KIEROWNIK Hajnówka oferta pracy Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o. w Hajnówce
Stanowisko: KIEROWNIK
Wynagrodzenie: 4 500 - 6 000 PLN
Zakres obowiązków: nadzorowanie i organizowanie pracy
Data publikacji: 2019-02-08
Lokalizacja: Hajnówka (podlaskie)
Pracodawca: Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o. w Hajnówce
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Juliusza Słowackiego 29, 17-200 Hajnówka, powiat: hajnowski, woj: podlaskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków: nadzorowanie i organizowanie pracy
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 4 500 - 6 000 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku:
po okresie próbnym umowa o pracę na czas nieokreślony
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: KIEROWNIK
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Hajnówka
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: podlaskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: hajnowski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Hajnówka
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: pozostali inżynierowie budownictwa
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 4 500 - 6 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 15.03.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), techniczne
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
umiejętności planistyczne i organizacyjne, doświadczenie zawodowe 2 lata na stanowisku kierowniczym lub 3 lata na stanowisku samodzielnym
Nazwa pracodawcy:
Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o. w Hajnówce
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Hajnówce
Adres pracodawcy:
Juliusza Słowackiego 29, 17-200 Hajnówka, powiat: hajnowski, woj: podlaskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: podlaskie
Powiat pracodawcy: hajnowski
Gmina pracodawcy: Hajnówka
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Hajnówka
Ulica pracodawcy: Juliusza Słowackiego
Numer budynku pracodawcy: 29
Profil działalności pracodawcy: pobór, oczyszczanie i rozprowadzanie wody
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Hajnówce
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: pozostali inżynierowie budownictwa
Data dodania oferty pracy: 08.02.2019
Oferta pracy ważna do: 07.03.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 08.02.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 08.02.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
- organizacja pracy magazynu żywności Polskiego Czerwonego Krzyża; - ustalanie harmonogramu dostaw / odbiorów towaru; - prowadzenie dokumentacji magazynowo księgowej; - stała współpraca z dostawami, odbiorcami i przewoźnikami; - kontakty ze współpracującymi z PCK organizacjami pozarządowymi / ośrodkami pomocy społecznej; - zaangażowanie w realizację działań towarzyszących w ramach PO PŻ 2014 2020;- koordynacja pracy pracowników magazynu;- prowadzenie działań realizujących zadania statutowe Polskiego Czerwonego Krzyża, zwłaszcza dotyczące pomocy żywnościowej i rzeczowej;- pozyskiwanie dochodów na działalność statutową Polskiego Czerwonego Krzyża;- udział w przedsięwzięciach realizowanych przez Lubelski Oddział Okręgowy PCKCV, list motywacyjny, oświadczenie o niekaralności i korzystaniu z pełni praw publicznych oraz inne dokumenty pomocne w procesie rekrutacji prosimy przesyłać pocztą na adres: Lubelski Oddział Okręgowy Polskiego Czerwonego Krzyża, ul. Puchacza 6, 20-323 Lublin bądź składać osobiście. Koperta winna posiadać napis REKRUTACJA.
LUBELSKI ODDZIAŁ OKRĘGOWY POLSKIEGO CZERWONEGO KRZYŻA - 2017-03-29 - Lublin (lubelskie)
Montaż stolarki pvc i ślusarki aluminiowej, instalacja stolarki i slusarki u klienta
kontakt przez PUP - 2017-06-27 - Łódź (łódzkie)
Zapewnienie funkcjonowania marketu,delegowanie pracy podległemu personelowi,aktywna praca na sali sprzedaży,prawidłowa obsługa klienta zgodnie z zasadami firmy.
