KIEROWNIK DZIENNEGO DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ "PRZY PLACU WOLNOŚCI" Racibórz oferta pracy Ośrodek Pomocy Społecznej
Stanowisko: KIEROWNIK DZIENNEGO DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ "PRZY PLACU WOLNOŚCI"
Wynagrodzenie: od 2 600 PLN
Zakres obowiązków: Szczegółowe informacje na stronie interntowejhttp://bip.ops-raciborz.pl/menu-przedmiotowe/praca-ogloszenia/ogloszenie-o-naborze-kandydatow-na-wolne-kierownicze-stanowisko-urzednicze-kierownika-dziennego-domu-pomocy-spolecznej-przy-placu-wolnosci-w-raciborzu-19-08-2020r-.html
Data publikacji: 2020-08-21
Lokalizacja: Racibórz (śląskie)
Pracodawca: Ośrodek Pomocy Społecznej
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Sienkiewicza 1, 47-400 Racibórz, powiat: raciborski, woj: śląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Szczegółowe informacje na stronie interntowejhttp://bip.ops-raciborz.pl/menu-przedmiotowe/praca-ogloszenia/ogloszenie-o-naborze-kandydatow-na-wolne-kierownicze-stanowisko-urzednicze-kierownika-dziennego-domu-pomocy-spolecznej-przy-placu-wolnosci-w-raciborzu-19-08-2020r-.html
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|13
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 600 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku:
Wysokość wynagrodzenia do uzgodnienia z pracodawcą
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Nazwa stanowiska:
KIEROWNIK DZIENNEGO DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ "PRZY PLACU WOLNOŚCI"
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Racibórz
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 24
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: raciborski
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 2411
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Racibórz
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
pozostali kierownicy do spraw zarządzania zasobami ludzkimi
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 600 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.10.2020
Nazwa pracodawcy: Ośrodek Pomocy Społecznej
danePracodawcy_nip: 6391696887
danePracodawcy_regon: 003457272
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Raciborzu
Adres pracodawcy:
Sienkiewicza 1, 47-400 Racibórz, powiat: raciborski, woj: śląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
informacje na temat wymaganych dokumentów dostępne na stronie internetowej: http://bip.ops-raciborz.pl/menu-przedmiotowe/praca-ogloszenia/ogloszenie-o-naborze-kandydatow-na-wolne-kierownicze-stanowisko-urzednicze-kierownika-dziennego-domu-pomocy-spolecznej-przy-placu-wolnosci-w-raciborzu-19-08-2020r-.html
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon, poczta
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: śląskie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 24
Powiat pracodawcy: raciborski
danePracodawcy_kodPowiatu: 2411
Gmina pracodawcy: Racibórz
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Racibórz
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0942469
Adres strony pracodawcy: www.ops-raciborz.pl
Ulica pracodawcy: Sienkiewicza
Numer budynku pracodawcy: 1
Profil działalności pracodawcy:
Pozostała pomoc społeczna bez zakwaterowania, gdzie indziej niesklasyfikowana
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Raciborzu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|121290
Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali kierownicy do spraw zarządzania zasobami ludzkimi
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|211
Data dodania oferty pracy: 21.08.2020
Oferta pracy ważna do: 31.08.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 21.08.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 21.08.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?b3a1dc0ac59501e367e266b7a34427ba
Podobne oferty pracy
międzynarodowy przewóz towarów, praca na Rosję, Kazachstan, Uzbekistan, Białoruś
kontakt przez PUP - 2018-01-22 - Grabanów-Kolonia (lubelskie)
Uruchomienie i organizacja nowego zakładu mechanicznego
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO USŁUGOWO PRODUKCYJNE KRAK-OLD SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-04-16 - Brzezie (małopolskie)
Sprzątanie pomieszczeń biurowych, sanitarnych, szatni, mycie pojemników, okien, drzwi, obsługa maszyny czyszczącej.
