KIEROWNIK GOSPODARCZY K/M Warszawa oferta pracy XIV Liceum Ogólnokształcące im. Stanisława Staszica
Stanowisko: KIEROWNIK GOSPODARCZY K/M
Wynagrodzenie: od 3 200 PLN
Zakres obowiązków: Nadzór nad utrzymaniem czystości budunku szkoły
Data publikacji: 2019-07-03
Lokalizacja: Warszawa (mazowieckie)
Pracodawca: XIV Liceum Ogólnokształcące im. Stanisława Staszica
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Nowowiejska 37A, 02-010 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Nadzór nad utrzymaniem czystości budunku szkoły
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 200 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: KIEROWNIK GOSPODARCZY K/M
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Warszawa
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m.st. Warszawa
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: M.st. Warszawa
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: kierownik działu administracyjno-gospodarczego
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 200 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.08.2019
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy:
Kierownik działu administracyjno-gospodarczego (wymagany staż - lata: 0, miesiące: 3)
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), administracyjne
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania: wykształcenie wyższe (administracja), co najmniej 3 miesiące doświadczenia zawodowego. Obowiązki: nadzór nad utrzymaniem czystości budynku szkoły.[Zgłoszenia: 22 825 13 25, etop (at) staszic.waw.pl lub osobiście]
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 3
Nazwa pracodawcy:
XIV Liceum Ogólnokształcące im. Stanisława Staszica
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Adres pracodawcy:
Nowowiejska 37A, 02-010 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: Po uzgodnieniu z pracodawcą
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
Powiat pracodawcy: m.st. Warszawa
Gmina pracodawcy: M.st. Warszawa
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Warszawa
Ulica pracodawcy: Nowowiejska
Numer budynku pracodawcy: 37A
Oferta zgłoszona przez: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: kierownik działu administracyjno-gospodarczego
Data dodania oferty pracy: 05.07.2019
Oferta pracy ważna do: 10.07.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 05.07.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 03.07.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?c0158f8b5435c1bd5e64e4539c2ae304
Podobne oferty pracy
Nadzór nad pracami elewacyjnymi, kontrolowanie i koordynacja prac, zarządzanie zespołem pracowników, kontakt z klientami/kontrahentami, doświadczenie zawodowe 1 rok. Wymagania: wykształcenie średnie - kierunek budownictwo, staż pracy 1 rok, język angielski komunikatywny, prawo jazdy kat. B. Praca na terenie woj. pomorskiego.
Przedsiębiorstwo Budowlane "Rybak" - 2016-10-28 - Luzino (pomorskie)
- planowanie realizacji zadań produkcyjnych oraz dbałość o ich terminowe wykonanie, - opracowywanie procesu produkcji, kontrola jakości w całym procesie produkcyjnym, - organizacja pracy zespołu pracowników - ok 15 osób, - fachowe (!!!) wsparcie pracowników podczas wykonywania zadań produkcyjnych - egzekwowanie od pracowników realizacji przydzielonych zadań, - współpraca z krojownią w zakresie planowania produkcji, - kontrola stanów magazynowych dodatków krawieckich i zgłaszanie ich brakó w odopwiednim czasie, - pomoc na lini produkcyjnej w razie konieczności, - prace wykończeniowe.* Po okresie próbnym umowa o prace na czas nieokreślony
ANNA P.P.H.U. s.c. - 2018-01-09 - Września (wielkopolskie)
Kierowanie grupą osób wykonujących roboty budowlane, samodzielna praca przy ww. robotach, praca w środowisku ukraińsko- i angielskojęzycznym. Praca w Bielsku - Białej i na terenie całego kraju.
