KIEROWNIK MAŁEGO PRZEDSIĘBIORSTWA BUDOWLANEGO Bukowno oferta pracy STALEKS-BUD SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA
Stanowisko: KIEROWNIK MAŁEGO PRZEDSIĘBIORSTWA BUDOWLANEGO
Wynagrodzenie: do 3 000 PLN
Zakres obowiązków: Zarządzanie i koordynacja pracami małego przedsiębiorstwa budowlanego: reprezentowanie przedsiębiorstwa w kontaktach zewnętrznych, przygotowywanie ofert i wycen prac budowanych dla klientów, prowadzenie ewidencji czasu pracy i dokumentacji pracowniczej, nadzorowanie wykonywania usług budowlanych, w tym prac remontowych, zarządzanie materiałami i sprzętem budowanym, organizowanie placu budowy, ocenianie i odbieranie prac budowalnych wykonanych dla klienta, dbanie o przestrzeganie przepisów prawa, w szczególności prawa budowlanego, kontrolowanie posiadania odpowiednich uprawnień zawodowych przez pracowników, przeprowadzanie szkoleń stanowiskowych pracowników, zapewnienie podległemu zespołowi bezpiecznego środowiska pracy, dbanie o przestrzeganie przepisów bhp, ochrony ppoż.
Data publikacji: 2020-11-19
Lokalizacja: Bukowno (małopolskie)
Pracodawca: STALEKS-BUD SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Leśna 5B, 32-332 Bukowno, powiat: olkuski, woj: małopolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Zarządzanie i koordynacja pracami małego przedsiębiorstwa budowlanego: reprezentowanie przedsiębiorstwa w kontaktach zewnętrznych, przygotowywanie ofert i wycen prac budowanych dla klientów, prowadzenie ewidencji czasu pracy i dokumentacji pracowniczej, nadzorowanie wykonywania usług budowlanych, w tym prac remontowych, zarządzanie materiałami i sprzętem budowanym, organizowanie placu budowy, ocenianie i odbieranie prac budowalnych wykonanych dla klienta, dbanie o przestrzeganie przepisów prawa, w szczególności prawa budowlanego, kontrolowanie posiadania odpowiednich uprawnień zawodowych przez pracowników, przeprowadzanie szkoleń stanowiskowych pracowników, zapewnienie podległemu zespołowi bezpiecznego środowiska pracy, dbanie o przestrzeganie przepisów bhp, ochrony ppoż.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas nieokreślony
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|11
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: do 3 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Czy pracodawca opłaca koszt przejazdu do polski?: 1
Nazwa stanowiska: KIEROWNIK MAŁEGO PRZEDSIĘBIORSTWA BUDOWLANEGO
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Bukowno
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: małopolskie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 12
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: olkuski
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 1212
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Bukowno
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód: kierownik małego przedsiębiorstwa budowlanego
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: do 3 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.12.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagana dyspozycyjność, gotowość do pracy w delegacji na terenie RP na okres min 3 tygodnie, wymagane miesięczne doświadczenie zawodowe na stanowisku kierownik małego przedsiębiorstwa budowlanego
Wymagania odnośnie stażu pracy:
[cbop.i18n.stazSerializer.lata]: 0, [cbop.i18n.stazSerializer.miesiace]: 1
Nazwa pracodawcy:
STALEKS-BUD SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA
danePracodawcy_nip: 6372210777
danePracodawcy_regon: 386527952
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Olkuszu
Adres pracodawcy:
Leśna 5B, 32-332 Bukowno, powiat: olkuski, woj: małopolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: Brak danych.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: małopolskie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 12
Powiat pracodawcy: olkuski
danePracodawcy_kodPowiatu: 1212
Gmina pracodawcy: Bukowno
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Bukowno
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0938404
Ulica pracodawcy: Leśna
Numer budynku pracodawcy: 5B
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Olkuszu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 2
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|132302
Zawód wykonywany przez pracownika: kierownik małego przedsiębiorstwa budowlanego
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|211
Data dodania oferty pracy: 19.11.2020
Oferta pracy ważna do: 10.12.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 19.11.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 19.11.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?87b7d9b5dbe9da1bc91eb5d8fab6ebca
Podobne oferty pracy
Asystowanie przy zabiegach. Praca zarówno w przychodni jak i na bloku operacyjnym. Przyjmowanie pacjentów, umawianie wizyt.Godziny pracy - między 7-18.