kontakt przez PUP - 2019-08-29 - Jaworzno (śląskie)
prace ogólnobudowlane, prowadzenie Dziennika Budowy, nadzór na pracownikami
ZAKŁAD ROBÓT INŻYNIERYJNYCH Sp. z o. o. - 2019-10-28 - Katowice (śląskie)
w/g stanowiska
kontakt przez PUP - 2018-11-19 - Kielce (świętokrzyskie)
Nadzór nad prawidłowym funkcjonowaniem Działu Produkcji, wykonywanie zadań z obszaru produkcji zgodnie z obowiązującymi planami, nadzór nad przestrzeganiem zasad BHP i ochrony środowiska w podległym obszarze, nadzór pracy podległych pracowników, kontrolowanie planowości realizacji zadań produkcyjnych, podejmowanie działań w celu osiągnięcia jak najwyższej efektywności produkcji, aktywne uczestnictwo a procesie rekrutacyjnym na stanowiska produkcyjne, zapewnienie dokumentacji procesu i realizowanych zamówień, rozwiązywanie bieżących problemów, zawiązanych z przebiegiem procesu produkcji, przygotowywanie wymaganych analiz i raportów dotyczących obszaru produkcji, dokonywanie przesunięć pracowników na inne stanowiska w celu nabycia przez nich umiejętności obsługi jak największej ilości stanowisk pracy, prowadzenie korespondencji z firmami i instytucjami zewnętrznymi w zakresie obszaru odpowiedzialności, współpraca z innymi działami firmy, zapewnienie prawidłowych warunków BHP, przeprowadzanie okresowych ocen podległych pracowników, realizacja wymagań ZSZ zgodnego z wymaganiami norm ISO 14001 i ISO TS 16949, realizacja Polityki, celów i zadań ZSZ, aktywne poszukiwanie nowych rozwiązań i ulepszeń (KAIZEN), monitorowanie i raportowanie wyników własnych działań do bezpośredniego przełożonego, wykonywanie poleceń od przełożonego nie zawartych w w/w zakresie obowiązków, ale związanymi z prawidłowym funkcjonowaniem Działu Produkcji, prowadzenie szkoleń wstępnych na stanowisku pracy, prowadzenie szkoleń wstępnych i okresowych z zakresu Zintegrowanego Systemu Zarządzania wg matrycy kompetencji i zgodnie z obowiązującą procedurą treningową, prowadzenie dokumentacji poszkoleniowej dla wszystkich pracowników, współpraca z Pełnomocnikiem ds. ZSZ i koordynatorem ds. ISO 14001 w wyżej wymienionym zakresie, przestrzeganie kodeksu pracy, polskiego prawa i zasad obowiązujących w firmie, uczestnictwo we wszelkich zakładowych inicjatywach/organizacjach, odbywanie podróży służbowych, również zagranicznych, znajomość i przestrzeganie przepisów BHP, p.poż. i zasad obowiązujących w firmie.
