KIEROWNIK ODDZIAŁU DS. USŁUG PORZĄDKOWYCH Legnica oferta pracy IMPULS Sp. z o.o.
Stanowisko: KIEROWNIK ODDZIAŁU DS. USŁUG PORZĄDKOWYCH
Wynagrodzenie: od 2 000 PLN
Zakres obowiązków: Nadzór nad podlegającymi obiektami w zakresie świadczonych usług porządkowych. Nadzór nad podległymi pracownikami. Prowadzenie dokumentacji pracowników oraz związanej z obsługa kontrahentów. Bieżąca współpraca z kontrahentami.
Data publikacji: 2017-12-13
Lokalizacja: Legnica (dolnośląskie)
Pracodawca: IMPULS Sp. z o.o.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Dolny Śląsk, 59-220 Legnica, powiat: m. Legnica, woj: dolnośląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Nadzór nad podlegającymi obiektami w zakresie świadczonych usług porządkowych. Nadzór nad podległymi pracownikami. Prowadzenie dokumentacji pracowników oraz związanej z obsługa kontrahentów. Bieżąca współpraca z kontrahentami.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: inna
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 000 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku:
+ premia 1500,00okres próbny - 3 miesiącepraca w godzniach 6-21
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowo-premiowy ze staw. mies
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: KIEROWNIK ODDZIAŁU DS. USŁUG PORZĄDKOWYCH
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Legnica
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: dolnośląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Legnica
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Legnica
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
kierownik przedsiębiorstwa świadczącego usługi osobiste i porządkowe
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 20.12.2017
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: prawo jazdy kat. B
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Umiejętności - obsługa komputera. Język obcy - mile widziany język angielski (komunikatywny). Doświadczenie zawodowe - mile widziane.
Nazwa pracodawcy: IMPULS Sp. z o.o.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Legnicy
Adres pracodawcy:
59-220 Legnica, powiat: m. Legnica, woj: dolnośląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
I kontakt telefoniczny 509352821 osoba do kontaktu Magdalena Mołodecka
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: telefon, Termin: I kontakt telefoniczny 509352821 osoba do kontaktu Magdalena Mołodecka
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: dolnośląskie
Powiat pracodawcy: m. Legnica
Gmina pracodawcy: Legnica
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Legnica
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Legnicy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika:
kierownik przedsiębiorstwa świadczącego usługi osobiste i porządkowe
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 13.12.2017
Data dodania oferty pracy: 13.12.2017
Oferta pracy ważna do: 12.03.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 13.12.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 12.12.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Szycie konfekcji damskiej
Przedsiębiorstwo Produkcyjno - Handlowe J & S Collection s.c Sylwester Radomski, Jolanta Radomska - 2017-04-19 - Płock (mazowieckie)
Zbrojenie stropów, schodów.
kontakt przez PUP - 2016-06-22 - Wrocław (dolnośląskie)
Nadzór nad prowadzonymi robotami brukarskimi.
Przedsiębiorstwo Produkcyjno Handlowo Usługowe Agnieszka Borczyk - 2018-03-12 - Zabrze (śląskie)
dozór na budowie
Firma Budowlana "STANWAL" Sp.Jawna Małgorzata Stanek, Waldemar Adamczyk - 2018-06-21 - Sosnowiec (śląskie)
- kierowanie zespołem pracowników,- kotakt z klientem,- przyjmowanie i organizacja zamówień
kontakt przez PUP - 2016-08-11 - Bobrowniki (lubuskie)
praca na hali sprzedaży, obsługa kasy, obsługa klientów, wykładanie towaru, praca na stoisku mięsnym
DINO POLSKA S.A - 2017-12-27 - Tuczno (zachodniopomorskie)
projektowanie urządzeń automatycznej obsługi parkingowej oraz jej wykonawstwo, projektowanie i wykonawstwo urządzeń automatyki pakowania oraz robotyki dozowniczej; wysokość wynagrodzenia 2600 zł brutto; umowa min. 3 lata
1. LARSEN S.C. Tomasz Laskowski, Karolina Boratyńska 2. PARKING Tomasz Laskowski - 2017-07-27 - Ustka (pomorskie)
obsługa baru
LAND Lucyna Żywicka,Andrzej Szwałek s.c. - 2017-03-01 - Osinów Dolny (zachodniopomorskie)
Zarządzanie salonem RTV, AGD, IT/MM, zarżadzanie zespołem pracowników, realizacjaplanów sprzedażowych, utrzymanie wyskokiego standardu obsługi klienta, motywowanie i ocena pracowników, oragnizowanie i planowanie czasu pracy podległego zespołu, coaching pracownikówPraca w sklepie MEDIAEXPERT na terenie JaworznaCV należy przesyłać przez stronę www.kariera.mediaexpert.pl
TERG S.A. - 2017-08-25 - Jaworzno (śląskie)
Prace murarsko-tynkarskie, szalunkowe; wykończeniowe, ocieplanie budynków.Praca poza miejscem zamieszkania w delegacji.
