KIEROWNIK / MISTRZ PRODUKCJI / Sitkówka-Nowiny oferta pracy ZAKŁAD WYROBÓW STALOWYCH TAKS-STAL SP. Z.O. O.
Stanowisko: KIEROWNIK / MISTRZ PRODUKCJI /
Wynagrodzenie: od 3 000 PLN
Zakres obowiązków: w/g potrzeb
Data publikacji: 2016-02-25
Lokalizacja: Sitkówka-Nowiny (świętokrzyskie)
Pracodawca: ZAKŁAD WYROBÓW STALOWYCH TAKS-STAL SP. Z.O. O.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Składowa 3A, 26-052 Sitkówka-Nowiny, powiat: kielecki, woj: świętokrzyskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków: w/g potrzeb
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 000 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: + premia
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: KIEROWNIK / MISTRZ PRODUKCJI /
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Sitkówka-Nowiny
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: świętokrzyskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: kielecki
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Sitkówka-Nowiny
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: mistrz produkcji w budownictwie ogólnym
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 25.02.2016
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: kierowanie zespołem
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat), mechaniczne
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Doświadczenie i praktyka w w/w zawodzie Prowadzenie produkcji zarządzanie produkcją procesami produkcyjnymi/ cięcie, spawanie i obróbka wiórowa/
Nazwa pracodawcy: ZAKŁAD WYROBÓW STALOWYCH TAKS-STAL SP. Z.O. O.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Miejski Urząd Pracy w Kielcach
Adres pracodawcy:
Składowa 3A, 26-052 Sitkówka-Nowiny, powiat: kielecki, woj: świętokrzyskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Wskazany kontakt osobisty wraz z CV lub tel; 41 346-50-15 ewentualnie e-mail; biuro (at) taksstal.pl
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail, Godziny : 8.00-15.00
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: świętokrzyskie
Powiat pracodawcy: kielecki
Gmina pracodawcy: Sitkówka-Nowiny
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Sitkówka-Nowiny
Ulica pracodawcy: Składowa
Numer budynku pracodawcy: 3A
Profil działalności pracodawcy: Produkcja konstrukcji metalowych i ich części.
Oferta zgłoszona przez: Miejski Urząd Pracy w Kielcach
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: mistrz produkcji w budownictwie ogólnym
Data dodania oferty pracy: 25.02.2016
Oferta pracy ważna do: 25.03.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 25.02.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 25.02.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Planowanie pracy, pilnowanie dokumentów, kontakt z pracownikami, prowadzenie listy obecności, rozliczanie pracodawców.
EL TIME Sp.z o.o. - 2018-02-22 - Gdańsk (pomorskie)
przygotowanie posiłków, dbanie o jakość i smak potraw, porcjowanie i wydawanie posiłków
DERSŁAW Sp. z o.o. - 2017-10-27 - Zawada (świętokrzyskie)
kierownik zmiany na produkcji
Cykoria SA - 2017-05-26 - Wierzchosławice (kujawsko-pomorskie)
- Udział w opracowywaniu strategii firmy. - Przygotowywanie planów rzeczowo-finansowych krótko- i długookresowych. - Udział w opracowywaniu oraz wdrażaniu budżetów i nadzór nad ich realizacją. - Przygotowywanie ofert handlowych. - Udział w negocjacjach handlowych. - Analiza umów, transakcji, kluczowych klientów. - Analiza i optymalizacja struktury kosztów i rentowności projektów. - Sporządzanie analiz ekonomicznych. - Nadzór i koordynacja pracy działu. Oferujemy: - Możliwości rozwoju zawodowego. - Ciekawe wyzwania zawodowe. - Pakiet socjalny: bony podarunkowe, dofinanswoanie do wypoczynku, kolonii, obozów dla dzieci. - Korzystanie, na preferencyjnych warunkach, z wypoczynku w Górskim Kompleksie Turystycznym w Świeradowie Zdrój. Oferta dostępna w sali E. Kontakt z pracodawcą - tel.: 71 381 01 42, 71 318 01 86 wew. 226, e-mail: ek (at) wzl2.pl, e.skladzien (at) wzl2.pl
Wojskowe Zakłady Łączności nr 2 S.A. - 2016-11-03 - Czernica (dolnośląskie)
Obsługa klientów na stanowisku kasowym, zamawianie towaru, praca przy komputerze , zarządzanie zatrudnionymi osobami, organizacja sprzedaży.
kontakt przez PUP - 2018-08-06 - Bełżec (lubelskie)
zarządzanie ludzmi na zmaianie, kontrola procesów produkcji, kontrola jakości produktów, raportowanie
Dominowood Spółka z o.o. - 2016-12-20 - Czarna Białostocka (podlaskie)
Zarządzanie biurem. Pilnowanie spraw firmy, spotkania z kontrahentami, kontrola wewnątrz firmy.
kontakt przez PUP - 2018-03-14 - Świecie (kujawsko-pomorskie)
Prowadzenie prac ogrodniczych i dokumentacji dotyczącej realizacji inwestycji. Zarządzanie zespołem pracowników oraz kontakty z zagranicznymi kontrahentami.
