KIEROWNIK GOSPODARCZY K/M Warszawa oferta pracy Szko艂a Podstawowa nr 195
Stanowisko: KIEROWNIK GOSPODARCZY K/M
Wynagrodzenie: od 3聽350 PLN
Zakres obowi膮zk贸w: prowadzenie obs艂ugi bud偶etowej szko艂y, kierowanie zespo艂em pracownik贸w obs艂ugi (grafiki pracy), wsp贸艂dzia艂anie w zakresie administrowania obiektem szkolnym.
Data publikacji: 2020-10-19
Lokalizacja: Warszawa (mazowieckie)
Pracodawca: Szko艂a Podstawowa nr 195
Ta oferta pracy mo偶e ju偶 nie by膰 aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urz臋du Pracy.
Miejsce pracy:Kr贸la Maciusia 5, 04-526 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Rodzaj obowi膮zk贸w na tym stanowisku pracy: Zakres obowi膮zk贸w
Zakres obowi膮zk贸w:
prowadzenie obs艂ugi bud偶etowej szko艂y, kierowanie zespo艂em pracownik贸w obs艂ugi (grafiki pracy), wsp贸艂dzia艂anie w zakresie administrowania obiektem szkolnym.
Forma zatrudnienia: Umowa o prac臋 na okres pr贸bny
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|13
Wymiar etatu: 1
Zmianowo艣膰 pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysoko艣膰 wynagrodzenia brutto: od 3聽350 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracuj膮cych na tym stanowisku: dodatek funkcyjny, premia regulaminowa
System wynagradzania pracownik贸w na tym stanowisku: Czasowy ze stawk膮 miesi臋czn膮
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Nazwa stanowiska: KIEROWNIK GOSPODARCZY K/M
Miejscow艣膰, w kt贸rej pracownik b臋dzie pracowa艂: Warszawa
Wojew贸dztwo, w kt贸rym pracownik b臋dzie pracowa艂: mazowieckie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 14
Powiat, w kt贸rym pracownik b臋dzie pracowa艂: m.st. Warszawa
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 1465
Gmina, w kt贸rym pracownik b臋dzie pracowa艂: M.st. Warszawa
Pa艅stwo, w kt贸rym pracownik b臋dzie pracowa艂: Polska
Zaw贸d: kierownik dzia艂u administracyjno-gospodarczego
Forma zatrudnienia: Umowa o prac臋
Wysoko艣膰 wynagrodzenia i typ stawki: od 3聽350 PLN
Data rozpocz臋cia pracy: 02.11.2020
Wymagany zawody dla kandydat贸w na to stanowisko pracy:
Kierownik dzia艂u administracyjno-gospodarczego (wymagany sta偶 - [cbop.i18n.stazSerializer.lata]: 0, [cbop.i18n.stazSerializer.miesiace]: 2)
wymagania_wymaganiaKonieczne_zawodySzczegoly_0: Array
Wymagane wykszta艂cenie dla kandydat贸w na to stanowisko: pomaturalne/policealne, ekonomiczne
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
Dodatkowe informacje odno艣nie wymaga艅 dla kandydat贸w na to stanowisko:
Wymagane wykszta艂cenie 艣rednie, pomaturalne, policealne z zakresu ksi臋gowo艣ci, rachunkowo艣ci, 2 miesi膮ce do艣wiadczenia zawodowego, znajomo艣膰 zagadnie艅 bud偶etu o艣wiaty.Obowi膮zki: prowadzenie obs艂ugi bud偶etowej szko艂y, kierowanie zespo艂em pracownik贸w obs艂ugi (grafiki pracy), wsp贸艂dzia艂anie w zakresie administrowania obiektem szkolnym.Kontakt: bmazur (at) edu.um.warszawa.pl, tel: 22 277 10 01
Nazwa pracodawcy: Szko艂a Podstawowa nr 195
danePracodawcy_nip: 9522112754
danePracodawcy_regon: 144777234
Spos贸b aplikowania: bezpo艣rednio do pracodawcy
Nazwa urz臋du publikuj膮cego og艂oszenie o prac臋: Urz膮d Pracy Miasta Sto艂ecznego Warszawy
Adres pracodawcy:
Kr贸la Maciusia 5, 04-526 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
J臋zyk aplikacji o prac臋: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