WŁODZIMIERZ MINIEWICZ MW-med - 2020-07-30 - Kraków (małopolskie)
prowadzenie budowy zgodnie ze sztuką oraz prawem budowlanym, weryfikacja postępów prac i ich zgodności z harmonogramem, kontrola jakości wykonywanych robót, zarządzanie zespołem pracowników, zamawianie i kontrola zużycia materiałów, rozliczanie budów, prowadzenie dokumentacji budowy, współpraca z wykonawcami
AM-FOR ARKADIUSZ FORTUNA - 2018-08-31 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
Wymagania :1) niezbędne: a) wykształcenie wyższeb) co najmniej 3 letni staż pracy w zakresie dziennikarstwa lub wykonywanie przez co najmniej 3 lata działalności gospodarczej o charakterze zgodnym z wymaganiami na niniejszym stanowiskuc) przedstawienie na piśmie na bazie istniejących w Urzędzie rozwiązań organizacyjnych koncepcji funkcjonowania Biura Obsługi Prezydenta Urzędu Miasta Racibórz w oparciu o obowiązujące przepisy prawa wymienione w pkt. 2 ( wymagania dodatkowe) oraz Regulamin wewnętrzny Biura Obsługi Prezydenta i Regulamin Organizacyjny Urzędu Miasta Racibórzd) obywatelstwo polskiee) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznychf) brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarboweg) nieposzlakowana opinia.2) dodatkowe:a) znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnymb) znajomość:- ustawy o samorządzie gminnym - ustawy o dostępie do informacji publicznej- ustawy Prawo prasowe- ustawy o pracownikach samorządowych.Warunki pracy na stanowisku:a) praca biurowa 70 %b) praca w terenie 30%c) praca przy komputerzed) pełny wymiar czasu pracye) planowany termin zatrudnienia 12.08.2019 r.Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie w miesiącu czerwcu 2019 r. tj. miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wynosił powyżej 6%.Zakres głównych zadań wykonywanych na stanowisku:1) Kierowanie pracami Biura w celu prawidłowej i sprawnej realizacji zadań ciążących na gminie Racibórz, a wynikających z Regulaminu Organizacyjnego Urzędu i Regulaminu Wewnętrznego Biura.2) Realizacja zadań przypisanych do wykonania Kierownikom jednostek organizacyjnych Urzędu w Regulaminie Organizacyjnym Urzędu.3) Wykonywanie funkcji Kierownika Urzędu w stosunku do pracowników Biura oraz właściwe zarządzanie personelem.4) Podejmowanie działań służących zapewnieniu funkcjonowania adekwatnej, skutecznej i efektywnej kontroli zarządczej przy realizacji zadań Urzędu/Biura.5) Zapewnienie obsługi technicznej i administracyjnej Prezydenta Miasta, Zastępców Prezydenta i Biura Obsługi Prezydenta.6) Kreowanie i realizacja polityki informacyjnej Prezydenta Miasta oraz wizerunku Prezydenta i Urzędu Miasta w mediach.7) Zapewnienie właściwej organizacji i obsługi spotkań, wizyt, konferencji i posiedzeń z udziałem Prezydenta Miasta.8) Planowanie i realizacja budżetu w zakresie spraw objętych zakresem Biura.
Urząd Miasta Racibórz - 2019-07-12 - Racibórz (śląskie)
Kierownik magazynu
"CERVAX" Ceremuga Wojciech - 2017-11-13 - Śleszowice (małopolskie)
Sprzedaż akcesorii dla stolarzy
ADS SP. Z O.O. SP. K. - 2015-12-14 - Piotrków Trybunalski (łódzkie)
Realizacja celów handlowych szyldu INTERMARCHE,Odpowiedzialność za sprawne funkcjonowanie sklepu,Nadzorowanie i organizowanie pracy podległego zespołu,Dbanie o przestrzeganie wewnętrznych procedur Grupy Muszkieterów
kontakt przez PUP - 2015-12-02 - Radomsko (łódzkie)
Zarządzanie zespołem, obsługa klientów serwisu samochodowego, wykonywanie kosztorysu napraw blacharsko-lakierniczych.Praca w systemie jednozmianowym 08:00-16:00
AUTOPOL MICHALSKI MOTORS SJ - 2020-11-20 - Płońsk (mazowieckie)
Zarządzanie i nadzór nad pracą malarni, dbałość o jakość produktu (grzejnika), zarządzanie zespołem. Doświadczenie w pracy z lakierami. Umiejętności malowanie proszkowe i elektroforetyczne, znajomość języka angielskiego poziom komunikatywny.
