KIEROWNIK DZIAŁU OPIEKUŃCZO - TERAPEUTYCZNEGO ORAZ PROMOCJI DOMU Brwilno oferta pracy Dom Pomocy Społecznej w Brwilnie

Stanowisko: KIEROWNIK DZIAŁU OPIEKUŃCZO - TERAPEUTYCZNEGO ORAZ PROMOCJI DOMU
Wynagrodzenie: od 1 850 PLN
Zakres obowiązków: Świadczenie całodobowej pomocy mieszkańcom zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa oraz rozpowszechnianie i kreaowanie dobrego wizerunku domu w środowisku i mediach, kierowanie działalnością działu zapewniając wymogi Rozporządzenia Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 23 sierpnia 2012r. w sprawie domów pomocy społecznej przede wszystkim w zakresie usług bytowych, opiekuńczych, wspomagających, sporządzanie harmonogramów czasu pracy i przestrzeganie prawidłowej ich realizacji, nawiązywanie współpracy z organizacjami, planowanie i realizowanie działań zmierzających do aktywizacji mieszkańców, przygotowywanie i organizowanie imprez integracyjnych, rozwojowych, podejmowanie działań zmierzających do rozsławiania i rozpowszechniania pozytywnego wizerunku domu, prowadzenie strony internetowej.
Data publikacji: 2016-01-28
Lokalizacja: Brwilno (mazowieckie)
Pracodawca: Dom Pomocy Społecznej w Brwilnie
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:09-400 Brwilno 68, powiat: płocki, woj: mazowieckie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Świadczenie całodobowej pomocy mieszkańcom zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa oraz rozpowszechnianie i kreaowanie dobrego wizerunku domu w środowisku i mediach, kierowanie działalnością działu zapewniając wymogi Rozporządzenia Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 23 sierpnia 2012r. w sprawie domów pomocy społecznej przede wszystkim w zakresie usług bytowych, opiekuńczych, wspomagających, sporządzanie harmonogramów czasu pracy i przestrzeganie prawidłowej ich realizacji, nawiązywanie współpracy z organizacjami, planowanie i realizowanie działań zmierzających do aktywizacji mieszkańców, przygotowywanie i organizowanie imprez integracyjnych, rozwojowych, podejmowanie działań zmierzających do rozsławiania i rozpowszechniania pozytywnego wizerunku domu, prowadzenie strony internetowej.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 1 850 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: 1850,00 - do uzgodnienia
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
KIEROWNIK DZIAŁU OPIEKUŃCZO - TERAPEUTYCZNEGO ORAZ PROMOCJI DOMU
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Brwilno
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: płocki
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Stara Biała
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: kierownik domu pomocy społecznej
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 1 850 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 06.02.2016
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy:
Kierownik domu pomocy społecznej (wymagany staż - lata: 3)
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagana znajomość Ustawy o Pomocy Społecznej, o pracownikach samorządowych, prawa pracy oraz kodesku pracy.
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 5
Nazwa pracodawcy: Dom Pomocy Społecznej w Brwilnie
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Płocku
Adres pracodawcy:
09-400 Brwilno 68, powiat: płocki, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Wszystkie dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w sekretariacie DPS do 05.02.2016 do godz. 12.00 lub przesyłać pocztą na adres podany w ofercie.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, poczta
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
Powiat pracodawcy: płocki
Gmina pracodawcy: Stara Biała
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Brwilno
Numer budynku pracodawcy: 68
Profil działalności pracodawcy: opieka nad niepełnosprawnymi
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Płocku
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: kierownik domu pomocy społecznej
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 28.01.2016
Data dodania oferty pracy: 27.01.2016
Oferta pracy ważna do: 05.02.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 27.01.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 27.01.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Transport międzynarodowy, wymagane świadectwo kwalifikacji. Praca od poniedziałku do piątku.Doświadczenie zawodowe wymagane
ALMAT-TRANS TRANSPORT I SPEDYCJA MATEUSZ ŚLEBIODA - 2016-03-15 - Osłonin (wielkopolskie)
Praca na stanowisku kierownika punktu aptecznego.
