KIEROWNIK DZIAŁU TERAPEUTYCZNO-OPIEKUŃCZEGO Kraków oferta pracy STOWARZYSZENIE PRZYJACIÓŁ OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH WSPÓLNA RADOŚĆ
Stanowisko: KIEROWNIK DZIAŁU TERAPEUTYCZNO-OPIEKUŃCZEGO
Wynagrodzenie: od 4 700 PLN
Zakres obowiązków: Udzial w przygotowywaniu diagnoz funkcjonalnych i indywidualnych planów opieki i terapii mieszkanów, wspólnie z zespołem terapeutyczno-opiekuńczym.Oprawowywanie planów pracy działów oraz prowadzenie sprawozdawczości w tym zakresie.Koordynowanie działalności terapeutycznej opiekunów, w tym organizowanie czasu wolnego mieszkańców.Nadzór nad prawidłowym wykonywaniem obowiązujących procedur dotyczących opieki nad mieszkańcami oraz procedur higieniczno-sanitarnych.Nadzór nad prawidłowością rozliczeń w zakresie zakupów dokonywanych ze środków finansowych mieszkańców i ich rodzin.Udział w organizowaniu i prowadzenie szkoleń pracowników.Planowanie i koordynacja pracy personelu poprzez ustalanie grafików pracy.Wynagrodzenie 4700zł brutto + premia 10% + 300zł dodatek funkcyjny.
Data publikacji: 2020-08-17
Lokalizacja: Kraków (małopolskie)
Pracodawca: STOWARZYSZENIE PRZYJACIÓŁ OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH WSPÓLNA RADOŚĆ
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Łanowa 41, 30-725 Kraków, powiat: m. Kraków, woj: małopolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Udzial w przygotowywaniu diagnoz funkcjonalnych i indywidualnych planów opieki i terapii mieszkanów, wspólnie z zespołem terapeutyczno-opiekuńczym.Oprawowywanie planów pracy działów oraz prowadzenie sprawozdawczości w tym zakresie.Koordynowanie działalności terapeutycznej opiekunów, w tym organizowanie czasu wolnego mieszkańców.Nadzór nad prawidłowym wykonywaniem obowiązujących procedur dotyczących opieki nad mieszkańcami oraz procedur higieniczno-sanitarnych.Nadzór nad prawidłowością rozliczeń w zakresie zakupów dokonywanych ze środków finansowych mieszkańców i ich rodzin.Udział w organizowaniu i prowadzenie szkoleń pracowników.Planowanie i koordynacja pracy personelu poprzez ustalanie grafików pracy.Wynagrodzenie 4700zł brutto + premia 10% + 300zł dodatek funkcyjny.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|13
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 4 700 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Nazwa stanowiska: KIEROWNIK DZIAŁU TERAPEUTYCZNO-OPIEKUŃCZEGO
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 12
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 1261
Data rozpoczęcia pracy: 01.09.2020
Data zakończenia pracy: 30.11.2020
wymagania_wymaganiaKonieczne_zawodySzczegoly_0: Array
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), brak
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_0: Array
wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_1: Array
wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_2: Array
wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_3: Array
wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_4: Array
wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_5: Array
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
obsługa Cogisoft, min. 3 letni staż pracy, doświadczenie w pracy socjalnej
danePracodawcy_nip: 6792628265
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Grodzki Urząd Pracy w Krakowie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 12
danePracodawcy_kodPowiatu: 1261
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0950463
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|325907
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|212
Data dodania oferty pracy: 17.08.2020
Oferta pracy ważna do: 17.09.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 17.08.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 17.08.2020
kodJezyka: pl
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?fd4826cc980d5c50b65900a816924ff9
Podobne oferty pracy
Praca na stanowisku kierownik sklepu w sklepie spożywczym. Wymagania: chęci do pracy, doświadczenie w pracy na stanowisku kierownik, obowiązkowość, sumienność, umiejętność obsługi komputera, pracowitość, książeczka zdrowia - badanie na nosicielstwo, (istnieje możliwość wykonania badań u lekarza zakładowego). Praca na pełen etat. Preferowana forma kontaktu z Pracodawcą: tel. 882-962-242, 882-962-241, 58-672-41-47.