Quality & Human Services Sp z oo - 2016-08-31 - Wykroty (dolnośląskie)
1. Kontrola i nadzór nad prawidłową realizacją robót,2. Zarządzanie pracownikami,3. Przestrzeganie harmonogramu robót,4. Rozliczanie okresowych przerobów,5. Nadzór nad jak jakością wykonanych robót
FIRMA BUDOWLANA ARKADA MIELEC SP. Z O.O. - 2019-07-19 - Mielec (podkarpackie)
aktywne pozyskiwanie nowych klientów na towary z branży narzędziowejwysoki poziom bieżącej obsługi klientów przygotowywanie ofert handlowych doradztwo techniczne w zakresie oferowanych produktówbudowa i utrzymywanie trwałych relacji z klientami
ELMET-RZESZÓW S.A. - 2016-01-29 - Rzeszów (podkarpackie)
- Prowadzenie postępowań administracyjnych w sprawach związanych z wydawaniem pozwoleń wodnoprawnych i innych spraw należących do organu właściwego do wydawania pozwoleń wodnoprawnych w tym samodzielna analiza formalna i rzeczowa wniosków (wraz z operatami wodnoprawnymi, instrukcjami gospodarowania wodą i innymi niezbędnymi dokumentami). Prowadzenie postępowań administracyjnych w sprawach ustanawiania stref ochronnych, urządzeń wodnych. Prowadzenie postępowań administracyjnych w sprawach podlegających zgłoszeniu, jeżeli organ I instancji wniósł sprzeciw oraz współpraca z użytkownikami wód. W zależności od potrzeb branie udziału w rozprawach administracyjnych oraz przeprowadzanie oględzin w terenie.- Wynagrodzenie: 2100 zł/brutto do indywidualnego ustalenia z pracodawcą. Praca na umowę o pracę na czas określony do 6 miesięcy, z możliwością podpisania kolejnej umowy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca w godzinach: 7:00-15:00. Wymagania: wykształcenie wyższe z zakresu ochrony środowiska, prawnicze lub administracyjne. Roczne doświadczenie w pracy związanej z wydawaniem decyzji administracyjnych. Znajomość gospodarki wodnej, melioracji, budownictwa wodnego, hydrotechniki, hydrologii, hydrogeologii. Umiejętność analitycznego myślenia, KPA, prawo wodne.
PAŃSTWOWE GOSPODARSTWO WODNE WODY POLSKIE/ Regionalny Zarząd Gospodarki Wodnej - 2018-10-10 - Katowice (śląskie)
Kierowanie zespołem pracowników i prowadzenie szkoleń pracowniczych, kontrola standardów jakości świadczonych usług, podejmowanie działań służących zwiększeniu poziomu sprzedaży. Miejsce pracy: Wrocław Kontakt kandydatów z pracodawcątelefoniczny. Oferta znajduje się w sali: G
kontakt przez PUP - 2016-07-15 - Wrocław (dolnośląskie)
Kierowanie pracami budowlanymi w woj. lubelskim oraz w delegacji na terenie kraju. Prowadzenie dokumentacji budowlanej. Koordynowanie prac na budowie.
PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO-MONTAŻOWE "MONTECH" SPÓŁKA Z O.O. - 2020-04-18 - Łuszczów Drugi (lubelskie)
- współpraca z wieloma zespołami, takimi jak Central Incubation oraz Freight w celu tworzenia, usprawniania i wdrażania procesów w COE, mających umożliwić osiągnięcie doskonałości operacyjnej w działaniach wspierających spedytorów i przewoźników oraz przyczynić się do efektywnego wzrostu i popularyzacji Uber Freight w Europie; - doskonalenie procesów w celu zapewnienia obsługi światowej klasy dla przewoźników i spedytorów Uber Freight; - identyfikowanie trendów w dziale pomocy oraz dostrzeganie możliwości ulepszeń i ich wdrażanie; - szczegółowa analiza danych i podejmowanie decyzji w oparciu o dane; -Współpraca z zespołem Insight i wykorzystywanie technik eksploracji procesów biznesowych oraz narzędzi w celu dostarczenia szczegółowych informacji na temat procesów operacyjnych; -Weryfikacja regulaminu firmy i dbałość o wysoki standard procesów w celu poprawy doświadczeń klientów i wzrostu efektywności; -Ścisła współpraca z zespołem operacyjnym Uber Freight, aby upewnić się, że zespół dostarcza odpowiednich informacji, mających na celu poprawę doświadczeń Przewoźników i Spedytorów; -Dostarczanie analiz i przydatnych informacji dla planu rozwoju CommOps Freight; -Stwarzanie możliwości: prowadzenie własnego zespołu i współpraca z rolami koordynującymi i pomocniczymi w celu wprowadzenia zmian; -Współpraca z zespołami Learning & Development w celu dostarczania odpowiednich materiałów szkoleniowych (szkolenie nowych pracowników oraz ciągłe poszerzanie wiedzy i umiejętności).
kontakt przez PUP - 2020-04-03 - Kraków (małopolskie)
-
CASABLANCA CATERING Sp. z o.o. - 2017-03-21 - Białystok (podlaskie)
Odpowiedzialność za utrzymanie wyników sklepu na odpowiednim poziomie, zarządzanie, motywowanie zespołu, przyjmowanie dostaw, praca zgodna z procedurami i standardami firmowymi, dbanie o czystość w miejscu pracy, układanie grafiku pracy.
