KIEROWNIK PIEKARNI Darłowo oferta pracy GS DARŁOWO sp. z o.o. - Darłowo ul. Wojska Polskiego 32
Stanowisko: KIEROWNIK PIEKARNI
Wynagrodzenie: od 4 800 PLN
Zakres obowiązków: organizacja pracy w produkcji pieczywa w piekarni
Data publikacji: 2020-01-14
Lokalizacja: Darłowo (zachodniopomorskie)
Pracodawca: GS DARŁOWO sp. z o.o. - Darłowo ul. Wojska Polskiego 32
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Aleje Wojska Polskiego 32, 76-150 Darłowo, powiat: sławieński, woj: zachodniopomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków: organizacja pracy w produkcji pieczywa w piekarni
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas nieokreślony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: ruch ciągły
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 4 800 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku:
praca również w soboty,niedzielę oraz w godzinach nocnych
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: KIEROWNIK PIEKARNI
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Darłowo
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: zachodniopomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: sławieński
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Darłowo
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód: piekarz*
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 4 800 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 14.01.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko:
średnie zawodowe, kierunek: kierunek piekarnictwo
Nazwa pracodawcy:
GS DARŁOWO sp. z o.o. - Darłowo ul. Wojska Polskiego 32
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Sławnie
Adres pracodawcy:
Aleje Wojska Polskiego 32, 76-150 Darłowo, powiat: sławieński, woj: zachodniopomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: zachodniopomorskie
Powiat pracodawcy: sławieński
Gmina pracodawcy: Darłowo
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Darłowo
Ulica pracodawcy: Aleje Wojska Polskiego
Numer budynku pracodawcy: 32
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Sławnie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: piekarz*
Data dodania oferty pracy: 14.01.2020
Oferta pracy ważna do: 13.02.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 14.01.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 14.01.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?be482fe72ab66b79d61fc2da91b277cf
Podobne oferty pracy
Nadzór nad jakością procesów produkcyjnych.
"TAMIR" - PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO-USŁUGOWO-HANDLOWE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-11-19 - Bystrzyca Kłodzka (dolnośląskie)
Wypiek ciast i tortów
PRACOWNIA CUKIERNICZA KARINA HANDZIK - 2018-02-13 - Olbrachcice (opolskie)
Nadzór i kontrolowanie robót budowlanych.Obmiarowanie, zliczanie materiału.Kosztorysowanie
Firma Handlowo-Usługowa "TRANSKOP" Spółka Cywilna M.M.Smoła - 2019-03-28 - Dębica (podkarpackie)
•obsługa linii produkcyjnej•nakładanie tektury na maszyny produkcyjne•odbieranie gotowych opakowań z maszyn i układanie na paletach
kontakt przez OHP - 2017-07-12 - Pruszcz Gdański (pomorskie)
Zarządzanie zespołem
Apteka Miodowa Tomasz Zarzycki - 2018-11-16 - Malbork (pomorskie)
planowanie produkcji, zlecanie obowiązków pracownikom (betoniarz, zbrojarz, spawacz)
BETONIARNIA RADOSZYCE Sp. z o.o. - 2019-09-23 - Radoszyce (świętokrzyskie)
obsługa maszyn i urządzeń nawęglania,rozładunek węgla brunatnego ,nawęglanie kotła
PGE ENERGIA CIEPŁA S.A. ODDZIAŁ ELEKTROCIEPŁOWNIA W ZGIERZU - 2020-02-11 - Zgierz (łódzkie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2016-01-19 - Warszawa (mazowieckie)
Prace pomocnicze na magazynie w tym, fizyczne, załadunku towaru, ręczne do 30kg.Obsługa wózków widłowychObsługa skanera i komputera (wprowadzanie danych, drukowanie etykiet).
