KIEROWNIK PRODUKCJI Nysa oferta pracy GALASKÓR SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Stanowisko: KIEROWNIK PRODUKCJI
Wynagrodzenie: 3 000 - 5 000 PLN
Zakres obowiązków: Kierowanie produkcją w zakładzie, nadzór nad zachowaniem wymogów jakościowych, utrzymanie ruchu, zarządzanie stałym zespołem osobowym 20-30 osób, planowanie oraz organizacja produkcji, nadzór nad przestrzeganiem dyscypliny pracy i zasad BHP w zakładzie.
Data publikacji: 2019-07-26
Lokalizacja: Nysa (opolskie)
Pracodawca: GALASKÓR SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Prudnicka 26, 48-300 Nysa, powiat: nyski, woj: opolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Kierowanie produkcją w zakładzie, nadzór nad zachowaniem wymogów jakościowych, utrzymanie ruchu, zarządzanie stałym zespołem osobowym 20-30 osób, planowanie oraz organizacja produkcji, nadzór nad przestrzeganiem dyscypliny pracy i zasad BHP w zakładzie.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 3 000 - 5 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: KIEROWNIK PRODUKCJI
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Nysa
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: opolskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: nyski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Nysa
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: kierownik produkcji w przemyśle
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 3 000 - 5 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 29.07.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Doświadczenie w szyciu rękawic lub odzieży samodzielność i organizacja pracy, umiejętność rozwiązywania problemów.
Nazwa pracodawcy:
GALASKÓR SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Nysie
Adres pracodawcy:
Słowiańska 19, 48-300 Nysa, powiat: nyski, woj: opolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: opolskie
Powiat pracodawcy: nyski
Gmina pracodawcy: Nysa
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Nysa
Adres strony pracodawcy: www.galaskor.pl
Ulica pracodawcy: Słowiańska
Numer budynku pracodawcy: 19
Profil działalności pracodawcy: szycie odzieży skórzanej
Nazwisko osoby zgłaszającej: Magdalena Juskowiak
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Nysie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: kierownik produkcji w przemyśle
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 26.07.2019
Data dodania oferty pracy: 24.07.2019
Oferta pracy ważna do: 23.08.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 26.07.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 24.07.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?733056ae5e06166f0b09985bc45d2da6
Podobne oferty pracy
obsługa gości w apartamencie, przekazywanie kluczy, rozliczanie pobytu
Firma Handlowo-Usługowa Michał Iwasiów - 2016-06-08 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)
Praca biurowa przy obsłudze klientów
"ABIES" KUCZYŃSCY S.C. - 2019-03-20 - Miecze (podlaskie)
zapoznanie się z technologią produkcji gastronomicznej, kierowanie pracą lokalugastronomicznego, obsługa programu BISTRO
kontakt przez PUP - 2016-02-26 - Stargard (zachodniopomorskie)
.
Sklep Spożywczo-Przemysłowy PIEKARNIA-CIASTKARNIA Grzegorz Porzucek - 2017-05-08 - Jaraczewo (wielkopolskie)
wyksz. min. średnie, doświadczenie na produkcji przy pakowaniu i kontroli jakości, szybkość, dokładność, dobra organizacja , umiejętność pracy z dokumentami;kontrola jakości wyrobu gotowego, organizacja i pakowanie w kartony zgodnie ze zleceniami
PPH WAZA s.c. Ewa Kijowska, Zenon Kijowski - 2017-05-26 - Wysocko Małe (wielkopolskie)
WG PROGRAMU
kontakt przez PUP - 2017-09-27 - Warszawa (mazowieckie)
prowadzenie, nadzorowanie i koordynacja robót budowlanych, współpraca z podwykonawcami, inwestorem i projektami, kontrola budżetu oraz rozliczanie prowadzonych robót, zarządzanie podległym zespołem, raportowanie realizacji budowy, prowadzenie dokumentacji, koordynowanie procesu zamówień materiałów budowlanych, przygotowywanie dokumentacji powykonawczej
"KROSBUD" Sp. z o. o. - 2017-09-01 - Bełchatów (łódzkie)
Pozyskiwanie współpracowników,prowadzenie szkoleń i realizacja celów sprzedażowych,pozyskiwanie i obsługa klientów.Wynagrodzenie od 3000-5000.PRACA NA TERENIE WOLSZTYNA ORAZ GRODZISKA WLKP.
OVB ALLFINANZ SP. Z O.O. - 2017-06-01 - Wolsztyn (wielkopolskie)
-
ZAKŁAD USŁUG WIELOBRANŻOWYCH KULASZEWICZ RAFAŁ - 2016-01-29 - Kościerzyna (pomorskie)
Organizacja pracy mobilnej gastronomii, koordynacja sprzedaży, zatowarowanie, rozlicznie eventów
kontakt przez PUP - 2016-11-10 - Kraków (małopolskie)
-
HERZOG Sp.z.o.o. - 2016-09-28 - Krapkowice (opolskie)
Praca w sklepie Intermarche (Os. Bohaterów Września), rozliczanie dokumentów i kasjerów. Praca na dwie zmiany, 5 dni w tygodniu (pon.-niedz.) w godz. 6:30-14:30, 14:30-21:30. Wynagrodzenie 2000 zł brutto + premia.