uzgodnione podczas rozmowy telefonicznej z pracodawc膮
Spos贸b przekazania dokument贸w aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Wojew贸dztwo pracodawcy: mazowieckie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 14
Powiat pracodawcy: m.st. Warszawa
danePracodawcy_kodPowiatu: 1465
Gmina pracodawcy: M.st. Warszawa
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowo艣膰 pracodawcy: Warszawa
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0918123
Ulica pracodawcy: Kr贸la Maciusia
Numer budynku pracodawcy: 5
Oferta zg艂oszona przez: Urz膮d Pracy Miasta Sto艂ecznego Warszawy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla os贸b niepe艂nosprawnych: 0
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|121901
Zaw贸d wykonywany przez pracownika: kierownik dzia艂u administracyjno-gospodarczego
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|211
Data dodania oferty pracy: 19.10.2020
Oferta pracy wa偶na do: 30.10.2020
Data udost臋pnienia oferty pracy: 19.10.2020
Data przyj臋cia oferty pracy: 19.10.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?a63ee2e212e122ac4071e2d531ad13af
Podobne oferty pracy
Prowadzenie zmian w kawiarni. Kontrolowanie w艂a艣ciwego poziom zapas贸w i dbanie o dost臋pno艣膰 produkt贸w. Motywacja i docenianie pracownik贸w, aby osi膮gali jak najlepsze wyniki. Przygotowanie posi艂k贸w typu fast food, obs艂uga klient贸w, dbanie o czysto艣膰 w restauracji, praca wed艂ug standard贸w oraz przestrzeganie zasad BHP.Praca w godz. 7-22Kontakt z pracodawc膮: 695951664
AMREST COFFEE SP. Z O.O - 2020-11-20 - Wroc艂aw (dolno艣l膮skie)
nadz贸r i kierowanie zatrudnionymi pracownikami
kontakt przez PUP - 2019-04-18 - Barwice (zachodniopomorskie)
Kierownik zmianowy produkcji
MLEKTAR S.A. - 2019-08-06 - Tarn贸w (ma艂opolskie)
mile widziane do艣wiadczenie,mile widziane prawo jazdy kat. B,mile widziane uprawnienia na podno艣nik koszowywynagrodzenie: 20-25 z艂 brutto/hpraca na terenie kraju
LIDMONT HERBIK JAROS艁AW KOMPLEKSOWE US艁UGI BUDOWLANE - 2020-09-25 - Zacharzew (wielkopolskie)
Zakres obowi膮zk贸w:1. Zapewnienie ochrony fizycznej informacji niejawnych, w tym stosowanie 艣rodk贸w ochrony fizycznej w Inspektoracie Wsparcia SZ.2. Opracowywanie projekt贸w dokument贸w wewn臋trznych reguluj膮cych ochron臋 informacji niejawnych. 3. Okre艣lanie propozycji dotycz膮cych zasadniczych zada艅 w zakresie ochrony fizycznej informacji niejawnych i bezpiecze艅stwa przemys艂owego. 4. Przedstawianie propozycji w zakresie zarz膮dzania ryzykiem bezpiecze艅stwa informacji niejawnych na terenie Inspektoratu Wsparcia SZ.5. Realizowanie zada艅 zwi膮zanych z ochron膮 informacji niejawnych podczas wykonywania um贸w przez przedsi臋biorc贸w na terenie Inspektoratu.6. Prowadzenie baz danych, ewidencji dotycz膮cych obszaru dzia艂ania sekcji. 7. Prowadzenie szkole艅 dla 偶o艂nierzy i pracownik贸w wojska z zakresu przepis贸w o ochronie informacji niejawnych.Rodzaj umowy: umowa o prac臋 na okres pr贸bny (docelowo umowa na czas nieokre艣lony, w pe艂nym wymiarze czasu pracy).
Inspektorat Wsparcia Si艂 Zbrojnych - 2017-09-15 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
mechanik pojazd贸w samochodowych
PRZEDSI臉BIORSTWO HANDLOWO US艁UGOWE KARBOWSKI - 2016-11-07 - Nowe Miasto Lubawskie (warmi艅sko-mazurskie)
Zajmowanie si臋 ca艂okszta艂tem dzia艂a艅 zwi膮zanych z funkcjonowaniem restauracji.
