KIEROWNIK KANCELARII TAJNEJ Oborniki oferta pracy Komenda Powiatowa Policji
Stanowisko: KIEROWNIK KANCELARII TAJNEJ
Wynagrodzenie: od 2聽743,15 PLN
Zakres obowi膮zk贸w: - przyjmowanie, ewidencjonowanie, przechowywanie, przekazywanie i wysy艂anie dokument贸w niejawnych, - sprawowanie bie偶膮cej kontroli post臋powania z dokumentami niejawnymi a tak偶e egzekwowanie ich zwrotu i rozliczenie ich, - powielanie, rejestrowanie dokument贸w niejawnych,- rozliczanie policjant贸w i pracownik贸w z posiadanych przez nich dokument贸w niejawnych w przypadku rozwi膮zania stosunku s艂u偶bowego lub przeniesienia do s艂u偶by (pracy) w innej jednostce lub kom贸rce organizacyjnej, - udost臋pnianie lub wydawanie dokument贸w niejawnych osobom lub instytucjom na zasadach okre艣lonych w przepisach o ochronie informacji niejawnych,- informowanie pe艂nomocnika ds. ochrony informacji niejawnych o zagro偶eniach ujawnienia, utraty lub zagubienia dokument贸w wynikaj膮cych z nieprzestrzegania obowi膮zuj膮cych w tym zakresie przepis贸w,- prowadzenie dziennik贸w, ksi膮偶ek ewidencyjnych i teczek,- prowadzenie ewidencji piecz臋ci kancelaryjnych,- archiwizowanie dokument贸w niejawnych znajduj膮cych si臋 w posiadaniu kancelarii,- udzia艂 w niszczeniu dokument贸w kategorii BC, nie podlegaj膮cych archiwizacji,- prowadzenie i aktualizowanie dziennika przepis贸w niejawnych,- prowadzenie sk艂adnicy akt KPP Oborniki- zamykanie i otwieranie pakietu poczty specjalnej oraz sporz膮dzenie dokumentacji zwi膮zanej z przekazywaniem dowod贸w osobistych- pe艂nienie funkcji zast臋pcy pe艂nomocnika ds. ochrony informacji niejawnych- zast臋powanie pe艂nomocnika ds. ochrony informacji niejawnych r贸wnie偶 w zakresie prowadzenia sekretariatu Wydzia艂u Ruchu Drogowego- pe艂nienie funkcji operatora stanowiska SNP
Data publikacji: 2020-08-11
Lokalizacja: Oborniki (wielkopolskie)
Pracodawca: Komenda Powiatowa Policji
Ta oferta pracy mo偶e ju偶 nie by膰 aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urz臋du Pracy.
Miejsce pracy:Pi艂sudskiego 54, 64-600 Oborniki, powiat: obornicki, woj: wielkopolskie
Rodzaj obowi膮zk贸w na tym stanowisku pracy: Zakres obowi膮zk贸w
Zakres obowi膮zk贸w:
- przyjmowanie, ewidencjonowanie, przechowywanie, przekazywanie i wysy艂anie dokument贸w niejawnych, - sprawowanie bie偶膮cej kontroli post臋powania z dokumentami niejawnymi a tak偶e egzekwowanie ich zwrotu i rozliczenie ich, - powielanie, rejestrowanie dokument贸w niejawnych,- rozliczanie policjant贸w i pracownik贸w z posiadanych przez nich dokument贸w niejawnych w przypadku rozwi膮zania stosunku s艂u偶bowego lub przeniesienia do s艂u偶by (pracy) w innej jednostce lub kom贸rce organizacyjnej, - udost臋pnianie lub wydawanie dokument贸w niejawnych osobom lub instytucjom na zasadach okre艣lonych w przepisach o ochronie informacji niejawnych,- informowanie pe艂nomocnika ds. ochrony informacji niejawnych o zagro偶eniach ujawnienia, utraty lub zagubienia dokument贸w wynikaj膮cych z nieprzestrzegania obowi膮zuj膮cych w tym zakresie przepis贸w,- prowadzenie dziennik贸w, ksi膮偶ek ewidencyjnych i teczek,- prowadzenie ewidencji piecz臋ci kancelaryjnych,- archiwizowanie dokument贸w niejawnych znajduj膮cych si臋 w posiadaniu kancelarii,- udzia艂 w niszczeniu