KIEROWNIK OŚRODKA INTERWENCJI KRYZYSOWEJ Świnoujście oferta pracy Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie
Stanowisko: KIEROWNIK OŚRODKA INTERWENCJI KRYZYSOWEJ
Wynagrodzenie: od 4 500 PLN
Zakres obowiązków: - koordynowanie pracy poszczególnych pracowników OIK,- poradnictwo specjalistyczne dla rodzin i osób korzystających ze wsparcia Ośrodka Interwencji Kryzysowej,- przeprowadzanie interwencji domowych w sytuacjach kryzysowych,- sprawowanie nadzoru nad prawidłową realizacją zadań,- współuczestniczenie w tworzeniu i wdrażaniu lokalnych programów,- diagnozowanie problemów klientów i kierowanie do specjalistów,- udzielanie informacji o możliwościach korzystania z form pomocy społecznej,- monitorowanie przebiegu interwencji,- sporządzaie pism, sprawozdań statystycznych i merytorycznych analiz,- ustalanie grafików pracy poszczególnych pracowników
Data publikacji: 2019-07-03
Lokalizacja: Świnoujście (zachodniopomorskie)
Pracodawca: Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Dąbrowskiego 4, 72-600 Świnoujście, powiat: m. Świnoujście, woj: zachodniopomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
- koordynowanie pracy poszczególnych pracowników OIK,- poradnictwo specjalistyczne dla rodzin i osób korzystających ze wsparcia Ośrodka Interwencji Kryzysowej,- przeprowadzanie interwencji domowych w sytuacjach kryzysowych,- sprawowanie nadzoru nad prawidłową realizacją zadań,- współuczestniczenie w tworzeniu i wdrażaniu lokalnych programów,- diagnozowanie problemów klientów i kierowanie do specjalistów,- udzielanie informacji o możliwościach korzystania z form pomocy społecznej,- monitorowanie przebiegu interwencji,- sporządzaie pism, sprawozdań statystycznych i merytorycznych analiz,- ustalanie grafików pracy poszczególnych pracowników
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: dwie zmiany
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 4 500 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: plus dodatek za staż od 5% do 20%
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: KIEROWNIK OŚRODKA INTERWENCJI KRYZYSOWEJ
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Świnoujście
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: zachodniopomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Świnoujście
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Świnoujście
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
pozostali kierownicy w instytucjach pomocy społecznej
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 4 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 04.07.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 5
Nazwa pracodawcy: Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Świnoujściu
Adres pracodawcy:
Dąbrowskiego 4, 72-600 Świnoujście, powiat: m. Świnoujście, woj: zachodniopomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: zachodniopomorskie
Powiat pracodawcy: m. Świnoujście
Gmina pracodawcy: Świnoujście
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Świnoujście
Ulica pracodawcy: Dąbrowskiego
Numer budynku pracodawcy: 4
Profil działalności pracodawcy: opieka socjalna
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Świnoujściu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali kierownicy w instytucjach pomocy społecznej
Data dodania oferty pracy: 04.07.2019
Oferta pracy ważna do: 31.07.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 04.07.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 03.07.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?641be5181fbde7deec5218fbde029132
Podobne oferty pracy
sprzatanie pomieszczeń biurowych
Przedsiębiorstwo Usługowe Wakat Kelm S.J - 2016-05-30 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
Wykonywanie prac montażowych i demontażowych, konserwacyjnych, napraw i remontów maszyn i urządzeń oraz sprzętu elektrycznego i instalacji elektrycznych.
Zespół Domów Pomocy Społecznej prowadzony przez Zgromadzenie Sióstr Franciszkanek Rodziny Maryi Wieleń - 2019-01-02 - Wieleń (wielkopolskie)
kierowanie marketem
Przedsiębiorstwo Dremex - 2019-01-10 - Zdzieszowice (opolskie)
Rekrutacja, zarządzanie grupą doradców, system adaptacyjny, raportowanie, inicjonowanie działańna podległym regionie.
Profi Credit Polska S.A - 2016-09-27 - Trzebnica (dolnośląskie)
zgodnie ze stanowiskiem; godziny pracy: 7.00- 15.00
Zakład Gospodarki Komunalnej w Dębnicy Kaszubskiej Spółka z o.o - 2017-09-11 - Dębnica Kaszubska (pomorskie)
Dla firmy ICT na terenie Krakowa szukamy kandydatów z silnymi umiejętnościami w zakresie sprzedaży, marketingu lub marketingu cyfrowego, którzy dołączą do profesjonalnego europejskiego zespołu sprzedaży w Irlandii. Aplikacje mogą być obsługiwane przez rozmowy telefoniczne i wideo.Do obowiązków będzie należało:-Codzienny kontakt z klientami za pośrednictwem telefonu i poczty elektronicznej-Konsultacje z klientami w celu zapewnienia najlepszego rozwiązania dla ich celów biznesowych-Budowanie relacji z klientami (rozwijanie księgowości i budowanie relacji strategicznych)-Wykorzystywanie istniejących danych klientów do formułowania niestandardowych rekomendacji dostosowanych do celów klienta. -Regularne przetwarzanie zamówień składanych przez klienta.
