KIEROWNIK LOKALU GASTRONOMICZNEGO POWER Łódź oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: KIEROWNIK LOKALU GASTRONOMICZNEGO POWER
Wynagrodzenie: od 2 400 PLN
Zakres obowiązków: - oferta dla osób do 30 roku życia posiadające niskie kwalifikacje- nadzór nad restauracją jak i imprezami firmowymi oraz kontrola inwentaryzacji i zarządzanie personelem
Data publikacji: 2019-06-24
Lokalizacja: Łódź (łódzkie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy: Łódź, powiat: m. Łódź, woj: łódzkieRodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
- oferta dla osób do 30 roku życia posiadające niskie kwalifikacje- nadzór nad restauracją jak i imprezami firmowymi oraz kontrola inwentaryzacji i zarządzanie personelem
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 400 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: KIEROWNIK LOKALU GASTRONOMICZNEGO POWER
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Łódź
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: łódzkie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Łódź
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: kierownik lokalu gastronomicznego
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 400 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 24.06.2019
Data zakończenia pracy: 30.06.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Komunikatywność
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: Obsługa komputera
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko: - wykształcenie średnie
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Łodzi
Adres pracodawcy:
Milionowa 91, 93-121 Łódź, powiat: m. Łódź, woj: łódzkie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: skierowanie
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: łódzkie
Powiat pracodawcy: m. Łódź
Gmina pracodawcy: Łódź
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Łódź
Ulica pracodawcy: Milionowa
Numer budynku pracodawcy: 91
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Łodzi
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: kierownik lokalu gastronomicznego
Data dodania oferty pracy: 24.06.2019
Oferta pracy ważna do: 06.07.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 24.06.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 24.06.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?e6c0aa901a7402ca35d7a9562e4bc6b9
Podobne oferty pracy
Obsługa maszyn i urządzeń produkcyjnych./praca 3 zmianowa: 6.00-14.00;14.00-22.00;22.00-6.00/
"TMT" SPÓŁKA Z O. O. - 2018-03-13 - Łomża (podlaskie)
naprawa samochodów ciężarowych TIR
TRANS ŁUPIŃSCY Spółka Jawna - 2016-11-09 - Łupianka Stara (podlaskie)
Nadzorowanie prawidłowości prowadzenia spraw pracowniczych i terminowości sporządzania sprawozdań, zarządzanie polityką szkoleniową, prowadzenie wszystkich etapów procesu kadrowego
kontakt przez PUP - 2019-02-28 - Kraków (małopolskie)
Otwieranie sklepów i piekarni. Praca na terenie województwa podkarpackiego. Nienormowany czas pracy od poniedziałku do piątku
"PIEKARNIA BOBOWSKA" ROGALA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2016-04-26 - Rzeszów (podkarpackie)
nadzorowanie robót budowlanych drogowych, praca Lubin i okolice
FIRMA BUDOWLANA "FOBIS" SP. Z O.O. - 2018-08-23 - Lubin (dolnośląskie)
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku będącym przedmiotem postępowania: 1) projektowanie i realizacja polityki informacyjnej organów Gminy, w oparciu o ciągłą, bieżącą analizę potrzeb występujących w tym zakresie w Urzędzie Miasta i gminnych jednostkach organizacyjnych; 2) prowadzenie monitoringu rozpowszechnianych w prasie, radiu, telewizji oraz w sieci Internet informacji o działalności organów Gminy; 3) opracowywanie i kierowanie do środków publicznego przekazu uzupełnień, sprostowań, polemik, wyjaśnień w odniesieniu do publikowanych w tych środkach informacji niezgodnych ze stanem faktycznym lub zawierających błędną jego interpretację; 4) przygotowywanie informacji o pracy organów Gminy, Urzędu Miasta i gminnych jednostek organizacyjnych, przeznaczonych dla środków publicznego przekazu, a w szczególności do publikacji na stronie internetowej Urzędu Miasta oraz podmiotowej stronie Urzędu Miasta w BIP; 5) zamieszczanie w prasie lokalnej, regionalnej lub ogólnopolskiej oraz na antenie telewizyjnej i radiowej ogłoszeń i obwieszczeń koniecznych dla realizacji zadań publicznych organów Gminy oraz prowadzenie niezbędnej dokumentacji w tym zakresie; 6) prowadzenie postępowań o udostępnienie informacji publicznej znajdującej się w posiadaniu Urzędu Miasta, w tym wydawanie decyzji administracyjnych o odmowie jej udostępnienia lub umorzeniu postępowania w trybie określonym w przepisach o dostępie do informacji publicznej 7) wykonywanie zadań z zakresu przeciwdziałania i zwalczania skutków klęsk żywiołowych, katastrof, awarii, skażeń i innych zagrożeń o powszechnym lub lokalnym zasięgu oraz zadań obronnych - zgodnie z odrębnymi przepisami szczególnymi ustalonymi na określoną okoliczność i poleceniami Prezydenta Miasta; 8) przygotowywanie i przedkładanie Wydziałowi Strategii, Rozwoju i Środków Pomocowych lub innej właściwej komórce organizacyjnej Urzędu Miasta, dokumentów i danych znajdujących się w zasobach Biura Komunikacji Medialnej niezbędnych do prowadzenia postępowania w sprawie pozyskania i rozliczenia dotacji oraz innych środków pomocowych służących dofinansowaniu zadań Biura Komunikacji Medialnej.
