I BIZNESU ŻAK" Sp. z o.o. - 2018-01-19 - Zgorzelec (dolnośląskie)

OSOBA SPRZĄTAJĄCA - od 8,24 PLN

Utrzymywanie czystości na zewnatrz i wewnątrz magazynów, odśnieżanie. Osoba posiadajaca prawo jazdy Kat. B - obsługa ciągnika
ASPEN SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-10-10 - Sieradz (łódzkie)

BRUKARZ - od 2 000 PLN

prace związanie z przygotowaniem i układaniem polbruku
kontakt przez PUP - 2017-04-28 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)

SPECJALISTA DS. REZERWACJI I SPRZEDAŻY - od 2 489 PLN

Przyjmowanie rezerwacji, tworzenie ofert, koordynowanie i wprowadzanie rezerwacji. Praca w Kołobrzegu w systemie czterozmianowym: 7/8-15/16, 9/10-17/18, 13-21, 14-22.
ZDROJOWA HOTELS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-11-07 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)

PRZEDSTAWICIEL HANDLOWY - od 2 800 PLN

sprzedaż produktów firmy
kontakt przez PUP - 2021-04-19 - Złotoryja (dolnośląskie)

PRACOWNIK DS. OBSŁUGI RUCHU TURYSTYCZNEGO I PROMOCJI - od 2 800 PLN

a. świadczenie bezpłatnej informacji turystycznej, kulturalnej na rzecz mieszkańców gminy, powiatu oraz turystom;b. obsługiwanie ruch turystycznego w Izbie Pamiątek Regionalnych, Krzywej Wieży i Zamku w Ząbkowicach Śląskich oraz innych obiektach turystycznych nie będących obiektami ZCKiT a istotnych z punktu widzenia turystyki i promocji;c. gromadzenie i aktualizowanie baz danych o walorach turystycznych i kulturalnych Ząbkowic Śląskich i regionu, w tym w formie umożliwiającej przekazanie danych na nośniku lub za pomocą sieci internetowej;d. promowanie produktów turystycznych Ząbkowic Śląskich;e. współpracowanie z punktami informacji turystycznej na obszarze powiatu ząbkowickiego, Dolnego Śląska i Polski;f. współpracowanie z Polską Organizację Turystyczną, Dolnośląską Organizacją Turystyczną, z lokalnymi organizacjami turystycznymi, z przedstawicielami branży turystycznej Ząbkowic Śląskich ( między innymi z podmiotami prowadzącymi hotele, restauracje, szkoły, gospodarstwa agroturystyczne, punkty obsługi turystów, stacje paliw) w przygotowywaniu, wdrażaniu regionalnych i ponadregionalnych projektów promocyjnych);g. przygotowywanie i wysyłanie ofert dla biur podróży, touroperatorów i organizatorów turystyki przyjazdowej;h. pomaganie w organizowaniu noclegów, wyżywienia i usług przewodnickich dla turystów;i. uczestniczenie w targach turystycznych i innych działaniach promocyjnych;j. przygotowywanie publikacji z zakresu promocji i informacji turystycznej współpraca z mediami;k. przygotowywanie materiałów i tekstów do promocyjnych ulotek, plakatów, przewodników, map, wydawnictw itp.l. prowadzenie sprzedaż ząbkowickich pamiątek i gadżetów promocyjnych;m. prowadzenie promocji atrakcji turystycznych i imprez kulturalnych na stronach internetowych oraz na profilu na portalach społecznościowych;n. włączanie się w przygotowywanie i obsługę przedsięwzięć turystycznych, kulturalnych;o. współpracowanie z Biblioteką Publiczną Miasta i Gminy w Ząbkowicach Śląskich, Ząbkowickim Centrum Sportu i Rekreacji i innymi podmiotami w zakresie organizacji imprez gminnych;p. prowadzenie strony internetowej oraz redagowanie informacji na stronę www.
kontakt przez PUP - 2021-04-19 - Ząbkowice Śląskie (dolnośląskie)

PRACOWNIK DS. OBSŁUGI RUCHU TURYSTYCZNEGO I PROMOCJI - od 2 800 PLN

a. świadczenie bezpłatnej informacji turystycznej, kulturalnej na rzecz mieszkańców gminy, powiatu oraz turystom;b. obsługiwanie ruch turystycznego w Izbie Pamiątek Regionalnych, Krzywej Wieży i Zamku w Ząbkowicach Śląskich oraz innych obiektach turystycznych nie będących obiektami ZCKiT a istotnych z punktu widzenia turystyki i promocji;c. gromadzenie i aktualizowanie baz danych o walorach turystycznych i kulturalnych Ząbkowic Śląskich i regionu, w tym w formie umożliwiającej przekazanie danych na nośniku lub za pomocą sieci internetowej;d. promowanie produktów turystycznych Ząbkowic Śląskich;e. współpracowanie z punktami informacji turystycznej na obszarze powiatu ząbkowickiego, Dolnego Śląska i Polski;f. współpracowanie z Polską Organizację Turystyczną, Dolnośląską Organizacją Turystyczną, z lokalnymi organizacjami turystycznymi, z przedstawicielami branży turystycznej Ząbkowic Śląskich ( między innymi z podmiotami prowadzącymi hotele, restauracje, szkoły, gospodarstwa agroturystyczne, punkty obsługi turystów, stacje paliw) w przygotowywaniu, wdrażaniu regionalnych i ponadregionalnych projektów promocyjnych);g. przygotowywanie i wysyłanie ofert dla biur podróży, touroperatorów i organizatorów turystyki przyjazdowej;h. pomaganie w organizowaniu noclegów, wyżywienia i usług przewodnickich dla turystów;i. uczestniczenie w targach turystycznych i innych działaniach promocyjnych;j. przygotowywanie publikacji z zakresu promocji i informacji turystycznej współpraca z mediami;k. przygotowywanie materiałów i tekstów do promocyjnych ulotek, plakatów, przewodników, map, wydawnictw itp.l. prowadzenie sprzedaż ząbkowickich pamiątek i gadżetów promocyjnych;m. prowadzenie promocji atrakcji turystycznych i imprez kulturalnych na stronach internetowych oraz na profilu na portalach społecznościowych;n. włączanie się w przygotowywanie i obsługę przedsięwzięć turystycznych, kulturalnych;o. współpracowanie z Biblioteką Publiczną Miasta i Gminy w Ząbkowicach Śląskich, Ząbkowickim Centrum Sportu i Rekreacji i innymi podmiotami w zakresie organizacji imprez gminnych;p. prowadzenie strony internetowej oraz redagowanie informacji na stronę www.
kontakt przez PUP - 2021-04-19 - Ząbkowice Śląskie (dolnośląskie)


Wybierz powiat