Gminna Sp贸艂dzielnia "SCh" Strzy偶贸w - 2016-03-18 - Strzy偶贸w (podkarpackie)
prace biurowe
kontakt przez PUP - 2021-03-25 - Che艂m (lubelskie)
Koordynacja pracy os贸b zatrudnionych przy wyr贸wnywaniu terenu, u艂o偶eniu kostki brukowej, montowaniu element贸w drewnianych i stalowych.Wymagania: rok do艣wiadczenia, prawo jazdy kat. B, ( mile widziane prawo jazdy kat.E, uprawnienia do obs艂ugi na koparko-艂adowarki), umiej臋tno艣膰 uk艂adania kostki brukowej , zarz膮dzanie zespo艂em pracowniczym.Praca w delegacji.
OK JOB Sp. z o.o. - 2017-03-27 - Jaros艂aw (podkarpackie)
Nadz贸r nad prawid艂owym funkcjonowaniem sk艂adowiska odpad贸w (przyjmowanie odpad贸w zgodnie z pozwoleniem, kontrola nad prawid艂owym sortowaniem i sk艂adowaniem odpad贸w, remonty i naprawa oraz konserwacja maszyn pracuj膮cych na sk艂adowisku.
EKO SYSTEM Leszek Felszty艅ski - 2019-05-20 - Mostki (艂贸dzkie)
JAZDA AUTOBUSEM PO SZCZECINIE - DOW脫Z KLIENT脫W DO HIPERMARKET脫W. WYMAGANIA: PRAWO JAZDY KAT. D, AKTUALNE ORZECZENIE LEKARSKIE I PSYCHOLOGICZNE, KURS NA PRZEW脫Z OS脫B, MINIMUM 3 MIESI膭CE DO艢WIADCZENIA ZAWODOWEGO. KONTAKT Z PRACODAWC膭: TELEFONICZNY LUB CV NA MAILA: ujakubowska (at) pksgryfice.com.pl
PRZEDSI臉BIORSTWO PKS GRYFICE SP. ZO.O. - 2016-02-22 - Szczecin (zachodniopomorskie)
- OG艁OSZENIE O WOLNYM STANOWISKU URZ臉DNICZYM -> Og艂oszenie Nr 1/2017 z dnia 02.10.2017 r. http://zsbkatowice.biposwiata.pl/cms/7503/oferty_pracy_2017 - Wsp贸艂tworzenie planu finansowego jednostki, harmonogramu wydatk贸wi dochod贸w. Wykonywania dyspozycji 艣rodkami pieni臋偶nymi; Dokonywanie wst臋pnej kontroli: zgodno艣ci operacji gospodarczych i finansowych z planem finansowym, kompletno艣ci i rzetelno艣ci dokument贸w dotycz膮cych operacji gospodarczych i finansowych. Podpisywanie dokument贸w dotycz膮cych poszczeg贸lnych operacji. Podejmowanie decyzji wst臋pnych co do prawid艂owo艣ci merytorycznej operacji i ich zgodno艣ci z prawem. zapewnienie, aby zobowi膮zania wynikaj膮ce z operacji mie艣ci艂y si臋 w planie finansowym oraz harmonogramie dochod贸w i wydatk贸w, oraz kontrola bie偶膮ca 艣rodk贸w finansowych. Wnioskowanie o dodatkowe fundusze i dokonywanie przesuni臋膰 w ramach nadanych kompetencji. Wykonywane prac niezb臋dnych do zapewnienia prawid艂owo艣ci gospodarkifinansowej oraz ewidencji ksi臋gowej. Sporz膮dzanie prawid艂owo, terminowo i zgodnie z obowi膮zuj膮cymi przepisami sprawozda艅 na potrzeby dyrektora szko艂y.Nadzorowanie gospodarki magazynowej, przeprowadzanie kontroli magazynui intendenta. Nadz贸r i kontrola nad pracownikami dzia艂u obs艂ugi a w tym:prowadzenie spraw kadrowych oraz przygotowanie i prowadzenie dokumentacji niezb臋dnej do sporz膮dzenia listy p艂ac, sprawdzanie i zatwierdzanie: listy p艂ac, podatk贸w od wynagrodze艅, ZUSu, kontrola nad wywi膮zywaniem si臋 najemc贸w z warunk贸w um贸w najmu w zakresie zobowi膮za艅 finansowych, zabezpieczenie 艣rodk贸w finansowych na fundusz socjalny, mieszkaniowy, nadz贸r nad prawid艂owo艣ci膮 wyp艂at z funduszu po zatwierdzeniu przez Dyrektora Szko艂y.Nale偶yte przechowywanie i