Urząd Miasta - 2018-11-30 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)
prace porządkowe, obsługa maszyny przenośnej
kontakt przez PUP - 2017-05-25 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)
zarządzanie magazynem, planowanie zakupów, analiza kosztowa, nadzór i optymalizacja kosztów transportowych
BASKETO TOMCZAK EMILIAN - 2017-09-22 - Inowrocław (kujawsko-pomorskie)
transport minikoparki oraz prace ziemne. Praca na terenie woj. śląskiego.
kontakt przez PUP - 2017-10-12 - Zabrze (śląskie)
ustalanie i nadzór podległych prac, nadzór nad sprzętem, pomieszczeniami warsztatowymi, magazynowymi, prowadzenie ewidencji i rozliczanie czasu przeglądów technicznych pojazdów samochodowych, rozliczanie, dokonywanie zakupów materiałów, paliwa. Praca na pełen etat od poniedziałku do piątku w godzinach 7-15
Towarzystwo Budownictwa Społecznego "Zieleń Miejska" Sp. z o. o. - 2017-09-20 - Pruszków (mazowieckie)
przygotowanie i kontrola budżetu rocznego dotyczącego utrzymania obiektów, lokali mieszkalnych iużytkowych przygotowanie, negocjowanie i monitorowanie umów oraz kosztów prac budowlano-remontowych koordynowanie i monitorowanie prac technicznych prowadzonych w obiektach oraz lokalachmieszkalnych i użytkowych współpraca z najemcami mieszkań w zakresie zgłaszanych problemów technicznych nadzorowanie i odbiór prac prowadzonych w lokalach najemców (w tym koordynowanie uzyskiwaniadecyzji administracyjnych) nadzór nad prowadzeniem dokumentacji technicznej obiektów współpraca z organami upoważnionymi do dokonywania kontroli obiektów koordynacja i nadzór nad pracownikami działu oraz pracą firm świadczących usługi budowlanoremontowe odpowiedzialność za optymalizację kosztów sporządzanie bieżących i okresowych raportów i analiz współpraca z komórkami organizacyjnymi Spółki
"NADWIŚLAŃSKA SPÓŁKA MIESZKANIOWA" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-03-08 - Brzeszcze (małopolskie)
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku: obsługa organizacyjna i administracyjna współpracy z zagranicą, w tym: umowy o współpracy naukowo-badawczej, dydaktycznej i kulturalnej oraz umowy o wymianie studencko-doktoranckiej z zagranicznymi uczelniami partnerskimi, prowadzenie korespondencji dot. kontaktów Uniwersytetu z ośrodkami partnerskimi za granicą, organizacja pobytu gości z zagranicy w Uniwersytecie, mobilność zagraniczna, w szczególności mobilność studentów, w tym staże, stypendia itp. oferta stypendialna, w szczególności skierowana do studentów, np. NAWA,CEEPUS, DAAD, itp. obsługa międzynarodowych programów edukacyjno-dydaktycznych; obsługa Programu Erasmus +, w szczególności w zakresie obsługi studentów, w tym: wnioskowanie, realizacji, raportowanie i sprawozdawczość dotycząca środków w ramach Programu Erasmus+ obsługa organizacyjna wyjazdów i przyjazdów, w szczególności studentów, w ramach programu Erasmus+, informacja i doradztwo w zakresie możliwości oferowanych przez Program Erasmus+, prowadzenie dokumentacji.
