KIEROWNIK OŚRODKA INTERWENCJI KRYZYSOWEJ Świnoujście oferta pracy Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie
Stanowisko: KIEROWNIK OŚRODKA INTERWENCJI KRYZYSOWEJ
Wynagrodzenie: od 4 500 PLN
Zakres obowiązków: - koordynowanie pracy poszczególnych pracowników OIK,- poradnictwo specjalistyczne dla rodzin i osób korzystających ze wsparcia Ośrodka Interwencji Kryzysowej,- przeprowadzanie interwencji domowych w sytuacjach kryzysowych,- sprawowanie nadzoru nad prawidłową realizacją zadań,- współuczestniczenie w tworzeniu i wdrażaniu lokalnych programów,- diagnozowanie problemów klientów i kierowanie do specjalistów,- udzielanie informacji o możliwościach korzystania z form pomocy społecznej,- monitorowanie przebiegu interwencji,- sporządzanie pism, sprawozdań statystycznych i merytorycznych analiz,- ustalanie grafików pracy poszczególnych pracowników
Data publikacji: 2019-05-28
Lokalizacja: Świnoujście (zachodniopomorskie)
Pracodawca: Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Dąbrowskiego 4, 72-600 Świnoujście, powiat: m. Świnoujście, woj: zachodniopomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
- koordynowanie pracy poszczególnych pracowników OIK,- poradnictwo specjalistyczne dla rodzin i osób korzystających ze wsparcia Ośrodka Interwencji Kryzysowej,- przeprowadzanie interwencji domowych w sytuacjach kryzysowych,- sprawowanie nadzoru nad prawidłową realizacją zadań,- współuczestniczenie w tworzeniu i wdrażaniu lokalnych programów,- diagnozowanie problemów klientów i kierowanie do specjalistów,- udzielanie informacji o możliwościach korzystania z form pomocy społecznej,- monitorowanie przebiegu interwencji,- sporządzanie pism, sprawozdań statystycznych i merytorycznych analiz,- ustalanie grafików pracy poszczególnych pracowników
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: dwie zmiany
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 4 500 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: plus dodatek stażowy od 5% do 20%
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: KIEROWNIK OŚRODKA INTERWENCJI KRYZYSOWEJ
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Świnoujście
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: zachodniopomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Świnoujście
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Świnoujście
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
pozostali kierownicy w instytucjach pomocy społecznej
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 4 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 29.05.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
doświadczenie zawodowe 5 lat pracy zawodowej, w tym 3 lata na stanowisku związanym z kierowaniem ludźmi.
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 5
Nazwa pracodawcy: Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Świnoujściu
Adres pracodawcy:
Dąbrowskiego 4, 72-600 Świnoujście, powiat: m. Świnoujście, woj: zachodniopomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: zachodniopomorskie
Powiat pracodawcy: m. Świnoujście
Gmina pracodawcy: Świnoujście
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Świnoujście
Ulica pracodawcy: Dąbrowskiego
Numer budynku pracodawcy: 4
Profil działalności pracodawcy: opieka socjalna
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Świnoujściu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali kierownicy w instytucjach pomocy społecznej
Data dodania oferty pracy: 29.05.2019
Oferta pracy ważna do: 14.06.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 29.05.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 28.05.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?6f40b8e00775923660aac02058b95c34
Podobne oferty pracy
j.w
PIOTR NIEWIADOMSKI PARTNER PLACÓWKA POLBANK EFG - 2015-12-02 - Warszawa (mazowieckie)
Prace porządkowe na terenie gminy, prace porządkowe w szkołach, opieka nad uczniami w trakcie dowozu do szkoły, pomoc w stołówce szkolenj.
kontakt przez PUP - 2016-02-09 - Tczów (mazowieckie)
odpowiedzialność za wyniki sprzedażowe sklepu, zarządzanie zespołem sprzedawców, zarządzanie asortymentem, zapewnienie jak najwyższych standardów obsługi klienta, budowanie pozytywnego wizerunku firmy, dbanie o wystrój sklepu zgodnie z założeniami firmy
EURO-NET Sp.z o.o. - 2016-03-30 - Świnoujście (zachodniopomorskie)
Odpowiedzialność za realizację planów sprzedaży. Organizacja i planowanie pracy podległego zespołu. Rozwojenie i monitorowanie wyników pracy podległego zespołu. Rozwijanie i monitorowanie wyników pracy podległych handlowców. Czynny udział w rekrutacjach. Koordynowanie przygotowań do targów branżowych.