zabezpieczenie dokument贸w. Prowadzenie zam贸wie艅 publicznych plac贸wki, sporz膮dzanie dokumentacji przeprowadzanie procedur.Organizowanie i nadzorowanie prace remontowych w szkole 艣cis艂y kontakt zinspektorem nadzoru. Zapewnienie sprawno艣ci technicznej i eksploatacyjnej oraz estetycznej budynku, dr贸g wewn臋trznych oraz urz膮dze艅 nadz贸r nad praca konserwatora. Organizowanie zakup贸w materia艂贸w niezb臋dnych dla pracownik贸w szko艂y oraz utrzymania w艂a艣ciwego stanu funkcjonowania szko艂y w oparciu o zam贸wienia publiczne. Prowadzenie ewidencji warto艣ciowo i ilo艣ciowej wyposa偶enia. Sporz膮dzanie um贸w najmu, rozliczenia medi贸w i godziny wynajmu sal. Wystawianie faktur VAT i prowadzenie rejestru faktur. Wykonywanie innych czynno艣ci zleconych przez Dyrektora Szko艂y.- Warunki pracy na danym stanowisku: praca jednozmianowa w Katowickim Centrum Edukacji Zawodowej im. Powsta艅c贸w 艢l. w Katowicach w budynku przy ul. Technik贸w 11, budynek nie jest przystosowany do pracy os贸b niepe艂nosprawnych z trudno艣ciami w poruszaniu i przemieszczaniu si臋, podstawowym narz臋dziem pracy jest komputer, obs艂uga komputera powy偶ej6 godzin dziennie, kandydat, kt贸ry uzyska najwy偶sz膮 ilo艣膰 punkt贸w w post臋powaniu rekrutacyjnym zostanie zatrudniony z dniem 01 listopada 2017 r. na podstawie umowy o prac臋 na czas okre艣lony.- Wynagrodzenie: 2800 z艂/brutto. Praca na umow臋 o prac臋 na pocz膮tek na okres pr贸bny do trzech miesi臋cy. Praca w niepe艂nym wymiarze czasu pracy (75%) na okresie pr贸bnym, z mo偶liwo艣ci膮 zwi臋kszenia do 1 etatu w okresie p贸艂rocznym.Praca: 8:00-16:00. Wymagania niezb臋dne (konieczne) do podj臋cia pracy na stanowisku:o stanowisko kierownika gospodarczego mo偶e ubiega膰 si臋 osoba, kt贸ra:- ma obywatelstwo pa艅stwa cz艂onkowskiego Unii Europejskiej, Konfederacji Szwajcarskiej lub pa艅stwa cz艂onkowskiego Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA) strony umowy o Europejskim Obszarze Gospodarczym, chyba 偶e odr臋bne ustawy uzale偶niaj膮 zatrudnienie w jednostce sektora finans贸w publicznych od posiadania obywatelstwapolskiego;- ma pe艂n膮 zdolno艣膰 do czynno艣ci prawnych oraz korzysta z pe艂ni praw publicznych;- nie by艂a prawomocnie skazana za przest臋pstwo przeciwko mieniu, przeciwko obrotowi gospodarczemu, przeciwko dzia艂alno艣ci instytucji pa艅stwowych oraz samorz膮du terytorialnego, przeciwko wiarygodno艣ci dokument贸w lubza przest臋pstwo skarbowe;- posiada znajomo艣膰 j臋zyka polskiego w mowie i pi艣mie w zakresie koniecznym do wykonywania obowi膮zk贸w kierownika gospodarczego;- spe艂nia jeden z poni偶szych warunk贸w:a) uko艅czy艂a jednolite studia na kierunku ekonomia lub administracja lub zam贸wienia publiczne,b) uzupe艂niaj膮ce ekonomiczne studia magisterskie lub ekonomiczne studia podyplomowe i posiada co najmniej 3-letni膮 praktyk臋 w ksi臋gowo艣ci lub na stanowisku kierownika dzia艂u administracji lub na stanowisku kierownikagospodarczego,c) uko艅czy艂a 艣redni膮, policealn膮 lub pomaturaln膮 szko艂臋 ekonomiczn膮 i posiada co najmniej 6-letni膮 praktyk臋 w ksi臋gowo艣ci