KIEROWNIK GOSPODARCZY K/MWOŹNA K/M Warszawa oferta pracy XV LICEUM OGÓLNOKSZTAŁCĄCE Z ODDZIAŁAMI DWUJĘZYCZNYMI IM. NARCYZY ŻMICHOWSKIEJ
Stanowisko: KIEROWNIK GOSPODARCZY K/MWOŹNA K/M
Wynagrodzenie: od 3 060 PLN
Zakres obowiązków: Zarządzanie majątkiem szkoły, ścisła współpraca z DBFOŚ i innymi urzędami, nadzór i organizacja pracy obsługi, przeglądy sprzętu i budynku,sprawozdawczość (GUS, SIO) rozliczanie faktur, prowadzenie ksiąg inwentarzowych.
Data publikacji: 2020-03-12
Lokalizacja: Warszawa (mazowieckie)
Pracodawca: XV LICEUM OGÓLNOKSZTAŁCĄCE Z ODDZIAŁAMI DWUJĘZYCZNYMI IM. NARCYZY ŻMICHOWSKIEJ
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Klonowa 16, 00-591 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Zarządzanie majątkiem szkoły, ścisła współpraca z DBFOŚ i innymi urzędami, nadzór i organizacja pracy obsługi, przeglądy sprzętu i budynku,sprawozdawczość (GUS, SIO) rozliczanie faktur, prowadzenie ksiąg inwentarzowych.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 060 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku:
+ 20% premii+ wysługa lat[Wynagrodzenie nie mniejsze niż 2600 zł brutto]
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: KIEROWNIK GOSPODARCZY K/MWOŹNA K/M
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Warszawa
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m.st. Warszawa
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: M.st. Warszawa
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: kierownik działu administracyjno-gospodarczego
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 060 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 11.03.2020
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy:
Kierownik działu administracyjno-gospodarczego (wymagany staż - lata: 1)
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania: wykształcenie wyższe, 10 m-cy doświadczenia.Obowiązki: zarządzanie majątkiem szkoły, ścisła współpraca z DBFOŚ i innymi urzędami, nadzór i organizacja pracy obsługi, przeglądy sprzętu i budynku,sprawozdawczość (GUS, SIO) rozliczanie faktur, prowadzenie ksiąg inwentarzowych.[Zgłoszenia: sekretariat (at) zmichowska.pl, 22 849 37 34]
Nazwa pracodawcy:
XV LICEUM OGÓLNOKSZTAŁCĄCE Z ODDZIAŁAMI DWUJĘZYCZNYMI IM. NARCYZY ŻMICHOWSKIEJ
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Adres pracodawcy:
Klonowa 16, 00-591 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: Po uzgodnieniu z pracodawcą
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
Powiat pracodawcy: m.st. Warszawa
Gmina pracodawcy: M.st. Warszawa
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Warszawa
Ulica pracodawcy: Klonowa
Numer budynku pracodawcy: 16
Oferta zgłoszona przez: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: kierownik działu administracyjno-gospodarczego
Data dodania oferty pracy: 12.03.2020
Oferta pracy ważna do: 23.03.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 12.03.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 12.03.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?a26deb48b4f958a1df8bdbb17af9abb0
Podobne oferty pracy
koordynowanie pracy pracowników działu
kontakt przez PUP - 2018-10-12 - Skórzewo (wielkopolskie)
sprawowanie opieki nad dziećmi w wieku 1-3 lata
kontakt przez PUP - 2017-10-04 - Mława (mazowieckie)
Kierowanie w pełnym zakresie budową: prowadzenie niezbędnej dokumentacji budowy, realizacja zleceń, usuwanie ewentualnych wad, uczestniczenie w czynnościach odbioru; praca na terenie miasta Piły
Usługowy Zakład Ogólnobudowlany Kazimierz Dziuba - 2017-07-06 - Miasteczko Krajeńskie (wielkopolskie)
Planowanie remontów, bieżących napraw, nadzór nad pracownikami.