kontakt przez PUP - 2018-08-17 - Stary Sącz (małopolskie)
strzyżenie, koloryzacja, upięcia;
Klinika Urody SHE Katarzyna Krawiec - 2015-12-03 - Pabianice (łódzkie)
Koordynacja prac budowlanych i nadzór nad poprawnością realizacji wykonywanych pracSprawdzenie dokumentacji projektowejStworzenie harmonogramu wykonywanych pracSporządzenie kalkulacjiKoordynowanie grupą pracowników-wyznaczanie im zakresu pracKoordynowanie współpracy z dostawcami materiałów, podwykonawcamiSprawdzanie postępu robót i powstałych kosztów
STW GmbH Straßen- und Tiefbau Welzow - 2018-07-04 - Niemcy (Niemcy)
nadzór nad pracą ślusarzy i spawaczy, zapewnienie ciągłości pracy podległych pracowników - rozliczanie wydajności pracy oraz wykonania w ustalonym terminie
PPUH METAROL SP. Z O.O. - 2018-05-17 - Lubin (dolnośląskie)
Utrzymywanie relacji z klientami, realizacja założonych planów sprzedażowych, pozyskiwanie nowych klientów, nawiązywanie kontaktów z klientami, informowanie klientów o ofercie firmy, negocjowanie warunków współpracy
SUPER Sp. z o.o. - 2017-04-28 - Jaworzno (śląskie)
przyjmowanie surowców, prowadzenie ewidencji w programie komputerowym, sporządzanie raportów okresowych, prowadzenie dokumentacji bieżącej
kontakt przez PUP - 2018-02-13 - Borki (lubelskie)
Zakup materiałów budowlanych, negocjacje cenowe z dostawcami.
Aks Budownictwo sp. zo.o. - 2017-12-07 - Biskupiec (warmińsko-mazurskie)
nadzorowanie pracowników działu, przygotowanie zamówień, układanie grafików, wykładanie towaru
kontakt przez PUP - 2017-05-08 - Świebodzin (lubuskie)
- Codzienne kontakty z dziennikarzami z mediów lokalnych,- Prowadzenie prezentacji , czasem lekcji w szkole z zakresu Programu,- Przygotowywanie i umieszczanie tekstów na naszej www,- Nadzór nad zamówieniami materiałów marketingowych ( znajomość programów graficznych, ksiąg znaków, pikseli itp.),- Prowadzenie nadzoru nad ankietami satysfakcji w ramach ISO,- Pomoc w przygotowywaniu różnych statystyk znajomość Excela,- Codzienne rozmowy telefoniczne z partnerami badań.
LUX MED DIAGNOSTYKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-07-31 - Gdynia (pomorskie)
Nadzór nad robotami budowlanymi w specjalności instalacji sanitarnych - sieci zewnętrzne i instalacje wewnętrzne. Praca na terenie Piły oraz delegacje - zakwaterowanie, dowóz, diety - po stronie pracodawcy. Możliwość pracy w nadgodzinach. Pierwsza umowa - o pracę na okres próbny 3 m-ce.
PRZEDSIĘBIORSTWO INŻYNIERII SANITARNEJ "PROGRESS" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-01-13 - Piła (wielkopolskie)
PROWADZENIE DOKUMENTACJI POWYKONAWCZEJ, PROWADZENIE BUDOWY, ORGANIZACJA PRACY ZESPOLU, NADZÓR NAD PRZEBIEGIEM PRAC ITP.
ZMI WÓJCIK SPÓŁKA JAWNA - 2018-04-13 - Dobrków (podkarpackie)
Prace budowlane,malowanie,szpachlowanie,tynkowanie
kontakt przez PUP - 2016-10-04 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
wystawianie dokumentów magazynowych: przyjmowanie towaru w COMARCH, wystawianie faktur zakupu WNT, WNT poprzedzone importem, imort usług, wykonywanie wycen towaru, kalkulacji w excelu, kontrola obrotu opakowaniami zwrotnymi, nadzór nad poprawnością danych w systemie magazynowym, inne czynności zlecone przez przełożonego
Grajewscy Sp. Jawna - 2018-01-04 - Świebodzice (dolnośląskie)
Nadzór nad rezerwacjami, przyjmowanie gości, organizacja usług świadczonych przez obiekt, nadzór nad stroną internetową, zaopatrzenie.
kontakt przez PUP - 2017-03-10 - Nowa Pasłęka (warmińsko-mazurskie)
Kierowanie zespołem projektowym, dostarczanie rozwiązań dla klientów globalnych, odpowiednich rozwiązań biznesowych i warunków realizacji projektu, Zarządzanie budżetem oraz harmonogramem prac, zapewnianie skutecznego planu komunikacji między zespołem a klientem z wykorzystaniem znajomości języka angielskiego.Godzina zakończenia pracy : 16:00mogą być również osoby niepełnosprawne .