lub na stanowisku kierownika dzia艂u administracji lub na stanowisku kierownika gospodarczego,d) jest wpisana do rejestru bieg艂ych rewident贸w na podstawie odr臋bnych przepis贸w,e) posiada certyfikat ksi臋gowy uprawniaj膮cy do us艂ugowego prowadzenia ksi膮g rachunkowych albo 艣wiadectwo kwalifikacyjne uprawniaj膮ce do us艂ugowego prowadzenia ksi膮g rachunkowych, wydane na podstawie odr臋bnych przepis贸wWymagania dodatkowe pozwalaj膮ce na optymalne wykonywanie zada艅 na danymstanowisku:- minimum 3 letnie do艣wiadczenie zawodowe w pracy w jednostkach bud偶etowych (szko艂ach) na stanowisku g艂贸wnego ksi臋gowego lub na stanowisku kierownika dzia艂u administracji lub na stanowisku kierownika gospodarczego (lub minimum 4 letnie do艣wiadczenie na stanowisku zast臋pcy g艂贸wnego ksi臋gowego lub 5 letnie do艣wiadczenie na stanowisku specjalisty w dziale ksi臋gowo艣ci),- znajomo艣膰 akt贸w prawnych zwi膮zanych z funkcjonowaniem szko艂y, bud偶etu i rachunkowo艣ci jednostek bud偶etowych, zam贸wie艅 publicznych oraz kadr i p艂ac w tym: Karty Nauczyciela, Kodeksu pracy, Ustawy o pracownikach samorz膮dowych i wydawanych na jej podstawie przepis贸w wykonawczych, ustawy o podatku dochodowym od os贸b fizycznych, Ustawy o podatku od towar贸w i us艂ug, Ustawy o systemie ubezpiecze艅 spo艂ecznych i wydanych na jej podstawie przepis贸w wykonawczych, Ustawy bud偶etowej, Ustawy o finansach publicznych, Ustawy o rachunkowo艣ci, Ustawy za naruszeniedyscypliny finans贸w publicznych, Rozporz膮dzenie w sprawie zasad rachunkowo艣ci oraz plan贸w kont dla bud偶et贸w jednostek samorz膮du terytorialnego,- do艣wiadczenie w rozliczaniu projekt贸w wsp贸艂finansowanych ze 艣rodk贸w unijnych w tym (Erasmus+, POWER, ZIT),- bieg艂a znajomo艣膰 obs艂ugi oprogramowania komputerowego i aplikacji: pakiet biurowy Office, ze szczeg贸lnym uwzgl臋dnieniem arkusza kalkulacyjnego, program ksi臋gowy Vulcan, Vulcan Inwentarz, program p艂acowy Vulcan ,- umiej臋tno艣膰 sprawnego i samodzielnego podejmowaniu decyzji, umiej臋tno艣膰 pracy na samodzielnym stanowisku i kierowania zespo艂em, kreatywno艣膰, komunikatywno艣膰, wysoka kultura osobista, gotowo艣膰 do dalszego kszta艂cenia i samokszta艂cenia, dyspozycyjno艣膰,- Prawo jazdy kategorii B b臋dzie dodatkowym atutem,- mile widziane referencje.
KATOWICKIE CENTRUM EDUKACJI ZAWODOWEJ IM. POWSTANC脫W 艢L膭SKICH - 2017-10-24 - Katowice (艣l膮skie)
Zarz膮dzanie sprz臋tem i maszynami budowlanymi,wsp贸艂praca z budowami w zakresie zapotrzebowania na sprz臋t oraz organizacja dzia艂a艅 logistycznych w zakresie dostaw i odbioru maszyn. Zarz膮dzanie i nadz贸r nad personelem warsztatu mechanicznego, nadz贸r nad okresowymi przegl膮dami oraz bie偶膮cymi remontami maszyn i urz膮dze艅. Rozliczanie czasu pracy kierowc贸w.
CZECHANOWICZ EKOLOGIA I ZIELE艃 SP. Z O.O - 2019-05-16 - Siemianowice 艢l膮skie (艣l膮skie)
Przygotowywanie powierzchni do lakierowania, nak艂adanie powierzchni lakierniczej pistoletem natryskowym, suszenie i utwardzanie pow艂oki lakierniczej, kontrola i konserwacja jako艣ci powierzchni lakierowanej.
