KIEROWNIK FERMY Międzybórz oferta pracy Illustro Doradztwo S.C.
Stanowisko: KIEROWNIK FERMY
Wynagrodzenie: od 6 000 PLN
Zakres obowiązków: Czego oczekujemy od kandydata:Znajomości branży hodowlanej i doświadczenie w hodowli zwierząt na potrzeby produkcyjne.Wykształcenia min. średniego: rolnicze, zootechniczne, weterynaryjne lub pokrewne.Umiejętności zarządzania zespołem.Dobrej organizacji pracy i dyspozycyjności.Czynnego prawa jazdy kat. BZnajomości pakietu MS Office, w tym Excel.Co oferujemy:Wysoce konkurencyjne wynagrodzenie na rynku pracy.Dodatkowe świadczenia w przypadku relokacji – zapewniamy urządzone mieszkanie ok. 100 m2.Samochód służbowy.Pracę w firmie rodzinnej z tradycjami, będącej liderem w swojej branży.Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę, w firmie o przyjaznej dla pracownika kulturze organizacyjnej.Możliwość rozwoju kompetencji (m. in. poprzez szkolenia) oraz awansu.
Data publikacji: 2019-07-01
Lokalizacja: Międzybórz (dolnośląskie)
Pracodawca: Illustro Doradztwo S.C.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:56-513 Międzybórz 30, powiat: oleśnicki, woj: dolnośląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Czego oczekujemy od kandydata:Znajomości branży hodowlanej i doświadczenie w hodowli zwierząt na potrzeby produkcyjne.Wykształcenia min. średniego: rolnicze, zootechniczne, weterynaryjne lub pokrewne.Umiejętności zarządzania zespołem.Dobrej organizacji pracy i dyspozycyjności.Czynnego prawa jazdy kat. BZnajomości pakietu MS Office, w tym Excel.Co oferujemy:Wysoce konkurencyjne wynagrodzenie na rynku pracy.Dodatkowe świadczenia w przypadku relokacji – zapewniamy urządzone mieszkanie ok. 100 m2.Samochód służbowy.Pracę w firmie rodzinnej z tradycjami, będącej liderem w swojej branży.Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę, w firmie o przyjaznej dla pracownika kulturze organizacyjnej.Możliwość rozwoju kompetencji (m. in. poprzez szkolenia) oraz awansu.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: dwie zmiany
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 6 000 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: ZŁ BRUTTO
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy wymagana jest praca w dni wolne od pracy?: 1
Nazwa stanowiska: KIEROWNIK FERMY
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Międzybórz
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: dolnośląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: oleśnicki
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Międzybórz
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
kierownik produkcji w przedsiębiorstwie hodowlanym
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca w wolne dni
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 6 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.08.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: zarządzanie przedsiębiorstwem
Wymagane uprawnienia / certyfikaty:
rozwój kompetencji i umiejętności społecznych w zakresie komunikacji interpersonalnej, nawiązywania kontaktów, rozwiązywania konfliktów
Nazwa pracodawcy: Illustro Doradztwo S.C.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Oleśnicy
Adres pracodawcy:
Cygana 4, 45-131 Opole, powiat: m. Opole, woj: opolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
