KIEROWNIK PROJEKTU Brzeg Dolny oferta pracy STALBUD Mieczysław Stępień
Stanowisko: KIEROWNIK PROJEKTU
Wynagrodzenie: od 3 800 PLN
Zakres obowiązków: Nadzór nad pracownikami oraz zleconymi projektami. tel. 502 488 297
Data publikacji: 2019-04-12
Lokalizacja: Brzeg Dolny (dolnośląskie)
Pracodawca: STALBUD Mieczysław Stępień
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:56-120 Brzeg Dolny, powiat: wołowski, woj: dolnośląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Nadzór nad pracownikami oraz zleconymi projektami. tel. 502 488 297
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 800 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: KIEROWNIK PROJEKTU
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Brzeg Dolny
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: dolnośląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: wołowski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Brzeg Dolny
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: kierownik projektu
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 800 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 12.04.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), techniczne
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: czytanie rysunku technicznego
wymagania_wymaganiaPozadane_jezyki_0:
angielski, w mowie - B1 - średnio zaawansowany, w piśmie - B1 - średnio zaawansowany
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 2
Nazwa pracodawcy: STALBUD Mieczysław Stępień
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Wołowie
Adres pracodawcy:
56-120 Stary Dwór 35, powiat: wołowski, woj: dolnośląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV + list motywacyjny
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: dolnośląskie
Powiat pracodawcy: wołowski
Gmina pracodawcy: Brzeg Dolny
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Stary Dwór
Numer budynku pracodawcy: 35
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Wołowie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: kierownik projektu
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 12.04.2019
Data dodania oferty pracy: 12.04.2019
Oferta pracy ważna do: 11.05.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 12.04.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 12.04.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?fcbcd0f8b47a93a386b371c6d92a4184
Podobne oferty pracy
prowadzenie ewidencji zawodników, gospodarka magazynowa/ stroje i sprzęt piłkarski, uczestniczeniew spotkaniach piłkarskich orz treningach
MIEJSKI KLUB PIŁKARSKI "CARINA" - 2016-07-18 - Gubin (lubuskie)
Obsługa klientów, prowadzenie profili firmowych w social mediach, pozyskiwanie klientów.
kontakt przez PUP - 2016-10-21 - Siedlce (mazowieckie)
Nadzorowanie pracy zespołu; układanie grafików; dbałość o przestrzeganie zasad pracy; kontakt z zespołem w języku syngaleskim i angielskim.
kontakt przez PUP - 2018-06-07 - Łódź (łódzkie)
Prowadzenie dokumentacji budowy, realizacja zaleceń wpisanych do dziennika budowy,zapewnienie geodezyjnego wytuczenia obiektu oraz zorganizowanie budowy i kierowanie budową obiektu budowlanego w sposób zgodny z projektem i pozwoleniem na budowę. Praca w terenie: trójmiasto i okolice.
ARKA BUD SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-09-20 - Dąbrówka (pomorskie)
- pielęgnacja terenów zielonych,- sprzątanie miasta,
kontakt przez PUP - 2018-06-21 - Szamotuły (wielkopolskie)
Organizacja i zarządzanie skladem opału
kontakt przez PUP - 2017-01-27 - Radziszewo (zachodniopomorskie)
Opracowywanie strategii marketingowej firmy,nadzór ,optymalizacja,planowanie i zarządzanie podległym zespołem,wykonywanie budżetu marketingowego,kreowanie wizerunku marki na rynku
kontakt przez PUP - 2017-04-18 - Przemyśl (podkarpackie)
logistyka transportu wyrobów produkowanych w firmie, obrotu magazynowego, zamówień produkcyjnych, kierowanie zespołem podległych pracowników
Metalowa Spółdzielnia Inwaliów - 2017-03-15 - Barczewo (warmińsko-mazurskie)
montaż instalacji elektrycznych
TARPOM S.A. - 2016-07-06 - Tarnowiec (małopolskie)
zarządzanie salonem sprzedaży
motywowanie pracowników
planowanie czasu pracy
kontrolowanie realizacji zadań i planów
kontrola stanów magazynowych
nadzór nad procesem serwisowym i sprawami klientów
sporządzanie niezbędnej dokumentacji
dbanie o wizerunek salonu oraz budowanie pozytywnych relacji z klientami
Media Expert - 2016-04-04 - Stalowa Wola (podkarpackie)
Przygotowywanie terenu pod roboty brukarskie, ukladanie kostki brukowej.
