KIEROWNIK MONTAŻU Rusinowo oferta pracy Anna Kwiatkowska Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Handlowo-Usługowe "OLIGOTECH"
Stanowisko: KIEROWNIK MONTAŻU
Wynagrodzenie: od 3 493,08 PLN
Zakres obowiązków: kierownik robót - montażu
Data publikacji: 2019-01-07
Lokalizacja: Rusinowo (kujawsko-pomorskie)
Pracodawca: Anna Kwiatkowska Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Handlowo-Usługowe "OLIGOTECH"
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:87-500 Rusinowo 60B, powiat: rypiński, woj: kujawsko-pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków: kierownik robót - montażu
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 493,08 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: KIEROWNIK MONTAŻU
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Rusinowo
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: kujawsko-pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: rypiński
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Rypin
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: pozostali kierownicy do spraw budownictwa
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 493,08 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 14.01.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe, budowlane
Nazwa pracodawcy:
Anna Kwiatkowska Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Handlowo-Usługowe "OLIGOTECH"
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Rypinie
Adres pracodawcy:
87-500 Rusinowo 60B, powiat: rypiński, woj: kujawsko-pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: kontakt telefoniczny
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: kujawsko-pomorskie
Powiat pracodawcy: rypiński
Gmina pracodawcy: Rypin
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Rusinowo
Numer budynku pracodawcy: 60B
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Rypinie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: pozostali kierownicy do spraw budownictwa
Data dodania oferty pracy: 07.01.2019
Oferta pracy ważna do: 07.02.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 07.01.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 07.01.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
obsługa klienta
TIFOTEX Sp. z o.o. - 2017-03-20 - Sanok (podkarpackie)
- naprawa opon, dętek, kół,- drobne naprawy mechaniczne
USŁUGI-HANDEL Mariusz Bobrowski - 2018-07-24 - Mogielnica (mazowieckie)
tworzenie planów i koordynacja projektów firmowych ukierunkowanych na rynek wschodni, ustalanie celów i zadań poszczególnych współpracowników ( w tym rosyjskojęzycznych), prowadzenie dokumentacji projektów firmy, współpraca z rosyjskojęzycznymi pracownikami firmy;WYMAGANIA:wykształcenie min. średnie, min. 1 rok doświadczenia zawodowego, umiejętność obsługi komputera, w tym Pakietu Ms Office, bardzo dobra znajomość języka angielskiego i języka rosyjskiegopraca-10h/tygodniowo, 40h/miesięcznie - wynagrodzenie 2.000
kontakt przez PUP - 2017-06-01 - Szczecin (zachodniopomorskie)
Sprzedaż mięsa i wędlin
Mardi Sp. z o.o. - 2017-01-10 - Pułtusk (mazowieckie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2017-01-17 - Warszawa (mazowieckie)
Zarządzanie obiektem, prowadzenie rekrutacji załogi, prowadzenie działań marketingowych obiektu, pozyskiwanie klientów, organizacja imprez. Zarzadzanie obiektem- Zajazd Uroczysko - Sitaniec 206
Przedsiębiorstwo Wielobranżowe Fostakowski Stanisław - 2017-09-22 - Zamość (lubelskie)