Armatoora S.A. - 2016-01-12 - Nisko (podkarpackie)
Wprowadzanie, wdrożenie i stałe doskonalenie usług analitycznych napoziomie jednostki biznesowej, kraju, regionu lub globalnym, w zależnościod zakresu działania, - udzielanie odpowiedzi na pytania, aby umożliwićwykorzystanie przez biznes wszelkich możliwości, w oparciu o strategiczne,właściwe i dokładne informacje, - zapewnienie płynnego przekazywaniainformacji we wszystkich obszarach biznesu, - zachowanie postawyproaktywnej w zakresie wykorzystywania, rozwoju i doskonalenia jakości BI[pozyskiwania i przetwarzania informacji biznesowych] w organizacji, -działanie jako rzecznik zmian podczas wprowadzania nowych technologii dojednostek biznesowych, - współpracowanie z zespołem analityków, -rozbudowywanie/aktualizowanie bazy wiedzy i zapewnianie aktualnościinformacji.Praca od 8-16.
Monier Braas Sp. z o.o. - 2018-01-17 - Opole (opolskie)
-Zarządzanie procesami logistycznymi -Nadzór nad pracą podległychzespołów magazynowych i transportowych, rozliczanie czasu pracy-Optymalizacja obowiązujących w firmie procedur logistycznych i nadzór nadich przestrzeganiem -Nadzór nad poprawnością obiegu dokumentacjimagazynowej -Wdrażanie usprawnień w zakresie wydajności i efektywności,-Kontrola poprawności przyjmowania i wydawania towarów, oznakowanialokalizacji oraz stanów magazynowych -Efektywne planowaniezagospodarowania przestrzeni magazynowej oraz nadzór nadrozmieszczeniem i układaniem towarów na wyznaczonej powierzchnimagazynowej -Sporządzanie raportów i analiz mierzących efektywnośćprocesów logistycznych -Optymalizowanie kosztów, nadzorowanie pracyplanisty materiałowego -Przeprowadzanie inwentaryzacji. Praca w godzinach 8-16
HONGBO CLEAN ENERGY EUROPE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-03-09 - Opole (opolskie)
prace brukarskie i obsługa maszyn brukarskich, układanie bruku, naprawy uszkodzonych nawierzchni
kontakt przez PUP - 2019-10-02 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
Obsługa maszyn i urządzeń do zakładania i pielęgnowania terenów zielonych w parkach, na skwerach i w ogrodach, takich jak: ciągniki, glebogryzarki, kosiarki, siewniki, sadzarki, spychacze, walce wibracyjne, urządzenia do podlewania i nawadniania.Wymagania: wykształcenie podstawowe, prawo jazdy kat B lub T, prawo jazdy kat. A B T, prawo jazdy B+C, doświadczenie w zawodzie 5 lat.
FIRMA USŁUGOWA ROMUS ROMAN SZCZĘCHUŁA - 2019-09-20 - Szczecin (zachodniopomorskie)
Kontrola procesu produkcji, rozwiązywanie problemów natury technicznej, organizacyjnej i personalnej, koordynacja stanowisk pracy na poszczególnych etapach produkcji. Optymalizacja czasu pracy, kontrolowanie bieżących kosztów produkcji i podejmowanie właściwych działań w kierunku ich minimalizacji, sporządzanie raportów i analiz wydajności produkcji. Praca jednozmianowa w godz. 8.00-16.00 od poniedziałku do piątku w Rybarzowicach (możliwe wyjazdy służbowe do Korei).
WOOBOTECH POLAND Sp. z o.o. - 2016-10-05 - Rybarzowice (śląskie)
Obsługa gości restauracji.
K&M INVEST s.c. Karol Chraniuk Mateusz Lewocki - 2016-09-09 - Siedlce (mazowieckie)
wg zakresu czynności
kontakt przez PUP - 2016-07-20 - Radomsko (łódzkie)
szycie masek ochronnych
CANTO DARIUSZ PRUSAKOWSKI - 2020-04-07 - Potulice (kujawsko-pomorskie)
•Zarządzanie, organizowanie pracy, motywowanie i kontrolowanie pracy pracowników punktów żywienia.•Kontrola jakości oraz sposobu serwowania dań.•Samodzielna, całościowa organizacja pracy zaplecza gastronomicznego w Spółce.•Współpraca z dietetykami przy ustalaniu jadłospisów zapewniających diety zalecane przez lekarza.•Zapoznanie personelu z obowiązującymi przepisami i kontrolowanie przestrzegania przepisów w pomieszczeniach gastronomicznych.•Dbałość o wysoki standard obsługi gości.•Nadzorowanie i prowadzenie dokumentacji systemu HACCP.