kontakt przez PUP - 2019-03-13 - Lucynów Duży (mazowieckie)
wg stanowiska
TOMASZ SĘKOWSKI AUTO CZĘŚCI - 2017-09-06 - Świdnica (lubuskie)
•Samodzielne kierowanie i realizacja projektów z dziedziny systemów ogrzewania, sanitarnych i wentylacyjnych (HVAC). •Zarządzanie zespołem montażystów firm podwykonawczych•Kontrola kosztów, terminowości i rezultatów pracy•Prowadzenie dokumentacji, raportowanie•Uczestnictwo w naradach z klientami i prowadzenie narad z firmami podwykonawczymi
ESA Energy Services GmbH & Co. KG - 2017-02-10 - Niemcy (Niemcy)
zarządzanie salonem RTV, AGD, IT/MM
zarządzanie zespołem pracowników
realizacje planów sprzedażowych
utrzymanie wysokiego standardu obsługi klienta
motywowanie i ocena pracowników
organizacja i planowanie czasu pracy podległego zespołu
coaching pracowników
Media Expert - 2016-05-20 - Mogilno (kujawsko-pomorskie)
I. Wymagania :1) niezbędne: a)wykształcenie wyższe z zakresu dziennikarstwa lub politologiib)4 lata stażu pracy w zakresie dziennikarstwa lub wykonywanie przez 4 lata działalności gospodarczej o charakterze zgodnym z wymaganiami na stanowisku,c)obywatelstwo polskied)pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznyche)brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowef)nieposzlakowana opinia.2) dodatkowe:a)znajomość ustaw: Prawo prasowe, ustawa o dostępie do informacji publicznej, ustawa o samorządzie gminnym, ustawa o pracownikach samorządowychII.Warunki pracy na stanowisku:a)praca biurowa 70 %b)praca w terenie 30 %c)praca przy komputerzed)pełny wymiar czasu pracye)zatrudnienie od 01.09.2017 r.III.Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie w miesiącu lipcu 2017 r. tj. miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wynosił powyżej 6%.IV. Zakres głównych zadań wykonywanych na stanowisku:1)Kierowanie pracami Biura w celu prawidłowej i sprawnej realizacji zadań ciążących na gminie Racibórz, a wynikających z Regulaminu Organizacyjnego Urzędu i Regulaminu Wewnętrznego Biura.2)Realizacja zadań przypisanych do wykonania Kierownikom jednostek organizacyjnych Urzędu w Regulaminie Organizacyjnym Urzędu.3)Wykonywanie funkcji Kierownika Urzędu w stosunku do pracowników Biura oraz właściwe zarządzanie personelem.4)Podejmowanie działań służących zapewnieniu funkcjonowania adekwatnej, skutecznej i efektywnej kontroli zarządczej przy realizacji zadań Urzędu/Biura.5)Zapewnienie obsługi technicznej i administracyjnej Prezydenta Miasta, Zastępców Prezydenta i Biura Obsługi Prezydenta.6)Kreowanie i realizacja polityki informacyjnej Prezydenta Miasta oraz wizerunku Prezydenta i Urzędu Miasta w mediach.7)Zapewnienie właściwej organizacji i obsługi spotkań, wizyt, konferencji i posiedzeń z udziałem Prezydenta Miasta.8)Planowanie i realizacja budżetu w zakresie spraw objętych zakresem Biura.