wykształcenie średnie min: rolnicze, zootechniczne, weterynaryjne lub pokrewne,prowadzenie fermy produkcyjnej-kaczki, gęsi, organizacja pracy i kierowanie 20-osobowym zespołem pracowników, nadzór zootechniczny nad stadem, prowadzenie pełnej dokumentacji fermowej i raportowanie do kadry zarządzającej, współpraca z wszystkimi działami firmy oraz instytucjami prowadzącymi nadzór w zakresie hodowli,planowanie potrzeb hodowlanych w oparciu o potrzeby produkcyjne,dbałość o dobrostan zwierząt,optymalizacja kosztów zakupów na potrzeby prowadzenia fermy.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: opolskie
Powiat pracodawcy: m. Opole
Gmina pracodawcy: Opole
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Opole
Ulica pracodawcy: Cygana
Numer budynku pracodawcy: 4
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Oleśnicy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika:
kierownik produkcji w przedsiębiorstwie hodowlanym
Data dodania oferty pracy: 01.07.2019
Oferta pracy ważna do: 31.07.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 01.07.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 01.07.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?57698213208f8a8c295d468df5e5fa5a
Podobne oferty pracy
robienie paznokci, drobne zabiegi kosmetyczne
Mobilny Gabinet Kosmetyczny Joanna Pniewska - 2016-03-04 - Ostróda (warmińsko-mazurskie)
Kontrola jakości gotowego produktu (butelki plastikowe), pakowanie
RANDSTAD POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-07-29 - Dąbrowa Górnicza (śląskie)
praca fizyczna związana z trybowaniem i obróbką elementów drobiowych
kontakt przez PUP - 2015-11-12 - Trzebiechów (lubuskie)
przygotowywanie posiłków w żywieniu zbiorowym
FENIKS Spółka z o o.o. - 2019-01-11 - Jastrzębia Góra (pomorskie)
zarządzanie grupą pracowników prace biurowe związane z prowadzeniem piekarnii
PIEKARNIA "Jan i Grażyna Dmochowscy" Spółka Cywilna w Ciechanowie - 2017-06-18 - Ciechanów (mazowieckie)
zarzadzanie personelem, obsługa systemu informatycznego, zarządzanie przepływem asortymentu, dbałość o standardy handlowe firmy, praca na dwie zmiany (6.00-14.00, 14.00-22.00)
kontakt przez PUP - 2016-04-27 - Zawidów (dolnośląskie)
przydział pracy podległym pracownikom, naprawa samochodów
"Jakontrans" Sp-ka z o.o. - 2015-12-12 - Grabanów-Kolonia (lubelskie)
Zapewnienie prawidłowego funkcjonowania całego sklepu, kierowanie pracą pracowników, planowanie czasu pracy pracowników.
TOMI MARKT SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-02-08 - Dobrodzień (opolskie)
przygotowywanie manicure i pedicure z dojazdem do klienta ,obsługa klientów w języku chińskim.
kontakt przez PUP - 2018-06-07 - Piaseczno (mazowieckie)
opiekunka dziecięca
kontakt przez PUP - 2018-01-26 - Mielec (podkarpackie)
Kierowanie zakładem. Wdrażanie nowych produktów
kontakt przez PUP - 2016-05-02 - Częstochowa (śląskie)
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku: opracowanie projektów planów finansowych w zakresie utrzymania i ochrony dróg i mostów, realizowanie zadań w zakresie inżynierii ruchu- opracowywanie i uzgadnianie projektów organizacji ruchu, wydawanie zezwoleń na zajęcie pasa drogowego, na zjazdy z dróg, roboty na obiektach mostowych, prowadzenie gospodarki gruntami i innymi nieruchościami pozostającymi w Zarządzie, dokonywanie pomiarów ruchu drogowego, koordynowanie zimowym utrzymaniem dróg i mostów, zlecanie robót utrzymaniowych, organizowanie przetarów, zawieranie umów w zakresie robót na drogach i mostach, przygotowywanie dokumentacji technicznych, odbiory robót, prowadzenie ksiąg budowlanych dróg, mostów, budynków i baz, prowadzenie spraw związanych z ochroną środowiska, przygotowywanie okresowych sprawozdań, inne prace zlecone przez bezpośredniego przełożonego. Ogłoszenie o naborze na stanowisko pracy znajduje się na stronie https://www.bip.zdpndg.pl/ w zakładce praca.