MISCH-BUD SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-11-29 - Bielsko-Biała (śląskie)
Utrzymywanie relacji z klientami, realizacja założonych planów sprzedażowych, pozyskiwanie nowych klientów, nawiązywanie kontaktów z klientami, informowanie klientów o ofercie firmy, negocjowanie warunków współpracy
SEASON HOME Sp. z o.o. - 2016-05-11 - Jaworzno (śląskie)
Kierowanie narzędziownią i koordynacja prac zatrudnionego personelu, prowadzenie i aktualizacja dokumentacji technicznej, zapewnienie terminowego wykonywania przeglądów technicznych, konserwacji, napraw i remontów, zapewnienie wsparcia technicznego w zakresie obsługi i eksploatacji narzędzi, uzgodnienia techniczne z podwykonawcami,wsparcie merytoryczne działów handlowych w zakresie przygotowania ofert.utrzymywanie najwyższej jakości i terminowości wykonywanych prac współpraca z produkcją, działem technicznym, działem jakości, uczestnictwo w projektach optymalizacji procesów, wprowadzanie innowacji i usprawnieńwspółtworzenie i odpowiedzialność za budżet działu oraz podległą infrastrukturę.WYMAGANIA: mile widziane orzeczenie o stopniu niepełnosprawności, 2 lata doświadczenie.
STAL-SYSTEMS S.A. - 2019-05-20 - Wólka Pełkińska (podkarpackie)
PRACA NA BUDOWIE PRZY WZNOSZENIU BUDYNKÓW OD PODSTAWWYMAGANIA: WYKSZTAŁCENIE ZASADNICZE ZAWODOWE, UMIEJĘTNOŚĆ OBSŁUGI AGREGATU TYNKARSKIEGO, BRAK PRZECIWWSKAZAŃ DO PRACY NA WYSOKOŚCI POWYŻEJ 3 METRÓW, BRAK PRZECIWWSKAZAŃ ZDROWOTNYCH, DOŚWIADCZENIE NA STANOWISKUPRACA W GODZINACH: 07:00-15:00
BACO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-06-05 - Szczecin (zachodniopomorskie)
Wykształcenie wyższe; min. 1 - 2 lata doświadczenia na stanowisku kierownika sklepu branży przemysłowej, doświadczenie w zarządzaniu zespołem, umiejętność nawiązywania i utrzymywania długofalowych relacji z klientem, innowacyjności i samodzielności w działaniu, odpowiedzialności i zorientowanie na wyniki; zakres obowiązków: odpowiedzialność za bieżącą prace sklepu, realizacja wyznaczonych celów, kierowanie, motywowanie oraz szkolenie podległego zespołu, zapewnienie profesjonalnej obsługi klientów, przygotowanie raportów; jedna zmiana; miejsce pracy: Knurów
"KOIMBRA" Sp. z o.o. - 2016-03-31 - Knurów (śląskie)
-Realizacja polityki zakupowej firmy -Koordynacja współpracy z aktualnymidostawcami -Analizowanie rynku i poszukiwanie nowych dostawców-Monitorowanie i ocenianie jakości usług dostawców -Organizacja izarządzanie aktualnymi procesami zakupowymi według wyznaczonychstandardów i procedur -Prowadzenie oceny dostawców, udział w audytach iprocesie kwalifikacji dostawców -Utrzymywanie dobrych relacji z kluczowymidostawcami oraz rozwijanie rynku dostawców -Aktywna współpraca zdostawcami w zakresie zamówień, terminów dostaw, zmian cen, nowychproduktów, reklamacji, wymaganej dokumentacji -Analiza prognozsprzedaży i produkcji pod kątem przyszłego zapotrzebowania na materiały iusługi -Współpraca z działem jakości, magazynem, produkcją oraz działemsprzedaży, praca w godz. 8-16