DINO POLSKA SA - 2016-04-07 - Praszka (opolskie)
sprzedaż warzyw i owoców, pozyskiwanie klientów, zanjomość kasy fiskalnej, znajomość asotymentów owoców i warzyw, znajomość programów magazynowych.
kontakt przez PUP - 2017-04-05 - Bronisze (mazowieckie)
zgodnie z charakterystyką pracy
PPHU WAFPOL Zdunek Tomasz - 2017-10-23 - Pleszew (wielkopolskie)
-nadzorowanie procedury związanej z zawieraniem i rozwiązywaniem umów o pracę, wynagrodzeniami i zmianą stanowisk pracy,-nadzorowanie prawidłowego prowadzenia akt osobowych, ewidencji nieobecności i innej dokumentacji prowadzonej w dziale,-nadzorowanie porządku i dyscypliny pracy,-sporzadzanie, weryfikacja i aktualizowanie opisów stanowisk pracy,-sporządzanie sprawozdań do GUS i MZ,-współpraca z kierownikami komórek organizacyjnych w zakresie polityki kadrowej zakładu
SZPITAL WIELOSPECJALISTYCZNY IM. DR LUDWIKA BŁAŻKA - 2019-01-15 - Inowrocław (kujawsko-pomorskie)
Nadzór pracowników przy budowie dróg.Praca na terenie województwa małopolskiego.
Przedsiębiorstwo Robót Drogowo-Mostowych S.A. - 2017-09-07 - Nowy Sącz (małopolskie)
obsługa i eksploatacja koparki, prace załadunkowe i rozładunkowe, przygotowanie terenu pracy
DOMOST SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-01-25 - Małkinia Górna (mazowieckie)
Pomoc oraz wykonywanie usług budowlanychOferta stażu przeznaczona dla osób zarejestrowanych w PUP Puck
kontakt przez PUP - 2018-01-22 - Łebcz (pomorskie)
Nadzór nad zgodnością procesu produkcyjnego.
Odlewnia Chemar Sp. z o.o. - 2016-05-19 - Kielce (świętokrzyskie)
wykonywanie instalacji elektrycznych do 1 Kv
VENTUS R.DŁUJZEWSKI I J.MICHALAK SP.JAWNA - 2016-08-19 - Piotrków Trybunalski (łódzkie)
Nadzór nad realizacją planów produkcyjnych z zachowaniem norm bezpieczeństwa żywności, pracy i jakości z zachowaniem procedur IFS BRC; Optymalne wykorzystanie dostępnych środków do realizacji założeń produkcyjnych i rozwojowych, Sprawowanie bezpośredniego nadzoru nad właściwym zorganizowaniem i prowadzeniem procesu produkcji oraz zamrażania. Optymalizację procesów produkcyjno-logistycznych w podległym obszarzeSpotkanie Informacyjno- Rekrutacyjne Ząbkowice Śl. 15.12.2016 Godz. 10.00 Miejsce Spotkania: Starostwo Powiatowe, ul. Bolesława Prusa 5, Ząbkowice Śl. (sala konferencyjna nr 206)
MASFROST ZIĘBICE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-11-28 - Ziębice (dolnośląskie)
Organizowanie przebiegu prac budowlanych, kierowanie pracą brygady roboczej, nadzorowanie bieżących robót, prowadzenie rozliczeń robocizny,materiałów, sprzętu i maszyn. Nadzór nad podwykonawcami ,analiza dokumentacji technicznej.
ARKA BUD SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-11-22 - Dąbrówka (pomorskie)
- organizowanie transportu, wyładunku i załadunku- uzgadnianie sposobów i miejsc dostarczania ładunku- korespondencja z kontrahentami- wykonywanie wszystkich czynności z zagranicznym kontrahentem w języku francuskim (mail, telefon, czat)Umowa zlecenia na okres do XII 2021 r.