EWELINA WYCISK - 2017-05-04 - Dziergowice (opolskie)
Przygotowywanie posiłków w oparciu o przepisy, przyjmowanie zamówień, obsługa klienta.
kontakt przez PUP - 2016-04-22 - Ozorków (łódzkie)
Obsługa sklepu przemysłowego
TUBA sp. z o.o. - 2016-04-28 - Szamotuły (wielkopolskie)
W ZAWODZIE
RBS ŁUKASZ SZCZEPAŃSKI - 2018-03-22 - Świdnica (dolnośląskie)
praca w godzinach od 07:00 do 15:00; planowanie produkcji nadzór nad grupą pracowników
M-SOTEX POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-08-25 - Lipnik (zachodniopomorskie)
Kierowanie pracą Referatu Ośrodek Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej;Weryfikacja opracowań przyjmowanych do państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego;Prowadzenie oraz bezpośredni nadzór nad procesem informatyzacji powiatowego zasobu geodezyjnego i kartograicznego, w tym realizacji przepisów o infrastrukturze informacji przestrzennej
Starostwo Powiatowe w Cieszynie - 2017-08-14 - Cieszyn (śląskie)
zarządzanie gospodarką magazynową, koordynowanie pracy podległych pracowników
KMW Invest sp. z o.o. 1 Spółka Komandytowa - 2016-06-14 - Inowrocław (kujawsko-pomorskie)
- Zarządzanie zespołem pracowników,- Odpowiedzialność za nadzór oraz utrzymanie wysokiej jakości usług,- Wykonywanie prac wchodzących w zakres działalności pralni,- Koordynowanie prac placówki,
kontakt przez PUP - 2017-12-29 - Łódź (łódzkie)
WYKONYWANIE PRAC MALARSKO- MURARSKICH, WYKONYWANIE INNYCH PRAC POMOCNICZYCH
Stal Group Prim Sp.j. - 2016-10-17 - Polkowice (dolnośląskie)
zarządzanie dostawami, przygotowywanie zamówień klientów, analiza rynku, także w Chinach, sporządzanie zamówień, wykonywanie prac zleconych przez zarząd, zamawianie towaru u chińskich dostawców, zastępowanie innych pracowników w razie ich choroby lub nieobecności
kontakt przez PUP - 2017-02-10 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
Kierowanie pracą sprzedaży i marketingu, wyznaczanie celów sprzedażowych, priorytetów oraz nadzór nad ich realizacją, prowadzenie negocjacji z kluczowymi klientami, analiza rynku, rozwój sieci sprzedaży spółki, pozyskiwanie nowych rynków
YISHUN Sp. z o.o. - 2016-11-15 - Jaworzno (śląskie)
Wymagania: wykształcenie bez znaczenia, doświadczenie mile widziane, świadectwo kwalifikacji (przewóz rzeczy), prawo jazdy kat. C/E.Zakres obowiązków: transport krajowy, wyjazdy tygodniowe od pon. do piątku
ARKADIUSZ SKRZYPCZAK P.H.U. "ARKO" - 2018-03-22 - Krotoszyn (wielkopolskie)
praca w hurtowni rybnej
Rybhand Trzcielińscy S. J. - 2017-11-14 - Piekary Śląskie (śląskie)
Nadzór nad pracą podległego personelu, określanie ich zadń, kontrola, sporządzanie grafików. Przygotowanie magazynów do inwentaryzacji. Raportowanie i analiza stanów magazynowych.
