KIEROWNIK BIURA OBSŁUGI PREZYDENTA Racibórz oferta pracy Urząd Miasta Racibórz
Stanowisko: KIEROWNIK BIURA OBSŁUGI PREZYDENTA
Wynagrodzenie: od 2 000 PLN
Zakres obowiązków: I. Wymagania :1) niezbędne: a)wykształcenie wyższe z zakresu dziennikarstwa lub politologiib)4 lata stażu pracy w zakresie dziennikarstwa lub wykonywanie przez 4 lata działalności gospodarczej o charakterze zgodnym z wymaganiami na stanowisku,c)obywatelstwo polskied)pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznyche)brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowef)nieposzlakowana opinia.2) dodatkowe:a)znajomość ustaw: Prawo prasowe, ustawa o dostępie do informacji publicznej, ustawa o samorządzie gminnym, ustawa o pracownikach samorządowychII.Warunki pracy na stanowisku:a)praca biurowa 70 %b)praca w terenie 30 %c)praca przy komputerzed)pełny wymiar czasu pracye)zatrudnienie od 01.09.2017 r.III.Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie w miesiącu lipcu 2017 r. tj. miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wynosił powyżej 6%.IV. Zakres głównych zadań wykonywanych na stanowisku:1)Kierowanie pracami Biura w celu prawidłowej i sprawnej realizacji zadań ciążących na gminie Racibórz, a wynikających z Regulaminu Organizacyjnego Urzędu i Regulaminu Wewnętrznego Biura.2)Realizacja zadań przypisanych do wykonania Kierownikom jednostek organizacyjnych Urzędu w Regulaminie Organizacyjnym Urzędu.3)Wykonywanie funkcji Kierownika Urzędu w stosunku do pracowników Biura oraz właściwe zarządzanie personelem.4)Podejmowanie działań służących zapewnieniu funkcjonowania adekwatnej, skutecznej i efektywnej kontroli zarządczej przy realizacji zadań Urzędu/Biura.5)Zapewnienie obsługi technicznej i administracyjnej Prezydenta Miasta, Zastępców Prezydenta i Biura Obsługi Prezydenta.6)Kreowanie i realizacja polityki informacyjnej Prezydenta Miasta oraz wizerunku Prezydenta i Urzędu Miasta w mediach.7)Zapewnienie właściwej organizacji i obsługi spotkań, wizyt, konferencji i posiedzeń z udziałem Prezydenta Miasta.8)Planowanie i realizacja budżetu w zakresie spraw objętych zakresem Biura.
Data publikacji: 2017-08-03
Lokalizacja: Racibórz (śląskie)
Pracodawca: Urząd Miasta Racibórz
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Batorego 6, 47-400 Racibórz, powiat: raciborski, woj: śląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
I. Wymagania :1) niezbędne: a)wykształcenie wyższe z zakresu dziennikarstwa lub politologiib)4 lata stażu pracy w zakresie dziennikarstwa lub wykonywanie przez 4 lata działalności gospodarczej o charakterze zgodnym z wymaganiami na stanowisku,c)obywatelstwo polskied)pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznyche)brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowef)nieposzlakowana opinia.2) dodatkowe:a)znajomość ustaw: Prawo prasowe, ustawa o dostępie do informacji publicznej, ustawa o samorządzie gminnym, ustawa o pracownikach samorządowychII.Warunki pracy na stanowisku:a)praca biurowa 70 %b)praca w terenie 30 %c)praca przy komputerzed)pełny wymiar czasu pracye)zatrudnienie od 01.09.2017 r.III.Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie w miesiącu lipcu 2017 r. tj. miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wynosił powyżej 6%.IV. Zakres głównych zadań wykonywanych na stanowisku:1)Kierowanie pracami Biura w celu prawidłowej i sprawnej realizacji zadań ciążących na gminie Racibórz, a wynikających z Regulaminu Organizacyjnego Urzędu i Regulaminu Wewnętrznego Biura.2)Realizacja zadań przypisanych do wykonania Kierownikom jednostek organizacyjnych Urzędu w Regulaminie Organizacyjnym Urzędu.3)Wykonywanie funkcji Kierownika Urzędu w stosunku do pracowników Biura oraz właściwe zarządzanie personelem.4)Podejmowanie działań służących zapewnieniu funkcjonowania adekwatnej, skutecznej i efektywnej kontroli zarządczej przy realizacji zadań Urzędu/Biura.5)Zapewnienie obsługi technicznej i administracyjnej Prezydenta Miasta, Zastępców Prezydenta i Biura Obsługi Prezydenta.6)Kreowanie i realizacja polityki informacyjnej Prezydenta Miasta oraz wizerunku Prezydenta i Urzędu Miasta w mediach.7)Zapewnienie właściwej organizacji i obsługi spotkań, wizyt, konferencji i posiedzeń z udziałem Prezydenta Miasta.8)Planowanie i realizacja budżetu w zakresie spraw objętych zakresem Biura.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: KIEROWNIK BIURA OBSŁUGI PREZYDENTA