Seron Kołodziejczyk Sp.j. - 2016-10-19 - Stalowa Wola (podkarpackie)
naprawa silników spalinowych; stanowisko kierowniczo-robotnicze; wykonywanie dokumentacji
4 REGIONALNA BAZA LOGISTYCZNA WARSZTATY TECHNICZNE - 2017-11-14 - Krosno Odrzańskie (lubuskie)
Pełna obsługa związana z prowadzeniem sklepu - sprzedaż produktów AGD; odpowiedzialność za utrzymanie i podnoszenie wzrostu sprzedaży; efektywne prowadzenie sklepu; składanie i przygotowywanie zamówień; raporty kasowe z dnia.Zatrudnienie od zaraz, na podstawie umowy o pracę na okres próbny- 3 miesiące; docelowo umowa na czas nieokreślony; jedna zmiana od 8.00-16.00.Pracodawca zapewnia dojazd i powrót. Miejsce pracy: Tuczno
FZK INTER NOVUM - Jan Trocki - 2019-04-04 - Tuczno (zachodniopomorskie)
do uzgodnienia
PRZEDSIĘBIORSTWO BUDOWLANE J.P. DOMEK JACEK PŁODZIEŃ - 2016-10-27 - Chmielnik (podkarpackie)
Zamawianie surowców i innych materiałów, negocjacje cenowe, przygotowanie umów z dostawcami
Firma Cukiernicza MW Janczewscy Mariola Janczewska - 2017-10-16 - Nowy Dwór Mazowiecki (mazowieckie)
kompleksowe prowadzenie budów sieci i stacji gazowych, wynagrodzenie podstawowe plus premia zadaniowa
PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCJI HANDLU I USŁUG "H-GAZ" M.HLINIAK W.HLINIAK SPÓŁKA JAWNA - 2016-01-25 - Tyczyn (podkarpackie)
NADZOROWANIE I PROWADZENIE BUDÓW;WYMAGANIA: WYKSZTAŁCENIE WYŻSZE BUDOWLANE, UMIEJĘTNOŚĆ PRACY W ZESPOLE, PRAWO JAZDY KAT.B, UPRAWNIENIA BUDOWLANE BEZ OGRANICZEŃ, KILKULETNIE DOŚWIADCZENIE
kontakt przez PUP - 2017-09-01 - Szczecin (zachodniopomorskie)
Kierownie zespołem sprzedażowym i odpowiedzialność za wyniki sprzedaży sklepu
kontakt przez PUP - 2019-01-28 - Gubin (lubuskie)
Realizacja założonych planów, utrzymywanie pozytywnych relacji z obecnymi klientami i pozyskiwanie nowych, dbanie o dobry wizerunek firmy, wdrażanie przyjętej strategii marketingowej.
GOSPODARSTWO PRODUKCJI ROLNEJ "CENTRALA NASIENNA" SP. Z O.O. - 2016-07-14 - Nidzica (warmińsko-mazurskie)
do uzgodnienia
FIRMA BUDOWLANA "FIRBUD" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2017-03-30 - Trzebownisko (podkarpackie)
kierowanie pracami w dziale i praca w księgowości; praca w godz. 8-16; wynagrodzenie 1850 zł brutto do uzgodnienia; kontakt osobisty z pracodawcą w godz. 8-10
P.H.U.P ROLMASZ Sp.z o.o. - 2016-03-11 - Słupsk (pomorskie)
sprawowanie bieżącego nadzoru nad powierzoną grupą pracowników i procesem realizowanych przez nią robót budowlanych, odpowiedzialność za realizację zadań zgodnie z harmonogramem robót powierzonego odcinka prac, wydajność pracy i uzyskiwany wynik finansowy prowadzonych prac, stała współpraca z kierownictwem robót.
