KIEROWNIK PUNKTÓW ŻYWIENIA Kołobrzeg oferta pracy "UZDROWISKO KOŁOBRZEG" SPÓŁKA AKCYJNA
![Największy wybór odzieży](/pracodawcy/banner-zakupy.avanti24.pl.png)
Stanowisko: KIEROWNIK PUNKTÓW ŻYWIENIA
Wynagrodzenie: od 4 800 PLN
Zakres obowiązków: •Zarządzanie, organizowanie pracy, motywowanie i kontrolowanie pracy pracowników punktów żywienia.•Kontrola jakości oraz sposobu serwowania dań.•Samodzielna, całościowa organizacja pracy zaplecza gastronomicznego w Spółce.•Współpraca z dietetykami przy ustalaniu jadłospisów zapewniających diety zalecane przez lekarza.•Zapoznanie personelu z obowiązującymi przepisami i kontrolowanie przestrzegania przepisów w pomieszczeniach gastronomicznych.•Dbałość o wysoki standard obsługi gości.•Nadzorowanie i prowadzenie dokumentacji systemu HACCP.
Data publikacji: 2020-11-24
Lokalizacja: Kołobrzeg (zachodniopomorskie)
Pracodawca: "UZDROWISKO KOŁOBRZEG" SPÓŁKA AKCYJNA
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:KS.PIOTRA ŚCIEGIENNEGO 1, 78-100 Kołobrzeg, powiat: kołobrzeski, woj: zachodniopomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
•Zarządzanie, organizowanie pracy, motywowanie i kontrolowanie pracy pracowników punktów żywienia.•Kontrola jakości oraz sposobu serwowania dań.•Samodzielna, całościowa organizacja pracy zaplecza gastronomicznego w Spółce.•Współpraca z dietetykami przy ustalaniu jadłospisów zapewniających diety zalecane przez lekarza.•Zapoznanie personelu z obowiązującymi przepisami i kontrolowanie przestrzegania przepisów w pomieszczeniach gastronomicznych.•Dbałość o wysoki standard obsługi gości.•Nadzorowanie i prowadzenie dokumentacji systemu HACCP.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę w zastępstwie
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|22
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 4 800 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Nazwa stanowiska: KIEROWNIK PUNKTÓW ŻYWIENIA
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Kołobrzeg
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: zachodniopomorskie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 32
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: kołobrzeski
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 3208
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Kołobrzeg
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód: technik żywienia i usług gastronomicznych*
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 4 800 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 21.12.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Dietetyk
Wymagane uprawnienia / certyfikaty:
samodzielność, dokładność, odporność na stres
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: doświadczenie na podobnym stanowisku
Wymagane uprawnienia / certyfikaty:
znajomość systemu HACCP jako podstawowego narzędzia zarządzania bezpieczeństwem i jakością żywności
wymagania_wymaganiaKonieczne_uprawnieniaSzczegoly_0: Array
wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_0: Array
wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_1: Array
wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_2: Array
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
[Inne] : •Wykształcenie wyższe na kierunku: Technologia Żywności i Żywienie Człowieka•znajomość systemu bezpieczeństwa żywności HACCP.•Znajomość pakietu MS Office.