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Racibórz
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: raciborski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Racibórz
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: naczelnik / kierownik wydziału
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.09.2017
Nazwa pracodawcy: Urząd Miasta Racibórz
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Raciborzu
Adres pracodawcy:
Batorego 6, 47-400 Racibórz, powiat: raciborski, woj: śląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
1.list motywacyjny wraz z numerem telefonu i adresem e-mail w celu powiadomienia o zakwalifikowaniu się do postępowania kwalifikacyjnego,2.kwestionariusz osobowy,3.kopie dokumentów poświadczających posiadane wykształcenie,4.kopie świadectw pracy lub w przypadku pozostawania w zatrudnieniu zaświadczenie dokumentujące staż pracy, w tym potwierdzenie stażu pracy w zakresie dziennikarstwa, o którym mowa w pkt. I ppkt. 1b ogłoszenia,5.kopie dokumentów potwierdzających wykonywanie działalności gospodarczej, o której mowa w pkt. I ppkt. 1b ogłoszenia,6.oświadczenie kandydata, że posiada pełną zdolność do czynności prawnych, korzysta z pełni praw publicznych i nie był prawomocnie skazany za przestępstwo umyślne,7.oświadczenie kandydata o przyjęciu do wiadomości faktu obowiązku publikacji w BIP danych osobowych - zgodnie z wymogami ustawy z 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych ( t.j. Dz. U z 2016 r. poz. 902)8.oświadczenie kandydata o posiadaniu obywatelstwa polskiego,9.oświadczenie kandydata że posiada nieposzlakowaną opinię,10.oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych.Druki oświadczeń i kwestionariusza osobowego dostępne są w Biuletynie Informacji Publicznej (www.bipraciborz.pl) w zakładce Praca w Urzędzie Druki do pobrania lub Wydziale Organizacyjnym Urzędu Miasta Racibórz przy ul. Króla Stefana Batorego 6, pok. 213.Oświadczenia winny być własnoręcznie podpisane.Kandydaci spełniający wymagania niezbędne uczestniczyć będą w postępowaniu kwalifikacyjnym obejmującym:Etap I test z wiedzy z zakresu ustaw wymienionych w pkt. I ppkt. 2aEtap II rozmowa kwalifikacyjna.O zakwalifikowaniu do uczestnictwa w postępowaniu wszyscy kandydaci zostaną powiadomieni e-mailem lub telefonicznie.Oferty należy składać w zamkniętej kopercie z adnotacją Nabór na stanowisko Kierownika Biura Obsługi Prezydenta z podaniem imienia i nazwiska kandydata oraz adresu do korespondencji, w Biurze Obsługi Interesantów Urzędu Miasta Racibórz przy ul. Króla Stefana Batorego 6, w terminie do 17.08.2017 r. lub za pośrednictwem poczty (decyduje data wpływu oferty do Urzędu). Dokumenty aplikacyjne pięciu najlepszych kandydatów wyłonionych w toku naboru przez Komisję Rekrutacyjną będą przechowywane przez okres 3 miesięcy. Pozostałe dokumenty aplikacyjne nieodebrane przez kandydatów zostaną zniszczone.Zgodnie z ustawą z 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych ( t. j. Dz. U z 2016 r. poz. 902) publikacji w BIP i na tablicy ogłoszeń w siedzibie Urzędu Miasta Racibórz podlegają dane osobowe osoby zatrudnionej w wyniku przeprowadzonego naboru. Szczegółowe informacje można uzyskać telefonicznie pod numerem 32 75-50-663.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, poczta
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: śląskie
Powiat pracodawcy: raciborski
Gmina pracodawcy: Racibórz
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Racibórz
Adres strony pracodawcy: www.bipraciborz.pl
Ulica pracodawcy: Batorego
Numer budynku pracodawcy: 6
Profil działalności pracodawcy:
Kierowanie podstawowymi rodzajami działalności publicznej
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Raciborzu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: naczelnik / kierownik wydziału
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 03.08.2017
Data dodania oferty pracy: 02.08.2017
Oferta pracy ważna do: 17.08.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 02.08.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 02.08.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Optymalizowanie produkcji pod kątem wydajności, jakości i kontroli kosztów przetwórstwa szkoła oraz produkcja pojazdow mechanicznych. Prowadzenie pełnej dokumentacji produkcyjnej.