Zarząd Dróg Powiatowych w Nowym Dworze Gdańskim - 2018-12-06 - Nowy Dwór Gdański (pomorskie)
1. Administrowanie szkołą:prowadzenie rejestru umów administrowania budynku,zaopatrywanie placówki w sprzęt szkolny i gospodarczy, pomoce naukowe oraz środki czystości, zapewnianie sprawności techniczno-eksploatacyjnej budynku szkoły,dbanie o prawidłową organizację zabezpieczenia i ochronę mienia,prowadzenie spraw związanych z remontami i naprawami,dbanie o stan sanitarny i estetykę obiektu oraz terenu wokól niego,przestrzeganie terminów obowiązkowych przeglądów instalacji i sprzętu w budynku,dokumentowanie przebiegu prac związanych z przygotowaniem i wykonywaniem remontów i prac modernizacyjnych zgodnie z prawem zamówień publicznych.2.Sprawy kadrowe:prowadzenie akt personalnych wszystkich pracowników szkoły,ustalanie wynagrodzeń zgodnie z przepisami,przygotowywanie umów dla nauczycieli i pracowników szkoły,wypisywanie zaświadczeń dla pracowników dotyczących zatrudnienia.3.Prowadzenie dokumentacji Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych zgodnie z obowiązującymi przepisami.4. Zarządzanie pracownikami:kierowanie zespołem pracowników obsługi,opracowywanie przydziałów i zakresów czynności dla wszystkich pracowników obsługi zatrudnionych w szkole.5.Prowadzenie spraw związanych z finansami i rachunkowością:opracowywanie z dyrektorem i głównym księgowym projektów planów finansowych,organizowanie inwentaryzacji,ewidencjonowanie i opisywanie faktur,przestrzeganie dyscypliny budżetowej,sporządzanie sprawozdań.
I Liceum Ogólnokształcące im. Władysława Broniewskiego w Bolesławcu - 2018-05-16 - Bolesławiec (dolnośląskie)
nauczyciel w oddziale przedszkolnym
Zespół Placówek Oświatowych im. ks. Andrzeja Przybyły SDB - 2018-05-04 - Barnówko (zachodniopomorskie)
Prace pomocnicze w kuchni
KASSANDRA - Restauracja-Hotel Jakubowscy - 2016-09-20 - Węgierki (wielkopolskie)
zarządzanie zespołem, zamawianie towaru, zamawianie towaru z Chin, prowadzenie dokumentacji w języku polskim i chińskim, współpraca z kontrahentami z Azji
DDM SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-11-18 - Białystok (podlaskie)
Praca na hali. Tworzenie zamówień. Zarządzanie personelem, prowadzenie marketu wg standardów firmy. Wykształcenie min. średnie. Doświadczenie zawodowe w branży spożywczej. Książeczka sanepid. Umiejętność zarządzania zespołem.
Dino Polska S.A. - 2016-03-04 - Jadów (mazowieckie)
Sprzedawca w sklepie zoologicznym
kontakt przez PUP - 2018-03-07 - Krosno (podkarpackie)
- Kierowanie Działem Eksportu.- Rozwijanie sprzedaży eksportowej.- Aktywne poszukiwanie nowych klientów eksportowych.- Realizowanie planów sprzedaży i zadań jakościowych.- Negocjowanie i ustalanie warunków handlowych z kontrahentami.- Wyjazdy zagraniczne do klientów oraz potencjalnych klientów.- Akceptacja, kontrola i nadzór nad całą dokumentacją sporządzaną w Dziale Eksportu.
INSTAL PROJEKT GAWŁOWSCY ŚCIERZYŃSCY SPÓŁKA JAWNA - 2017-04-28 - Nowa Wieś (kujawsko-pomorskie)
nadzór nad sekcją ds warunków sanitarno-higienicznych w obiektach komunalnych
POWIATOWA STACJA SANITARNO EPIDEMIOLOGICZNA - 2018-04-06 - Inowrocław (kujawsko-pomorskie)
profesjonalna obsługa baru, organizacja pracy, dyspozycyjność
kontakt przez PUP - 2016-02-18 - Zakopane (małopolskie)
montaż instalacji elektrycznych przy urządzeniach dźwigowych
kontakt przez PUP - 2018-07-04 - Mława (mazowieckie)
doręczanie korespondencji i przekazów pieniężnych, prowadzenie ewidencji korespondencji, wsparcie placówki pocztowej w innych zadaniach, kontakt z klientami Poczty Poskiej S.A
Poczta Polska S.A. - 2017-12-01 - Tychy (śląskie)
Nadzór nad pracą biura, specjalizującego się w paszportyzacji: sieci telekomunikacyjnych - sieci światłowodowych (FTTx), sieci HFC CATV (koncentrycznych RF + światłowodowych), kanalizacji, przyłączy i szaf telekomunikacyjnych oraz zasilania urządzeń telekomunikacyjnych. Nadzór sprawowany ma być nad harmonogramami realizacji zleconych zadań, raportowanie postępu prac i wykonania planów, organizacja bieżącej pracy biura projektowego, wprowadzenie odpowiednich procedur pracy biura.