Zakład Przemysłu Mięsnego "Dróbaleks" Spółka Jawna K.E.C. Śmieszny, M. Mroczkowska - 2020-01-21 - Rudunki (kujawsko-pomorskie)
Weryfikowanie prawidłowości księgowań wykonywanych przez młodszych księgowych oraz zapewnienie im odpowiedniego wsparcia. Sporządzanie rocznych sprawozdań finansowych jednostek zgodnie z IFRS lub Lux GAAP. Współpraca z audytorami i doradcami podatkowymi, koordynowanie przepływu informacji i zapewnianie odpowiedzi na wszelkie pytania. Rozwój znajomości obowiązujących przepisów, regulacji i interpretacji dotyczących rachunkowości i sprawozdawczości finansowej z uwzględnieniem IFRS i Lux GAAP.
kontakt przez PUP - 2018-02-28 - Kraków (małopolskie)
PRACA PRZY PRODUKCJI I MONTAŻU ELEMENTÓW DOMÓW Z DREWNA OD A DO Z. Praca stacjonarna (Mazańcowice) w systemie jednozmianowym w godzinach od 6.00 do 14.00 oraz na terenie całego kraju. Możliwe wyjazdy 3-4 dniowe, pracodawca zapewnia dojazd i zakwaterowanie.Umowa o pracę na okres próbny na 3 miesiące, następnie na czas określony 2-3 lata.
PPHU DOM-HURT WIESŁAW WŁODACZYK - 2018-03-27 - Mazańcowice (śląskie)
Prowadzenie sklepu spożywczego
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWE "NOMAX" W. Nowakowski Sp.Jawna - 2015-12-15 - Bytów (pomorskie)
Odpowiedzialność za składanie dokumentów, zamówień w języku chińskim, rejestracja i archiwizacja dokumentów, kontakt z klientami zagranicznymi, bieżące prowadzenie procesów zakupowych
NOVA 2015 Sp.z o.o. - 2016-07-06 - Jaworzno (śląskie)
- Praca na terenie budów prowadzonych przez przedsiębiorstwo. Kierowanie robotami budowlanymi, nadzór nad pracownikami, rozliczenie budowy. Praca na terenie województwa śląskiego.- Wynagrodzenie: od 4000 do 8000 zł/brutto. Praca na poczatek na umowę o pracę na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 7:00-15:00. Wymagane wykształcenie wyższe techniczne budowlane. Wymagane doświadczenie zawodowe min. 2 lata na podobnym stanowisku. Mile widziane uprawnienia konstrukcyjno-budowlane. Kontakt wstępnie telefoniczny (Tel. 604-104-808) w godzinach: 8:00-14:00 celem ustalenia spotkania z pracodawcą.
PRZEDSIĘBIORSTWO BUDOWLANE HASSA I JAGODZIŃSKI SPÓŁKA JAWNA - 2018-10-22 - Katowice (śląskie)
W zakresie funduszy europejskich: monitoring funduszy europejskich i innych źródeł finansowania pod kątem możliwości ubiegania się o dofinansowanie, pozyskiwanie finansowania dla projektów realizowanych w jednostce, przygotowywanie, nadzór nad wdrażaniem, udział w realizacji, rozliczanie i sprawozdawczość projektów współfinansowanych ze źródeł zewnętrznych, prowadzenie sprawozdawczości oraz rozliczanie projektów w oparciu o zawarte umowy, prawo krajowe oraz wspólnotowe. W zakresie administracji: prowadzenie spraw związanych z obsługą administracyjno-biurową, obsługa umów dotyczących: zamówień publicznych, obsługi prawnej, telefonii komórkowej, stacjonarnej i faksu wirtualnego, prowadzenie sekretariatu, w tym spraw pracowniczych dotyczących m.in. ewidencji czasu pracy, rekrutacji, szkoleń pracowniczych, medycyny pracy, delegacji służbowych, urlopów pracowniczych,- prowadzenie spraw z zakresu gospodarki nieruchomościami, w tym dotyczące umów najmu, dzierżawy, użyczenia oraz analiza efektywności działań, prowadzenie archiwum zakładowego.
