KIEROWNIK ODCINKA ROBÓT Międzyrzecz oferta pracy PDB Recykling Gądek Tomasz Spółka Jawna
Stanowisko: KIEROWNIK ODCINKA ROBÓT
Wynagrodzenie: od 4 000 PLN
Zakres obowiązków: nadzór i kierowanie zespołem wykonujacym prace przy budowie dróg kołowych, szynowych(osuszanie i stabilizacja gruntów, budowa nasypów)
Data publikacji: 2016-03-22
Lokalizacja: Międzyrzecz (lubuskie)
Pracodawca: PDB Recykling Gądek Tomasz Spółka Jawna
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Poznańska 5, 66-300 Międzyrzecz, powiat: międzyrzecki, woj: lubuskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
nadzór i kierowanie zespołem wykonujacym prace przy budowie dróg kołowych, szynowych(osuszanie i stabilizacja gruntów, budowa nasypów)
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas nieokreślony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: inna
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 4 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: KIEROWNIK ODCINKA ROBÓT
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Międzyrzecz
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: lubuskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: międzyrzecki
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Międzyrzecz
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód: technik drogownictwa*
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 4 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.04.2016
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), budowlane
Wymagane wykształcenie dla kandydatów: średnie zawodowe 4-letnie, budowlane
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Prawo jazdy kategorii B
Nazwa pracodawcy: PDB Recykling Gądek Tomasz Spółka Jawna
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Międzyrzeczu
Adres pracodawcy:
Poznańska 5, 66-300 Międzyrzecz, powiat: międzyrzecki, woj: lubuskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
CV, Dokumenty potwierdzające wykształcenie i uprawnienia
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: lubuskie
Powiat pracodawcy: międzyrzecki
Gmina pracodawcy: Międzyrzecz
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Międzyrzecz
Ulica pracodawcy: Poznańska
Numer budynku pracodawcy: 5
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Międzyrzeczu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 2
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: technik drogownictwa*
Data dodania oferty pracy: 22.03.2016
Oferta pracy ważna do: 21.04.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 22.03.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 22.03.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
kontakt z punktami sprzedaży, fakturowanie; godziny pracy: 7.00- 15.00
Przedsiębiorstwo Handlowe Anmar s.c - 2017-03-05 - Słupsk (pomorskie)
- pozyskiwanie klientów- administrowanie sieci- obsługa systemu ERP
PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO-USŁUGOWO-HANDLOWE "INTER-CASTOR" SP. Z O.O - 2016-02-10 - Połupin (lubuskie)
nadzorowanie sprawnego działania magazynu; organizowanie i koorydnowanie pracy personelu magazynowego; sporządzanie raportów; rozpatrywanie reklamacji związanymi z brakami lub uszkodzeniami towarów; monitoring stanów magazynowych; planowanie, zarządzanie i nadzór nad pracą podległych pracowników
Tensa Automotive Sp. z o. o. - 2018-01-10 - Stąporków (świętokrzyskie)
jw
kontakt przez PUP - 2018-05-07 - Warszawa (mazowieckie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2018-04-19 - Warszawa (mazowieckie)
Nadzór nad biurem, kontakt z zagranicznymi klientami, częste delegacje służbowe, zarządzanie pracownikami, pozyskiwanie zagranicznych klientów, reprezentowanie firmy na zewnątrz, sporządzanie raportów, wystawianie faktur, obsługa korespondencji
PIPING Construction Consultings Services Sp. z o.o. - 2016-11-09 - Jaworzno (śląskie)
Kierowanie pracą sprzedaży i marketingu, wyznaczanie celów sprzedażowych, priorytetów oraz nadzór nad ich realizacją, prowadzenie negocjacji z kluczowymi klientami, analiza rynku, rozwój sieci sprzedaży spółki, pozyskiwanie nowych rynków
YISHUN Sp. z o.o. - 2016-11-15 - Jaworzno (śląskie)
- zarządzanie procesami budowy - planowanie i koordynacja robót - organizacja zaplecza budowy- analiza dokumentacji technicznej oraz sprawne rozwiązywanie problemów technicznych - bezpośredni nadzór realizacji robót- planowanie i zamawianie materiałów- prowadzenie dziennika budowy- współpraca z inwestorem i zespołem projektowymRodzaj umowy,okres zatrudnienia: umowa na okres próbny od 1 m-ca do 3 m-cy, docelowo umowa o pracę na czas nieokreślonyMiejsce wykonywania pracy: siedziba firmy+woj. ŚląskiePraca w dniach i godzinach: pon-pt 7-15
AMPAR KLIMA Sp. z o.o. - 2016-11-17 - Mikołów (śląskie)
Zarządzanie placówką finansową, szkolenie i rekrutacja pracowników, prowadzenie działań marketingowych
kontakt przez PUP - 2016-11-09 - Jędrzejów (świętokrzyskie)
przewóz towarów na terenie kraju
Przedsiębiorstwo Handlowo- Usługowe BARTRANS - 2016-06-03 - Wiewiórczyn (łódzkie)
jw.