SMAK Sp. z o.o. Spółka Komandytowa - 2016-08-09 - Wejherowo (pomorskie)
1) Nadzór nad planowaniem i naliczaniem potrzeb materiałowych w służbach technicznych w zakresie zabezpieczenia działalności Bazy jako Oddziału Gospodarczego; 2) realizowanie przedsięwzięć zabezpieczenia logistycznego Bazy jako OG w zakresie dostaw sprzętu oraz usług specjalistycznych; 3) Opracowywanie i uaktualnianie dokumentów osiągania wyższych stanów gotowości bojowej i mobilizacyjnej Bazy jako OG; 4) współudział w planowaniu, organizacji i prowadzeniu działalności kontrolnej Bazy jako OG w zakresie; 5) kierowanie sprawami wdrażania nowych rozwiązań w systemie zaopatrywania Bazy jako OG; 6) określanie potrzeb materiałowo-finansowych na zabezpieczenie zadań realizowanych przez podległe służby oraz dokonywanie podziału będących w dyspozycji środków materiałowych, a także sprawowanie nadzoru nad ich prawidłowym wykorzystaniem; 7) sprawowanie nadzoru nad utrzymaniem pełnej sprawności eksploatacyjnej sprzętu, a także jego przydatności użytkowej w Składach; 8) nadzór nad przestrzeganiem rocznych norm zużycia resursów technicznych uzbrojenia i sprzętu wojskowego (SpW) oraz przydzielonych limitów eksploatacyjnych; 9) ustalanie i ocenianie szkód materialnych spowodowanych niewłaściwą eksploatacją lub niezawinionymi zdarzeniami losowymi sprzętu technicznego; 10) nadzorowanie jego uaktualnienia przez poszczególne osoby funkcyjne oraz nadzorowanie procesu eksploatacji sprzętu technicznego w ramach OG Bazy; 11) nadzór nad ewidencją pracy pojazdów (sprzętu) w podległych składach i warsztatach; 12) nadzór nad organizacją i funkcjonowaniem wojskowej bazy obsługowo-remontowej i magazynowej; 13) zapobieganie powstawaniu szkód w mieniu wojskowym; 14) planowanie terminowego odświeżania i rotacji przechowywanych tśm i sprzętu technicznego; 15) przygotowywanie propozycji zagospodarowania zbędnego mienia; 16) przedstawianie Kierownikowi Zespołu Zabezpieczenia ocen i wniosków w sprawach realizowanych przez siebie zadań; 17) koordynowanie działań Specjalistów Grupy Technicznej w zakresie zadań otrzymanych od Kierownika Zespołu Zabezpieczenia; 18) terminowe i rzetelne udzielanie informacji, jak również wykonywanie dokumentów sprawozdawczych i analitycznych. Oferta dostępna w sali F. Kontakt z pracodawcą - tel.: 261 651 055.
