KIEROWNIK KANCELARII TAJNEJ (ŻAGAŃ) Żagań oferta pracy ODDZIAŁ ŻANDARMERII WOJSKOWEJ W ŻAGANIU
Stanowisko: KIEROWNIK KANCELARII TAJNEJ (ŻAGAŃ)
Wynagrodzenie: od 3 200 PLN
Zakres obowiązków: Obsługa kancelarii tajnej.
Data publikacji: 2019-07-09
Lokalizacja: Żagań (lubuskie)
Pracodawca: ODDZIAŁ ŻANDARMERII WOJSKOWEJ W ŻAGANIU
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Żarska 17, 68-100 Żagań, powiat: żagański, woj: lubuskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków: Obsługa kancelarii tajnej.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę w zastępstwie
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 200 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: KIEROWNIK KANCELARII TAJNEJ (ŻAGAŃ)
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Żagań
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: lubuskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: żagański
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Żagań
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: kierownik biura
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 200 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 10.07.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat)
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagane poswiadczenie bezpieczeństwa, mile widziane szkolenie kierowników kancelarii tajnych.
Nazwa pracodawcy: ODDZIAŁ ŻANDARMERII WOJSKOWEJ W ŻAGANIU
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Żaganiu
Adres pracodawcy:
Żarska 17, 68-100 Żagań, powiat: żagański, woj: lubuskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Kontakt telefoniczny w celu ustalenia daty spotkania. Na spotkanie z pracodawcą należy zgłosić się z otrzymanym skierowaniem do pracy oraz dokumentami aplikacyjnymi.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: lubuskie
Powiat pracodawcy: żagański
Gmina pracodawcy: Żagań
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Żagań
Ulica pracodawcy: Żarska
Numer budynku pracodawcy: 17
Profil działalności pracodawcy: Skarb Państwa - obrona narodowa
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Żaganiu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: kierownik biura
Data dodania oferty pracy: 09.07.2019
Oferta pracy ważna do: 08.10.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 09.07.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 09.07.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?8524a2953b32ca945a8c89d408e0ad63
Podobne oferty pracy
organizowanie i prowadzenie robót zgodnie z dokumentacją projektową, opisem technicznym, wymogami sztuki budowlanej, harmonogramem i założonym budżetem; kierowanie pracownikami zatrudnionymi na budowie, podwykonawcami, terminowość wykonywanych robót. Praca na terenie Bielska Podlaskiego i powiatu bielskiego
Firma Usługowo - Budowlana "WRÓBLEWSKI" Andrzej Wróblewski - 2017-03-06 - Bielsk Podlaski (podlaskie)
mile widziane doświadczenie,chęć do pracy,miejsce pracy: teren kraju
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO USŁUGOWE REMABUD SZYMON DUDKA - 2018-04-13 - Odolanów (wielkopolskie)
Dozór nad budową.Praca od pon. do piąt. 7:00 - 15:00 Praca na terenie woj. śląskiego.
"WM i DA" Waldemar Strzelecki - 2015-11-10 - Sosnowiec (śląskie)
Koordynacja podległych pracowników.Realizacja złożonych zamówień i planów produkcyjnych.
kontakt przez PUP - 2017-06-01 - Kutno (łódzkie)
ustalanie grafiku, planowanie i organizacja imprez okolicznościowych, zarządzanie strategią i promocją, szukanie innowacyjnych rozwiązań, kontakt z przedstawicielami handlowymi etc.
