KIEROWNIK ODDZIAŁU Radomsko oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: KIEROWNIK ODDZIAŁU
Wynagrodzenie: od 3 500 PLN
Zakres obowiązków: koordynowanie pracy oddziału, wprowadzaenie nowych produktów oraz ich sprzedaż , współpraca z innymi oddziałami
Data publikacji: 2020-07-17
Lokalizacja: Radomsko (łódzkie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy: Radomsko, powiat: radomszczański, woj: łódzkieRodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
koordynowanie pracy oddziału, wprowadzaenie nowych produktów oraz ich sprzedaż , współpraca z innymi oddziałami
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|13
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 500 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Nazwa stanowiska: KIEROWNIK ODDZIAŁU
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Radomsko
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: łódzkie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 10
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: radomszczański
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 1012
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: kierownik do spraw sprzedaży
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 18.07.2020
wymagania_wymaganiaDodatkowe_wyksztalcenia_0: średnie zawodowe, brak
wymagania_wymaganiaDodatkowe_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
danePracodawcy_nip: 7712856391
danePracodawcy_regon: 101010196
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Radomsku
Adres pracodawcy:
Tysiąclecia 2, 97-500 Radomsko, powiat: radomszczański, woj: łódzkie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: łódzkie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 10
Powiat pracodawcy: radomszczański
danePracodawcy_kodPowiatu: 1012
Gmina pracodawcy: Radomsko
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Radomsko
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0968078
Ulica pracodawcy: Tysiąclecia
Numer budynku pracodawcy: 2
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Radomsku
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|122102
Zawód wykonywany przez pracownika: kierownik do spraw sprzedaży
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|211
Data dodania oferty pracy: 17.07.2020
Oferta pracy ważna do: 17.08.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 17.07.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 17.07.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?3b90e0e21a835b324c9f936ead6c4b29
Podobne oferty pracy
•Zarządzanie zespołem ok 10 księgowych działu księgowości GL •Zarządzanie realizacja operacji transakcyjnych z obszaru księgowości GL•Nadzór nad realizację celów efektywnościowych w odniesieniu do powierzonego procesu•Zapewnienie zgodności z wewnętrznym systemem kontroli•Wsparcie dla przydzielonych rynków w zakresie procesów finansowych. Rola głównego punktu kontaktowego pomiędzu afiliacją a centrum SSC na poziomie operacyjnym •Wsparcie dla pocesów usprawnieniowych w przydzielonym obszarze procesowym
kontakt przez PUP - 2019-11-13 - Zabierzów (małopolskie)
obsługa rejestracji pacjenta i inne prace biurowe
ZESPÓŁ DIAGNOSTYCZNO-LECZNICZY "MEDYK" KRZYSZTOF BRÓZDA - 2016-04-14 - Złotów (wielkopolskie)
asystent sędziego
Sąd Rejonowy w Świnoujściu - 2016-09-07 - Świnoujście (zachodniopomorskie)
Wymagane wykształcenie minimum zawodowe. Kontakt osobisty lub e-mailowy aneta.matoga (at) toyota.rybnik.pl
P.P.H.U. "KONSEK" Sp. j. Konsek Janusz, Konsek Ewa - 2016-08-30 - Rybnik (śląskie)
wykształcenie średnie zawodowe lub wyższe, staż pracy min. 6 m-cy na podobnym stanowisku, biegła znajomość jezyka arabskiego, firma planuje zacząć wpólpracę z krajami arabskimi, wobec tego szukamy pracowników ze znajomością języka arabskiego, główne zadania to reklama firmy w krajach arabskich,
kontakt przez PUP - 2016-06-07 - Wołomin (mazowieckie)
Mycie, odkurzanie samochodów
P.H.U. Kazimierz Zdrojkowski - 2019-02-18 - Bielsk Podlaski (podlaskie)
kierowanie zespołem doradców, doradztwo rolno-środowiskowe, prowadzenie bezpośredniego doradztwa rolniczego w zakresie rozwoju obszarów wiejskich, ekologii i ochrony środowiska, ekonomiki i przedsiębiorczości, technologii produkcji; pomoc rolnikom w zakresie sporządzania dokumentacji do ubiegania się o środki finansowe z funduszy Unii Europejskiej (PROW 2014-2020) lub innych z instytucji krajowych i zagranicznych, organizowanie i prowadzenie szkoleń, kursów, pokazów seminariów dla rolników, organizowanie projektów planów działania, pomoc rolnikom w zakresie prowadzenia na podstawie dowodów księgowych ksiąg rachunkowych w systemie FADN. Zastrzegamy sobie prawo skontaktowania się z wybranymi kandydatami. Dokumenty aplikacyjne: CV, list motywacyjny, zgoda na przetwarzanie danych osobowych.Sala D
Dolnośląski Ośrodek Doradztwa Rolniczego we Wrocławiu - 2017-10-16 - Góra (dolnośląskie)
Kompletowanie komponentów i dostarczanie ich na produkcje. Miejsce pracy: Paproć, Nowy Tomyśl.