Delegate International Recruitment Ltd - 2018-08-08 - Wielka Brytania (Wielka Brytania)
Nadzorowanie i koordynacja robót elektrycznych, współpraca z podwykonawcami , inwestorem i projektantami, kontrola budżetu i rozliczeń robót. Praca na terenie kraju. Pracodawca zapewnia dojazd i zakwaterowanie.
"Park-M" sp. z o.o. - 2016-03-18 - Stary Sącz (małopolskie)
opracowywanie i prowadzenie dokumentacji HACCP,GMP,GHP, kierowanie zespołem, ustalanie harmonogramów podległych pracowników, stosowanie ustalonych norm żywienia.
Krajowa Szkoła Skarbowości - 2017-06-14 - Otwock (mazowieckie)
-
SPEKTRUM AGNIESZKA BŁOCH - 2016-02-19 - Gryfice (zachodniopomorskie)
Wykonywanie czynności introligatorskich, kompletowanie płyt w koperty.
F.H.U.P. "KLAMA", "TIF-TRANS" Marek Temple - 2019-05-27 - Biertowice (małopolskie)
zg
kontakt przez PUP - 2019-02-25 - Zawały (kujawsko-pomorskie)
Prowadzenie dla mieszkańców osiedli spółdzielczych różnorodnych form działalności kulturalno-oświatowej, rozrywkowej, sportowo-rekreacyjnej, organizowanie zajęć dla dzieci i młodzieży oraz pozostałych mieszkańców. Możliwość tworzenia i prowadzenia klubów dla młodzieży i seniorów oraz klubów tematycznych
Spódzielnia mieszkaniowa "KISIELIN" - 2017-01-27 - Zielona Góra (lubuskie)
Nadzór nad pracami osób sprzątających /w grupie jest około 100 osób/, kontakt z przedstawicielami klienta, rozliczanie czasu pracy.
kontakt przez PUP - 2016-02-03 - Gdańsk (pomorskie)
Wykształcenie: średnie; 5 lat doświadczenia zawodowego; znajomość języka angielskiego na poziomie B1; zakres obowiązków: kompleksowe zarządzanie funkcjonowaniem kawiarni; odpowiedzialność za wyniki finansowe; ustalanie grafików pracy; zamawianie towaru niezbędnego do prawidłowego działania punktu; zapewnienie profesjonalnej obsługi gości; dwie zmiany; miejsce pracy: Gliwice
Michał Osmulski - 2019-02-06 - Gliwice (śląskie)
- Sprzedaż i fakturowanie wyrobów Spółki. - Wynagrodzenie: 2250-3000 zł brutto, do uzgodnienia na rozmowie kwalifikacyjnej. Praca na umowę o pracę na początek okres próbny do 3 miesięcy. Następna umowa na czas określony 33 miesiące. Docelowo praca na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. - Praca: 6:00-14:00 lub 7:00-15:00. Wymagane wykształcenie średnie kierunek dowolny. Wymagane 2 lata doświadczenia na podobnym stanowisku. Mile widziane prawo jazdy kat. "B". Kontakt osobisty (ul. Panewnicka 375, 40-773 Katowice) lub telefoniczny (tel.: 601-507-863) w godz.: 7:00-14:00 lub e-mail: kadry (at) za-met.pl
ZAKŁADY METALOWE "ZA-MET" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-04-09 - Katowice (śląskie)
KOMPLEKSOWY NADZÓR NAD WŁAŚCIWĄ REALIZACJĄ PROJEKTU UNIJNEGO BENEFICJENTA - CENTRUM PROMOCJI BIZNESU, ZARZĄDZANIE ZESPOŁEM PRACOWNICZYM, REALIZACJA ZADAŃ WŁASNYCH
CENTRUM PROMOCJI BIZNESU - 2017-01-18 - Rzeszów (podkarpackie)
Nadzór nad pracami budowlanymi.
Furex Zakład Usługowo Handlowy Zbigniew Furmański Kutno - 2018-10-30 - Kutno (łódzkie)
ślusarz
kontakt przez PUP - 2016-07-25 - Dzierzgoń (pomorskie)
OSOBA SPRZĄTAJĄCA
DUSSMANN POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-01-22 - Dębica (podkarpackie)
Przygotowanie organizacyjne i nadzór nad realizacją projektów.Zarządzanie zmianą w projekcie.Współpraca z kierownikami działów produkcji, projektowania i serwisu.Dbanie o jasną komunikację w zespole projektowym.