Firma Usługowo - Budowlana "WRÓBLEWSKI" Andrzej Wróblewski - 2017-10-18 - Bielsk Podlaski (podlaskie)
Analiza wymagań biznesowych i projektowanie zmian do funkcjoującego systemu informatycznego. Udział w spotkaniach projektowych z biznesem i programi, dostarczanie specyfikacji do zadań programistycznych, udział w weryfikacji i przygotowaniu dokumentacji na pozostałych etapach etapach prac projektowych, współpraca z pionem IT przy definicji i kontroli zakresu, kosztu i harmonogramu projektów
EWORK GROUP SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-07-25 - Gdańsk (pomorskie)
sporządzanie dokumentacji, praca w grafice 3D, sporządzanie inwentaryzacji
PRACOWNIA ARCHITEKTURY "eMS" MARIUSZ STRUZIK - 2018-02-06 - Rzeszów (podkarpackie)
Obsługa klientów zgodnie ze standardami firmy, dbanie o porządek na stanowisku pracy.
RECREW HR Sp. z o.o. - 2019-05-29 - Gdańsk (pomorskie)
praca przy organizowaniu i nadzorowaniu usług czyszczenia i dezynfekcji linii produkcyjnych, kontrola stanu higienicznego obszarów socjano-biurowych
Impel Food Hygiene "COMPANY" Sp. z o.o. - 2016-06-10 - Warszawa (mazowieckie)
- ZARZĄDZANIE PRACĄ EKIPY SPRZĄTAJĄCEJ,- ROZDZIAŁ OBOWIĄZKÓW WŚRÓD PODLEGŁEGO ZESPOLU (TAKŻE W JĘZYKU UKRAIŃSKIM LUB ROSYJSKIM),- PRZYGOTOWANIE I MODYFIKACJA GRAFIKÓW,- PRZESTRZEGANIE ZASAD BHP,- WSPÓŁPRACA Z BEŚPOŚREDNIM PRZEŁOŻONYM.
kontakt przez PUP - 2017-07-14 - Wyszków (mazowieckie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2019-01-29 - Warszawa (mazowieckie)
Obsługa klientów restauracji w tym klientów obcojęzycznych, kierowanie zespołem podległychpracowników, nadzór nad zespołem kucharzy, ustalanie menu.
WY&SPA GABRIELA KRULL - 2017-06-27 - Pobierowo (zachodniopomorskie)
Organizacja i nadzorowanie pracy personelu, zapewnienie funkcjonowania sklepu zgodnie ze standardami, reprezentowanie pracodawcy wobec klientów i dostawców.
ALDIK NOVA Sp. z o.o. - 2018-04-06 - Lubartów (lubelskie)
Kontrola i nadzór nad prawidłową realizacją robót budowlanych, zarządzanie zespołem pracowników, przestrzeganie harmonogramu robót, terminowość oraz bieżąca współpraca i koordynacja z generalnym wykonawcą, rozliczanie okresowych przerobów, kosztów budów, prowadzenie kompleksowej dokumentacji budowy i nadzór nad jakością wykonanych robót, ścisła współpraca z działem logistyki firmy, znajomość i przestrzeganie przepisów bhp i prawa budowlanego.
Fobud Sp. z o.o. - 2017-09-08 - Marklowice (śląskie)
- Nadzór, koordynacja prac przy budowie dróg- Praca na terenie Tczewa i okolic- Kontakt: tel. 698-055-095, e-mail: rekrutacja (at) bud-invest.com lub osobiście w siedzibie przy ul.Chopina 14
BUD-INVEST SP. Z O.O. - 2019-02-14 - Tczew (pomorskie)
Nadzór nad taborem transportowym pod kątem napraw serwisowych pracą kierowców, nadzór nad magazynem serwisowym. Praca w godz. 7.00-15.00
Mirosław Cabaj - 2017-11-02 - Skórzec (mazowieckie)
spotkania reprezentacyjne, rozmowy z kontrahentami
kontakt przez PUP - 2018-09-05 - Świecie (kujawsko-pomorskie)
ZADANIA ZLECONE PRZEZ OPIEKUNKĘ ODDZIAŁU PRZEDSZKOLNEGO, OPIEKA NAD DZIEĆMI
kontakt przez PUP - 2018-09-14 - Długomiłowice (opolskie)
Gastronomia - kawiarnia.Obsługa gości,przygotowywanie kaw i innych autorskich napojów, kanapek i sałatek. Czynności porzadkowe, obsługa kasy fiskalnej.Praca w kawiarni "Owoce i Warzywa" ul. Traugutta 9.