GI GROUP Sp. z o.o. - 2016-04-20 - P艂ock (mazowieckie)
Koordynowanie i odpowiedzialno艣膰 za proces przeniesienia zada艅 pomi臋dzy sp贸艂kami ze Skawiny do spo艂ki ACCENTURE w Krakowie. Zarz膮dzanie zmian膮 organizacyjn膮 grupy Vesuviusz w obszarze RTR.
kontakt przez PUP - 2017-06-30 - Skawina (ma艂opolskie)
-nadz贸r nad prac膮 podleg艂ego personelu, wykonywanie zada艅 zawi膮zanych z obs艂ug膮 adm- gosp., gospodark膮 nieruchomo艣ciami i lokalami Sp贸艂dzielni, nadz贸r nad sprawami inwestycyjnymi oraz przeprowadzanymi remontami, nadz贸r nad dzia艂alnosci膮 plac贸wek detalicznych i zak艂ad贸w produkcyjnych i transportu,
"SPO艁EM" POWSZECHNA SP脫艁DZIELNIA SPO呕YWC脫W W KONINIE - 2019-03-13 - Konin (wielkopolskie)
Obs艂uga klienta na stacji paliw. Praca na stacji w Kaliszu.
OLKOP HURTOWNIA OLEJ脫W I PALIW GABRIEL KROPKOWSKI - 2018-09-24 - Kalisz (wielkopolskie)
Kierowanie zespo艂em oraz jednostk膮 opieku艅czo-wychowawcz膮.
kontakt przez OHP - 2020-02-21 - Olesno (opolskie)
- Organizacja, nadz贸r pracy Warsztatu Terapii Zaj臋ciowej w Kolniku- Prowadzenie dokumentacji- Wynagrodzenie od 3700,00 z艂 brutto w okresie pr贸bnym - do uzgodnienia z Pracodawc膮- Mo偶liwo艣膰 zatrudnienia w niepe艂nym wymiarze czasu pracy- Kontakt telefoniczny 604-087-627- Aplikacje prosz臋 sk艂ada膰 na adres e-mail: wtz.kolnik (at) wp.pl
FUNDACJA "呕Y膯 GODNIE" - 2019-10-07 - Kolnik (pomorskie)
sprawdzanie stanu technicznego autobusu, przygotowanie do jazdy, utrzymanie autobusu w dobrym stanie technicznych, kierowanie autobusem
kontakt przez PUP - 2019-01-31 - Ko艂obrzeg (zachodniopomorskie)
Dbanie o wizerunek firmy , utrzymywanie kontaktu z klientami.Szkolenia i podnoszenie kompetencji zespo艂u.Dbanie o profesjonaln膮 obs艂ug臋 Klienta, zarz膮dzanie jako艣ci膮 obs艂ugi i jej doskonalenieRealizacja cel贸w jako艣ciowych i ilo艣ciowych. Motywowanie i kontrola podleg艂ych konsultant贸w. Zarz膮dzanie codzienn膮 prac膮 oddzia艂u i wdro偶enie planu realizacji zak艂adanych cel贸w.Wszystkie niezb臋dne procesy administracyjne Koordynowanie pracy ok 15 os贸b z Call Center i grup膮 os贸b z dzia艂u administracji (dw贸ch odzia艂贸w w Olsztynie i Polsce)Wymagania:Mimium 4 lata do艣wiadczenia na stanowisku KierowniczymWysokie zdolno艣ci interpersonalne Wykszta艂cenie wy偶sze Umiej臋tno艣膰 pracy pod presj膮 czasu Do艣wiadczenie w bran偶y HandlowejDo艣wiadczenie w zarz膮dzaniu zespo艂em w Call Center K
GRAB-PANDA WOLF PEOPLE RECRUITMENT ANSOU KEITA - 2017-01-19 - Olsztyn (warmi艅sko-mazurskie)
Og贸lny zakres obowi膮zk贸w: - prowadzenie dokumentacji budowy,- organizacja budowy i kierowanie budow膮 zgodnie z projektem, pozwoleniem na budow臋, obowi膮zuj膮cymi przepisami oraz przepisami bezpiecze艅stwa i higieny pracy,- przygotowanie harmonogramu budowy oraz jego bie偶膮c膮 aktualizacj臋,- bezpo艣redni nadz贸r nad wykonywanymi pracami budowlanymi, firmami podwykonawczymi oraz podleg艂ymi pracownikami,- nadz贸r nad jako艣ci膮 i terminowo艣ci膮 wykonanych prac, - weryfikacja dokumentacji projektowej oraz zg艂aszanie nie艣cis艂o艣ci w dokumentacji,- koordynacja dostaw materia艂贸w / urz膮dze艅 oraz kontrola dostarczonych na budow臋 materia艂贸w / urz膮dze艅 pod wzgl臋dem jako艣ci, ilo艣ci i zgodno艣ci ze specyfikacj膮 techniczn膮 i dokumentacj膮 projektow膮,- comiesi臋czne rozliczanie podwykonawc贸w, - przeprowadzanie odbioru prac,- przygotowanie dokumentacji powykonawczej obiektu budowlanego.Oferujemy: - umow臋 o prac臋,- wynagrodzenie adekwatne do zdobytego do艣wiadczenia i posiadanych kompetencji, - praca nad ciekawymi projektami oraz wyzwania umo偶liwiaj膮ce rozw贸j w艂asnych kompetencji,- zatrudnienie w firmie o ugruntowanej pozycji,- pakiet 艣wiadcze艅 takich jak prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie grupowe,- niezb臋dne szkolenia oraz narz臋dzia do pracy.