Nazwa pracodawcy: "UZDROWISKO KOŁOBRZEG" SPÓŁKA AKCYJNA
danePracodawcy_nip: 6710101676
danePracodawcy_regon: 000288171
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Kołobrzegu
Adres pracodawcy:
P. Ściegiennego 1, 78-100 Kołobrzeg, powiat: kołobrzeski, woj: zachodniopomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: zachodniopomorskie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 32
Powiat pracodawcy: kołobrzeski
danePracodawcy_kodPowiatu: 3208
Gmina pracodawcy: Kołobrzeg
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Kołobrzeg
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0950026
Ulica pracodawcy: P. Ściegiennego
Numer budynku pracodawcy: 1
Profil działalności pracodawcy:
działalność fizjoterapeutycznaML: Uzdrowiskowy Zakład Górniczy (Kopalnia Borowiny) ul. Koszalińska 63 w Kołobrzegu
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Kołobrzegu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|343404
Zawód wykonywany przez pracownika: technik żywienia i usług gastronomicznych*
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|211
Data dodania oferty pracy: 24.11.2020
Oferta pracy ważna do: 24.12.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 24.11.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 24.11.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?8f6bd08c861b76365d543b572c2950ef
Podobne oferty pracy
- zaopatrzenie stołówki w produkty spożywcze- sporządzanie jadłospisów- kontrola pracy w kuchni- prowadzenie dokumentacji- obsługa kasy fiskalnej
Sławskie Centrum Kultury i Wypoczynku - 2017-03-21 - Sława (lubuskie)
zarządzanie sklepem zgodnie ze standardami, składanie zamówień, nadzorowanie pracami podległego personelu, budowanie pozytywnego wizerunku firmy, odpowiedzialność za zapewnienie wysokiej jakości obsługi klienta
SŁONECZKO SP. Z O.O. - 2016-05-30 - Wąsosz (dolnośląskie)
- Kierowanie pracą na stolarni,- Kontakty z dostawcami i odbiorcami,- Zamawianie materiałów do produkcji,- Kontakty z Zarządem Spółdzielni,- Sprawozdawczość.
Spółdzielnia Socjalna "PINOKIO" - 2019-02-07 - Leżajsk (podkarpackie)
- koordynacja i obsługa operaacyjna zleceń transportowo- magazynowych- kompleksowa obsługa logistyczna klientów zagranicznych i krajowych- współpraca z firmami spedytorskimi w celu organicazji transoprtu towaru- koordynowanie procesów logistyczneych z pozostałymi działami-
PICHON POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-04-18 - Gierałcice (opolskie)
-kierowanie jednostką i reprezentowanie jej na zewnątrz, -nadzór i kontrola nad prawidłowym funkcjonowaniem jednostki, w tym opracowywanie i wdrażanie zmian organizacyjnych,-administrowanie mieniem wchodzącym w skład i będącym na wyposażeniu ŚDS oraz ponoszenie odpowiedzialności za to mienie,-kierowanie rehabilitacją społeczną i psychiatryczną opieką zdrowotną podopiecznych Środowiskowego Domu Samopomocy, w tym: - przyjmowanie, weryfikacja merytoryczna i formalna wniosków o skierowanie do Środowiskowego Domu Samopomocy, - pozyskiwanie oraz utrzymanie wymaganego stanu uczestników zajęć ŚDS,- zatwierdzanie i okresowa kontrola realizacji programów wspierająco aktywizujących realizowanych w grupach terapeutycznych, - nawiązywanie i utrzymywanie kontaktów z rodzinami (opiekunami) podopiecznych Środowiskowego Domu Samopomocy, - zapewnienie i utrzymanie wymaganego zakresu i poziomu usług w ŚDS;-stała współpraca z Wojewodą Lubuskim, jego przedstawicielami, Ośrodkiem Pomocy Społecznej, Poradnią Zdrowia Psychicznego, szkołami innymi podmiotami w zakresie realizacji zadań ŚDS, -zatrudnianie i zwalnianie pracowników ŚDS oraz wykonywanie innych obowiązków pracodawcy oraz przełożonego względem pracowników tej jednostki, -opracowanie wymaganych przepisami prawa dokumentów dotyczących funkcjonowania ŚDS oraz sporządzanie sprawozdań,-przestrzeganie dyscypliny finansowej i budżetowej w jednostce.