kontakt przez PUP - 2016-05-27 - Łódź (łódzkie)
Główne obowiązki:- planowanie, organizowanie i realizowanie zamierzeń inwestycyjno remontowych, w tym opracowywanie programów inwestycyjnych, przygotowywanie planów remontów, prowadzenie i nadzór nad realizacją zamierzeń inwestycyjnych i remontowych w systemie zleconym oraz rozliczanie działalności inwestycyjno remontowej, w celu prowadzenia prawidłowej gospodarki nieruchomościami;- bieżące analizowanie przydzielonych środków finansowych na rok kalendarzowy, w celu sprawowania nadzoru nad przygotowywaniem i realizowaniem planu wydatków budżetowych Oddziału w zakresie pozostającym we właściwości sekcji;- sprawowanie nadzoru nad prawidłowym prowadzeniem przez podległych pracowników zadań nt. gospodarki nieruchomościami, w celu prawidłowego wykonywania zadań wynikających ze szczegółowych zakresów obowiązków i uprawnień oraz praczleconych do realizacji przez przełożonych;- sprawowanie nadzoru nad przygotowaniem dokumentacji przetargowej dla przewidzianych do realizacji zadań inwestycyjnych, remontowych i konserwacyjnych, w celu właściwej realizacji zamierzeń inwestycyjno remontowych;- prowadzenie gospodarki rzeczowymi składnikami majątku będącego w zarządzie Oddziału w zakresie gospodarkinieruchomościami, w celu realizacji przepisów;- sprawowanie nadzoru nad przygotowaniem i realizacją umów cywilnoprawnych, w celu zarządzania nieruchomościami.Warunki pracy:- warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań: konieczność przeprowadzania niektórychczynności poza stałym miejscem pracy; praca w godzinach od 7.30 do 15.30;- miejsce i otoczenie organizacyjno techniczne stanowiska pracy: narzędzia i materiały pracy: komputer, urządzenia biurowe(telefon, fax, kserokopiarka); stanowisko pracy znajduje się na trzecim piętrze;- możliwość poruszania się po budynku: brak wind, odpowiednio dostosowana toaleta oraz zachowana odpowiednia szerokośćdrzwi.Wykształcenie: wyższe techniczne, budowlane lub ekonomiczne.Wymagania niezbędne:- znajomość regulacji prawnych z zakresu prawa budowlanego, prawa zamówień publicznych, gospodarki nieruchomościami, KPA, finansów publicznych;- znajomość ustawy o ochronie informacji niejawnych, ustawy o ochronie danych osobowych oraz ustawy o Straży Granicznej;- umiejętność obsługi pakietu biurowego Office (arkusz kalkulacyjny, edytor tekstu);- umiejętność działania w sytuacjach stresowych;- umiejętność analitycznego myślenia, rozwiązywania problemów, współpracy z pracownikami;- komunikatywność i kreatywność;- umiejętność argumentowania i konsultacji kwestii drażliwych;- posiadania 2 lat doświadczenia zawodowego w gospodarowaniu nieruchomościami (utrzymanie obiektów budowlanych we właściwym stanie technicznym) oraz w zarządzaniu grupą pracowników;- pozytywne zakończenie procedur sprawdzających zakończonych wydaniem poświadczenia bezpieczeństwa osobowego, uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą POUFNE.Wymagania dodatkowe:- posiadanie wykształcenia na kierunku gospodarka nieruchomościami;- umiejętność obsługi programów komputerowych;- umiejętność przygotowywania dokumentacji przetargowej na zadania budowlane;- posiadanie uprawnień budowlanych (konstrukcyjne lub elektryczne lub sanitarne lub teletechniczne);- umiejętność obsługi programów typu CAD oraz programów kosztorysowych;- znajomość przepisów Zarządzenia nr 95 Komendanta Głównego SG;- posiadanie 1 roku doświadczenia na stanowisku kierowniczym.
Śląski Oddział Straży Granicznej z siedzibą w Raciborzu - 2018-11-22 - Racibórz (śląskie)