HONGBO CLEAN ENERGY EUROPE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-02-07 - Opole (opolskie)
NADZOROWANIE I ARCHIWIZOWANIE DOKUMENTÓW, ORGANIZOWANIE SPOTKAŃ I KONFERENCJI, SPORZĄDZANIE INSTRUKCJI PROCEDUR ORAZ REGULAMINÓW, PRZEPROWADZANIE SZKOLEŃ BHP, WYMAGANIAWYKSZTAŁCENIE ŚREDNIE, PREFEROWANE WYŻSZE, (FINANSE, ZARZĄDZANIE), PRAWO JAZDY KAT.B, STAŻ PRACY 2 ZAWODZIE LATA, BOBRA ZNAJOMOŚĆ ANGIELSKIEGO I MILE WIDZIANA ZNAJOMOŚĆ JĘZYKA ROSYJSKIEGO LUB UKRAIŃSKIEGO;
LESS SOLUTIONS SP Z O. O. - 2017-09-29 - Szczecin (zachodniopomorskie)
- organizacja procesu przepływu towarów pomiędzy dostawcą, działem handlowym a klientem- zarządzanie zespołem portugalskojęzycznym
kontakt przez PUP - 2019-01-02 - Łódź (łódzkie)
obsługa gości
PHU "MARTEX" Kamińska Jadwiga - 2016-03-18 - Franciszkowo (warmińsko-mazurskie)
Organizowanie i prowadzenie robót zgodnie z dokumentacją projektową, opisem technicznym, wymogami sztuki budowlanej, harmonogramem i założonym budżetem, kierowanie pracownikami zatrudnionymi na budowie, terminowość wykonania robót
Firma Usługowo - Budowlana "WRÓBLEWSKI" Andrzej Wróblewski - 2017-01-30 - Bielsk Podlaski (podlaskie)
realizacja planów sprzedazowych zgodnie z przyjęta strategia firmy, zarzadzanie zespołem koordynatorów i przedstawivcieli finansowych, motywawanie i nadzór nad podleglymi pracownikami, pozyskiwanie i profesjonalna obsługa klientów, przygotowanie raportów, prowadzenie szkoleń pracowników, kształtowanie pozytywnego wizerunku firmy. Praca na terenie Białegostoku
EUROCENT SPÓŁKA AKCYJNA - 2016-06-16 - Białystok (podlaskie)
- organizowanie i nadzorowanie pracy personelu- zapewnianie funkcjonowania sklepu zgodnie ze standardami- reprezentowanie pracodawcy wobec klientów i dostawców
ALDIK NOVA sp. zoo - 2018-03-23 - Biłgoraj (lubelskie)
Kompletowanie zamówień, przyjmowanie i sortowanie towaru, utrzymanie porządku w magazynie. Praca na pełny etat, od poniedziałku do soboty.
OTTO WORK FORCE SOLUTIONS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ Agencja Zatrudnienia nr KRAZ 393 - 2017-09-14 - Pruszków (mazowieckie)
Wyszukiwanie przetargów, umiejętność kosztorysowania i przygotowania dokumentacji do przetargów.
Artur Oleksiński Firma Remtowo-Budowlana "ARTEXBUD" - 2019-06-18 - Chełmno (kujawsko-pomorskie)
Nadzorowanie placu budowy (chłodnie kominowe, przemysłowe, wentylatorowe, obiekty przemysłowe) - nadzór nad bezpieczeństwem na placu budowy, prowadzenie rozliczenia budowy, organizaowanie placu budowy.