Centrum Hewelianum - 2016-01-05 - Gdańsk (pomorskie)
prace pomocnicze na budowie
Andrzej BordeckiFirma Handlowo Usługowa - 2019-10-03 - Święciechowa (wielkopolskie)
etykietowanie asortymentu spożywczego, przepakowywanie towaru zgodnie z określonymi schematami, układanie produktówna palety, pomocnicze prace magazynowe
ETC Group Sp. z o.o. - 2016-07-06 - Chorzów (śląskie)
- Montaż elementów związanych z wykonaniem usługi serwisowej. Pomoc w realizacji usług serwisowychCzynne uczestnictwo w procesie produkcji urządzeń firmy Sutco.- Wynagrodzenie: 3000 zł brutto. Praca na umowę o pracę na okres próbny do trzech miesięcy, docelowo praca na czas nieokreślony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 6:00-14:00, 14:00-22:00. Wykształcenie min. zawodowe (kierunek bez znaczenia). Wymagane doświadczenie w pracy przy produkcji konstrukcji stalowej. Wymagane uprawnienia elektryczne do 1KW; znajomość rysunku technicznego (zarówno schematów elektrycznych jak i rysunku montażowego maszyn); prawo jazdy kat. B. Wymagana dobra organizacja pracy własnej. Mile widziana znajomość j. angielskiego; j. niemieckiego. Kontakt osobisty (ul. Hutnicza 10, 40-241 Katowice) lub telefoniczny (tel.: 32-730-38-35/36) w godz.: 7:00-15:00 lub e-mail: kadry-rekrutacja (at) sutco.pl
SUTCO-POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-02-18 - Katowice (śląskie)
tapicerowanie mebli
FOGIA FURNITURE SP. Z O.O. - 2019-11-21 - Maks (pomorskie)
Obsługa kasy, obsługa klientów, przygotowywanie napojów, mieszanie koktajli i drinków, obsługa urządzeń gastronomicznych, dbanie o czystość
kontakt przez PUP - 2017-10-17 - Gorzeń Górny (małopolskie)
Zapewnianie prawidłowego funkcjonowania całego sklepu, kierowanie pracą pracowników, planowanie czasu pracy pracowników.Wykształcenie zawodowe, doświadczenie zawodowe powyżej 3 lat, umiejętność obsługi kasy fiskalnej oraz komputera, aktualna książeczka sanitarno-epidemiologiczna. W razie konieczności praca na dwie zmiany. Wynagrodzenie zasadnicze+dodatek funkcyjny+premia.
TOMI MARKT Rudolf Rygol - 2016-03-16 - Kuźnia Raciborska (śląskie)
Praca z dziećmi i młodzieżą, pomoc w nauce i odrabianiu prac domowych, współpraca z rodzicami i opiekunami prawnymi wychowanków, współpraca z organizacjami i instytucjami działającymi na rzecz dziecka, dyspozycyjność, opracowywanie oraz realizacja planu pomocy dziecku, inne zadania zgodnie z zajmowanym stanowiskiem. Znajomość zagadnień z zakresu Ustawy z dnia 9 czerwca 2011r. o wspieraniu rodziny i systemie pieczy zastępczej oraz Rozporządzenia MPiPS z dnia 22 grudnia 2011r. w sprawie instytucjonalnej pieczy zastępczej.
PLACÓWKA OPIEKUŃCZO-WYCHOWAWCZA NR 1 - 2019-10-03 - Dąbrowa Górnicza (śląskie)
Pierwszy kontakt z Klientami- kierowanie do pracowników. Podstawy obsługi dot. sprzedaży samochodów.
kontakt przez PUP - 2016-02-29 - Wejherowo (pomorskie)
KOORDYNACJA I PROWADZENIE PROJEKTÓW ROZWOJU OPROGRAMOWANIA DLA SYSTEMÓW TELEKOMUNIKACJI MOBILNEJ. Praca na czas określony: 15.06.2018 - 14.06.2021Godzina zakończenia pracy : 17:00sala H
kontakt przez PUP - 2018-05-10 - Wrocław (dolnośląskie)
Zarządzenie małym sklepem spożywczym przez komputer, zarządzanie pracownikami, obsługa klienta
HANDLOWO- PRODUKCYJNA SPÓŁDZIELNIA BIERAWA - 2019-02-18 - Stare Koźle (opolskie)
-kierowanie zespołem pracowników Działu produkcji, -organizacja pracyzespołu, planowanie, zaopatrywanie oraz realizacja planu produkcji,-nadzór nad dokumentacją produkcyjną, -przyjmowanie dostaw,-dokonywanie pomiarów technologicznych produkcji - przyjmowanie dostawsurowców i wprowadzanie ich do systemu księgowego, - składaniezamówień u dostawców na zakup surowców i opakowań, - przyjmowanie,sprawdzanie faktur od dostawców oraz przekazywanie ich do działuksięgowości, Wymagania: wykształcenie średnie techniczne, doświadczeniew kierowaniu zespołem lub na podobnym stanowisku.Umiejętności i uprawnienia: Osoba na tym stanowisku powinna posiadać umiejętności koordynowania prac w zakresie produkcji. Umiejętność planowania pracy w zespole, umiejętność wdrażania przepisów sanitarnych oraz działań związanych z utrzymaniem jakości a także znać podstawowe zagadnienia informatyczne systemów klasy ERP , znajomość systemów jakości. Praca wymaga sprawności fizycznej.