kontakt przez PUP - 2019-01-23 - Łódź (łódzkie)
obsługa maszyn, konserwacja, przygotowywanie maszyn do obsługi
kontakt przez PUP - 2017-04-10 - Żywiec (śląskie)
1. Kierowanie i planowanie pracy zespołu pracowników. Organizowanie i koordynowanie pracy podległych pracowników w tym sporządzanie zakresów obowiązków służbowych oraz grafików pracy.2. Planowanie, organizowanie oraz nadzorowanie prac remontowych budynku i urządzeń szkolnych zgodnie z obowiązującymi przepisami.3. Prowadzenie i dokumentowanie spraw związanych z inwestycjami i remontami (usługi, dostawy) i zakupami na terenie szkoły, zgodnie z przepisami ustawy o zamówieniach publicznych.4. Prowadzenie ewidencji majątku szkoły, ksiąg inwentarzowych pozostałych środków trwałych oraz wartości niematerialnych i prawnych.5. Tworzenie odpowiedniej dokumentacji (instrukcje, regulaminy), regulujących działalność gospodarczo-administracyjną.6. Przeprowadzanie, nadzór i rozliczani prac inwentaryzacyjnych majątku szkoły, w tym powoływanie zespołów i przygotowywanie protokołów poinwentaryzacyjnych.7. Wykonywanie zadań i związanych z tym czynności administratora bezpieczeństwa informacji.8. Sporządzanie sprawozdań i opracowań statystycznych dotyczących pracy administracji szkoły.Informacja o warunkach pracy na stanowisku:1. praca na pełny etat, w wymiarze 8 godzin,2. praca przy komputerze powyżej 4 godzin na dobę, przy oświetleniu częściowo sztucznym,3. praca administracyjno-biurowa często z narażeniem na sytuacje stresujące. Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście lub pocztą, w terminie do dnia 08.12.2017 r. (do godz. 15:30), na adres: Powiatowy Zespół Szkół nr 1 w Krzyżowicach, ul. Główna 2, 55-040 Kobierzyce, w kopercie z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko Kierownik gospodarczy. Decyduje data faktycznego wpływu oferty do Powiatowego Zespołu Szkół nr 1 w Krzyżowicach, a nie data nadania!Zgłoszenia, które wpłyną do Powiatowego Zespołu Szkół nr 1 w Krzyżowicach po wyżej wymienionym terminie, nie będą rozpatrywane.Nabór będzie prowadzony przez Komisję powołaną przez Dyrektora PZS Nr 1 w Krzyżowicach.Otwarcie kopert nastąpi w dniu 13.11.2017 r. Kandydaci zakwalifikowani na podstawie analizy złożonych dokumentów zostaną poinformowani telefonicznie lub na wskazany adres e-mail o terminie rozmowy kwalifikacyjnej. Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu 71 311 84 79.Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na tablicy ogłoszeń w Powiatowym Zespole Szkół Nr 1 w Krzyżowicach oraz na stronie internetowej http://www.pzs-krzyzowice.wroc.pl/. Po zakończeniu procesu naboru dokumenty kandydatów zebrane w procesie naboru na stanowisko przechowuje się w Powiatowym Zespole Szkół nr 1 w Krzyżowicach przez okres 3 miesięcy od dnia zakończenia naboru tj. od daty zamieszczenia wyników naboru. Na wniosek kandydata dokumenty mogą zostać odebrane osobiście przed upływem w/w terminu. Po upływie 3 miesięcy dokumenty podlegają brakowaniu z czynności, której Komisja sporządza protokół.Oferta dostępna w sali E, D. Kontakt z pracodawcą - tel.: 71 311 84 79, e-mail: sekretariat (at) pzs-krzyzowice.wroc.pl
Powiatowy Zespół Szkół Nr 1 w Krzyżowicach - 2017-11-20 - Krzyżowice (dolnośląskie)
Zarządzanie zespołem (specjaliści IT, analitycy, liderzy podzespołów). Zarządzanie ciągłością dostarczanego serwisu z perspektywy eksperckiej. Administrowanie budżetem, zarządzanie ryzykiem, rozwiązywanie potencjalnych konfliktów. Kontakt z klientem zewnętrznym z wykorzystaniem języka angielskiego i hiszpańskiego.
kontakt przez PUP - 2016-04-06 - Wrocław (dolnośląskie)
Wykonywanie robót oraz nadzór nad realizacją prac w branży elektrycznej z wyszczególnieniem AKPiA, SAP, organizacja i koordynacja prac na budowie, weryfikacja projektów pod kątem wykonastwa instalacji elektrycznych, zamawianie niezbędnych materiałów i rozliczanie czasu pracy brygady, montaż instalacji elektrycznych, budowa kanalizacji kablowej.