AGRO - TECHMA Dorota Piszczór - 2015-12-02 - Koźmin Wielkopolski (wielkopolskie)
PRZYJMOWANIE I WYDAWANIE TOWARU Z MAGAZYNU, LOGISTYKA MAGAZYNOWA, INWENTARYZACJE ORAZ RAPORTOWANIE STANÓW MAGAZYNOWYCH, WPROWADZANIE ORAZ FAKTUROWANIE TOWARÓW, UTRZYMYWANIE MINIMALNYCH STANÓW MAGAZYNOWYCH
LEMARPOL - WÓZKI WIDŁOWE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-02-16 - Zator (małopolskie)
wykształcenie podstawowe, mile widziane doświadczenie w przemyśle świecarskim, przyjazne warunki pracy i atmosfera, dodatki za godziny nocne/ nadgodziny, praca premiowa.Praca przy produkcji oraz pakowaniu świec, system pracy trzyzmianowy
"LEDUC CHEMIE POLAND LTD" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-08-01 - Duszna Górka (wielkopolskie)
kierowanie zespołem pracowników, prowadzenie robót izolacyjno-blacharskich na budowie IOS w Kwidzynie
TERMOKOR KAEFER Sp. z o.o. - 2017-04-10 - Rogowiec (łódzkie)
Bieżące zarządzanie, organizacja oraz kontrola pracy podległego zespołu, odpowiedzialność za nadzór oraz utrzymanie wysokiej jakości usług, wykonywanie prac wchodzących w zakresie podstawowej działalności zakładu: obsługa klienta, kasy fiskalnej, obsługa urządzeń pralniczych, foliowanie odzieży, usuwanie plam z ubrań i innych tkanin, maglowanie, sortowanie, składanie prania, przyjmowanie reklamacji i w miarę możliwości bieżące jej załatwianie. Praca z osobami niepełnosprawnymi.
Zakład Aktywności Zawodowej Zakład Usług Pralnicznych - 2017-08-22 - Wodzisław Śląski (śląskie)
Murowanie, docieplanie budynków. Praca małopolska, dowóz zapewniony z Lubnia
F.H.U. Wiesław Uchacz - 2016-04-01 - Lubień (małopolskie)
do uzgodnienia
FRESH & OUTLET SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-04-22 - Rzeszów (podkarpackie)
Utrzymywanie kontaktów z klientami; przedstawianie ofert; projektowanie mebli. Mile widziane doświadczenie w sprzedaży mebli.
J&T Projekt Tomasz Kuźmicz - 2016-11-03 - Słupia pod Bralinem (wielkopolskie)
do uzgodnienia
kontakt przez PUP - 2017-02-09 - Iłża (mazowieckie)
nadzór nad sprawną realizacją usług komunalnych, kierowanie zespołek pracowników, wspólpraca z kontrahentami w zakresie kontrolipraca na umowę na czas określony poprzedzona 3-miesięcznym okresem próbnym, praca jednozmianowaoferta dostępna w sali C
ROBOT 1 B.ORZECHOWSKA I Z.GRYGLEWICZ SPÓŁKA JAWNA - 2017-10-12 - Wrocław (dolnośląskie)
Nadzór nad wykonywanymi pracami, kontakty z inwestorem lub generalnym wykonawcą.
FIRMA USŁUGOWO-HANDLOWA "DACH-BUD" Paweł Motłoch - 2017-05-23 - Brzozówka (małopolskie)
zarządzanie salonem RTV, AGD, IT/MM
zarządzanie zespołem pracowników
realizacje planów sprzedażowych
utrzymanie wysokiego standardu obsługi klienta
motywowanie i ocena pracowników
organizacja i planowanie czasu pracy podległego zespołu
coaching pracowników
Media Expert - 2017-02-17 - Nowogard (zachodniopomorskie)
Sprzedaż materiałów budowlanych, obsługa inwestycji budowlanych, pozyskiwanie klientów i doradztwo, przygotowywanie ofert handlowych, dbanie o dobre relacje z wykonawcami, rozwijanie nowych kontaktów handlowych z inwestorami i firmami budowlanymi.