Corleone Sp. z o.o. - 2017-06-30 - Kraków (małopolskie)
j.w
BEST CARE ŁYSAKOWSKA MŁODAWSKA SPÓŁKA CYWILNA - 2016-03-01 - Warszawa (mazowieckie)
*Kierowanie rozwojem sprzedaży grupy produktów: prefesjonalnych elektornicznychsystemów kontroli dostępu w tym: *analiza rynku konkurancji i grupy potencjalnyc klientów*zarządzanie asortymentem*przygotowanie produktów do sprzedaży na polskim rynku*opracowanie materiałów informacyjnych i marketingowych*organizacja wsparcia technicznego dla klientów*udział w targach oraz w rozmowach z potencjalnymi klientami
kontakt przez PUP - 2019-03-15 - Warszawa (mazowieckie)
- Prowadzenie robót. Kierowanie zespołem ludzi. Praca na terenie Katowic i woj. śląskie.- Wynagrodzenie: 5500 złoty brutto. Praca na umowę o pracę na czas określony powyżej 6 miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.-Praca: 7:00-15:00. Wymagane wykształcenie wyższe kierunkowe: Inżynier inżynierii środowiska instalacje sanitarne. Wymagane doświadczenie zawodowe na stanowisku kierownika robót sanitarnych min. 2 lata. Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail: joanna.poplawska (at) tks.katowice.pl
TKS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-02-05 - Katowice (śląskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2015-12-09 - Warszawa (mazowieckie)
Zadania i wyzwania na stanowisku:•aktywne pozyskiwanie i obsługa klientów na rynku Agro,•realizację działań w Twoim regionie,•budowanie własnego portfela klientów oraz zarządzanie i praca z istniejącymi,•identyfikowanie potrzeb inwestycyjnych klientów, negocjowanie oferty oraz finalizacja sprzedaży,•profesjonalne doradztwo w zakresie finansowania potrzeb klienta•budowanie wizerunku firmy jako uniwersalnego dostawcy usług finansowych dla branży rolniczejOferujemy:•konkurencyjne wynagrodzenie złożone z części stałej (4 000 zł netto) oraz zmiennej, zależne od wyników sprzedaży,•profesjonalny system szkoleń,•narzędzia pracy (telefon komórkowy, samochód)•możliwość zdobycia doświadczenia zawodowego w wiodącej firmie branży leasingowej.
BARANOWSKI RAFAŁ SOTER FINANSE - 2016-01-13 - Brodnica (kujawsko-pomorskie)
Kierowanie budową zgodnie z projektem i przepisami techniczno-budowlanymi oraz BHP,przygotowanie terenu budowy,sporządzenie planu BIOZ,uczestniczenie w czynnościach odbiorowych(zgłasznie odbiorów robót zanikających i odbiorów końcowych)
Zakład Usługowo Transportowy Jan Bańkiewicz - 2016-03-21 - Szczecinek (zachodniopomorskie)
wykształcenie wyższe, magisterskie kier. budownictwouprawnienia budowlanedoświadczenie min. 2 latadobra znajomość MS Office, Auto Cad, programów kosztorysowych
JOMASZ Spółka z Ograniczoną odpowiedzialnością, Sp. Komandytowa - 2017-09-21 - Franklinów (wielkopolskie)
aktywne poszukiwanie nabywców detalicznych, hurtowych i inwestycyjnych, obsługa klientów indywidualnych i firm budowlanych, prowadzenie negocjacji z klientami, koordynacja dostaw towarów, realizacja planów sprzedaży
MERCUS Logistyka Sp. z o.o. - 2016-05-12 - Głogów (dolnośląskie)
Operator koparki
kontakt przez PUP - 2017-03-21 - Rzędzianowice (podkarpackie)
zarządzanie sprzedażą i organizacją pracy w dziale
kontrola czystości w dziale
przeprowadzanie spotkań z pracownikami działu
zamówienia towarów – decyzyjność w sprawie ilości
delegowanie i rozliczanie zadań
przyjęcie towaru na sklep i wystawienie zgodnie z obowiązującymi standardami
Media Expert - 2015-12-01 - Marki (mazowieckie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2019-01-09 - Warszawa (mazowieckie)
dopilnowywanie pracy obsługi, czystości na sali, zapleczu, składanie zamówień, kontakt z dostawcami
kontakt przez PUP - 2017-03-08 - Mszczonów (mazowieckie)
Zarządzanie procesem przygotowania i realizacji projektu, nadzór nad opracowywaniem wycen, budżetów, rozliczeń oraz szczegółowych harmonogramów realizacji inwestycji. Praca na terenie woj. małopolskiego.
