KIEROWNIK GOSPODARSTWA ROLNEGO. Safronka oferta pracy PPHU "MLEKS" SP. Z O.O.
Stanowisko: KIEROWNIK GOSPODARSTWA ROLNEGO.
Wynagrodzenie: od 2聽000 PLN
Zakres obowi膮zk贸w: Planowanie, kierowanie i koordynowanie dzia艂alno艣ci gospodarstwa rolnego.Odpowiedzialno艣膰 za realizcj臋 za艂o偶onych cel贸w biznesowych gospodarstwa oraz zarz膮dzanie podleg艂ymi pracownikami.Reprezentacja gospodarstwa w kontaktach z kontrahentami.
Data publikacji: 2017-09-26
Lokalizacja: Safronka (warmi艅sko-mazurskie)
Pracodawca: PPHU "MLEKS" SP. Z O.O.
Ta oferta pracy mo偶e ju偶 nie by膰 aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urz臋du Pracy.
Miejsce pracy:13-111 Safronka 2, powiat: nidzicki, woj: warmi艅sko-mazurskie
Rodzaj obowi膮zk贸w na tym stanowisku pracy: Zakres obowi膮zk贸w
Zakres obowi膮zk贸w:
Planowanie, kierowanie i koordynowanie dzia艂alno艣ci gospodarstwa rolnego.Odpowiedzialno艣膰 za realizcj臋 za艂o偶onych cel贸w biznesowych gospodarstwa oraz zarz膮dzanie podleg艂ymi pracownikami.Reprezentacja gospodarstwa w kontaktach z kontrahentami.
Forma zatrudnienia: Umowa o prac臋 na czas okre艣lony
Wymiar etatu: 1
Zmianowo艣膰 pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysoko艣膰 wynagrodzenia brutto: od 2聽000 PLN
System wynagradzania pracownik贸w na tym stanowisku: Czasowy ze stawk膮 miesi臋czn膮
Nazwa stanowiska: KIEROWNIK GOSPODARSTWA ROLNEGO.
Miejscow艣膰, w kt贸rej pracownik b臋dzie pracowa艂: Safronka
Wojew贸dztwo, w kt贸rym pracownik b臋dzie pracowa艂: warmi艅sko-mazurskie
Powiat, w kt贸rym pracownik b臋dzie pracowa艂: nidzicki
Gmina, w kt贸rym pracownik b臋dzie pracowa艂: Janowiec Ko艣cielny
Pa艅stwo, w kt贸rym pracownik b臋dzie pracowa艂: Polska
Zaw贸d:
kierownik gospodarstwa produkcji ro艣linnej i zwierz臋cej
Forma zatrudnienia: Umowa o prac臋
Wysoko艣膰 wynagrodzenia i typ stawki: od 2聽000 PLN
Data rozpocz臋cia pracy: 01.10.2017
Wymagane wykszta艂cenie dla kandydat贸w na to stanowisko: wy偶sze (w tym licencjat), rolnicze
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydat贸w: prawo jazdy kat. B
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: badania sanitarno - epidemiologiczne
Nazwa pracodawcy: PPHU "MLEKS" SP. Z O.O.
Spos贸b aplikowania: bezpo艣rednio do pracodawcy
Nazwa urz臋du publikuj膮cego og艂oszenie o prac臋: Powiatowy Urz膮d Pracy w Nidzicy
Adres pracodawcy:
KOMUNALNA 2, 07-200 Wyszk贸w, powiat: wyszkowski, woj: mazowieckie
J臋zyk aplikacji o prac臋: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: 偶yciorys zawodowy.