4 REGIONALNA BAZA LOGISTYCZNA - 2016-06-09 - Wrocław (dolnośląskie)
zarządzanie personelem sklepu,zamawianie towaru,wprowadzanie faktur
Z-d Usług Rol. i Sam. Stacja Kontroli Poj. w Zdzisławicach - 2018-01-24 - Janów Lubelski (lubelskie)
Prace związane z dociepleniem
Usługi Remontowo-Budowlane Krzysztof Czarnecki - 2017-10-24 - Zbędowice (lubelskie)
PRACA NA TERENIE WOJEWÓDZTWA ŚWIĘTOKRZYSKIEGO I ŚLĄSKIEGO-pełnienie funkcji Kierownika Zakładu-organizowanie pracy i nadzór nad zespołem pracowników-dbanie o wysoką jakość floty pojazdów, sprzętów oraz ich wyposażenia-raportowanie działań logistycznych ( wypisywanie WZ, prowadzenie bieżącej dokumentacji)-ważenie pojazdów-pozyskiwanie informacji niezbędnych do realizacji przydzielonych zadań-organizacja stanowiska pracy zgodnie z przepisami i zasadami BHP
"ELPOLOGISTYKA" Sp. z o.o. Zawada - 2020-08-20 - Zawada (świętokrzyskie)
Kierowanie i nadzorowanie pracy kierowników projektów
kontakt przez PUP - 2019-05-06 - Kraków (małopolskie)
Sprzedaż akcesorii dla stolarzy
ADS SP. Z O.O. SP. K. - 2015-12-14 - Piotrków Trybunalski (łódzkie)
Przygotowywanie i przekazywanie dokumentacji do archiwizacji; pomoc w bieżących zadaniach biura kadr; rozliczanie nieobecności oraz czasu pracy;
kontakt przez PUP - 2018-02-01 - Tarnowskie Góry (śląskie)
nadzorowanie i koordynowanie działalności warsztatu naprawy pojazdów, prowadzenie bieżącego monitoringu postępów realizacji usług, prowadzenie dokumentacji świadczonych usług, pozyskiwanie i obsługa klientów, przygotowywanie sprawozdań z działalności warsztatu(godziny pracy 8-16)
Janusz Kawka Firma Handlowo-Usługowo-Produkcyjna "KONCEPT" - 2018-07-12 - Biała Podlaska (lubelskie)
- PLANOWANIE ORAZ WPROWADZANIE USPRAWNIEŃ W ZAKŁADZIE INŻYNIERII PRODUKCYJNEJ,- WSPÓŁPRACA Z INNYMI DZIAŁAMI PRODUKCYJNYMI,- WPROWADZANIE USPRAWNIEŃ PRODUKCJI ZGODNIE ZE STANDARDAMI CENTRALI W KOREI,
kontakt przez PUP - 2019-03-06 - Wronki (wielkopolskie)
Rekrutacja cudzoziemców, doradztwo bizesowe, sprzedaż usług
"Progres" Sp. z o. o. - 2016-03-17 - Gdańsk (pomorskie)
zarządzanie dostawami i przygotowywanie zamówień klientów, analizowanie rynku także w Chinach, sporządzanie zamówień, wykonywanie prac zleconych przez zarząd i inne, nadzorowanie sieci handlowej Spółki, kontakt z zarządem pochodzenia chińskiego, zamawianie towarów w języku chińskim, zastępowanie innych pracowników w razie ich choroby lub nieobecności .
JINYU FASHION IMPORT-EXPORT TRADING Sp. z o. o. - 2018-08-28 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
jw.
kontakt przez PUP - 2017-07-31 - Warszawa (mazowieckie)
Prowadzenie sklepu ogólnospożywczego. Zarządzanie personelem.
Cerny Studio 21.SP.J - 2017-03-06 - Stalowa Wola (podkarpackie)
Wsparcie zespołu księgowego w bieżących obowiązkach, pomoc w formalno-rachunkowej kontroli dokumentów księgowych, wprowadzanie danych do systemu księgowego, sporządzanie zestawień i raportów w programie Exel.Praca pon- pt w godz. 7.00-15.00
kontakt przez PUP - 2019-12-20 - Turza Śląska (śląskie)
Obsługa klientów, urządzeń biurowych, nadzór nad dokumentacja firmy
kontakt przez PUP - 2016-10-19 - Uszew (małopolskie)
Promocja i degustacja pieczywa
kontakt przez OHP - 2017-09-11 - Sieradz (łódzkie)
obsługa oraz programowanie maszyn produkcyjnych, drobne naprawy regulowania maszyny,
kontakt przez PUP - 2020-06-23 - Karolina (mazowieckie)
Dobre umiejętności komunikacyjne, dyspozycyjność, umiejętność współpracy w zespole.