dokument贸w kategorii BC, nie podlegaj膮cych archiwizacji,- prowadzenie i aktualizowanie dziennika przepis贸w niejawnych,- prowadzenie sk艂adnicy akt KPP Oborniki- zamykanie i otwieranie pakietu poczty specjalnej oraz sporz膮dzenie dokumentacji zwi膮zanej z przekazywaniem dowod贸w osobistych- pe艂nienie funkcji zast臋pcy pe艂nomocnika ds. ochrony informacji niejawnych- zast臋powanie pe艂nomocnika ds. ochrony informacji niejawnych r贸wnie偶 w zakresie prowadzenia sekretariatu Wydzia艂u Ruchu Drogowego- pe艂nienie funkcji operatora stanowiska SNP
Forma zatrudnienia: Umowa o prac臋 na czas okre艣lony
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|12
Wymiar etatu: 1
Zmianowo艣膰 pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysoko艣膰 wynagrodzenia brutto: od 2聽743,15 PLN
System wynagradzania pracownik贸w na tym stanowisku: Czasowy ze stawk膮 miesi臋czn膮
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Nazwa stanowiska: KIEROWNIK KANCELARII TAJNEJ
Miejscow艣膰, w kt贸rej pracownik b臋dzie pracowa艂: Oborniki
Wojew贸dztwo, w kt贸rym pracownik b臋dzie pracowa艂: wielkopolskie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 30
Powiat, w kt贸rym pracownik b臋dzie pracowa艂: obornicki
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 3016
Gmina, w kt贸rym pracownik b臋dzie pracowa艂: Oborniki
Pa艅stwo, w kt贸rym pracownik b臋dzie pracowa艂: Polska
Zaw贸d: pozostali pracownicy obs艂ugi biurowej
Forma zatrudnienia: Umowa o prac臋
Wysoko艣膰 wynagrodzenia i typ stawki: od 2聽743,15 PLN
Data rozpocz臋cia pracy: 01.10.2020
Wymagane wykszta艂cenie dla kandydat贸w na to stanowisko: wy偶sze (w tym licencjat), brak
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydat贸w: Zaanga偶owanie i obowi膮zkowo艣膰
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: Komunikatywno艣膰
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: Umiej臋tno艣膰 pracy w zespole
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: Odporno艣膰 na stres
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: Samodzielno艣膰 w dzia艂aniu
wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_0: Array
wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_1: Array
wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_2: Array
wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_3: Array
wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_4: Array
Dodatkowe informacje odno艣nie wymaga艅 dla kandydat贸w na to stanowisko:
- do艣wiadczenie zawodowe w pracy administracyjno-biurowej- po艣wiadczenie bezpiecze艅stwa upowa偶niaj膮cego do dost臋pu do informacji niejawnych stanowi膮cych tajemnic膮 pa艅stwow膮, oznaczone klauzul膮 "艣ci艣le tajne", - znajomo艣膰 przepis贸w z zakresu informacji niejawnych, kancelaryjnych i z zakresu archiwizacji- dodatkowe informacje uzyska膰 mo偶na pod numerem telefonu: 61/ 29 75 325
Nazwa pracodawcy: Komenda Powiatowa Policji
danePracodawcy_nip: 7770001878
danePracodawcy_regon: 630703410-0019
Spos贸b aplikowania: bezpo艣rednio do pracodawcy
Nazwa urz臋du publikuj膮cego og艂oszenie o prac臋: Powiatowy Urz膮d Pracy w Obornikach
Adres pracodawcy:
Pi艂sudskiego 54, 64-600 Oborniki, powiat: obornicki, woj: wielkopolskie