Zapewnienie sprawnego i efektywnego funkcjonowania Wydziału Technicznego i Logistyki oraz ciągła poprawa i optymalizacje procesów;Planowanie pracy oraz doskonalenie organizacji, metod i form pracy nadzorowanego wydziału;Konsultowanie, nadzorowanie i koordynowanie działań operacyjnych wszystkich podległych pracowników, w tym przydzielanie pracownikom bieżących zadań, monitorowanie terminów i jakości wykonania;Bieżące współpracowanie z kierownictwem i innymi komórkami organizacyjnymi firmy;Gospodarowanie środkami zgodnie z zatwierdzonym planem finansowym dla wydziału;Przygotowywanie projektów aktów prawnych;Prowadzenie i aktualizacja dokumentacji technologicznej;Organizowanie właściwego obiegu dokumentów w wydziale oraz sprawowanie nadzoru nad archiwizacją dokumentacji wydziałowej;
kontakt przez PUP - 2018-02-05 - Łódź (łódzkie)
ZAKRES OBOWIĄZKÓW: opracowywanie, wdrażanie, utrzymywanie i aktualizacja systemu - zarządzania środowiskiem i energią wg ISO14001 / ISO50001, prowadzenie dokumentacji i kontakt z urzędami, utzrymywanie kontaktów z centralą EJOTu w Niemczech, opracowywanie i realizacja planów audytów oraz nadzór nad realizacją działań poaudytowych; WYMAGANIA: wykształcenie wyższe, min. 2 letnie doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku w firmie produkcyjnej, znajomość przepisów prawnych z zakresu ochrony środowiska, znajomość norm ISO14001, ISO50001, znajomość MSOffice, komunikatywność, doświadczenie audytora będzie atutem, bardzo dobra znajomość języka niemieckiego lub angielskiego w mowie i piśmie;
EJOT POLSKA Sp. z o.o. Sp.k - 2016-01-22 - Ciasna (śląskie)
Realizacja polityki personalnej, nadzór nad prawidłowym stosowaniem przepisów prawa pracy i ubezpieczeń społecznych. Przygotowanie danych i dokumentów niezbędnych w naliczaniu płac oraz nadzór nad obiegiem i przygotowaniem dokumentów niezbędnych w naliczaniu płac oraz nadzór nad obiegiem i przygotowaniem dokumentów finansowych. Zarządzanie zespołem pracowników, w tym cudzoziemców (także w języku rosyjskim). Implementowanie nowoczesnych narzędzi HR (ocen pracowniczych; szkoleń; systemów wynagrodzeń). Planowanie i nadzorowanie procesami rekrutacji i szkoleń (także w języku rosyjskim).
kontakt przez PUP - 2018-06-26 - Płock (mazowieckie)
Kierownik działu produkcji Zakres obowiązków:- organizacja sprawnej pracy działu produkcji (zarządzanie zespołem około 15 pracowników)- organizacja logistyki- organizacja zaopatrzenia (zapewnianie surowców niezbędnych do produkcji)Oczekiwana od kandydata:- wysoko rozwinięte umiejętności organizacyjne- doświadczenie w zarządzaniu nawet niewielkim zespołem pracowników będzie dużym atutem- wykształcenie techniczne (średnie lub wyższe)- umiejętność obsługi komputera- znajomość języka angielskiego na poziomie umożliwiającym swobodną komunikację- komunikatywność i kreatywność- umiejętność działania pod presją czasu
IKER - Obtułowicz Sp. jawna - 2018-03-14 - Nowy Sącz (małopolskie)
-
Zakład Usług Komunalnych w Gryficach - 2018-05-17 - Gryfice (zachodniopomorskie)
Zarządzanie personelem
FHU EXPANDER Miś Jarosław - 2016-03-09 - Busko-Zdrój (świętokrzyskie)
Wykonywanie prostych, rutynowych prac związanych z różnymi etapami budowy lub rozbiórki budynków.
GM-Trade Sp.z.o.o. Sp.k. - 2018-08-20 - Hrubieszów (lubelskie)
obsługa kasy fiskalnej, terminala płatniczego
kontakt przez PUP - 2017-06-29 - Szczekarków (lubelskie)