TRENKWALDER & PARTNER" SPÓŁKA Z O.O. - 2016-05-20 - Paproć (wielkopolskie)
KOMPLEKSOWY NADZÓR NAD WŁAŚCIWĄ REALIZACJĄ PROJEKTÓW UNIJNYCH BENEFICJENTA - CENTRUM PROMOCJI BIZNESU, ZARZĄDZANIE ZESPOŁEM PRACOWNICZYM, REALIZACJA ZADAŃ WŁASNYCH
CENTRUM PROMOCJI BIZNESU - 2016-12-19 - Rzeszów (podkarpackie)
Identyfikowanie i dokumentowanie zadań i działań HR, które mają zostać przeniesione do SSC na podstawie Centralnych Procesów Pracowniczych i poza nimi; Wsparcie działań w zakresie tłumaczeń dotyczących systemu, dokumentacji, jak i materiałów odnoszącychsię do zarządzania zmianą; Zapewnienie skoordynowania działań projektowych z globalnymi zespołami HR, dokumentacją oraz materiałami dotyczącymi zmiany, tam, gdzie ma to zastosowanie;Wspieranie analiz i porad w zakresie projektowania i wdrażaniastruktur i strategii mających na celu poprawę efektywnościorganizacyjnej HR; Współpraca z różnymi funkcjami HR napoziomach lokalnym (HRD, HRM itp.), regionalnym i globalnym /korporacyjnym w celu zapewnienia wysokiego poziomu spójności we wszystkich działaniach w okresie przejścia; Zapewnienie koordynacji na wszystkich szczeblach w ramach organizacji HR w zakresie przyszłego krajobrazu procesów i portali usług; Zapewnienie wymiany wiedzy i wspieranie procesu nieustannego doskonalenia (na szczeblach globalno-regionalno-lokalnym);Przygotowywanie regularnych raportów dotyczących projektów; Wykonywanie pracy zgodnie ze standardami ustanowionymi dla call center / centrum obsługi; Tworzenie, prowadzenie i rozwijanie zespołu przedstawicieli Centrum Obsługi, w tym prowadzenieregularnych działań związanych z zarządzaniem; Praca zekspertami w zakresie prowadzonych spraw oraz kontaktowanie się z klientami w celu udzielenia im ostatecznych odpowiedzi; Objaśnianie innym pracownikom instrukcji dotyczących wykonywania pracy, w razie konieczności adaptowanie zaleceń do bieżących potrzeb.
kontakt przez PUP - 2017-09-22 - Kraków (małopolskie)
Nadzór produkcji drzewnej
Zakłady Drzewne "POLDAN"Export-Import Z. Kroplewski Sławno , ul. Gdańska 65A - 2019-11-06 - Sławno (zachodniopomorskie)
przygotowanie towaru do sprzedaży, obsługa klienta chińskiego, praca z dokumentacją w języku chińskim, pakowanie towaru zakupionego przez klienta, udzielanie informacji o towarze klientowi chińskiemu
LEE&ASIA Sp. z o. o. - 2019-03-06 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
praca kierownika budowy z uprawnieniami budowlanymi
Zakład Budowlano-Produkcyjno-Handlowy K. i B. Kotwica S.J - 2016-12-30 - Augustów (podlaskie)
praca na hali sprzedaży, tworzenie zazamówień, zarządzanie personelem, prowadzenie marketu wg standardów firmy,
Dino Polska S.A. - 2018-02-27 - Postoliska (mazowieckie)
Nadzór nad grupą pracowników którzy utrzymują maszyny w ruchu.
SIPMOT Spółka z o. o. - 2017-06-08 - Zamość (lubelskie)
KIEROWNIK FIRMY: POROWADZENIE RECEPCJI, ZARZĄDZANIE PRACOWNIKAMI, USTALANIE GODZIN PRACY- ZMIAN, ROZLICZANIE FINANSOWE FIRMY, ZAOPATRYWANIE SALONU, KONTAKT Z KLIENTAMI GŁÓWNIE ANGLO, ROSYJSKO I UKRAIŃSKOJĘZYCZNYMIWYMAGANIA: WYKSZTAŁCENIE WYŻSZE, UMIEJĘTNOŚĆ ZARZĄDZANIA LUDŹMI, 2 LATA DOŚWIADCZENIA W KONTAKCIE Z KLIENTEM BEZPOŚREDNIM, BIEGŁA ZNAJOMOŚĆ JĘZYKA ANGIELSKIEGO, UKRAIŃSKIEGO I ROSYJSKIEGO
kontakt przez PUP - 2018-09-04 - Szczecin (zachodniopomorskie)
Firma Streit GmbH poszukuje kierownika budowy, brygadzisty / majstra budowy. Do obowiązków pracownika będzie należało planowanie prac i kierowanie brygadą remontową oraz pomoc przy prowadzonych przez zespół pracach. W skład brygady wchodzą fachowcy różnych specjalności z branży budowlanej oraz pomocnicy. Zatrudniona osoba odpowiedzialna będzie za planowanie i kierowanie pracami na placu budowy, przydzielanie zadań pracownikom i nadzór oraz za kontrolę przestrzegania przepisów BHP.