J臋zyk aplikacji o prac臋: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
偶yciorys/CV i list motywacyjny, kopie dokument贸w potwierdzaj膮cych spe艂nienie wymagania niezb臋dnego w zakresie wykszta艂cenia, kopie dokument贸w potwierdzaj膮cych spe艂nienie wymagania niezb臋dnego w zakresie do艣wiadczenia zawodowego/sta偶u pracy, o艣wiadczenie o posiadaniu nieposzlakowanej opinii, o艣wiadczenie o wyra偶eniu zgody na poddanie si臋 procedurze sprawdzaj膮cej uprawniaj膮cej do dost臋pu do informacji niejawnych, o艣wiadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego, o艣wiadczenie o wyra偶eniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do cel贸w rekrutacji, o艣wiadczenie o korzystaniu z pe艂ni praw publicznych, o艣wiadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umy艣lne przest臋pstwo lub umy艣lne przest臋pstwo skarbowe, kopia dokument贸w potwierdzaj膮cych niepe艂nosprawno艣膰 - w przypadku kandydatek/kandydat贸w, zamierzaj膮cych skorzysta膰 z pierwsze艅stwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajd膮 si臋 w gronie najlepszych kandydatek/kandydat贸w, po艣wiadczenie bezpiecze艅stwa DOKUMENTY NALE呕Y SK艁ADA膯 DO: 21 sierpnia 2020r., decyduje data: stempla pocztowego/ osobistego dostarczenia oferty do urz臋du, MIEJSCE SK艁ADANIA DOKUMENT脫W: Komenda Powiatowa Policji, ul. Pi艂sudskiego 54, 64-600 Oborniki
Spos贸b przekazania dokument贸w aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobi艣cie, telefon, poczta
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Wojew贸dztwo pracodawcy: wielkopolskie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 30
Powiat pracodawcy: obornicki
danePracodawcy_kodPowiatu: 3016
Gmina pracodawcy: Oborniki
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowo艣膰 pracodawcy: Oborniki
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0971181
Ulica pracodawcy: Pi艂sudskiego
Numer budynku pracodawcy: 54
Oferta zg艂oszona przez: Powiatowy Urz膮d Pracy w Obornikach
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla os贸b niepe艂nosprawnych: 0
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|411090
Zaw贸d wykonywany przez pracownika: pozostali pracownicy obs艂ugi biurowej
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|211
Data dodania oferty pracy: 12.08.2020
Oferta pracy wa偶na do: 21.08.2020
Data udost臋pnienia oferty pracy: 12.08.2020
Data przyj臋cia oferty pracy: 11.08.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?e43dc0676323b87a6267f9d9523b184a
Podobne oferty pracy
zgodnie ze stanowiskiem pracy
kontakt przez PUP - 2016-07-05 - Wo艂czyn (opolskie)
Prowadzenie bud贸w w spos贸b zgodny z wiedz膮 i sztuk膮 budowlan膮; organizacja pracy w ca艂ym procesie inwestycji zgodnie z za艂o偶onym harmonogramem, dokumentacj膮 projektow膮, bud偶etem oraz wymogami jako艣ciowymi; rozliczenia budowy pod wzgl臋dem formalnym; utrzymywanie kontakt贸w z Generalnymi Wykonawcami; prowadzenie dziennik贸w bud贸w oraz raportowanie dla zarz膮du. Praca w delegacji na terenie ca艂ego kraju.
INFRAPAVE SP脫艁KA Z OGRANICZON膭 ODPOWIEDZIALNO艢CI膭 - 2019-01-29 - Warszawa (mazowieckie)
Zamawianie asortymentu, nadz贸r nd bie偶膮cym dzia艂aniem stoiska mi臋snego i nad pracownikami dzia艂u. Po okresie pr贸bnym umowa na czas nieokre艣lony.