kontakt przez PUP - 2017-07-12 - Wrocław (dolnośląskie)
DIAGNOSTYKA I ORGANIZACJA PROCESU NAPRAWY
AUTOTRANSMAX Sp. z o.o. - 2016-08-22 - Malbork (pomorskie)
- kierowanie zespołem dyspozytorów,- planowanie ich pracy,- wyznaczanie zadań,- kontakt z klientami
PRZEDSIĘBIORSTWO KOMUNIKACJI SAMOCHODOWEJ SP. Z O.O. - 2017-11-29 - Szczytno (warmińsko-mazurskie)
1. Kierowanie i planowanie pracy zespołu pracowników. Organizowanie i koordynowanie pracy podległych pracowników w tym sporządzanie zakresów obowiązków służbowych oraz grafików pracy.2. Planowanie, organizowanie oraz nadzorowanie prac remontowych budynku i urządzeń szkolnych zgodnie z obowiązującymi przepisami.3. Prowadzenie i dokumentowanie spraw związanych z inwestycjami i remontami (usługi, dostawy) i zakupami na terenie szkoły, zgodnie z przepisami ustawy o zamówieniach publicznych.4. Prowadzenie ewidencji majątku szkoły, ksiąg inwentarzowych pozostałych środków trwałych oraz wartości niematerialnych i prawnych.5. Tworzenie odpowiedniej dokumentacji (instrukcje, regulaminy), regulujących działalność gospodarczo-administracyjną.6. Przeprowadzanie, nadzór i rozliczani prac inwentaryzacyjnych majątku szkoły, w tym powoływanie zespołów i przygotowywanie protokołów poinwentaryzacyjnych.7. Wykonywanie zadań i związanych z tym czynności administratora bezpieczeństwa informacji.8. Sporządzanie sprawozdań i opracowań statystycznych dotyczących pracy administracji szkoły.Informacja o warunkach pracy na stanowisku:1. praca na pełny etat, w wymiarze 8 godzin,2. praca przy komputerze powyżej 4 godzin na dobę, przy oświetleniu częściowo sztucznym,3. praca administracyjno-biurowa często z narażeniem na sytuacje stresujące. Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście lub pocztą, w terminie do dnia 08.12.2017 r. (do godz. 15:30), na adres: Powiatowy Zespół Szkół nr 1 w Krzyżowicach, ul. Główna 2, 55-040 Kobierzyce, w kopercie z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko Kierownik gospodarczy. Decyduje data faktycznego wpływu oferty do Powiatowego Zespołu Szkół nr 1 w Krzyżowicach, a nie data nadania!Zgłoszenia, które wpłyną do Powiatowego Zespołu Szkół nr 1 w Krzyżowicach po wyżej wymienionym terminie, nie będą rozpatrywane.Nabór będzie prowadzony przez Komisję powołaną przez Dyrektora PZS Nr 1 w Krzyżowicach.Otwarcie kopert nastąpi w dniu 13.11.2017 r. Kandydaci zakwalifikowani na podstawie analizy złożonych dokumentów zostaną poinformowani telefonicznie lub na wskazany adres e-mail o terminie rozmowy kwalifikacyjnej. Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu 71 311 84 79.Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na tablicy ogłoszeń w Powiatowym Zespole Szkół Nr 1 w Krzyżowicach oraz na stronie internetowej http://www.pzs-krzyzowice.wroc.pl/. Po zakończeniu procesu naboru dokumenty kandydatów zebrane w procesie naboru na stanowisko przechowuje się w Powiatowym Zespole Szkół nr 1 w Krzyżowicach przez okres 3 miesięcy od dnia zakończenia naboru tj. od daty zamieszczenia wyników naboru. Na wniosek kandydata dokumenty mogą zostać odebrane osobiście przed upływem w/w terminu. Po upływie 3 miesięcy dokumenty podlegają brakowaniu z czynności, której Komisja sporządza protokół.Oferta dostępna w sali E, D. Kontakt z pracodawcą - tel.: 71 311 84 79, e-mail: sekretariat (at) pzs-krzyzowice.wroc.pl
Powiatowy Zespół Szkół Nr 1 w Krzyżowicach - 2017-11-20 - Krzyżowice (dolnośląskie)
bieżące prowadzenie biura,prowadzenie niezbędnej dokumentacji, w tym jej archiwizacja, prowadzenie podstawowej dokumentacji księgowej
kontakt przez PUP - 2018-04-16 - Rzeszów (podkarpackie)
Przygotowywanie podłoża oraz wykonanie maszynowych tynków gipsowych i wapienno-cementowych, obsługa codzienna agregatu tynkarskiego. Praca na terenie Czestochowy i okolic.
kontakt przez PUP - 2016-01-08 - Częstochowa (śląskie)
kierowanie, nadzór pracownikow,
Lux-Mark Lucyna Jusińska - 2017-09-06 - Chrzęsne (mazowieckie)
Zarządzanie produkcją, pracownikami, sprawowanie kontroli i nadzór na firmą. Doświadczenie zawodowe min 1 rok na podobnym stanowisku.
Rud - Drew Sp. z o.o. - 2017-12-19 - Ruda Różaniecka (podkarpackie)
Zgodnie ze stanowiskiem.
ATLAS B.S. BRONISŁAW SKROBISZ - 2017-06-19 - Łódź (łódzkie)