kontakt przez PUP - 2015-12-02 - Łódź (łódzkie)
organizowanie działaności Infrastruktury, wykonywanie całokształtu zadań wynikających z zakresu działania WOG, wykonywanie zadań w zakresie planowania, ekonomiczno-finansowym i spraw organizacyjnych, w tym: kierowanie działanośią podległych pracowników, opracowanie zakresów odpowiedzialności i obowiązków dla funkcyjnychInfrastruktury, współpraca z instytucjami cywilnymi i organizacjami społecznymi przy wykonywaniu zadań, organizowanie o doskonalenie wewnętrznej informacji ekonomiczno-finansowej niezbędnej do planowania działanościi kontroli, ocenywykonywania zadań, nadzór nad terminowym, rzetelnym sporzadzaniu planów, medunków, sprawozdań i należności obejmujących zakres działania Infrastruktury, nadzór nad przygotowaniem dokumentacji do przeprowadzenia procedur zamówień publicznych na zakup materiałów do wykonywania konserwacji, narzędzie, środków do utrzymania czystości, sprzętu gospodarczego, usług komunalnych, konserwacyjnych, sprawdzanie pod względem merytorycznym dowodów księgowych tytułu dostawi uslug, nadzorowanie użytkowania obiektów, wnioskowanie potrzeb w zakr. konserwacji, napraw oraz rozbudowy wojskowych obiektów budowlanych i urzadzeń technicznych, nadzorowanie opracowania i realizacji rocznego planu napraw konserwacyjnych, skaładane wniosków do rocznego planu remontów, nadzorowanie usuwanych usterek i uszkodzeń, nadzorowanie prowadzenia usług stałych urządzeń technicznych, wykonywanie zadań w zakresie gospodarki nieruchomościami, organizowanie i przeprowadzanie przeglądu, okresowej kontroli stanu technicznegowojskowych obiektów budowlanych oraz urządzeń technicznych, nadzór na d prowadzeniem wymaganej ewidencji, dokumentacji eksploatacyjnej, teczek i książek obiektów budowalnych, wykonywanie zadań w zakresie ochrony środowiska oraz gospodarki sprzętem kwaterunkowym i ppoż
12 Wojskowy Oddział Gospodarczy Centrum Szkolenia Artylerii i Uzbrojenia - 2017-11-16 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
j.w
kontakt przez PUP - 2016-02-09 - Warszawa (mazowieckie)
Kasjer - sprzedawca na stacji paliw Lotos
kontakt przez PUP - 2017-11-23 - Bolesławiec (dolnośląskie)
jw.
Keslo Paweł Konarzewski - 2017-02-24 - Warszawa (mazowieckie)
organizacja produkcji,kierowanie zakładem produkcyjnym, prowadzenie ewidencji produkcji i pracy, nadzór nad procesem technologicznym wypieku pieczywa
AGRO Małdyty sp. z o.o. - 2017-10-05 - Małdyty (warmińsko-mazurskie)
Osoba zatrudniona na stanowisku odpowiedzialna będzie za wdrażanie do produkcji nowych projektów, w tym: opracowywanie założeń wstępnych do nowych projektów, nadzór nad tworzeniem harmonogramów wdrożenia projektów, zarządzanie realizacją projektu zgodnie z harmonogramem, kontrolę ryzyka, podejmowanie akcji naprawczych w przypadkach zagrożenia niewłaściwego przebiegu projektu, zapewnienie i nadzorowanie właściwego przepływu informacji pomiędzy wszystkimi uczestnikami procesu, prowadzenie baz danych projektu, bieżącą kontrolę postępu prac w celu utrzymania zgodności projektu z założonym planem.