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Wojew贸dztwo pracodawcy: mazowieckie
Powiat pracodawcy: wyszkowski
Gmina pracodawcy: Wyszk贸w
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowo艣膰 pracodawcy: Wyszk贸w
Ulica pracodawcy: KOMUNALNA
Numer budynku pracodawcy: 2
Oferta zg艂oszona przez: Powiatowy Urz膮d Pracy w Nidzicy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla os贸b niepe艂nosprawnych: 0
Zaw贸d wykonywany przez pracownika:
kierownik gospodarstwa produkcji ro艣linnej i zwierz臋cej
Data dodania oferty pracy: 26.09.2017
Oferta pracy wa偶na do: 25.10.2017
Data udost臋pnienia oferty pracy: 26.09.2017
Data przyj臋cia oferty pracy: 26.09.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Planowanie, organizowanie i koordynacja proces贸w administracyjnych firmy, dokumentowanie, komunikacja, organizowanie dzia艂a艅 pracownik贸w, tworzenie i prowadzenie procedur oraz dzia艂a艅 podnosz膮cych jako艣膰 firmy, przygotowanie materia艂贸w promocyjnych w j臋zykach obcych
GOLDEN HANDS MYKHAILO YUNCHYK - 2018-08-06 - Rog贸w (wielkopolskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2016-01-25 - Warszawa (mazowieckie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2016-01-12 - Warszawa (mazowieckie)
przygotowywanie umow, dkomuent贸w ksi臋gowych, list贸w biznesowych; praca z klientem; rozwi膮zywanie konflikt贸w; dostarczanie dokument贸w, odbieranie telefon贸w; praca przy komputerze; za艂atwianie spraw technicznych; praca w godz.; 9-13 oraz 14-18
kontakt przez PUP - 2016-10-07 - Opole (opolskie)
Znajomo艣膰 umowy z perspektywy prawnej i operacyjnej w tym aspektu finansowego kontraktu, zrozumienie struktury umowy oraz organizacji projetku, zaznajomienie z wszystkimi czynno艣ciami kontrolnymi, audytowymi, kt贸re r贸wnie偶 le偶膮 w zakresie obowi膮zk贸w
kontakt przez PUP - 2015-12-02 - Krak贸w (ma艂opolskie)
- bezpo艣redni nadz贸r nad realizacj膮rob贸t w oparciu o wymagania kontraktu, dokumentacj臋 techniczn膮 i harmonogramy- bezpo艣redni nadz贸r nad podwykonawcami- koordynacja przebiegu procesu realizacji w zakresie termin贸w logistyki, odbior贸w etap贸w rob贸t i rozlicze艅- bie偶膮ce raportowanie o przebiegu prac
POL-DR脫G GDA艃SK SP. Z O.O. - 2018-08-10 - L臋bork (pomorskie)
Kierownik brygady budowlanej- nadzorowanie pracy brygady pracownik贸w pochodzenia ukrai艅skiego. Wydawanie polece艅 i bezpo艣redni nadz贸r nad wykonywanymi pracami wed艂ug projektu inwestora. Wymagane wykszta艂cenie min. zawodowe i do艣wiadczenie w zawodach budowlanych min. 2 lata. Znajomo艣膰 j臋zyka ukrai艅skiego w stopniu bieg艂ym. Tel. 501 020 468 Andrzej Rosochacki.
ZAK艁AD REMONTOWO-BUDOWLANY ANDRZEJ ROSOCHACKI - 2016-01-28 - Sul臋cin (lubuskie)
Prowadzenie sklepu wg zakresu obowi膮zk贸w
kontakt przez PUP - 2016-12-01 - W贸lka Go艣cieradowska (lubelskie)
Realizacja polityki sprzeda偶owej firmy. Sk艂adanie zam贸wie艅 w systemie. Dbanie o dobre relacje z klientami. Dbanie o prawid艂owe funkcjonowanie plac贸wki. Praca w godzinach 6.00-14.00, 14.00-22.00. Okres pr贸bny trwa 3 miesi膮ce. Sporadycznie mo偶liwa praca w dni wolne.
"Frapo-Dystrybucja" Sp. z o.o. Konin - 2016-06-16 - Zaniemy艣l (wielkopolskie)
1. Kierowanie i planowanie pracy zespo艂u pracownik贸w. Organizowanie i koordynowanie pracy podleg艂ych pracownik贸w w tym sporz膮dzanie zakres贸w obowi膮zk贸w s艂u偶bowych oraz grafik贸w pracy.2. Planowanie, organizowanie oraz nadzorowanie prac remontowych budynku i urz膮dze艅 szkolnych zgodnie z obowi膮zuj膮cymi przepisami.3. Prowadzenie i dokumentowanie spraw zwi膮zanych z inwestycjami i remontami (us艂ugi, dostawy) i zakupami na terenie szko艂y, zgodnie z przepisami ustawy o zam贸wieniach publicznych.4. Prowadzenie ewidencji maj膮tku szko艂y, ksi膮g inwentarzowych pozosta艂ych 艣rodk贸w trwa艂ych oraz warto艣ci