PUB EUFORIA - 2016-03-18 - Lubin (dolnośląskie)
zgodny ze stanowiskiem
GROUP GARDEN SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-05-04 - Kurzętnik (warmińsko-mazurskie)
-Budowa i kierowanie zespołem doradców,-Realizacja planów,-Rozwój firmy na wyznaczonym terenie,-Stawka podstawowa 3000 zł brutto + do 12000 premii,-Kontakt tel. 660-423-568-Kontakt e-mail: powsiejczuk (at) eprodomo.pl
PRO DOMO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-06-16 - Tczew (pomorskie)
realizacja i kontrola sprzedaży, monitorowanie wyników, wprowadzenie inicjatyw mających na celu zwiększenie sprzedaży, zarządzanie pracownikami
"Kosta" Sp. z o.o. - 2017-02-27 - Zawiercie (śląskie)
dbanie o ekspozycje towarów, obsługa klienta, wsparcie oraz nawiązywanie pozytywnej relacji z klientami, dbanie o porządek na sali sprzedaży
DINO POLSKA S.A - 2018-12-03 - Raków (świętokrzyskie)
miejsce wykonywania pracy Wrocław ul. Karkonoska 59sprzedaż produktów spółki, nadzór nad pracą inseminatorów, obsługa klientów kluczowych i utrzymywania współpracy
MAZOWIECKIE CENTRUM HODOWLI I ROZRODU ZWIERZĄT Sp.z o.o. - 2016-03-30 - Wrocław (dolnośląskie)
Zapewnienie wysokiego poziomu obsługi klienta, zapewnienie zgodnej ze standardami ekspozycji, organizownie i nadzorowanie pracy personelu, prowadzanie dokumentacji sklepu, rozliczanie utargów, przygotowanie i uczestniczenie w inwentaryzacji, organizowanie sprzedaży w sposób umożliwiający realizacji planów sprzedaży
kontakt przez PUP - 2016-05-23 - Mielno (zachodniopomorskie)
•kierowanie Powiatowym Zespołem Doradztwa Rolniczego (PZDR); •koordynacja i kontrola pracy podległych pracowników; •czuwanie nad terminowością wykonania zadań PZDR-u; •prowadzenie bezpośredniego doradztwa rolniczego indywidualnego i grupowego dla zainteresowanych rolników i mieszkańców obszarów wiejskich w zakresie rozwoju obszarów wiejskich, ekologii i ochrony środowiska, ekonomiki i przedsiębiorczości, technologii produkcji na terenie powiatu i obsługiwanej gminy; •wspieranie rolników i innych mieszkańców obszarów wiejskich w zakresie przygotowywania dokumentacji niezbędnej do ubiegania się o przyznanie pomocy finansowej lub współfinansowanej ze środków pochodzących z funduszy UE lub innych instytucji krajowych i zagranicznych na terenie powiatu i obsługiwanej gminy;
Lubuski Ośrodek Doradztwa Rolniczego w Kalsku - 2017-06-09 - Krosno Odrzańskie (lubuskie)
Pozyskiwanie współpracowników. Miejsce wykonywania pracy: Nowy Tomyśl.
POŚREDNICTWO UBEZPIECZENIOWE Monika Jaroszewicz - 2017-08-28 - Nowy Tomyśl (wielkopolskie)
DANKO Hodowla Roślin sp. z o. o. Zakład Nasienno Rolny Modzurów - wiodące przedsiębiorstwo o ugruntowanej pozycji w branży rolniczej poszukuje kandydata na stanowisko Kierownik ds. produkcji zwierzęcej zootechnik (bydło mleczne)Wymagania:- wykształcenie wyższe rolnicze, doświadczenie zawodowe nie jest wymagane- zdolności organizacyjne i analityczne,- ambicja i wytrwałość w pracy- otwartość na zmianyKandydatom oferujemy:- pracę w stabilnej, dobrze zorganizowanej firmie o ugruntowanej pozycji na rynku- mieszkanie służbowe- duże możliwości rozwoju zawodowego (kilkuetapowy okres wdrożeniowy, szkolenia)- niezbędne narzędzia do pracy (samochód służbowy, telefon, komputer)
"DANKO" HODOWLA ROŚLIN SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-03-22 - Modzurów (śląskie)
zarządzanie salonem RTV, AGD, IT/MM
zarządzanie zespołem pracowników
realizacje planów sprzedażowych
utrzymanie wysokiego standardu obsługi klienta
motywowanie i ocena pracowników
organizacja i planowanie czasu pracy podległego zespołu
coaching pracowników
Media Expert - 2017-01-30 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)
Prowadzenie obowiązującej dokumentacji związanej z gospodarką magazynową, wydawanie materiałów zgodnie z dokumentami, właściwy sposób przechowywania mieniam, nadzór nad przestrzeganiem przepisów gospodarki magazynowej.
43 Wojskowy Oddział Gospodarczy Świętoszów - 2016-11-10 - Bolesławiec (dolnośląskie)
sprzatanie pomieszczeń szklonych, utrzymanie w czystości sprzętu, wykonywanie czynności poleconych przez bezpośredniego przełożonego, szczegóły dotyczące wymaganych dokumentów znajdują się na stronie BIP szkoły, kokumenty składać do dnia 15.12.2017 r.
