KIEROWNIK SPRZEDAŻY Łódź oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: KIEROWNIK SPRZEDAŻY
Wynagrodzenie: od 2 900 PLN
Zakres obowiązków: Organizacja sprzedaży, współpraca z zarządem (posługującym się językiem rosyjskim i ukraińskim). Pozyskiwanie klientów ( w tym zagranicznych).
Data publikacji: 2017-06-08
Lokalizacja: Łódź (łódzkie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy: Łódź, powiat: m. Łódź, woj: łódzkieRodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Organizacja sprzedaży, współpraca z zarządem (posługującym się językiem rosyjskim i ukraińskim). Pozyskiwanie klientów ( w tym zagranicznych).
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 900 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: KIEROWNIK SPRZEDAŻY
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Łódź
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: łódzkie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Łódź
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: regionalny kierownik sprzedaży
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 900 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 15.06.2017
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
rosyjski, w mowie - bardzo dobry, w piśmie - bardzo dobry
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_1:
ukraiński, w mowie - bardzo dobry, w piśmie - bardzo dobry
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
dodatkowym atutem jest znajomość języka angielskiego i francuskiego
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Łodzi
Adres pracodawcy:
Milionowa 91, 93-121 Łódź, powiat: m. Łódź, woj: łódzkie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: skierowanie
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: łódzkie
Powiat pracodawcy: m. Łódź
Gmina pracodawcy: Łódź
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Łódź
Ulica pracodawcy: Milionowa
Numer budynku pracodawcy: 91
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Łodzi
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: regionalny kierownik sprzedaży
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 08.06.2017
Data dodania oferty pracy: 08.06.2017
Oferta pracy ważna do: 21.06.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 08.06.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 08.06.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
w/g stanowiska
Świętokrzyska Wojewódzka Komenda Ochotniczych Hufców Pracy w Kielcach - 2016-08-29 - Starachowice (świętokrzyskie)
- Kierowanie Działem Eksportu.- Rozwijanie sprzedaży eksportowej.- Aktywne poszukiwanie nowych klientów eksportowych.- Realizowanie planów sprzedaży i zadań jakościowych.- Negocjowanie i ustalanie warunków handlowych z kontrahentami.- Wyjazdy zagraniczne do klientów oraz potencjalnych klientów.- Akceptacja, kontrola i nadzór nad całą dokumentacją sporządzaną w Dziale Eksportu.
INSTAL PROJEKT GAWŁOWSCY ŚCIERZYŃSCY SPÓŁKA JAWNA - 2017-04-28 - Nowa Wieś (kujawsko-pomorskie)
Wykształcenie: wyższe, kier.: budownictwo; staż pracy: 2 lata; uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń; zakres obowiązków: nadzór nad pracami ogólnobudowlanymi, prowadzenie dokumentacji związanej z pracami ogólnobudowlanymi; jedna zmiana; miejsce pracy: teren woj. śląskiego;
Baugart Krzysztof Kalisz - 2017-10-23 - Gliwice (śląskie)
Osoba zatrudniona na stanowisku będzie odpowiedzialna za projektowanie, produkcję i remonty: form do przetwórstwa tworzyw sztucznych, form do odlewania ciśnieniowego metali lekkich, wykrojników, tłoczników i przyrządów specjalnych. Do zakresu obowiązków należeć będzie również: wycena i ofertowanie nowych tematów, koordynacja produkcji. Praca w godz. 6-14.