niematerialnych i prawnych.5. Tworzenie odpowiedniej dokumentacji (instrukcje, regulaminy), reguluj膮cych dzia艂alno艣膰 gospodarczo-administracyjn膮.6. Przeprowadzanie, nadz贸r i rozliczani prac inwentaryzacyjnych maj膮tku szko艂y, w tym powo艂ywanie zespo艂贸w i przygotowywanie protoko艂贸w poinwentaryzacyjnych.7. Wykonywanie zada艅 i zwi膮zanych z tym czynno艣ci administratora bezpiecze艅stwa informacji.8. Sporz膮dzanie sprawozda艅 i opracowa艅 statystycznych dotycz膮cych pracy administracji szko艂y.Informacja o warunkach pracy na stanowisku:1. praca na pe艂ny etat, w wymiarze 8 godzin,2. praca przy komputerze powy偶ej 4 godzin na dob臋, przy o艣wietleniu cz臋艣ciowo sztucznym,3. praca administracyjno-biurowa cz臋sto z nara偶eniem na sytuacje stresuj膮ce. Wymagane dokumenty aplikacyjne nale偶y sk艂ada膰 osobi艣cie lub poczt膮, w terminie do dnia 08.12.2017 r. (do godz. 15:30), na adres: Powiatowy Zesp贸艂 Szk贸艂 nr 1 w Krzy偶owicach, ul. G艂贸wna 2, 55-040 Kobierzyce, w kopercie z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko Kierownik gospodarczy. Decyduje data faktycznego wp艂ywu oferty do Powiatowego Zespo艂u Szk贸艂 nr 1 w Krzy偶owicach, a nie data nadania!Zg艂oszenia, kt贸re wp艂yn膮 do Powiatowego Zespo艂u Szk贸艂 nr 1 w Krzy偶owicach po wy偶ej wymienionym terminie, nie b臋d膮 rozpatrywane.Nab贸r b臋dzie prowadzony przez Komisj臋 powo艂an膮 przez Dyrektora PZS Nr 1 w Krzy偶owicach.Otwarcie kopert nast膮pi w dniu 13.11.2017 r. Kandydaci zakwalifikowani na podstawie analizy z艂o偶onych dokument贸w zostan膮 poinformowani telefonicznie lub na wskazany adres e-mail o terminie rozmowy kwalifikacyjnej. Dodatkowe informacje mo偶na uzyska膰 pod numerem telefonu 71 311 84 79.Informacja o wyniku naboru b臋dzie umieszczona na tablicy og艂osze艅 w Powiatowym Zespole Szk贸艂 Nr 1 w Krzy偶owicach oraz na stronie internetowej http://www.pzs-krzyzowice.wroc.pl/. Po zako艅czeniu procesu naboru dokumenty kandydat贸w zebrane w procesie naboru na stanowisko przechowuje si臋 w Powiatowym Zespole Szk贸艂 nr 1 w Krzy偶owicach przez okres 3 miesi臋cy od dnia zako艅czenia naboru tj. od daty zamieszczenia wynik贸w naboru. Na wniosek kandydata dokumenty mog膮 zosta膰 odebrane osobi艣cie przed up艂ywem w/w terminu. Po up艂ywie 3 miesi臋cy dokumenty podlegaj膮 brakowaniu z czynno艣ci, kt贸rej Komisja sporz膮dza protok贸艂.Oferta dost臋pna w sali E, D. Kontakt z pracodawc膮 - tel.: 71 311 84 79, e-mail: sekretariat (at) pzs-krzyzowice.wroc.pl
Powiatowy Zesp贸艂 Szk贸艂 Nr 1 w Krzy偶owicach - 2017-11-20 - Krzy偶owice (dolno艣l膮skie)
-koordynowanie prac zespo艂贸w projektowych-organizacja i kontrola realizacji etap贸w projektu w kontek艣cie jego realizacji na czas i w zaplanowanym budzecie-kontakt z klientami sp贸艂ki Luxoft Poland
kontakt przez PUP - 2016-06-23 - Zabierz贸w (ma艂opolskie)
Zarz膮dzanie zespo艂em monter贸w. Monta偶 instalacji w budynkach mieszkalnych wg rysunku technicznego w j臋zyku rosyjskim i angielskim.Nanoszenie zmian w projektach. Przew贸z sprz臋tu elektrotechnicznego.
INTER-BUD 艁YSIK ADAM - 2016-10-28 - Otwock (mazowieckie)
Nadz贸r nad pracownikami. Nadz贸r nad utrzymaniem czysto艣ci na terenie obiektu.
MATMAX SYSTEMY SPRZ膭TAJ膭CE SP. Z O.O. SP. K - 2017-11-16 - Gda艅sk (pomorskie)
-Prowadzenie i koordynacja rob贸t sanitarnych ,-Wynagrodzenie do uzgodnienia (od 3.000 z艂 netto),-Praca na terenie woj. pomorskiego (powiat tczewski i okoliczne),-Kontakt: telefon 793-945-175,-Kontakt e-mail: biuro (at) energoeko.eu
ENERGOEKO SP. Z O.O. - 2017-10-03 - Gda艅sk (pomorskie)
Kierowanie zespo艂em 20 - 40 osobowym, odpowiedzialno艣膰 za prac臋 zgodnie z obowi膮zuj膮cymi przepisami/procedurami, realizacja cel贸w firmowych, rozw贸j pracownik贸w, dbanie o jako艣膰 obs艂ugi klienta na najwy偶szym poziomie, uk艂adanie grafik贸w czasu pracy.