kontakt przez PUP - 2020-06-15 - Rani偶贸w (podkarpackie)
wyksz. minimum 艣rednie,do艣wiadczenie zawodowe na stanowisku kierownika/brygadzisty magazynu,Efektywne zarz膮dzanie gospodark膮 magazynow膮,umiej臋tno艣膰 organizacji pracy, sumienno艣膰, dok艂adno艣膰 .mile widziane uprawnienia na w贸zek wid艂owy;- odpowiedzialno艣膰 za sprawne funkcjonowanie magazynu, - zarz膮dzanie procesami magazynowymi,, - prowadzenie dokumentacji magazynowej oraz inwentaryzacji, - odpowiedzialno艣膰 za zgodno艣膰 stan贸w magazynowych, - wsp贸艂praca z pozosta艂ymi dzia艂ami firmy (handlowym, zakup贸w, produkcj膮),
PPH WAZA s.c. Ewa Kijowska, Zenon Kijowski - 2017-01-02 - Wysocko Ma艂e (wielkopolskie)
kosztorysowanie w programie NORMA, zarz膮dzanie zespo艂em, konieczno艣膰 posiadania uprawnie艅 w zakresie wykonawstwa -bez ogranicze艅, w spracjalno艣ci konstrukcyjno - budowlanej
Zak艂ad Us艂ugowo-Remontowy Idziaszek Sp. z o.o. - 2018-04-18 - Nowe Miasto nad Wart膮 (wielkopolskie)
wykonywanie suchej zabudowy, 艣cian i sufit贸w, sufity systemowe
kontakt przez PUP - 2017-09-06 - Z艂otoryja (dolno艣l膮skie)
obs艂uga recepcji oraz klienta
Henryk Szyma艅ski Studio Fitness "O艣rodek Sportowo-Rekreacyjny" - 2018-04-18 - Gniezno (wielkopolskie)
Kierowanie zespo艂em pracownik贸w, organizacja czasu pracy, przyjmowanie zam贸wie艅, wycena zapyta艅 ofertowych
Przedsi臋biorstwo Produkcyjno-Handlowo-Us艂ugowe ENPEZET S.J. M. Nowicka, J. Nowicki - 2020-05-19 - Opoczno (艂贸dzkie)
wg. stanowiska
JEDNOSTKA WOJSKOWA 4229 WARSZTATY TECHNICZNE - 2016-02-03 - Krosno Odrza艅skie (lubuskie)
Wykszta艂cenie wy偶sze in偶ynierskie/ techniczne; co najmniej 3 lata do艣wiadczenia na stanowiskach technicznych; wiedza dot. rozwoju proces贸w dla r贸偶nych asortyment贸w cz臋艣ci w zakresie materia艂贸w elektromechanicznych; bieg艂a znajomo艣膰 j. angielskiego w mowie i pi艣mie, w tym s艂ownictwo techniczne; Zakres obowi膮zk贸w: odpowiedzialno艣膰 za rozw贸j modeli proces贸w dla r贸偶nych asortyment贸w nowych cz臋艣ci w zakresie materia艂贸w elektromechanicznych; odpowiedzialno艣膰 za kosztorysowanie cz臋艣ci elektromechanicznych dla potrzeb bie偶膮cej oraz nowej produkcji; projektowanie i wykonywanie prototyp贸w rozwi膮za艅 innowacyjnych w celu spe艂nienia wymog贸w u偶ytkownika; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice
kontakt przez PUP - 2016-09-12 - Gliwice (艣l膮skie)
zapewnienie profesjonalnej obs艂ugi klienta zgodnie ze standardami firmy, obs艂uga kasy fiskalnej, roz艂adunek dostaw towar贸w, dbanie o ekspozycj臋 towar贸w i czysto艣膰 na sklepie
LIGHT HOUSE RECRIUTMENT KAROLINA KRZEMIE艃 - 2016-04-07 - Nowa Wola (mazowieckie)
Przygotowanie i kompletowanie dokument贸w potrzebnych do sporz膮dzenia wyceny, oferty handlowej. Sporz膮dzanie dokumentacji technicznej i kosztorys贸w, analiza SIWZ i innych Regulamin贸w przetargowych pod wzgl臋dem wymog贸w niezb臋dnych do z艂o偶enia oferty, opracowywanie dokumentacji przetargowych, wykonywanie kalkulacji roboczych, przygotowywanie materia艂贸w odbiorowych, obs艂uga bie偶膮cych potrzeb budowy.
"SKORPIO" DUDA, DUSZY艃SCY SP脫艁KA JAWNA - 2019-09-26 - Be艂chat贸w (艂贸dzkie)
do uzgodnienia
IN呕YNIERIA RZESZ脫W SA - 2016-11-14 - Rzesz贸w (podkarpackie)
Aktywny udzia艂 w dzia艂aniach zespo艂u, stymulowanie wymiany do艣wiadcze艅 i pomys艂贸w, zarz膮dzanie transakcjami, zarz膮dzanie wydajno艣ci膮 poprzez zarz膮dzanie KPI / KRI, zarz膮dzanie relacjami z klientem (przegl膮dy poziomu us艂ug), rozwijanie i wspieranie relacji wewn臋trznych oraz z klientami, wsp贸艂pracownikami operacyjnymi i globalnymi partnerami, przygotowywanie raport贸w do audytu.