ZAKŁAD BADAWCZY KONSTRUKCYJNO-TECHNOLOGICZNY SPÓŁDZIELNIA PRACY - 2017-06-30 - Kraków (małopolskie)
sprzedaż mięsa i jego wyrobów, organizacja pracy podległego personelu- pierwsza umowa na okres próbny, praca w godz. 6.00-14.00, 12.00- 20.00, jedno stanowisko sklep przy ul. Wyspiańskiego 47-61, drugie stanowisko sklep przy ul. Daszyńskiego 77
BIURO USŁUGOWO-HANDLOWE BEATA NIEBIESZCZAŃSKA - 2016-04-14 - Zgorzelec (dolnośląskie)
Prace administracyjne
kontakt przez PUP - 2016-03-30 - Śrem (wielkopolskie)
dostarczanie towaru do klienta, załadunek i rozładunek towaru, odbiór gotówki od klientaów,
"NIEWIEŚCIN" SP. Z O.O. PRUSZCZ - 2015-11-05 - Niewieścin (kujawsko-pomorskie)
- Ogłoszenie o naborze na wolne stanowisko urzędnicze. Ogłoszenie Nr 3/2016. Dyrektor Domu Dziecka Zakątek w Katowicach, ul. Brynowska 70a, 40-857 Katowice, Dom Dziecka Zakątek poszukuje kandydatów na stanowisko kierownicze urzędnicze kierownik administracyjno - gospodarczy w wymiarze pełnego etatu.- - Osoba zatrudniona na wyżej wymienionym stanowisku będzie: prowadziła wszystkie sprawy związane z całokształtem problematyki kadrowej, kierowała całokształtem spraw związanych z działalnością administracyjną placówki (opracowywanie projektów regulaminów oraz instrukcji, opracowywanie stałych planów pracy dla wychowawców oraz pracowników kuchni), obsługiwała program Płatnik w zakresie zgłaszania/wyrejestrowywania, sporządzała sprawozdania dla GUS z zakresu kadr oraz stanie i ruchu środków trwałych, prowadziła książki inwentarzowe środków trwałych i trwałych w użytkowaniu, prowadziła zagadnienia związane z działalnością gospodarczą placówki (umowy dotyczące działalności gospodarczej zamówienia publiczne, sprawozdania dla Urzędu Miasta o stanie mienia komunalnego, naliczanie umorzeń środków trwałych, kompletowała dokumentację dotyczącą remontów i napraw), prowadziła sprawy BHP w zakresie kontroli badań lekarskich oraz szkoleń, kierowała zespołem pracowników Działu administracyjno-gospodarczego.- Warunki pracy: pełny wymiar czasu pracy, miejsce pracy: Katowice, ul. Brynowska 70a., zatrudnienie od 01.11.2016r.- Wynagrodzenie: od 2600 zł/brutto + 500 zł/brutto dodatku funkcyjnego + 20 % premi + wysługa lat pracy. Praca na umowę o pracę na początek na 6 miesięcy. Docelowo praca na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 7:30-15:30. - Wymagania niezbędne: wykształcenie wyższe odpowiedniej specjalności umożliwiające wykonywanie zadań na stanowisku 4-letni staż pracy w tym min. 2 lata na samodzielnym stanowisku w dziale kadr, obywatelstwo polskie, posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych, niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, zgoda na przetwarzanie danych osobowych, znajomość całokształtu problematyki kadrowej, znajomość programów: Płatnik, Exel, Word, programu kadrowego, znajomość obsługi Portalu sprawozdawczego GUS.- Wymagania dodatkowe: znajomość ustawy o pracownikach samorządowych, znajomość ustawy prawo zamówień publicznych oraz obsługi Portalu zamówień publicznych, znajomość zagadnień GMPiGHP oraz HACCP, umiejętność pracy pod presją czasu, umiejętność samodzielnego wykonywania zadań.
DOM DZIECKA "ZAKĄTEK" - 2016-07-27 - Katowice (śląskie)
wg stanowiska
TRIPUS-POLSKA Sp. zo.o. Przetw. Tworzyw Sztucznych BIERUTÓW - 2018-08-01 - Bierutów (dolnośląskie)
of 7jGł/16 obsługa zleceń transportowych
UH EDEN Grażyna Eden (poprzednia firma Przedsiębiorstwo Usługowo-Handlowe "Biegun" Grażyna Biegun) - 2016-03-08 - Jedlina-Zdrój (dolnośląskie)
Układanie, cyklinowanie, polerowanie podłóg
kontakt przez PUP - 2016-12-14 - Kartuzy (pomorskie)
Pomoc kucharza w przygotowywaniu śniadań, obiadów i podwieczorków w przedszkolu. Utrzymanie czystości miejsca pracy.