kontakt przez PUP - 2016-05-05 - Warszawa (mazowieckie)
- Koordynacja i nadzór nad wykonywanymi robotami budowlanymi, nadzór nad pracownikami, organizacja robót, kontakt z inwestorami. Praca na terenie woj. śląskiego.- Wynagrodzenie: 3800 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo praca na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 7:00-15:00. Wymagane wykształcenie średnie budowlane lub wyższe budowlane. W przypadku posiadania wykształcenie średniego budowlanego jest wymagane doświadczenie zawodowe min. 6 lat w branży budowlanej. W przypadku wykształcenia wyższego doświadczenie NIE jest wymagane -> mogą być absolwenci szkół wyższych. Uprawnienia budowlane NIE są wymagane. Wymagane nieumiejętności ogólnobudowlane oraz umiejętności organizacyjne. Kontakt KONIECZNIE wstępnie telefoniczny (7:00-18:00) (Tel. 604-677-557) celem ustalenia spotkania z pracodawcą (ul. Traugutta 7 m. 8, 41-300 Dąbrowa Górnicza) lub e-mail: batpol (at) autograf.pl
RACHWAŁ SŁAWOMIR P.P.H.U. BATPOL - 2016-09-22 - Dąbrowa Górnicza (śląskie)
Staż w Kołobrzegu w godzinach 8-16.wykształcenie zawodowe lub średnie. Zakres obowiązków pilnowanie porządku na wystawach, udzielanie informacji zwiedzającym, sprzątanie, pomoc przy organizacji wystaw. FP, POWER, RPO. Kontakt osobisty, CV.
kontakt przez PUP - 2018-03-14 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)
dobieranie i pozyskiwanie nowych dostawców, zamawianie surowców do produkcji, negocjowanie warunków handlowych z dostawcami
kontakt przez PUP - 2017-07-07 - Przeworsk (podkarpackie)
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2017-06-02 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
Informacje szczegółowe dostępne na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Starostwa Powiatowego w Wołowie http://bip.powiatwolowski.pl
Starostwo Powiatowe w Wołowie - 2016-03-21 - Wołów (dolnośląskie)
Przyjmowanie towarów, obsługa kasy, nadzór pracy nad sprzedawcami i przedstawicielem handlowym, utrzymywanie kontaktu z chińskimi kontrahentami.