SZKOŁA PODSTAWOWA NR 3 POMNIK TYSIĄCLECIA PAŃSTWA POLSKIEGO IM. MICHAŁA DRZYMAŁY W WOLSZTYNIE - 2017-12-01 - Wolsztyn (wielkopolskie)
Funkcja decyzyjna i nadrzędna, zarządzanie całym projektem i jego poprawną realizacją
"BUSINESS SCHOOL"HANNA POLAK,MARCIN POLAK SPÓŁKA JAWNA - 2016-08-11 - Tarnów (małopolskie)
-praca na terenie woj. kujawsko-pomorskiego
APS-BUD SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-08-06 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
-organizacja i koordynacja prac na budowie-zapewnienie geodezyjnego wytyczenia obiektu-prowadzenie dokumentacji i dziennika budowy-terminowe i właściwe przygotowanie frontu robót podwykonawców zewnętrznych i wewnętrznych oraz odbiór ilościowy i jakościowy ich prac- koordynacja i przygotowanie frontu terminowej dostawy inwestorskie- kontrola działań zapewniających przestrzeganie zasad bezpieczeństwa i ochrony zdrowia w trakcie robót budowlanych-kontrola procesu budowy w zakresie jakości i terminowości realizacji zadań, zgodnie z harmonogramem robót-przygotowywanie dokumentacji powykonawczej obiektu budowlanego-zgłoszenie obiektu budowlanego do odbioru i uczestnictwo w czynnościach odbioru- wykonywanie kosztorysów
PETROTECH ADAM PAKULSKI I WSPÓLNICY SPÓŁKA JAWNA - 2016-09-01 - Jastrowie (wielkopolskie)
1. prowadzenie spraw osobowych pracowników Zakładu,2. realizacja całokształtu spraw związanych z zatrudnieniem, zwalnianiem oraz przeszeregowaniami pracowników, a także racjonalne gospodarowanie etatami poprzez:1) prowadzenie rejestru zatrudnionych i jego bieżące aktualizowanie,2) wypisywanie umów o pracę,3) bieżące informowanie stanowiska pracy d/s płac o wszelkich zmianach w umowach o pracę,4) wydawanie świadectw pracy zgodnie z obowiązującymi przepisami,5) przesyłanie do wiadomości kopii umów o pracę i świadectw pracy do Powiatowego Urzędu Pracy,3. przygotowywanie list obecności pracowników i ich bieżąca kontrola,4. sporządzanie harmonogramów czasu pracy grafików:1) dozorców parkingowych,2) inkasentów i kontrolerów parkingowych, 3) pracowników obsługi szaletów5. opracowywanie wniosków organizatora robót do Powiatowego Urzędu Pracy o skierowanie bezrobotnych w/g potrzeb i możliwości ZRP,6. prowadzenie sprawozdawczości statystycznej dot. zatrudnienia,7. bieżące śledzenie stanu zatrudnienia pracowników zatrudnionych na czas określony,8. opracowywanie projektu planu urlopów wypoczynkowych na bieżący rok :1) kontrolowanie realizacji planu,2) nanoszenie wykorzystywanych urlopów na listach obecności i na kartach pracy.9. przygotowywanie do działu księgowości wykazu pracowników, którym w danym roku przysługują nagrody jubileuszowe,10. współpraca z Powiatowym Urzędem Pracy w zakresie zatrudniania bezrobotnych,11. prowadzenie dokumentacji dot. spraw emerytalnych i rentowych pracowników,12. prowadzenie nadzoru i kontroli dyscypliny pracy,13. prowadzenie książki kontroli wewnętrznej i zewnętrznej,14. dokonywanie miesięcznych analiz absencji chorobowej pracowników,15. prowadzenie kart ewidencyjnych czasu pracy pracowników,16. opiniowanie i wnioskowanie w sprawach awansowania i regulacji płac pracowników Zakładu, 17. rozwiązywanie i zapobieganie konfliktom powstałym w Zakładzie na tle stosunku pracy, 18. przestrzeganie przepisów prawa pracy , zakładowego regulaminu wynagradzania i regulaminu pracy oraz innych dot. kadr,19. opracowywanie, ustalanie i uzgadnianie planów zatrudnienia we współpracy z kierownikami innych działów Zakładu oraz ich przedkładanie do akceptacji Dyrektorowi Zakładu,20. bieżące śledzenie zmian w przepisach prawa pracy i przedstawianie wniosków z tego płynących Dyrektorowi Zakładu,21. nadzór nad sprawami administracyjnymi zgodnie ze schematem organizacyjnym Zakładu,22. zapewnienie sprawnej organizacji funkcjonowania Zakładu,23. prowadzenie archiwum zakładowego,24. prowadzenie rejestrów:1) zarządzeń dyrektora,2) poleceń służbowych,3) skarg i wniosków.25. nadzór nad przestrzeganiem prawidłowego stosowania instrukcji kancelaryjnej