State Street Bank GMBH Sp. z o. o. Oddzia艂 w Polsce - 2019-11-05 - Gda艅sk (pomorskie)
kierowanie budow膮
KARTO Sp.z o.o. - 2016-03-10 - Krak贸w (ma艂opolskie)
Koordynowanie prac podleg艂ego zespo艂u. Dbanie o wysok膮 jako艣膰 produkcji. Monitorowanie realizacji planu produkcyjnego. Planowanie grafik贸w pracy. Zapewnienie prawid艂owych warunk贸w pracy BHP. Analizowanie i raportowanie wydajno艣ci produkcji. Komunikacja i wsp贸艂praca z dzia艂em jako艣ci i dzia艂em in偶ynieryjnym. Rozwi膮zywanie sytuacji kryzysowych wewn膮trz dzia艂u produkcyjnego.
NURITECH SK, S.R.O. (SP脫艁KA Z OGRANICZON膭 ODPOWIEDZIALNO艢CI膭) - ODDZIA艁 W POLSCE - 2019-08-19 - Be艂chat贸w (艂贸dzkie)
kierowanie i nadz贸r pracami budowlanymi
kontakt przez PUP - 2019-11-20 - Kozienice (mazowieckie)
nadz贸r oraz kierowanie prac膮 warsztatu, diagnozowanie usterek w samochodach osobowych i ci臋偶arowych oraz w maszynach budowlanych, doradztwo techniczne, zamawianie niezb臋dnych materia艂贸w do dzia艂ania warsztatu oraz planowanie prac naprawczych i remontowych posiadanego sprz臋tu
AGLET Sp. z o. o. - 2019-05-27 - Starachowice (艣wi臋tokrzyskie)
- Dbanie o ekspozycje towar贸w- Obs艂uga klienta- Wsparcie oraz nawi膮zywanie pozytywnej relacji z klientami- Dbanie o porz膮dek na sali sprzeda偶y
"DINO POLSKA" SP脫艁KA AKCYJNA - 2018-09-03 - Kamyk (艣l膮skie)
Kierowanie robotami budowlanymi
POLTERON FIRMA IN呕YNIERYJNA Sp. z o.o. - 2017-08-29 - Krak贸w (ma艂opolskie)
1. Liczba etat贸w: 12.Do g艂贸wnych zada艅 osoby zatrudnionej na stanowisku Kierownika Dzia艂u nale偶e膰 b臋dzie:1) Merytoryczne prowadzenie spraw Dzia艂u 艢wiadcze艅 Pomocy Spo艂ecznej, zapewnienie w艂a艣ciwej organizacji pracy w podleg艂ym Dziale jak r贸wnie偶 kierowanie i koordynowanie pracy podleg艂ych pracownik贸w w zakresie wykonywanych przez nich zada艅 polegaj膮cych w szczeg贸lno艣ci na:a) dokonywaniu analizy i oceny zjawisk rodz膮cych zapotrzebowanie na 艣wiadczenia pomocy spo艂ecznej oraz kwalifikowanie do uzyskania tych 艣wiadcze艅, w tym analiza i monitorowanie planu finansowego O艣rodka w zakresie zapotrzebowania na 艣wiadczenia z pomocy spo艂ecznej w ramach Dzia艂u,b) rozeznawaniu potrzeb i organizowania pomocy dla os贸b, rodzin potrzebuj膮cych.c) przyjmowaniu wniosk贸w i poda艅 od os贸b i rodzin zg艂aszaj膮cych si臋 o pomoc i udzielanie im pe艂nej informacji o przys艂uguj膮cych 艣wiadczeniach i dost臋pnych formach pomocy,d) prowadzeniu post臋powa艅 administracyjnych w sprawach 艣wiadcze艅 pieni臋偶nych z pomocy spo艂ecznej oraz w formie posi艂ku, w tym: zebranie materia艂u dowodowego, a w szczeg贸lno艣ci ocena czy osoba lub rodzina wsp贸艂pracuje w rozwi膮zywaniu trudnej sytuacji 偶yciowej, opracowywanie planu pomocy przy wsp贸艂udziale os贸b i rodzin zg艂aszaj膮cych si臋 o pomoc, podj臋cie decyzji w sprawie,e) sprawdzaniu wywiad贸w 艣rodowiskowych pod wzgl臋dem formalnym i merytorycznym,f) prowadzeniu post臋powa艅 wyja艣niaj膮cych, w szczeg贸lno艣ci:- na potrzeby innych instytucji,- w sprawach 