DEALZ POLAND SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-07-30 - Ostrołęka (mazowieckie)
Kierowanie zespołem, kontakt z klientem, znajomość metodologii Agil, usprawnienie procesów realizacji zadań zespołu, kontakt z klientem w USA i Rosji.
kontakt przez PUP - 2018-04-20 - Kraków (małopolskie)
kierownik marketu
Dino Polska S.A. - 2016-01-11 - Koziegłowy (wielkopolskie)
- montaż konstrukcji stalowych- montaż fasad szklano-aluminiowych- montaż drzwi i okien- wykonywanie powyższych czynności z wykorzystaniem wskazanych urządzeń: wkrętarko-wiertarka Hilti SF 14-A, szlifierka kątowa Hilti AG 125-A, niwelator laserowy Hilti PR30-HVSMiejsce wykonywania pracy: Łódź + delegacje
kontakt przez PUP - 2019-10-17 - Łódź (łódzkie)
Odpowiedzialność za wdrażanie nowych produktów kuchni, przygotowywanie potraw zgodnie ze standardami firmy, przestrzegania zasad BHP. Praca w godz.: 00-00, praca w dni wolne, ruch ciągły. Pzewidywany okres wykonywania pracy: 3 lata. Miejsce wykonywania pracy: Wrocław, pl. Grunwaldzki 25-27 oraz inne lokalizacje wskazane przez Amrest Sp. z o.o.Pełen etat.
kontakt przez PUP - 2020-01-17 - Wrocław (dolnośląskie)
Wykształcenie wyższe, kierunek: budownictwo; 2 lata doświadczenia zawodowego; uprawnienia budowlane; planowanie, nadzorowanie oraz koordynacja prac budowlanych zgodnie z procedurami oraz obowiązującym prawem; wykonanie robót budowlanych zgodnie z ustalonym budżetem; raportowanie postępu prac; kontrola terminowości budowy; koordynowanie zamówień materiałów budowlanych; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice
PHU "MATEO" Wójcicki Zbigniew - 2016-03-02 - Gliwice (śląskie)
wg stanowiska
kontakt przez PUP - 2018-07-30 - Szczecinek (zachodniopomorskie)
- planowanie, organizowanie i koordynowanie działalności naukowo-badawczej- bezpośrednie kierowanie i organizowanie pracy podległych pracowników - zarządzanie gospodarką i administrowanie składnikami majątku Europejskiego Centrum Edukacji Geologicznej
Uniwersytet Warszawski - 2019-07-11 - Chęciny (świętokrzyskie)
Pracownik na w/w stanowisku będzie odpowiedzialny za zarządzanie personelem, budowanie zespołu, rekrutację. Kierownik będzie odpowiadać za cały proces produkcji i realizacji poszczególnych zleceń takich jak myjnie bezdotykowe, konstrukcje stalowe i aluminiowe, obiekty przemysłowe i hale, schody i balustrady, kontenery techniczne, socjalne i biurowe.Doświadczenie niezbędne.CV i LM prosimy wysyłać drogą mailową na adres: praca (at) servitec.pl w tytule maila wpisując nazwę stanowiska pracy.