kontakt przez PUP - 2017-03-15 - Olesno (opolskie)
nadzorowanie prac budowlanych w branży teleinformatycznej
OrNet sp. z o.o. - 2018-03-28 - Lubin (dolnośląskie)
Wykształcenie min. średnie budowlane; wymagane doświadczenie min. 5 lat; prawo jazdy kat. B; zarządzanie budową i zespołem podległych pracowników; jedna zmiana; praca na terenie Śląska
MATEX SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-07-11 - Gliwice (śląskie)
- nadzór nad planowaniem i kompleksowe planowanie produkcji,- zapewnienie terminowej i zgodnej z planami realizacji,- organizowanie pracy i kontrola pracy oraz BHP podległych pracowników produkcyjnych,- zarządzanie zasobami produkcyjnymi dla zapewnienia właściwej realizacji planów,- współpraca z działami zapewnienia jakości, sprzedaży, przygotowania produkcji, projektowym oraz zaopatrzenia,- koordynacja i organizacja pracy działu produkcyjnego,- odpowiedzialność za terminową realizację planów produkcyjnych oraz jakość wykonanych prac,- rozwiązywanie bieżących problemów produkcyjnych,- kontrola bieżącej produkcji pod względem zgodności z projektem,- stała kontrola wydajności i jakości pracy,- współudział w przygotowaniu i nadzór na realizacją harmonogramów robót,- przygotowanie dokumentów do odbiorów branżowych we współpracy z działem technicznym, - dobór sprzętu, narzędzi do przyjętej technologii prac,- zarządzanie kontraktem pod kątem finansowym i technicznym,- współpraca z inwestorem, podwykonawcami i dostawcami, koordynacja pracy podwykonawców,- zarządzanie gospodarką materiałową na budowach,- prowadzenie analiz postępu wykonania prac
Krop Expert Sp. z o.o. - 2018-03-19 - Płock (mazowieckie)
a.Nadzór nad prawidłową pracą podległego personelub.Organizowanie okresowych kontroli stanu sprawności technicznej i wartości użytkowej budynków , budowli i urządzeń technicznych oraz sporządzanie informacji zbiorczej wraz z nakładami rzeczowymi i finansowymi na jej odtworzenie i utrzymanie w należytym stanie;c.Przekazywanie protokołów z okresowych kontroli stanu technicznego do organów infrastruktury celem włączenia do książek obiektów budowlanych;d.Opracowywanie rocznych planów remontów nieruchomości; e.Opracowywanie wytycznych do projektowania i opinii do programów organizacyjno – użytkowych dla zadań ujętych w rocznym planie remontów nieruchomości; f.Opracowywanie i skompletowanie materiałów i dokumentów niezbędnych do udzielenia zamówienia publicznego;
44 Wojskowy Oddział Gospodarczy - 2017-11-23 - Krosno Odrzańskie (lubuskie)
odpowiedzialność za rozwój sieci sprzedaży oraz zawieranie kontaktów handlowych z klientami krajowymi wraz z klientami pochodzącymi z Wietnamu
kontakt przez PUP - 2017-12-06 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
obługa klienta, sprzedawca towarów
Sklep Żabka Angelika Kaplyta - 2017-01-31 - Świętochłowice (śląskie)
Nadzór podległego personelu, ustalanie grafików, kontakt z dostawami, zamawianie towarów, utrzymywanie standardów sklepu, dbanie o jakoś i dostępność towarów oraz obsługę klienta.