艣wiadcze艅 opieki zdrowotnej finansowanych ze 艣rodk贸w publicznych,- w sprawach dodatk贸w mieszkaniowych i stypendi贸w szkolnych,- na potrzeby weryfikacji uprawnie艅 do specjalnego zasi艂ku opieku艅czego oraz w celu potwierdzenia faktu sprawowania opieki przez osoby ubiegaj膮ce si臋 o zasi艂ek dla opiekuna osoby niepe艂nosprawnej.g) przygotowaniu postanowie艅, decyzji administracyjnych dotycz膮cych 艣wiadcze艅 pomocy spo艂ecznej na podstawie akceptowanych przez Dyrektora O艣rodka plan贸w pomocy spo艂ecznej,h) podejmowaniu czynno艣ci w zakresie prowadzonych post臋powa艅 jak i po ich zako艅czeniu, kt贸re s膮 zwi膮zane z przyznaniem 艣wiadcze艅,i) 艣wiadczeniu pracy socjalnej kr贸tkoterminowej,j) prowadzeniu post臋powa艅 w sprawie sprawienia pogrzebu,k) prowadzeniu akt os贸b obj臋tych pomoc膮, w szczeg贸lno艣ci: ewidencja (forma elektroniczna i tradycyjna), archiwizacja,l) udzielaniu pomocy zgodnie z zasadami etyki zawodowej,m) koordynowaniu i nadzorze nad prac膮 pracownika socjalnego zatrudnionego na stanowisku ds. pierwszego kontaktu;2. Merytoryczne prowadzenie spraw Dzia艂u 艢wiadcze艅 Pomocy Spo艂ecznej, zapewnienie w艂a艣ciwej organizacji pracy w podleg艂ym Dziale w zakresie przestrzegania przepis贸w prawa pracy, bhp i ppo偶 oraz innych uregulowa艅 wynikaj膮cych z wewn臋trznych regulacji O艣rodka oraz zatrudnienia w jednostce samorz膮du terytorialnego, a w szczeg贸lno艣ci:a) zapewnienie zgodno艣ci ze stanem faktycznym legalno艣ci i celowo艣ci podejmowanych dzia艂a艅 w szczeg贸lno艣ci w zakresie sporz膮dzanych dokument贸w przez siebie i podleg艂ych pracownik贸w,b) nadz贸r nad przestrzeganiem przepis贸w prawa w kierowanym Dziale, w szczeg贸lno艣ci w zakresie:- dyscypliny pracy,- regulamin贸w,- bezpiecze艅stwa i higieny pracy,- tajemnicy s艂u偶bowej,- ochrony danych osobowych.c) nadz贸r nad prawid艂owym wykonywaniem przez podleg艂ych pracownik贸w czynno艣ci kancelaryjno biurowych zgodnie z instrukcj膮 kancelaryjn膮 oraz jednolitym rzeczowym wykazem akt;d) nadz贸r na terminowym i prawid艂owym za艂atwianiem spraw obj臋tych zakresem dzia艂ania dzia艂u,e) opracowywanie i bie偶膮ce aktualizowanie dokument贸w, w szczeg贸lno艣ci:- regulaminu organizacyjnego Dzia艂u,- opis贸w stanowisk, zakres贸w czynno艣ci, uprawnie艅 i odpowiedzialno艣ci podleg艂ych pracownik贸w.f) organizowanie okresowych narad pracownik贸w Dzia艂u na tematy zwi膮zane z realizacj膮 zada艅 O艣rodka,g) przedk艂adanie Dyrektorowi tygodniowych raport贸w z dzia艂alno艣ci prowadzonego Dzia艂u,h) proponowanie szkole艅 w celu podnoszenia kwalifikacji zawodowych podleg艂ych pracownik贸w,i) dokonywanie okresowej oceny pracy pracownik贸w oraz wyst臋powanie z wnioskami wynik艂ymi z tych ocen,j) nadz贸r nad eksploatacj膮 sprz臋tu i funkcjonuj膮cych system贸w informatycznych w zakresie Dzia艂u,k) rozpatrywanie i za艂atwianie skarg i wniosk贸w obejmuj膮cych zakres zada艅 i obowi膮zk贸w podleg艂ych pracownik贸w,l) sk艂adanie rocznych zam贸wie艅 na dostawy, us艂ugi i roboty budowlane zgodnie z