KIEROWNIK FIRMY SPRZĄTAJĄCEJ Wyszków oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: KIEROWNIK FIRMY SPRZĄTAJĄCEJ
Wynagrodzenie: od 2 000 PLN
Zakres obowiązków: - ZARZĄDZANIE PRACĄ EKIPY SPRZĄTAJĄCEJ,- ROZDZIAŁ OBOWIĄZKÓW WŚRÓD PODLEGŁEGO ZESPOLU (TAKŻE W JĘZYKU UKRAIŃSKIM LUB ROSYJSKIM),- PRZYGOTOWANIE I MODYFIKACJA GRAFIKÓW,- PRZESTRZEGANIE ZASAD BHP,- WSPÓŁPRACA Z BEŚPOŚREDNIM PRZEŁOŻONYM.
Data publikacji: 2017-06-09
Lokalizacja: Wyszków (mazowieckie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy: Wyszków, powiat: wyszkowski, woj: mazowieckieRodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
- ZARZĄDZANIE PRACĄ EKIPY SPRZĄTAJĄCEJ,- ROZDZIAŁ OBOWIĄZKÓW WŚRÓD PODLEGŁEGO ZESPOLU (TAKŻE W JĘZYKU UKRAIŃSKIM LUB ROSYJSKIM),- PRZYGOTOWANIE I MODYFIKACJA GRAFIKÓW,- PRZESTRZEGANIE ZASAD BHP,- WSPÓŁPRACA Z BEŚPOŚREDNIM PRZEŁOŻONYM.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: nie dotyczy
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: KIEROWNIK FIRMY SPRZĄTAJĄCEJ
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Wyszków
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: wyszkowski
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: kierownik firmy sprzątającej
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 03.07.2017
Data zakończenia pracy: 03.07.2019
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy:
Kierownik firmy sprzątającej (wymagany staż - lata: 1)
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
rosyjski, w mowie - podstawowy, w piśmie - podstawowy
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_1:
ukraiński, w mowie - podstawowy, w piśmie - podstawowy
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
planowanie, systematyzowanie, zarządzanie pracą podległego zespołu; znajomość j. ukraińsiego lub rosyjskiego- podstawy,
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 1
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Wyszkowie
Adres pracodawcy:
Tadeusza Kościuszki 15, 07-200 Wyszków, powiat: wyszkowski, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
cv, dokumenty potwierdzające posiadane doświadczenie zawodowe
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
Powiat pracodawcy: wyszkowski
Gmina pracodawcy: Wyszków
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Wyszków
Ulica pracodawcy: Tadeusza Kościuszki
Numer budynku pracodawcy: 15
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Wyszkowie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 8
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
pozostaleDane_wykorzystanieOferty: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: kierownik firmy sprzątającej
Data dodania oferty pracy: 12.06.2017
Oferta pracy ważna do: 22.06.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 12.06.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 09.06.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
• Zarządzanie zleceniami klientów • Rozwiązywanie zapytań klientów i dostawców• Sporządzanie dokumentacji i relacjonowanie postępem projektu• Planowanie, koordynowanie i prowadzenie projektów w ramach rozwoju firmy • Definiowanie celów projektu w tym nadzorowanie, kierowanie budżetem projektu, terminami i jakością z pomocą systemów zarzadzania jakością (VDA, ISO 9000, TS 16949)
Aurecon Personalservice GmbH - 2016-12-16 - Niemcy (Niemcy)
zarządzanie grupą pracowników prace biurowe związane z prowadzeniem piekarnii
PIEKARNIA "Jan i Grażyna Dmochowscy" Spółka Cywilna w Ciechanowie - 2017-06-18 - Ciechanów (mazowieckie)
strzyżenie damskie - męskie, farbowanie, modelowanie włosów
MAŁGORZATA GACH SALONY FRYZJERSKIE VIVA - 2018-01-04 - Kraków (małopolskie)
samodzielne organizowanie i kierowanie bieżącą działalnością sklepu
odpowiedzialność za realizacje planów sprzedażowych
odpowiedzialność za wysoki standard obsługi klienta
delegowanie i kontrola zadań
Media Expert - 2016-05-31 - Zielona Góra (lubuskie)
Kierownik magazynu
"CERVAX" Ceremuga Wojciech - 2017-11-13 - Śleszowice (małopolskie)
Planowanie pracy zespołu 8-12 osób. Współpraca i egzekwowanie zadań.
Pienio Klaudia PPUH Claudie Design - 2016-06-27 - Oborniki Śląskie (dolnośląskie)
Roznoszenie ulotek
kontakt przez OHP - 2016-01-13 - Czerwionka-Leszczyny (śląskie)
Obsługa klienta, przyjmowanie i rozkładanie towaru.