TESCO/POLSKA SP. Z O.O. - 2018-06-13 - Gda艅sk (pomorskie)
1. Realizacja plan贸w sprzeda偶owych.2. Zarz膮dzanie zespo艂em przedstawicieli i koordynator贸w.3. Prowadzenie szkole艅 dla pracownik贸w.4. Motywowanie i nadz贸r nad pracownikami.5. Przygotowywanie raport贸w.6. Pozyskiwanie i profesjonalna obs艂uga klient贸w.7. Kszta艂towanie pozytywnego wizerunku firmy.
EUROCENT SP脫艁KA AKCYJNA - 2016-02-16 - Krosno (podkarpackie)
kierowanie jednostk膮 i reprezentowanie jej na zewnatrz, nadz贸r i kontrola nad prawid艂owym funkcjonowaniem jednostki
PODARUJ MI艁O艢膯 OSOBOM NIEPE艁NOSPRAWNYM - 2017-10-31 - Mogielnica (podkarpackie)
ZGODNIE Z ZAWODEM
KONS-MET MASZYNY BUDOWLANE PAWE艁 GA艁膭ZKA - 2016-05-19 - S艂omk贸w (艂贸dzkie)
pomieszcze艅 biurowo- administracyjnych i socjalnych, raportowanie o stanie czysto艣ci i wykonanym zakresie prac
Vivenge sp. z o.o. - 2015-11-30 - Gr臋z贸wka (lubelskie)
zarz膮dzanie dostawami i przygotowywanie zam贸wie艅 klient贸w, analizowanie rynku tak偶e w Chinach, sporz膮dzanie zam贸wie艅, wykonywanie prac zleconych przez zarz膮d i inne, nadzorowanie sieci handlowej Sp贸艂ki, kontakt z zarz膮dem pochodzenia chi艅skiego, zamawianie towar贸w w j臋zyku chi艅skim, zast臋powanie innych pracownik贸w w razie ich choroby lub nieobecno艣ci .
JINYU FASHION IMPORT-EXPORT TRADING Sp. z o. o. - 2018-08-28 - W贸lka Kosowska (mazowieckie)
Prowadzenie rob贸t drogowych. Nadz贸r nad pracownikiem i realizacja zlece艅.
Przedsi臋biorstwo Budownictwa Drogowego Sp. z o.o. - 2018-07-31 - G艂og贸w (dolno艣l膮skie)
Prace og贸lnobudowlane przy budowie bud. mieszkalnych wielorodzinnych itp.
New House-Firma Us艂ugowo-Budowlana P Babi艅ski - 2016-11-24 - E艂k (warmi艅sko-mazurskie)
naprawa pojazd贸w samochodowych, wulkanizacja
FHU "COMPLEX" Czes艂aw Zajma - 2017-01-03 - Sosnowiec (艣l膮skie)
koordynowanie i organizowanie procesu zakup贸w i sprzeda偶y, nadzorowanie magazynu
Adriatica Mateusz Krupa - 2017-06-23 - Olecko (warmi艅sko-mazurskie)
do uzgodnienia
kontakt przez PUP - 2016-09-16 - Radom (mazowieckie)
jw
kontakt przez PUP - 2018-04-26 - Warszawa (mazowieckie)
-Budowa i kierowanie zespo艂em doradc贸w,-Realizacja plan贸w,-Rozw贸j firmy na wyznaczonym terenie,-Stawka podstawowa 3000 z艂 brutto + do 12000 premii,-Kontakt tel. 660-423-568-Kontakt e-mail: powsiejczuk (at) eprodomo.pl
PRO DOMO SP脫艁KA Z OGRANICZON膭 ODPOWIEDZIALNO艢CI膭 - 2017-07-17 - Tczew (pomorskie)
Kierowanie prac膮 zespo艂u pracownik贸w,utrzymywanie terenu i mienia szkolnego w nale偶ytym stanie,organizowanie remont贸w,prowadzenie ksi臋gi obiektu budowlanego,organizowanie bie偶膮cych remont贸w,zakup 艣rodk贸w i materia艂贸w.Sala E
Szko艂a Podstawowa nr 81 im.Wandy Rutkiewicz - 2018-06-22 - Wroc艂aw (dolno艣l膮skie)
sporz膮dzanie plan贸w zakup贸w, prowadzenie ksi膮g rejestru dowod贸w obrot贸w materia艂owych, protoko艂贸w zu偶ycia przeklasyfikowania, opracowanie koordynowanie plan贸w rozbudowy, modernizacji bazy szkoleneniowej
kontakt przez PUP - 2018-03-09 - Toru艅 (kujawsko-pomorskie)
NADZ脫R NAD DZIA艁EM GOSPODARCZYM, PROWADZENIE INWESTYCJI, BHP, P.PO呕.
Samodzielny Publiczny Zak艂ad Leczniczo-Opieku艅czy - 2016-04-14 - Raci膮偶ek (kujawsko-pomorskie)