Środowiskowy Dom Samopomocy w Drezdenku - 2019-03-26 - Drezdenko (lubuskie)
Zakres obowiązków: 1) wykonywanie zadań określonych w obowiązującym w Urzędzie Miasta Regulaminie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a w szczególności:a) planowanie zamówień publicznych i wstępne ogłaszanie informacji o planowanych zamówieniach publicznych,b) przygotowywanie - we współpracy z kierownikami właściwych komórek organizacyjnych Urzędu Miasta - postępowań o udzielenie zamówienia publicznego,c) przeprowadzanie i dokumentowanie postępowań o udzielenie zamówienia publicznego, w tym obsługę kancelaryjną komisji przetargowych,d) przedkładanie wniosków komisji przetargowej lub kierownika Wydziału Zamówień Publicznych w sprawie:- wyboru najkorzystniejszej oferty,- unieważnienia postępowania o udzielenie zamówieniae) osobom uprawnionym do dokonywania wyboru najkorzystniejszej oferty lub unieważniania postępowania,f) obsługę kancelaryjną procesu udziału Gminy w postępowaniu odwoławczym i skargowym w przedmiocie zamówień publicznych,g) sporządzanie i przekazywanie właściwym organom zatwierdzonych rocznych sprawozdań o udzielonych zamówieniach publicznych;2) wykonywanie zadań z zakresu przeciwdziałania i zwalczania skutków klęsk żywiołowych, katastrof, awarii, skażeń i innych zagrożeń o powszechnym lub lokalnym zasięgu oraz zadań obronnych - zgodnie z odrębnymi przepisami szczególnymi ustalonymi na określoną okoliczność i poleceniami Prezydenta Miasta, a w szczególności sporządzanie wykazu mienia nieruchomego Gminy zniszczonego w wyniku klęsk żywiołowych oraz zlecanie ich wyceny dla potrzeb sprawozdawczości i działań na rzecz jego odtworzenia;3) przygotowywanie i przedkładanie Wydziałowi Strategii, Rozwoju i Środków Pomocowych lub innej właściwej komórce organizacyjnej Urzędu Miasta, dokumentów i danych znajdujących się w zasobach Wydziału Zamówień Publicznych, niezbędnych do prowadzenia postępowania w sprawie pozyskania i rozliczenia dotacji oraz innych środków pomocowych służących dofinansowaniu zadań Wydziału Zamówień Publicznych;4) opracowywanie informacji publicznych oraz innych informacji z zakresu przedmiotowego objętego zadaniami Wydziału Zamówień Publicznych, przeznaczonych do zamieszczenia na stronie podmiotowej Urzędu Miasta Biuletynu Informacji Publicznej lub portalu internetowym Gminy i przekazywanie tych informacji do publikacji w trybie ustalonym odrębnymi przepisami Inne informacje dotyczące oferty: Termin składania ofert: 10.03.2016 r.
GMINA - URZĄD MIASTA KĘDZIERZYN-KOŹLE - 2016-03-01 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)
Zarządzanie operacjami magazynowymi. Zarządzanie zespołem pracowników. Organizowanie codziennej pracy magazynu. Sporządzanie i analiza raportów na podstawie danych produkcyjnych.
REDAN SPÓŁKA AKCYJNA - 2015-12-02 - Łódź (łódzkie)
zaopatrzenie warsztatu w części , zarządzanie warsztatem
ZYKO-DRÓG SP.Z O.O. - 2019-01-22 - Radom (mazowieckie)
1) Koordynowanie i zapewnienie realizacji następujących zadań:a) zapewnienie sprawności techniczno-eksploatacyjnej budynków i urządzeń technicznych oraz zabezpieczenie majątku Uczelni,b) zapewnienie sprawności funkcjonowania urządzeń i sprzętu alarmowego, urządzeń odgromowych, elektrycznych, wodno-kanalizacyjnych, telefonicznych itp.2) Stała współpraca z firmami, którym zlecono usługi: sprzątania, ochrony, konserwacji, itp.3) Stała współpraca z jednostkami dla których świadczona jest usługa najmu.4) Przygotowywanie dokumentów dot. podatków od majątku i gruntu.5) Nadzór nad ekonomicznym gospodarowaniem energią, gazem, wodą i materiałami niezbędnymi dla bezpiecznego