ustaw膮 o finansach publicznych i ustaw膮 prawo zam贸wie艅 publicznych,m) wykonywanie innych zada艅 zleconych przez Dyrektora.3. Informacja o warunkach pracy na stanowisku:1) miejsce pracy: Praca w siedzibie O艣rodka Pomocy Spo艂ecznej w Raciborzu przy ul. Sienkiewicza 1;2) stanowisko pracy: Stanowisko pracy zwi膮zane jest z prac膮 przy komputerze powy偶ej 4 godzin, przemieszczaniem si臋 wewn膮trz budynku (winda zewn臋trzna dociera wy艂膮cznie na parter budynku) uczestnictwem w spotkaniach, naradach oraz bezpo艣rednim kontaktem z klientem;3) pierwsza umowa o prac臋 zawierana jest na czas okre艣lony - pracownik podejmuj膮cy po raz pierwszy prac臋 na stanowisku urz臋dniczym kierowany jest do odbycia s艂u偶by przygotowawczej zako艅czonej egzaminem.4. Wska藕nik zatrudnienia os贸b niepe艂nosprawnych: W miesi膮cu poprzedzaj膮cym dat臋 upublicznienia og艂oszenia wska藕nik zatrudnienia os贸b niepe艂nosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepis贸w o rehabilitacji zawodowej i spo艂ecznej oraz zatrudnianiu os贸b niepe艂nosprawnych, jest wy偶szy ni偶 6 %.5. Wymagania niezb臋dne:1) obywatelstwo polskie;2) pe艂na zdolno艣膰 do czynno艣ci prawnych oraz korzystanie z pe艂ni praw publicznych;3) niekaralno艣膰 za umy艣lne przest臋pstwo 艣cigane z oskar偶enia publicznego lub umy艣lne przest臋pstwo skarbowe;4) nieposzlakowana opinia;5) wykszta艂cenie wy偶sze - rozumie si臋 przez to studia wy偶sze w rozumieniu ustawy z dnia 27 lipca 2005 r. Prawo o szkolnictwie wy偶szym (Dz. U. z 2017 r. poz. 2183 i 2201 oraz z 2018 r. poz. 138, 398, 650, 730 i 912), o odpowiednim kierunku umo偶liwiaj膮cym wykonywanie zada艅 na stanowisku, a w odniesieniu do stanowisk urz臋dniczych i kierowniczych stanowisk urz臋dniczych stosownie do opisu stanowiska;6) zgodnie z ustaw膮 o pracownikach samorz膮dowych art.6 ust. 4 pkt. 1, ustaw膮 o pomocy spo艂ecznej art. 122 tj. co najmniej 3-letni sta偶 pracy w pomocy spo艂ecznej oraz specjalizacj臋 z zakresu organizacji pomocy spo艂ecznej oraz zgodnie z tabel膮 F.I. wiersz 8., Rozporz膮dzenia Rady Ministr贸w z dnia 15 maja 2018 r. w sprawie wynagradzania pracownik贸w samorz膮dowych tj. wykszta艂cenie wy偶sze, sta偶 pracy w latach 5;g) przygotowanie i przedstawienie koncepcji pracy Dzia艂u 艢wiadcze艅 Pomocy Spo艂ecznej w zakresie realizacji 艣wiadcze艅 pieni臋偶nych z wyszczeg贸lnieniem 藕r贸de艂 finansowych zabezpieczaj膮cych realizacj臋 zada艅 o kt贸rych mowa w art. 17 i art. 18 ustawy o pomocy spo艂ecznej. Dokumenty przydatne do sporz膮dzenia koncepcji dost臋pne s膮 na bip O艣rodka (regulamin organizacyjny O艣rodka. statut, wykonanie z planu finansowego - http://www.ops.bipraciborz.pl).6. Wymagania dodatkowe:1) znajomo艣膰 regulacji prawnych inne ni偶 wynikaj膮ce z zakresu obowi膮zk贸w na stanowisku Kierownika Dzia艂u 艢wiadcze艅 Pomocy Spo艂ecznej;2) wykszta艂cenie humanistyczne;3) znajomo艣膰 obs艂ugi komputera i program贸w komputerowych w zakresie pomocy spo艂ecznej;4) do艣wiadczenie w kierowaniu zespo艂em.