SAVEX ZGORZELEC SPÓŁKA AKCYJNA - 2018-03-02 - Legnica (dolnośląskie)
Zarządzanie, nadzorowanie i kierowanie bieżącą działalnością Sekcji Świadczeń Rodzinnych, zapewnienie właściwej organizacji pracy Sekcji, dokonywanie podziału zadań, nadzór nad planowaną i terminową realizacją przypisanych Sekcji zadań, przyjmowanie, kompletowanie i weryfikacja wniosków wraz z niezbędnymi załącznikami do ustalenia prawa do świadczeń rodzinnych, świadczeń z funduszu alimentacyjnego oraz świadczeń wychowawczych, wprowadzanie danych do programu komputerowego, prowadzenie rejestrów (decyzji, zasiłków, świadczeniobiorców), analizowanie pod względem merytorycznym treści wniosków oraz załączonej do nich dokumentacji o przyznanie świadczeń rodzinnych, świadczeń z funduszu alimentacyjnego oraz świadczeń wychowawczych, przygotowywanie pism do wnioskodawców o uzupełnienie stwierdzonych w toku analizy ewentualnych braków dokumentacyjnych współpraca z wnioskodawcami, instytucjami i organizacjami w zakresie pozyskiwania i sprawdzania dokumentacji niezbędnej dla przyznania prawa do świadczeń rodzinnych, świadczeń z funduszu alimentacyjnego oraz świadczeń wychowawczych, przygotowywanie projektów decyzji przyznających prawo do świadczeń rodzinnych, świadczeń z funduszu alimentacyjnego oraz świadczeń wychowawczych, sporządzanie sprawozdań, wyjaśnianie okoliczności budzących wątpliwości, mogących mieć wpływ na prawo do świadczeń rodzinnych, świadczeń z funduszu alimentacyjnego oraz świadczeń wychowawczych, prowadzenie postępowań w sprawie ustalenia nienależnie pobranych świadczeń rodzinnych, świadczeń z funduszu alimentacyjnego oraz świadczeń wychowawczych, prowadzenie pełnej dokumentacji związanej z wypłatą świadczeń; sporządzanie list wypłat, tworzenie, bieżące prowadzenie i aktualizacja wykazów, informacji i rejestrów przyznanych świadczeń, zapewnienie funkcjonowania w Sekcji Świadczeń Rodzinnych adekwatnej, skutecznej i efektywnej kontroli zarządczej.
Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Pruszczu Gdańskim - 2017-01-16 - Pruszcz Gdański (pomorskie)
Nadzór nad działem gastronomii.Praca w godz. 7-15, 15-23 w Sianożętach
Imperiall.pl Sp. z o.o. - 2016-01-12 - Sianożęty (zachodniopomorskie)
wszelkie prace związane z kierowaniem zakładem gastronomicznym
PPHU Pod Żaglami Zbigniew Nasuta - 2017-04-26 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
.
PUPH Wiesław Urbański - 2016-05-12 - Krobia (wielkopolskie)
- Realizacja celów handlowych szyldu INTERMARCHE. Odpowiedzialność za sprawne funkcjonowanie sklepu. Nadzorowanie i organizowanie pracy podległego zespołu. Dbanie o przestrzeganie wewnętrznych procedur grupy muszkieterów.- Miejsce wykonywania pracy: 3 miesiące szkolenie wyjazdowe, następnie SKLEP INTERMARCHE KATOWICE.- Wynagrodzenie: 2500 zł/brutto. Praca przez pierwsze 3 miesiące na umowę zlecenie (szkolenie wyjazdowe w promieniu 40 do 200 km), kolejna - umowa o pracę na czas określony 2 lata, kolejna na czas nieokreślony. Praca od kwietnia 2016 r. Zleceniodawca zapewnia diety + ryczałt noclegowy + zwrot kosztów podróży.- Praca w godzinach: 6:00-14:00, 14:00-22:00 + soboty, niedziele - zgodnie z grafikiem. Wymagane wykształcenie min. średnie. Wymagane doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku w handlu wielkopowierzchniowym (na przykład na stanowisku: kierownika sklepu lub kierownika zmiany lub kierownika działu). Mile widziana Książeczka sanepidu (może być nieaktualna) ---> Książeczka sanepidu będzie wymagana podczas podjęcia pracy (koszty jej wyrobienia ponosi osoba podejmująca pracę).
"SCA PR POLSKA" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-03-09 - Katowice (śląskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2019-02-04 - Warszawa (mazowieckie)
Praca w szkole językowej na terenie całego powiatu. przeprowadzenie min. 12 h zegarowych w miesiącu. Istnieje możliwość przeprowadzenia wiekszej ilości godzin. Praca z dziećmi, młodzieżą i dorosłymi w firmie.