APROJEKT Jacek Szymczak - 2017-05-18 - Siedlce (mazowieckie)
Spawanie spoin w osłonie gazów CO2,przygotowanie spoin, oszlifowanie,czytanie rysunku tech.
MOSTOSTAL CHOJNICE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2018-10-15 - Chojnice (pomorskie)
sprzedaż i obsługa w barze
USŁUGI GASTRONOMICZNE ŁUKASZ KRUPA - 2017-01-25 - Mrzeżyno (zachodniopomorskie)
ZARZĄDZANIE PROJEKTEM W ZAKRESIE JAKOŚCI USŁUG ORAZ KOSZTÓW. TWORZENIE HARMONOGRAMÓW.USTALANIE ZAPOTRZEBOWŃ MATERIAŁOWYCH.KOORDYNACJA PRAC DOSTAWCÓW I WYKONAWCÓW.RAPORTOWANIE- PROWADZENIE SPRAWOZDAWCZOŚCI. AKTUALIZACJA DANYCH W PLIKACH WSPOMAGAJĄCYCH. WSPÓŁPRACA Z KLIENTAMI W ZAKRESIE UTRZYMANIA ORAZ ROZWOJU FIRMY NA RYNKU KRAJOWYM I ZAGRANICZNYM. OPTYMALIZACJA PROCESU ZABUDOWY ORAZ ROZWIĄZAŃ TECHNICZNYCH.KOORDYNOWANIE ZMIAN KONSTRUKCYJNYCH NA WNIOSEK KLIENTA LUB W CELU OBNIŻENIA KOSZTÓW PROJEKTU. WSPÓŁPRACA Z KIEROWNIKAMI, MAJSTRAMI BUDOWY.
ZAKŁADY MAGNEZYTOWE "ROPCZYCE" SPÓŁKA AKCYJNA - 2019-02-18 - Ropczyce (podkarpackie)
- Nadzór podleglych pracowników, - Przyjmowanie zleceń, - Obsługa systemu informatycznego, - Kontakt z klientem, - Przygotowywanie ofert, - Zamawianie materiałów, - Rozliczanie zleceń. Oferta dostępna w sali D, B. Praca w godz.: 8:00-16:00. Kontakt z pracodawcą - e-mail: robert.barwasny (at) pzn.com.pl
Przedsiębiorstwo Zarządzania Nieruchomościami Sp. z o.o. - 2017-08-09 - Wrocław (dolnośląskie)
23. Ogólny zakres obowiązków:1Do obowiązków Kierownika należy:a)znajomość modułów MMSD, FIAA, FI oraz FIFM ;b)dokonywanie kontroli poprawności w ZWSI RON przyjmowanych środków trwałych i mienia;c)okresowa weryfikacja zapisanych danych w ZWSI RON z dokumentarni źródłowymi (w zakresie niezbędnym do zagwarantowania poprawności zapisów),d)uzgadnianie wykazów wzajemnych wyłączeń przekazanych / otrzymanych środków obrotowych i trwałych między jednostkami,e)prowadzenie inwentaryzacji drogą weryfikacji zapisów kont księgowychf)znać przepisy wewnętrzne funkcjonujące w jednostce (instrukcję obiegu, politykę rachunkowości, plan kont) oraz instrukcję dotyczącą programu ZWSI RON oraz proponować zmiany w nich w zakresie niezbędnym do zadań sekcji nadzoru i kontroli,g)prowadzenie bieżącej kontroli poprawności zapisów w Księdze Głównej w zakresie zdarzeń gospodarczych (szczególnie dotyczących materiałów i środków trwałych);h)księgowanie przebiegu amortyzacji w module FIAA i uzgadnianie kont zespołu O", (wykonaniem tablicy amortyzacji środków trwałych w module FIAA),i)ocena i określanie błędów w zakresie poprawności wykonywanych zdarzeń gospodarczych w modułach MMSD i FIAA (szczególnie w zakresie zamykania poszczególnych miesięcy roku);j)udział w prowadzonych nadzorach służbowych związanych z realizacją planu kontroli Głównego Księgowego.k)umiejętność obsługi