PRZEDSIĘBIORSTWO PIEKARSKO-CUKIERNICZE MACHELA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-07-13 - Jaszkowa Dolna (dolnośląskie)
Zarządzanie podległym zespołem, prowadzenie marketu zgodnie z obowiązującymi standardami firmy, zarządzanie asortymentu marketu, reprezentowanie firmy wobec klientów i dostawców.
"DINO POLSKA" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-08-03 - Szemud (pomorskie)
- planowanie i nadzór nad przebiegiem procesu produkcyjnego w drukarni,- odpowiedzialność za terminową realizację zamówień,- efektywne zarządzanie podległym zespołem pracowników,- optymalizacja procesów produkcyjnych w obszarze jakości, kontroli kosztów, ergonomii pracy,- nadzór nad sprawnym i bezawaryjnym funkcjonowaniem parku maszynowego,- nadzór nad stanem zaopatrzenia w surowce i półprodukty,- prowadzenie dokumentacji produkcyjnej zgodnie z przyjętymi normami,- tworzenie i wdrażanie procedur produkcyjnych,- współpraca z innymi działami firmy w zakresie realizacji procesu produkcji.
MGN POLIGRAFIA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-06-25 - Wałcz (zachodniopomorskie)
kierowanie ciągnikiem siodłowym
PPUH TRAMEX Mirosław Kaczorowski - 2017-09-12 - Sochaczew (mazowieckie)
PRZEPROWADZANIE BADAŃ PSYCHOLOGICZNYCH ORAZ ROZMÓW Z KANDYDATAMI DO SŁUŻBY WOJSKOWEJ W RAMACH POSTĘPOWAŃ KWALIFIKACYJNYCH, PRZYGOTOWYWANIE I KOMPLETOWANIE AKT SPRAW OSTATECZNIE ZAKOŃCZONYCHWYMAGANIA: WYKSZTAŁCENIE WYŻSZE MAGISTERSKIE O KIERUNKU PSYCHOLOGIA, UMIEJĘTNOŚĆ OBSŁUGI KOMPUTERA W ZAKRESIE PAKIETU MS OFFICE, PRAWO WYKONYWANIA ZAWODU PSYCHOLOGA
15 WOJSKOWY ODDZIAŁ GOSPODARCZY - 2018-09-20 - Szczecin (zachodniopomorskie)
wz
kontakt przez PUP - 2017-03-28 - Warszawa (mazowieckie)
do uzgodnienia
Antila Jacht Stocznia Jachtowa Cezary Duchnik - 2017-01-18 - Radom (mazowieckie)
- zbieranie zamówień i dostarczenie detali na produkcję - obsługa komputera- pakowanie produktów, paletowanie - wysyłka produktów do klientów
Trenkwalder & Partner sp zoo - 2019-08-21 - Kłodzko (dolnośląskie)
Znajomość procedury zamówień publicznych, znajomość specyfiki działania jednostki samorządowej, realizowanie zamówień, umiejętność obsługi Excel w praktyce, MS Office, przygotowywanie niezbędnej dokumentacji, zarządzanie grupą ludzi. Zatrudnienie od kwietnia 2019r. na podstawie umowy o pracę na zastępstwo 01.04.2019r.-31.08.2019r., praca na jedną zmianę od 7.00-15.00.
ZESPÓŁ SZKÓŁ PONADGIMNAZJALNYCH NR 3 W PILE - 2019-03-07 - Piła (wielkopolskie)
Dostarczanie posiłków do Klientów Restauracji (firmowym lub własnym samochodem osobowym, własnym skuterem lub na rowerze). Odbieranie płatności od Klientów Restauracji za dostarczone posiłki. Proste prace porządkowe. Realizowanie poleceń Pracodawcy.System czasu pracy: grafik ustalany indywidualnieGodziny pracy 11:30 - 21:30Wymiar czasu pracy: 180h miesięcznie (min 100h)umowa zlecenie : 12 m-cyKontakt z pracodawcą: rekrutacja (at) smakiindii.pl lub 693 914 937
SMAKI INDII Aleksander Nowak - 2019-04-23 - Wrocław (dolnośląskie)