O艣rodek Pomocy Spo艂ecznej - 2020-01-17 - Racib贸rz (艣l膮skie)
Zarzadzanie prac膮 zespo艂u pokoj贸we i pracownik贸w pralni. Dbanie o wysok膮 jako艣c pracy ca艂ego zespo艂u.Wymagane wykszta艂cenie min. zawodowe 2 lata do艣wiadczenia na ww stanowisku pracy. Wynagrodzenie 3000z艂 miesiecznie.
Hotel "Robert's Port" 呕egluga Pasa偶erska Miko艂ajki Robert 艢liwi艅ski - 2016-03-08 - Stare Sady (warmi艅sko-mazurskie)
WSPIERANIE PRAC KIEROWNIK脫W PRODUKCJI, UDZIA艁 W PLANOWANIU PRODUKCJI
ARPACK POLSKA SP. Z O.O. - 2019-03-15 - S艂ubice (lubuskie)
obs艂uga recepcji, planowanie, orgaznizowanie i kontrolowanie proces贸w administracyjnych, koordynacja korespondencji, rezerwacja bilet贸w i hoteli w przypadku delegacji
kontakt przez PUP - 2019-11-08 - Ozork贸w (艂贸dzkie)
ci臋cie materia艂u
kontakt przez PUP - 2016-05-31 - Z艂otoryja (dolno艣l膮skie)
Wykszta艂cenie: brak wymaga艅; prace og贸lnobudowlane, budowa dom贸w, do艣wiadczenie zawodowe mile widziane; jedna zmiana; baza pracodawcy Gliwice - Ostropa; miejsce pracy: Gliwice i okolice;
ROBOTY BUDOWLANE TOMASZ GORGO艃 - 2016-09-16 - Gliwice (艣l膮skie)
nadz贸r produkcji
HIKORA Sp贸艂ka z o.o. - 2017-02-27 - S艂osinko (pomorskie)
KIEROWNIK ZMIANY PRODUKCJA SPO呕YWCZA
ZAK艁AD PRZETW脫RSTWA MI臉SNEGO "ZACZYK" ZACZYK JACEK - 2017-06-23 - D臋bica (podkarpackie)
kierowanie ca艂okszta艂tem pracy kancelarii,sprawowanie merytorycznego nadzoru nad realizacj膮 zada艅 przez personel kancelarii tajnej i kancelarii jawnej,realizacja wszelkich przedsi臋wzi臋膰 zwi膮zanych z obs艂ug膮 kancelaryjn膮 jednostki organizacyjnej zgodnie z ustaw膮 o ochronie informacji niejawnych, przepisami wykonawczymi do ustawy i wytycznymi prze艂o偶onych,wsp贸艂udzia艂 w opracowywaniu projekt贸w dokument贸w reguluj膮cych ochron臋 informacji niejawnych,udzia艂 w prowadzonych kontrolach stanu przestrzegania przepis贸w o ochronie informacji niejawnych, prowadzenie szkole艅 uzupe艂niaj膮cych kadry i pracownik贸w wojska w zakresie ochrony informacji niejawnych.
25 Wojskowy Oddzia艂 Gospodarczy w Bia艂ymstoku - 2016-06-29 - Bia艂ystok (podlaskie)
Zarz膮dzanie magazynem, nadz贸r nad pracownikami oraz towarem.
POLFEX SP脫艁KA Z OGRANICZON膭 ODPOWIEDZIALNO艢CI膭 - 2019-10-18 - Borowiec (wielkopolskie)