"UZDROWISKO KOŁOBRZEG" SPÓŁKA AKCYJNA - 2020-11-24 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)
kontrola produkcji
"ANDROPEN" Andrzej Pędowski - 2018-03-21 - Radoszyce (świętokrzyskie)
zarządzanie zespołem pracowników, pełnienie stałego nadzoru nad funkcjonowaniem podległej stacji paliw, wdrażanie standardów i procedur obowiązujących na stacji paliw oraz dbałość o wizerunek stacji, nadzór nad zamówieniami, odbiorem i rozładunkiem paliwa
"ELPOLOGISTYKA" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2020-08-10 - Zawiercie (śląskie)
obsługę współrzędnościowej maszyny pomiarowej Swan,wykonywanie pomiarów geometrycznych, optycznych oraz pomiarów innych charakterystyk detali na zgodność z rysunkiem technicznym,wykonywanie raportów z wyników pomiarów
Dongshin Motech Poland Sp. z o.o. - 2019-11-29 - Tułowice (opolskie)
- nadzór nad pracami konserwacyjnymi oraz realizowanymi remontami pod względem jakości ich wykonania i rozliczeń finansowych;- sporządzanie protokołów typowania kwalifikujących roboty do wykonania w budynkach i w lokalach, wykonywanie kosztorysów inwestorskich, wprowadzanie wykonawcy na roboty, dokonywanie odbiorów oraz rozliczeń finansowych;- przygotowywanie materiałów przetargowych, specyfikacji istotnych warunków zamówienia i technicznych, kosztorysów inwestorskich umów, założeń projektowych;- uczestniczenie w komisjach, przeglądach, dokonywania pomiarów lokali, ocenianie lokali pod względem technicznym, wykonywanie protokołów zdawczo - odbiorczych lokali. Przygotowywanie dokumentów do wykupów lokali.
ZGN w Dzielnicy Mokotów m.st. Warszawy - 2020-04-30 - Warszawa (mazowieckie)
Zakres zadań:- zapewnienie niezbędnych do produkcji materiałów- obsługa wtryskarek- odbieranie wykonywanych elementów z maszyn- kontrola wyprodukowanego produktu.
Maltex sp. z o.o. - 2016-01-20 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Prowadzenie zajęć z zakresu rachunkowości. Praca w weekendy.
ŻAK Sp. z o.o. Centrum Nauki i Biznesu - 2015-11-25 - Kalisz (wielkopolskie)
naprawa samochodów osobowych. Kontakt: tel. 669-191-668
MAR-BUD LPG SERWIS Rafal Zapała, ul. Nowowiejska 41 Strawczyn - 2016-12-06 - Strawczynek (świętokrzyskie)
Obsługa klienta, organizowanie pracy mechaników, prowadzenie magazynu.
ELEKTRO - AUTOMATYKA Mularz Sp. j. - 2016-11-04 - Brzesko (małopolskie)
Kierownik sklepu z branży Dom i Ogród
Przedsiębiorstwo Wieobranżowe Agsol Spółka Jawna Zdzisław Wróbel i Agnieszka Wielgus - 2018-05-07 - Pacanów (świętokrzyskie)
Tworzenie schematów elektrycznych, projektowanie oraz przygotowywanie rys. technicznego i dokumentacji technicznej. nadzór nad montażem oraz przeprowadzanie testów. Realizacja zadań w ramach prowadzonych projektów i wdrożeń. Nadzór nad zespołem projektyowym oraz prac na terenie budowy.Ruch ciągły, umowa na czas określony.Miejsce pracy: Bielany Wrocławskie, Biskupice Podgórne
kontakt przez PUP - 2017-09-12 - Bielany Wrocławskie (dolnośląskie)
zarządzanie zespołem projektantów i inzynierów, zarządzanie projektem, poszukiwanie zleceniodawców polskich i zagranicznych, (UE, Rosja,Ukraina), projektowanie wzoru przemysłowego, modelowanie wyrobu, nadzór nad jego wykonaniem, wycena usług, uczestniczenie w pokazach, konkursach, wystawach, sporządzanie raportów
kontakt przez PUP - 2016-07-13 - Poznań (wielkopolskie)
utrzymanie czystości w pokojach, przyjmowanie rezerwacji, obsługa gości
kontakt przez PUP - 2017-05-15 - Namysłów (opolskie)
Zarządzanie salonem RTV, AGD, IT/MM, zarządzanie zespołem pracowników, realizacja planów sprzedażowych, utrzymanie wysokiego standardu obsługi klienta, motywowanie i ocena pracowników, coaching pracowników. Organizacja i planowanie czasu pracy podległego zespołu.
TERG S.A. - 2016-12-21 - Płock (mazowieckie)