KRYSIAK JERZY "JUREX" PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLU HURTOWO-DETALICZNEGO - 2017-11-10 - Sokołów Podlaski (mazowieckie)
Sprzątanie pomieszczeń biurowych, socjalnych, mycie okien
EFEKT WLEKLIŃSCY SPÓŁKA JAWNA - 2017-02-23 - Września (wielkopolskie)
Organizacja sprzedaży, współpraca z zarządem (posługującym się językiem rosyjskim i ukraińskim). Pozyskiwanie klientów ( w tym zagranicznych).
kontakt przez PUP - 2017-06-08 - Łódź (łódzkie)
Do uzgodnienia, praca w godz. 6:00-14:00 i 13:00-20:00
FHU ALMAR Sp. z o. o. - 2016-09-19 - Lędziny (opolskie)
obsługa klienta, obsługa terminala i kasy fiskalnej, dbałość o czystość i prawidłową ekspozycję towaru, praca Września, umowa o pracę, praca dwie zmiany,
Martes Sport - 2016-04-14 - Września (wielkopolskie)
Kierowanie zespołem ludzi, ekspozycja towaru do sprzedaży, obsługa klienta.
Ewelina Kruświcka FIRMA HANDLOWO-USŁUGOWA - 2017-01-13 - Chodzież (wielkopolskie)
Budowanie bazy CRM; kierowanie podległym zespołem współpracowników z działu marketingu; administrowanie strony internetowej; opracowywanie, realizacja oraz monitorowanie planu promocji i strategii marketingowej dla produktów/usług; dbanie o dobry wizerunek firmy;
Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Usługowo-Handlowe Inter-Castor Sp. z o.o. - 2016-07-11 - Połupin (lubuskie)
odpowiada za negocjacje ceny za zakup surowcaodpowiada za prawidłową realizację budżetuodpowiada za negocjacje z potencjalnymi partnerami biznesowymi
kontakt przez PUP - 2016-08-02 - Białogard (zachodniopomorskie)
Zgodnie ze stanowiskiem.
Prestige Glass Adam Stobba - 2018-08-29 - Linowiec (pomorskie)
kierowanie pracami budowlanymi
kontakt przez PUP - 2017-04-18 - Lidzbark Warmiński (warmińsko-mazurskie)
Spawanie drobnych konstrukcji. spawanie nierdzewki. szlifowanie, wiercenie, gwintowanie,
A & J Project s.c - 2018-04-17 - Borkowo (pomorskie)
Nadzór nad obsługą stanów magazynowych. Zarządzanie podległym zespołem magazynierów. Mile widziane doświadczenie zawodowe.
PPHU TOMPOL TOMASZ PIETRUS - 2017-09-05 - Myjomice (wielkopolskie)
Pozyskiwanie nowych klientów i budowanie z nimi trwałych relacji, kierowanie zespołem handlowców
SILCARE sp. z o.o. spółka komandytowa - 2018-02-22 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)
kierowanie budową
KARTO Sp.z o.o. - 2016-03-10 - Kraków (małopolskie)
-sortowanie owoców i warzyw przy taśmie produkcyjnej
Zrzeszenie Producentów Owoców i Warzyw "FRAM-POL" we Frampolu - 2018-07-18 - Frampol (lubelskie)
Nadzorowanie pracy i prawidłowego funkcjonowania Środowiskowego Domu Samopomocy, nadzorowanie i ocenianie pracy podległych pracowników, - odpowiedzialność za prowadzenie dokumentacji związanej z funkcjonowaniem placówkę, rozliczeń , - zapewnienie właściwej organizacji dnia podopiecznym korzystającym ze Środowiskowego Domu Samopomocy- ponoszenie materialnej odpowiedzialności za sprzęt i przedmioty znajdujące się w wyposażeniu placówki, - ponoszenie pełnej odpowiedzialności za pracę personelu, którego jest bezpośrednim zwierzchnikiem.
Fundacja ,,Żyć Godnie'' - 2018-06-22 - Kolnik (pomorskie)
Kierowanie laboratorium medycznym (umowa o pracę w zastępstwie za osobę przebywającą na zwolnieniu lekarskim)
ALAB Laboratoria Sp. z o.o. - 2017-04-26 - Siedlce (mazowieckie)
Organizowanie i koordynacja pracy komórki w sposób zabezpieczający prawidłowe i terminowe wykonywanie zadań,Kontrola funkcjonowania i stały nadzór nad wykonywaniem obowiązków przez podległych pracowników.Praca II zmianowa w godz. 6:00-14:00; 14:00-22:00
PHU Lubinpex Sp. z o.o. - 2017-12-01 - Nowa Sól (lubuskie)