kontakt przez PUP - 2016-11-24 - Pomiechówek (mazowieckie)
Kierownie zespołem doradców, realizacja planów, rozwój w wyznaczonym terenie,wykształcenie średnie, doświadczenie w branży pożyczkowej lub windykacyjnej,do dyspozycji auto słuzbowe, telefon, komputer,praca na terenie województwa warmińsko-mazurskiego,wynagrodzenie od 3 000 do 15 000 zł + premia
PRO Domo Sp.z.o.o. - 2017-05-12 - Mrągowo (warmińsko-mazurskie)
do przyuczenia
"CRISTAL" Sp. z o.o. - 2018-09-03 - Białystok (podlaskie)
kierownik działu handlowego
kontakt przez PUP - 2016-04-19 - Grajewo (podlaskie)
1. Prace administracyjno-biurowe.2. Prowadzenie działu kadr.3. Współpraca z działem księgowym.4. Opisywanie dokumentów księgowych.5. Prowadzenie obsługi bankowości elektronicznej.
MIEJSKA BIBLIOTEKA PUBLICZNA im. Ks. Bernarda Sychty - 2018-01-24 - Starogard Gdański (pomorskie)
Planowanie i kierowanie produkcją
PPHU TOMPOL TOMASZ PIETRUS - 2016-08-04 - Myjomice (wielkopolskie)
zarządzanie obszarem produkcyjnym, prowadzenie dokumentacji magazynowej
kontakt przez PUP - 2018-09-06 - Sygneczów (małopolskie)
naprawa, obsługa maszyn, kierowanie zespołem mechaników
EURO-RAMA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-06-21 - Przeciszów (małopolskie)
- prowadzenie budowy w sposób zgodny z wiedzą i sztuką budowlaną oraz prawem budowlanym;- bezpośredni nadzór realizacji robót w oparciu o wymagania kontraktu, dokumentację techniczną, harmonogramy i plany organizacji robót, jakości, kontroli i badań;- koordynację robót realizowanych przez podwykonawców i gromadzenie odpowiedniej dokumentacji;- weryfikacja jakościowa i ilościowa wykonywanej pracy podwykonawców;- dbanie o prawidłowy obieg dokumentacji budowlanej; - sporządzanie dokumentacji powykonawczej;- dbanie o przestrzeganie zasad BHP;- przygotowywanie odpowiednich dokumentów niezbędnych do wystawienia faktur;- uczestnictwo przy zamknięciu i odbiorze budów.
ZAKŁAD PRODUKCJI KONSTRUKCJI "MOSTOSTAL ROPCZYCE" Sp. z o.o. - 2017-09-18 - Ropczyce (podkarpackie)
Sprawy kadrowe: umowy, szkolenia, badania. Nadzór nad majątkiem.