kontakt przez PUP - 2018-01-24 - Sokołów (mazowieckie)
nadzór i kierowanie zespołem wykonujacym prace przy budowie dróg kołowych, szynowych(osuszanie i stabilizacja gruntów, budowa nasypów)
PDB Recykling Gądek Tomasz Spółka Jawna - 2016-03-22 - Międzyrzecz (lubuskie)
• kierowanie Powiatowym Zespołem Doradztwa Rolniczego (PZDR);• koordynacja i kontrola pracy podległych pracowników; • czuwanie nad terminowością wykonania zadań PZDR-u; • prowadzenie bezpośredniego doradztwa rolniczego indywidualnego i grupowego dla zainteresowanych rolników i mieszkańców obszarów wiejskich w zakresie rozwoju obszarów wiejskich, ekologii i ochrony środowiska, ekonomiki i przedsiębiorczości, technologii produkcji na terenie powiatu i obsługiwanej gminy; • wspieranie rolników i innych mieszkańców obszarów wiejskich w zakresie przygotowywania dokumentacji niezbędnej do ubiegania się o przyznanie pomocy finansowej lub współfinansowanej ze środków pochodzących z funduszy UE lub innych instytucji krajowych i zagranicznych na terenie powiatu i obsługiwanejgminy;
Lubuski Ośrodek Doradztwa Rolniczego w Kalsku - 2017-09-18 - Słubice (lubuskie)
- Ogłoszenie o naborze na wolne stanowisko urzędnicze. Ogłoszenie Nr PP/2/2016 z dnia 9 maja 2016 r. Miejski Zarząd Ulic i Mostów ul. J.Kantorówny 2a 40-381 Katowice. Poszukuje kandydata na wolne stanowisko urzędnicze: Kierownik Sekcji Mostowej.- Osoba zatrudniona na w/w stanowisku będzie odpowiedzialna za:1. Przeprowadzanie corocznych przeglądów obiektów inżynierskich i sporządzanie z nich protokołów do 30 listopada każdego roku.2. Opracowywanie wniosków z przeglądów obiektów inżynierskich odnośnie stanu technicznego, zakresu i sposobu proponowanych napraw i rozwiązań.3. Prowadzenie korespondencji w zakresie Sekcji Mostowej.4. Wnioskowanie aktualizacji materiałów ewidencyjnych i inwentaryzacyjnych obiektów inżynierskich, pomiarów skrajni poziomych i pionowych oraz oznakowanie tych obiektów.5. Zgłaszanie potrzeb w zakresie dokumentacji technicznych na naprawę lub remont obiektów inżynierskich.6. Wnioskowanie przeprowadzenia ekspertyz lub opinii technicznych.7. Zapewnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją robót mostowych.8. Kierowanie robotami budowlanymi przy wykonywaniu prac remontowych przez Dział Robót Drogowych oraz Zabezpieczenie Ruchu Drogowego w rejonie obiektów mostowych.9. Przedkładanie na ustalonych wzorach meldunków z wykonania rzeczowego i finansowego do końca każdego miesiąca.10. Dokonywanie techniczno dokumentacyjnego odbioru obiektów inżynierskich, przekazywanych w użytkowanie MZUiM przez innych inwestorów.11. Wykonywanie czynności w postepowaniach o udzielenie zamówień publicznych, zgodnie z obowiązującymi przepisami i zarządzeniem wewnętrznym Dyrektora MZUiM.- Wskaźnik zatrudnienia: W kwietniu 2016 r. wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Miejskim Zarządzie Ulic i Mostów w Katowicach, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosił mniej niż 6%.- Warunki pracy: pełny wymiar czasu pracy, miejsce pracy teren miasta Katowice, praca w terenie, praca przy komputerze.- Wymagania niezbędne: wykształcenie wyższe magisterskie o specjalności mostowej, staż minimum 4 lata, posiadanie uprawnień budowlanych specjalności mostowej bez ograniczeń, obywatelstwo polskie, posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych, niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, zgoda na przetwarzanie danych osobowych, doskonała znajomość obsługi komputera, w tym MS Office, posiadanie prawa jazdy co najmniej kat B.- Wymagania pożądane: umiejętność pracy w zespole, dyspozycyjność, samodzielność.- Wynagrodzenie: od 3500 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na czas określony 6 miesięcy, z możliwością podpisania kolejnej umowy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.