DROPS Marzena Habdas - 2016-04-26 - Jurata (pomorskie)
praca na hali sprzedaży, tworzenie zamówień, zarzadzanie persomelem, prowadzenie marketu wg. standardów firmy
Dino Polska SA - 2017-04-12 - Bieżuń (mazowieckie)
Nadzorowanie pracy pracowników pochodzenia ukraińskiego, wydawanie poleceń i bezpośredni nadzór nad wykonywanymi czynnościami względem projektu inwestora, wytycznych projektu i nanoszonych zmian oraz zliczanie czasu pracy, czynności kadrowe oraz rozwiązywanie bieżących problemów pracowników .
ZAKŁAD REMONTOWO-BUDOWLANY ANDRZEJ ROSOCHACKI - 2017-10-24 - Sulęcin (lubuskie)
Oferta zgłoszona jest w ramach realizacji projektu pt. Aktywizacja zawodowa osób bezrobotnych 30+ (2017), współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego - Lubuskie 2020 obejmującego aktywizację osób bezrobotnych, spełniających kryteria dostępu - są to osoby w wieku 30 lat i więcej znajdujące się w szczególnej sytuacji na rynku pracy:- osoby starsze po 50 roku życia,- kobiety,- osoby z niepełnosprawnościami,- osoby długotrwale bezrobotne,- osoby o niskich kwalifikacjach.
Sobieraj Krzysztof ZAKŁAD PRZETWÓRSTWA MIĘSNEGO - 2017-06-30 - Krzeszyce (lubuskie)
1. ROZDZIELANIE ZADAŃ PRACOWNIKOM2.KONTROLA I NADZÓR NAD PRAWIDŁOWĄ REALIZACJĄ ROBÓT BUD. 3.NADZÓR NAD PODWYKONAWCAMI4.NADZÓR NAD JAKOŚCIĄ WYKONANYCH ROBÓT, TERMINOWOŚCIĄ5. REALIZACJA PRAC ZGODNIE Z HARMONOGRAMEM I BUDŻETEM
FIRMA BUDOWLANA ARKADA MIELEC SP. Z O.O. - 2018-02-06 - Rzeszów (podkarpackie)
j.w.
Grupa Profas Sp. z o.o. - 2016-04-29 - Brwinów (mazowieckie)
wykształcenie kierunkowe budowlane,nadzór na jakością i terminowością prac, umiejętność czytania i analizowania dokumentacji budowlanej, zarządzanie pracą podległego personelu, dobra organizacja pracy.
FIRMA BUDOWLANA ARKADA MIELEC SP. Z O.O. - 2017-06-27 - Mielec (podkarpackie)
organizacja pracy podległym pracownikom tj. tokarzom, frezerom, szlifierzom, slusarzom
Wielobranżowy Zakład Produkcyjno-Handlowy LEMET - 2016-07-08 - Żelechów (mazowieckie)
Stolarka ogólnobudowlana, hydraulika, prace drobne, naprawa elektryczna, praca na wysokości powyżej 1m.
Urząd Gminy Białogard - 2018-06-18 - Białogard (zachodniopomorskie)
Montaż instalacji wod-kan i CO oraz wentylacji
kontakt przez PUP - 2017-04-25 - Łódź (łódzkie)
Zarządzanie, nadzorowanie i kierowanie bieżącą działalnością Sekcji Świadczeń Rodzinnych, zapewnienie właściwej organizacji pracy Sekcji, dokonywanie podziału zadań, nadzór nad planowaną i terminową realizacją przypisanych Sekcji zadań, przyjmowanie, kompletowanie i weryfikacja wniosków wraz z niezbędnymi załącznikami do ustalenia prawa do świadczeń rodzinnych, świadczeń z funduszu alimentacyjnego oraz świadczeń wychowawczych, wprowadzanie danych do programu komputerowego, prowadzenie rejestrów (decyzji, zasiłków, świadczeniobiorców), analizowanie pod względem merytorycznym treści wniosków oraz załączonej do nich dokumentacji o przyznanie świadczeń rodzinnych, świadczeń z funduszu alimentacyjnego oraz świadczeń wychowawczych, przygotowywanie pism do wnioskodawców o uzupełnienie stwierdzonych w toku analizy ewentualnych braków dokumentacyjnych współpraca z wnioskodawcami, instytucjami i organizacjami w zakresie pozyskiwania i sprawdzania dokumentacji niezbędnej dla przyznania prawa do świadczeń rodzinnych, świadczeń z funduszu alimentacyjnego oraz świadczeń wychowawczych, przygotowywanie projektów decyzji przyznających prawo do świadczeń rodzinnych, świadczeń z funduszu alimentacyjnego oraz świadczeń wychowawczych, sporządzanie sprawozdań, wyjaśnianie okoliczności budzących wątpliwości, mogących mieć wpływ na prawo do świadczeń rodzinnych, świadczeń z funduszu alimentacyjnego oraz świadczeń wychowawczych, prowadzenie postępowań w sprawie ustalenia nienależnie pobranych świadczeń rodzinnych, świadczeń z funduszu alimentacyjnego oraz świadczeń wychowawczych, prowadzenie pełnej dokumentacji związanej z wypłatą świadczeń; sporządzanie list wypłat, tworzenie, bieżące prowadzenie i aktualizacja wykazów, informacji i rejestrów przyznanych świadczeń, zapewnienie funkcjonowania w Sekcji Świadczeń Rodzinnych adekwatnej, skutecznej i efektywnej kontroli zarządczej.
Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Pruszczu Gdańskim - 2016-03-31 - Pruszcz Gdański (pomorskie)
Organizowanie i prowadzenie robót zgodnie z zawartymi umowami,dokumentami projektowymi, opisem technicznym oraz wymogamisztuki budowlanej., praca wgodz. 7-15
PG Budowa s.c - 2017-07-14 - Brzezie (opolskie)
do uzgodnienia
Stacja Paliw ZAKOLE; Złoty Pałac Grażyna Orłowska - 2017-07-03 - Rudna Mała (podkarpackie)
wykształcenie zawodowe
Gembiak - Mikstacki Spółka jawna - 2016-09-27 - Krotoszyn (wielkopolskie)
montaż płytek drukowanych, testowanie urządzeń
kontakt przez PUP - 2016-06-21 - Bartoszyce (warmińsko-mazurskie)
organizacja pracy oddziału, zarządzanie podległym zespołem pracowników, nadzór nad realizacja planów sprzedażowych, podejmowanie lokalnych działań marketingowych
STEFCZYK FINANSE TZ SKOK Sp. z o.o Spółka komandytowo-akcyjna - 2016-01-11 - Limanowa (małopolskie)
- prowadzenie budowy w sposób zgodny z wiedzą i sztuką budowlaną oraz prawem budowlanym;- bezpośredni nadzór realizacji robót w oparciu o wymagania kontraktu, dokumentację techniczną, harmonogramy i plany organizacji robót, jakości, kontroli i badań;- koordynację robót realizowanych przez podwykonawców i gromadzenie odpowiedniej dokumentacji;- weryfikacja jakościowa i ilościowa wykonywanej pracy podwykonawców;- dbanie o prawidłowy obieg dokumentacji budowlanej; - sporządzanie dokumentacji powykonawczej;- dbanie o przestrzeganie zasad BHP;- przygotowywanie odpowiednich dokumentów niezbędnych do wystawienia faktur;- uczestnictwo przy zamknięciu i odbiorze budów.
ZAKŁAD PRODUKCJI KONSTRUKCJI "MOSTOSTAL ROPCZYCE" Sp. z o.o. - 2017-09-18 - Ropczyce (podkarpackie)
praca w chińskim markecie, nawiązywanie utrzymywanie kontaktów z kontrahentami z Chin, współpraca z chińskim Zarządem Spółki, nadzorowanie pracy podległych pracowników, obsługa klientów polskich i chińskich
kontakt przez PUP - 2017-06-14 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
zgodnie ze stanowiskiem; godziny pracy: 7.00- 15.00
Zakład Gospodarki Komunalnej w Dębnicy Kaszubskiej Spółka z o.o - 2017-09-11 - Dębnica Kaszubska (pomorskie)
planowanie, koordynacja i kontrola realizacji zadań zarządzanie podległym zespołem pracownikówpodejmowanie działań mających na celu optymalizację i doskonalenie procesówwspółpraca przy wdrażaniu nowych produktów i technologii
DG Meble Ewa Dziurzyńska - 2018-02-27 - Jasień (lubuskie)
-przyjmowanie towaru do magazynu-zapewnienie bezpiecznego przechowywania towaru-dbałość o porządek na magazynie-wprowadzenie towarów do ewidencji prowadzonej w programie SUBIEKT
kontakt przez PUP - 2017-03-29 - Staniszewo (pomorskie)
Brak danych
GMINNA SPÓŁDZIELNIA "SAMOPOMOC CHŁOPSKA" W JASIONCEE - 2018-01-03 - Stobierna (podkarpackie)
- Przeglądy i naprawy, konserwacje i wykonywanie prac konserwacyjno-remontowych, 00- Kontakt telefoniczny: 660-633-950, e-mail: kadry (at) zamek-gniew.pl
ZAMEK GNIEW SP. Z O.O - 2018-07-19 - Gniew (pomorskie)