TIME2WORK Sp. z o.o. - 2016-10-12 - Opole (opolskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2016-06-17 - Warszawa (mazowieckie)
jw.
Państwowa Szkoła Muzyczna I st. nr 5 im. H. Wieniawskiego - 2018-10-02 - Warszawa (mazowieckie)
Wykonywanie nawierzchni z kostki, płyt kamiennych lub betonowych oraz innych materiałów.
Firma Handlowo - Produkcyjno - Usługowa ROTOS - 2017-03-13 - Brzesko (małopolskie)
szef ds załadunków, zarządzanie w systemie SAP przepływem towaru w magazynie, komunikacja z firmami transportowymi w zakresie oczekiwanej godziny przyjazdu auta pod załadunek, rejestracja kierowców w systemie SAP, monitorowanie ruchów międzymagazynowych surowców do produkcji, przygotowywanie raportów, kontrola dokumentów dotycząca wszelkich ruchów magazynowych, udział w inwentaryzacji
W.T.S. Work Temp Service - 2017-08-28 - Staniątki (małopolskie)
Do obowiązków należeć będzie:-Koordynowanie produkcji,-Zarządzanie podległym zespołem pracowników,-Odpowiedzialność za całość procesu produkcji,-Planowanie kosztów produkcji,-Nadzór nad racjonalnym wykorzystaniem środków, surowców, opakowań i innych materiałów pomocniczych,-Nadzór nad przesunięciami między magazynowymi (kontrola przepływu masy),-Zapewnienie efektywności procesów produkcji,-Odpowiedzialność za tempo i realizację planów produkcyjnych,-Współpraca z Działem Kontroli Jakości w zakresie przestrzegania i ciągłego doskonalenia zasad systemu HACCP oraz innych wdrażanych systemów i standardów,-Nadzór nad prawidłową eksploatacją maszyn i urządzeń. Współpraca z pionem technicznym w zakresie sprawności maszyn i urządzeń,-Współpraca z Działem Planowania Produkcji.Oferujemy: -Umowę o pracę,-Wsparcie szkoleniowe oraz profesjolane wprowadzenie na stanowisko pracy.-Kontakt e-mail: minaylova.sasha (at) gmail.com-Kontakt telefoniczny: 511-704-081
APT ONE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-10-24 - Gniszewo (pomorskie)
praca na stanowisku kierowanika budowy
Faktoria AB Sp. z o.o. - 2017-09-06 - Golasowice (śląskie)
Koordynacja pracy na serwisie wykonywanie napraw serwisowych przyjmowanie i wydawanie urządzeń elektrycznych, wykonywanie pomiarów urządzeń elektrycznych.
Firma Handlowo Usługowa Dob-Spaw Przmysław Dobosz - 2019-02-15 - Jasło (podkarpackie)
Zarządzanie obiektem, obsługa klientów.
kontakt przez PUP - 2017-05-17 - Warszawa (mazowieckie)
jw.
kontakt przez PUP - 2018-04-10 - Warszawa (mazowieckie)
planowanie, koordynowanie oraz prowadzenie dokumentacji robót budowlanych, sanitarnych
PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUGOWO-PRODUKCYJNE BUDOWNICTWA "ALFA" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-02-06 - Kwidzyn (pomorskie)
Nadzór nad organizacją sklepu, sprzedaż i fakturowanie.
Hurtownia Kinga Tomasz Banach - 2018-02-27 - Zamość (lubelskie)
praca biurowa
kontakt przez PUP - 2018-01-23 - Strupin Duży (lubelskie)