MIEJSKI ZARZĄD ULIC I MOSTÓW - 2016-05-09 - Katowice (śląskie)
kierowanie określoną grupą towarową, zarządzanie niewielkim zespołem ludzi, zapewnienie zatowarowania działu i ekspozycja towaru, zapewnienie prawidłowego i zgodnego z procedurami przebiegu składowania i realizacji zamówień, praca z towarem: transport na terenie marketu, wypakowywanie towaru, układanie na półkach
kontakt przez PUP - 2016-10-19 - Sosnowiec (śląskie)
bieżące reagowanie na zdarzenia awaryjne w sieciach elktroenergetycznych WN, SN i nN. Organizowanie prac eksploatacyjnych, remontowych i inwestycyjnych, nadzór nad przygotowaniem i realizacją planów dyżurów i harmonogramów prac, przygotowanie sprawozdań i analiz, prowadzenie kart pracy
Energa-Operator Eksploatacja Płock Spółka z o.o - 2017-07-06 - Kutno (łódzkie)
Pomocniczy robotnik budowlany - pomoc przy montażu szalunków i szablonów budowlanych, naprawa konstrukcji z drewna potrzebnych na placu budowy. Wymagana znajomość różnych systemów szalunkowych, przygotowania zaprawy murarskiej. Wykształcenie zasadnicze zawodowe, min. 1 rok doświadczenia zawodowego. Praca na terenie Nowego Sącza z możliwością delegacji na terenie całego kraju w zależności od podpisanych kontraktów. Pracodawca zapewnia dojazd i zakwaterowanie.
JOB SYSTEM SP. Z. O. O. - 2017-03-31 - Nowy Sącz (małopolskie)
zbior owocow
kontakt przez OHP - 2017-07-10 - Golub-Dobrzyń (kujawsko-pomorskie)
WYMAGANIAWYKSZTAŁCENIE WYŻSZE, UMIEJĘTNOŚĆ ZARZĄDZANIA ZESPOŁEM LUDZI, PROWADZENIE REKRUTACJI, POZYSKIWANIE KLIENTÓW, STAZ PRACY W ZAWODZIE MIN. 3 LATA, WIEDZA Z ZAKRESU KULTURY I KUCHNI HINDUSKIEJ, BARDZO DOBRA ZNAJOMOŚĆ JĘZYKA HINDI ORAZ JEZYKA ANGIELSKIEGO,
kontakt przez PUP - 2016-08-25 - Szczecin (zachodniopomorskie)
kierowanie kilkuosobowym działem księgowości oraz zastępowanie głównego księgowego, współpraca z głównym księgowym przy opracowywaniu planów finansowych, nadzór i kontrola nad dokumentami finansowymi, sporządzanie sprawozdań zewnętrznych i wewnętrznych, współpraca z organami podatkowymi i instytucjami zewnętrznymi
Łódzki Ośrodek Doradztwa Rolniczego - 2016-02-19 - Bratoszewice (łódzkie)
odpowiedzialność za wyniki sprzedażowe sklepu, motywowanie, zarządzanie zespołem pracowników, zarządzanie asortymentem, budowanie pozytywnego wizerunku, dbanie o wystrój sklepu wg. zasad.
EURO-NET SP. Z O.O. - 2017-03-30 - Zambrów (podlaskie)
Wykonywanie prac budowlanych. Miejsce pracy Nysa.
kontakt przez PUP - 2016-07-29 - Nysa (opolskie)
zmawaianie towaru, zarządzanie zespołem pracowników
P.P.H.U Jan Kaczor - 2016-04-21 - Sandomierz (świętokrzyskie)
prowadzenie siatki sprzedaży, kierowanie podległym zespołem, praca terenowo-biurowa
Premium Pożyczki S.A. - 2015-11-04 - Poznań (wielkopolskie)
Kosztorysy, pomiary
RZEMIOSŁO BUDOWLANE Arkadiusz Rawiński - 2017-06-29 - Sztum (pomorskie)
Praca na stanowisku kierownik sklepu w sklepie spożywczym. Wymagania: chęci do pracy, doświadczenie w pracy na stanowisku kierownik, obowiązkowość, sumienność, umiejętność obsługi komputera, pracowitość, książeczka zdrowia - badanie na nosicielstwo, (istnieje możliwość wykonania badań u lekarza zakładowego). Praca na pełen etat. Preferowana forma kontaktu z Pracodawcą: tel. 882-962-242, 882-962-241, 58-672-41-47.
SMAK Sp. z o.o. Spółka Komandytowa - 2016-12-20 - Wejherowo (pomorskie)