DELIKATESY GRANAT KAROL GRANISZEWSKI, MARCIN GRANISZEWSKI SPÓŁKA CYWILNA - 2018-02-16 - Sulejówek (mazowieckie)
Wykonywanie dyspozycji środkami pieniężnymi z rachunku Gminnego Centrum Kultury i Sportu w Nowogrodźcu. Sporządzanie niezbędnych dla bieżącego zarządzania przez Dyrektora GCKiS sprawozdań miesięcznych z realizacji planu finansowego. Przygotowywanie projektów budżetu Gminnego Centrum Kultury i Sportu w Nowogrodźcu. Dokonywanie wstępnej kontroli zgodności operacji gospodarczych i finansowych z planem finansowym oraz kompletności i rzetelności dokumentów dotyczących operacji gospodarczych i finansowych. Sporządzanie planu finansowego i sprawozdań z jego wykonania oraz bieżące dokonywanie korekt. Sporządzanie sprawozdań finansowych z wykorzystanej dotacji przyznanej przez organizatora. Sporządzenie bilansu, prowadzenie sprawozdawczości budżetowej, podatkowej i statystycznej. Opracowywanie projektów dokumentów regulujących organizację rachunkowości w instytucji. Należyte przechowywanie i zabezpieczenie dokumentów finansowo-księgowych. Prowadzenie ewidencji księgowej wyposażenia, sprzętu oraz innych wartości rzeczowych nie stanowiących środków trwałych i ich umorzenia zgodnie z obowiązującymi przepisami. Windykacja należności. Rozliczanie pozyskanych środków finansowych (w tym unijnych) na cele statutowe. Wykonywanie innych nie wymienionych wyżej zadań, które z mocy prawa lub przepisów wewnętrznych wydanych przez Dyrektora jednostki należą do kompetencji Głównego księgowego. Prowadzenie rachunkowości Gminnego Centrum Kultury i Sportu w Nowogrodźcu zgodnie z obowiązującymi przepisami. Godziny pracy: 08:00-16:00. Miejsce wykonywania pracy Gminne Centrum Kultury i Sportu w Nowogrodźcu.
Gminne Centrum Kultury i Sportu w Nowogrodźcu - 2017-11-20 - Nowogrodziec (dolnośląskie)
Zapewnienie funkcjonowania marketu, delegowanie pracy podległemu personelowi, aktywna praca na sali sprzedaży, prawidłowa obsługa klienta zgodnie z zasadami firmy.
DINO POSLKA SA - 2016-09-26 - Grabów nad Prosną (wielkopolskie)
Kontrola oraz koordynacja robót budowlanych, tworzenie harmonogramów robót i zachowanie terminowości ich wykonywania, odbiór robót, prowadzenie oraz nadzór nad dokumentacją techniczną (dokumentacja projektowa, plany, atesty)
MDB HOME Sp. z o.o. - 2018-01-09 - Myślibórz (zachodniopomorskie)
pakowanie ,kompletowanie towaru, przepakowanie
kontakt przez OHP - 2017-05-08 - Łozienica (zachodniopomorskie)
Montaż kadłubów.
CRIST S.A. - 2017-07-26 - Gdynia (pomorskie)
Zarządzanie działem handlowym, opracowywanie strategii i planów sprzedaży oraz nadzór nad ich realizacją
WAJNERT MEBLE SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWO-AKCYJNA - 2017-06-09 - Międzybórz (dolnośląskie)
Zgodnie ze stanowiskiem;Praca na dwie zmiany od 6.00-14.00, 14.00-22.00;Kontakt z pracodawcą osobisty oraz tel.w godz.7.00-15.00
PLASMET Czechowicz Sp.J. - 2016-05-19 - Widzino (pomorskie)
Kierowanie robotami budowlanymi w zakresie budowy dróg
"DROG-BET Łukasz Kowalski" - 2016-01-20 - Podgórzyn (kujawsko-pomorskie)
Utrzymanie parku maszynowego w ruchu, przeprowadzanie napraw usterek maszyn i urządzeń. Praca jednozmianowa w godz. 7.00-15.00 w Bielsku-Białej.
PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO-HANDLOWO-USŁUGOWE "EMTEX" MIROSŁAW KOWALSKI - 2015-11-27 - Bielsko-Biała (śląskie)
REFDO30 praca przy obsłudze pojazdów samochodowych, wymiana kół i opon, naprawa opon
kontakt przez PUP - 2017-04-27 - Piaseczno (mazowieckie)
koordynacja działań w sytuacjach awaryjnych, kierowanie zespełem pracowników lini produkcyjnej , utrzymanie ruchu maszyn, kontrola w zakresie dokonywania przeglądów, planowanie i kontrola budżetów. TEREN FABYKI VW, Białężyce, k Wrześni.
Clavey Personal Power Sp. z o.o. - 2016-04-05 - Września (wielkopolskie)
Praca na stanowisku kerownika sekcji zabezpieczenia teleinformatycznego w KPW. Dbałość o stan techniczny i wyposazenie stanowisk pracy w sprzęt komputerowy. Dbalość o właściwe funkcjonowanie systemow informatycznych w KPW. Wspomaganie i koordynowanie procesu wdrażania i ostatecznego przejścia z aktualnie wykorzystywanych systemów do nowych systemów, zgodnie z opracowaną metodyka wdrożeniową. Po przeszkoleniu administrowanie systemami teleinformatycznymi. Zapewnienie wlaściwego funkcjonowania systemów informatycznych oraz administrowanie siecią informatyczną.
Komenda Portu Wojennego - 2018-02-13 - Świnoujście (zachodniopomorskie)
przygotowywanie rysunków urządzeń automatyki
ART 4 Poland Sp. z o.o. - 2015-11-26 - Golina (wielkopolskie)