C+N Polska Spółka z o.o. - 2019-01-03 - Mielec (podkarpackie)
Utrzymanie czystość w biurach
PANOMA s.c. Anna Kiełbus, Anita Choduń - 2017-09-07 - Modlniczka (małopolskie)
1. prowadzenie spraw związanych z administrowaniem nieruchomościami na terenie szkoły,2. organizowanie i nadzorowanie zabezpieczenia i ochrony administrowanych budynków i terenu,3. organizowanie i nadzorowanie prac porządkowych w budynku i na terenach zielonych szkoły,""4. prowadzenie okresowych przeglądów stanu technicznego budynku i terenów przyległych oraz infrastruktury technicznej wraz z określeniem potrzeb w zakresie konserwacji i koniecznych remontów,5. organizowanie i nadzorowanie pracy personelu techniczno-konserwatorskiego,6. utrzymywanie terenu, budynku i mienia w należytym stanie techniczno-eksploatacyjnym i w należytej czystości,""7. prowadzenie zgodnie z obowiązującymi przepisami ksiąg obiektów budowlanych (Gim LO, obiekt sportowy)8. dbanie o zapewnienie odpowiednich warunków ppoż i bhp,9. organizacja remontów bieżących (poszukiwanie wykonawców, przygotowywanie umów, nadzór nad realizacją)10. przestrzeganie dyscypliny budżetowej,11. planowanie, zakup środków i materiałów niezbędnych do utrzymywania budynku i terenów zielonych w dobrym stanie techniczno-eksploatacyjnym, realizacja zakupów wyposażenia szkoły zgodnie z decyzjami dyrektora i potrzebami szkoły,""12. odbiór i porządkowanie dokumentacji dotyczącej zakupów, dostaw, zakończenia inwestycji i prac remontowych, atestów, certyfikatów, instrukcji obsługi, kart gwarancyjnych,13. prowadzenie zagadnień wynikających z decyzji Sanepid, PPoż,14. przygotowanie umów wynajmu pomieszczeń szkolnych, prowadzenie rejestru wszystkich umów najmu, aneksów, korekt przygotowanie umów, przekazywanie do GCUW oraz rejestracja w GRU (wg procedury GCUW)""15. Realizacja przeglądów technicznych wynikających z prawa budowlanego: a. Instalacja elektryczna pomieszczeń suchych i mokrych,b. Instalacja odgromowa,c. Instalacja gazowa oraz przewody kominowe w tym wentylacja, d. Instalacja piorunochronowa,e. Badanie wody,f. Przeglądy obiektów.16. Prowadzenie korespondencji z DRMG w zakresiea. Remontów bieżący i kapitalnych,b. Awarii,c. Prac wynikających z decyzji,d. Prac wynikających z przeglądów szkoły.17. Prowadzenie korespondencji z WRS UM, GZDiZ, ZUT, Saur Neptun Gdańsk, Straży Pożarnej oraz z innymi instytucjami miejskimi i wojewódzkimi w zakresie wynikającym z decyzji i eksploatacji obiektów szkolnych""18. Opieka nad realizacją budżetu obywatelskiego, 19. zlecenie prac o charakterze usługowym (usług transportu, serwisu urządzeń, itp.)20. prowadzenie analizy wydatków za dostawę mediów, zlecane usługi, zakupy środków i materiałów do utrzymywania czystości, zakupy materiałów eksploatacyjnych itp.,21. kontrola procesu realizacji inwestycji i remontów, udział w pracach komisji odbioru częściowego i końcowego inwestycji i prac remontowych,22. organizacja inwentaryzacji rocznej i okresowej,23. prowadzenie prac związanych z przekazaniem pomieszczeń nowym użytkownikom,24. sporządzanie harmonogramu dyżurów dla pracowników gospodarczych,""25. planowanie oraz zakup maszyn i sprzętu do utrzymywania budynków i infrastruktury (kosiarki, maszyny czyszczące, itp.), uczestniczenie w rozruchu urządzeń i instalacji,26. dokonywanie kontroli wewnętrznej,27. przekazywanie akt spraw zakończonych do zakładowego archiwum,""28. prowadzenie spraw związanych z ubezpieczeniem mienia i majątku szkolnego,29. dokonywanie okresowych ocen pracowników na stanowiskach gospodarczych,30. obsługa techniczna imprez i uroczystości (nagłośnienie, wystrój pomieszczeń, wywieszanie flag),31. nadzór nad gospodarką odpadami (utylizacja i ochrona środowiska)."