kontakt przez PUP - 2016-05-24 - Głuchołazy (opolskie)
prace pielęgnacyjne, porządkowe oraz remontowe
kontakt przez PUP - 2018-04-24 - Reszel (warmińsko-mazurskie)
nadzór nad pracą pracowników, rozliczanie czasu pracy, przyjecia na magazyn
Aleksandra Korus - FINMAT - 2016-04-14 - Olesno (opolskie)
zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2016-03-04 - Strzelce Wielkie (łódzkie)
nadzór nad zespołem osób pracujących na fermie drobiu
GOSPODARSTWO ROLNO-HODOWLANE INŻ. PAWEŁ ZABIELSKI - 2018-02-07 - Antonowo (warmińsko-mazurskie)
Kierowanie pracą działu organizacyjno-administracyjnego w sposób zapewniający jego sprawne funkcjonowanie i efektywną realizację powierzonych zadań. Sprawowanie bezpośredniego zwierzchnictwa nad pracownikami działu organizacyjno-administracyjnego, w tym m.in. ustalanie podziału zadań dla poszczególnych stanowisk pracy i szczegółowych zakresów czynności oraz dokonywanie ich okresowej oceny. Weryfikacja arkuszy organizacji pracy szkół i placówek oświatowych i aneksów do ww. arkuszy wraz z przygotowaniem tych dokumentów do zatwierdzenia. Prowadzenie, monitoring i ewaluacja działań związanych z realizacją strategii oświatowej miasta Tychy. Przygotowywanie projektów aktów prawa miejscowego (uchwał i zarządzeń) w zakresie spraw leżących w kompetencjach działu organizacyjno-administracyjnego. Rozpatrywanie skarg i wniosków dotyczących działalności podległych szkół i placówek oświatowych oraz działu organizacyjno-administracyjnego. Inicjowanie i prowadzenie działań mających na celu pozyskiwanie środków z funduszy unijnych na realizację projektów oświatowych. Opracowywanie sprawozdań, raportów, statystyk i analiz oraz opinii i odpowiedzi na wnioski i interpelacje radnych, dotyczących realizacji zadań oświatowych przez miasto Tychy. Przygotowywanie materiałów na posiedzenia komisji Rady Miasta Tychy i innych materiałów informacyjnych dla Prezydenta Miasta.
Miejskie Centrum Oświaty w Tychach - 2016-12-12 - Tychy (śląskie)
wykształcenie min. średnie, znajomość jęz. angielskiego, niemieckiego w stpniu komunikatywnym, umiejetność obsługi komputera oraz kasy fiskalnej.Całodobowa obsługa pensjonatu z zakwaterowaniem.Okres próbny 3 m-ce z możliwością przedłużenia.
DATEX Krzysztof Dembowski - 2017-02-24 - Mikołajki (warmińsko-mazurskie)
Kierowanie warsztatami szkoleniowo- produkcyjnymi, kierowanie jednostką opiekuńczo- wychowawczą, organizacja procesu rekrutacji uczastników do Ośrodka Szkolenia i Wychowania, organizowanie i kierowanie pracą wychowawców
OPOLSKA WOJEWÓDZKA KOMENDA OCHOTNICZYCH HUFCÓW PRACY - 2016-06-16 - Opole (opolskie)
Doświadczenie w działaniu i funkcjonowaniu magazynu sprzętu elektronicznego. Umiejętnośc racjonalnego układania i zaprowadzenia pożądku.
DMTrade - 2016-08-04 - Kościan (wielkopolskie)
Kierownik sklepu Dom i Ogród
Przedsiębiorstwo Wieobranżowe Agsol Spółka Jawna Zdzisław Wróbel i Agnieszka Wielgus - 2017-11-07 - Pacanów (świętokrzyskie)
j.w.
Instytut Przemysłu Organicznego - 2016-03-08 - Warszawa (mazowieckie)
Realizacja planów sprzedażowych, zarządzanie zespołem Przedstawicieli i Koordynatorów, motywowanie i nadzór nad pracownikami, prowadzenie szkoleń pracowników, przygotowywanie raportów, pozyskiwanie i profesjonalna obsługa klientów, kształtowanie pozytywnego wizerunku firmy. Praca w Zamościu i okolicach (zdalna i w terenie).
Eurocent S.A. - 2016-03-22 - Zamość (lubelskie)
do uzgodnienia
H-GAZ SP.J. - 2016-09-06 - Tyczyn (podkarpackie)
kierowanie, nadzór pracownikow,
Lux-Mark Lucyna Jusińska - 2017-09-06 - Chrzęsne (mazowieckie)