Urząd Miasta Racibórz - 2017-08-03 - Racibórz (śląskie)
wg harmonogramu
kontakt przez PUP - 2019-02-19 - Kraków (małopolskie)
Sporządzenie zamówień, wystawianie faktur, paragonów, doradztwo przy zakupie, obsługa klienta.I zmiana: 10.00 18.00 Wynagrodzenie: 2250zł brutto + dodatek funkcyjny
Przedsiębiorstwo " DOM KSIĄŻKI" Sp. z o.o. - 2019-01-14 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)
Osoba zajmująca to stanowisko odpowiedzialna będzie za:- zarządzanie ludźmi: nadzór oraz szkolenie członków grupy HR; prowadzenie teamu w celu zapewnienia sprawny organizacji pracy; organizacja, zarządzanie oraz kontrola pracy podwładnych z uwzględnieniem wszystkich zadań administracyjnych;- raportowanie: upewnienie się, że rekordy księgowe i raporty w zakresie kosztów zatrudnienia są przechowywane i wykonywane dokładnie, czasowo oraz zgodnie ze wymaganiami i regulacjami danego kraju na uzgodnionym poziomie;- jakość i kontrola: przegląd dzienników wpisów, kodyfikowanie faktur, weryfikacja wniosków płatności oraz zgód księgowych, a także innych raportów przed ich złożeniem;- ulepszenia i projekty: proaktywne identyfikacja obszarów, które mogą być ulepszone oraz uczestnictwo w projektach poprawczych; koordynacja implementacji nowych procesów czy zmian w już istniejących procesach przeprowadzanych zakresie zmian w przepisach księgowych/podatkowych;
kontakt przez PUP - 2018-10-22 - Kraków (małopolskie)
w/g stanowiska
CREOCONCEPT - TOMASZ RYBKA - 2016-05-30 - Kielce (świętokrzyskie)
Pracownik fizyczny
Ogrody Jagielski, Maciej Jagielski - 2016-09-09 - Bolesławice (dolnośląskie)
sadzenie, przesadzanie, ochrona i inne prace pielęgnacyjne w szkółce drzew i krzewów
kontakt przez PUP - 2017-06-20 - Stara Iwiczna (mazowieckie)
Wymagana książeczka sanepidowska. Mile widziane doświadczenie oraz obsługa programu PC Market. Wynagrodzenie + premia. Kontakt z pracodawcą telefoniczny oraz e-mailowy: omegasp (at) onet.pl.
OMEGA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-02-09 - Rybnik (śląskie)
Nadzór i udział w przygotowaniu dań, majacych na celu wykonanie potraw zdrowych i smacznych oraz estetyczne podanie, prowadzenie i kontrola nad zapisami jakościowymi oraz dokumentacją stołówki, kierowanie i kontrolowanie pracy podległych pracowników.
Szkoła Podstawowa Nr 3 w Ciechanowie - 2018-10-26 - Ciechanów (mazowieckie)
jw.
APART HOTELE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-02-07 - Warszawa (mazowieckie)
Kelner
Restauracja i Karczma Staropolska Paweł Obara - 2018-11-28 - Szczucin (małopolskie)
Prowadzenie i zarządzanie sklepem, bieżąca obsługa klienta, dbanie o prawidłową ekspozycję towaru i porządek w sklepie, zapewnienie prawidłowego funkcjonowania sklepu, zamawianie towaru i przyjmowanie dostaw
HANDLOPAK Rafał Giza - 2015-12-02 - Chynów (mazowieckie)
Zarządzanie zespołem liczącym do 20 osób ( ocena wyników, ocena ryzyka personelu, motywowanie), nadzorowanie i kończenie okresów próbnych, identyfikowanie i radzenie sobie z ryzykami- kontrola zmniejszania stanu osobowego, zbieranie opinii z odpowiednich żródeł i ich przekazywanie, wybór szkoleń, wspieranie liderów zespołów, dbanie o terminową sprawozdawczość.
Luxoft Poland Sp. z o. o. - 2017-01-12 - Gdańsk (pomorskie)
Przygotowanie w wdrażanie produkcji. Kontrola produkcji stolarskiej.
DSD POLAND Sp. z o.o. - 2016-04-06 - Rudnik nad Sanem (podkarpackie)
Kierownik budowy
"WOJTPOL" T.Wojtysiak, Z.Krześniak Sp. Jawna - 2017-06-01 - Kozienice (mazowieckie)
Kierowanie zespołem pracowników na wszystkich obszarach, wykonywanie i nadzorowanie obowiązków związanych z obrotem gotówki, sporządzanie raportów operacyjnych, obsluga poszczególnych stanowisk pracy w restauracji ( prpdukcja, serwis, lina drive). Umowa o pracę na czas określony.Prac ana dwie zmianyw przedziale czasowym: 6-24. Proponowany okres zatrudenienia: 2 lata. Oferta skierowana również do osób niepełnosprawnych. Oferta dostępna w sali G
kontakt przez PUP - 2018-04-24 - Bielany Wrocławskie (dolnośląskie)