PRZEDSI臉BIORSTWO WIELOBRAN呕OWE "LECH" SP脫艁KA Z OGRANICZON膭 ODPOWIEDZIALNO艢CI膭 - 2020-06-23 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Wymagania: znajomo艣膰 bran偶y instalacyjnej, mile widziane do艣wiadczenie zawodowe, prawo jazdy kat. "B".Przeszkolenie bran偶owe z mo偶liwo艣ci膮 uzyskania uprawnie艅 zapewnia pracodawca.
Bre-energy Zak艂ad Techniki Instalacji Riedel Ryszard - 2017-09-18 - Krzy偶anowice (艣l膮skie)
Kierownik Grupy Sprzeda偶owej, praca w terenie, umiej臋tno艣膰 pracy z grup膮, umiej臋tno艣膰 zarz膮dzania grup膮 w podleg艂ym oddziale
Euro Providus S.A. - 2016-09-14 - Krotoszyn (wielkopolskie)
- Wyb贸r cz艂onk贸w zespo艂u projektowego, utrzymanie kontaktu z klientem, sponsorem, monitorowanie statusu projektu, odpowiednie motywowanie cz艂onk贸w, zarz膮dzanie zespo艂em projektowym.- J臋zyk Rosyjski i Ukrai艅ski jest wymagany do porozumiewanie si臋 pomi臋dzy cz艂onkami zespo艂u oraz pozosta艂ymi pracownikami firmy oraz do kontaktu z kontrahentami, klientami z Rosji oraz Ukrainy.- Wynagrodzenie: 3800 - 4100 z艂/brutto/miesi臋cznie. Praca na umow臋 o prac臋 na czas okre艣lony od 01.02.2018 r. do 31.01.2019 r.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykszta艂cenie wy偶sze. Do艣wiadczenie NIE jest wymagane.
kontakt przez PUP - 2018-01-24 - Katowice (艣l膮skie)
Kierownik apteki - mgr farmacji
Firma Handlowa LISPOL Lisak Domicela - 2019-08-05 - Ryglice (ma艂opolskie)
ZARZ膭DZANIE DZIA艁EM ADMINISTRACJI I PODLEG艁YMI PRACOWNIKAMI. RAPORTOWANIE DO KOREA艃SKIEGO ZARZ膭DU I FIRMY MACIERZYSTEJ Z KOREI.
kontakt przez PUP - 2021-04-16 - M艂awa (mazowieckie)
obs艂uga klient贸w
kontakt przez PUP - 2017-03-01 - Sieradz (艂贸dzkie)
odpowiada za wynik finansowy, nadzoruje i koordynuje dzia艂ania zatrudnionych pracownik贸w, zarz膮dzanie operacyjne lokalem gastronomicznym z uwzgl臋dnieniem spraw pracowniczych, zaopatrzeniowych i administarcyjno-technicznych, uczestniczenie w procesie naboru, motywowanie i rozliczanie pracownik贸w, szkolenie i nadzorowanie, opracowywanie grafik贸w pracy zespo艂u, uczestniczenie w targach i spotkaniach biznesowych
FOOD VILLAGE ASSOCIATE Sp. z o.o. - 2017-02-18 - Pozna艅 (wielkopolskie)
planowanie, organizacja proces贸w produkcji
SDE SP脫艁KA Z OGRANICZON膭 ODPOWIEDZIALNO艢CI膭 - 2018-02-13 - Kostrzyn nad Odr膮 (lubuskie)