programów pakietu MS Office (Word, Excel, Power Point);l)umiejętność obsługi poczty elektronicznej oraz sieci MINET-Z; m)w zakresie archiwowania dokumentów:- sporządzanie niezbędnych wydruków,- po zakończeniu roku budżetowego przygotować dokumenty do zszycia;n)w pozostałym zakresie:- wykonywanie i prowadzenie niezbędnej korespondencji dotyczącej określonych powyżej obowiązków;- w razie nieobecności zastępowanie pracownika zgodnie z planem zastępstw,- znajomość instrukcji obiegu dokumentów księgowych (udział w wykonywaniu instrukcji obiegu dokumentów księgowych wnioskowanie w nim zmian, udzielanie wyjaśnień na temat obiegu dokumentów, egzekwowanie ustalonego obiegu dokumentów, kontrola i weryfikacja obiegu poszczególnych dokumentów, sprawdzanie poprawności działania poszczególnych etapów obiegu)- systematyczne studiowanie przepisów finansowych, podwyższenie swoich kwalifikacji zawodowych, branie udziału w szkoleniach fachowych oraz współpracowanie z pozostałymi pracownikami Pionu Głównego Księgowego w celu osiągnięcia jak najlepszych wyników oraz wyeliminowania nieprawidłowości- Bieżąca współpraca z poszczególnymi sekcjami PGK w zakresie ciągłej analizy realizacji planu wydatków na każdym etapie w celu wyeliminowania przekroczeń i zagrożeń w zakresie braku planu finansowego oraz przygotowanie informacji w tym zakresie głównemu księgowemu;- opracowanie i systematyczne uaktualnianie obowiązków podległych pracowników, stawianie zadań i rozliczenia z ich wykonania podległym pracownikom;- realizacja dodatkowych zadań i obowiązków powierzonych odrębnymi dokumentami m. in. rozkazem Dowódcy;2.Uprawnienia:a)zgłaszanie w formie ustnej lub pisemnej wszelkich nieprawidłowości i odstępstw od zakresu obowiązków;b)odmowa wykonania polecenia przełożonego, które naraziłoby panią na odpowiedzialność karną i dyscyplinarną;c)w razie ujawnienia niezgodności na otrzymanym dokumencie zwrócić właściwemu rzeczowo pracownikowi w celu uzupełnienia.5. Odpowiedzialność:a)terminowe wykonanie powierzonych zadań służbowych i poleceń przełożonych zgodnie z obowiązującymi przepisami;b)przestrzeganie porządku i dyscypliny pracy;c)przestrzeganie przepisów o ochronie tajemnicy służbowej i państwowej;d)należytą dbałość o powierzone mienie,3. Kierownik Sekcji współuczestniczy w:1) procesie zmian obiegu dokumentacji w zakresie realizowanych obowiązków (udział w wykonywaniu instrukcji obiegu dokumentów księgowych, polityce rachunkowości i procedur wewnętrznych, wnioskowanie w nich zmian).
JEDNOSTKA WOJSKOWA- Baza Lotnictwa Transportowego - 2019-02-19 - Powidz (wielkopolskie)
obsługa klienta na sali sprzedaży, obsługa kasy fiskalnej, (nie wymagamy doświadczenia) towarowanie sklepu, prace porządkowe.
"POLOMARKET" Sp.z.o.o. - 2017-09-13 - Czempiń (wielkopolskie)