Wacław Krzysztof Firma Usługowa Wacław - 2019-01-07 - Tłuczań (małopolskie)
Organizacja pracy placówkiKierowanie podległym zespołem
POŚREDNICTWO FINANSOWO-UBEZPIECZENIOWE JAROSŁAW LUMA MYSZYNIEC - 2016-07-12 - Mrągowo (warmińsko-mazurskie)
określanie, realizowanie i monitorowanie strategii produkcji; przygotowywanie średnio- i długookresowych planów produkcji z uwzględnieniem zapotrzebowania na produkty, czasochłonności i kosztów ich wytwarzania oraz zasobów osobowych.
kontakt przez PUP - 2018-03-02 - Łódź (łódzkie)
Główne obowiązki:- planowanie, organizowanie i realizowanie zamierzeń inwestycyjno remontowych, w tym opracowywanie programów inwestycyjnych, przygotowywanie planów remontów, prowadzenie i nadzór nad realizacją zamierzeń inwestycyjnych i remontowych w systemie zleconym oraz rozliczanie działalności inwestycyjno remontowej, w celu prowadzenia prawidłowej gospodarki nieruchomościami;- bieżące analizowanie przydzielonych środków finansowych na rok kalendarzowy, w celu sprawowania nadzoru nad przygotowywaniem i realizowaniem planu wydatków budżetowych Oddziału w zakresie pozostającym we właściwości sekcji;- sprawowanie nadzoru nad prawidłowym prowadzeniem przez podległych pracowników zadań nt. gospodarki nieruchomościami, w celu prawidłowego wykonywania zadań wynikających ze szczegółowych zakresów obowiązków i uprawnień oraz praczleconych do realizacji przez przełożonych;- sprawowanie nadzoru nad przygotowaniem dokumentacji przetargowej dla przewidzianych do realizacji zadań inwestycyjnych, remontowych i konserwacyjnych, w celu właściwej realizacji zamierzeń inwestycyjno remontowych;- prowadzenie gospodarki rzeczowymi składnikami majątku będącego w zarządzie Oddziału w zakresie gospodarkinieruchomościami, w celu realizacji przepisów;- sprawowanie nadzoru nad przygotowaniem i realizacją umów cywilnoprawnych, w celu zarządzania nieruchomościami.Warunki pracy:- warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań: konieczność przeprowadzania niektórychczynności poza stałym miejscem pracy; praca w godzinach od 7.30 do 15.30;- miejsce i otoczenie organizacyjno techniczne stanowiska pracy: narzędzia i materiały pracy: komputer, urządzenia biurowe(telefon, fax, kserokopiarka); stanowisko pracy znajduje się na trzecim piętrze;- możliwość poruszania się po budynku: brak wind, odpowiednio dostosowana toaleta oraz zachowana odpowiednia szerokośćdrzwi.Wykształcenie: wyższe techniczne, budowlane lub ekonomiczne.Wymagania niezbędne:- znajomość regulacji prawnych z zakresu prawa budowlanego, prawa zamówień publicznych, gospodarki nieruchomościami, KPA, finansów publicznych;- znajomość ustawy o ochronie informacji niejawnych, ustawy o ochronie danych osobowych oraz ustawy o Straży Granicznej;- umiejętność obsługi pakietu biurowego Office (arkusz kalkulacyjny, edytor tekstu);- umiejętność działania w sytuacjach stresowych;- umiejętność analitycznego myślenia, rozwiązywania problemów, współpracy z pracownikami;- komunikatywność i kreatywność;- umiejętność argumentowania i konsultacji kwestii drażliwych;- posiadania 2 lat doświadczenia zawodowego w gospodarowaniu nieruchomościami (utrzymanie obiektów budowlanych we właściwym stanie technicznym) oraz w zarządzaniu grupą pracowników;- pozytywne zakończenie procedur sprawdzających zakończonych wydaniem poświadczenia bezpieczeństwa osobowego, uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą POUFNE.Wymagania dodatkowe:- posiadanie wykształcenia na kierunku gospodarka nieruchomościami;- umiejętność obsługi programów komputerowych;- umiejętność przygotowywania dokumentacji przetargowej na zadania budowlane;- posiadanie uprawnień budowlanych (konstrukcyjne lub elektryczne lub sanitarne lub teletechniczne);- umiejętność obsługi programów typu CAD oraz programów kosztorysowych;- znajomość przepisów Zarządzenia nr 95 Komendanta Głównego SG;- posiadanie 1 roku doświadczenia na stanowisku kierowniczym.
Śląski Oddział Straży Granicznej z siedzibą w Raciborzu - 2018-11-22 - Racibórz (śląskie)
nadzór robót elektrycznych na budowie drogi ekspresowej S-7
Limer Sp. z o.o. - 2016-01-12 - Kraków (małopolskie)
wykształcenie średnie, prawo jazdy kat B.Zarządzanie grupą konsultantów finansowych, realizacja celów operacyjnych, praca w terenie.
Euro Providus S.A - 2017-07-14 - Krotoszyn (wielkopolskie)