Uniwersytet Humanistyczno-Przyrodniczy im. Jana Długosza - 2019-03-25 - Częstochowa (śląskie)
ZGODNIE Z PROGRAMEM STAŻU
kontakt przez PUP - 2017-03-14 - Skierniewice (łódzkie)
Obsługa komputera, obsługa telefoniczna, obsługa klienta, również z dojazdem do klienta - firma pożyczkowa. Pierwsza umowa - o pracę na okres próbny 3 m-ce. Godziny pracy: pn. - pt. 10.00 - 17.00, sb. 09.00 - 13.00.
SKARB SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-02-05 - Piła (wielkopolskie)
nadzór nad pracą działu technologicznego oraz utrzymania form wtryskowych, odpowiedzialność za wdrożenie projektów w zakładzie produkcyjnym zgodnie z ustalonym harmonogramem, opracowanie założeń technologicznych, dokumentacji technologicznej, inicjowanie i nadzór zmian, poprawek, korekt w formach i procesie technologicznym, nadzór nad dokumentacją technologiczną form, zamawianie potrzebnych części do form wtryskowych, uzgadnianie z klientem istotnych dla projektu szczegółów, wymagań jakościowych, funkcjonalnych, montażowych, nadzór nad dokumentacją oraz raportami z prób i testów, wsparcie podczas audytów.
kontakt przez PUP - 2017-02-06 - Zabrze (śląskie)
•Bezpośrednia współpraca z Kierownikiem Budowy •Utrzymanie bieżącego i dobrego kontaktu z Inwestorem •Planowanie, kierowanie i nadzorowanie wykonania robót w zakresie powierzonych robót branży elektrycznej w sposób zgodny z prawem budowlanym, procedurami obowiązującymi w Spółce oraz w oparciu o wymagania kontraktu, dokumentację techniczną i harmonogramy,•Weryfikacja dokumentacji oraz zastosowanych rozwiązań •uzgadnianie zamiennych rozwiązań technicznych, technologicznych i materiałowych.•Koordynacja uzgodnień projektowych •Sporządzanie dokumentacji powykonawczej,•Nadzór nad przestrzeganiem zasad i przepisów BHP.Praca na terenie kraju.
Przedsiębiorstwo Usług Elektrycznych ELTEX S.C. Z. Sławecki, A. Rams - 2019-03-18 - Krynica-Zdrój (małopolskie)
Zapewnienie funkcjonowania marketu, zarządzanie towarem, delegowanie pracy podległego personelu, aktywna praca na sali sprzedaży, prawidłowa obsługa klienta zgodnie z zasadami firmy.
DINO POLSKA SA - 2015-12-09 - Dąbrowa Górnicza (śląskie)
- Tworzenie schematów elektrycznych,- Projektowanie oraz przygotowywanie rysunku technicznego i dokumentacji technicznej w języku koreańskim,- Nadzór nad montażem oraz przeprowadzanie testów,- Realizacja zadań w ramach prowadzonych projektów i wdrożeń,- Nadzór nad zespołem projektowym oraz prac na terenie budowy,- Inne zadania wynikające ze specyfikacji stanowiska pracy.Miejsce pracy: plac budowy LG Chem Wrocław Energy Sp. z o.o.ul. LG 1A, Biskupice Podgórne, 55-040 Kobierzyce
kontakt przez PUP - 2018-04-09 - Biskupice Podgórne (dolnośląskie)
prowadzenie robót drogowych
Przedsiębiorstwo Robót Inżynieryjnych i Drogowych DROGBUD Sp. z o. o. - 2017-03-06 - Łuków (lubelskie)
Organizowanie pracy i nadzór nad ekipą remontowo- budowlaną, planowanie prac i sporządzanie raportów z ich wykonania, udział w zakupach potrzebnych materiałów i narzędzi, sprawowanie nadzoru nad bezpieczeństwem wykonywanych zadań.