POWIATOWY ZESPÓŁ NR 9 SZKÓŁ IM.MARII DĄBROWSKIEJ W KĘTACH - 2018-04-04 - Kęty (małopolskie)
kierowanie strefą spa, wykonywanie zabiegów i masaży,
K. F. D. ARCHITEKT Sp.J. - 2017-08-21 - Polańczyk (podkarpackie)
nadzór nad pracą sprzątaczek
JD Zakład Usługowo-Handlowy Domka Janina Domka Jacek - 2016-01-11 - Bytom (śląskie)
weryfikacja i księgowanie dokumentów, uzgadnianie kont księgowych, księgowanie zwiększeń i zmniejszeń środków trwałych, udział w zamknięciu m-ca w zakresie środków trwałych, rozliczanie amortyzacji, przygotowanie raportów i analiz, dot. środków trwałych, współpraca z działem technicznym, rozliczenie i tworzenie deklaracji podatkowych, rozliczanie środków z dotacji krajowych i unijnych, współpraca przy kontrolach skarbowych, sprawdzanie prawidłowości i poprawności opisu merytorycznego na dokumentach
Estrada Poznańska - 2018-01-12 - Poznań (wielkopolskie)
- Organizacja transportu. Zapewnienie prawidłowego przepływu informacji i dokumentów. Nadzór nad realizowanymi zleceniami. Obsługa klientów polskich i zagranicznych. PRACA W MIEJSCU ZAMIESZKANIA.- Wynagrodzenie: 3000 do 4000 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na czas nieokreślony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00, 12:00-20:00 (godziny pracy do uzgodnienia z pracodawcą). Wymagane wykształcenie min. średnie. Wymagane doświadczenie zawodowe min. 1 rok na podobnym stanowisku. Wymagana bardzo dobra organizacja pracy. Wymagana umiejętność planowania. Wymagana znajomość j. angielskiego lub j. niemieckiego w stopniu dobrym w mowie i piśmie. Kontakt wstępnie telefoniczny (8:00-16:00) (Tel. 728-510-582) celem ustalenia spotkania z pracodawcą (ul. Legnicka 37, 59-500 Złotoryja) lub e-mail: spedycja (at) statomwelding.pl
STATOM S.C. S.HUTNIK T.JÓŹWIAK - 2016-01-15 - Katowice (śląskie)
Opracowanie specyfikacji i założeń projektu od jego inicjacji do realizacji dla projektów o umiarkowanej złożoności; Przygotowywanie, utrzymywanie i aktualizacja planów, programów i systemów dla projektów; Obejmuje to określenie etapów projektu, działań, sekwencji zdarzeń, zależności i czasu trwania zadań; Regularna aktualizacja planu projektu aktualnościami i prognozami; Zbieranie informacji w celu zapoznania się z potrzebami klienta, biorąc pod uwagę dostępne procesy i usługi; Wykorzystanie tej wiedzy w celu oceny i zapewnienia zrozumiałej komunikacji z różnymi odbiorcami; Prowadzenie przeglądów po zakończeniu projektu z udziałem i pod okiem zespołu kierowniczego, w celu uchwycenia wiedzy i zidentyfikowania obszarów wymagających przyszłych ulepszeń oraz aktualizacji metodologii projektu i programu; Współpraca z kadrą kierowniczą i zespołami ds. opieki nad pracownikami w celu oceny i zabezpieczenia zasobów, stymulowania postępu w realizacji projektów i potrzebnej pomocy.
INTEL TECHNOLOGY POLAND SP. Z O.O. - 2018-03-21 - Gdańsk (pomorskie)
określenie zadań do rozwiązania przez zespół projektowy, prowadzenie negocjacji z osobami związanymi bezpośrednio z projektem, realizacja założonych celów projektowych, budowanie sprawnie funkcjonującego zespołu, motywowanie członków zespołu do sprawnego działania, analiza danych wejściowych, przygotowanie wytycznych do projektowania, opracowanie kontrolowanie harmonogramów realizacji, określenie zadań do rozwiazania przez zespół projektowy, koordynacja prac projektowych, monitorowanie przebiegu realizacji projektu i raportowanie o stanie realizacji projektu, kontrola jakości wykonanych zadań projektowych.
MTA Engineering Sp. z o.o. - 2017-10-03 - Rzeszów (podkarpackie)
Naprawa i konserwacja urządzeń elektrycznych, lokalizacja uszkodzeń mechanicznych i naprawa
GAMAWIND Sp. z o.o. - 2016-10-19 - Piaszczyna (pomorskie)
Kierownik sklepu
Sklep Ogólnospożywczy Bartek Bogusław IgnacyTomkiewicz - 2017-07-04 - Augustów (podlaskie)
realizacja spotkań z klientami biznesowymi, sprzedaż usług telekomunikacyjnych, opieka nad klientem biznesowym
VOICE NET SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-04-20 - Rzeszów (podkarpackie)