ZESPÓŁ SZKÓŁ OGÓLNOKSZTAŁCACYCH NR 5 - 2017-08-10 - Gdańsk (pomorskie)
Organizacja i zarządzanie skladem opału
kontakt przez PUP - 2017-01-27 - Radziszewo (zachodniopomorskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2018-04-10 - Warszawa (mazowieckie)
- Nadzór, koordynacja prac przy budowie dróg- Praca na terenie Tczewa i okolic- Kontakt: tel. 698-055-095, e-mail: rekrutacja (at) bud-invest.com lub osobiście w siedzibie przy ul.Chopina 14
BUD-INVEST SP. Z O.O. - 2019-08-30 - Tczew (pomorskie)
KIEROWCA SAMOCHODU CIĘŻAROWEGOMIEJSCE WYKONYWANIA PRACY : TEREN POLSKI
Usługi Transportowe Janaś Lesław - 2019-11-26 - Pilzno (podkarpackie)
Sprzątaczka
kontakt przez OHP - 2018-10-30 - Praszka (opolskie)
Miejscem pracy kierownika jest niewielki warsztat mechaniczny firmy, w którym produkowane są drobne elementy na potrzeby automatyki przemysłowej (osprzęt montażowy armatury, siłowniki tłoczyskowe, itd.), a także prowadzone są prace montażowe i serwisowe. W godzinach pracy kierownik planuje, koordynuje i nadzoruje bieżące prace personelu montażu i serwisu, a także kontaktuje się z klientami warsztatu (pracownicy działów technicznych firmy). Sporządza niezbędną do funkcjonowania warsztatu dokumentację, w tym też wewnętrzne procedury mające usprawnić jego pracę. Kandydaci powinni wykazać się wiedzą techniczną z zakresu prowadzonej przez warsztat działalności, znajomością maszyn i urządzeń wykorzystywanych w warsztacie oraz umiejętnością obsługi komp. na potrzeby realizacji zleceń warsztatu. Kandydaci proszeni są o kontakt drogą elektroniczną przez wysyłkę CV na adres: marketing (at) arapneumatik.pl. Po weryfikacji zgłoszeń kandydatów skontaktujemy się z wybranymi osobami.
ARA PNEUMATIK LTM KOŚCIELNIAK SP.J. - 2016-04-22 - Wrocław (dolnośląskie)
obsługa komputera, kontakty z klientami, prowadzenie księgowości, zarządzanie pracownikami
ATMA EXPORT- IMPORT Anna Pietrowska - 2016-08-19 - Zduńska Wola (łódzkie)
nadzór nad procesm produkcji oraz pracą zespołu
PPH "NATHAN JEANS" FRANCISZEK KUCIARA - 2017-07-05 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)
nadzorowanie wysyłek, nadzorowanie zaopatrzenia materiałów eksploatacyjnych, koordynacja prac zespołu magazynowego
Euro Trade Company S.C. - 2018-07-04 - Karaś (warmińsko-mazurskie)
przewóz materiałów budowlanych
Przędsiębiorstwo Handlowo- Usługowe ,,Potoczak" - 2018-04-06 - Skawa (małopolskie)
Zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2017-06-28 - Lidzbark Warmiński (warmińsko-mazurskie)
Obsługa gości hotelowych, nadzór nad pokojowymi oraz kontrola prac związanych z przygotowaniem pokoi.
PALACE SP. CYWILNA - 2016-06-28 - Pobierowo (zachodniopomorskie)
BIEŻĄCA OBSŁUGA KLIENTÓW DETALICZNYCH I INSTALATORÓWPRZYJMOWANIE I WYSTAWIANIE TOWARÓW NA EKSPOZYCJIWYDAWANIE TOWARÓW I DORADZTWO TECHNICZNEPRZEPROWADZANIE INWENTARYZACJIODPOWEDZIALNOŚĆ ZA ODPOWIEDNIĄ ROTACJĘ TOWARÓWKSZTAŁTOWANIE AKTUALNEJ OFERTY ASORTYMENTOWEJTWORZENIE OFERT HANDLOWYCHWSPÓŁPRACA Z DZIAŁEM HURTOWYMUTRZYMYWANIE ODPOWIEDNIEGO POZIOMU ZAPASÓW
ELMET-RZESZÓW Sp. z o.o. - 2018-11-29 - Rzeszów (podkarpackie)