STM Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością - 2019-03-20 - Złocieniec (zachodniopomorskie)
obsługa maszyn i kotłów warzelnych
P.P.H.U. M.A. Józefiak Wytwórnia Lodów PRIMA - 2016-02-24 - Ostrzeszów (wielkopolskie)
kierowanie zespołem pracowników, nadzorowanie wykonywania prac, współpraca w kontaktach z kontrahentem; praca w godzinach od 06:00 do 14:00 w Stargardzie
IMPULS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-02-05 - Stargard (zachodniopomorskie)
GŁÓWNE OBOWIĄZKI NA STANOWISKU:•PLANOWANIE ROBÓT INSTALACYJNYCH W OPARCIU O WYMAGANIA KONTRAKTU,•NADZÓR NAD TERMINOWĄ REALIZACJĄ WYKONYWANYCH PRAC,•NADZÓR NAD DOKUMENTACJĄ ORAZ JAKOŚCIĄ WYKONYWANYCH ROBÓT,•ZARZĄDZANIE PODLEGŁYM ZESPOŁEM OKOŁO 20 PRACOWNIKÓW,•WERYFIKACJA DOKUMENTACJI POD WZGLĘDEM TECHNICZNO-KOSZTOWYM,•PROWADZENIE NEGOCJACJI Z PODWYKONAWCAMI,•ROZLICZANIE ROBÓT INSTALACYJNYCH I UCZESTNICTWO W ODBIORACH;
P.P.H."EKO-SYSTEM-POLSKA" - 2018-01-19 - Jasionka (podkarpackie)
zarządzanie kosztami działalności, zaopatrzenie restauracji w produkty żywnościowe, środki czystości i narzędzia
kontakt przez PUP - 2017-07-18 - Myszęcin (lubuskie)
Prowadzenie budowy w zakresie posiadanych uprawnień (instalacji technologicznych). Praca na terenie kraju oraz zagranicy.
PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO USŁUGOWO HANDLOWE INOX INSTAL SPÓŁKA JAWNA RATAJ KALETA WÓJCIUK RÓG - 2017-02-21 - Brzesko (małopolskie)
zarządzanie salonem RTV, AGD, IT/MM
zarządzanie zespołem pracowników
realizacja planów sprzedażowych
utrzymanie wysokiego standardu obsługi klienta
motywowanie i ocena pracowników
organizacja i planowanie czasu pracy podległego zespołu
coaching pracowników
Media Expert - 2017-03-15 - Zdzieszowice (opolskie)
zgodnie ze stanowiskiem, wykształcenie wyższe, umiejętności: obsługa programu 1C Enterprise, MS Office, uprawnienia: prawo jazdy kat.B, doświadczenie zawodowe: 4 lata, znajomość j. ukraińskiego, rosyjskiego w stopniu biegłym. Ogólny zakres obowiązków: nadzorowanie prac związanych z obsługą oprogramowania firmy 1C Enterprise, współpraca z kontrahentami z Europy Wschodniej. Miejsce wykonywania: Lublin, teren kraju.
kontakt przez PUP - 2018-03-21 - Lublin (lubelskie)
wykonywanie robót prac budowlanych- budowa domów od podstaw, przebudowy, odbudowy i remont istniejących obiektów budowlanych, przeprowadzanie rozbiórek budynkówprzygotowywanie podłoża, wylewanie ław fundamentowych, stropów, belek i nadproży
kontakt przez PUP - 2018-02-23 - Istebna (śląskie)
prowadzenie terapii zajeciowej, diagnozowanie możliwości i potrzeb uczestników WTZ, opracowanie programów terapii i ewaluacja programu terapii
Polskie Stowarzysz. Na Rzecz Osób z Niepełnosprawnością Intelektualną Koło w Kutnie - 2018-04-13 - Kutno (łódzkie)
Efektywne zarządzanie gospodarką magazynową; kontrola przyjmowania i wychodzenia produktów z magazynu w tym katalogowanie towarów uszkodzonych oraz dokumentacja z tym związana; współpraca z działami zaopatrzenia i sprzedaży;zarządzanie podległym zespołem; wprowadzenie systemu skanowanie produktów.Zatrudnienie od zaraz, na podstawie umowy o pracę na okres próbny- 3 miesiące; docelowo umowa na czas nieokreślony; jedna zmiana od 8.00-16.00.Pracodawca zapewnia dojazd i powrót. Miejsce pracy: TucznoWynagrodzenie po okresie próbnym: 4.928 zł - 5.645 zł.
FZK INTER NOVUM - Jan Trocki - 2019-04-04 - Tuczno (zachodniopomorskie)