Krystian Żak Blue Education - 2018-03-22 - Strzelce Opolskie (opolskie)
zarządzanie procesami produkcyjnymi, nadzór nad pracą swoich podwładnych, nadzór nad bieżącą produkcją, monitorowanie rynku ( przygląda się nowościom, konkurencji).
PTM SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-10-16 - Oświęcim (małopolskie)
- Organizowanie, kierowanie i nadzór całości pracy na budowie. Kontrola zgodności realizacji obiektu pod względem technicznym i ekonomicznym i przyjętej technologii robót. Nadzorowanie wszystkich etapów procesu realizacji produkcji montażowej i zapewnienie przygotowania niezbędnych dokumentów do fakturowania robót. Terminowa realizacja zobowiązań. Przygotowywanie rozliczeń budżetu projektu i analiz dotyczących realizowanych projektów. Raportowanie do Zarządu.- Miejsce wykonywania pracy: ul. Żelazna 9, 40-851 Katowice + praca w delegacji. Pracodawca zapewnia zakwaterowanie w przypadku delegacji)- Wynagrodzenie: od 4000 zł brutto. (wynagrodzenie ustalane indywidualnie podczas rozmowy kwalifikacyjnej). Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Następnie umowa o pracę na czas określony - 33 miesiące. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 7:00-15:00. Wymagania: Wykształcenie wyższe kierunek - Energetyka lub pokrewne (wymagane). Wymagane min. 5-letnie doświadczenie w firmach budownictwa energetycznego, przemysłowego lub konstrukcji stalowych. Mile widziane uprawnienia energetyczne. Mile widziana znajomość języka angielskiego i/lub niemieckiego w mowie w stopniu komunikatywnym, w piśmie w stopniu średniozaawansowanym. Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail: rekrutacja (at) ezw.pl -->WAŻNE! W TEMACIE MAILA PROSZĘ O WPISANIE NAZWY STANOWISKA, NA KTÓRE WYSYŁANA JEST APLIKACJA
ENERGOMONTAŻ ZACHÓD WROCŁAW SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-04-18 - Katowice (śląskie)
.
MAT-BUD Karol Pietrzak - 2017-08-29 - Gostyń (wielkopolskie)
Zarządzanie zespołem zajmującym się wspieraniem klienta zarządzającego aktywami w celu rozwiązywania zapytań klienta i wyszukiwanie skutecznych rozwiązań w zakresie zarządzania transakcjami rynkowymi; Zarządzanie i koordynacja pracy zespołu; Wsparcie operacyjne dla klientów wewnętrznych i zewnętrznych w zakresie świadczenia kompleksowych usług zarządzania aktywami wysokiego ryzyka; Wsparcie klienta zarządzającego aktywami w transakcjach produktami i instrumentami finansowymi; Dzienne raportowanie transakcji rynkowych unikanie ryzyka operacyjnego poprzez zarządzanie przepływami gotówkowymi; Współpraca z wewnętrznymi jednostkami w celu rozwiązywania skomplikowanych zapytań, budowanie i podtrzymywanie skutecznego modelu wsparcia klienta oraz eskalacja problemów z managerem..
State Street Bank GMBH Sp. z o. o. Oddział w Polsce - 2019-04-26 - Gdańsk (pomorskie)
Zatrudnimy operatorów maszyn budowlanych tj. koparki także z GPS , równiarki z GPS, ładowarki, spycharki, walce. Umiejętności będąwstępnie sprawdzane. Wynagrodzenie wg umiejętności do ustalenia z właścicielami.
PICCO BARTOLOMEO POLSKA SP. Z O.O. - 2017-07-27 - Zielona Góra (lubuskie)
nadzór na pracami, przeprowadzanie odbiorów technicznych, nadzór nad spawaczami, szkolenie spawaczy, brygadzistów i pomiarowców
"INVESTRADE" Sp. z o.o. - 2017-07-07 - Warszawa (mazowieckie)