STANOWISKO: KIEROWNIK W ZESPOLE DS. PODATKÓW/TAX AND COMPLIANCE TEAM LEADEROBSŁUGA AUDYTÓW PODATKOWYCH, PRZYGOTOWANIE DOKUMENTACJI CEN TRANSFEROWYCH, OPTYMALIZACJA PROCESÓW PODATKOWYCH, KONTROLA SPRAWOZDAŃ FINANSOWYCH I DEKLARACJI ODNOŚNIE PODATKU DOCHODOWEGO OD OSÓB PRAWNYCH, NADZÓR NAD POPRAWNOŚCIĄ ROZLICZEŃ PODATKOWYCH, ZARZĄDZANIE PODLEGŁYM ZESPOŁEM KONTROLERÓW PODATKOWYCH, WYJAZDY SŁUŻBOWE (20-30 DNI W ROKU)WYMAGANIA: WYKSZTAŁCENIE WYŻSZE, ZNAJOMOŚĆ JĘZKA AGIELSKIEGO NA POZIOMIE MIN. C1, CO NAJMNIEJ 7 LAT DOŚWIADCZENIA ZAWODOWEGO W DZIALE FINANSOWYM LUB FIRMIE KSIĘGOWEJ, ZNAJOMOŚĆ PRZEPISÓW I ZAGADNIEŃ ZWIĄZANYCH Z ROZLICZANIEM CIT, DOŚWIADCZENIE W PRZYGOTOWYWANIU SPRAWOZDAŃ FINANSOWYCH I DEKLARACJI PODATKU DOCHODOWEGO OD OSÓB PRAWNYCH, DOŚWIADCZENIE NA SYANOWISKU KIEROWNICZYM ORAZ W ZARZĄDZANIU ZESPOŁEM, GOTOWOŚĆ DO ODBYWANIA PODRÓŻY SŁUŻBOWYCH (20-30 DNI W ROKU)GODZINY PRACY OD 8-16PO UMOWIE NA OKRES PRÓBNY-UMOWA NA CZAS NIEOKREŚLONY
"COLOPLAST BUSINESS CENTRE" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-12-24 - Szczecin (zachodniopomorskie)
PRACE OGÓLNOBUDOWLANE
GD-SOLUTION SP. ZOO - 2018-10-08 - Rzeszów (podkarpackie)
ZAKRES OBOWIĄZKÓW: Wykonywanie prac w zakresie przygotowania i prowadzenia budów, sporządzanie dokumentacji , prowadzenie dziennika budowy, udział w czynnościach odbiorowychWYMAGANIA:Wyksztalcenie wyższe -budownictwo drogowe, mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku
kontakt przez PUP - 2016-09-06 - Boronów (śląskie)
sprzątanie
kontakt przez PUP - 2018-12-20 - Przeźmierowo (wielkopolskie)
Nadzór nad prowadzonymi robotami brukarskimi.
Przedsiębiorstwo Produkcyjno Handlowo Usługowe Agnieszka Borczyk - 2018-03-12 - Zabrze (śląskie)
Prowadzenie postepowań wynikających z ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym.http://bip.halinow.pl/dokument-311-ogloszenie_o_naborze_na_wolne.html
Urząd Miejski w Halinowie - 2018-03-28 - Halinów (mazowieckie)
Załadunek elementów domu za pomocą suwnicy na naczepy samochodów ciężarowych, Załadunek materiałów paletowych na naczepy samochodów ciężarowych, przy użyciu wózków widłowych, Dostarczenie materiałów wykończeniowych i materiałów konstrukcyjnych wysyłanych luzem ze stanowisk produkcyjnych na stanowisko załadunku przy użyciu wózków widłowych; Zabezpieczenie elementów domu oraz materiałów na dom pasami transportowymi dostarczanymi przez przewoźnika; Zaciągnięcie dachu naczepy i przygotowanie do wyjazdu samochodu z hali;
Danwood S.A. - 2017-07-18 - Bielsk Podlaski (podlaskie)
- prowadzenie budowy drogi,- umiejętność czytania projektów,- kierownik budowy branży drogowej bez ograniczeń
USŁUGI REMONTOWO-BUDOWLANE BRUK-BUD ŁUKASZ BIEDZIUK - 2018-10-16 - Gubin (lubuskie)
Prowadzenie budów w zakresie obowiązków wynikających z prawa budowlanego,Koordynacja prac podwykonawców,Nadzór nad pracami pracowników budowlanych,Reprezentowanie pracodawcy w kontaktach z inwestorami,Zamawianie materiałów we współpracy z działem przygotowania produkcji,
DAN POL Sp. z o.o. - 2018-03-19 - Tychy (śląskie)
Zakres wykonywanych obowiązków:1. Kierowanie pracą sekcji, organizowanie pracy i przydziału spraw do załatwienia podległym pracownikom.2. Opracowywanie rocznych i wieloletnich planów utrzymania dróg w oparciu o przydzielone środki finansowe.3. Przeprowadzanie rocznych przeglądów dróg.4. Nadzór i kontrola nad zleconymi robotami.5. Nadzór i kontrola pracy brygad utrzymaniowych.6. Opracowanie skróconych projektów technicznych związanych z przebudową dróg wojewódzkich.7. Kierowanie zimowym utrzymaniem dróg, rozliczanie kosztów ZUD.8. Nadzór i kontrola nad prowadzeniem spraw