i sprawnego funkcjonowania obiektów administrowanych przez Uczelnię, a także nadzorowanie racjonalnej i oszczędnej gospodarki składnikami majątkowymi, w tym również związanymi z inwestycjami i remontami.6) Czuwanie nad zaopatrzeniem pracowników dydaktycznych oraz pracowników administracji w materiały niezbędne do realizacji procesu dydaktycznego i prawidłowego funkcjonowania Uczelni.7) Opracowywanie propozycji planów zadań inwestycyjno-remontowych i zakupów inwestycyjnych na podstawie wniosków zgłaszanych przez odpowiednie jednostki Uczelni.8) Nadzór nad eksploatacją, konserwacją i przeglądami obiektów Uczelni.9) Nadzorowanie gospodarki transportem samochodowym.10) Nadzór nad prowadzoną w Uczelni inwentaryzacją, a także związaną z tym dokumentacją.11) Nadzór nad prawidłowym prowadzeniem dokumentacji związanej z prowadzonymi inwestycjami i remontami.12) Nadzór nad prawidłowym prowadzeniem dokumentacji związanej z realizacją ustawy Prawo zamówień publicznych.13) Przyjmowanie od poszczególnych jednostek Uczelni rocznych planów zamówień publicznych oraz opracowanie projektu planu zamówień publicznych wraz z jego bieżącą aktualizacją.14) Prowadzenie rejestru zamówień publicznych.15) Organizacja postępowań i nadzór nad przestrzeganiem procedury dotyczącej zamówień publicznych.16) Współpraca ze wszystkimi jednostkami organizacyjnymi Uczelni w zakresie planowanych inwestycji, zakupów i pomoc przy sporządzaniu specyfikacji istotnych warunków zamówienia.17) Nadzór nad przygotowaniem projektów umów zawieranych przez Uczelnie w zakresie zadań wykonywanych przez Dział Administracyjny Uczelni.18) Nadzór nad terminową realizacją umów administracyjnych.19) Realizowanie innych zadań powierzonych przez Kanclerza i Rektora.
Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Płocku - 2018-01-12 - Płock (mazowieckie)
Prace ogólnobudowlane - murowanie.
kontakt przez PUP - 2016-10-03 - Zagnańsk (świętokrzyskie)
min. 2 letnie doświadczenie na stanowisku kierowniczym (mile widziane zarządzanie w handlu)
wiedza i umiejętności z zakresu zarządzania zespołem pracowników
odporność na stres oraz doskonałej organizacji pracy
komunikatywność, kreatywności, samodzielności
znajomość branży RTV, AGD, IT/MM będzie dodatkowym atutem
niekaralność
Media Expert - 2016-04-25 - Sokołów Podlaski (mazowieckie)
Nadzorowanie sprawnego działania magazynu.
LP SERWIS Sp. z o. o. - 2016-02-26 - Ligota (dolnośląskie)
Obsługa klienta, obsługa kasy fiskalnej i terminalu, przyjmowanie zamówień, zlecanie wykonania zamówień,Miejsce pracy: Wrocław, ul. Świdnicka,Dyspozycyjność 8-22 wg garfiku,Sala G
kontakt przez PUP - 2017-04-25 - Wrocław (dolnośląskie)
Obsługa maszyn i urządzeń na linii produkcyjnej, przestrzeganie jakości wytwarzanych produktów, kontrola i przestrzeganie planu produkcyjnego, przygotawanie zleceń do wysyłki.
ALPINUS CHEMIA Sp. z o.o. - 2016-04-13 - Solec Kujawski (kujawsko-pomorskie)
poszukiwanie załadunków , zarządzanie flotą samochodową firmy, koordynacja pracy
kontakt przez PUP - 2017-10-11 - Rzeszów (podkarpackie)
Sklep osiedlowy, ogólnospożywczy. Umowa zlecenie przez 1 miesiąc, następnie umowa o pracę.Godziny pracy: 6.00 - 14.00, 14.00 - 22.00 od poniedziałku do niedzieli.Równoważny czas pracy.
kontakt przez PUP - 2017-09-07 - Zabrze (śląskie)
Praca na stanowisku kierownik apteki, obsługa programu Kamsoft
BAKRA SP. Z O.O. - 2020-09-01 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)
Monter konstrukcji drewnianych
PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO-HANDLOWO-USŁUGOWE "ROMAR" ROMAN KRZYŻANOWSKI - 2016-04-13 - Człopa (zachodniopomorskie)
Wypiek wafli.