Servitec s. c. - 2016-03-07 - Rzeszów (podkarpackie)
szkolenie i nadzorowanie rozwoju podległych pracowników lokalu gastronomicznego; opracowywanie grafików pracy zespołu z uwzględnieniem przepisówo czasie pracy; opracowywanie i wprowadzanie standardów pracy oraz zasad obsługi klientów; kontrolowanie przestrzegania przez pracowników przepisów, w szczególności dotyczących higieny przyrządzania i podawania potraw; dbanie o odpowiedni standard świadczonych usług; dbanie o wynik finansowy lokalu; zamawianie produktów oraz negocjowanie cen i warunków dostaw z dostawcami.
kontakt przez PUP - 2019-06-11 - Warszawa (mazowieckie)
zgodne ze stanowiskiem pracy
kontakt przez PUP - 2016-11-10 - Mogilno (kujawsko-pomorskie)
• całościowy nadzór i koordynacja realizacji robót termomodernizacyjnych;• prowadzenie budowy zgodnie z umową, wiedzą, sztuką budowlaną oraz obowiązującymi w tym zakresie przepisami;• bieżące rozliczanie oraz prowadzenie dokumentacji budowy; • raportowanie przebiegu prac;• stała współpraca z inwestorem, inspektorem nadzoru oraz nadzór nad podległymi pracownikami;• odpowiedzialność za ciągłość dostaw/realizację zamówień związanych z prawidłową i terminową realizacją budowy
Marmator Mateusz Iwański - 2018-08-08 - Oświęcim (małopolskie)
Produkcja stolarki aluminiowej, kierowanie pracą podległych pracowników, nadzór.Prace wyjazdowe także w delegacji w Niemczech.
BUD-MAR Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe Karol Marcinkowski - 2020-01-20 - Tuczki (warmińsko-mazurskie)
- Nadzór, koordynacja prac budowlanych,- Praca na terenie Tczewa i okolic,- Kontakt: tel. 698-055-095, e-mail: rekrutacja (at) bud-invest.com lub osobiście w siedzibie przy ul.Chopina 14
BUD-INVEST SP. Z O.O. - 2019-02-14 - Tczew (pomorskie)
Sprzątanie obiektów szkolnych.
kontakt przez PUP - 2018-08-16 - Nisko (podkarpackie)
- Zapewnienie profesjonalnej obsługi przydzielonych klientów; zapewnienie wsparcia w sprzedaży; rozpatrywanie zapytań i ofert przygotowywanych pod kątem cen i / lub dostępności, dążenie do zapewnienia szybkiej i dokładnej odpowiedzi; Zarządzanie zamówieniami w systemie (wprowadzanie zamówień, potwierdzanie, zarządzanie wprowadzanymi zmianami); wsparcie klienta po sprzedaży (zarządzanie roszczeniami, kwestie gwarancji, wsparcie techniczne); poszukiwania nowych rozwiązań w celu usprawnienia obsługi i dostępności; kontrolowanie i zarządzanie procesem dostarczania AR, w tym dostępności szkła bazowego, poprzez poszukiwanie rozwiązań poprawiających jakość usług i wydajności, dzięki wykorzystaniu wszystkich dostępnych zasobów; monitorowanie i śledzenie bieżących projektów z AR; tworzenie raportów.- Znajomość języków obcych jest wymagana do kontakt z klientami zagranicznymi.- Wynagrodzenie: 12000 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na czas niekreślony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 9:00-17:00. Wymagane wykształcenie wyższe. 10 lat doświadczenia na podobnym stanowisku, w zakresie sprzedaży, importu, eksportu, logistyki. Doświadczenie w kontaktach z klientami. Doświadczenie na stanowisku kierowniczym. Doświadczenie w logistyce, w tym transporcie morskim i lotniczym. Znajomość rynku produkcji szkła płaskiego (na szczeblu lokalnym, europejskim i globalnym). Znajomość branży produkcji szkła płaskiego. Biegła znajomość angielskiego i rosyjskiego, bardzo dobra znajomość francuskiego i włoskiego (kontakt z klientami zagranicznymi).
kontakt przez PUP - 2017-09-11 - Katowice (śląskie)
Nadzór nad personelem sprzątającym i zamówieniami.
kontakt przez PUP - 2017-08-22 - Lublin (lubelskie)