dotyczących ochrony pasa drogowego (postanowienia, decyzje administracyjne).9. Zapewnienie i kontrola właściwego przygotowania i przeprowadzania przetargów oraz udzielania podprogowych zamówień publicznych niewymagających przetargu.10. Zapewnienie i kontrola prawidłowego prowadzenia ewidencji dróg i obiektów mostowych w oparciu o system ERGO.11. Sporządzanie sprawozdań, rozliczeń z przydzielonych środków.12. Współpraca z Urzędem Marszałkowskim i jednostkami samorządu terytorialnego ( Urzędy Miast i Gmin), organami porządkowymi (Policja, Straż, komórki zarządzania kryzysowego), zarządcami pozostałych dróg publicznych w zakresie bieżącego utrzymania dróg i bezpieczeństwa ruchu drogowego.13. Zastępstwo Kierownika Rejonu w przypadku jego nieobecności.14. Wykonywanie wszelkich poleceń i zadań przekazywanych do wykonania przez Dyrektora ZDW, naczelników Wydziałów ZDW i kierownika Rejonu.15. Korzystanie z uprawnień pracowniczych wynikających z kodeksu pracy i prawa pracy.16. Udzielanie instruktażu i interpretacja przepisów związanych z zakresem działania sekcji.17. Podejmowanie z upoważnienia kierownika Rejonu decyzji w sprawach przekazanych do kompetencji stanowiska.18. Odpowiedzialność za całokształt spraw dotyczących zakresu działania stanowiska i sekcji.19. Odpowiedzialność za wyniki pracy sekcji.20. Odpowiedzialność za powierzony sprzęt i mienie.21. Dbałość i racjonalne wykorzystanie środków pracy oraz przestrzeganie przepisów bhp.Warunki pracy:Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:1. Charakter pracy biurowo/terenowy.2. Wymagana całodobowa dyspozycyjność.3. Wyjazdy służbowe (do dyspozycji samochód) na terenie województwa kujawsko pomorskiego.4. 1/2 czasu pracy praca przy komputerze (obciążenie narządu wzroku), 1/2 czasu pracy praca w terenie (obciążenia mięśniowo szkieletowe). Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:1. Praca w pomieszczeniach biurowych( po remoncie), z wykorzystaniem komputera i urządzeń biurowych.2. Budynek i jego wyposażenie zapewniają bezpieczne i higieniczne warunki pracy, warunki są dostosowane do charakteru pracy i rodzaju wykonywanych czynności.3. Brak przystosowania do potrzeb osób niepełnosprawnych.4. Praca przy oświetleniu naturalnym i sztucznym.
Zarząd Dróg Wojewódzkich w Bydgoszczy - 2017-08-14 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
praca na produkcji w piekarni
BATON SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWO - AKCYJNA - 2016-10-13 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
staż - projektowanie specjalistyczne z zakresu projektowania wnętrz, przygotowanie dokumentacji technicznej projektów, drukowanie projektów oraz ich oprawienia, obsługa komputera- programy - AutoCad, Cad Decor, wykonywanie wizualizacji 3D, obsługa klienta, przeprowadzanie rozmów telefonicznych, wysyłanie e-maili do klientów, umawianie spotkań,Komputer: ilość godzin 4
kontakt przez PUP - 2016-05-18 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)
jw.
TWINS-INSTALL Sp. z o.o. - 2018-09-07 - Warszawa (mazowieckie)
nadzór nad robotnikami budowlanymi
kontakt przez PUP - 2016-04-14 - Zielona Góra (lubuskie)
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2017-08-21 - Lipsko (mazowieckie)
Prowadzenie zajęć pozalekcyjnych j. angielskiego w szkołach podstawowych. Praca od 6 do 25 godz. tygodniowo, od pon. do pt. między 11 a 17. praca na terenie Krakowa i okolic.
Centrum Edukacji Atut - Południe CL Sp. z o.o. Sp.j. - 2017-06-07 - Kraków (małopolskie)