kontakt przez PUP - 2016-06-23 - Konradowa (opolskie)
obsługiwanie wtryskarek do formowaniawyrobów o różnych kształtach z tworzyw termoutwardzalnych lubtermoplastycznych zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie normami,instrukcjami i procedurami
MW-PLAST Firma Prywatna Wroński Marcin - 2018-08-20 - Cyprianów (łódzkie)
Wydawanie i zmywanie po posiłkach dla dzieci.Utrzymywanie porządku w grupie: zmywanie, ścieranie, odkurzanie.Dbanie o porządek i czystość w toaletach.Drobne prace ogrodnicze (sezonowo).Praca w godz.: 8:00-15:00. 7/8 etatu. Oferta dostępna w sali B. Kontakt z pracodawcą - 71 798 69 25
ZESPÓŁ SZKOLNO-PRZEDSZKOLNY NR 2 - 2018-04-30 - Wrocław (dolnośląskie)
Obsługa biura, kontrahentów, koordynacja pracowników, planowanie działań prowadzących do osiągnięcia założonych rezultatów projektu, budowanie i zarządzanie zespołem projektówym, nadzorowanie pracy podwykonawców w projekcie.
Grupa Konekt Sp. z o. o. Sp. k. - 2018-05-09 - Gdańsk (pomorskie)
Prowadzenie dokumentów, zarządzanie personelem w Galerii "Vistula" sklep CCC
ADLER INTERNATIONAL - 2016-03-31 - Staszów (świętokrzyskie)
- organizacja podstawowej opieki lekarskiej dla osadzonych w areszcie,- udzielanie porad lekarskich- przyjmowanie podopiecznych
ARESZT ŚLEDCZY - 2017-11-27 - Szczytno (warmińsko-mazurskie)
praca na stanowisku murarza
ŁUBEX Przedsiębiorstwo Produkcyjno Handlowo-Usługowe - 2018-04-11 - Chełm (lubelskie)
przygotowanie paczek i palet do wysyłki
kontakt przez PUP - 2016-07-04 - Chojnów (dolnośląskie)
Praca na hali. Tworzenie zamówień. Zarządzanie personelem, prowadzenie marketu wg standardów firmy. Wykształcenie min. średnie. Doświadczenie zawodowe w branży spożywczej. Książeczka sanepid. Umiejętność zarządzania zespołem.
Dino Polska S.A. - 2016-03-04 - Jadów (mazowieckie)
do obowiązków należy m.in. zamiatanie, mycie i dezynfekcja posadzek, mycie biurek i sprzętu biurowego, wyrzucanie śmieci i wymiana worków foliowych
Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe "POLERS" A.Kaczmarek i S-KA Spółka Jawna - 2017-07-27 - Głogów (dolnośląskie)
Wyklejanie i obijanie mebli tapicerskich
kontakt przez PUP - 2016-07-12 - Moszyce (dolnośląskie)
1.Prace biurowe, administracja biurowa, archiwizacja dokumentów.2.Asystowanie w przyjęciu oferty nieruchomości do sprzedaży i wynajmu.3.Uczestnictwo w wykonywaniu oględzin nieruchomości.4.Zapoznanie się z dokumentacją różnych nieruchomości.5.Asystowanie przy zawieraniu umów w sprzedaży i kupnie nieruchomości.6.Przygotowywanie ofert do publikacji na portalach.7.Udział w prezentacji nieruchomości.8.Zapoznanie się z dokumentacją niezbędną do zawarcia umów przedwstępnych i przeniesienia własności.9.Telefoniczna obsługa klienta zainteresowanego sprzedażą bądż kupnem nieruchomości.10.Umawianie spotkań dla doradców nieruchomości.Staż będzie realizowany w firmie: Rafał Horoszko, Głogów
kontakt przez PUP - 2019-07-31 - Głogów (dolnośląskie)