Streit GmbH Arbeitsmedizinischer und Sicherheitstechnischer Dienst - 2019-01-25 - Niemcy (Niemcy)
Zbieranie produktów z półek -przygotowywania do pakowania-pakowanie-przyjmowanie oraz wydawanie towaru-utrzymanie porządku w magazynie- składanie i zbieranie gier-inne prace magazynoweo-biurowe.
L. Pańkowski Labopak system - 2016-10-19 - Otwock (mazowieckie)
- sprzedaż produktów, organizowanie zaopatrzenia, inkasowanie należności
kontakt przez PUP - 2019-11-28 - Lisie Pole (zachodniopomorskie)
zgodny ze stanowiskiem
PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO-USŁUGOWE ALSYBET SP. Z O.O. - 2017-04-26 - Kurzętnik (warmińsko-mazurskie)
Sortowanie paczek nadawanych; Ustawienie wózków platformowych; Załadunek i rozładunek frachu; Praca zespołowa w grupie Polsko – Ukraińskiej;Identyfikowanie poszczególnych rodzajów produktów lub materiałów, umieszczenie ich w odpowiednich pojemnikach lub miejscach przechowywania/składowaniapraca na jedną zmianę w godzinach od 02.00 do 10.00,wynagrodzenie godzinowe brutto
kontakt przez PUP - 2019-02-13 - Sosnowiec (śląskie)
praca na stanowisku kierownika działu w markecie budowlanym - BRICOMARCHE
Leda Sp. z o.o. - 2019-11-20 - Pszczyna (śląskie)
przewóz
coverboxstretch Mateusz Małyj - 2016-04-01 - Malbork (pomorskie)
Prowadzenie i nadzór nad dokumentacją zakładowej kontroli produkcji, nadzór nad pracą laboratorium, kontrola jakości produkowanych kruszyw, betonów, elementów betonowych i surowców, doradztwo technologiczne, projektowanie mieszanek betonowych i optymalizacja ich składu.
Przedsiębiorstwo Produkcyjno - Handlowe Polgravel Sp. z o.o. - 2017-02-09 - Gdańsk (pomorskie)
Obsługa klientów.
MR. LEE 1983 sp. z o.o. - 2015-12-03 - Rotmanka (pomorskie)
Docieplenia, malowanie, tynkowanie, wykańczanie wnętrz.
kontakt przez PUP - 2018-03-16 - Łódź (łódzkie)
- Kierowanie budową. Praca w biurze oraz w delegacji na terenie całej Polski.- Wynagrodzenie: 4000 do 5000 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Docelowo praca na stale.- Praca: 7:00-15:00. Wymagane wykształcenie wyższe budowlane. Wymagane doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku. Wymagane uprawnienia budowlane. Kontakt wstępnie telefoniczny (8:00-15:00) (Tel. 32-606-56-00 w. 5660, 5662) celem ustalenia spotkania z pracodawcą (ul. Ks. bpa Herberta Bednorza 19, 40-384 Katowice) lub e-mail: pracowniczy (at) elbud.katowice.pl
PRZEDSIĘBIORSTWO BUDOWNICTWA ELEKTROENERGETYCZNEGO ELBUD W KATOWICACH SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-03-18 - Katowice (śląskie)
zarządzanie zespołem, rozwijanie konfliktowych sytuacji, koordynowanie pracowników ze względu
HOGA FACHQUELLE SP. Z O.O. - 2019-05-07 - Swarzędz (wielkopolskie)
OBSŁUGA NOREK, NAPRAWA I REMONT PAWILONÓW HODOWLANYCH
J.E.S. SP. Z O.O. - 2016-03-04 - Goleniów (zachodniopomorskie)
I. Wymagania :1) niezbędne: a)wykształcenie wyższe na kierunku ekonomia, finanse i rachunkowość, prawo, administracja lub w zakresie zarządzania projektami, pozyskiwania funduszy unijnych/zewnętrznychb)obywatelstwo polskiec)pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznychd)brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowee)nieposzlakowana opinia.2) dodatkowe:a)3 letni staż pracyb)doświadczenie w zakresie pozyskiwania środków pozabudżetowych krajowych i zagranicznychc)doświadczenie w zakresie opracowania wniosków aplikacyjnych w tym studiów wykonalności projektów komunalnychd)znajomość: ustawy o samorządzie gminnym, ustawy o zasadach realizacji programów w zakresie polityki spójności finansowanych w perspektywie finansowej 2014-2020e)znajomość wytycznych: Szczegółowy opis osi priorytetowych Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020 wersja 8.0 ( Dział I, Dział II.2, II.4, II.5, II.7, II9, II.10) oraz Podręcznik Wnioskodawcy Programu Interreg VA Rep Czeska Polska Wersja 3 ( Lista pojęć; pkt 1; 2; 3 A, B, C, D; 4A i D).II.Warunki pracy na stanowisku:a)praca biurowa 100 %b)praca przy komputerzec)pełny wymiar czasu pracyIII.Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie w miesiącu marcu 2017 r. tj. miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wynosił powyżej 6%.IV. Zakres głównych zadań wykonywanych na stanowisku:1)Prowadzenie wymaganych czynności w zakresie pozyskiwania środków z funduszy europejskich i krajowych, na etapie inicjowania / aplikowania2)Prowadzenie wymaganych czynności w zakresie pozyskiwania środków z funduszy europejskich i krajowych na etapie zarządzania / wdrożenia / rozliczenia3)Prowadzenie wymaganych czynności w zakresie pozyskiwania środków z funduszy europejskich i krajowych na etapie zapewnienia trwałości i ewaluacji4)Prowadzenie czynności związanych z budżetem miasta w zakresie zadań realizowanych przez Wydział5)Aktualizacja prowadzonej przez Wydział podstrony internetowej Urzędu Miasta Racibórz dotyczącej przygotowywanych / zrealizowanych projektów Urzędu Miasta Racibórz 6)Monitorowanie, aktualizowanie oraz nadzór nad funkcjonowaniem Instrukcji przy pozyskiwaniu środków pomocowych w Urzędzie7)Udostępnianie dokumentów i udzielania odpowiedzi na pytania kontrolującym i audytującym w zakresie projektów współfinansowanych z funduszy europejskich i krajowych.V. Wymagane dokumenty:1.list motywacyjny wraz z numerem telefonu i adresem e-mail w celu powiadomienia o zakwalifikowaniu się do postępowania kwalifikacyjnego,2.kwestionariusz osobowy,3.kopie dokumentów poświadczających posiadane wykształcenie,4.kopie świadectw pracy lub w przypadku pozostawania w zatrudnieniu zaświadczenie dokumentujące staż pracy, o którym mowa w pkt. I ppkt 2a,5.kopie zaświadczeń lub innych dokumentów potwierdzających doświadczenie, o którym mowa w pkt. I ppkt. 2b i 2c,6.oświadczenie kandydata, że posiada pełną zdolność do czynności prawnych, korzysta z pełni praw publicznych i nie był prawomocnie skazany za przestępstwo umyślne,7.oświadczenie kandydata o przyjęciu do wiadomości faktu obowiązku publikacji w BIP danych osobowych - zgodnie z wymogami ustawy z 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych ( t.j. Dz. U z 2016 r. poz. 902)8.oświadczenie kandydata o posiadaniu obywatelstwa polskiego,9.oświadczenie kandydata że posiada nieposzlakowaną opinię,10.oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych.Druki oświadczeń i kwestionariusza osobowego dostępne są w Biuletynie Informacji Publicznej (www.bipraciborz.pl) w zakładce Praca w Urzędzie Druki do pobrania lub Wydziale Organizacyjnym Urzędu Miasta Racibórz przy ul. Króla Stefana Batorego 6, pok. 213.Oświadczenia winny być własnoręcznie podpisane.Wytyczne, o których mowa w pkt. I ppkt. 2e dostępne są w Biuletynie Informacji Publicznej (www.bipraciborz.pl) w zakładce Praca w Urzędzie Druki do pobrania.Kandydaci spełniający wymagania niezbędne uczestniczyć będą w postępowaniu kwalifikacyjnym obejmującym:Etap I obejmować będzie test z wiedzy ogólnej z zakresu ustaw i wytycznych wymienionych w pkt. I ppkt. 2d i 2e Etap II obejmować będzie rozmowę kwalifikacyjną.O zakwalifikowaniu do uczestnictwa w postępowaniu wszyscy kandydaci zostaną powiadomieni e-mailem lub telefonicznie.
Urząd Miasta Racibórz - 2017-04-12 - Racibórz (śląskie)