i rzeczowego wykazu akt,26. opracowywanie projektów wewnętrznych aktów prawnych Dyrektora,27. sprawowanie nadzoru nad właściwym administrowaniem budynkami i innymi obiektami będącymi w zarządzie Zakładu,28. sprawowanie nadzoru nad prawidłowym zagospodarowywaniem terenów przy ul. Marszałka Józefa Piłsudskiego 15, ul. Poznańskiej 185, 29. nadzorowanie eksploatacji zakładowych maszyn i urządzeń,30. opracowywanie i realizacja półrocznych planów pracy i kontroli stanowiska pracy,31. nadzorowanie eksploatacji zakładowych ciągników rolniczych, samochodów i innych urządzeń poprzez :1) nadzór nad wydawaniem i rozliczaniem przyjmowanych kart drogowych od kierowców,2) nadzór nad sporządzaniem miesięcznych zestawień kart drogowych dla poszczególnych pojazdów i przekazywanie ich do Działu Księgowości ,3) nadzór nad dokonywaniem korekt stanów i określaniem norm zużycia paliwa zakładowych pojazdów, maszyn i urządzeń,4) nadzór nad zlecaniem dokonywania ich przeglądów technicznych i napraw oraz opłat obowiązkowych ubezpieczeń ,32. sprawowanie nadzoru nad dozorcami budynków, parkingów i obiektów przy ul. Marszałka Józefa Piłsudskiego 15,33. obsługa strefy płatnego parkowania, w tym nadzór nad kontrolerami,34. bieżąca kontrola i nadzór nad inkasentami,35. nadzór i bieżąca kontrola nad pracownikami szaletów,36. sprawowanie nadzór nad pracownikami zatrudnionymi w biurze strefy płatnego parkowania (inspektor, pomoc techniczno-biurowa),37. sprawowanie nadzór nad pracownikiem sekretariatu Dyrektora,38. prowadzenie administracji budynków, obiektów i terenów będących w zarządzie Zakładu w zakresie:1) prowadzenia książek obiektów budowlanych i dokonywania w nich na bieżąco wpisów dokonywanych przeglądów i prac w danym obiekcie,39. kontrolowanie terminów ubezpieczeń i przeglądów technicznych każdego z nich,40. nadzór i bieżąca kontrola nad inkasentami, kontrolerami SPP, dozorcami parkingów,41. sporządzanie okresowych sprawozdań i informacji.
ZAKŁAD ROBÓT PUBLICZNYCH W INOWROCŁAWIU - 2018-12-03 - Inowrocław (kujawsko-pomorskie)
prowadzenie niezbędnej dokumentacji budowy, zarzadzanie zespołem podległych pracowników; WYMAGANIA: wykształcenie z zawodzie, doswiadczenie na w/w stanowisku, prawo jazdy kat. B, punktualność, samodzielność, dokładność;MIEJSCE PRACY: w zakładzie oraz na budowach wskazanych przez inwestora
SKORUPA ENERGY TECHNIC JOACHIM SKORUPA-DOBRODZIEŃ - 2017-04-19 - Dobrodzień (opolskie)
Planowanie i rozliczanie transportu. Odpowiedzialność za wskaźnik kosztów logistycznych. Zarządzanie procesami składowania towarów. Zarządzanie przepływami magazynowymi. Zapewnienie wysokiego standardu obsługi klienta
MASARNIA NIEŚCIOR Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością - 2018-03-22 - Księżpol (lubelskie)
Kierownik magazynu
Piekarnia - Cukiernia Tyrka Anita Tyrka, Tomasz Tyrka Spółka Cywilna - 2016-08-26 - Tarnów (małopolskie)
Wymagane doświadczenie zawodowe w prowadzeniu sklepu
Zakłady Mięsne "H.A.M." Cichoń i Wspólnicy Sp. J. - 2017-11-23 - Racibórz (śląskie)
Zarządzanie operacjami magazynowymi. Zarządzanie zespołem pracowników. Organizowanie codziennej pracy magazynu. Sporządzanie i analiza raportów na podstawie danych produkcyjnych.
REDAN SPÓŁKA AKCYJNA - 2015-12-02 - Łódź (łódzkie)
jw.
POLMARS R. Ziółkowski i S-ka (spółka komandytowa) - 2016-05-30 - Warszawa (mazowieckie)
Realizacje i nadzór nad własciwym wykonaniem umowy na transport i odbiór odpadów komunalnych, realizacje i nadzór nad właściwym wykonaniem zleceń gminnych z zakresu utrzymania porządku i poprawy stanu dróg
Gminne Przedsiębiorstwo Komunalne Sp. z o.o. - 2017-09-15 - Skarszewy (pomorskie)
Nadzór i zarządzanie zakładem produkcyjnym, planowanie, realzacja i rozliczanie produkcji, optymalizacja procesu produkcji, aktywny nadzór i zarządzanie pracownikami, zapewnienie wymaganego poziomu produktywności i jakości.
Wokas Spółka Akcyjna - 2016-02-02 - Czarne Małe (zachodniopomorskie)
Według stanowiska
RHS SP. Z O.O. - 2018-04-05 - Olesno (opolskie)