DROBNY Sp. z o.o. Spólka Komandytowa - 2016-08-09 - Syrynia (śląskie)
Organizacja pracy, zarządzanie personelem, tworzenie grafików.Praca w godzinach 7-15 i 15-23.
Jacek Urbańczyk Firma Consultingowa "PROMOTOR - 2019-01-03 - Krynica-Zdrój (małopolskie)
Nadzór i organizacja pracy brygad przy produkcji konstrukcji
M.M."METAL-BUD" Maciej Misztald - 2017-08-10 - Niechcice (łódzkie)
- zarządzanie procesem produkcji na danej zmianie,- przydzielanie zadań,- realizacja dziennego planu produkcji przy utrzymaniu jakości wyrobów,- zarządzanie podległymi pracownikami 20-40 osób,- weryfikacja zgodności procesu produkcji z wymogami technologicznymi, ochrony przeciwpożarowej, BHP,- wdrażanie nowych pracowników,- rozwiązywanie problemów, wdrażanie działań naprawczych,- utrzymywanie dokumentacji,- współpraca z działami technologicznym i zbytu.
HERN s.r.o. - 2017-11-07 - Słowacja (Słowacja)
Przyjmowanie i zamawianie towarów, kontrola pracowników.
,,Jantarowa 6'' Spółka z Ograniczoną Odpowiedzialnością - 2017-07-05 - Lublin (lubelskie)
- sprawowanie nadzoru nad prawidłowym przebiegiem praktycznej nauki zawodu w warsztatach szkoleniowych;- prowadzenie działalności produkcyjno-usługowej zgodnie z profilem kształcenia pracowników młodocianych;- pozyskiwanie zamówień i zlecenie na wykonywanie usług i produkcji zgodnie z profilem warsztatów produkcyjnych;-prowadzenie dokumentacji związanej z realizowaną działalnością produkcyjno-usługową;-sprawowanie nadzoru nad właściwą realizacją zadań przez pracowników wasztatów.Oferta przeznaczona dla osób z orzeczeniem o niepełnosprawności.Szczegółowe informacje odnośnie zasad rekrutacji na stronie: http://www.warminsko-mazurska.ohp.pl/
Warmińsko-Mazurska Wojewódzka Komenda OHP w Olsztynie Gospodarstwo Pomocnicze - 2017-05-10 - Mrągowo (warmińsko-mazurskie)
wypełnianie dokumentów bankowych, telefony do klientów, umawianie spotkań, obsługa klientów, wprowadzanie wniosków kredytowych
kontakt przez PUP - 2019-02-20 - Głogów (dolnośląskie)
obsługa kasy fiskalnej, kart płatniczych, przyjmowanie płatnosci, rozliczanie dzienne kas
kontakt przez PUP - 2018-12-27 - Chylice-Pólko (mazowieckie)
Nadzów nad pracą podległego personelu, konstruowanie, wdrażanie i nadzór nad realizowaniem procedur utrzymania jakości, zabezpieczenie odpowiedniej ilości produkowanych towarów, opracowywanie informacji i analiz z zakresu działalności departamentu zapewnienia jakości. Praca w Rybarzowicach w godz. 8-16.00.
WOOBOTECH POLAND Sp. z o.o. - 2016-02-10 - Rybarzowice (śląskie)
sprzątanie klatek schodowych
GrupaHDJ Piotr Chadaj - 2016-12-23 - Dęblin (lubelskie)
Realizacja i nadzór nad całokształtem spraw związanych z bezpośrednią obsługą nieruchomości i użytkownikw lokali, sporzadzanie planów rzeczowo - finansowych, współpraca z organami samorządowymi, zarządzanie podległymi pracownikami, praca w godz. 7:30-15:30. Dodatkowo do wynagrodzenia premia kwartalna.
Opolska Spółdzielnia Mieszkaniowa "Przyszłość" - 2020-02-05 - Opole (opolskie)
w zakresie urzędnika podatkowego
kontakt przez PUP - 2017-09-21 - Człuchów (pomorskie)