KH - KIPPER sp zo.o. - 2016-11-16 - Zagnańsk (świętokrzyskie)
Zarządzanie personelem i restauracją
kontakt przez PUP - 2018-02-28 - Krynica-Zdrój (małopolskie)
Obsługa klienta, ekspozycja towarów, zarządzanie załogą, przyjmowanie towarów, obsługa systemu komputerowego, rozliczanie załogi z poleconych zadań.
Kujawsko-Dobrzyńska Spółdzielnia Handlowa w Rypinie - 2018-12-03 - Rypin (kujawsko-pomorskie)
Sprawdzanie faktur, księgowanie, sporządzanie rozliczeń finansowych.
Bort- Wimar s.j - 2016-01-29 - Kamiennik (opolskie)
Kierowanie kilkudziesięcioma osobami w dziale produkcyjnym- Nadzór nad prawidłowym stanem technicznym parku maszynowego- Organizacja i optymalizacja procesów produkcyjnych, - Kontrola terminowości, jakości i ilości wykonywanych produktów seryjnych- Współpraca z innymi działami (produkcja, logistyka, wyceny, konstrukcyjny, magazyn, zakupy)- Praca przy powstawaniu prototypów produktów lub nowych konstrukcji
Vivenge sp. z o.o. - 2016-03-24 - Gręzówka (lubelskie)
wg stanowiska
kontakt przez PUP - 2016-07-12 - Tyrowo (warmińsko-mazurskie)
sprawdzanie stanów magazynowych, przyjmowanie oraz składanie zamówień do firmy, załadunek towarów, przyjmowanie dostaw towarów, kontakt z dostawcami ukraińskimi
kontakt przez PUP - 2018-11-16 - Lesznowola (mazowieckie)
wyksz. wyższe, uprawnienia budowlane, doświadczenie na ww stanowisku, prawo jazdy kat. B
Przedsiębiorstwo Budownictwa Inżynieryjnego "BUDINŻ" Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością - 2017-02-15 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)
a.Nadzór nad prawidłową pracą podległego personelub.Opracowywanie planów rzeczowo – finansowych w zakresie zadań sekcji i nadzór nad ich realizacją.c.Nadzór nad realizacją zawartych umów w zakresie wywozu nieczystości płynnych, odprowadzania i zrzutu ścieków, wywozu nieczystości stałych, składowania odpadów komunalnych, zakupu paliw stałych, utrzymania czystości w kompleksach wojskowych, dezynsekcji, deratyzacji i dezynfekcji, usług kominiarskich i transportowych oraz obsługi kotłowni. d.Przygotowywanie analiz i sprawozdań z zakresu zadań sekcji.
44 Wojskowy Oddział Gospodarczy - 2018-02-01 - Krosno Odrzańskie (lubuskie)
W zakresie funduszy europejskich: monitoring funduszy europejskich i innych źródeł finansowania pod kątem możliwości ubiegania się o dofinansowanie, pozyskiwanie finansowania dla projektów realizowanych w jednostce, przygotowywanie, nadzór nad wdrażaniem, udział w realizacji, rozliczanie i sprawozdawczość projektów współfinansowanych ze źródeł zewnętrznych, prowadzenie sprawozdawczości oraz rozliczanie projektów w oparciu o zawarte umowy, prawo krajowe oraz wspólnotowe. W zakresie administracji: prowadzenie spraw związanych z obsługą administracyjno-biurową, obsługa umów dotyczących: zamówień publicznych, obsługi prawnej, telefonii komórkowej, stacjonarnej i faksu wirtualnego, prowadzenie sekretariatu, w tym spraw pracowniczych dotyczących m.in. ewidencji czasu pracy, rekrutacji, szkoleń pracowniczych, medycyny pracy, delegacji służbowych, urlopów pracowniczych,- prowadzenie spraw z zakresu gospodarki nieruchomościami, w tym dotyczące umów najmu, dzierżawy, użyczenia oraz analiza efektywności działań, prowadzenie archiwum zakładowego.
Centrum Hewelianum - 2016-01-05 - Gdańsk (pomorskie)
zarzadzanie grupą Doradców
PROFI CREDIT POLSKA SPÓŁKA AKCYJNA - 2016-12-23 - Kępno (wielkopolskie)